…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han spiser søte hvite bær, han kommer til ham fra en mann som er god og gunstig, og når det gjelder bjørnebær, er det en sky, spesielt for de som spiser det .~…

…Fengsel er i en drøm en indikasjon på nødvendigheten av religion hvis det var fengsel av sharia, og hvis sultanens fengsel indikerte bekymring og nød på grunn av bagvaskelse eller hykleri . Og det ukjente fengselet er et tegn på verden . Fengsel betegner kona som trakasserer eller er stille, og tungen er fengslet fra skravling, og kan indikere intriger fra fiendene og beskyldningene, graven og religionen og passiviteten fra reise på grunn av sykdommer eller mangel på energi, og indikerer fattigdom og ubehag, og å komme i fengsel indikerer langt liv Og møte med kjære . De er fengsel og vemodig . Og den som selv velger et gratis fengsel fra synd . Og den som så at han ble løslatt fra fengsel, slapp fra en sykdom . Og hvis fangen så at dørene til fengselet var åpne, slapp han unna . Den som fengslet ham, så vel som om han så et takvindu og lyset i det, eller han så at taket var fjernet . Og fengsel den reisendes helse og pasientens død . Og den som ser at han er i fengselet til en pålitelig sultan, så skjer det noe ubehagelig, eller at han befinner seg i en sky, håpet på løslatelsen, og hvis han ser at han er ute av det, vil han komme ut av den munnen . Hvis han var på reise, forsømte fengselet ham, og hvis han var syk, var han syk . Og det ble sagt : Den som ser at han er i fengsel, det er et svar som blir besvart, og en avvik fra dem og nød til historien om Josef, fred være med ham . Og den som så at han var i et ukjent fengsel og kom ut av det, det var hans grav . Og den som ser at han har forlatt et ukjent fengsel eller et smalt hus i et vidt rom, dette indikerer trøst og lettelse . Og den som ser at han er bundet i huset sitt, han vil ha det bra eller se ham i sin familie . Og den som ser at han er fengslet i et hus han ikke kjenner, han vil gifte seg med en kvinne som vil ha nytte av pengene hennes og en sønn . Og den som ser at han er dokumentert og er i nød, da vil han bli frelst fra det han frykter . Og den som ser at han bygger et fengsel, han vil møte en mann som en imam som rømmer, og folket i samfunnet vil henvise ham til den prisverdige måten . Fengsel indikerer død . Og kanskje indikerer han sykdommen som hindrer ham i å handle og reise seg, og kanskje indikerer han forfengelighet, eller helvete fordi det er fengselet til den ulydige og den vantro, og hvis han ser en død i fengselet og han er en vantro, altså bevis på helvete, og hvis han er muslim, så er han en fange i helvete med synder som var igjen på ham . Og hvis en person ser seg selv i fengsel og han reiser på et land eller skip, er det noe som hindrer ham fra regn, vind, fiende eller en ordre fra sultanen, og hvis han ikke reiser, kommer han inn på et sted der han adlyder ikke den allmektige Gud, for eksempel et hus for utroskap og kjetteri eller et utro hus eller bakrus . Fangevokteren i drømmen er en graver ….

…Hva synes du om å spre de hykleriske nyhetene om Maktens natt i en drøm? Det er vanlig blant mennesker på slike dager hvert år om å bestemme Laylat al-Qadr, og at det er natten til slike og slike, og i fjor ble det ryktet for meg at jeg satte Maktens natt som natten til tjue -fem, og for ansvarsfraskrivelse vil jeg avklare følgende : Spørsmål / Er det interesse å bestemme maktens natt? Hva er avgjørelsen om hva noen gjør for å informere eller begrense dem – basert på visjoner – og under påskudd av å oppfordre dem til å gjøre det, eller å strebe etter dem? Jeg svarer på dette spørsmålet gjennom følgende punkter : 1 / Uttrykket av visjoner er basert på antagelser og er ikke basert på kutting. Jeg advarer også mot å innføre visjoner om tilbedelse, for religion er fullført . 2 / Vi erkjenner at den troendes visjon er sant, og at den er en del av profetdommens deler, og vi støtter også å forkynne det gode med bevis : Profetens ordtak [ Det er ingenting igjen av profetdommen bortsett fra evangelistene . De sa : Hva er de gode nyhetene? Han sa at den rettferdige visjonen blir sett av den troende eller sett av ham ], men den troendes visjon kan også være falsk, og det er ingen referanse for ham til ufeilbarlighet i dag som kan avgjøres av dette eller det . 3 / At denne ummaen ga bedre ord og bedre gjerninger enn den forrige, og de levde hele måneden, og denne ummaen vil ikke passe bortsett fra det som er rettferdig i begynnelsen av den . 4 / Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, informerte ikke ledsagerne om en bestemt natt, men snarere fortalte at det var de siste ti dagene, eller de siste sju dagene, og dette sa han etter at han fikk vite at noen av hans følgesvenner, måtte Gud være fornøyd med dem, så Maktens natt i en drøm, så han sa som i hadithen at han fortalte. Al-Bukhari i sin Sahih : [ Jeg ser dine visjoner konspirerer – det vil si, de ble enige om – i de siste sju dagene, så den som gransker dem bør undersøke dem i de siste sju dagene . ” Denne saken var en av de viktige sakene som følgesvennene jobbet med, må Gud være fornøyd med dem, inntil det ble rapportert at de pleide å utføre I’tikaaf i løpet av de ti siste dagene og søkte det, og dette er før profeten spesifiserte det de siste ti dagene . 5 / Jeg ser profeten være med ham store deler av natten, og gikk ut for å fortelle ledsagerne ut, deretter Onisseha, og fortalte at han i en drøm så at han la seg ned i vann og gjørme, kom en sky Vmatart til Sal tak av moskeen – var palmeblader – bønn og holdt, forteller fortelleren : Jeg så sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, legge seg ned i vann og gjørme, til jeg så et spor av gjørme på pannen hans, og dette er en bekreftelse på hans syn, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så han forlot morgenbønnen med ansiktet fylt med gjørme og vann . 6 / Det kom i Sahih at, må Guds bønner og fred være over ham, sa han : [ Jeg gikk ut for å fortelle deg om skjebnens natt, og kikket – det vil si kranglet og kranglet – så og så, og den ble reist, og forhåpentligvis ville det være bra for deg …….] Hadith . Al-Subki al-Kabeer utledet fra denne historien, som sagt i Fath al-Bari 4/286: Det er ønskelig å skjule maktens natt for de som så den . Dette er fordi Gud forordnet profeten sin at han ikke informerte ham om det . Og alt godt er i det som er bestemt for ham, så det er ønskelig å følge ham i det . 7 / Betydningen av hans ordtak, må Guds bønner og fred være over ham : [ Må det være bra for deg ]: Hvis Kraftens natt blir utnevnt en bestemt natt, vil den være begrenset til den, så tilbedelse savnet i en annen , og dette skjedde og skjer fra mange mennesker, slik at det er noen som står opp for natten som det ryktes å være Laylat al-Qadr, og forlater resten , og dette er en stor feil – som vi forklarte tidligere -. 8 / Det er bedre for muslimer å ikke overføre slike nyheter om å bestemme Laylat al-Qadr, eller å publisere noen av ordene til de som gir uttrykk for det, som natten til slik og slik i måneden, når det er bevist fra de riktige fortellingene, som skjuler det for visdom, og det er bra for ummaen, og godt å følge det som kom fra sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred . 9 / kreves av muslimer generelt flid og tilbedelse og arbeid i hele denne måneden, den siste og spesielt ti , var profeten fred med ham som sagt i et intervju med Aisha : Hvis ti gikk inn for å stramme forkleet, og leve for natten, og vekket familien sin ] , og i denne referansen til å oppfordre til å forbedre konklusjonen, forsegler Gud oss ​​godt. Amen, o verdensherre … og Gud vet best ….

