…Og den som ser at en muldyr biter ham, det indikerer at det vil være vanskeligheter under hans reise ….
Drømmer om blir bitt av en tarantel
(119 betydninger av å drømme om blir bitt av en tarantel)…Og essensen tolkes av en mann med religion, kunnskap, askese og tilbedelse ….
…Hvis Koranens vers er tegn på barmhjertighet, og leseren er død, så er han prisgitt Gud den allmektige, og hvis de er vers av straff, så er han i straffen fra den allmektige Gud . Og den som ser at han resiterer et pinevers, og hvis han når et pinevers som blir vanskelig for ham å lese det, vil han bli rammet av glede . Og den som ser at han resiterer et vers med pine, og hvis han når barmhjertighet, er han ikke forberedt på at han skal lese det, så forblir han i nød ….
…Når det gjelder hjertet, er det sinnet til en person, hans intellekt, hans sinn og hans religion. Uansett hva han ser i det fra Zayn eller Shin, sa hans tolkning i det og noen av dem at hvis en person ser et hjerte, så er det bra i hans religion og god fornuft, og den som ser at hans hjerte blir kidnappet og går bort fra det er på fire aspekter av alvorlig frykt, galskap, korrupsjon av religion og forekomsten av ulykke. Svart og dekket med et slør, er han tapt fra sannheten og mange synder…
…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….
…Og Ismail bin Al-Ash’ath sa at synet på fingrene til de to mennene indikerer utsmykning og rett av ting. Og den som ser på dem det som er utsmykket eller vanæret, så er hans tolkning av det, og hvis han i fingrene ser en forvrengning, enten de er festet til hans hender eller føtter, så er det en refleksjon og det er ikke Mahmouds ….
…Og den som ser at noe av det traff et sted og ikke traff det, så påvirker det ikke det, men det skjer på grunn av det, og alt som en person kaster på ham av alle slag, er tale, og hva som var riktig av det , talen hadde en effekt, og hvis smerten hans var mer intens, og hvis den ikke gjorde vondt, har den talen ingen effekt, og Gud vet hva som er riktig ….
…Noen av uttrykkene sa: Jeg hørte fra sjeik Muhammad al-Qarouni, en av sjeikene i uttrykket, at noen konger så i søvne som om han hadde spist en havfrue, så han fortalte det til ham, så han sa til ham at du skal tro på noe som vil avverge det onde fra deg. Kommando og magh tilsynelatende ….
…Og den som ser at dette kommer ut av huset sitt flyr i luften, og hvis han er en lærd som glemmer sin kunnskap, og hvis han har en stilling, så er han isolert, og hvis han hadde barn som døde, kan kongen ta pengene sine, og hvis han ikke hadde penger, er setningen ikke Mahmoud ….
…Hvis han ser ut som om håret på venstre side av hodet har spredt seg, indikerer han at han er plaget med menn, og fra sine slektninger ….
…Og den som ser at han har leire som han spiser av, han vil tjene penger, og det ble sagt at et syn av gjørme vil bli tolket med sykdom ….
…Og den som ser en løve og rømmer fra den og løven ikke ser den eller føler den, så tolkes den med tilegning av kunnskap og visdom, og den som ser løven inn i en by, blir den tolket ved å endre sin besittelse hvis det er urettferdig, og hvis det er rett, tolkes det med vennskapet til kongen av hans motpart ….
…Tolkning av himmelen, luft, natt og dag, vind, regn, torrents, formørkelse, jordskjelv, lyn, torden, regnbuer, gjørme, sol, måne, planeter, skyer, hagl, snø og frost, himmelen indikerer seg selv, så uansett hva som kom ned fra den kom dens motstykke fra Gud, det er ingen årsak i den, slik som at ild faller fra den. I rollen er mennesker plaget med sykdom, smerte, kopper og død . Og hvis det brant fra det i markedene, blir det herliggjort og opphøyet det som selges med det fra salget . Og hvis den falt på dekar, knappe og planteplasser, ville du skade mennesker, og planten brant og slår den med hagl eller gresshoppe, og hvis bevis på fruktbarhet, levebrød og penger stammer fra den, som honning, olje, fiken og bygg, da ville folk regne gunstige regnvær, det som kom ned fra himmelen ville være gunstig for det, og kanskje indikerte himmelen at styrken til sultanen og seg selv på grunn av deres overlegenhet over skapelsen og deres manglende evne til å nå den , med deres visjon og deres volatilitet i kraften, og deres svakhet å komme ut under den . Det som ble sett fra den og i den eller ned i den og på den, indikasjoner på godt og ondt, og kanskje indikerte det hans palass, hans besittelses hus, hans hoffmenn og hans penges hus, så den som stiger opp til det ved fred eller fornuft, vil oppnå høyde med kongen . Og det har han, og hvis han steg opp til det uten grunn eller fred, ville han ha opplevd stor frykt for sultanen, og han inngikk mye overflod i sitt møte eller i det han håpet på ham eller fra ham . Hvis samvittigheten hans var avlyttet, spionerte han på sultanen eller snek seg inn i pengerhuset og palasset for å stjele det . