…I en drøm er det en konstruert tale, fordi strengene uttaler det samme, og hvis den visjonære er religiøs og hengiven, er det en god ros, og hvis han ikke er en religiøs person, så er det en dårlig ros for seg selv, og han er en løgner . Og kobling i en drøm er verdslig og ugyldig . Og klikket på den indikerer en konge eller en heder som har forstyrret sin besittelse og stolthet . Hver gang han husker kongen, blir han opprørt . Og den som ser at han spiller bandet i huset sitt, det er en ulykke, og han blir angrepet av en mann som er sjefen for falskeiere . Og den som ser at han treffer noe på døra til imamen fra kabarettene uten zigr, som oud, tanboor og cymbaler, han vil oppnå mandat og autoritet hvis han er kvalifisert for det . Og den som så at han ble truffet med en stropp, han fikk en slags sorg . Og lenken indikerer menneskers ønsker og deres forfengelighet . Hvis han tror at et instrument eller en tromme er bundet, er det en katastrofe at folket på det stedet vil lide ….

…Den som resiterer Surat Al-Layl i følge nattens skyer og er beskyttet mot det uanstendige angrepet ….

…En kamp Hvis du drømmer om at du er i en kamp, ​​indikerer dette at du vil møte konfrontasjoner med dine motstandere på jobben, og at søksmålene truer deg . Hvis du blir vitne til en kamp, ​​indikerer dette at du kaster bort tid og penger . Og denne drømmen advarer kvinner mot bakvaskelse og sladder . Hvis en jente ser kjæresten sin slåss, er dette et tegn på at han er inhabil for henne . Hvis du drømmer om at du ble beseiret i en kamp, ​​symboliserer dette at du mister retten til eiendom . Hvis du drømmer om at du treffer angriperen din med en pisk, indikerer dette at du med mot og utholdenhet vil vinne en høy posisjon og rikdom til tross for opposisjonen . Hvis du ser to menn slåss med pistoler, indikerer dette mange bekymringer og forvirringer, selv om denne drømmen ikke inkluderer reelt tap . Likevel forutsier denne drømmen et lite overskudd og noen ulemper . Hvis du drømmer om at du er på vei hjem og blir angrepet av negler med barberhøvler, vil du bli skuffet over arbeidet ditt, og tjenerne vil irritere deg mye, og dine kamerater vil være irriterende . Hvis du drømmer om at du krangler med neger, vil du bli forstyrret av en neger eller en person med ringe kvaliteter ….

…Dimple Hvis du i en drøm ser at kroppen din er full av byller, så forutsier dette angst for trivielle gleder og flyktig lykke . Hvis du ser andre smittet med byller, betyr dette at du vil være bekymret for andres sykdom og klager . Hvis en kvinne ser at gropene har angrepet henne og gått med skjønnheten hennes, forutsier dette at venner og bekjente vil kritisere hennes oppførsel og hennes oppførsel hjemme og i samfunnet . Du kan forvente nød etter denne drømmen ….

