…Og den som ser at noen legger fingrene i øret hans, det indikerer hvem som baksnakker familien ….
Drømmer om bi i øret
(60 betydninger av å drømme om bi i øret)…Og den som ser at han faller inn i øret hans med en rullestein, da hører han ord som skader ham og skader ham ….
…Hvis han har en datter, og han ser ut som om hukommelsen hans blir avskåret og plassert på øret hans, så føder datteren sin en jente, ikke fra mannen hennes . Og kutte ham av til guvernøren er isolert, og krigeren har et nederlag ….
…Og den som ser noen, har kuttet øret hans, så er det ikke Mahmoud ….
…Og den som ser at han spiser det han tok ut av øret, det indikerer hans omvendelse ….
…Øret : mannens kvinne eller datteren, så det som skjedde i henne er i dem ….
…Jaafar al-Sadiq sa: “Å se kallet til bønn i åtte aspekter av en kvinne, enten det er kona eller slektningen, en venn, en følgesvenn, en behagelig gutt, en fremtidig gutt, gode penger, og de er tristhet, glede , lykke, omvendelse og retur, og når det gjelder øynene, tilskrives de religion og andre ting, så den som ser at han er blind eller hans øyne har dødd, har vendt seg bort fra islam med stor ulydighet mot sitt ord allmektige ~ Herren gjorde ikke Hchertna blind ~ vers og ble fortalt at det påvirker et barn vide verden og lykke for hva folk sa i lignelsen stepper hva Saad så og så min onkel, og ble fortalt at han mister sine barn fordi de er eple av øynene av verset ~ og de som sier: vår Herre gi oss fra våre koner ~ vers, og ble sagt å være blind for hans argumentasjon og be om hans behov, og det ble sagt at han er litt kunnskapsrik og ikke forstår ting og vet ikke antall personer ….
…Og den som ser at han spiser et øre, så vil han engasjere seg i noe som ikke gagner ham ….
…Og den som ser at han har lagt en varm bit i munnen, det indikerer at han faller i en ulykke fra noens ord ….
…Og hvis han stønnet av hodets smerte, indikerer det at han var arrogant i denne verden, og han var forpliktet til det, og kanskje var belønningen fra uaktsomhet i foreldrenes rettigheter ….
…Og den som ser en hval i en dam eller en dam når den snur seg og tetter den, så tolkes den av en dårlig behandlet person, ikke av noen som ser en hval som åpner munnen, da skal den tolkes av fengsel ….
…Og den som ser det i brystet det vi benekter mens vi er våken, så er det ikke prisverdig, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig ….
…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….
…Og den som ser at han sitter i en båt mens båten ferdes på sjøen og han er redd for ham, han indikerer at han er like nær kongen som båten, og hvis han ser at han er imot det da hans uttrykk er mot ham ….
…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….
…Og den som så at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….
…Øret er mannens kone eller datteren hans, og hvis han ser ut som om han har tre ører, indikerer hun at han har en kvinne og to døtre, og hvis han har fire ører, indikerer hans visjoner ett av to trekk, enten han har fire koner, eller fire døtre som ikke har mor . Hvis han ser at øret hans har brutt fra ham, så skiller han seg fra sin kone eller datteren hans dør . Hvis han ser ut som om han har ett øre, lever ingen pårørende for ham. Hvis han ser ut som om han har et halvt øre, indikerer visjonen konens død og ekteskapet til en annen . Hvis han ser at han har en ring i øret, vil han gifte seg med datteren sin med en mann, og hun vil føde ham en sønn . Det ble sagt at religion var øret, og hvis han så som om han fylte ørene med noe, tydet hans syn på vantro . Og hvis han ser det som om han har mange ører, så vender han seg bort fra sannheten og godtar den ikke, fordi Gud den allmektige sier : ~ Har de ører de kan høre etter? ~ Og det ble sagt at hvis de rike personen ser homogene gode ører, han hører gode, hyggelige nyheter, og hvis de ikke er velformede, hører han mange dårlige nyheter . Og den som ser som om det er to øyne i ørene hans, han er blind, og han ser det som han pleide å se med øynene og høre dem med ørene . Og det ble sagt at den som så det som om det var mange ører, det er prisverdig for de som ønsket å ha en person som ville adlyde ham, for eksempel kvinner, barn og mamelukkene . Når det gjelder de rike, indikerer det gode nyheter som de får hvis kallet til bønn er en slags . Hvis du ikke er god eller velvillig, så er det kritikkverdige nyheter . Når det gjelder mamelukkene og eierne av motstanderne, som blir anklaget for dem, indikerer de at hans trelldom fortsetter, og han hører og adlyder . Aktor indikerer at dommen binder ham . Og det ble fortalt at en person så at han hadde tolv ører og mer, så fortalte han om synet på en kryssing og sa : Hvis han er en mann fra Mamluk og Hashem, så er det et godt bevis på mye godt han oppnår, og hvis han er rik, vil han motta nyheter i henhold til antall ører fra land på grunn av pensjon, og hvis han er eid, ble han beskyldt og fortvilet, og hvis han hadde motstandere, dømte dommeren ham til mange dommer , og han hørte dårlige ord, og hvis han var i en tvist, vant han sine motstandere ….
