…Og den som så at løven han kjørte på, ikke var lydig mot ham, og hvis det skjedde med ham, viste ikke kongene og de eldste ham det ….

…Ridning i et våpen, en økning i hans tilstand ….

Og den som så at han kjørte på en elefant og var et av rettferdighetens mennesker, Mahmoud, den som hadde god oppførsel, fikk mye fortjeneste på grunn av elefantens enorme størrelse og mangelen på skade for den som søkte mennesker ….

Og det ble sagt at den som så at han kjørte på en uklar muldyr, ville reise langt, og det kan ha vært et langt liv ….

…Og den som ser at båten hans reiser på tørt land, så indikerer han at han reiser uten interesse, og folk håper på det ….

…Og den som ser at han leder vakkert, så indikerer det en krangel med en person om saker ….

…Og den som ser at han driver en mølle med sin egen hånd, det indikerer en modig partner og partneren er ikke i hans tilstand ….

…Når det gjelder muldyr og esler, den som ser at han kjører på en uklar muldyr, så reiser han. Hvis han kjører på en muldyr med bevis på reise, er det en reise, ellers har den lang levetid, og hvis han ser en sal eller en sal på den mens han kjører den eller dens eier, så treffer han en steril kvinne, og muldyrene løper med fargene på hestene, og den som ser at muldyret får fart. Med det er det en presserende reise for eieren, og den som ser at han har kommet ned fra et muldyr, eller drept ham, eller forårsaket en tolke det som å tolke en hest og den som ser at han red et lydig esel, eller førte det inn i huset sitt, eller relatert til det, så er det bedre og han kommer ut av en sak og sin lykke for økningen og hele eselet i synet er godt annet enn stemmen hans. Han hører stemmen sin, den er fantastisk, og den som ser at han har et æret eller esel, så øker han sitt gode, og den som ser at han kjører på et esel, han vil bli plaget av godt og velsignelse, og den som ser det eselet hans dør og har en syk slave, så er det hans død, og den som ser at han bortskjemte eselet sitt, solgte det eller kom ned fra det eller var svakt, det indikerer angående tap og fattigdom. Når det gjelder eselet, er hun en tjener eller en ydmyk kvinne, og den som ser at han drikker eselmelk, han vil bli syk av en mindre sykdom….

…Og den som ser en hval i en dam eller en dam når den snur seg og tetter den, så tolkes den av en dårlig behandlet person, ikke av noen som ser en hval som åpner munnen, da skal den tolkes av fengsel ….

…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….

…Og den som så at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….

…Og den som ser det i brystet det vi benekter mens vi er våken, så er det ikke prisverdig, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig ….

…Og hvis han stønnet av hodets smerte, indikerer det at han var arrogant i denne verden, og han var forpliktet til det, og kanskje var belønningen fra uaktsomhet i foreldrenes rettigheter ….

…Og den som ser at han har lagt en varm bit i munnen, det indikerer at han faller i en ulykke fra noens ord ….

…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….

…Og den som ser at han sitter i en båt mens båten ferdes på sjøen og han er redd for ham, han indikerer at han er like nær kongen som båten, og hvis han ser at han er imot det da hans uttrykk er mot ham ….

…Det er i en drøm alderen til en person og hans søyle i livet hans . Hvis han ser at beinet hans er laget av jern, vil livet hans være langt . Hvis han ser dem fra kolber, vil livet hans nærme seg . Og hvis han så at han løftet et ben og forlenget et, så ble bena vendt sammen, så har livet hans kommet nærmere, eller nær ham er en enorm vanskelig sak . Hvis han så et kvinnes ben og da kjente henne, ville han gifte seg med henne eller gifte seg med en annen . Hvis en kvinne avdekker bena, er hennes religion god, og hun vil være bedre enn hun var . Og den som ser mye hår på beina på beina, Dion kjører på det, dør i fengsel . Og den som ser at han er skjev, han blir en hor . Benet er en persons penger og hans levebrød . Så den som ser at hans ben er laget av jern, pengene hans blir igjen med hans lange liv, og hvis hans ben er av tre, så er han svak når det gjelder å leve og leve, og hvis han ser leirbenet sitt, vil snart dø, ellers vil pengene hans forsvinne . Og hvis han hadde en sønn, et dyr eller en konge, gikk noe av det på hans vegne . Og hvis han ser beinet sitt redusert, er det en mangel på pengene han må stole på, og det kan være hans alder . Og den som forfølger ett ben, halvparten av pengene hans vil være borte . Og den som ser at bena på bena hans er kuttet av, alle pengene hans har gått, og kanskje indikerer hans død, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer godhet, da fremmer han seg selv med en bjørn at han rir, eller indikerer en tur på et skip, eller et gode som han gjør, eller en venn som når ham . Og benet er fra skaftet for å kjøre, akkurat som foten er fra foten tilbys, er hælen fra hælen, og hælen er fra hælene . Og den som i en drøm ser et godt, fett ben, dette indikerer godheten til det han kjører eller kjører til . Håret på benet til kvinnen økte i ydmykelse og bedrag, og dette kan indikere fremveksten av hemmeligheter og veiledning etter misvisende veiledning, og kanskje benet indikerer alvorlighetsgrad . Hvis han ser to ben pakket inn, indikerer det frykt og lidelse . Og å avsløre beinet er bevis på å forlate bønn og ydmykelse etter ære ….

