…En manns skjorte : Det er det samme i hans inntjening, levebrød og religion. Alt han så i det, enten det er mer eller mindre, er i det. Skjorten ble sagt å være gode nyheter for den allmektige ordtaket : ~ Gå med denne skjorten min .~ Det ble sagt at en mann er en kvinne, og en kvinne har en mann, fordi Gud den allmektige sier : ~De er dine klær, og du er deres klær .~ Hvis han så at skjorten hans var helbredet, forlot han sin kone, og hvis han så at han hadde på seg en skjorte og ikke hadde noe bakhold, så er han god i sin religion, bortsett fra at han ikke har penger og ikke er i stand til å jobbe, fordi arbeid og penger har en hånd, og han har ikke samme hånd, som er fiolin . Hvis en lomme ser skjorta hans bli revet, er det et tegn på fattigdom . Hvis han ser at han har mange skjorter, indikerer dette at han har mange gode gjerninger som han vil oppnå en stor belønning i det følgende . Den hvite skjorten er en gjeld og godhet, og det er den samme som den som bruker den, og det er også hans kappe, og deres godhet og korrupsjon med hensyn til slitasje . Hvis en kvinne så at hun hadde på seg en ny, frekk, bred skjorte, så er det bra for henne i hennes religion og verden og hennes manns tilstand, og profeten, fred være med ham, sa : Jeg så som om folk var Jeg tilbød meg med en skjorte på, hvorav noen når brystene, hvorav noen når bunnen av det, og Omar tilbød Ali, og på ham en skjorte. Han dro ham, de sa, hva betalte du for det, O Messenger av Gud? Han sa : Religion ….

…Sett ). Hvis mannen bruker den, vil han gifte seg, og skjorta til kvinnen er en mann som vil gifte seg med ham, fordi Gud den allmektige sier : (De er dine klær, og du er deres klær ). Hvis skjorten er gjennomboret, gir mannen bort sin kone, og hvis skjorten sprenges, forlater den henne . Og den som så at han hadde på seg en skjorte uten bakhold, det er i henhold til hans skjønnhet i hans religion . Og den som så at lommen på skjorta hans var revet, en dør til fattigdom ble åpnet for ham . Og den som ser at han har mange skjorter, han vil ha en stor belønning og mange gode gjerninger i det hinsidige . Og den hvite skjorten Dean . Og den som så at han fikk skjorte, er gode nyheter . Og den som ser at skjorten hans er ødelagt og skitten, da er han fattigdom, illusjon og alvorlighetsgrad . Hvis en kvinne ser at hun hadde på seg en ny, vid skjorte, er det bra i hennes religiøse og verdslige tilstand, eller hennes manns gode tilstand . Og den hvite grønne skjorten betegner religion, den blå roser ikke, den røde indikerer berømmelse, og den gule indikerer sykdom . Og fuktigheten i et plagg indikerer at noe hindrer ham i å reise, så hvis fuktigheten blir tørr, fjernes hindringen . Og den som så at han hadde på seg en skjorte uten lomme og ingen klær, antydet at han var død . Og den som bruker en godt merket skjorte, han kan utføre Hajj eller reise . Og den som ser at han har på seg en kort skjorte som ikke dekker hans private deler, så faller han til kort i sin religion . Og den som bruker en skjorte av tre, han skal reise i sjøen, selv om han er syk og av frykt for døden . Og den som ser et vers fra Koranen skrevet på skjorten, han vil holde seg til Koranen . Og den svarte skjorten er bekymring og tristhet . Og den som så en skjorte opp ned, hans tilstand endret seg i strid med hans vane . Kanskje skjorten var mannens hus . Hvis noen ser skjorta hans være delt i lengden, blir han løslatt, og hvis den er delt i bredde, er det det som sies om bredden . Og den som ser skjorta hans kastet bak seg, han blir beskyldt for ord som er sagt til hans ære, og han vil være uskyldig for den, og hvis den gjøres foran ham, så er talen der han blir sagt riktig for historien av Josef, fred være med ham . Og den som så skjorta hans fra skyene, han ble velsignet ….