…Han ble slaktet i en drøm fordi han fornærmet Companions 82 – Ibn al-Qayyim nevnte også på myndighet av al-Qayrawani som han nevnte i ( Kitab al-Bustan ) på autoritet fra noen av forgjengerne, sa han : Jeg hadde en nabo som forbannet Abu Bakr og Omar – må Gud være fornøyd med dem – da jeg en dag mer enn han fornærmet dem, tok jeg ham og spiste meg, og jeg gikk til huset mitt mens jeg var, sovnet jeg og var lei meg, så jeg sov og forlot middagen, og jeg så Guds sendebud ( PBUH ) i en drøm, og jeg sa : O Guds sendebud så og så forbanner dine følgesvenner, sa han : ( Hvem er mine følgesvenner ) ? Jeg sa : Abu Bakr og Omar sa : ~ Ta denne kniven og slakt den med den .~ Så jeg tok den , og la den og slaktet den, og jeg så som om hånden min traff den fra blodet hans , så jeg kastet tidevannet og førte hånden min til bakken for å tørke den, så jeg la merke til da jeg hørte skrikende rundt huset hans, så jeg sa : Hva er dette skriket : De sa : Så og så døde plutselig da vi kom og så på ham, så slaktestedlinjen . 83 – Han sa : Muhammad bin Abdullah al-Muhabili sa : Jeg så i en drøm som om jeg var i armene til sønnen til så og så, og om profeten ( PBUH ) satt på en høyde med Abu Bakr og Umar sto foran ham, Umar sa til ham : O Guds sendebud, dette fornærmer meg og fornærmer Abu Bakr , og han sa : Kom forbi O Abu Hafs ), kom en mann. Hvis han var kjent som Omani, sa Bsabhma Profet til ham ( r )) Addjah ), sa Faddjah da ( Azbha ) Vzbha , sa : hva varslet meg, men Siaha sa jeg : det jeg ikke forteller ham i håp om å omvende seg når han føyde huset hans Jeg hørte mye gråt , så jeg sa : Hva er dette gråt? Så de sa : Omanien ble slaktet i går på sengen hans . Han sa : Jeg kom nær halsen hans, så fra øret til øret hans en rød sti som fanget blod ….
…Ørepynt er i en drøm en handel for den som ser det i ørene til sin kone eller slavinne . Hvis en gravid kvinne ser øreringer i øret hennes, så vil en mannlig gutt bære henne . Hvis øredobber er av sølv, så husker gutten halvparten av Koranen, og hvis den er av gull, husker han hele Koranen . Og hvis en enslig kvinne ser dette, vil hun gifte seg . Og øreringer i guttenes øre er en utsmykning . Øreringer til en kvinne er mannen hennes, og øredobben er for barna hennes . Og den som ser en kvinne eller en tjenestepike med en ørering i øret eller en lysekrone, da vil han se en handel i et overfylt land ….
