…Hode Hvis du ser hodet til en person i drømmen din, og det er godt formet og klart, vil du møte mennesker med autoritet og innflytelse som kan gi deg en hjelpende hånd i prosjekter av stor betydning . Hvis du drømte om hodet ditt, er du truet av nervøsitet og hjerneproblemer . Hvis du ser et hode skilt fra kroppen og det er blodig, vil du møte frustrerende skuffelser og ødeleggelsen av dine favoritthåp og forventninger . Hvis du ser deg selv med to eller flere hoder, forutsier dette en rask og uvanlig økning i livet, men sjansen er stor for at høyden ikke er veletablert . Hvis du drømmer om at hodet ditt gjør vondt, betyr dette at du vil bli utsatt for angst . Hvis du drømte om et hovent hode, vil du ha mer bra enn ille i livet ditt . Hvis du drømte om babyens hode, vil mange gleder vente på deg, og dette betyr også økonomisk suksess . Hvis du drømte om et monsterhode, betyr dette at naturen til dine ønsker vil løpe på et lavt nivå, og du vil bare være opptatt av fysiske gleder . Hvis du vasker hodet, vil det være et kyss for fremtredende mennesker på grunn av visdom og gode råd ….
Drømmer om blødende hode
(30 betydninger av å drømme om blødende hode)…Og hvis han ser at han har et hode i hånden, og han har et annet normalt hode, indikerer han at han motstår noen av skadedyrene som omgir ham, og fikser noen av hans dårlige ting i livet hans ….
…Brennende hode Hvis du drømmer om en person med et brent hode, vil du bekymre deg og sørge over sykdommen eller separasjonen av en kjær til deg . Hvis du ser at hodet på deg selv er brent, trues du av farer og ulykker ….
…Han sa at Jafar Sadiqs visjon barbert hode dreier seg om fem aspekter av pilegrimsreisen og reiser Azzedine og prestisje i verset ~ Mahgayn your heads and remiss not fear ~ Men hvis folket i staten ikke er Mahmoud, men å være hans vane med barbering av hodet på fredag gjentatte ganger er det ikke er dårlig, og det ble sagt hårlengde hvis overskredet alene Svakhet for å forsørge familien, og det ble sagt ulykke, og det ble sagt at det var mange barn, frykt og bekymringer ….
…Og den som ser at han spiser et rått hode, det er to sider i det. Det sies at penger eller skyld vil bli oppnådd fra en høvding, og hvis hodet hans er kjent, kan han spise av hovedstaden til eieren av hodet ….
…Hvis han ser et bein i kongens hode, er det en økning i hans autoritet ….
…Og den som ser at han har et hode i hånden, da faller han først på tre aspekter ved å skaffe penger og utvider mandatet eller noe han benekter, og kan bli overrasket over det ….
…Predikanten Abu Saeed sa en visjon om å ha et stort hode, en økning i ære og en litenhet mot ham, og den som ser at hodet hans har vokst, indikerer ekteskap hvis han er sølibat, og for de rike hvis han er fattig, og hvis han er rik så er det mange barn og på neglen hvis han er en kriger ….
…Og den som ser et avskåret hode, og han har en stilling og en torn, så beveger han seg til større enn det er, eller en økning i pomp og visdom, og hvis det ikke er noe annet, så oppnås penger fra annet enn retningen til en kvinne eller ære og prestisje ….
…Hode– og kroppshår : penger . Nakenheten til kroppen er nakenheten til en kvinnelig eier ….
…Og den som ser at han har blitt et hode som tolkes i fem aspekter, lang levetid, visdom i arbeid, produkt i saker, deltakelse fra en høvding og akkompagnement av eldste, og noen av dem sa at han ikke er Mahmoud ….
…Den som så at hodet hans var mindre enn det var, hans ære avtok ….