…Eksempler på visjoner : Denne delen vil jeg snakke om eksemplene på noen av profetens visjoner være over ham, og noen av ledsagernes visjoner kan Allah være fornøyd med dem , og jeg begynner . Profetens visjoner være med ham : ( a ) Profetens visjoner være med ham : Jeg bemerker her til den avtalte Aisha fortalt av Bukhari i sin Saheeh sa : (den første er starten på Allahs sendebud fred være mot ham fra åpenbaringen av den sanne I søvn så han ikke et syn med mindre det kom til ham, som morgenbenet. ) (1) Romanen kom i en annen god visjon , og den oppriktige og gode sansen for en av saker av hinsidige i høyre for profetene . Når det gjelder det minste , skiller Valsalehh seg fra oppriktig ; Så godt enkelt ut , Fraaa profeter er alle ærlig , kan være gyldig, og er den mest , kan ikke være gyldig for et minimum også signert på en visjon da han så et syn og gjennom drap av eierne . Og sammenlignet Pflq-voksing uten den andre , fordi profetiens sol var visjonen Mpadi lys, det er fremdeles at lyset kan romme til og med solen skinte, det var innad Noria var i ratifiseringen Bakraa Ka min førstefødte , og var mørkt innad var i vantro Khvacha som Abu-uvitenhet , og resten av folket mellom disse to statusene hver av dem like mye som ble gitt lys . (2) Eksempler på visjoner om profeten fred være med ham følgende eksempel : ( a – 1) fra Anas, må Allah være fornøyd med ham fra profeten fred være med ham, sa han : ~ Paradise Fright gikk inn i et palass av gull . jeg sa : For hvem er dette . de sa : For en ung mann fra Quraysh , trodde jeg at jeg var ham de sa. For å Omar bin Al-Khattab . (3) denne talen kom i romanen av en annen : ~ Mens jeg ble sover, så meg i paradis ~ og sa :~ de sa : Omar, ~ sier : Jibril og hans Mullah Ikh ~ kom i riktig fra hadith av Abu Hurayrah, måtte Allah være fornøyd med ham sa : The Messenger Gud, kan Gud velsigne ham og gi ham fred : “ Mens jeg sov, så du meg i himmelen , og det var en kvinne som gjorde ablusjon ved siden av palasset mitt , så jeg sa : Hvem er dette for? De sa at Omar uttalte sin sjalusi Follette stygt spill . ~ Ropte Omar må Allah være fornøyd med ham og sa : Du angrep O Allahs sendebud, fred være med ham? I romanen da Imam Ahmad : Abu Hurayrah sa : Ropte Omar. Vi er alle i dette rådet med Allahs sendebud fred være på ham Omar sa : far til deg, O Allahs sendebud , ? Oalik angrepet og renselse her Alaudhaeh som er renslighet og Hassan som paradis er ikke en oppgave huset , har sønnen sa stein (4) at kvinnen som så på Apostle neste til palasset er en lyd eller var i live da han så henne profeten fred være med ham i paradis sammen med kort liv skal han sette det fra folket i paradiset fordi seeren er Allahs sendebud, fred være med ham , og å være sammen med kort levetid er det gjenstand for å indikere at den er klar over hans arv og det var slik . ( a – 2 ) På autoritet fra Abdullah bin Omar, på autoritet fra Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , sa han : “ Mens jeg sov, da jeg så en kopp med melk i den , drakk jeg den slik at jeg kunne se at vanningen min løp i neglene mine. ” Så ga jeg min gunst Omar bin Al-Khattab . De sa : Hva tolket du det, Guds sendebud? Han sa, ~ Vitenskap .~ (5) Her er profeten Wa’el med ham melkevitenskap Noen forskere kobler mellom melk og vitenskap ved å si : melk Rizk skapt av Guds gode mellom slagg av blod Vrt som vitenskapelig lys vist av Gud i mørket av uvitenhet , Vdob ordspråklig i en drøm som de som konkluderte med melk Ut av blod og blod, er han i stand til å skape kunnskap fra tvil og uvitenhet, og å bevare arbeidet mot uaktsomhet og feil . I det snakk om at vitenskapen om profeten fred være med ham i Gud gjør det ikke nå en grad i det , fordi han drakk til han så vanning ut av lemmer , og samtidig gi ham foretrukne alder er underlagt en referanse til hva som skjedde til alder av Gud , slik at han Aeachzh på Gud skylden . (6) ( a – 3 ) og Aisha, må Allah være fornøyd med henne : Allahs sendebud fred være med ham ~ Aritk i en drøm tre netter, jeg tok imot kongen din i tyveri av silke sier : Denne Amrotk . Vokhv