…En bil Hvis du drømmer om at du kjører bil i en drøm, forutsier dette at du er truet med tap på jobben eller infeksjon med sykdom . Hvis du faller fra en bil, kommer triste nyheter snart . Hvis du drømmer om å se en ødelagt bil, vil du mislykkes i viktige saker og prosjekter . Hvis du kjøpte en bil, betyr dette at du vil etablere deg i din tidligere stilling og stilling, men hvis du solgte en bil i en drøm, indikerer dette forekomsten av mislykkede endringer i dine bekymringer og saker . Hvis du drømmer om at du kjører i en bil, indikerer dette at du vil bli plaget under Sarahs situasjon og at du vil gjøre en endring i dine forhold . Og en slik drøm inneholder en stor fare for klønete oppførsel . Hvis en bil går i stykker med deg, vil gleden av glede ikke strekke seg til de høydene du forventer . Hvis du slipper å rømme oppkjørselen, indikerer dette at det er tilrådelig å unngå en konkurrent så mye du kan tillate deg å gjøre det . Hvis en jente søker etter en bil, vil hun skuffe sine mål om å forføre noen til hennes fordel . Hvis du drømmer om å se biler, betyr dette et skifte og en endring i rask rekkefølge . Hvis du kjører i bil, indikerer dette at reisen du organiserte når du mediterte, vil foregå under annen omsorg enn den du har tatt i betraktning . Hvis du mister en bil, betyr dette at du vil lykkes i noen viktige prosjekter som vil fylle deg med selvtillit . Hvis du drømmer om sovevogner, betyr dette at din kamp for å samle rikdom gjenopplives av ønsket om å tilfredsstille egoistiske og umoralske prinsipper som du må overvinne og kontrollere . Hvis du ser vogner i drømmene dine, betyr dette at noen virkelig er interessert i å forårsake problemer . Hvis du kjører bil, spår dette at konkurranse og sjalusi vil gjennomsyre din lykke . Hvis du står på fortauet mens du går, betyr dette at du vil prøve å forfølge en handling som vil være implisitt farlig, men hvis du fortsetter uten ulykker, vil du lykkes . Hvis fortauet er høyt, vil faren din bli mer uttalt, men hvis den er lav, vil du oppnå målet ditt dårlig ….
Drømmer om bil som blir slept
(63 betydninger av å drømme om bil som blir slept)…Og det ble sagt at treet noen ganger vokser og noen ganger blir mindre, for det tolkes som en mann som håndterer den visjonære, noen ganger er han rettferdig med ham og forenkler seg med ham, og noen ganger blir han sint og plager ham i saker ….
…En bil med sammenleggbar hette Hvis du drømmer om at du kjører en bil med sammenleggbar hette sammen med en venn eller kjæreste, indikerer dette at hendelser av en lett, men behagelig karakter vil passere raskt i livet ditt . Hvis bilen kantrer, blir moroa plutselig til prøvelser ….
…Når det gjelder havet, er det autoriteten, og elven er en hersker uten den. Så den som ser havet eller står på det, så vil det skje noe med ham fra sultanen som han ikke ønsket. Og den som ser at havet mangler og har blitt en kløft, da svekker myndigheten og går bort fra de landene havet har gått fra, og den som ser at han kom inn i havet ved å svømme til han ikke ser, dette er hans fortapelse. Og den som så at han druknet i et hav eller en elv og ikke døde i det, da drukner han i denne verdens spørsmål, og kanskje var han mange synder og synder, og den som så at han gikk inn i et hav eller en elv og slå ham fra bunnen og gjørme og gjørme, så blir han truffet av dem fra sultanen eller en gammel mann, og den som ser at han er en dykker i havet, dykker på perler eller noe annet, så han gikk ut, fordi han søkte kunnskap eller penger, og det traff det i henhold til den tilsynelatende mengden perler og andre, og den som så at han henter vann fra havet eller elven og legger det i en bolle, da treffer han penger fra en hersker , og hvis vannet er mørkt, blir han redd og den som ser at han badet eller avvask fra sjøvannet eller elven, og hvis han var syk, kurerte Gud ham eller hadde en gjeld som Gud styrte, eller var bekymret, hvis Gud ville han var bekymret, eller fryktet sikkerhet, eller i et fengsel, han gikk ut fra det til godt, og hvis han så at han gikk på vannet i et hav eller en elv , så indikerer det hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og den som så et svakt vannhjul like mye. Et menneske skal ikke drukne i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er vanlig eller for de som eier det vannhjulet Et menneske i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er generelt eller for en som eier det vannhjulet spesielt, og den som ser at havet har reist seg fra jorden, så er han en hersker som frykter at han blir lurt eller urettferdig, og den som ser at han har kommet inn i et hav eller en elv, så kommer han inn i en linjal eller en hersker, og hvis han er syk, vil sykdommen hans bli mer alvorlig, og hvis han går ut fra det, slår det bra fra sultanen og bærer bort fra ham. Og den som ser at han har kuttet et hav eller en elv til den andre siden, så kutter han dem eller en høyde og blir frelst fra det. Og den som ser at han drikker ferskvann fra en elv eller et vannhjul, så vil han lide gleden av å leve og et langt liv, og hvis det er bittert eller mørkt, er hans liv i bekymring, frykt eller nød og det ble sagt at han er syk like mye som han drikker, og hvis han ser lite vann i et kar eller på et sted hvor han er fengslet, så ble han født, og hvis han ser at han har blitt skjenket varmt vann på ham der han gjør ikke føle seg, da blir han fengslet eller syk eller plaget av dem eller redd for jinnet i det omfanget av varmen hans og den som så Hvis han falt i vannet, ville han falle i alvorlig nød eller lidelse, og den som tror at han bar vann i en bolle, og hvis han er fattig, så rammer han penger eller en singel han er gift eller gift, hans kone eller umma bar sin kone eller slavejenta, og hvis han ser at han bar vann i et plagg eller i det han nekter for å ha med vann i det, er forfengelighet og den som ser Han drikker vann fra et krus eller en kopp eller lignende. Hvis han er sølibat, gifter han seg, og hvis han ser at han tømmer vann i en krukke eller en cache eller en pose eller noe annet, blir han gift med en kvinne og den som ser at han kjører vann til hjemmet sitt, da blir alt godt drevet til henne, og den som ser at vann har strømmet i huset hans eller øynene brister i det, for det gråter øynene på en syk person eller farvel til en reisende eller på annen måte, og den som ser at kanalen til hans hus eller frukthage er i gang, hvis han er bekymret, vil han bli løslatt. Hvis han ser det blokkert, blir doktrinene hans blokkert av ham…
…Tog Å se et tog i en drøm betyr at du vil ta en tur etter en kort periode . Hvis du er i et tog som ikke sleper vogner bak det, og det setter av gårde raskt, forutsier dette at du vil bekymre deg mye for saker som snart ender i din favør, hvis du ser et godstog i en drøm, forutsier dette at endringer vil skje som vil føre til at stjernen din stiger og suksessen din, hvis du drømmer om at du sitter på taket på en sovende bil På toget spår dette at du vil gå med en ledsager som du ikke liker, og du vil kaste bort tid og penger som du kan dra nytte av med dem på en annen måte som er mer meningsfull, så du må forsøke å unngå denne personen ….