…Saltvann er en sky, en illusjon, og kaos vann lever dårlig ….

…Snø, is og hagl : Alle disse tingene er indikasjoner på ulykker, sykdom, kopper og maling, og plager og plager som stiger ned på det stedet han ser det, og i landet der han sank ned, så vel som steiner og ild, fordi de ødelegger planter, trær og frukt, rasjonaliserer skip, skader de fattige og ødelegger ham i rust og kulde. Og det blir til tider verre, og det kan indikere krig, gresshopper og typer pandemier, og kanskje indikerer det fruktbarhet, rikdom, overflod av mat i sjeldenhetene, og strømmen av strømmer mellom trærne . Hvis noen så snø som kom ned fra himmelen og spredte seg til jorden, og hvis det var på stedene for plantingen og tidspunktene for dens bruk, indikerer dette overflod av lys og velsignelser på jorden og overflod av fruktbarhet, så at det fyller disse stedene med mat og spiring, da det er fylt med snø, men hvis det er i dem til tider når landet er ubrukelig og dets vegetasjon, er dette bevis på urettferdigheten til sultanen og jakten på eierne av munnen . På samme måte, hvis snøen er i en tid med fordel eller noe annet, ofte på boligene, trærne og menneskene, er det en urettferdighet som rammer dem og en plage som rammer deres gruppe, eller en pest på pengene deres, i den grad av økningen i visjonen og dens bevis . På samme måte, hvis han ser i sivilisasjonen og et annet sted enn snø, som hus og butikker, så er dette en pine, lidelse og sykdom, eller død eller kjærlighet kastet på dem og falt ned på dem, og indikerer kanskje beleiringen og mangel på reise og forespørsel om pensjon . På samme måte snø : fordi det ikke er noe godt i det, og det kan være Satans hud, eller en konge eller noen andre. Når det gjelder kulde : hvis det er på kultiveringsstedene og planter og ikke ødelegger noe eller skader noen, så er det fruktbart og godt, og det kan indikere bladlus og gresshopper som ikke skader, og katten. Og fuglen, hva med om folk på den tiden hentet den i containerne og samlet den i vannveiene ? På samme måte snø eller is, for de er fordeler, avlinger, frukt, bytte og egg dirham, og hvis kulden skader planter eller mennesker, eller det er på hus og butikker, så er det pandemier og forbrytelser kastet på mennesker eller kopper, korn og sår som samler seg og oppløses, enten fra å bære kulden i en sil eller et plagg, eller i det Han ikke bærer vann i den, hvis han er rik, vil inntektene smelte, og hvis han har varer i sjøen, er redd for det, og hvis han er fattig, vil ikke alt som han tjener og gagner ham ikke være hos ham, og ingenting er spart for sin tid, og noen av dem sa : Snow torturerer overveldende sultanen til flokken hans, og hans ord er stygge for dem Og den som så snø falle på den, reiste langt unna med en geit . Snøen er bare hvis det er litt snø som ikke er dominerende på siden og på stedet der stedet er snøhvit, og på stedet der snø ikke nektes, og hvis det er slik, er snøen fruktbar for folket på det stedet, og hvis det er for mye, ofte kan det ikke tørkes, så er det en pine som oppstår på det stedet . Og den som blir forkjølet av snø om vinteren og sommeren, han vil bli rammet av fattigdom, og den som kjøper snø om sommeren, han vil slå det han ikke hviler for, og han hviler fra en sky med gode ord eller ber for stedet for snø, og hvis snøen smelter raskt, så er han sliten mens han går raskt. At landet dyrkes med tørt land og snø, det er som regn, og det er barmhjertighet og fruktbarhet . Det er snø og det har beskyttelse mot snø, fordi det ikke er vanskelig for ham, fordi han var dekket og beskyttet, og han er en fast mann og han blir ikke skremt av det . Og den som fanger utallige ting fra kulden, han vil fange penger og perler . Og det ble sagt : kulden kommer ned fra himmelen, tortur fra sultanen til folket og tar pengene sine . Å sove på snø indikerer overholdelse, og den som ser som om det er snø over det, bekymringene er høye, og hvis snøen smelter, fjernes bekymringen . Når det gjelder opprinnelsen til Al-Qar, er det fattigdom . Og is er det og plager, med mindre en person ser at han laget vann i en bolle og frøs med det, så indikerer dette skaden på gjenværende penger . Og det frosne huset til kongens penger og andre ….

…Blindhet Den som i en drøm ser at øynene hans har en sky av hvithet, han vil bli plaget av stor sorg, og han vil være tålmodig for historien om Jakob, fred være med ham, i bleking av øynene ….

…Når det gjelder konjunktivitt : Dette er bevis på eierens symptomer på sannheten, og forekomsten av korrupsjon i hans religion i henhold til konjunktivitt, fordi det indikerer blindhet . Og den allmektige Gud sa : ~ De er ikke blinde, men hjertene i brystene er blinde .~ Det er blitt sagt at konjunktivitt er bevis på at eieren har overvåket rikdommen, og hvis konjunktivitt ikke reduserer noe fra synet, tilskrives det i hans religion det som er uskyldig, og for det blir han belønnet . Hver reduksjon i synet, en reduksjon i gjeld . Og det ble sagt : konjunktivitt er en sky som påvirker ham fra guttenes side ….