Skjorte Hvis du drømte om at du hadde på deg en skjorte, forutsier dette at du ved din fargerike, unormale oppførsel vil distansere deg fra kjæresten din . Hvis du mister skjorta, forutsier dette ulykke i jobb og kjærlighet . En revet skjorte symboliserer ulykke og fattigdom på familienivå, mens en skitten skjorte i en drøm spår at du vil ha en smittsom sykdom ….

…Og den som ser huden sin er svart eller blå, det indikerer sorg og bekymring ….

…Al-Azraq : Den allmektige sa ( Den dagen bildene sprenges og kriminelle vil bli proppet inn i dagen blå ) Surat Taha 102 – betyr vantro, kriminalitet, kriminelle og stedet for mistenksomhet og hekseri…

…Og den som så at han hadde på seg en ny skjorte og var sølibat, ville gifte seg med en kvinne ….

…Og den som tror at han har en lang skjorte på seg, så indikerer dette at en ordre har skjedd i lang tid, og hvis den er kort, ellers ….

…Og den som ser at han har en skjorte og har blitt utslitt, så har saken forsvunnet, gjelden hans er ødelagt, og fristen er nær, og kanskje å fjerne skjorten når det gjelder setningen, hvis han ikke returnerer, indikerer det at fristen er i nærheten ….

…Og den som ser at han har en skjorte og ikke kjenner utseendet hans, så er han gift med en kvinne som ikke vet sannheten i saken hennes, men hvis det er brudd i skjorten hans og deretter returnerer den riktig, vil han være gjenforent og tilstanden hans er løst ….

…Den så en T – skjorte som han ga til en undersøkelse, det har vært poenget med den, den viser bortgangen til hans bekymring og får ham til å si Bishara, ~ Gå, denne kraften er i ansiktet til Bakmasa Dad ~ – verset ….

…Og den som ser at han har gitt ham en skjorte, det er godt budskap ….

…Hvis han ser at han hadde på seg en skjorte som ikke har fiolin, har han gode forhold og har ingen penger, for penger har en hånd, og han har ikke samme hånd, som er fiolin ….

…Og den som ser at han har på seg en skjorte uten dress eller annet enn deg, så indikerer det at livet hans er nær, og hvis mannen hans er bakfra, så blir han beskyldt for å snakke falsk fordi Gud den allmektige sa : ~Og hvis skjorten hans ble produsert, så løy du . ~…

…Og den som tror at han bruker en dyr eller liten skjorte, så holder han seg til religion og er rettferdig, spesielt hvis skjorten er Adeni ….

…Og den som i hans hånd ser en skjorte farget med blod, det indikerer at det er sorg for Gud den allmektige som sier: ~Og de kom på skjorten hans med falskt blod .~…

…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han hadde på seg en hvit skjorte med en gammel skitten en under, den ville se annerledes ut fra innsiden .~…

…Ibn Sirin sa at mannens skjorte er forutsetningen for at han skjuler, hans inntjening og hans levebrød ….

…Sjelden sa Abu Saeed al-Khudri, må Gud være fornøyd med ham, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Mens jeg sov, så jeg folk tilby meg skjorter som nådde brystet, og noen av dem som nådde under det. Han tilbød Omar bin Al-Khattab med en skjorte for å dra ham . De sa : Det jeg ga ham sa han : Religion ….

…Og den som ser at den døde gir ham en ny skjorte eller et rent plagg, han vil skaffe seg et levebrød som de dagene i livet, og hvis han gir ham pastans, vil det oppnå godt og gagn ….

…Den som så at han hadde på seg en ny, riktig og bred skjorte, som ville bli tolket med godt og ankomsten av den tiltenkte og hensikten med det som ble nevnt, og hvis han så noe annet, så er hans uttrykk mot ham, og kanskje de skitne klutene vil skille eieren, og mangedoblingen av hans bekymringer og separasjonen av hans kone ….

…Hvis det var svart eller blått, ble det for dem nødt ….