…Den som så at skjegget og hodet hans var barbert alt sammen : Det var imidlertid ord som tydet på godhet, for hvis han ble plaget, ville han frigjøre skjegget og slapp unna og betalte gjelden . Hvis det ikke er mangel på hår, er det bra hvis lengden på det mangler . Det samme gjelder skjegget, hvis det ikke faller og mangler på det, og ikke gjør det strålende . Kanskje var det å plukke godheten til noe av hans ordre . Hvis ansiktet ikke utfører det, bortsett fra at den godheten er for ham på grunn av hans motvilje ….
Daniel sa at han så en svak header, han indikerer at han begår mange synder Fletb til Gud er skyldig og tilgi ham kanskje Itsedk for verset ~ Det var du syk eller skadet ham fra hans ~ vers ….
…Når det gjelder hodet : i tolkning er det hodet til personen som er under hans hånd, og hans hovedstad og bestefar…
…Og den som ser hodebenet eller skjærer det av, han vil være i stand til de største mennesker ….
…Hodet, hans visjon indikerer den som disponerer folks kapital, for eksempel kassereren og bankmannen, og hans visjon kan indikere død eller fall i motgang . Hvis hodene er ukjente, og de er med hår, horn og blod, indikerer dette utslettelsen av lærde og høvdingene, spesielt hvis selgeren av dem er en vandrende, veldig tapper . Og hodet er eieren av hodene til mennesker og erobrer hodet etter autoritet eller næring, som et mål . Og hodet krysser med autoritet ….
…Den som så at hodet hans var større enn det var, hans ære økte ….
…Hodet til Goliat: Den som i en drøm ser at han er hodet til Goliat, han er en listig mann som kaller folk til bedrag, bedrag og bedrag . Og den som ser at han heter Ras Jaloot, og han hater det, så blir han skutt med svik eller ulykke eller bedrag, og han er uskyldig for det ….
…Og den som ser at han snakker til hodet, han vil ha mye bra. Og noen av uttrykkene sa: Den som treffer hodet, da vil han lide av ti dirham til tjue tusen ….
…Jaber al-Maghribi sa: ~Den som tror at hodet hans har blitt som hodet til en elefant, så følger han en stor stat, hvis han er kvalifisert for det, så er han god .~…
…Og den som ser at han er blitt slått på hodet på en annen med noe vridd, så slår han ham med noe som skader ham, så vel som det hodet slår med, for eksempel en pisk, penis eller noe vridd og lignende ….
…Al-Sammak : En slaveaktig mann, fordi fisken er en slavejente eller en kvinne, og en diabetiker er en hyggelig mann. Hvis han ser at han selger sukker og tar prisen for det i dirham, er han mild mot folk, så de svarer ham vennlig . Vaktelen er en velstående mann som lever i sin undertrykkelse av de som følger ham, og hodet er høvdingens hode. Hvis han ser det som om han kjøpte et hode fra et hode, så ber han en president om å bruke det med en tjeneste som er fordelaktig og er vennlig mot det ….
…En hane er i en drøm husets hode, akkurat som en høne er husets hode . Foreldrene dine er også en slave . Og den som får en kylling for å bli født til ham, en gutt som eies av ham, og det ble sagt : Snarere er han en kriger fra etterkommerne til mamlukkene . Og det ble sagt : Han er en mann med dårlig moral, som noen ganger snakker gode ord og til tider raser . Og det ble sagt : Hanen er en gutt som har hengivenhet, og den som tar det, er en forsoning mellom seg selv og en annen mann . Og den som ser at han slaktet en hane, han svarer ikke på muezzinen . Og det ble sagt : Den som ser en hane i en drøm, vil få mer visdom, eller et møte med lærde, og ha nytte av dem . Og den som så at han hadde blitt en hane, døde nært forestående . Og den som ser at Deca plukket ham med et klikk eller to, han vil bli drept av en persisk mann . Hvis hanen er hvit, er den en muezzin . Og det ble sagt : Den som ser at han har blitt en hane, vil bli konge eller muezzin og kjenne tidene . Foreldrene dine indikerer prekenen og resitatøren, kanskje han indikerte mannen som pålegger det gode og ikke kommer til ham, fordi han minner om bønn og ikke ber . Og kanskje pekte vakten . Og den som ser en hane, kommer inn i huset sitt og fanger byggkornene, så stjeler muezzinen noe for ham . Foreldrene dine betegner en mann med stor høyde og god stemme . Unge haner er unge Mamelukes, gutter, barn eller Mamelukes, som er kvinnelige slaktekyllinger, slaver eller kamerater . Og den som eide Dekka, fødte en mannlig sønn og kjøpte en eiendom eller et hus, ellers ble han presentert for fravær, eller det kom nyheter fra ham . Og den som smitter en rød hane, drar fordel av en ondsinnet gjenværende slave . Og den som ser at han kjemper mot en hane, han er i strid med en utlending, og hvis noe hat rammer ham fra hanen, så vil det han hater fra ikke-mahram-mannen slå ham like mye som hanen slo ham . Se også høna ….
