…Når det gjelder bjørnen, tolkes den etter måten den ble sagt, en fiende av en tåpelig hykler uten mening . Hvis han ser at han syklet på en bjørn, indikerer det at en fordel fra bjørnens autoritet og dens kjøtt og hud er pengene til en fiende, og melk er frykt og redsel ….

Og den som ser at et dyr eller en fugl kom ut av nesen hans, det indikerer at han hadde en bjørn som fødte ….

…Det er i en drøm alderen til en person og hans søyle i livet hans . Hvis han ser at beinet hans er laget av jern, vil livet hans være langt . Hvis han ser dem fra kolber, vil livet hans nærme seg . Og hvis han så at han løftet et ben og forlenget et, så ble bena vendt sammen, så har livet hans kommet nærmere, eller nær ham er en enorm vanskelig sak . Hvis han så et kvinnes ben og da kjente henne, ville han gifte seg med henne eller gifte seg med en annen . Hvis en kvinne avdekker bena, er hennes religion god, og hun vil være bedre enn hun var . Og den som ser mye hår på beina på beina, Dion kjører på det, dør i fengsel . Og den som ser at han er skjev, han blir en hor . Benet er en persons penger og hans levebrød . Så den som ser at hans ben er laget av jern, pengene hans blir igjen med hans lange liv, og hvis hans ben er av tre, så er han svak når det gjelder å leve og leve, og hvis han ser leirbenet sitt, vil snart dø, ellers vil pengene hans forsvinne . Og hvis han hadde en sønn, et dyr eller en konge, gikk noe av det på hans vegne . Og hvis han ser beinet sitt redusert, er det en mangel på pengene han må stole på, og det kan være hans alder . Og den som forfølger ett ben, halvparten av pengene hans vil være borte . Og den som ser at bena på bena hans er kuttet av, alle pengene hans har gått, og kanskje indikerer hans død, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer godhet, da fremmer han seg selv med en bjørn at han rir, eller indikerer en tur på et skip, eller et gode som han gjør, eller en venn som når ham . Og benet er fra skaftet for å kjøre, akkurat som foten er fra foten tilbys, er hælen fra hælen, og hælen er fra hælene . Og den som i en drøm ser et godt, fett ben, dette indikerer godheten til det han kjører eller kjører til . Håret på benet til kvinnen økte i ydmykelse og bedrag, og dette kan indikere fremveksten av hemmeligheter og veiledning etter misvisende veiledning, og kanskje benet indikerer alvorlighetsgrad . Hvis han ser to ben pakket inn, indikerer det frykt og lidelse . Og å avsløre beinet er bevis på å forlate bønn og ydmykelse etter ære ….

…Kniv godt : betegner søppelfyllingen, lageret og posen på grunn av jomfrudommen i den som indikerer penger, så den som feier den og kaster det den inneholder av jomfruelighet, selger det han har av dårlige varer, eller sender pengene sine på reise eller behandles i en ulykke hvis det er hans virksomhet hvis han blir båret i den i krukkene, og hvis han heller i kanalen eller ikke fant noe i den, gikk pengene hans og var under fattigdommen, og hvis han var fattig, bekymret og mangel på sorg var borte, tristhet av fattigdom, å feie den når den var full i hans våkenhet, og det kan indikere gjelden, og hvis han er en skyldner, betaler han gjelden sin fordi det er et ugress . Når det gjelder den som skreller i den med melk eller honning, tar han med seg en bjørn som er forbudt hvis den er ukjent, og hvis den er hjemme hos ham, gjør han det med familien ….

…Tøfler betegner i en drøm tjeneren, pengene og beskyttelsen mot ulykke . Og den som så at han hadde to tøfler, han ville reise i sjøen . Bruk av smale tøfler indikerer angst, nød og krav om gjeld, og kanskje smale tøfler indikerer begrensning hos menn . Den fremdeles så at den fjernet ham bekymring og nød . Bruk av tøfler med paller indikerer en økning i prestisje og levebredde . Og det ble sagt : Visjonen om tøfler under vinterens ankomst indikerer god, og i ledelsen, eller om sommeren, indikerer den deres bekymring . Og den som så at hans tøfler falt i en brønn eller ble brent, hans kone døde . Og de nye tøflene hvis det er smalt, så er det en religion som kreves, og hvis det er bredt, er det dem . Tøflene er en ikke-mahram person som faste eller reiser, og hvis han ser en khuff og ikke bruker den, vil han skaffe penger fra det ikke-arabiske folket . Den som bruker enkle tøfler, reiser langt eller nær, eller gifter seg med en jomfru . Hvis tøflene ble ødelagt, ville kvinnen være et plagg . Hvis tøffelen faller i en brønn eller går tapt, slipper han den, og hvis han selger den, vil den dø . Hvis han stjal sandalene fra ham, ble han plaget av to ulykker, og hvis en ulv eller en rev hoppet på tøflene hans, var de umoralske etter kona hans . Hvis han bruker løstsittende tøfler, blir han tatt av kona . Hvis han bruker tøfler med en lapp i bunnen, gifter han seg med en kvinne som har en sønn . Og den som mistet sine gamle tøfler, gjelden blir fjernet fra ham . Og tøfler går forbi storfe, så hver ulykke som skjer i tøfler skjer i hans storfe . Og den som har en tøffel, halvparten av pengene hans vil være borte . Og hvis han gjemte det sammen, er alle pengene hans borte . Og det ble sagt : den gamle khuffen er en gjeld og fengsel, og slaven er en kone, og hvis han ser at han har funnet en khuff, indikerer han at han jobber i kroppen for det hinsidige, eller at han forsømmer sin forpliktelse og gjør det lettere for mange . Og kamel var lettere i en drøm, med styrke og reise, og kanskje kamelens slapphet tydet på at det var sving på fullmåne eller smerte, eller forberedelse til saker og et godt fremskritt . Se også skoene, se zeppelin og se sålen ….