fra . ansiktet Hvis du er , sier jeg : at dette er fra Gud, vil det bli gitt videre . Avtalt ord damp ). (7) og betydningen av : tyveri av silke : kjole eller hvit duk av silke . det er bemerket i det første eksemplet, det tredje eksemplet på synene av profeten fred være med ham at profeten fred være med ham ikke Aabarhama Omar og Aisha , forståelse om de er av visjoner der synet er på hennes ansikt og ansiktsverdi trenger ikke å uttrykke og tolke , ble sønnen sagt en stein i sin forklaring på hadithen til Ibn Omar og hans syn på ild at noen visjoner ikke trenger noe uttrykk . (8) Visjonen om Abdullah bin Omar var gjennom profeten fred være med ham visjonen når den første drikken Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham melkevitenskap ———— —– (1 ) ble enige om Aisha . Fortalt av Bukhari i boken for å uttrykke døren til den første er starten på Allahs sendebud fred være med ham sanne drømmer (351 \ 12 ) , og ledet av en muslim som i kjernefysikken forklart i troens bok i døren til Leptis åpenbaring til Allahs sendebud, fred være med ham ( 2/197 ) – forrige referanse . (2 ) Se Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Fortalt av Bukhari i boken av uttrykket , den palass dør i en drøm (416 \ 12 ) – op – fortalt av Ahmad i sin Musnad i håndflaten Anas bin Malik, se forklaring f.eks Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Forrige referanse . Og Tirmidhi fortalt i Sahih Sunan al – Tirmidhi i bokkarakteren og døren til dyderene til Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham – publisert Dar gjenopplive arabisk arv – Beirut . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/393) _ op – muslim som i atom (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Bari (12 / førtien 0 ) – op -, Mohamed Abdelaziz Halawi : Visions of the profeten fred være med ham, og drømmer om ledsagere , publisert Dar Vanguard , Cairo : 1412 av R 5 . (7) Den ble inkludert av Al-Bukhari som i Al-Fath (12/399), tidligere referanse og (7/223), og den ble fortalt av muslim som i Al-Nawawi (15/202) i Book of ledsagernes dyder og i dyden til Aisha, må Gud være fornøyd med henne, tidligere referanse . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse (12/419). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…For Hooded Crow : En arrogant og arrogant mann i sin gangart, og han er en metamorfose, eller han er en løgner, lidenskapelig mann . Og det ble sagt at den som fanger en ravn, får forbudte penger i utroskap med arroganse, og den som fanger en ravn eller får det, det er falsk bedrag . Hvis han ser at han har en ravn med jakt, jakter han forgjeves . Og som snakket med en kråke, han ble fortvilet av det og gikk da bort fra ham . Og den som spiser kråkekjøtt, han slo penger fra tyver . Hvis han så en ravn ved kongens dør, ville han høste en forbrytelse som han angret på eller drepte sin bror, så angret han, for Gud den allmektige sa : “ Gud sendte en ravn for å ransake jorden. ” Og den som ble riper av ravnene med klørne, han omkom med en sterk forkjølelse, eller en voldsom nabo led mot ham, og han led smerte og smerte . Og det ble sagt at ravnen er en guide til langt liv . Prins Nasr bin Ahmed så ham som om han satt på sengen sin, og en kråke kom og klikket på hetten hans med nebbet, og det falt fra hodet hans, så han gikk av sengen og løftet hettene og la den på hodet , så han fortalte om sin visjon om livet til Nisaburi og sa : En mann fra din husstand vil komme ut for å konkurrere med deg i din besittelse, så kommer saken tilbake til deg. . Så det ble foreslått for ham at Abu Ishaq al-Samani forlot og forvirret saken, så vendte han tilbake til ham . Noen av dem så ut som om en kråke var på Kaaba, så han gjentok Ibn Sirins visjon og sa : En umoralsk mann vil gifte seg med en hederlig kvinne, og pilegrimene vil gifte seg med datteren til Abdullah bin Jaafar bin Abi Talib . Å se en kråke på et uforberedt sted, og hvis han så en ravn i huset hans, indikerer det en mann som forrådte ham i sin kone, og indikerer også angrepet fra en person fra sultanen i huset hans ….