…Lastebil Å se en lastebil i en drøm betegner et ulykkelig ekteskap fullt av krangel og elendighet . Hvis du kjørte en lastebil ned en bakke, betyr dette ulykker som vil gi deg angst, bekymring og tap . Hvis du kjører lastebil opp en bakke, indikerer dette en forbedring i dine verdslige forhold . Hvis du kjører en lastebil med tung last, forutsier dette at plikten din vil gi deg moralsk ansvar til tross for alt ditt forsøk på å bli kvitt den . Å kjøre en lastebil i grumsete vann er et dårlig varsel, og du vil leve i en syklus av tristhet, bekymring og tanker . Hvis du ser en lastebil dekket med hette, betyr dette at svik og intriger omgir deg fra alle kanter, noe som vil hindre fremgangen din . Hvis en kvinne drømmer om at hun kjører lastebil nær en farlig bred av en elv, vil hun bli ført inn i mistenkelige opplevelser som fylles med skrekk over at noen oppdager hennes handlinger og deres sannhet . Hvis lastebilen ledes gjennom et bord med rent vann, vil det være lykkelige opplevelser som ikke truer omdømmet . Når det gjelder å se en ødelagt lastebil i en drøm, betyr det svikt og tristhet ….

…As-Sahab : betegner islam som er menneskers liv og frelse, og det er grunnen til Guds allmektige barmhjertighet for å bære vannet som skapelsens liv i, og kanskje indikere kunnskap, rettsvitenskap, visdom og forklaring, fordi det inneholder den milde visdommen når den løper med et vannkorn i luften, og når vann blir presset ut av den . Kanskje indikerte det soldater og kamerater, for å bære vann som indikerer skapelse av vann . Kanskje indikerte det de kommende kamlene som spiret med vann, som mat og lin, da det ble sagt at de pekte på skyer, fordi Gud den allmektige sa : “ Ser de ikke på kamlene, hvordan de ble skapt ”. Kanskje hun antydet skip som kjører i vann i annet enn land eller himmel, og som bærer en vind med vind, og hun kan henvise til en kvinne som er gravid, fordi de begge bærer vann og tar det i magen, med mindre hennes Herre tillater henne å ta kast den ut, og kanskje indikerer hun selve regnet, fordi det er fra henne og på grunn av henne, og kanskje det indikerte symptomene på sultanen, hans pine og hans befalinger, og hvis de var svarte eller med dem der var bevis på pine, da det var tordenbolter og steiner i det, sammen med det som var nedstammet av mørkets folk da de anså dem for å regne dem og førte dem til pine, og på samme måte som folket i Helvete, den som ser skyer i hans hus Eller sank ned på ham i fanget som muslim hvis han var en vantro, og han fikk kunnskap og kjennelse om han var en troende, eller han bar sin kone hvis han ville gjøre det, eller tilbød sin kamel og sitt skip hvis han hadde noe av det . Hvis han ser seg selv ri på skyene, eller han ser henne som en slavejente, gifter han seg med en rettferdig kvinne hvis han er sølibat, eller reiser eller Hajj hvis han håper det, ellers kunngjør han kunnskap og visdom hvis han søker, ellers han blir ledet av en soldat eller et selskap, eller han kommer i selskap hvis han er kvalifisert for det. Ellers reiste sultanen ham på et hederlig dyr hvis han var en av dem som søkte tilflukt hos ham og var til fots, ellers ville han sende ham til Naguib som budbringer . Og hvis han ser suksessive skyer komme ved siden av seg, og folk derfor venter på vannet, og det er fra skyene på himmelen som ikke inneholder noen tegn på pine, så presenter det aspektet hva folk forventer, og hva de forventer av det gode som tilbys, eller selskap som kommer, eller soldater kommer tilbake, eller konvoier som kommer inn . Og hvis han så det falt til bakken, eller det kom ned på hus, i dekar eller på trær og planter, så er det voldsomme regner, gresshopper, en katt eller en fugl . Og hvis det er noe tegn på bekymring og hat i det, som gift, sterk vind, ild, steiner, slanger og skorpioner, så er det et raid som forandrer dem og banker dem på plass, eller en campingvogn som forstyrrer død av de fleste av dem som døde i deres forbrytelse, eller en kjær og en abscess pålagt av sultanen på dem, eller gresshopper og en bjørn som skader deres planter Og deres sameksistens, eller læresetninger og kjetterier spredte seg mellom deres topper og kunngjorde dem på deres hoder, og noen av