…Det er sjelden han fortalte at Sariha så Gud den allmektige i en drøm og var en utlending, så Gud den allmektige sa, Shrihah, ba om å si: Han tar en hemmelighet med en hemmelig betydning på arabisk, hode mot hode, verken Ali eller meg ….
…Kalansiene er i en drøm med et hode, like mye som folk kler seg med en kapula ….
…Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : O Guds sendebud, jeg så hodet mitt kuttet av, som om jeg så på det med et av øynene mine . Så han smilte, må Gud velsigne ham og gi ham fred og sa : Hvem av dem så du på : Så hva Gud ville at det skulle vare? Så døde han, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Og se til ham å følge Sunnah og imamens hode . Ibn Mary så seksti slavejenter komme inn i huset hans, og i hver tjenestepikes hånd en tallerken med hodet til en vasket og kammet mann på, som om han neste gang sa : “ Og intet menneske kunne snakke til ham uten ved åpenbaring eller bak et slør . ” Han fortalte om synet sitt, og han ble fortalt at kalifen pilegrimsvandret til deg, og at du ville få seksti tusen dinarer, og det var slik ….
…Oljen er i en drøm helt uklar, bortsett fra olje . Den som så at han var utenfor hodet, ville være gretten hvis han overskred beløpet og spurte . Hvis det ikke overstiger den kjente mengden, er det en dekorasjon . Og hvis det lukter stinkende, er det en stygg ros for omfanget av duften og kraften . Og den som salver et menneskes hode på et sted han fornekter, la gjenstanden i den vokte seg for gjenstand for smiger og lur . Hvis han ser at han har en kolbe med olje, så tar han salve fra den og salvet seg med den eller salvet folk med den, så salvet han eller sverget en løgner eller en baktaler . Hvis han ser at ansiktet hans er smurt, er han en mann som faste i alle aldre, og salving med kvikksølv er en god ros og en god vind hos mennesker, og hvis oljen i en drøm er en klump eller smerte, så indikerer det selvreparasjonen og det flekkete fettet er en stygg ros, og det ble sagt : en kvinne som var en ekteskapsbryter eller en umoralsk mann . Og den som inneholder fettet med vann i en bolle, han får penger uten tretthet . Hvis det er musk eller parfyme i oljen, er det et godt kompliment for noe som ikke er i det . Og det ble sagt : Den som salvet hodet, han ville salve sjefen sin ….
…Myrtle, hans visjon i en drøm for pasienten, betegner helse, måtehold, dekker ansiktet med hår eller dekker kroppen med klær, og kanskje indikerer det å kutte overgangsalderen med det han håper å oppnå . Og det ble sagt : Han er en mann som oppfyller løftene sine, så den som på hans hode ser en krans av mirte – en mann eller en kvinne – er en mann som vil overleve, eller en kvinne som blir igjen . Og den som ser ham hjemme, han er bra for andre . Hvis han så at han plantet et ess, ville han tilbringe sine saker med ledelse og orden . Esset og vadet vil forbli, og arkitekturen forblir, og staten vil forbli . Esset kan betegne penger ….