…Torrent, staten og livet . Og den som ser at han har drept en slange, da skal han gifte seg med en kvinne, og den som ser at slangen har forlatt et hus, ødelagt huset og tilintetgjør dets folk . Og den som ser livet komme ut av munnen hans, og han er syk, han skal dø . Og den som ser en slange komme inn i munnen hans, han vil slå sin fiende . Og den som ser at en slange kom ut fra nesen eller ryggen, han vil få en sønn . Og hvis det kommer ut av øret eller magen, begår han en synd . Og mageslanger refererer til slektninger, så den som ser noen av disse slangene, etterlater han noen som spiser den . Den som ser at han kaster slanger fra setet i hånden, han vil lide en ulykke fra hans slektninger og hans familie . Hjem er naboer . Badias liv er banditter . Og å leve er ond og misunnelse, svindel og bedrag, bedrag og late av fiendskap . Yel, staten og livet . Og den som ser at han har drept en slange, da skal han gifte seg med en kvinne, og den som ser at slangen har forlatt et hus, ødelagt huset og tilintetgjør dets folk . Og den som ser livet komme ut av munnen hans, og han er syk, han skal dø . Og den som ser en slange komme inn i munnen hans, han vil slå fienden sin . Og den som ser at en slange kom ut fra nesen eller ryggen, han vil få en sønn . Og hvis det kommer ut av øret eller magen, begår han en synd . Og mageslanger refererer til slektninger, så den som ser noen av disse slangene, etterlater han noen som spiser den . Den som ser at han kaster slanger fra setet i hånden, han vil lide en ulykke fra hans slektninger og hans husstand . Hjem er naboer . Badias liv er banditter . Og det levende er ondt og misunnelse, svindel og bedrag, bedrag og late av fiendskap ….
…Pebbles hennes visjon i en drøm indikerer menn og kvinner, unge mennesker, dirham, pilegrimsreise og kaste stein, hardhet og nød, fornærmelser og baktalelse . Så den som så en fugl stige ned fra himmelen og plukket opp en rullestein og fløy med den, og det var i en moske der en god mann omkom, og hvis drømmeren var syk, og han var et av folkene i godhet eller en som ber i denne moskeen, da er visjonens eier død . Hvis han hentet rullesteinen fra en kirke, ble pasientens korrupsjon vurdert . Og hvis han tok det hjemmefra eller fra et ukjent sted, ville visjonens person ha en sønn . Når det gjelder den som plukket opp en del småstein, så dekket han dem i plagget sitt eller svelget dem, og han hentet dem fra en moske, et lærdomshus eller noens minne om kunnskap og Koranen, og han hadde godt av minne og avklaring like mye som rullesteinene ble plukket opp . Hvis det blir plukket opp fra markedet, er det interesse for denne verden, og dirham for det består av handel eller veldedighet . Og hvis det er bak trærne, så gaver fra sultanen hvis han tjener ham, eller drar nytte av havet hvis han handler med det, eller kunnskap han tilegner seg fra en verden hvis det er en gave fra en rik kone, hvis han har en sønn, og hvis han ikke har en sønn, vil han ha en sønn . Når det gjelder den som kaster småstein i havet, vil pengene hans gå tapt . Kaster han det i en brønn, gir han penger til ekteskap eller rikdom til en tjener . Og hvis han kastet et dyr som en løve, en tiger, en ape, en gresshoppe, en kråke og lignende, og det var i Hajjs dager, kastet han steinene, og opprinnelsen til steinene er at Gabriel, fred være med ham, befalte Adam, fred være med ham, å kaste djevelen på dem når han ble utsatt for ham, så ble det Sunnah, og hvis det ikke var i Hajjs dager, var det en rullestein Hans bønn mot en fiende eller umoralsk person, eller fornærmende, fornærmende eller vitnesbyrd han er vitne til mot ham . Og hvis han kastet det med andre enn disse løpene, som duer og muslimer blant folket, ville mannen forbanne bakover og snakke om de rettferdige blant folket og de befestede . Og småstein lærde mennesker . Og det ble sagt : Omvendelse til den ulydige og veiledning til de vantro, og kanskje småstein antydet martyrium, fordi han svømte i profetens håndflate, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Småstein kan indikere sykdom, for eksempel sand . Og han kan indikere pensjonistene hva de driver med utro med eller søke veiledning, eller hva som gjøres av det . Småstein er harde ord, og mye av det er en bekymring . Og den som ser at han har en rullestein som har sitrus i øret og kaster den, så hører han et hardt ord, og øret hans smigrer det ….