…Når det gjelder skjorta i visjonen, er mannens kvinne kanskje hans bekymring i hans presse og levebrød, og det kan være hans religion og hans raushet. Den som ser at han hadde på seg en ny, frekk og vid skjorte, hans kone er enig med ham i hans interesser, eller hans rettferdige liv, eller hans religion er riktig. Og den som ser det som en mangel eller et gjennombrudd eller noe sånt, hendelsen er i Ett av de nevnte ansiktene, og kanskje vil den ødelagte skjorten drukne eiers anliggender og bekymringene hans florerer, ellers forlater han kona. Og hvis han ser at han har på seg en tynn skjorte, er han forsiktig i forhold til eieren. Og hvis plagget til det som er kjent av ham av de rettferdige klærne, lider han avholdenhet og har rett i sin religion, og hvis sølibatet ser at han har på seg en ny skjorte, er han gift med en kvinne og det ble sagt at den som så at han hadde gitt ham en skjorte er et godt budskap, og den som ser at han har en ny skjorte på seg, så møter han sine saker og fikser sine saker, og hvis han ser at den er utslitt eller den faller av skjorten, så er han atskilt, og hvis han ser skjorten sin uten lomme eller krage, og han bruker den, hvis han er syk, er det hans død og innhylling. Skjorten hans er hans død…

…Abu al-Maalim Muhammad ibn Talha al-Qurashi al-Nusaybi sa: Jeg så en rapport fortalt fra Abu Ishaq al-Kirmani om at han så Yusef al-Siddiq, fred være med ham, i en drøm, og han ga ham skjorten sin, og han satte den på og satt med den, og han visste hva Gud hadde gitt ham fra synets uttrykk, og han sa at hvis jeg gjorde det og gikk eller sa, ville jeg ha gått mellom de to ….

…Abu Sa’eed sa predikanten Shirt Man Woman, Women man sier, ~ kler du deg som du kler dem ~ og krenker Cynomys og kaller vanlig fattigdom de er , brudd på skjortelommen fattigdomsmanual, selv om han så at mange Qmassa-visjoner viste mange fordeler oppnådd i det hinsidige en stor belønning, og skjorten ble sagt å bli tolket som en persons inntjening, hans levebrød, hans religion, hans kone og hans affære ….

…Det samme gjelder skjortens murstein : hvis den var autentisk og ny med knappene, ville eieren av den derfor være en god sak . Hvis yoghurten er slitt og ødelagt, eller han tror at den har falt av skjorten hans, vil eieren av skjorten være delt mellom hans anliggender og hans ordre, for det er hans sak å lomme skjorten ….

…Sjelden, sa noen av uttrykkene, jeg så ut som om en mann sto med øye bundet med en blå klut, så jeg spurte ham om faren min, og han fortalte meg at han hadde dødd og han førte meg til graven. uttrykk for graven, gråt og rop fortalt noen få meter, og min far trygt Varafna at sidekick, som gjennom det hvis han satte den tilbake var overrasket over at da reiste gpt for da jeg kom tilbake passerte jeg jord for oss og hvis døren er den listen over en kvinne og hennes øyne festet blå klut Vastvhmt av dem om ) vilkårene for å være jord verdi og markere våre saker svarte Du har lang levetid, har din far døde, så jeg kom til graven, og jeg omfavnet ham og ropte med et rop som jeg så uten ekstra, og visjonen kom ikke ut da den ble overført til meg av den vennen, da han ikke hadde noen hånd i det ….

Blå Å se kongens blå betegner ondskap og slåssing, eller å skille grupper ….