dem sa at skyene er en barmhjertig konge eller en medfølende kraft, så den som blander skyer, han blandes med menn blant dem, og den som spiser skyer, han drar fordel av en mann med tillatte penger eller visdom . Og hvis kombinasjonen hans fikk visdom fra en mann som ham, så oppnådde kongen visdom og en konge, og hvis han så at våpenet hans var av tortur, er han en mand i nød . Hvis han ser at han bygger et hus på skyer, vil han oppnå en hederlig, lovlig verden med visdom og høyde . Hvis han bygger et palass på skyer, unngår han synder med en visdom som gagner dem og oppnår gode ting som han vet . Hvis han ser skyer regne i hånden, oppnår han visdom og kjører visdom på hånden . Hvis han så at han snudde skyer som regnet ned på folk, ville han få penger og folk fikk fra det . Og skyene hvis det ikke er regn i det, og hvis han er en av dem som tilskrives staten, så gjør han ikke av Gud rett og gjør ikke rettferdighet, og hvis han tilskrives handel, gjør han ikke oppfylle det som følger eller det som er garantert . Hvis han tilskrives en forsker, er han skeptisk til sitt arbeid . Hvis han er en håndverker, er han en klok mester i industrien, og folk trenger ham . Og skyer er sultaner som har hånd over mennesker, og folk har ingen hånd over dem . Og hvis en sky med torden og lyn stiger opp, ser det ut som en majestetisk hersker som truer sannheten . Og den som ser skyer synke ned fra himmelen og regner et generelt regn, da trenger imamen inn til det stedet som en fin imam i dem, enten skyene er hvite eller svarte, og når det gjelder de røde skyene til andre tider, er det nød, sedisjon, eller sykdom . Noen av dem sa: ”Den som så skyer som steg opp fra jorden til himmelen mens jeg forble et land, så indikerer det godhet og velsignelse, og hvis visjonæren ønsker en reise, gjøres det for ham, og han kommer trygt tilbake, og hvis han er ikke skjult, han strekker seg etter det som søker ondt, og noen av dem sa at skyene som stiger opp fra jorden ”Til himmelen indikerer det reise, og det indikerer hvem som kom tilbake fra reisen . Og en mørk sky indikerer mørke, og svarte skyer indikerer sterk kulde eller tristhet ….

I en drøm er det menneskets streben og jakten, og storheten i de to paradisene var den beste av verdslige saker . Og det ble sagt : kvinnen er bardunen, så den som ser at han er desperat, og han er ikke i stand til å holde ham, så vil hans kone ha kontroll . Hvis han snakket med ham, fikk han store penger fra sin kone og ble forhøyet . Hvis han ser at han gifter seg med en jomfru, hilser han på sin kone, og hun takker ham ikke for det . Og det ble sagt : en barzoon er en reise, så den som ser at han går på baksiden av sin barzone, han vil reise langt og bli god av sin kone . Hvis han så at han syklet og fløy mellom himmel og jord, ville han reise med sin kone, og hans status ville bli forhøyet . Hvis han ser at barzonen hans velter seg i skitt og møkk, så øker hans kamp, ​​og pengene hans vokser og øker . Hvis han dør med lekteren sin, er det konas død . Og den som stjal forhandlingsbrikken, han ville skille seg fra en kvinne . Og den som ser at barzonen hans er tapt, detonerer sin kone . Og den som ser at hunden hopper på fuglene, så har han en magisk fiende som følger kona, og på samme måte hvis en ape hopper på ham, så er han en jødisk mann, og skuddets blonde indikerer sorgen til eieren . Det er følt at kongen av kongen Brdhuna kvinne eller en tjener . Og det ble sagt : baraton indikerer en krangel eller indikerer en fremmed mann . Og den som ser at han kjører en ydmyket, ydmyket, hastig, han vil lide godt og lykke . Og det ble sagt : Den som ser at han kjører fallskjerm og hans vane er å ri på hoppe, så faller hans vekst og verdien synker, og han kan forlate sin kone . Og den som pleide å ri på esel, så han i en drøm at han kjørte med vår tillatelse, da ville hans minne øke, hans inntjening ville øke og hans ære ville være høyere . Dette kan indikere gratis ekteskap etter nasjonen . Og baratonene ropte kvinnens umoral . Den skallede ørnen er makt, og den sorte er penger og ære . Og den som ser ut som om en ukjent baraton kom inn i en by, da blir landet inn av en utlending . Albazhon Adham har autoritet ….