…Lettelsen etter nød og nød 99 – – På autoritet fra Khalid bin Yazid Al-Azdi sa Abdullah bin Yaqoub bin Dawood til meg at han sa : Min far sa at Mahdi låste meg i en brønn og bygde en kuppel over den, og Jeg ble der i femten pilegrimer til arven etter al-Rasheed gikk, og hver dag fikk jeg et brød og en kopp vann. Han instruerte tidene for bønn. Da hodet til hodet til tretten pilegrimer kom til meg i søvne og sa : Vi er på Josef, Herre, så han førte ham ut fra bunnen av en hul og en sky rundt seg. Han sa : Jeg takket Gud og sa : Skjeden er kommet. Han sa : Jeg bodde og så ikke noe, så da årets hode kom, kom det. Den neste sa til meg : Måtte Gud føre ham til Faraj at han har noe hver dag i sin skapelse. Han sa : Så satte jeg opp en sirkel og jeg ser ingenting. Så kom den som kom etter året og sa : Må nødene jeg har gått i være en relativ lettelse, så han er redd, og den fremmede kommer. : da han ble Naudet, trodde jeg at jeg Oozn ba Vdly Li svart tau og fortalte meg : Jeg vil herde hans midt, og jeg gjorde Vokhrgeony da jeg møtte lys synkope optisk Vantlgulwa Pei introduserte en gratis på god og ble fortalt : fred på De troendes øverstkommanderende , sa jeg : Hils til de troendes overordnede og Guds nåde og velsignelse være over deg , sa Mahdi : Jeg er ikke i det. Jeg sa : Fred være med deg, øverstbefalende for de troende, og Guds nåde og velsignelser være med deg Å, Al-Hadi sa : Jeg er ikke med ham. Jeg sa : Fred være med deg, de troendes leder og Guds nåde og velsignelse. Han sa : Al-Rasheed, så jeg sa : Al-Rasheed. Han sa, Ya Jacob, Davids sønn, Gud ga ikke forbønn for noen, bortsett fra at jeg bar en jente for meg på nakken min i natt, og jeg nevnte at jeg bar meg på nakken din, og jeg falt for deg fra stedet jeg var i og jeg førte deg ut. Han sa : Hedret meg og nærmet meg setet mitt. Han sa : Da forkledde Yahya bin Khaled meg som om han fryktet at han overvant kommandanten for de troende uten ham, så jeg fryktet ham, så jeg ba om Hajj, så han ga meg tillatelse, og han bodde fortsatt i Mekka til kl. han døde der (1)….