…Eselet : personen finner det slik han ser det fett eller avmagret, og hvis eselet er stort så reiste det det, og hvis det er godt vandret, er det verdens fordel, og hvis det er vakkert, er det skjønnhet for eieren, og hvis den er hvit, så er den religionens eier og dens prakt, og hvis den er liten, er den eierens fattigdom . Og fett er eiers eiendom, og hvis det er svart, er det sypress og suverenitet, og det er konge, ære, prestisje og makt . Og grønt er troende og religion . Ibn Sirin foretrakk esel fremfor andre dyr, og valgte løver fra dem . Og eselsadelen ble født i herligheten . Og lengden på hans skyld, overlevelsen av hans stat i hans hindring . Og et esels død indikerer at eieren døde . Og eselet gravde ut grunnlaget for pengene sine, og det ble sagt at den som dør eselet, pengene hans vil være borte, ellers blir forbindelsen hans avbrutt, eller rytterne faller, eller han dro, eller hans tjener som serverte ham døde, eller hans far eller bestefar som serverte ham døde, ellers døde, solgte ham eller reiste hans herre som var under ham . Hvis det var en kvinne, skilt mannen hennes seg fra henne, døde på hennes vegne eller reiste fra hennes sted . Når det gjelder eselet som ikke kjenner sin Herre, hvis det ikke lenger er på hodet, så er det en uvitende mann eller en vantro, for hans stemme, fordi Gud den allmektige sier : ~Han fornekter lydene .~ Og det indikerer også jøden, for den allmektige sa : ~ Som et esel bærer bøker .~ Hvis han boblet over moskeen eller på minareten, kalte han en vantro til sin vantro og innoverte til sin kjetteri . Og hvis kallet til bønn for islam, så omfavnet en ikke-troende islam og ba om sannheten, og det var et tegn og en leksjon i den . Og den som ser at han har esler, så vil han følge et uvitende folk, for den allmektige sier : ~Som om de var rødlige .~ Og den som rir på et esel eller går med det, går med god enighet, bestefaren er enig, er god . Og den som spiser eselkjøtt, han vil få penger og bestemor . Hvis han ser at eselet hans ikke går bortsett fra ved å bli slått, blir han fratatt og blir ikke matet bortsett fra ved bønn . Og hvis eselet hans kommer æret inn i huset hans, så er han bestefaren, og han vil vende seg til ham med godhet over essensen av det den bærer . Og den som ser eselet forvandlet til et muldyr, da skal hans næring være av myndighet . Hvis han fyller sju år, er bestefaren og levebrødet hans fra en urettferdig hersker. Hvis han blir til en vær, er bestefaren fra ære eller diskriminering . Og den som ser at han bar sitt esel, så er det en kraft som Gud den allmektige skjenker sin bestefar slik at han kan undre seg over ham . Og den som hører hovene til dyr som faller i løpet av runden uten å se dem, det er regn og strøm . Eselet for den reisende er bedre med treghet, og reiseforholdene hans vil være like mye som eselet hans . Og fra å samle eseløkk vil pengene hans øke . Den som kjempet med et esel, noen av dets slektninger døde . Den som gifter seg med et sterkt esel mot sin bestefar . Og den som ser på at et esel har sex med ham, han har skaffet seg rikdom og skjønnhet som ikke kan beskrives på grunn av dets overflod . Det lydige eselet vil vekke eieren for godt, penger og flytting . Og den som eier et esel eller bundet det og førte det inn i huset sitt, Gud vil føre til alt godt og overlevere det til dem som er, og hvis det blir æret, er det bedre . Og den som slakter eselet sitt, er fattig, og hvis eselet er for noen andre, blir han avskåret fra det, det blir avskåret mellom det og dets eier, dets navn eller dets motstykke . Og den som kjøper et esel og betaler dirham for det, han vil ha bedre ord . Hvis han ser at han har bind for øynene, har han penger som han ikke vet hvor det er . Og ingenting hates av eselet, bortsett fra stemmen, og det er opprinnelsen til mannens bestefar og lykken ….