…Lake Hvis en jente drømmer om at hun er alene i en gjørmete og rasende innsjø, forutsier dette at mange omveltninger nærmer seg henne, og hun vil angre på sin tidligere uaktsomhet og ignorere dydens lære . Hvis vannet sivet inn i båten og var i stand til, med bitter kamp, ​​å nå båtens anker trygt, så indikerer dette at det vil være under påvirkning av feil tilskyndelse, men det vil til slutt overvinne denne oppfordringen og stige til æresrekkene og skillet . Dette kan være et tegn på sykdommen til noen nær henne . Hvis du ser et ungt par i en situasjon som hennes som klarer å redde seg selv, vil hun oppdage at en venn har begått dårskap, men vil lykkes med å gjenvinne sin plass i pleiehjemmet . Hvis du drømmer om at du seiler over en glatt, klar innsjø med glade, homogene følgesvenner, vil du føle deg veldig glad og rikdommen vil oppfylle dine krav . En gjørmete innsjø omgitt av ufruktbare steiner og bare trær betyr triste konsekvenser for arbeid og følelser . Den gjørmete innsjøen omgitt av grønne trær spår at den etiske oppførselen som ligger i karakteren din, vil immunisere seg mot følelsesmessige ønsker, og når den overvinner, vil den lede energien din til en trygg og lønnsom kurs . Hvis innsjøen er klar og omgitt av en ødemark, vil etisk følelsesmessig underholdning ødelegge din lønnsomme livsstil . Hvis du ser refleksjonen av bildet ditt i en klar innsjø, indikerer dette kommende gleder og mange entusiastiske venner . Hvis du ser på refleksjonen av trær som er proppfull av blader i en innsjø, vil du like til metthetsfølelse be om kjærlighet til følelser og lykke . Hvis du ser rare og gjørmete skapninger som strømmer ut av innsjøen og truer deg, så indikerer dette svikt og dårlig helse på grunn av bortkastet tid, energi og helse i forbudte gleder . Du vil presse ut den siste dråpen av lykke og drikke dypt av den angrede sirupen ….

…Kjøring Hvis du drømmer om at du kjører en vogn, indikerer dette en urettferdig kritikk av din tilsynelatende ekstremisme . Du vil bli tvunget til å gjøre ting som ikke virker bra . Hvis du drømmer om at du kjører en offentlig bil, indikerer dette en lav jobb med liten mulighet for avansement eller forfremmelse . Hvis det er en buss, vil den forbli i dårlige forhold en stund . Men hvis andre markedsfører deg i disse mediene, vil du dra nytte av den høye kunnskapen i verden, og du vil alltid finne en vei ut midt i vanskeligheter . Hvis du er en mann, vil dine ønsker strømme til en rask fullføring i romantiske forhold til kvinner . Og hvis du er kvinne, vil du okkupere eller dominere menns hjerter på en vond måte etter at du lykkes med å kontrollere dem ….

…Dam Hvis du drømmer om at du kjører bil langs en demning, forutsier dette at problemer og elendighet truer deg . Hvis du fortsetter reisen uten å forstyrre ulykker, vil du lykkes med å konvertere disse bekymringene til en nyttig fordel underveis . Hvis du kjører på hest langs en demning, indikerer dette at du uten frykt vil møte fallgruvene som blokkerer din vei til rikdom og lykke, og at du vil overvinne dem . Hvis du går langs en demning, indikerer dette at du vil møte en vanskelig kamp for å stige, men at du til slutt vil høste en vellykket belønning ….