…Øynene er i en drøm en manns religion og innsikt som han ser veiledning og villfarelse med . Og den som ser mange øyne i kroppen sin, dette er en økning i religion og rettferdighet . Og hvis han ser at han merker en ond mann, lurer han og hater ham . Hvis han ser at øynene hans er laget av jern, vil han herje på dekselet, og de vil motta det . Og hvis magen deler seg og han ser øyne i magen, er han kjetter, fordi Gud den allmektige sier : ( Gud skapte ikke en mann med to hjerter i magen ). Og hvis han på skulderen ser et menneskes øye eller et dyrs øye, så treffer han usynlige penger . Det svarte øyet er en religion, det edle øyet er i strid med religionen, det blå øyet er en religion i kjetteri, og det grønne øyet er en religion som bryter religionene . Basras enhet er bra for alle mennesker, og svakheten indikerer hans behov for penger, fordi penger er som et øye . Og hvis han ser øynene borte, vil barna hans dø . Hvis han er dempet, vil han finne noen som tar hånden hans . Og hvis noen som vil reise ser det eller noen som er på reise, indikerer det at han ikke kommer tilbake til hjemlandet . Og den som ser at øynene hans er øynene til en annen person, dette indikerer at øynene hans er borte og at noen andre veileder ham . Og den som så at øynene hans falt i fanget, hans bror, sønn og lignende ville dø . Og mennesket utnevnte sin sønn, kjæreste eller religion, så den som ser med aske, er en mangel i sin religion, og blindhet er større i mangel . Og kongen utnevnte spionen sin, og øyet krysset uret, og øyet ble uttrykt med vannøyet, og den som så at han helbredet øynene, han ville fikse sin religion eller pengene sine . Og den som ser at synet er større og sterkere enn han tror, ​​så er søvnen hans i religionen bedre enn åpenheten . Og den som ser at øynene hans er hvite, så blir han plaget av sorg, ellers vil han vike fra de som er kjære for ham, og hvis han er bekymret, vil Gud la sin bekymring og sorg, og den som ser med øynene blå , han er kriminell . Den som ser at han spiser et manns øye, så spiser han pengene sine, og den som ser at øynene hans ikke har frynser, savner han Guds lover og religion, og hvis en person plukket dem, utsetter fienden ham . Og hvis han ser at kjøttet i øynene hans blir hvite, indikerer det en sykdom . Kanskje visjonen om det søte øye indikerte magi, død og liv, eller hele familien, slektninger eller barn . Og øye-nekrologen fra avledningen nekrolog . Hvis han hadde et barn, en kone eller en kjæreste som var syk og kom seg etter sykdom, og hvis han var en vantro, ble han muslim, og hvis han var fattig, skulle han være rik . Kanskje indikerte synspersoner alvorlighetsgrad . Hvis øyet beveger seg til et annet sted enn kroppen, indikerer det lesjonen . Uklarhet i øynene er bevis på Guds allmektiges pine . Høyre øye indikerer sønnen, den venstre jenta, og glatt i øyet indikerer at du holder deg oppe sent . Og hvis han så et rødt øye, ville han bli irritert eller sint, han ville ha en hendelse for ham . Og den som ser at hans øye er stukket ut, og han blir avskåret fra ham, han er øyets eple . Og øyet i en drøm er langt liv . Kanskje trakk øyet ut en ulykke ….

…Hvis du drømmer om kvinner, forutsier dette intriger . Hvis du krangler med en kvinne, forutsier dette at du vil bli offer for bedrag og frustrasjon . Hvis du ser en kvinne med mørkt hår med blå øyne og en nese, bestemmer dette uunngåelig at du trekker deg tilbake fra et løp der du har fått et seirende utseende . Hvis nesen hennes er rumensk og øynene er blå, vil beundring føre deg til farlige forretningsspekulasjoner . Hvis håret hennes er rødbrunt med denne blandingen, vil denne drømmen legge til forvirring og angst . Hvis hun er blond, vil du oppdage at alle dine engasjementer er muntre og passende ….