…Solen : Opprinnelig den største kongen, fordi den opplyser det som er på himmelen fra sine kolleger, med sin store fordel og disponerer alle mennesker i dets interesser, og det kan indikere kongen på stedet der synet blir sett, og over den er høyere enn den indikerer himmelen for den, og den er kongenes konge og den største myndighet, for Gud, ære være ham Den opphøyde er kongenes konge, kjempens mektige og himmelens leder. og de på den og jorden og de på den . Og solen kan indikere autoriteten til personen som har visjonen, hvis han ser det spesielt uten menigheten og rådene, som prinsessen, korporalen, læreren, faren eller mannen hvis hun er kvinne, og kanskje den hederlige kvinne som kongens kone, president, herre, datteren, moren eller serens kone eller moren eller datteren eller skjønnheten hennes . Digterne sammenligner skjønnheten til jomfruer med solen i skjønnhet og skjønnhet . Det ble sagt at i visjonen til Yusef, fred være med ham, var det et tegn på moren hans, og det ble snarere sagt om hans mors tante, farens kone, og det ble sagt at det snarere handlet om bestemoren hans , og det ble sagt at det var et tegn på faren og månen fremfor moren, alt dette er tillatt i uttrykket, og hvis solen indikerer faren, foretrakk han henne fremfor månen ved lys og solskinn, og hvis det indikerer moren, la henne være feminin og minne månen, så det som ble sett i solen av en ulykke, vendte dens tolkning tilbake til de som refererer til den fra de som vi beskrev om skjebnen til mennesker og størrelsen på visjon og dens bevis og bevis . Hvis en falt kvinne blir sett til bakken, eller en fugl svelger henne, eller hun faller i sjøen, eller blir brent av ild og øynene hennes er borte, eller svertet og fraværende på en annen måte enn hennes kurs fra himmelen, eller hun går inn i en kiste, den som tilskrives henne vil dø . Og hvis han så en formørkelse eller sky dekket den og akkumulerte støv eller røyk på den til lyset ble mindre, eller hvis du så en krusning på himmelen uten stabilitet, var det bevis på at en ulykke skjedde med den som la til den, enten fra sykdom, bekymring, sorg, nød eller bekymringsfulle nyheter, bortsett fra at den du indikerer er syk i oppvåkning, for det er hans død, og hvis han ser det svertet uten grunn for hans bedrag eller en formørkelse, er dette bevis på lagt til urettferdighet og urettferdighet, eller av hans vantro og villfarelse, selv om han tok den i håndflaten eller dens besittelse i fanget, eller den falt ned på ham i hjemmet med lys og lysstyrke. Han var i stand til å eie sin autoritet og stolthet med hans besittelse, hvis han var en av dem som passer ham, eller Herrens ankomst om denne statusen hvis han var fraværende, enten sønnen eller tjeneren eller kona hans så det, fordi han er alles autoritet og verdiene Av huset, ellers var den gravide kvinnen bor n hvis han hadde en tjenestepike eller en gutt som skiller mellom Hann og kvinne søker en økning i synet, for eksempel å ta det og dekke det under klærne, eller stikke det inn i et av karene hans, og han vil vitne om at i den av de skjulte hunnene, og den som indikerer det, er vakkert nevnt med kunnskap eller autoritet . Og hvis hun i dette tilfellet var mørk og krympet i fargen, så var kongen forrædersk i sin besittelse, eller på familien hans, hvis han møtte det, ellers ville han bli pålagt en makt, eller han ble angrepet av en arbeider, eller en fraværende fot, eller han døde blant de syke, og gravide falt av fosteret, eller fødte en sønn. Differensier disse ansiktene, og øk bevisene . Og hvis han ser det komme ut fra Maghrib eller returnere etter solnedgang, eller tilbake til stedet der det gikk opp, vil det vises et tegn og en leksjon som indikerer hva jeg har utarbeidet ved å øke beviset . Dette kan indikere at personen tilskrevet henne returnerte det han håpet på i reise, rettferdighet eller urettferdighet, i henhold til fordelene ved hennes debut og fravær, og tidene for det . Kanskje tilbakeslaget som er indikert av de syke, og fraværet etter at det var kommet for de med graviditet, kan indikere fostrets død etter utseendet . Og kanskje indikerer det at de fraværende kommer fra hans reiser og de rare pengene, og kanskje indikerer fraværet at fangen kommer tilbake til fengselet etter løslatelsen, og det kan indikere at den som omfavnet islam fra sin utroskap, eller angret fra sin ugjerning, vil komme tilbake til hans villfarelse . Og hvis noen ser at det å gjøre gode eller dårlige skjulte gjerninger, indikerer han jakken sin og skjuler forholdene, og hans dekke avsløres ikke for at solen skal forsvinne, bortsett fra at han er en som ble gitt til ham om natten som kone , eller kjøpte en hemmelighet, sa han, kona går tilbake til familien hennes, og hemmeligholdet tilhører selgeren hennes . Hennes oppgang etter solnedgangen kan også være en indikasjon for de som skilt seg fra sin kone om hennes oppstand, for de som er gravide med hennes frelse, og for de som ikke har vært i stand til å leve eller har fått henne på grunn av hennes hykleri, spesielt hvis hennes godhet er av solen, som forkortelse, vasking, melkeavgifter og lignende, og for de som er syke av hans død, på grunn av den menneskelignende skyggenes forsvinden. Med den Allmektiges ord : “ Så gjorde solen ham til en guide, så tok vi en liten knyttneve for oss. ”Og for den som var i jihad eller krig, for seier, fordi hun kom tilbake til Yushaa bin Nun, fred være med ham, i fiendens krig mot ham, til Gud viste ham for dem, og for hvem som helst som var fattig om vinteren dag, På klær og rikdom, og på sommerdagen på tristhet, sykdom, feber og konjunktivitt . Å sitte i solen om sommeren er en indikasjon på pine og sorg han er i, for å følge med linjalen, eller grunnen til at solen falt ned over ham i henhold til hans posisjon og retning . Og den som så at han ble forvandlet til en sol, han slo en konge like mektig som dens stråler . Og den som slår solen hengende ved en kjede, statens vokter og rettferdighet i den . Og hvis han sitter i solen og helbreder den, vil han motta en velsignelse fra en hersker, og den som ser at solens lys og dets stråler er fra øst til skumring, og hvis han er kongen verdig, vil han få en stor konge, ellers vil han ha et flagg som er nevnt i alle land, og den som ser at han eier solen eller er i stand til det, så han Ordtaket er akseptabelt for den største kongen . Den som så henne, Safia Munira, hadde reist seg til ham, hvis han var en hersker som fikk makten i sitt mandat, og om han var en prins som oppnådde godt av den største kongen, og hvis han var fra soknet med tillatt levebrød, og om hun var en kvinne som så hva mannen hennes hadde lyst til . Og den som ser solen stige opp i huset sitt, hvis han er kjøpmann, tjener han på sin handel, og hvis han er student av en kvinne, så vil han slå en vakker kvinne, og hvis det blir sett av en kvinne som har gift og forsyningen av mannen hennes er større . Og solens lys er kongens prestisje og hans rettferdighet, og fra hans ord mottok solen et løft fra sultanen, og den som ser solen stige opp på hodet, men ikke kroppen, han vil få en seriøs og omfattende saken . Og hvis det dukket opp på føttene uten resten av kroppen, ville han få tillatelse fra før dyrking, og hvis det dukket opp på magen under klærne hans og folk ikke visste, ville han ha spedalskhet så vel som på resten av organene hans under klærne . Og den som ser magen hans splitte og solen stiger opp i ham, så dør han, og hvis en kvinne ser at solen har kommet inn fra salen hennes mens han er krage og deretter går ut fra halen hennes, da vil hun gifte seg med en konge og bli hos henne en natt, og hvis det faller på skjeden hennes, så begår hun hor, og hvis han ser at solen har gått over alt og han er bak henne, følger han henne. Så dør han, og hvis han ser at han følger solen mens den beveger seg og ikke har gått ned, så blir han fange hos kongen . Hvis han ser solen forvandle en gammel mann, ydmyker sultanen Gud den allmektige, gjør rettferdighet og oppnår makt, og forholdene til muslimer forbedres, og hvis hun blir ung, svekker han muslimenes tilstand og vanærer sultanen . Hvis han ser en ild komme ut fra solen og brenne det som er rundt den, så går kongen til grunne noen av sine hovmenn, og hvis han ser solen rød, er han korrupt i sitt rike . Hvis han så det gulnet, var kongen syk . Hvis det blir svertet, vil det seire, og det vil bli en skum . Hvis han ser at hun er fraværende, vil han savne forespørselen ….

…Al-Dukhan : skrekk og pine fra Gud allmektig og straff fra sultanen . Den som ser røyk komme ut av butikken sin, den vil være god og fruktbar etter en skrekk og skandale, og det vil være av sultanen . Hvis det er røyk under en gryte med modent kjøtt i, er den god og fruktbar og frigjøres etter skrekken den får . Og den som ser røyk, har ført ham på villspor, det er feber som tar ham . Og den som blir rammet av varmen av røyk, det er en sky og en illusjon . Ved : sladder, og Aiviadh med ild Saih til sultanen ….