…Hestevogn Hvis du drømmer om at du kjører på hestevogn, er det uflaks og stødig arbeid som vil ta all din tid hvis du vil bevare familiens levebrød . Hvis du ser en hestevogn, betyr dette dårlige nyheter fra slektninger eller venner . Hvis du drømmer om å kjøre hestevogn, vil du ha stor suksess i forretnings- og andre ambisjoner . Hvis de to kjærestene kjører sammen i hestevogn, vil de være lojale til tross for de ugudeliges oppførsel . Hvis du kjører en lett hestevogn med en hest, må du avbryte en hyggelig tur for å være vert for uønskede besøkende . Sykdommen vil også true deg ….

…For en muldyr : en mann som ikke telles for ham, enten som driver hor, eller at faren er en slave, og han er en sterk, tøff og tøff mann, og han er en mann med reise og arbeidskraft . Den som kjører ham i en drøm, han reiser, fordi det er et av reisedyrene, med mindre han har en hard motstander, en planmessig fiende eller en ondsinnet slave, så vil han bli seirende og beseiret . Hvis håndtaket hans er i hånden og knebelen er i munnen hans, hvis en kvinne giftet seg eller erobret en mann på hans måte . Å ri en muldyr indikerer lang levetid, og en ufruktbar kvinne . Og muldyret : med salen, hodelaget og instrumentet, en god, anstendig kvinne, med lav opprinnelse, og kanskje er hun ufruktbar eller har ikke noe barn . Og shibaen er vakker, og den grønne er god og langvarig, og muldyret med al-kaf og al-barza er også en reiseguide . Og den som kjører på en muldyr som ikke er hans, han forråder en mann med sin kone . Og å ri en muldyr opp ned er en kvinne forbudt . Og ordene til muldyret, hesten eller alt han snakker, det oppnår en god som folk undrer seg over . Og den som ser at han har et muldyr som et resultat, så er han et håp om økning i penger . I tillegg til hingsten hvis den bæres og legges . Og å ri en muldyr på vektene hvis det er en ydmykelse, så er det gyldig for den som kjører på det . Og den svake muldyren som ingen herre er kjent for, en ond og ubetydelig mann . Og å ri på en svart muldyr, en ufruktbar kvinne med penger, og jeg skal betale ….

…Å se en muldyr i en drøm indikerer vergen, den avanserte i virksomheten og eieren av politiet som forfølger folks anliggender, og muldyret i drømmen er en reisende, og han er en tåpelig mann og sønn av utukt fordi han far er ikke av sitt kjønn. På den annen side indikerer det en reise med ære . Og å ri på muldyr indikerer lang levetid, og mannen er sammen med en ufruktbar kvinne som ikke føder, og en muldyr med salen er en god, anstendig kvinne, ellers er det en reise som har en fordel . Og hvis han kjører en muldyr som ikke er hans, forråder han en mann på sin kone . Og den som ser røde muldyr, de indikerer et bedrag som en person har uten ham . Og den som så at han så et muldyr, stred med en person . Og den som ser at han eier et muldyr, så har han slaver eller penger . Og den som kjører en muldyr i en drøm og har en sterk motstander, en klar fiende eller en ondsinnet slave, han vil erobre ham og beseire ham, og hvis en kvinne gifter seg med ham, og den som ser at han har en fruktbar muldyr, så han håper å øke pengene sine . Og å ri en muldyr på vektene hvis det var en ydmykelse, så er det gyldig for den som kjører på det . Og en svak muldyr som ikke har noen eier, indikerer en ond, elendig og arrogant mann . Og å ri på en svart muldyr, en ufruktbar kvinne med penger, og jeg skal betale . Og muldyret bestred en person, det indikerer et hor av barn . Og den som ser at han har blitt til en muldyr, hans formue og levebrød vil være fra en reise . Og muldyret betegner en rang, og hvis det faller fra muldyret, er det isolert fra dets rang, og hvis noen ser at han drakk melk fra en muldyr, vil han bli rammet av frykt eller motgang så mye som melk . Og en muldyr i en drøm er en gutt eller en gutt som sliter og strever hardt, tålmodig og mye rastløshet, uten barn, og å ri på muldyr er ære og posisjon for alle mennesker….