…Den som ser at han dreper seg selv, vil gjøre det godt og omvende seg oppriktig, for Gud den allmektige sier : “ Omvend deg til rettferdige og drep dere selv . ” Verset . Og den som ser at han blir drept, han vil forlenge livet . Og den som ser det som om han har drept en person uten å bli slaktet, de drepte vil bli velsignet med det gode . Det grunnleggende prinsippet er at slakting når det ikke er tillatt å slakte er urettferdig . Hvis han ser at han har slaktet en slakting, så døm slakteren til å gjøre feil på det slaktede i sin religion, eller begå en ulydighet mot ham . Når det gjelder den som dreper eller navngir en morder og kjenner drapsmannen, vil han motta god, sang, penger og makt . Dette kan bli påvirket av drapsmannen eller hans partner, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og den som dreper en ugjerning, har gjort oss til en hersker for sin hersker .~ Selv om det ikke er kjent morder, er det en mann Cavour som er Hamlet på evnen, enten Kafr El – Din eller Kafr nåde, verset : ~ mannen drepte Okfarh ~ og så halsen kutte ikke vet om slakt, det er mannen som har oppfunnet. en kjetteri eller imiterte nakken sin falske vitnesbyrd og regjeringen og bruke . Når det gjelder den som slakter sin far, mor eller sønn, må han forhindre ham og bryte mot ham . Når det gjelder den som slakter en kvinne, må han bytte henne . På samme måte, hvis et kvinnelig dyr blir slaktet, og han har samleie med en kvinne eller bortskjemt en førstefødt, og den som slakter et hanndyr bak det, slakter han, og hvis han ser at han slaktet et barn og grillet et barn og ikke kokte , så er uretten i faren og moren . Hvis gutten er et mørkeemne, blir han gjort urett i sin rett, og det kalles stygt, akkurat som ilden kom fra kjøttet hans og det ble ikke kokt, og hvis det var det som sies om det, ville grillen gjøres . Hvis gutten ikke er i det som blir sagt om det og blir gjort urett av det, er det for foreldrene hans, for de blir undertrykt og kaster løgn, og folk florerer i dem, og alt dette er ugyldig så lenge brann koker ikke . Hvis han ser gutten slaktet med grilling, er det da gutten når nivået på menn . Hvis familien hans spiste av hans kjøtt, ville han få dem fra hans godhet og gunst . Hvis han ser at en sultan slakter en mann og setter ham på nakken til visjonens person uten hode, undertrykker sultanen en person og ber ham om hva han ikke er i stand til å gjøre, og denne bæreren krever det kravet, og ber ham om pengene hans som er tunge av vekten av det slaktede, hvis han kjenner ham, så er han seg selv, og hvis han ikke kjenner ham, og han var en gammel mann, så tar han ham med en venn Og han kreves å betale en bot basert på vekt og letthet . Og hvis han var en ung mann, tok han en fiende og var forelsket . Hvis hodet til den slaktede er med ham, får han kall til bønn, og han blir ikke bøtelagt, og boten er på eieren, men det vil gi ham en illusorisk byrde . Hvis kongen ser at herren hans drepte ham, vil han sette ham fri . Og en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så en kvinne drept midt i huset hennes, forstyrret på sengen hennes . Ibn Sirin sa til ham : Denne kvinnen skulle hatt et ekteskap på sengen sin den kvelden . Mannen var en bror og mannen hennes var fraværende, så mannen reiste seg fra Ibn Sirin mens han var sint på søsteren med en skjult ondskap, så han kom til huset hans og fant søsterens slavejente, og hun brakte ham en gave og sa : Min herre kom i går fra reisen . Så mannen gledet seg, og han fjernet sin sinne . Og en kvinne Ibn Sirin kom og sa : Jeg så som om jeg drepte mannen min med et folk . Han sa til henne : Du bar mannen din til synd, så frykt Gud, måtte han bli herliggjort og opphøyet . Hun trodde . Og en annen kom til ham og sa : Jeg så som om jeg hadde drept en gutt og brakt ham til live . Han sa at du ville urette denne gutten ved å kalle ham til noe forbudt, og at han ville adlyde deg ….
…Hvordan blir jeg kvitt problemet med å forvente ondskap rundt meg , hvis jeg ser en hjerteskjærende drøm i dem? Dette er et eksempel på mange spørsmål , jeg har alltid sett , og jeg legger ikke skjul på at jeg var en av dem som levde med dette problemet , da jeg ser hva som vil skje med noen rundt meg , og da lever jeg i angst og venter hva kan skje, og dette problemet eksisterer også for noen mennesker, i en tilstand av våkenhet !! Fra mitt synspunkt kan deres følelse av noe før det forekommer være av typen inspirasjon ; Det er at man snakker om noe, og Gud gjenoppliver sannheten på tungen . Koranen ble godkjent seks steder . Omar bin Al-Khattab var inspirerende. Sannheten blir utført på tungen hans, og Koranen var enig med ham på seks steder. Det kom i Sahih Muslim gjennom Abdullah bin Omar, må Gud være fornøyd med ham. Han sa, Umar sa : [ Herren min var enig i tre : helligdommen til Ibrahim, sløret og Asara Badr ]. Da også profetens kvinner protesterte mot ham i sjalusi, sa han : Måtte hans Herre, hvis han skilt deg, bytte ham mot bedre ektemenn fra deg, og verset ble avslørt derved . I en autentisk hadith henhold til muslim, han var enig med forbudet mot å be for hyklerne [ se Sharh Al-Nawawi på Sahih Muslim 15/167] Og han også enige med hensyn til forbud mot alkohol. Al-Nawawi sa : Dette er seks, og det er ingenting i ordlyden til forrige hadith om Umar som nekter økende godkjenning, og Gud vet best. Jeg kommer tilbake til det forrige emnet, og jeg sier : Det kan være på grunn av en annen grunn, som er den følsomme følelsen av å føle for andre, og leve med problemene deres, slik som det skjer med noen mødre eller fedre med sine barn, for eksempel, så faren eller moren kan føle lidelsen til et av barna mens han er i fremmedgjøring, eller i nød . Han kan for eksempel si : Jeg føler at brystet mitt er trukket sammen av så og så, og denne saken kan skje med andre som kjennetegnes av disse egenskapene, fra noen grupper, for eksempel noen sikkerhetsmenn, leger, lærere eller mannlige og kvinnelige sykepleiere, og andre som har en følelse av hvem han er ansvarlig for det . Dette problemet kan skyves på to måter : 1 / Hvis denne intuisjonen kom gjennom en drøm, så presset han den med de uttalte forholdsregler mot den forhatte visjonen, og den skyver denne tingen som han frykter vil skje, hvis Gud vil . Og den som har blitt rammet av denne egenskapen, må insistere på at Gud ber for å avverge denne saken på hans vegne, og han vil ikke se noe av dette, hvis Gud vil . 2 / Og hvis denne intuisjonen kom gjennom inspirasjon, presset han den gjennom bønn om at Gud ville fjerne denne egenskapen fra ham, og Gud var i stand til å svare på tjenerens spørsmål, spesielt til de som insisterer på bønn, og Gud vet best ….