…Når det gjelder katapulten og missilet, betegner de baktaler og løgn . Hvis han ser det som om han kaster dem på en av de vantros høyborg som har tenkt å åpne den, så ber han om at et folk skal gjøre det bra . Katapultsteinen er en budbringer med grusomhet . Og den som så at han kastet en stein fra et høyt sted, skulle skaffe seg eiendom og en nabo i den . Og steinene som er på fjellet eller i bunnen av det, er andre enn menn som har et hardt hjerte i religionen . Hvis han så at han løftet en stein for å oppleve styrke . Det kjemper mot en viss tøff helt . Hvis sjalet ofte var med ham, og hvis han ikke klarte det, ble han beseiret . En mann så Abu Banat, og det var en panne som om en stein hadde kommet inn i huset hans, så han fortalte om synet på en kryssing, og han sa : En tøffhjertet gutt er født for deg . Han foreslo at han var ektemannen til datteren hans, en korrupt mann . En mann så ut som om en rullestein hadde falt i øret hans, så han ristet den i panikk, og den kom ut, så han fortalte Ibn Sirin om synet, og han sa : Dette er en mann som sitter i folket av nyskapning, og han hørte et grusomt ord som kom til øret hans . Og den som ser at han kaster en person med en stein med en slynge, roper bueskytteren til målet i sannhet i hjertets grusomhet . Og det ble sagt at den som så det, var som om kvinner hadde kastet steiner på ham, at de arbeidet med magi ….
…Hva er kjennelsen om de som ligger i visjonen? En streng advarsel til de som lyver, kom i en drøm og holdt Bukhari i sin Saheeh-dør : løy i drømmen, og et ben der nylige eksempler : Først : Hadeeth av Ibn Abbas om at profeten skal være med ham sa : (( fra drømmen om en drøm som ikke er sett tildelt å finne sted mellom Sairtin og ikke vil gjøre, og lyttet til et intervju med menneskene de har motvillig eller flyktet fra ham og strømmet inn i øret hans Alank the Day of Resurrection, and images image tortured and opdracht å blåse den og ikke Bnafaj )) Fortalt av Ahmad og kvinner fra romanen Qatada, må Allah være fornøyd med ham og kom i en annen rapport fra Abu Hurayrah : (( Hvem har løyet om sine visjoner )). Det andre : Hadithen fra Ibn Umar at Guds sendebud, fred og velsignelse være over ham, sa : ((Det er den mest uheldige av furryen at hans øyne ser det han ikke så )) , og i fortellingen : (( det han ikke så )) og betydningen : furryen er den største løgnen, og skylden The Great Lie . Og hva det betyr : Han som drømte, det vil si den som ble tildelt denne drømmen . Og du merker fra de to hadithene alvorlighetsgraden av løgnerens pine i drømmen. Årsaken til dette er forklart for oss av Imam al-Tabari, som sa : Advarselen har bare intensivert, selv om det kan være mer korrupt å lyve mens den er våken. Som det kan være vitnesbyrd om å drepe, hudud eller ta penger; Fordi liggende i en drøm løyet til Gud at jeg ser hva som har ikke sett, og lyve til Gud mer enn å ligge på skapninger av verset : { Det er mer urettferdig enn den som oppdikter løgn mot Allah de som offer til Herren og si høyt de som løy for sin Herre, ikke Guds forbannelse over undertrykkerne } [ Hood : 18] Snarere å lyve i en drøm var en løgn for Gud på grunn av hadithen (( Visjonen er en del av profetdøden )) , og hva var en del av profetdommen er fra Gud, og jeg kommer tilbake til ordet : ( ank ) ; Og nå som du er oppløst bly, helles det i øret hans fordi belønningen er den samme som arbeidet, og her har jeg ikke hellet at sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, i hadith sa : ((( Den som drømmer om en drøm )) og kalte den en drøm og ikke kalt ham et syn fordi han hevdet at han så og ikke så noe, så han var en løgner og løgn. Han er fra Satan, og sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, sa: ~Gå forbi oss : ( Drømmen er fra Satan )) , og alt som er fra Satan, er ikke sant . Her er ingen flakslikhetsstrafffotograf nemlig : (( Vlakhalqgua-pille eller lag ritual …)) snakk, straff, som ligger i drømmen som er : [ skal holdes mellom Sairtin ] og betydningen av kontrakten