Og den som så at han tok hjertet av pistasjenøtten, eller noen ga det til ham og spiste det, så indikerer han at nåde og penger vil bli oppnådd like mye som han spiste ….

Han så en av sultanens følgesvenner at han ville ta av seg skjorten til han ble strippet, så han ville avskjedige ham . Othman bin Affan, må Gud være fornøyd med ham, sa at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, lovet at den allmektige Gud vil bruke en skjorte til deg, og hvis de vil at du skal ta den av, ikke ta det av. Hvis han ser at han er isolert, blir han beseiret i kommandoen . Hvis sultanen så at han ble løsrevet eller lurt, eller at talerstolen hans var brutt, eller falt ned fra den, eller hodet hans ble barbert, eller sverdet hans ble fjernet, eller huset hans der han bodde falt sammen, eller det ble reist et nett til ham der han falt, eller en okse kjørte ham, eller at han tråkket på et dyr, så alt dette er de og isolerer . Hvis han ser at han sitter på bakken eller at han har en kuppel, er han standhaftig i sin autoritet . Og hvis kappen hans koblet seg til et annet plagg, økte han autoriteten sin, spesielt hvis det var en turban ….

Og den som så at sultanen satt for å samle inn folks jobber, det er bevis på at han tar hensyn til deres interesser ….

Den som så at han gikk en mørk sti, da blir han villedet i sin religion ….

Og det ble sagt at den som så at han tok en rev for seg selv, det ville slå en kvinne som øynene hans var lukket med ….

Og den som ser palmetrær opprotet, de er hederlige menn ….

Og det ble sagt at den som så at han førte noe til et marked og ønsket å selge det, men ikke solgte det, så ville det finne sted i ydmykelse, og det ble sagt at det er bra hvis det ikke er noe i det som nekter noe liker det når du er våken ….

Og den som ser at en død person gir ham noe av mat og drikke og ikke spiser det, da reduserer han pengene sine med sitt mål, og at han spiser det er godt og fordel, og hvis han gir ham noe av godset til verden så er det en god forekomst og håpet har kommet og den som ser en død person gir ham noe av klærne sine og tar på seg, så vil det være sorg og sykdom, og hvis han ikke berører det og lar det være til han tar det Den døde personen og klærne hans, fordi det er bevis på hans reise fra verden tidligere, og Ibn Sirin sa: Den som så at en død person ga ham to vaskede klær, så ble han rik, og den som så at en død person hadde lånt ut sin plagget og spurte ham, det er et bevis på rettsvitenskapen til den døde fra godhet og den som så at en død person ga ham et gammelt plagg, indikerer mangel. Sereren, selv om plagget er nytt, indikerer dets rikdom og høye verdi, og den som ser at en død person ga ham noe fra Koranen eller rettsvitenskapelige bøker og lignende, så er dette bevis på at forsoning av lydighet har skjedd og den som ser at han har solgt noe til de døde, så er det bevis på at den tingen er dyr og den som ser at han har gitt noe til de døde Hans svar på ham, fordi det er skadelig og mangelfullt, og noen av dem sa at den som så at de døde ga ham noe fra elskingen av verden, så det er bedre for ham fra et punkt der han er ikke telt, og den som ser at de døde kjenner ham i kunnskap, han vil ha godhet i sin religion så mye som det, og den som tror at han tar av seg klærne og bruker dem for de døde, han vil følge dette hvis han vet at det er ut av hans besittelse, og det skader ham ikke, og alt han ser, vil ikke. Som han ga det til en død person, er det ikke til Mahmoud bortsett fra i to tilfeller. Hvis han ser at han ga sin onkel eller tante noe, så påvirker det en arv, og å se onkelen og tanten på hvilken måte det var trygt fra ikke-eksistens, og den som ser at en død person kjøper mat, så er det lite eksistens, og hvis han selger den, vil den være deprimert og den som ser at han hengir de døde, da forkynner han og kommer tilbake tapt fra deres villfarelse…

Og hvis han så at han vasket og tok på seg en klut, ville han kvitte seg med den forvirringen og nå sitt mål, og hvis han ikke vasket helt, ville han ikke ha oppnådd det han ønsket ….

Sjelden så noen rettferdige mennesker Kamali-hovedkvarteret hadde på seg en sunnikjole, og den tiden var ikke hans jobb, da forfatteren så at han hadde på seg en kjole, så han kom inn i Kamali-hovedkvarteret fra Medina Street, og seeren informerte ham om det. Etter en kort periode gikk dommeren over dommerne i al-Sham al-Mahrousa bort og forfatteren hans overtok det hederlige sultanatet Karak al-Mahrous ….

Og den som ser at noen pålegger ham å ta et bad, han skal tolke anger ….

Og den som ser at han tar vann i en ny glassbeholder og drakk det, så blir kona gravid, og hvis det er ødelagt, vil moren dø og barnet blir utløst, og hvis det ikke er noe annet, vil han nekte å gjøre det ….

Hvis noen så at han gikk i en sko, og en av dem trakk av seg benet og gikk med en sko, skiltes en bror, søster eller partner på baksiden av en reise eller dør eller skiller seg fra sin kone eller selger tjener etter en av dem eller deres mor ….