…Skorpion Å se en skorpion i en drøm betegner at falske venner vil finne muligheter til å ødelegge fremtiden og suksessen din . Hvis du ikke dreper skorpionen, vil du bli angrepet av en fiende, og du vil bli skadet ….

…Gaffelen spår å se en høygaffel i en drøm om jihad for å forbedre forholdene og jobbe utrettelig for all rikdom, enten arbeidet er intellektuelt eller fysisk . Hvis du blir angrepet i en drøm av en person bevæpnet med en høygaffel, forutsier dette at du vil ha fiender som ikke vil nøle med å skade deg ….

…Den som i en drøm ser at han har vokst opp fordi han var i stand til å vinne lykken i denne verden, så indikerer dette slutten på livet hans . Arroganse i en drøm indikerer levebrød og posisjon, men konsekvensene for det er onde ….

…Når det gjelder forsvinningen, indikerer det at en jente er født til ham, fordi Gud den allmektige sier: ~Han vil gjemme seg for folket fra det onde han har lovet , ~ og det ble sagt at han flykter fra frykten for noen ….

…Og den som tror at landet er overskredet, og hvis han er et av de onde menneskene, vil han bli straffet med ham eller en fjern reise, og han er redd for at han ikke vil komme tilbake, og hvis han er en god person, så indikerer det at han gifter seg med en kvinne ….

…Gripende ild : søker etter en sak til det blir klart for ham, den som ser det som om han har satt fyr på å be med det, en tøffhjertet mann som har autoritet, og en sterk mann med styrke med alvorlighetsgraden av fattigdom og hans bruk av det, søkte hjelp fra dem, for hvis de møtes, etablerer de grunnlaget for sultanens herskere, og de indikerer det, fordi steinen er en grusom mann Iron er en mann med styrke, og ild er makt . Og hvis kvinnen så at hun hadde satt fyr, så brant den og lyser opp med dens eksplosjon, hun fødte en gutt, og hvis han så at han banket en stein i en stein og smalt en ild fra dem, så to tøffe menn kjemper hardt og bortfører dem i deres kamp, ​​fordi gnisten med sverd, og noen sa at utløseren av hans slamming indikerer ekteskapet til ungkaren Brannen er suspendert, fordi kona blir gravid og barnet kommer ut mellom ektefellene, og det kan indikere ondskap mellom dem eller mellom to motstandere eller to partnere, og gnistene er ondskapens ord mellom dem, og hvis hun brenner et plagg eller kropp, skjer det onde i penger, ære eller kropp . Og hvis du brente en Koran eller et syn, var det en mangel på religionen ….

…En drøm om en ålfisk er et godt varsel hvis du er i stand til å stramme grepet om den, ellers vil flaks flykte fra deg . Hvis en kvinne ser en ål i klart vann, indikerer dette nye, men flyktige gleder . Hvis du ser en død fisk, indikerer dette at du vil overvinne dine mest onde og hardeste fiender . Når det gjelder de elskende, indikerer denne drømmen at ekteskapet vil sette en stopper for et langt og farlig frieri ….

…Den som ser et telt der det er ild omgitt av det og ingen skade rammer det, blir det tolket av en skyldig mann som omvender seg fra sin synd og pålegger det gode og forby det onde, og det ble sagt at visjonen om Fustat indikerer å besøke martyrgraver og be for dem og kanskje forlate verden som martyr og kanskje bo i Det hellige hus ….

…Drømmeengel om engler forutsier urovekkende påvirkninger i sjelen . Det fører til at en variabel blir plassert i personens andel . Hvis drømmen var uvanlig hyggelig, vil du høre om venners helse, og du vil motta en arv fra ukjente slektninger . Hvis drømmen kommer som en advarsel, kan drømmeren forvente trusler om en skandale i spørsmål om kjærlighet eller penger . Når det gjelder onde mennesker, er det et krav om omvendelse . Og for gode mennesker skal det være trøst ….

…Barberhøvelen er et verktøy av stål å barbere seg med . Han er i en drøm en mannlig gutt fordi han omskjærer gutten . Og hvis han kutter det, så er det bruddet på en sak han er i ferd med å gjøre, og hvis han forklarer det med kjøtt eller skader et dyr, er det hans onde tunge som han dominerer mennesker med skade med . Al-Mousas visjon indikerer hat, fiendskap og en smertefull tunge . Se også kniven ….