I en drøm er han en fremmed konge som er redd, kjedelig, bærer tungvektere og vet om krig og kamp . Så den som kjører en elefant i en drøm, eller hans konge, kontaktet Sultan og oppnådde høy status og levde lenge i ære og prestisje . Og den som kjører en elefant om dagen, skiller seg fra sin kone, og kanskje svik og svik, og returnerer sin svik og tvang mot ham, for Gud allmektig sier : ( Så du ikke hvordan din Herre gjorde mot eiere av elefanten ). Og en elefant i en drøm er en forbannet mann . Den som kjører en elefant om natten, vil overgå en enorm, blek konge og overmanne ham . Og hvis han så at han kjørte i en sadel mens han adlød ham, ville han gifte seg med datteren til en stor ikke-arabisk mann, og hvis han var kjøpmann, ville virksomheten hans være større . Hvis han ser at han melker elefanten, planlegger han en stor konge og skaffer seg tillatte penger fra ham . Og det ble sagt : Elefanten er en konge med stor nåde og raushet, raushet og tålmodighet, høflighet og mykhet . Hvis han så at han hadde slått ham med slangen, ville han bli belønnet . Og hvis han installerte den, mottok han et departement og en stat . Elefanten indikerer rettferdige mennesker, lærde og edle mennesker, og indikerer nød, elendighet og tretthet . Hvis han så at elefanten ble drept i en by, ville kongen dø eller bli drept . Og den som ser at elefanten truer ham, så indikerer dette en sykdom, og hvis han kaster den under seg og faller, vil den som drømmer dø . Hvis en kvinne ser det, er det ikke en god guide, men hun ser det . Og den som så at han snakket med elefanten, han fikk mye godt av kongen, og hvis han så at elefanten fulgte ham løpende, fikk han skade av kongen sin . Og den som ser at han syklet en elefant i krig, han skal omkomme . Og den som ser at han spiste kjøttet fra en elefant, han vil ha penger fra Sultan, og på samme måte hvis han tok fra organer, hud eller bein . Det er ikke noe bra å se elefanten for mennesker med rettferdighet og fromhet . Hvis elefanten blir sett opp fra et land som har en pest, blir den fjernet fra dem . Og den som så at han hadde drept en elefant, beseiret en fremmed mann . Og den som så folk ri på elefanter og var i krig, de ble beseiret . Ridning på en elefant indikerte kanskje urettferdighet og løgner . Og den som ser en elefant komme fra en by til en annen, han er en hersker som flytter fra en by til en annen ….

…Kamelen : en kvinne, et år, et tre, et skip, et palme eller en knute av verdens knuter . Den som eier den eller kjører på den, vil gifte seg hvis han er singel, eller han reiser hvis han reiser, ellers eier han et hus eller land eller et overskudd eller en samling . Melking av den utnyttet det som ble krevd av den og hadde nytte av det som ble bevist av den, med mindre den ble sugd inn i den, da ville den oppnå ydmykelse . Når det gjelder nomader, klemmer, kuppel og muhafas : alt dette er kvinner, fordi de er blinde og installert, og den som ser en ukjent kamel gi melk i moskeen, rehabiliteringen eller plantingen, er det et fruktbart år, med mindre folk er under beleiring, frykt, oppvigling eller kjetteri, så fjernes dette på grunn av fremveksten av instinkt, fordi kamelmelk er vanlig og Sunnah . Den arabiske kamel tilskrevet en kvinne er den hederlige arabiske kvinnen . Det ble sagt at kamelkjøtt ble tilberedt som en tillatt næring, og det ble sagt at det var oppfyllelse av et løfte for den allmektige ordtaket : ~ All mat var en løsning for Israels barn, bortsett fra det han forbød Israel å være .~ Det ble sagt at det er gulrotkjøtt . Og kamelen for den som kjører den, er en rettferdig kvinne . Og kamelenes avrivning reiser i rettferdighet . Og den hjelpeløse reisen han er redd for å kutte veien i . Og det ble sagt at å berøre fraksjonen og hvert lite barn var trist og opptatt . Det ble fortalt på myndighet fra Ibn Sirin at han ble spurt om en mann som så en kamel og sa : Hun vil gifte seg . En annen spurte ham om en mann han så som om han kjørte en kamel, og han sa : En kvinnes rang og lydighet ….