…Når det gjelder dyrets skyld, hvis det er av en hoppe eller et esel og lignende, så er penger og velsignelse, spesielt hvis det er bevist og behagelig i livet, men det er svakt i religion og kan følges av en gruppe mennesker og hvis skylden tilskrives en ulv eller hund eller noe sånt, så indikerer det at forbudte penger oppnås og gir dem skylden. Mennesker ….

Og den som ser en okse forvandlet som en ulv, det indikerer en rettferdig arbeider som vil bli urettferdig, og det ble sagt at oksen tolkes i fem aspekter: en konge, et hode, verdiene til huset, vergemål og reise ….

…Tyren : Opprinnelig en fungerende okse med styrke, kraft, kraft, penger og våpen til hornene, med mindre han ikke har noe horn, for han er en foraktelig, fattig, ydmyket mann, fratatt nåde og kraft, som en isolert arbeider og de fattige president . Kanskje var oksen en gutt, fordi han var en av jordens arbeidere . Og indikerte kanskje ekteskapet til menn fordi han brøytet mye . Og kanskje indikerte han mannen som dukket opp og plogmann, og kanskje indikerte han opprøreren fordi han løfter bakken og vender toppen ned . Og kanskje indikert av hjelp, slave, bror og venn, hans hjelp til plogmannen og hans tjeneste for folket i ørkenen . Den som eier en okse i en drøm, hvis hun er kvinne, ydmyker mannen hennes henne, og hvis hun er uten mann og hun gifter seg, eller hvis hun har to døtre, deres kone . Og den som ser det, den som har autoritet, vil seire over ham og herske over ham som han håper, og hvis kneet er sterkere, vil det være sterkere . Og den som slakter en okse, hvis han var en sultan, drepte han en av sine arbeidere, eller den som gjorde opprør mot ham . Og hvis han var fra noen mennesker, underkastet han en person, erobret noen som fryktet ham og drepte en person med et vitnesbyrd han var vitne til . Hvis han slaktet ham fra ryggen eller uten slakt, undertrykker han en mann og angriper ham eller sviker ham i seg selv eller pengene sine, eller gifter seg med ham bak ham, med mindre han hadde til hensikt å slakte ham for å spise hans kjøtt eller ta hans fett eller for å tan huden . Hvis han var en sultan som hjalp andre og beordret at pengene hans ble plyndret, og hvis han var en handelsmann som åpnet butikken sin for salg eller fikk interesse, så vant han, og hvis han var mager, mistet han den . Og den som kjører en lastet okse, det vil være bra for ham, så lenge oksen ikke er rød, og hvis den er rød, sies det at sønnen er syk . Transformasjonen av oksen som ulv betegner en rettferdig arbeider som blir urettferdig . En enkelt okse er for guvernøren, for et år og for en handelsmann for ett år . Og den som eide mange okser, han ble ledet av noen arbeidere og sjefer . Og den som spiser hodet til en okse, vil få ledelse, penger og glede, om ikke rødt . Hvis han ser det som om han har kjøpt en okse, så administrerer han dyder og broderskap med gode ord . Og den som ser en hvit okse, vil ha det bra . Hvis han stakk ham med hornet sitt, ville Gud den allmektige vrede ham, og det ble sagt at han stakk ham, velsignet Gud ham med gode barn . Hvis han så som om oksen falt for ham, reiste han langt, og oksens ord eller ord fant sted mellom ham og en rivaliserende mann . Og det ble sagt at den som faller på en okse, han vil dø . På samme måte, den som ble slaktet av en okse og som ble bitt av en okse, ville være syk . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en stor okse kom ut av et lite hull, og vi undret oss over det, og da ville oksen vende tilbake til den hule, og den var ikke i stand til og presset for det . Han sa : Det er det store ordet som kommer ut av mannens munn. Han vil returnere den, men han kan ikke . Det ble fortalt på myndighet fra Ibn Sirin at han sa at okser er sterke, og det som overstiger fjorten okser er krig, og det som mangler er et argument . Når det gjelder den som tappet en okse, fjernet han den fra sin besittelse, og hvis han var en wali, ville han bli fjernet fra sin jurisdiksjon, og hvis han ellers var, fjernet en arbeider ham fra sitt sted . Og oksens hud er en velsignelse som oksen tilskrives ….