…Den som ser datoer i en drøm, de er et symbol på regn, og for den som spiser dem et rent generelt levebrød som vil oppnås av ham, og ingen vil knytte ham til det . De begravde datoene er penger spart, så vel som siv og de sagede dadlene er dirhamer som ikke blir igjen, og den som spiser hvetegras, han er fra dhimmah . Og den som ser at en dato kommer til ham, penger kommer til ham fra menn med farer, og agent for datoer er et bytte . Og den som høster en date i sin tid, han vil gifte seg med en velstående, hederlig kvinne, som har mye godhet og velsignelse, eller at mannen treffer noen hederlige menn med penger uten tretthet, og kanskje han vil ha kunnskap . Hvis datoene ikke er i tide, hører han kunnskap og handler ikke etter det . Hvis han sprer seg fra et tørt palmetre på seg selv, lærer han av en hykler mann med kunnskap, og hvis han er i en sky eller de er så langt borte fra Gud for historien om Maria, fred være med henne : ( Og han spottet deg med stammen til daddelpalmen som falt på deg fuktig ) . Hvis hun ser at hun spiser dadler med tjære, tar hun en arv fra mannen sin, og hun er skilt i det skjulte, og arv er forbudt . Hvis en person så at han tok en dato og kuttet den og hentet produktene fra den, ville han få en sønn . Og den som så at han plukket et svart druefrø fra et palme, så føder hans kone en sønn av et svart kongedømme . Datoer forklares med god levebrød og halal . Og den som ser at han spiser gode datoer, han hører gode ord og får stor fordel . Og den som så at han begravde en dato, fikk penger fra safene eller fra foreldreløse penger eller lagrede penger . Og den som så at han spiste førti dadler på døren til sultanen, og det var ikke tiden da datoene dukket opp, eller tidspunktet for deres Istiha, han ville slå fyrti pisker . Og den som ser det som om han spiste førti dadler og var på modenhetstid, han vil ha førti tusen dirham . Og den som ser kurver med brune dadler, faller fra magen til grisene, mens han løfter dem opp og bærer dem hjem, han får bytte fra de vantros penger, og den som ser det som om han suger en dato og gir den til en annen og suger det, så vil han dele med ham en god tjeneste . Og den som ser som om han har spist dadler, han vil finne troens søthet . Og den som ser ut som om han splitter datoen og skjønner intensjonen fra den, så får han en sønn ….

…Roll : Rollen, det er en funksjon som ledes, hva det kom ned fra rivingen eller smal eller kapasitet eller godt eller ondt, så han kom tilbake til hennes familie og ledet og dens innbyggere . Veggene er menn, og takene er kvinner, fordi menn er kvinnens beskyttere, fordi de er over dem, og skyver dem til det verste av dem, så de er som styrke, så det som ble bekreftet dens betydning, vendte han tilbake til ham og jobbet med det . Mannens hus betegner kroppen hans, splittelsen og seg selv, fordi han vet det og kjenner ham. Det er hans herlighet, hans minne, hans navn og familiens jakke, og det kan indikere pengene hans der han er i form, og kanskje indikerer det kjolen hans for at han kom inn i den, og hvis det var kroppen hans, hennes dør var ansiktet hans, og hvis det var hans kone, var det hennes dør Hans lettelse, og hvis det var hans verden og pengene hans, så var døren hennes døren som han forårsaket og hans næring, og hvis det var hans plagg, så er det døren var kragen hans . Hvis døren er alene, kan det referere til husets hode, og den enkelte som åpner og lukker, og den andre personen kan henvise til den til sin kone som omfavner henne om natten, og vender seg bort fra henne når han går inn og ut i løpet av dagen, og hvor hannen og kvinnen blir utledet i form og lukking, den der lukkingen er hannen, og den i den Lappen er kvinnen, hans kone, fordi låsen satt inn i tøffelen er hann, og den totale formen hvis den går i stykker er som et par, og det kan indikere de to sønnene til eieren av huset, en mann og en kvinne, og de to brødrene og partnerne i eierskapet til huset . Når det gjelder overliggeren på døren og dens runder, og alt som kommer inn i den med en tunge, det er for kona og tjeneren, og for dens lister, kan det indikere mannlige barn eller slaver, brødre og tjenere . Når det gjelder bena og dørringen, indikerer de tillatelse fra sin eier, øyenbryn og tjener, og den som ser noe av det, en reduksjon, en forekomst, en økning eller en nyhet, dette er vant til tillegg ved å øke bevisene og bevisene på årvåkenhet . Når det gjelder det ukjente huset annet enn det kjente, er det det hinsidige, fordi Gud den allmektige kalte det et hus og sa : ~Og det huset er det hinsidige .~ På samme måte, hvis det er kjent å ha et navn som betegner det hinsidige, som for eksempel Uqba eller fredens bolig, så den som ser seg selv i det og var syk, fører til det i fred og er fri for fristelsen og ondskapen av denne verden, og hvis han ikke er syk, så er det gode nyheter for ham, i henhold til omfanget av sitt arbeid, fra Hajj eller jihad Eller asketisme, tilbedelse, kunnskap, nestekjærlighet, tilknytning eller tålmodighet over en katastrofe, utledet hva han førte til henne, og for hvis skyld han forkynte økt syn og årvåken bevis, og hvis han så med ham i en drømmebøker som han lærte om, så førte hans kunnskap ham til det . Og hvis det er en tilbeder i den, oppnådde han bønnene sine, og hvis han hadde hesten sin og sverdet, nådde hans kamp den, så på meningen, og når det gjelder oppvåkning, ser han på den mest berømte av hennes gjerninger med seg selv og den nærmeste i søvnen resten av hans lydighet, hvis de var mange, så var den gode nyheten i en drøm . Når det gjelder den som bygde et annet hus enn sitt eget på et kjent eller ukjent sted, se på tilstanden hans, og hvis han er syk eller har en syk person, så er det hans grav, og hvis det ikke er noe av det, så det er en verden som gagner den hvis den er på et kjent sted, og hvis han bygde den med melk og leire, var det tillatt, og hvis den var laget av murstein, gips og kalk, var det forbudt av hensyn til ilden at tente arbeidet sitt . Og hvis han bygde huset på et ukjent sted og ikke var syk, hvis det var med melk, er det en god gjerning han gjør for det hinsidige, eller han har gjort det . Og hvis de har vederlag, er det forkastelige gjerninger som han angrer på i det hinsidige, med mindre han vender tilbake til å rive dem i en drøm, så omvender han seg fra dem, og når det gjelder huset med ukjent struktur, jord, beliggenhet og individ familier om rollen, spesielt hvis han ser døde mennesker som kjenner dem i den, er det bolig for det hinsidige. Hans inntekt, så dør han hvis han ikke kommer ut av den, og hvis han kommer inn og forlater den, så er han på randen til døden og slipper så unna, og den som ser at han kom inn i et nytt hus med komplette fasiliteter og var mellom husene på et kjent sted, hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, blir han rikere, og hvis han er engstelig, løslat ham, og hvis han var ulydig, angret han, og ifølge hennes godhet og kapasitet , hvis han ikke kjente hennes følgesvenn, hvis hun hadde en følgesvenn, så var det for hennes eier, og hvis hun var solid, var det tillatt, og hvis hun ble pusset, var det forbudt . Og husets kapasitet er bredden og gavmildheten i hans verden, dens tranghet, trangheten i hans verden og hans elendighet, og det er funnet å fornye hans arbeid, og å avgjøre sin religion, og når det gjelder innstramming, er det presisjonen til hans ledelse, og formålet med det er hans lykke, og huset er laget av jern for å holde dets eier og hans stat . Og den som forlater sitt hjem sint, han vil bli fengslet, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og han har gått ut av sitt hus i sinne .~ Hvis han ser at han har kommet inn i naboens hus, går han inn i hemmeligheten . Hvis han er en umoralsk person, blir han forrådt av sin kone og hans levebrød . Å bygge et hus for et sølibat er en forhøyet kvinne han gifter seg med, og den som ser et hus på lang avstand, oppnår en fjern verden, og hvis han kom inn i det fra en bygning og gjørme og ikke var atskilt fra husene og husene, er det en verden som rammer henne . Og den som ser at han forlater bygningene, undertrykt eller forvandlet, så forlater han sin verden eller hva han eier i henhold til omfanget av det som er angitt av hans utvandring . Det ble fortalt at en mann fra folket i Jemen kom til overfarten og sa : Jeg så som om jeg var i et gammelt hus av meg, og det ødela meg . Han sa : Du finner en arv, og snart døde en slektning og arvet seks tusen dirham . Og en annen så ut som om han satt på taket til et kolbehus, og han hadde falt fra ham naken, så han fortalte om synet ved en kryss og sa : En kvinne fra kongens hus er vakker, men hun dør før, og det var slik . Husene i huset er kvinnene til eieren, stilene og raggasene er menn, balkongene i huset er verdens ære og ledelsen, og statskassen er dens vokter for pengene sine fra folket i huset hans , dets helse er midt i en verdslig tilstand, overflaten er hans navn, dens høyde, og huset til Imam al-Adl er et gap fra hullene til muslimene, og rivingen av det styrket kongshuset er en mangel på autoritet . Det at mannen var på et ukjent tak fikk heis og søkte hjelp fra en høytstående mann, og han ba om hjelp . De kristne sa: “Den som så det som om han feide huset sitt, han ble rammet av sorg eller døde plutselig, og det ble sagt at feiing av huset vil forsvinne, og Gud vet hva som er riktig ….