…Aspekter som må tas i betraktning når man uttrykker syner : Den følgende tegning illustrerer på en enkel måte aspekter av syn uttrykket : koranen side / hadith aspekt / arabisk side / symbol siden ved tidspunktet for synet / visjonen Hva er det? Ved å fortelle visjonen til den, ser personen som uttrykker den på forskjellige aspekter som jeg forklarte i forrige tegning og bemerker at de øvre delene er relatert til uttalen, og seksjonene nederst er relatert til personen til ordene eller person av visjonen og tiden visjonen ble sett på . La oss gi et eksempel her på hva Al-Bukhari fortalte i sin Sahih : På autoritet fra Abu Said al-Khudri sa han : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : (( Mens Jeg sov, jeg så folk som viste en t-skjorte på dem, hvorav noen nådde brystene, og noen av dem nådde brystene under det, og Umar ibn al-Khattab gikk forbi med en skjorte på seg. Han dro den )) , sa de : Hva ga du det, du Guds sendebud? Han sa : (( Religion )) Fath Al-Bari 12/413 _ Al- Nawawi 15/159 Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham her, krysset skjorta med religion, og han ble bedt om å si : Hvorfor gjorde han Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, uttrykke skjorten her med religion? Hvis vi ser på Koranen, har vi fortsatt dette spørsmålet. Den allmektige sa : {Og klærne fra gudfryktighet, det er bedre. } [Al- A’raf : 26] Derfor sendte sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, her med religion, ettersom det er et forhold når det gjelder mening. Og borte fra henne alle dårlige . Så sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, her, ved å undersøke ham med et syn, tolket det fra det sterkeste aspektet av det, som er den hellige Koranen, og eksempler på dette er mange, inkludert : uttrykk for skipet som utfrielse, tre med hyklere, steiner med hjertets grusomhet, spise et manns kjøtt i hans fravær, søvnighet med sikkerhet … og andre . Han siterer andre eksempler på muligheten for å tyde visjonene gjennom den rensede Sunnah, så det å se et palme kan krysse den troende for å sammenligne sendebudet med en muslimsk mann med et palmetre, og for å snakke om Ibn Omar, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : (( Et av trærne er et tre hvis bladene ikke faller, og det ligner en muslim, så snakk med meg. Hva er det? Så falt folket i Abdullah sa : Så han falt i hodet på meg at det var palmetreet , og jeg levde . Da sa de: ~Fortell oss hva det er, Guds sendebud . ~ Han sa : Det er datoen . [ Fath al-Bari 1/145] _ Og når han ser en flaske vann gå forbi kvinnen til sendebudets ord, må Guds bønner og fred være over ham, som bevist i al-Sahih (( Medfølende, O injesha med flasker )) [ Fath al-Bari 10/538 ] , _ og ser et plagg krysse religionen som sendebudet, må Gud velsigne ham, sa Han overga klærne som han så til Omar mens han slepte den med religion . Så herfra kan jeg avklare for den edle leseren [ stadiene i visjonens uttrykk ]. I følgende form : visjonen blir vurdert og dens aspekter vurderes i form av : A – Symboler og uttrykk for visjonen Har de noe å gjøre med : Den hellige Koranen – Profetens sunnah – det arabiske språket og dens avledninger, deretter b – Den visjonære når det gjelder : hans sosiale status, kjønn og funksjon, og deretter c – visjonens tid / om det er moderne eller gammelt , sommer eller vinter . . . Og et annet eksempel er hva muslim fortalt i sin Sahih i Åpenbaringsboken : På myndighet av Anas bin Malik sa han : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : (( Jeg så en natt mens sovende så det som om vi var i huset til Uqba ibn Rafi, så vi kom til Bettab Ibn Tabab, og jeg overførte heisen til oss i denne verden og konsekvensen. Vi har i det hinsidige, og at vår religion har vært bra . ” Legg merke til at Messenger, kan Guds bønn og fred være med ham, uttrykte dette synet, og du finner den uttrykte det fra språket siden og dets avledninger uten å knytte uttrykket til aspektet av Koranen, og Sunnah for eksempel, og dette merker vi gjennom din kontemplasjon av uttrykket . Budbringeren, må Guds bønner og fred være over ham, er det første hinderet for en visjon : med et godt resultat i virkeligheten, og dette er i det hinsidige og første høytliggende i visjonen : ved høyde og seier, og dette i denne verden, og den første av al-Rutab fra Ratab Ibn Tabab : med religionens stabilitet og fullkommenhet av dens herskelser. For dette, og Gud vet best, den hellige profet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, uttrykt det til stabilitet og fullkommenhet i religionen og slutten på dens avgjørelser . Og han tok fra ordet god mening også stabilitet . Og hvis vi spør om årsaken til dens uttrykk fra Den hellige sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, fra dens språklige og etymologiske aspekt, så er svaret : Fordi han er sterkere i denne visjonen enn i andre aspekter , og uttrykker og her er Guds sendebud fra hans innsikt og kunnskap, som er fra Guds kunnskap, så han uttaler ikke de ønsker han uttrykte fra denne siden . Derfor, når de forteller visjonen til dem, ser forbipasserende etter den sterkere siden eller den gode siden av visjonen som de bytter på denne visjonen gjennom. Det er ikke klart for den edle leseren at deres predasjon for visjonen er å kjenne dens uttrykk gjennom å se og tenke på den ….