…Hvis han ser at han slaktet en kylling eller en hane : fra ryggen, gifter han seg med en besittelse i anusen . Hvis han slakter en okse fra ryggen, søker han en arbeider bak den, i tillegg til at kamelen på dette stedet var fra kamelens gudfar eller dens to søstre, så i henhold til essensen er det ikke en faktor . Uansett hva som tilskrives en mann eller en kvinne, kommer det til slaktet fra baksiden av mannen og fordømmes av gjerningen . På samme måte, hvis han bruker vesten eller dynen opp ned, eller hvis han sover på sengen opp ned, eller legger et omvendt teppe for ham å sove på, eller kjører eselet opp ned, så er det en forkastelig sak som kommer til ham uten hans kjente ansikt . Og hver opp ned fra det som var, er det opp ned enten fra godt til ondt, eller fra ondt til godt, bortsett fra pelsen, så iført pelsen opp ned viser hans rikdom utover det, som om han hadde til hensikt å dekke det var vakrere . Hvis de levende ser at han lånte de døde et plagg han har på seg, tar han det av seg og den døde tar det på, så blir han syk av en mindre sykdom og blir kurert . Hvis han ser at han har gitt et klær til de døde, eller at han overvinner ham, og de døde bruker det og forlater det og etterlater de levende, så er det de livs levende . Hvis plagget ikke kommer fra nabolagets eiendom, men det er halvnaken eller i avleiring, eller bevarer, lager, vasker, brettes, spres og lignende, så er det sykdom, bekymring eller sorg, og den er ikke skadet i den ….
…Den som i en drøm ble en slave og var blant de frie og visste hvem som gjorde ham til slaver, kan bli gjort til slaver av sin godhet mens han er våken, og kanskje han indikerer en gjeld som han forplikter seg til han blir en slave til de som lånte fra ham, eller blir lønnstakeren hans . Hvis hans herre solgte det, ville han få ære og prestisje, og kanskje ville han falle i en plan og ydmykelse, og kanskje ville han få godt i forhold til historien om Josef, fred være med ham . Og hvis tjeneren i en drøm blir fri, så indikerer det letthet etter motgang, frelse fra motgang, betaling av gjeld og kur mot sykdommer . Og tjeneren i en drøm er de, og den som ser at han er en slave, han vil bli truffet av dem, og hvis han ser at han selges, vil han være i nød, med mindre hans kone kjøper ham, så er han hedret . Hvis en kvinne uten ektemann blir slave i en drøm, vil hun gifte seg . Hvis han selger sin kone, skiller han seg også fra henne . Den som blir en slave som eies av sin fiende, blir undertvakt og ydmyket, fordi slaver blir underlagt sine herrer ….
…Og den som ser at en død person blir rik, så er det bra for ham med Gud den allmektige, og den som ser at en død person blir fattig, så er hans uttrykk mot det ….
…Og den som ser at han er jurist, han blir tatt fra ham og akseptert fra ham, da blir han rammet av en ulykke som han klager til folket, og han aksepterer hans ordtak ….
…Solens kamp går ut mot kongen, og reduksjonen av solstrålene vil forringe kongens prestisje . Hvis han ser solen splittes i to halvdeler, så gjenstår halvparten av den og den andre er borte, så kommer den ut til kongen utenfor, og hvis den gjenværende halvdelen følger den gyldne halvdelen og blir med og vender tilbake til en sunn sol, så utenfor tar hele landet, og hvis den gående halvdelen vender tilbake til den gjenværende halvdelen og solen kommer tilbake som det pleide å være, kom hans konge tilbake til ham og han vant utsiden . Hvis hver av de to halvdelene blir sola alene, har utsiden det som er med kongen fra kongen, og blir hans motstykke, og tar halvparten av sitt rike . Hvis han ser solen falle, er det ulykke for verdiene på jorden eller for foreldrene . Hvis han så som om solen hadde stått opp i et hus og lyst opp hele huset, ville husets folk ha ære, verdighet og næring . Og den som så at han hadde svelget solen, han ville leve i et tungt liv . Hvis han så det, ville kongen dø . Og den som blir rammet av sollys, Gud vil gi ham stor skatt og penger . Og den som ser solen senke seg på sengen, han vil bli syk og betent kroppen . Hvis han ser ut som om han gjør godt mot ham, indikerer han fruktbarhet og forlot, og indikerer hos mange mennesker helsen . Og den som solen tar noe fra ham eller gir ham noe, det er ikke Mahmoud . En av indikasjonene på gode gjerninger er at en person ser solen i sin normale form og vane, og en økning eller reduksjon i den kan være skadelig . Og den som finner solvarmen og tar tilflukt i skyggen, han vil bli frelst fra sorg . Og den som finner kulde i skyggen og sitter i solen, hans fattigdom er borte, fordi kulden er fattigdom . Og den som er i stand til å se solen når den er svart og forvirret, kongen er forpliktet til ham i alle spørsmål . Og det ble fortalt at dommeren i Homs så ut som om solen og månen ble drept, og planetene skiltes, så den ble delt med solen, og den ble delt med månen . Han fortalte om sine visjoner om Omar bin Al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham . Han sa til ham : Hvem var du med? Han sa : Med månen . Umar leste : ~ Så vi slettet nattens vers og fikk oss til å se dagens vers .~ Og han avledet ham fra Homs arbeid, så han bestemte at han gikk med Muawiya til to rader, og han ble drept . Og den som ser solen, månen og stjernene samlet på ett sted og deres konge, og de har lys og stråler, så er ordtaket akseptabelt for kongen, ministeren og presidentene . Hvis det ikke er lett, er det ikke noe godt i det for de visjonære . Hvis han ser solen og månen se ned på ham, er foreldrene hans fornøyde med ham . Hvis de ikke har en stråle, er de sinte på ham . Hvis han ser sol og måne på høyre og venstre side, foran seg eller bak seg, vil han bli rammet av frykt eller ulykke og nederlag, og han blir tvunget til å flykte med den, fordi Gud den allmektige sier : “Og den solen og månen har samlet sammen, og personen skal si det som er dagen for rømning .” Og svart, sol, måne og stjerner og deres rotasjon, forandrer velsignelsene i denne verden . Og en solformørkelse skjedde med kongen . Og den som ser skyer som dekker solen til lyset er borte, kongen vil bli syk . Hvis han ser at det ikke beveger seg i skyene eller kommer ut av det, vil kongen dø, og solen kan ha