…Noen ganger betegner denne drømmen en motsatt betydning for kjæresten . Hvis han drømte at han ikke klarte å be om hånden, symboliserer dette at han ikke trenger mer fingerferdighet og evner i sin dristighet, ettersom han nyter kjærligheten og takknemligheten til sin elskede . Omvendte drømmer er de drømmene der drømmeren opplever frykt og ikke skade . Hvis en jente drømmer om at livet hennes vil føre til fiasko, indikerer dette at hun bruker mulighetene som er tilgjengelige for henne på en gunstig måte . Hvis en forretningsmann drømmer om at han har mislyktes, så forvarsler dette tap og dårlig ledelse som må rettes, eller det antyder at svikt truer med å bli en faktisk virkelighet . Dårlig ledelse som må rettes, eller en advarsel om at svikt truer med å bli en faktisk virkelighet ….

…Heldig ringetone farter opp bak deg . Problemer av betydning vil avgjøres i minnelighet mellom tvister . Hvis du ser ham trist utseende, kan drømmen følges av en trist ulykke eller nød ….

…Hvis han ser at han er en rå kalebakamel : i henhold til annet enn det jeg har beskrevet, er han redd for jinn og menneskeheten, eller han kjemper mot en person som kjemper ham ved å krangle i en krig, eller et bråk der han er mellom dem, men dette er avledet av ordene fra Abu Bakr Al-Siddiq, må Gud være fornøyd med ham, og Saeed bin Al-Musayyib, må Gud være fornøyd med ham. Fra den i tolkningen, og de brukte den med navn og deres betydning og tolket den, så spiser rå kalebas var i navn lik krabbe, som er den største frykten, og mannens konfrontasjon med eieren i krangelen og krig mellom dem, og i knock-out-navnet banker mannen med den som skader ham, men tolkningen av kalebassen og dens papir ligner på det Yunus var knyttet til. Fred med gresskaret da det kom ut av hvalens buk, og vendte tilbake til sitt land i Mosul og hans folk, og ble komfortabel med sin villskap . Og en kriger sa at en profet fra Israels barn klaget til Gud for at tankene hans var borte, så han befalte ham å spise en kokt kalebas, som er et gresskar, så squashen ble kokt og sinnet til eieren kom tilbake til det ….

…Religion Hvis du drømte om at du diskuterte religionssaker med noen mennesker og følte religiøse tilbøyeligheter, så forutsier dette at du vil bli involvert i dårskap som ødelegger ditt rolige liv og fører til ditt tap i næringsliv og handel . Hvis en jente drømmer om at hun er veldig religiøs, vil hun få personen som elsker henne til å fremmedgjøre seg på grunn av hennes påstand om uskyld og vennlighet . Hvis hun drømmer om at hun ikke er religiøs og ikke syndig, indikerer dette at hun vil bli preget av ærlighet, vennlighet og omtanke for andre, noe som får henne til å få respekt for andre og kjærligheten til det motsatte kjønn og jentene til henne kjønn for henne . Men hvis det er galt i synet på religion i drømmen, betyr dette at det vil finne at det er moralske lover som må respekteres, ellers vil du miste folks respekt for dem . Hun må ta hensyn til oppførselen sin. Hvis hun drømmer om at hun gråter og sørger for gjeld, betyr dette at hun ikke klarer å oppfylle hjertets ønsker . Hvis hun er dristig, men ikke feil, vil hun bære byrdene av sine bekymringer og byrder med mot og vil modig og standhaftig møte skylden og sensuren fra mennesker . Hvis du drømte om at du angret, ble trist og beskyldte deg selv under en religiøs preken, betyr dette at du vil bli tvunget til å ofre deg selv for å gjøre noen du elsker og setter pris på . Hvis du drømmer om at religion har gått ned i forfall og svakhet, betyr dette at du vil leve livet ditt i tilbedelse og harmoni med Skaperen mer enn før, og dine tanker og disposisjoner vil ikke være syndige og gale som før . Hvis du drømmer om at en prest fortalte deg på et møte at han har forlatt jobben, indikerer dette at du vil føle deg i fred og du vil bli overveldet av en bølge av psykologisk trøst . Men hvis du møter en prest i et samfunn, og han begynner å klandre deg og bebreide deg, forutsier dette at de kommende dagene vil føre til triste og bekymringsfulle hendelser for deg . Disse drømmene kan bokstavelig talt gå i oppfyllelse i det praktiske livet, og her har de kanskje ikke noen symbolsk betydning. Religion er opptatt av å beskytte mennesker mot vice, så når de har til hensikt i seg selv å ignorere hans lære, forventes de å se en prest eller kirke i drømmen som en forkynner for deres onde gjerninger . Hvis de lever et gudfryktig og rettferdig liv i henhold til Kirkens lære, drømmer de sjelden om å se presten, kirken eller tilbedelseshuset ….