mellom Alsairtin : å spinne til hverandre, og dette er vanligvis umulig, og likheten her mellom fotografen og løgneren i drømmen hans : at visjonen ble skapt fra skapelsen av Gud og det er et moralsk bilde, så han gikk inn i sin løgn et bilde som ikke skjedde, akkurat som fotografen introduserte et bilde som ikke er en realitet, fordi det sanne bildet er det som sjelen er i, slik at eieren av det milde bildet – drømmeren – tildelte noe hyggelig og det er forbindelsen uttrykt av kontrakten mellom de to byggene, og han tildelte eieren av det tette bildet – fotografen – en alvorlig sak, som er å fullføre det han skapte ved sitt krav ved å blåse sjelen, og han signerte og lovet hver av dem som han ville Jeg ville bli torturert til han gjorde det han var betrodd mens han ikke var en gjerning, det er en metafor for tortur av hver av dem alltid, bortsett fra at Gud har barmhjertighet mot dem, og denne vektleggingen av løgneren i hans drøm fordi han løy om kjønnet til profetet, og fotografen bestred Skaperen i sin makt…
…Hvis imamen så at han gikk, hilste noen av vanlige folk ham, og han gikk i øret hans. Han døde plutselig, da han sa at Shaddad bin Aad, da han gikk til paradiset som han hadde tatt, møtte dødskongen ham i form av en eller annen kjønnshår, så han betrodde ham i øret og knebet sjelen ….
…Når det gjelder stubben i nesen og perkusjonen av øyet, indikerer de at den som er den som er den som er heldig, og dommeren betaler en gjeld for den som er fattig og den som er fattig , og de belønner et folk for arbeidet de gjorde før . For Gud den allmektige sier : ~Og øret er med øret .~ Hvis han så ut som om en ukjent gammel mann klippet ørene, så rammer han Dettin . Og den som ser som om han, må Guds bønner og fred være over ham, stanse en manns øre, da forråder han ham i sin familie eller sin sønn, og indikerer at hans stat er død . Noen av dem sa : Den som ser at ørene hans er stubbe og har en gravid kvinne, hun vil dø . Hvis han ikke har en kvinne, vil en kvinne fra hans husholdning dø ….
…Og den som ser en ulykke eller mer i ørene, tolkes dette av mannens kone, datter, søster eller lignende kvinner. Den som ser at øret hans blir foreldet av det, er døden til en av dem eller hennes avgang, og den som tror at det er sant døve, så indikerer dette hans forståelse, kunnskap, gyldighet av hans sikkerhet og hans intensjon. Korrupsjon i sin religion, og den som ser at han har kommet inn i øret hans det han ikke liker mens han er våken, eller at noe er forstyrret fra ham, han hører det han ikke liker, og den som ser at han har en ørering i seg øre. Hvis dens art er prisverdig, så er det godt i kvinnens mannlige rett, og hvis det ikke er prisverdig, er det i deres rett og fra Han så mange ører, da det indikerer at han hører ordene og ikke vær oppmerksom på det og forstår ham ikke…
…Maur i en drøm er svake mennesker, bekymringsfulle mennesker, og de blir krysset av soldater og familie . Og den som så maurene på sengen hans, mange av barna hans . Og den som ser den flyr og er syk, han vil dø eller reise . Det indikerer fruktbarhet og levebrød fordi det bare kan være på et sted der det er levebrød . Og hvis pasienten ser at maurene løper gjennom kroppen hans, vil han dø . Og den som ser maur komme ut av hulen sin, de vil få dem . Og den som ser maur komme ut av et hus, hans familie sier om døden . Hvis maurene har en vinge, indikerer de ødeleggelsen av mange soldater . Og den som ser maur komme inn i hjemmet sitt med mat, vil øke godet for sitt hjem, og den som ser maur bringe mat ut av hjemmet sitt, vil være fattig . Og utgangen av maurene fra nesen, øret eller andre organer mens de er lykkelige, indikerer dermed seerens død som martyr . Og den som så at han hadde drept en maur, begikk en synd på grunn av et svakt folk . Og den som hører maurens ord og er egnet for emiratet, han vil motta det, ellers vil han få fruktbarhet og godhet . De store krigsmaurene dreper dem, de syke de dør, og de som vil reise er slitne og tapt ….