vært en forsker som vet hvordan skyene evakuerte, så vil tristhet evakuere fra ham . Månen : Opprinnelig minister for den største kongen, eller en sultan uten den største kongen, og stjernene rundt ham er soldater . Og hans hjem og boliger, eller hans koner og tjenestepiker . Og kanskje indikerer han forskeren og juristen og alle bevisene som han veileder, fordi han blir ledet i mørket og skinner i offentligheten . Det indikerer gutten, mannen og mesteren, og kona og sønnen, for hans skjønnhet og lys, og ligner ham med skjønnheten til kvinner og menn, så det sies som om fullmånen var som om det var en månemåne . Da tolkes og praktiseres hans ulykker som ligner på det som tidligere ble nevnt i solen, og det kan indikere en økning eller reduksjon, fordi den øker og avtar, for eksempel penger, verk og kropper, sammen med den tidligere uttalelsen om trafikk, slik som en pasient som ser i begynnelsen av måneden har falt ned på ham eller brakt ham til ham, så vil han våkne opp fra problemet sitt. Han blir spart for sykdommen . Og hvis det er en måned kort, så er alderen borte, og fristen nærmer seg mengden igjen av måneden, det kan være dager, og det kan være en samling, måneder eller år, med bevis lagt til det i en drøm eller i våkent liv . Hvis han kommer ned i begynnelsen av måneden, eller hvis han ser ut til å være fraværende, har han forlatt plassen sin og har kommet fra reisen . Og hvis det var på slutten av måneden, etter å ha reist og forlatt hjemlandet . Og den som ser ham med ham eller i fanget eller i hånden, han skal gifte seg med en mann etter hans lys og lys, enten han er en mann eller en kvinne . Aisha, må Gud være fornøyd med henne, så tre måner som falt på rommet hennes. Hun fortalte faren om sitt syn, måtte Gud være fornøyd med ham, og sa til henne : Hvis ditt syn er sant, er tre begravet i rommet ditt, de er de beste av jordens folk ….
…Det er følt at å drikke vin Vskr ham det smitter haraam rikdom og påvirker av de pengene sultanatet så mye sukker, og sukker fra ikke- årgang det blir syk, de er alvorlige og frykter for verset : ~ Folk ser fyllerier ~ vers, og kanskje sukker indikerte død, spesielt for pasienten sier, ~ kom fyllighet .~ Verset ….
…Hvis han ser at hodet hans har blitt som hodet til en hund, esel, hest eller annet storfe, så blir det slit, tretthet og slaveri ….
…Og den som ser at han går på veien og ikke blir sliten, så indikerer han frelsen av sin rett til de som er i ansiktet hans, og hvis han er sliten, er hans frelse vanskelig ….
…Det er i en drøm en tildekking og en tildekking . Og pigmenteringen i skjegget er bevis på hykleri og uærlighet . Og deprimeringen av den som er verdig ham, utgir seg for å være velsignelse og tvinge fiendene, og bevis på sikkerhet fra frykt, og for de som ikke passer ham, bevis på nød og nød, gjeld og oppgivelse av kjære . Og kjennelsen om pigmentering av kvinnens hode er den samme som regelen om pigmentering av skjegget . Og mørkningen av grått hår er styrke, brutalitet og prestisje, og hvis han ser at han farget det med henna, så er det Sunnah ifølge Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Hvis han rister på hodet uten skjegget, skjuler det sjefens penger . Hvis han forrådte dem alle, skjuler han sin fattigdom og ber om et ansikt blant folket . Hvis pigmentet før poesi blir forskjønnet med tilfredshet, blir det avslørt . Hvis han så at han var farget med henna, og før pigmenteringen, så er han en uvitende mann, men han angrer og vender seg bort fra sin feil . Og hvis en mann ser at fingrene hans er pigmentert med henna, øker han ros, og hvis han ser at håndflaten blir barbert, vil han få lykke i levebrødet, så ser han at hans høyre hånd er kastet, så dreper han en mann. Fra pengene hans, eller fra hans inntjening . Hvis han ser at hendene hans er inngravert med henna, prøver han et triks fra huset på grunn av nødvendighet eller manglende gevinst, og fienden hans blir fornærmet av det, og kanskje er han nesten kjent for å få hendene, og han oppnår ydmykelse . Hvis en kvinne ser at hånden hennes er inngravert, lurer hun utsmykningen i en sak som er sann, og hvis graveringen er av gull, er det et høflig anskaffet triks . Og hvis inskripsjonen er av leire, er det ros til den allmektige Gud, og hvis hun ser at hun ble doused med henna, så er mannen hennes god mot det, og hvis hun ser at hun har brukt den, og hun aksepterer ikke pigment, da viser mannen hennes ikke sin kjærlighet . Hvis hun ser at hendene hennes er inngravert med hverandre, vil hun bli smittet av barna sine . Hvis en manns hånd er gravert med gull, bedrar han, og pengene hans eller hans levebrød går tapt i dem . Hvis en kvinne ser at hånden hennes er støpt med gull, betaler hun pengene til mannen sin slik at han kan spise dem og motta glede, styrke og tilstand fra mannen sin . Og den som så at bena hans var barbert, og han hadde inngravert dem, da ville han slå familien sin, og hvis en kvinne så det, ville hun bli skadet av mannen sin . Piggy-hånden er et dystre liv . Og den som dør hånden i et kadaver, han vil oppnå oppvigling . Og den som ser hendene pigmenterte, har oversett ødeleggelsen av det som er i hans hånd . Og den som ser et pigment i hånden med en stram fille, han blir beseiret i krangel og er ute av stand til sin fiende . Og pigmentering er en dekorasjon og glede for kvinner og menn, med mindre de går utover det vanlige . Og depigmentering indikerer skjulende gjerninger og lydighet, skjuler fattigdom fra folks øyne, og kanskje indikerer hykleri og hykleri hvis den er farget i motsetning til muslimer . Og fjærene på hendene og føttene dekorerer huset hans, hans slaver og hans penger på en måte som ikke passer for ham å bruke silke og gull til barna, og for kvinner er det glede, gode klær og glede, fordi det er en av pyntene deres i bryllupet . Og hemoglobinet kan være plassert i hender og føtter, som kvinners handling. Han var veldig redd for pengene sine eller hans følgesvenn, så langt som hemoglobin . Og den som ser at den er farget uten henna, det han hater vil skje med ham . Svertingen av håret indikerer ulykken og korrupsjonen i virksomheten, fordi det sies : Den første som blir svart er Farao ….