…Geiten er i en drøm en mann som er majestetisk i sitt utseende, imbecile i sin erfaring . Kanskje pekte geiten på den uvitende svarte slave . Geiten kan være en enorm mann i sin religion og av stor betydning ….

…Geiten : en enorm mann i sin religion av stor betydning over væren og andre . Og den som ser at han spiste geitekjøtt, han klager litt og blir deretter løslatt . Og den som ser at han slakter et annet barn enn kjøttet, så dør han eller familien . Hvis han ble slaktet for å spise noe av kjøttet sitt, ville han slå penger på grunn av gutten, eller han ville slå litt penger . På samme måte er kjøttet fra smågeiter og lam litt bedre, med mindre man ser at kjøttet er fett, for det gode er mye . Og den som ser at han spiser kjøttet til bestefaren min, han vil ha det litt bedre enn en gutt, og de små geitene og lamene løper ikke de eldste . Hvis han ser at han spiser hodet til en sau, vil livet hans forlenges og han plager det han ikke håpet på ….

…Når det gjelder safwa, tolkes den fra dens betydning, men ifølge noen tolkes den av en dårlig orkestrert kvinne som gjør stygge handlinger, spesielt hvis hun er vill ….

…Hyrden er i en drøm eier av et vergemål, og betegner læreren til guttene, og den som tar over saken til sultanen og herskeren . Og den som ser at han er en beduin som beiter sau, og ikke vet hvor han skal beite, da resiterer han Koranen og forstår ikke dens betydning godt . Og skytshelgen for Bukhati-generasjonen og ikke-perserne . Hyrden og hjorden hans samles til deres fordel . Hvis han ser at han er en hyrde, er det en tilstand som følger den, i henhold til det han så fra sauer . Hyrdens visjon indikerer skjebnenes overherredømme og kontrollen av soknet med rettferdighet og rettferdighet, med mindre han beiter griser, indikerer det samliv av vantro og kjettere ….

…Når det gjelder berøring, den som ser at han berører noe som ikke er tillatt for ham, så begår han en ubehagelig sak, og det ble sagt at den som så at han rørte ved noen, han ville teste det og det ble sagt den som så at han rørte ved noen han elsket, han er fornøyd og den som så at han rørte ved og ejakulerte, det er det som skjedde og som så at han rørte ved og krevde vasking, hans syn er null fordi den som gjør Satan er penger fra skatten, gul sæd er født av mange sykdommer, rødt har kort levetid og svarte mennesker i huset hans, og noen av dem sa at urenhet er penger og nåde, og noen av dem sa at janaabah og sæd har samme betydning, og sæd er en annen og dens uttrykk er glede og glede. Det er utslipp av penger, og hvis han sier at jeg har sæd, så er det penger og Jaafar al-Sadiq sa: ~Å se urenhet indikerer tre aspekter av et barn og anskaffelse av penger og dets utgang…

…Hvis du vandret i en drøm i et palass eller beundret luksusen, forutsier dette å øke dine evner og gode omdømme, og du vil motta en prestisjetung posisjon . Hvis du ser og hører vakre menn og kvinner som snakker og danser i et palass, forutsier dette at du blir fortært av et nytt nyttig og lykkelig selskap . Hvis en gjennomsnittsjente drømmer om at hun deltok i en fest med folk i sin klasse i et palass, forutsier dette at hun er i ferd med å gifte seg og at slektninger vil være sjenerøse og snille mot henne . For en jente som kommer fra et ydmykt miljø, er denne drømmen forvirrende og har ikke en klar betydning, ettersom hennes useriøse, late sinn er fylt med useriøse dagdrømmer, og da hun så denne drømmen, skulle hun begynne seriøst ærlig arbeid og dempe henne villedende ambisjoner ved å ty til råd fra mor og venner . Hvis du drømmer om at du er i et palass med et rom bebodd av spøkelser, forutsier dette at de kommende dagene vil gi deg ulykke og skuffelse . Hvis du drømmer om at du er i et stort palass, forutsier dette suksess i dine kommende dager og rikdom . Hvis du drømmer om et herskapshus som du ser på avstand, forutsier dette suksesser i fremtiden din ….

…Eddik Hvis du drikker eddik i en drøm, betyr dette at du er engstelig og pessimistisk om å implementere og fullføre noen av bekymringene som vil gi deg bekymringer . Hvis du bruker eddik på bordet, betyr dette at det oppstår problemer i forhold som du er uenig med andre . Å se eddik i en drøm er alltid en illevarslende betydning i forskjellige former og situasjoner ….