…Abu Saeed, predikanten, sa : Den som ser en ulv, ser en urettferdig fiende, og det ble sagt at en tyv ville komme inn i huset hans, og kanskje ) visjonen om ulven indikerte gode ord fra en hersker og en skade på godt og lederskap , spesielt hvis han tok ham ….

Og den som ser hodet til en ulv, det indikerer tilstanden og skjebnens høyde er dens mål ….

…Melken til en ulv ligner den og kan indikere skade på penger fra en undertrykker ….

Og hodet på hodet : penger og lang levetid, og hodelaget er forskjellig fra den som drømmer, og hvis en godhets person ser det på hodet, er det en økning, beskyttelse og prestisje for ham . Og hvis en rik mann ser det, så er det pengene hans . En fattig mann så det, det er hans synder . Godt hodehår er ære og ære, og hvis han ser håret krusete og flatt, så blir han beæret og beæret . Hvis han ser det krøllete håret sitt som en stamme, blir han ydmyk og blir uten det det var . Og hvis en lang stamme ser den spredt, blir pengene til sjefen spredt, og hvis de er myke og myke, er det en økning i pengene til en høvding, og det ble sagt den som så at han hadde langt hår og var glad for ham, så er han prisverdig, spesielt hos kvinner, for de bruker andres hår i pynt . Ibn Sirin pleide å hate hårets hvithet for den unge mannen, og grått hår sier mangel og bekymring hvis håret er langt . Hvis han ser det, vil en fattig person møte sin fattigdom en gjeld og kanskje fengsel . Sagen : han plukker Shaibah, det er i strid med sunniene og undervurderer Balmchaakh, den unge mannen så det hvite håret sitt i den kommende tiden er fraværende . Det ble sagt at grått hår i hermeneutikk er en økning i verdighet og religion . Og det ble sagt at det er økningen til Umar, fordi Gud den allmektige sa : ~ Da skal du være gammel .~ Og det ble sagt at den som ser hodet sitt grått, han er født for det, fordi Gud den allmektige sier : ~Og hodet antente en ung mann.~ Det ble fortalt at Al-Hajjaj bin Yusuf så hodet og skjegget bli hvitt, og Abd al-Malik bin Marwan møtte smerte og nød, og han endret sine saker . Når det gjelder kvinnen, hvis hun ser at hele hodet hans er grått, indikerer hennes syn hennes umoral . Hvis mannen hennes er en god mann, kontrasterer hun henne med en annen kone . Hvis ikke, vil han bli plaget av sorg eller tristhet . Når det gjelder en manns ulv, er det Ibn Mubarak hvis han er gift, og hvis han er sølibat, så er hun en vakker slavejente som kjøper henne i henhold til antallet av hver hun-mann, og også for kvinnen, sønn av en høvding, og indikerer Sunnahs fruktbarhet, og når det gjelder svarthet i en kvinnes hår, indikerer det to ting : en av dem er ektemannens kjærlighet til henne, og den andre er mannens rakhet . Hvis en kvinne ser at hun har avdekket håret, er mannen hennes fraværende . Hvis hun så at hun ikke hadde fjernet hodet, ville mannen hennes ikke komme tilbake til henne . Hvis hun ikke har en mann, så har hun aldri vært gift, og hvis hun ser at hun føler seg tykk og folk ser det fra henne, blir hun tydelig på noe ….

Og den som ser hodet som hodet til en elefant, en løve, en tiger eller en ulv, det er blitt sagt at han tar skapelsen av ting høyere enn sin evne og drar nytte av dem og oppnår ledelsen og spikeren på fiender

Og den som ser at han beiter sauer og en ulv snapper sauer fra dem og flykter fra resten, da indikerer han ødeleggelsen av dette stedet på grunn av en urettferdig konge og trettheten under flokkens forhold ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han drepte en ulv, det indikerer at ansiktet hans har vendt seg bort fra islam, og det er ikke noe godt i det, og det ble sagt at det er ødeleggelsen av en fiende og dens erobring .~…