Og den som ser at han ble ført ut fra en grav og deretter returnert til den igjen, han vil se en fordel fra en hersker og god, så blir han fengslet etter det hvis han tilskrives en konge med jobb, og hvis det er ikke det, da måles det mot ham i henhold til hans stilling, og når det gjelder gravgraver, er han en mann med stor makt med majestet og som for graver, de er kjærlighet Til uvitenhet eller korrupsjon i hans religion og ulykke med villfarelse og angre på å ha fulgt med uvitenhet, så velsigner anger etter det ….

Og den som så at han tok en stang, han skulle gifte seg med en kvinne ….

Hvis han ser at han hadde på seg en skjorte som ikke har fiolin, har han gode forhold og har ingen penger, for penger har en hånd, og han har ikke samme hånd, som er fiolin ….

Og den som ser at han tar hensyn til kranene, han følger mandatet over de fattige menneskene ….

Og den som ser at noen befaler ham å ta med mat, han skal tolke sin søken etter flid i det han tenker på ….

Hvis han så at han tok av seg et klær for at de døde skulle bruke det, og klærne kom ut fra de levende, så ville han dø, og hvis klærne ikke kom ut av hans eiendom, og han ga det til sy den eller lage den, som ikke skadet ham . Og alt som de levende ser at han ga til de døde, er ikke like, bortsett fra i to utgaver : En av dem er at hvis han ser som om han ga den døde vannmelon, så vil bekymringen hans gå fra der den ikke telles . Det andre er at hvis han så at han ga sin onkel eller tante etter deres død i søvne, er han forpliktet til å betale bot og underholdsbidrag ….

Den som tror at han har satt inn vekten eller stolpene : eller noe som veies ut fra det, det er mer sannsynlig, da har han mye godt med Gud, hvis det fremdeles er en årsak til rettferdighet og godhet ….

Og hvis han så at han tok av i en båt, ville han gi opp syndene sine ….

Og den som ser at det blir tatt bort, er til ære for fjerning ….

Og den som så at han klatret opp en stein for å bryte den, han prøver en vanskelig ting, og mengden av det er like mye som det ….

Og den som ser at han har tatt plass på et fjell, han vil omvende seg til en konge med alle slags tjenere og være i stand til å gjøre det ….

Og den som tror at han tok noe ut av havet, enten det var en type mineraler, juveler eller andre ting som han ikke benektet som i oppvåkning, så er det en fordel og en fordel, når det gjelder det han benekter som det er seier, og hvis det er lærde, er det en økning i hans kunnskap ….

Og den som ser at Koranen ble tatt fra ham, hans kunnskap er hentet fra ham og hans arbeid i denne verden vil bli avskåret ….

Og den som så at han tok varer eller så at han hadde krysset veien, da ville han bli alvorlig syk og komme seg ….

Og den som så at han hadde tatt vann fra havet, ville forhindre det i å uttrykke det mot ham ….

Og den som ser at han førte ut noe skadelig, han skal eie kongens fiende ….

Ble det bestemt for noen som ønsket å se en god visjon å gjøre noen oppførsel før de sovnet, for eksempel, eller å ta med noen wirds? Det har allerede blitt nevnt at noen av de syke har gjort en slik feil , fordi det er når han selv er en bestemt person , for eksempel , og hans tilstand forverres av ordene til de som øker sykdom med sine beskrivelser til ham, slik som deres ordtak : Ma’oun , med en sjel . . . Osv , for denne situasjonen kan presse sin eier før han begynner å spørre en gudinne for å se en drøm der han vet hva tilstanden hans er , og han kan tenke på den som forårsaket ham i denne situasjonen , eller fra hekser , eller fra en pubescent , og han ser i søvn , og ofte ser han det som pipedrømmer – og tilfelle er dette – men vi kan ha en person som ikke lider av noe patologisk symptom , så uttrykksforskerne nevnte i en sak som han har moral, inkludert : å være sannferdig i tale og aksent , å sove i et lys , på høyre side , og å resitere en sura når du sover : (Og solen klargjør det ) (1) og Sura ( og natt hvis det er uskarpt (1), Surat : fiken , oppriktighet og Almaoztin , dette med hensyn til Koranen , jeg fant ikke bevis for denne tildelingen av dette gjerdet , og beordret en annen oppfordring til denne bønnen : ( O Allah, jeg søker tilflukt hos deg fra dårlige drømmer Og jeg søker tilflukt for deg fra djevelens manipulasjon i å våkne og sove , Gud , Jeg søker deg en visjon om godt, oppriktig, nyttig og uforglemmelig . Å Gud , vis meg hva jeg elsker i drømmen min. ‘1’. Det er ingen tvil om at den rene bønnen til en person er i nærheten av å bli besvart , spesielt hvis han gjør ting som gjør at samtalen blir besvart, inkludert : å være deilig i mat, ikke drikke eller spise noe annet enn godt , insistere på Gud i bønn , og å be ham med hundre resepter, er dette passende for ham å svare på – spesielt – Hvis det var en lang reise med behov for overdrivelse i klær og form , og jeg fant ikke noe fra Sunnah for å støtte denne bønnen som Ibn Hajar ga under erobringen , så er det ikke annet enn en bønn , og en person kaller Gud med hva . Gud åpner det opp, kanskje hva Ibn Hajar får fra denne døren ….