…Torden : Det kan være en indikasjon på Sultan-festen, som truer og truer ham, og fra det sies det at den tordner og skinner . Kanskje indikerte han gode løfter og korte ordrer, fordi han befaler skyenes konge å reise seg og være raus mot hvem de ble sendt til . Torden indikerer også trommer av kryp og gjenfødelse, skyer på soldater, lyn på pilspisser og fargerike publiserte gjenstander og flagg, regn etter blodsøl og tordenbolter over døden . Den som ser torden på himmelen, det er kommandoer som kommer fra sultanen, og hvis han ser at fra hans godhet i regnet og folket har behov for ham, indikerer dette regnet eller løftene til den gode sultanen, og han kan peke på de to ansiktene og forkynne de to tingene, selv om personen med synet er noen som vil bli skadet av regnet, for eksempel den reisende, de mindreårige og vasken og bygningen og høstingen, og den som går sin gang, enten regn skader ham og gjør det og ødelegger det han har gjort, og de har godkjent det før det gikk opp, slik at de advarer om å ta gaven og forberede seg på regnet, og enten sultanens ordre, eller en forbrytelse mot det er skadelig . Hva med om regnet på den tiden var like skadelig som sommerregn ? Og hvis han ser torden med lyn, blir løftets betydning bekreftet i det han indikerer . Og hvis solen var fremtredende ved det og det ikke var regn, kom tromming og ting som kom ut fra sultanen for å åpne den til ham, og den gode nyheten ble presentert for ham, eller for å lede kontrakten til noen av hans herskere, eller å sende ham ut eller motta den fra noen av hallikene hans . Og hvis det er regn, mørke og tordenbolter, så enten plager fra himmelen, som hagl, vind, gresshopper og bjørn, eller pest og død, eller strid eller krig hvis landet er et krigsland, eller folk forventer det fra en fiende . Noen av dem sa : Torden uten frykt. Hvis han ser torden, betaler han gjeld, og hvis han er syk, er han uskyldig, og hvis han blir fengslet, vil han bli løslatt . Når det gjelder torden, lyn og regn, er det en ære for den reisende og grådighet for beboeren . Thunder var eieren av en stor politistyrke . Noen av dem sa : Torden uten lyn indikerer attentat, bedrag, løgn og løgner, fordi det forventer torden etter lyn . Det ble sagt lyden av torden indikerer krangel og kontrovers . Lyn : betegner frykt for herskeren, hans trussel og løfte, bladet og piskeslagen, og kanskje autoriteten indikerte mot det, det gode løftet, latteren, gleden, lysten og lystens grådighet og håper på grunn av det han har av pine, pine og stein, barmhjertighet og regn, Fordi fra det nyhetsfolket beskriver, skyenes konge som er betrodd pisken hennes, og stemmen hans tordner over den med ordene av Den Allmektige : ~ Lynet viser deg med frykt og grådighet .~ Det ble sagt av frykt for den reisende og grådighet overfor beboeren, bonden, på grunn av regnet som ville være hos ham . Når lyn indikerer det, er det raskt og presserende på grunn av hastigheten på avgangen og mangelen på overføring . Den som ser lyn uten mennesker, eller ser lysene hans slå ham eller snappe øynene eller komme inn i hjemmet hans, hvis han reiser, vil han være på ferie, enten ved regn eller etter kommando fra en hersker, og hvis han er en bonde hvis land har tørket opp og tørsten etter å plante det, vil han forkynne for kyskhet og barmhjertighet, og hvis hans herre, far eller autoritet er indignert med ham. , Og lo av ham . Og diktere sammenlignet latter med lyn og gråt av regn, fordi latter blant araberne viser skjulte ting og skjul, så de kalles pollen hvis de helbreder øyelokket som latter, og hvis det kommer regn med det , det indikerer styggheten til det som ser ut for ham enn det han gråter på, så er det enten lyn . Ord som gråter, eller en pisk som gråter ham, og regnet vil være hans blod eller et sverd som tar hans sjel . Og hvis han er syk, skinner synet og øynene er tårevåt, og hans familie gråt og sa sin utholdenhet og skynding på hans død raskt, og den som ser at han spiste lynet eller slo det eller dets skyer, så oppfordrer en person ham til å gjøre noe rettferdig og godt . Og lyn indikerer frykt med nytte . Og det ble sagt at lyn indikerer fordelen fra et langt sted . Og den som så lyn, brente klærne, hans kone ville dø hvis hun var syk ….

…Og hvis han ser at hånden hans kommer under det han vil fra å jobbe med den og undertrykke eller visne, så får ikke tolkningen av den i samme hånd og evne det han vil, og han blir sviktet av de som søker hans hjelp . Og hvis han ser dyden til styrke og avslapning i undertrykkelse i hånden, så ligger hans tolkning i hans hånd og hans evne til å gjøre det han vil, og hjelpen fra de som søker hjelp fra ham, og det er et annet aspekt i det , at dens lengde, korthet, styrke og svakhet er et produkt av eieren, som hånden blir til, og en hånd av gode hender. Etter hans syn, som det ble sagt fra Abu Bakr og Saeed bin Al-Musayyib, brukte de setning ~visjon~ med navn og deres betydning, og stolte på den visjonen . Hvis han ser at hånden har blitt svekket, åpnet, tørket opp eller vinden stinket : ekskludering av andre byttedyr, så er dette en ødeleggelse av eierens arbeid, til hva det har blitt, eller han overlot ferdigstillelsen hos ham , eller en svakhet i hans makt over ham . Hvis han ser at hans hånd har vendt en profets hånd fra profetene eller noen av de rettferdige, så se hvordan profeten eller den rettferdige var som den som førte Gud på deres hender fra villfarelse, eller som reddet ham fra fortapelse, og hvordan hans skjebne var blant hans folk, hva han led av dem av skade, og hvordan det var Konsekvensen av deres kommando og befaling, så guider Gud også et folk ved visjonærens hånd, og det er hånden som har blitt beskrevet, og som Gud utfrir et folk fra veiledning til veiledning, og hva som helst skade som er forårsaket av det, i likhet med det som profeten møtte i Gud, så hans tilstand og hans gjerninger er i dens konsekvens, som håndverket som profeten, og dette er en hederlig visjon som bare mennesker med dyd og møter knapt ser . Og den som ser en slik visjon spesielt uten dyd, fromhet og evner, og hva det enn er beskrevet, er umulig for å bli akseptert og avvist ….

…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….

…Nøtteahorn Å se et eikenøtt i drømmer betyr hyggelige ting som ser frem til deg, og det må forventes mye fortjeneste . Plukk den opp fra bakken forutsier suksess etter slitsomt arbeid . Hvis en kvinne spiser det, indikerer dette at hun vil stige fra status som arbeid til en stilling som trøst og glede . Å riste det fra trærne indikerer at du raskt vil oppfylle dine ønsker i forretning eller kjærlighet . Hvis du ser eikenøtter som vokser grønt, eller blir spredt over bakken, vil ting endre seg til det bedre . Slitte eller avstivede nøtter i eik har betydning for skuffelser og tilbakeslag . Å trekke det grønt fra trærne, betyr dette at du vil skade interessene dine med hast og uvørenhet…

…Al-Raml : Også smussløpet går gjennom, noe som indikerer død, liv, rikdom og beboelse, fordi det er fra jorden, og araberne sier : Et menneske blir fyldigere hvis han er fattig . Det inkluderer også enker, som er deres ektemenn hvis ektemenn har dødd, og kanskje forfølgelsen av det indikerer begrensninger, fornuft, beleiring, opprør og svindel, og alt det han søkte i det av bekymring, sorg, strid og klage, fordi den som går i den, får og løper ikke, går i den eller kjører, i henhold til omfanget av hans overflod og mangel på det. Og senking av foten i den, dens betydning er i intensitet og letthet, og den som ser at hans hånd er i sanden, da blir han fanget opp i verdslige saker med deres orden . Hvis han ser at han har samlet sanden, eller samlet den eller båret den, må han samle inn penger, så vil han ha det bra . Og den som går i sanden, han behandler et travelt arbeid, så mye og så lite som det er ….