…Og den som ser at en mann slår hodet med et banke og bærene i hodet og sporene deres forblir, han vil at sjefen hans skal gå, og hvis det faller inn i øyelokket på ham, vil han krenke sin religion, og hvis leppen av øyelokket trekkes ut, så kaller han ham til kjetteri, og hvis han slår hodeskallen, så har uttrykket nådd slutten og angriperen når sitt mål, og hvis han traff loben i øret og blodet kom ut av det, så det banker datteren til de voldsramte ….
…Slå : det påvirker de beste fresede i batsmannens hender , men for å se om han slo ham med tre, indikerer det at det er bedre forberedt på ikke å møte ham . Og den som ser det som om en engel treffer ham med tre, han vil dekke over det . Og hvis han slo ham på ryggen, vil han betale gjelden sin . Hvis han slo ham på grunn av funksjonshemming, ville han gifte seg med ham . Og hvis han slo ham med tre, ville det han hatet slå ham . Det ble sagt at juling betegner endring, og det ble sagt at juling forkynnes . Og den som så at han slo en mann i hodet med et banke og det påvirket hodet og satte sitt preg på ham, han vil at sjefen hans skal gå . Hvis han ble truffet i øyelokket, vil han krenke sin religion . Hvis han trakk lokkene av øyelokket, kaller det ham til kjetteri . Hvis han slo hodeskallen, har den nådd slutten sin i endring av endringen, og angriperen når sitt mål . Hvis han slo i øret eller sprakk det og det kom blod ut av det, vil datteren til de voldsramte kutte av . Det ble sagt at hvert av medlemmene angir slektningen som tolker medlemmet . Noen av kommentatorene sa at juling er bønn, så den som ser at han slår en mann, han må be imot ham . Hvis han slår ham mens han er bundet, snakker han dårlige ord og berømmer ham for stygg ….
…** Revelation Mobile fra Abu Amir ibn Anas fra farens onkler til Ansar sa : ta vare på profeten fred være med ham hvordan folk samler dem og ble fortalt : fokuserte banneret for tilstedeværelse av bønn. Hvis de så tillatelse som hverandre ikke likte, sa han : han husket sin Alguena – betyr Alhbor – Shaboor jødene likte ikke det, og han sa : ( Han er fra jødens kommando. ) Han sa, så han nevnte ham klokken, og han sa (Det er fra de kristnes befaling ) . Så dro Abdullah bin Zayd mens han var interessert i dem, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg så kallet til bønn i hans søvn. Han sa : Så i morgen ba Guds sendebud være med ham, og han fortalte ham, og han sa : O Guds sendebud, jeg er en som sover og våken, da han kom til meg, og han viste meg kallet til bønn. Han sa : Umar ibn al-Khattab hadde sett ham før det, så han holdt det i tjue dager. Så sa han til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, så sa han til ham : ( Hva hindret deg i å fortelle meg ) Han sa : Abed gikk foran meg, bin bin Zaid, du skammet deg, så Guds sendebud, fred og Guds velsignelser være over ham, sa : ( Yabal, stå opp og se hva Abdullah bin Zaid beordrer deg til å gjøre ) Han sa : Da ga Bilal tillatelse . Og på autoritet fra Abd al-Rahman bin Abi Laila sa han : Ledsagerne til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, fortalte oss at Abdullah bin Zaid al-Ansari kom til profeten, må Guds bønner og fred være med ham og sa : Å Guds sendebud, jeg så i en drøm som om en mann reiste seg og mot ham var to grønne mot en veggrygg, så han fikk et øre til å bøye seg og sette seg ned. Kada . Han sa, så hørte Bilal det, så han reiste seg og kalte det andre øret, og han sto ved to og satte seg to føtter ….