…Luft : kanskje angitt med navnet hans . Den som ser seg selv i ham stående, sitte eller søke, da er han på innfall av sin religion, eller i bedrag i sin verden, og sin ånd å vandre der hans arbeid i luften eller i en tilstand av våkenhet, og hans håper, hvis han er i sin kjetteri, så er han hans kjetter, og hvis han er en utro autoritet, så vil hans gjeld bli ødelagt med ham, ellers vil han frykte for sin sjel med ham, og hvis han er i sjøskipet , han er redd for skade . Og hvis han var på reise, fikk han frykt . Og hvis han er syk, presiderer han fortapelse, og hvis han faller fra sitt sted, vil han bli skadet i sin tilstand og falle i hans gjerninger, fordi Gud den allmektige sier : “ Eller vinden blåser på et knust sted. ” Hvis han dør i spontanabort, er dette den høyeste oppnåelsen av målet som den som dør, kjetteri eller dreper eller så . Og når det gjelder luften for å bygge en struktur, eller for å slå en planke i den, eller for å installere et dyr eller et hjul i den, og hvis en syk person døde, eller med ham, døde en pasient, og det er hans kiste og grav , hvis det var grønt, var han martyr, og hvis han så det som en hersker eller hersker, er han isolert fra sitt arbeid Eller mistet han makten sin ved død eller liv, og hvis han så at han som hadde ekteskapskontrakt eller bygget sin familie, så blir han lurt med henne, og uten sikkerhet fra henne, og hvis han ser at hvem som er i sjøen, hans skip er skadet, eller hans fiende blir tatt til fange, eller noen overvåker fortapelsen. De to tingene . Dette kan indikere en korrupt handling som han gjorde uten kunnskap eller Sunnah, hvis han ikke bygde den på et fundament, og heller ikke hans telt eller pensjon var basert på en beslutning . Når det gjelder å fly i luften, indikerer det reise i sjøen eller på land . Hvis det var med en vinge, så er det sterkere for eieren, og det er trygt for ham og mer tydelig, da kan vingen hans være penger han tar opp, en hersker som reiser i armene og under hans vinge . Det samme gjelder svømming i luften, og det kan også indikere om den er uten vinge, å lure hva som kommer inn i form av jihad, beregning eller reise annet enn reisetidspunktet, på land eller sjø, og den som ser at han flyr tilfeldig på himmelen, han reiste langt unna eller fikk ære . Når det gjelder hoppet, indikerer det overføringen fra det som er i det til andre, enten fra marked til annet, fra hus til lokalitet, eller fra arbeid til annet, i henhold til omfanget av de to stedene. Hvis han hopper fra moske til marked, vil han foretrekke verden fremover, og hvis det er fra marked til marked En moske, i motsetning til det, og å fly i luften kan stige til de som mangedobler ambisjoner og håp, og blir et rør . Fra sted til sted, forvandlet fra stat til stat . Det fjerne hoppet er en lang reise, så hvis hoppet hans avhenger av en pinne, stoler han på en sterk mann . Når det gjelder luftens farger, hvis den søkendes øyne ble svarte til han ikke så himmelen, så hvis hans syn var den mørkeste mellom ham og hodene over ham, så hvis han ikke tildelte ham til et hode, øynene hans ble blindet og blikket ble blokkert av veiledningens lys, og hvis synet var av verden og de gråt i en drøm eller gråt eller de bønnfaller, med intensitet som faller ned på dem så mye som mørket, enten lidelse eller dysterhet eller ujevnhet og ujevnhet . Det samme gjelder rødhet, og araberne sier tørrhetsåret : et støvete år, for støvet å stige til meg fra tørrhetsgraden, så luften er i øynene til de sultne, og han forestiller seg at det er røyk i det, så hvordan hvis den som mørker luften fra den er røyk, så er det en plage fra ufrukthet eller noe annet, og når det gjelder tåke, er det forvirring og oppvigling Folk blir overveldet av forvirring ….