Og den som ser det som om det blir sagt til ham, o jøde, iført hvite klær, og han hater det navnet, da vil han vente i nød
…Og den som ser dette som en autoritet eller autoritet, da vil hans autoritet bli fjernet fra ham, og hans befaling blir ikke oppfylt for ham ….
…Og den som ser at hodet er bøyd, det er et tap med ydmykelse, og den som ser at hodet hans har blitt døvt, så indikerer det hans fortapelse, og hvis det blir gull eller sølv, får han penger fra barn, og hvis det blir bly eller tinn, så er han i fare og ødeleggelse, og hvis det blir jern eller stein, tjener han underbenene, og hvis det blir til tre, indikerer det at dets liv er nært forestående, og hvis det blir leire keramikk, så blir det tillater å gjøre noe av en trussel ….
…Hva menes med setningen : ~ Hvis visjonen blir oppfylt ~ ? Denne setningen ble nevnt av profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og det refererer til det faktum at visjonen ikke vil være avgjørende, da det betyr å ikke være sikker, og derfor ga forgjengerne ofte sitt uttrykk for visjoner med dette setning : Hvis visjonen din er sann ….
…Hvis han har en datter, og han ser ut som om hukommelsen hans blir avskåret og plassert på øret hans, så føder datteren sin en jente, ikke fra mannen hennes . Og kutte ham av til guvernøren er isolert, og krigeren har et nederlag ….
…Indikerer hva en person går gjennom og hjelper ham . Og indikerer ekteskap mellom ungkarer slik at han blir i sitt hjem som en prins . Kanskje prinsens visjon indikerte flaks i det han handlet om . Og den som blir befalt i søvne, han skal frykte fengsel og kyskhet, og at prinsen skal komme på oppstandelsens dag med hendene bundet opp til halsen, slik at han ikke vil løslate dem bortsett fra sin rett til å bli . Og den som ser at sultanen er hans verge langt fra den muslimske arrogansen som sin representant, blir han herliggjort, hederlig og sublim nevnt så langt som avstanden til disse veiene fra sultanens posisjon . Og hvis Wal ser at hans pakt er kommet, blir han avskjediget på den tiden . På samme måte, hvis han ser på saken sin, er han isolert, og han ser snart noe som ham . Hvis han så at han hadde skilt seg fra sin kone, ville han også være isolert . Og den som bærer mat til en prins, vil bli plaget av sorg, så kommer glede til ham, og penger vil slå ham der han ikke håper . Prinsen iført hetten eller plagget eller hodeplagget eller regionen hans er en uaktsomhet i hans autoritet, og hans bruk er på grunn av hans politiske grunner . Og hvis han ser at han hadde på seg nye tøfler, er det en gevinst for pengene til folket av polyteisme og dhimmah . Og å isolere guvernøren i søvn er hans stat . Og den som i en drøm vurderer blant slaverne, blir fri eller en slave som ikke holder seg til verden og blir prinsen av seg selv ….
…Det er i en drøm i forskjellige ansikter, da hvitt brød indikerer god levebrød og velvære . Og svart brød indikerer nød i å leve, og det ble sagt : Hvert brød indikerer en kontrakt med penger, som enten er tusen, hundre eller ti i henhold til seerens status og hva som er passende for ham . Og bittert brød er et bittert brød . Søtt brød er dyrere hvis det er som honning eller sukker . Og den som spiser brød med ekskrementer, han spiser honning med voks . Det fineste brødet er den modne ovnen . Det er en indikasjon på islam, fordi det er religionens søyle, sjelens styrke og sjelens liv, og det kan referere til livet og pengene som er sjelens styrke . Brødet kan indikere bebreidelse og problemstillingen, og kanskje barnepikenes mor som Saladin er sammen med, og bevaringen av kvinnen, og brødet som er renset fra det, indikerer ren levende, ren kunnskap og den vakre hvite kvinnen . Den som ser at han skiller brød mellom mennesker eller svake, og at han er en student av kunnskap, da vil han skaffe seg fra kunnskap det han trenger, og hvis han er en forkynner, er det hans forkynnelse og bud, med mindre folket som tok hans veldedighet fra ham er over ham, og nestekjærlighet er folks skitt . Og den som ser en død person, gir brød til ham, for det er penger eller levebrød som kommer til ham fra andres hånd . Og den som ser brød på skyene, på takene eller på toppen av palmer, så koker han, og så er alt salg og mat . Hvis det blir sett på som om det blir tråkket på bakken, er det en stor velstand som fører til elendighet . Den som ser en død person, tar et brød for ham, eller han ser ham falle ned fra det i ild eller i det fri eller i tjære, og han er inaktiv, så er han en kjetteri som han blir kalt til, og en fristelse som folk faller i, så brødet er hans gjeld, og hvis han hadde en syk kvinne, omkom hun, og hvis hun var svak i gjeld, blir hun ødelagt . Og den som ser at han baker brød, så søker han å be om pensjon for å be om permanent ytelse. Hvis brød raskt oppnår en stat og får penger i hånden . Og ordtaket ditt er ett fruktbarhet, velsignelse og levebrød, og andre har søkt det . Og hvis han så mange brød uten å spise dem, ville han finne brødrene våre . Hvis han har et byggbrød, er det et motvillig levebrød, og hvis han ser et crusty loaf, tynner han levebrødet, og hvis han får et stykke brød og han spiser det, indikerer dette at livet hans er ute og livet hans har gått ut. Hvis han tar en bit, er en mann grådig . Og Largif for enslig kone . Et rent, modent brød av sultanen er hans rettferdighet og rettferdighet, og produsenten har råd til å lage det . Maisbrød og kikerter er stramme og dyre . Og hvis han så brød på søpla, er det billig . Og et bredt brød er et bredt brød og et langt liv . Og brød indikerer bekymringsløs borte . Og byggbrød for de som ikke har en vane å spise det er smalt og dyrt, fordi det spises til høye priser . Og varmt brød er hykleri og levebrød i mistanke, fordi brannen forblir i den . Og den som ser et brød som henger i pannen, det er hans fattigdom og hans behov . Og brødet som er dekket av plagg er mye penger, som ikke kommer eieren til gode og ikke betaler zakat på det . Bagelbrød er smalt i pensjonen å spise fordi det bare bakes av trengende . Og den som ser som om han spiser brød uten å spise, han blir syk alene og dør alene . Og brød som ikke tilberedes indikerer høy feber . Og det snakkesalige brødet for de fattige er sykt og savnet det de håpet på : Det ble sagt : Det indikerer gutten . Å spise fluffy brød er et levebrød, og det ble sagt : Delikatessen til brød er kortvarig eller liten fortjeneste . Og den som ser at han har to chips i hånden, han spiser av dette og av dette, så blir han med de to søstrene . Og brødet vant mye . Kaker og beskyttelser er sunne for kroppen . Råttent brød er billigere, og hvis det har vinger, koker det . Og knust brød, fruktbarhet, bredde og en behagelig gevinst . Og brød av sin kone eller sønn eller om en helhet eller dirham . Og den tørre delen av brødet indikerer behovet som fosteret . Kake er en reise, og inngangen til en som ikke klarer å spise den, er bevis på bekymring, bitter og nød . Og ømheten er en reise, og det kan tyde på at det er vanskelig, og mykhet er herlighet, og alt er ondt . Og råttent brød er korrupsjon i religion, frafall fra islam og korrupsjon av konas tilstand . De forskjellige fragmentene indikerer fortjeneste fra veldedighet eller hykleri . Og brødmassen er nyttig kunnskap og oppriktighet i tale og handling . Skallene er hykleri, smiger og hykleri ….
…Svømming Den som så i en drøm å svømme i sjøen, og var klar over det, nådde med kunnskap sitt behov . Og det ble sagt : Svømming er fengsel, så den som ser at han svømmer på land, han vil bli låst og bli tett i inneslutningen, og han blir der så mye som svømming er vanskelig eller lett, og så langt som sin nærhet å lande . Hvis han ser at han svømmer i en flat dal til han når et sted han vil, så går han inn i arbeidet til en mektig og undertrykkende sultan, og det blir bedt om et behov for ham, og han oppfyller det, og Gud den allmektige sikrer ham som mye som han løper i dalen, og hvis han frykter ham, så frykter han vår autoritet . Hvis han kommer inn i havet og svømmer i det bedre, så går han inn i en stor sak eller en stor tilstand . Og han er i stand til å få kraft og ære og styrke, og hvis han svømmer på ryggen, omvender han seg og kommer tilbake fra sin ulydighet . Og hvis han svømmer i sjøen og vannet er stillestående, så går han inn i en konges arbeid, og han blir forstyrret av arbeidet, og kongen vil være sint på ham, og hvis han krysser havet, blir han frelst, og hvis han svømmer mens han er redd, vil han få frykt, inneslutning eller sykdom, der dette vil strekke seg til ham så langt som hans avstand fra landet, og hvis han tror at han ikke er, blir han dratt, så dør han i den bekymringen, og hvis han er modig i svømmingen, blir han spart for det arbeidet. Hvis han ser en sultan som vil svømme i et hav, og havet er turbulent med en bølge, så står han overfor en konge blant kongene, og hvis kutting av havet ved å svømme dreper den kongen, og hvert hav har tørket opp da han vil gå i en stat, og hvis han ser at vannet har kommet tilbake, så er staten tilbake . Og hvis han ser at han svømmer i en elv eller en innsjø og at han kveles som en fisk som ligger på bakken, utsetter vedkommende ham fra nød i vannet, som det som er utsatt for fisk på land . Og den som ser at han svømmer, han kjemper mot ham og beseirer motstanderen og er seirende over ham . Og den som så at han gikk i havet ved å svømme til han ikke kunne se, da ville det være hans ødeleggelse på grunn av hans opphør . Hvis han så at vannet druknet ham til han døde i det, vil han dø som martyr . Å gå over vann i et hav eller en elv indikerer hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet . Og det ble sagt : Snarere er han sikker på noe han er i tvil om . Og det ble sagt : Snarere reiser han i fare . Og den som så vannet strømme på overflaten, han slo et sår fra sultanen ….