…Torrent : dens inntreden i byen indikerer en epidemi, hvis folket er i noe av det, eller hvis fargen er fargen på blod eller brunhet . Og det kan indikere at han gikk inn i en militærhær i sikkerhet eller selskap, hvis han ikke hadde rikdom og folket ikke var i frykt for ham, så hvis han revet noen av husene deres og passerte pengene og husdyrene sine, så er det en fiende som misunnelig over dem eller en makt som prøver mot dem, i den grad det øker visjonen og beviset på årvåkenhet . Noen av dem sa at fiendens angrep er voldsomt, og fiendens angrep er strømmende . Hvis strømmen stiger opp i butikkene, er det en flom eller soldater av en urettferdig hersker som angrep, og strømmen er en dominert fiende, og hvis han ser at takrennene strømmer uten regn, er det blod som blir utøst i det by eller lokalitet . Hvis han ser at det strømmet fra regn og helte ut vannet, så er disse bekymringene tydelige fra folket på det stedet, og fruktbarheten til en stat er lik takrennene, og hvis takrennene ikke er reist, er den under det . Hvis takrennen er fokusert på en person, vil han bli plaget . Hvis den voldsomme stien fører til elven, er kongen en fiende av ham, og han søker hjelp fra en mann som rømmer fra sitt onde . Og den som tror at han har drukket strømmen fra hjemmet sitt, han vil behandle en fiende og forhindre ham i å skade familien eller hans død . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så overraskelsene strømme uten regn, og jeg så folk ta fra ham, så Ibn Sirin sa : Ikke ta fra ham . Mennene sa : Jeg gjorde ikke og jeg tok ikke noe fra ham, så han sa : Du har gjort det bra, og det var bare kort tid til rettssaken mot Ibn Al-Muhallab ….

…Effektene av hjemmet i en drøm indikerer minner og prekener . Kanskje angav det år eller antall dager han var innvandrer fra folket i landet hans . Og fornying av antikviteter indikerer det tilstøtende gode og forbyr det onde ….

…Dragen er i en drøm en undertrykkende og redd sultan eller en brennende ild . Hvis pasienten ser en drage, indikerer dette at han er død . Hvis en kvinne i en drøm føder en drage, vil hun føde et barn i lang tid . Fordi dragen drar seg hvis den går . Og den som ser det som om en drage dro ham i vannet, han vil bli straffet av autoritet, eller av Gud den allmektige, eller av hans hersker . Hvis han så ut som om han forvandlet en drage, vil livet hans utvide seg og få autoritet . Hvis han spiste kjøttet fra en drage, ville han få penger fra kongen . Dragen kan ha levd lenge på grunn av lengden . Hvis han ser en person som om han kommer mot ham uten skade, eller som om han gir ham noe eller snakker til ham på en flytende tunge, indikerer han mye godt at han vil ha . Og den som i drømmen ser en drage som forandrer seg, og det er en mann av den, så indikerer han en hær av jinn, og hvis han ser den endres og det er en kvinne av den, indikerer det en feminin hær av jinn, og han er en fiende som ser fiendens taushet med mange hoder innen middelmådighet, ondskap og ondskap . Hvis han har ett, tre eller fire hoder til han når syv, er hvert av hodene hans plage og noe ondt, og hvis det blir syv hoder, har han ingen like i sin onde og fiendskap . Og den som ser at han har hatt en drage, han skal erobre en mann uten sinn . Hvis en gravid kvinne ser at hun fødte en drage, vil hun føde en sønn som er forlovet og strålende, som dreper tungen, eller sønnen til en spåmann, eller en prest, en ond, umoralsk eller en tyv ….

…Når det gjelder testiklene, er de ansvarlige for levebrødet, jentene og vedlikehold og beskyttelse. Den som ser på dem fra Zayn eller Shein, ble tilskrevet det, og den som ser en mangel i testiklene hans, så erobrer hans fiender ham, og hvis han ser dem i en manns hånd, triumferer hans fiende , og hvis han ser ut som om de var fraværende uten smerte eller ga dem til noen, så blir han født av noen andre. Å tilskrive ham og ta dem bort er barnas død, og den som så at de ble avskåret og han hadde en pasient, da ville han dø og kan være paradoks for to koner, og den som så dem, er stor, indikerer at han holder på fra fiendens onde, og noen av dem sa at alle menneskers og dyrs eunukker er penger, og den som har noe av det og går bort fra ham, vil bli tolket med penger og den som ser at han har vokst opp Noe av det er ute av sted og er borte, fordi han får penger for ham uten ansiktet og bruker dem malplassert…

…Å blåse fra munnen indikerer magi i en drøm, sa den allmektige : ( Og fra det onde med jetfly i kontrakten )….