…Visjonen til Al-Mobtan på myndighet av Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi på autoritet fra sin far – og hundre og femti år har gått over ham – sa han : Når den natten Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble født, en revnet iwan ristet og fjorten balkonger falt fra den, og Persias ild ble slukket og slukket ikke tusen år før det , og innsjøen steg ned. Saveh , og mening Mobman Ebla har vanskeligheter med å lede gudfaren til hestene, ble kuttet av Tigris og spredt i landet hennes , da han ble fraksjonell forferdet hvilken mening Vsber skulle oppmuntre , og så synspunkt som ikke skjuler det for hans ministre og Mrasbeth Han satte sin krone og satte seg på sengen og sette dem til ham da de møtte ham fortalte dem på ham som sendte dem i det og inviterte dem og mens de er sånn, når en bok ble nevnt for ham i den døende ut av ilden , han økte fra hans nød , og de frafalne sa : Og jeg reformerte kongen Gud , jeg så denne natten – og fortalte ham synet i kameler – da sa han : Hva er denne Yamauban, og han visste for seg selv om det – da sa han : Ulykke Det er fra araberne , så han skrev på det : Han som brøt kongenes konge til Nu’man ibn al-Mundhir , men etter at han rettet til en mann som visste hva han ville spørre ham om , og han rettet til ham Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Da han kom til ham, sa han til ham : Vet du hva jeg vil spørre deg om det? Han sa : La kongen fortelle meg om jeg har kjennskap til ham. Ellers fortalte jeg ham hvem han kjenner . De forteller deg hva meningen var , sa han : klar over det gratis Jeg bodde i utkanten av al – Sham sa til ham Facet , sa : døden spør ham hva jeg spurte ham, og jeg savnet svaret hans , han red Abdul Kristus kamel til og med presentert på Facet har overvåket døden og hilst på ham og livet gjorde ikke Ihr Facet Gowaya han skapte Abdul Kristus. Han sier en døv mor som hører samlingen i Jemen og nevnte syv vers av poesi . Da Satih hørte håret, løftet han hodet og sa : Kristi tjener på en kamel som faller ned på taket, og han har oppfylt graven. Ashawah-dalen og Sawa-innsjøen rant over, og Persias ild ble slukket, så Levanten er ikke for Shama-overflaten, hvorfra det kommer konger og dronninger etter antall balkonger og alt som kommer. Så tilbrakte Satih plassen sin, så Abd al-Masih dro på en reise og han sa – og han nevnte syv vers av poesien for ham. Da Abd al-Masih kom til Kashri, ble jeg fortalt at jeg sa Suatih sa til han hadde fjorten konger blant oss, som var saker og ting. Ti av dem styrte over fire år, og resten til Othman bin Affans arv – må Gud være fornøyd med ham – og fra visjonen som fant sted, kan det som ble bestilt av Abdul-Muttalib bin Hashem, profetens bestefar, kanskje Guds bønner og fred være med ham, som gravde Zamzam etter Anders sin plassering og tilgav dens virkning. Ibn Ishaq fortalte meg Yazid bin Abi Habib al-Masri, på myndighet av Murthad bin Abdullah al-Yazni, på autoritet til Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, at han hørte om Ibn Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – hadith av Zamzam oppstår da han beordret Abdul Muttalib å grave den, så Abd al-Muttalib sa at jeg sover i Da steinen kom til meg, sa han : Jeg graver godt. Han sa : Jeg sa, hva bra? Han sa : Så gikk han bort fra meg. Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Grav en brønn . Han sa : Så jeg sa : Det er ikke riktig . Han sa : Så dro han . Da morgendagen var dagen, kom jeg tilbake til sengen min og sov i den , så han kom til meg og sa : Grav den galne , sa han : Så jeg sa : Hva er den som er sinnssyk? Han sa : Så forlot han meg . Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Dig Zamzam , han sa : Jeg sa : Hva er Zamzam? Han sa : Aldri blø eller sørge , de største pilegrimene blir vannet , og det er mellom kornet og blodet , i gropen til den mektige kråken , ved landsbyen til maur . Ibn Ishaq sa : Når mellom ham som angitt av stedet og visste at han hadde ratifisert i morgen, ble Bmaolh og sønnen Harith bin Abdul Muttalib ikke ham den dagen født annet enn da han så ut til Abdul stor etterspørsel, visste Quraish at da han innså at han behov og de til ham og de sa : O Abdul Muttalib det vel vår far Ismael, og at vi har rett i det . Så vi var med deg i det . Han sa : Jeg gjør ikke denne saken. Denne saken ble tildelt den uten deg, og jeg ga den blant deg . Så de sa til ham, så gjør vi rettferdighet mot ham , for jeg forlater deg ikke før vi krangler med deg om det . Han sa : Så gjør mellom meg og deg hvem du vil, jeg dømmer deg for ham , de sa : Prestinne Bani Saad bin Hudhaim? Han sa : Ja , han sa : Og det var under tilsyn av Levanten, så Abd al-Muttalib red med en gruppe av farens sønner fra Bani Abd Manaf og red fra hver stamme fra Quraysh i Nafar. Han sa : Og landet er altså en kontingent . Han sa : Så de gikk ut selv om det var noen av disse skiftene mellom Hijaz og Levanten. Muttalib og hans ledsagere var tørste til de ble sikre på døden, så de søkte fra Quraysh-stammene med dem, og de nektet og sa : Vi er i en metafor og frykter for oss selv som det som skjedde med deg . Da Abdul Muttalib så hva folket gjorde og hva han frykter for seg selv og sine følgesvenner, sa han : Hva ser du? De sa : Vi har ikke sett annet enn å følge din mening, så vi gikk gjennom det du vil . Han sa : Jeg ser at hver mann av dere graver det for seg selv når dere nå har mye styrke. Hver gang en mann dør, skyver følgesvennene ham inn i gropen sin og viser ham til den siste av dere er en mann, skandalen til en mann , en fange av en landsby han red alle sammen . De sa : Ja, det jeg bestilte . Så hver av dem reiste seg, gravde den og satte seg og ventet på tørstens død . Videre sa Abd al-Muttalib til sine følgesvenner : Ved Gud, hvis vi kaster oss i våre hender, er det også døden. Vi slår ikke på bakken og søker ikke etter oss selv på grunn av maktesløshet. Forhåpentligvis vil Gud gi oss vann i noen land. utgitt av utbruddet av Takht Khvha ble utnevnt til ferskvannsforstørrelse Abdul Muttalib og størrelsen på hans følgesvenner kom så ned og drakk og drakk sine ledsagere og tegnet til og med fylte Osagathm, som deretter ble kalt Quraishs stammer sa : Kom til vannet Gud har gitt oss for å drikke Vacherboa og Astqgua kom de Fsharbwa og Astqgua sa da : Måtte Gud tilbrakte deg til oss, Abdul Muttalib, av Gud, vi krangler aldri med deg i Zamzam . Vannet som er gitt deg å drikke dette i denne ørkenen, som er gitt deg å drikke Zamzam refererer til voksen Sagaatk , og han kom tilbake og kom tilbake med ham og nådde ikke prestinnen og gikk bort mellom ham og dem . Ibn Ishaq sa : Dette er den som nådde meg fra hadithen Ali bin Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – i Zamzam . I romanen Bayhaqi-kontekst er konteksten der det foregående og der han sa : haf til og med betrodd vann Fajrgaha i avgjørelsen, og da blør ikke Tbhrha en gang, og så bygde han en svømmende Vtefq han og sønnen Bntzaaan. De fyller dette bassenget, dette resulterer i at han Haj Vixrh-folk atskilt fra Quraish-natten Faisalha Abdul Muttalib når det blir , da han spiste sin korrupsjon kalt Abdul Muttalib Rabbo Vari i en drøm som ble sagt til ham : Si : O Allah, jeg gjør ikke løse det for badende, men er skarp løsning Lobel , så Kvihm , så han Abdul Muttalib da Quraish var uenig i moskeen gråt med ham at jeg da tilbrakte ikke ødelegge bekkenet av en av Quraishen Bortsett fra å kaste en sykdom i kroppen til de dro bekkenet og vanningen ….

…Å reise i en drøm er et godt varsel og betyr fortjeneste og lykke . Hvis du reiser på tøffe og ukjente steder, varsler dette tilstedeværelsen av farlige fiender, og du kan være syk . Når det gjelder å reise i ufruktbare steinbakker, betyr det en tilsynelatende fortjeneste for deg, men i virkeligheten vil dette ende med tap, tristhet og bekymring . Hvis du ser på dine reiser at åsene og dalene er grønne og fruktbare, betyr dette lykke og velstand i forholdene . Hvis du reiser alene i bil, vil du få en fruktbar og lykkelig reise . Men hvis du reiste i en overfylt bil med andre, betyr dette at du tar et heldig eventyr og blir kjent med nye og vennlige venner . Hvis du reiser i en drøm, forutsier dette at du vil ha en arv sammen med den rikdommen du har fra arbeidet ditt . Hvis du drømmer om en smertefull tur der en ulykke skjedde, betyr dette ustabilitet og et falskt følelsesmessig forhold ….