…Såle : de er grusomme, som for tøfler, den som bruker dem reiser eller reiser, noen som deler hans syn med ham, eller reiser med penger, og det hvis han går i dem i en drøm . Men hvis han bruker den og han håper å reise, kan den være fullført, og den kan ikke fullføres hvis han ikke går i den, og hvis han slutter å bruke den eller tar den av, bor han fra sin reise og resonnerer gjennom ham . Og hvis hun er en tøffel med vann, så er hun en kone eller en slavejente som drar nytte av hennes eller hennes samleie . Når det gjelder Taifs tøfler eller hva kjøpmenn disponerer i markedene, er det en indikasjon på penger, anskaffelse og pensjon . Det kan indikere kona også om han gikk med henne under rollen, kjøpte henne eller ble gitt til ham . Hvis den er ny, er den tidlig, gratis eller aktuell, og hvis den er gammel, er den slitt, så blir den fuktet . Hvis sanden kuttes av, blir hans levebrød forstyrret, eller industrien hans er stillestående eller hindret uten hindringer, selv om kona hans ble sint på ham og hennes svik dukket opp for ham . Og hvis anklene hennes ble kuttet av, og hun var syk og omkom, eller ulydig, ble hun skilt, med mindre han i en drøm ble behandlet for å fikse det, eller han lovet å gjøre det, eller han avgjorde det i seg selv, så blir hun utskrevet etter overgangsalderen, og han vurderer henne etter skilsmisse . Hvis han ser at han hadde på seg slitte sandaler og går i dem på den tiltenkte stien, så reiser han . Hvis han bruker sandaler og ikke går i dem, så rammer han en kvinne eller en hushjelp . På samme måte, hvis han så at han ga en sko i hånden og tok den eller eide den eller hadde den med seg i et hus eller en container, så eier han en kvinne av det hun beskrev . Hvis sålen ikke er slitt, påvirker den en kvinne eller en hushjelp, en jomfru, og på samme måte hvis hun er kledd og ikke slitt . Hvis sålen var av okseskinn, var kvinnen utenlandsk . Og hvis det var fra hesteskinn, var det fra araberne eller fra de lojale araberne . Likeledes hvis det var fra kamelskinn . Hvis han så at han gikk i to sandaler, ble en av dem trukket av beinet hans og han gikk med den andre, så er dette avskjed fra en bror som har en søster eller en partner på baksiden av en reise, for når han gikk i den ble han i tolkningen av reisen, da en av dem tok av seg broren på baksiden av en reise . Og hvis han ikke var en bror eller en jevnaldrende, og han så sin eneste tapt eller falt i en brønn eller noen overveldet ham, var det tilfelle i hans kone . Hvis sålen blir ugyldig etter det, så blir kona syk og blir sunn, eller kvinnen har forlatt ham eller pensjonert seg, eller det som er utsatt for kvinner fra det samme, og deretter tilbake til sin første tilstand . Hvis han så at sålen ble stjålet fra ham og noen andre hadde på seg den, svarte hun den eller ikke visste den, så det er ikke bra for eieren, fordi han myrdet sin kone eller slavejente som hadde på seg den . Hvis han ser at sålen har blitt snappet eller brent til han ikke har noe eller noe lignende igjen, så er det kona eller tjenestepiken hans . Hvis han ser at han har lappet sålen, håndterer han konas situasjon eller har samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, er det ikke noe godt i de nakne kvinnene . Hvis det er en tøffel som tilskrives reiser, er ikke reisen fullført . Hvis han ser en såle uten skinn av en sko, er noe som ligner på det foraktelig, eller tilskrives i tolkning noe annet enn det til sålen med en familie, så tilskrives kvinnen som bruker den essensen av det eneste, enten det er godhet eller korrupsjon . Og hvis det er fra sålene som tilskrives en reise, tilskriver jeg den reisen til essensen av den skoen, enten god eller dårlig, som beskrevet . Og hvis han så hennes feller, som han holder utslitte eller brutt av svake . Eierens tilstand når han reiser det, eller i en kvinne som tråkker på det, er like mye som essensen av fellene, dens skjønnhet, styrke og utseende ….
…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….
…Og den som ser at den avdøde er naken og hans nakenhet blir avslørt, så indikerer han at han har gått fra denne verden naken fra gode gjerninger, og hvis han er fra folket med god og rettferdighet, så er det en hvile for ham ….
…Denne drømmen er et dårlig varsel . Hvis du er bonde, vil du se at avlingen din visner og husdyrene dine er magre og syke . For forretningsmenn betyr det gjeld som de ikke har råd på grunn av akkumuleringen . For unge mennesker betyr det mislykket ekteskap og kjære død . Hvis du ser kisten din i en drøm, indikerer dette et nederlag innen arbeidsfeltet og muligheten for familiesorg . Hvis du drømte om at en kiste beveger seg av seg selv, betyr dette sykdom og ekteskap mellom slektninger . Tristhet og glede fletter seg sammen . Døden kan følges av denne drømmen, men det vil være bra . Hvis du ser kroppen din i en kiste, indikerer dette at modige forsøk vil avvise deg med nederlag og fiendskap . Hvis du drømmer om at du sitter på en kiste i en død bil som beveger seg, betyr det fortvilelse hvis det ikke er en kronisk sykdom som rammer deg eller rammer noen som er alliert med deg . Det kan også tyde på krangel med det motsatte kjønn . Det vil revurdere oppførselen din mot en venn . Hvis du ser en kiste, indikerer dette et katastrofalt tap og tidlig utslettelse av en kjær slektning. Hvis du ser en kiste dekket av blomster i en kirke, indikerer dette et uheldig ekteskap ….
…Å reise i en drøm er et godt varsel og betyr fortjeneste og lykke . Hvis du reiser på tøffe og ukjente steder, varsler dette tilstedeværelsen av farlige fiender, og du kan være syk . Når det gjelder å reise i ufruktbare steinbakker, betyr det en tilsynelatende fortjeneste for deg, men i virkeligheten vil dette ende med tap, tristhet og bekymring . Hvis du ser på dine reiser at åsene og dalene er grønne og fruktbare, betyr dette lykke og velstand i forholdene . Hvis du reiser alene i bil, vil du få en fruktbar og lykkelig reise . Men hvis du reiste i en overfylt bil med andre, betyr dette at du tar et heldig eventyr og blir kjent med nye og vennlige venner . Hvis du reiser i en drøm, forutsier dette at du vil ha en arv sammen med den rikdommen du har fra arbeidet ditt . Hvis du drømmer om en smertefull tur der en ulykke skjedde, betyr dette ustabilitet og et falskt følelsesmessig forhold ….