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han kom tilbake til jorden, ville han bli frelst fra det han kom inn, og hvis han falt fra sitt sted, ble han skadet i sin tilstand, ifølge omfanget av hans befaling i hans fall, og hva hans organer ble brutt for ham, og hvis den som nådde himmelen var syk mens han var våken, da vendte han ikke tilbake til jorden, omkom fra sin sak, og hans sjel steg også opp til himmelen . Og hvis han kommer tilbake til jorden, har skaden nådd hans mål, og hans folk fortviler over ham, og så vil de bli frelst, hvis Gud vil, med mindre det også er mens han stiger ned i en brønn eller Hafir og da ikke kom ut av det , for det er hans grav der han kommer tilbake etter at han kom tilbake, og dette er en god nyhet om døden for islam, fordi vantro ikke åpner himmelens porter for dem, og deres sjeler stiger ikke opp til det . Når det gjelder å se dørene, kan det tyde på at hvis du øker rente, hvis folk er i noen av bevisene, eller i synet, er det fluer, bier, fugler eller lignende, og hvis folket er i tørrhet, regn og regn, sa Gud allmektig : “ Så vi åpnet himmelens porter med øsende vann. ~ spesielt, hvor vertshuset viser medfølelse, fruktbar, som støv og sand uten støv og skader . Men hvis folk kastet piler fra dem, hvis de var i noen bevis for pesten, ble dets dører åpnet for dem . Og hvis pilene skader alle som har blitt slått og bløder, så er det en konfiskering av autoritet over hvert menneske med sin pil, og hvis deres hensikt er å ørene og øynene, så er det en prøve på avvik fra pilene deres, i som gjelden til alle hvis hørsel eller syn vil gå til grunne i den . Og hvis de blir skadet, samler de dem og henter dem, så byttet fra Gud, slik som gresshopper, og fuglearter som spurv, stiklinger og manna, ødelegger og piler på grunn av autoriteten i jihad og lignende, eller levebrød og gaver som han åpner sine pengehus og bokser for, og når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud, og det er for folket i lydighet og gode gjerninger . Kanskje dette indikerer distre ssed person som er i nød, innringeren, som aksepterer hans bønn og blir besvart, for når du ber på øynene mot himmelens retning, og kanskje dette indikerer nærhet og nærhet til imamen, verden, faren, faren ektemannen og mesteren, og alle som er over deg av en grad, er æren basert på beslutningen om hver person i hans årvåkenhet og etterspørsel og mer hans søvn, og det som falt i hans samvittighet . Når det gjelder himmelens fall på jorden hvis han reiser, kan det også skyldes drømmerens autoritet og hodene over ham, enten en far, ektemann eller mester og lignende, og det kan indikere dens falle på det tørre landet, eller folket trampet det med ben etter det falt mens de var Hamid, og de tok opp Noen av dem er et tegn på levebrød, fruktbarhet og penger, for de er fordelaktige regnvær av stor betydning, og arabere kaller regn en himmel, fordi den kommer ned fra den ….
…Biting er en ondskap eller ondskap i en drøm . Og det ble sagt : Biting indikerer overdreven kjærlighet til alle som blir bitt, og det kan indikere nød . Og den som ser en person som biter fingertuppene, da er han hevnfull, for Gud allmektig sier : ( Bitt fingertuppene fra sinne ). Og den som så at han hadde bitt fingrene, ville angre på det, og det ble sagt : Det er urettferdig fordi Gud den allmektige sa : (Og den dagen undertrykkeren biter på hendene ). Og bittet hvis det kommer ut av det . Blod er en prøvelse i synd, og bitt er overdreven raseri . Og den som ser at en person biter ham, han vil få glede og glede i sitt tidlige liv ….
…Når det gjelder bitt, den som ser at han har bitt en person av en slags kjærlighet, da øker han sin kjærlighet, og hvis det er uten kjærlighet, indikerer han at han har ham ….
…Og biter i ansiktene til den som ser at han har bitt noen med kjærlighet og hengivenhet, så indikerer dette en økning i hans kjærlighet i sitt hjerte, og hvis han biter ham med sinne og hat, indikerer det en fare for at han kommer i sitt oppgaver og jobber på grunn av hans bitt ….
…En hund i en drøm er en tåpelig mann, så hvis han bjeffer, er han en tåpelig, opprørende natur . Og den som så en hund som bitt ham, ville få skade av fienden . Og den som ser en hund som river sine klær, en tosk vil baksnakke ham, og hvis han ikke hører bjeffing hans, er han en fiende . Hunden er en slem kvinne, og hundevalpen er en elsket gutt. Hvis han er hvit, så er han en troende, og hvis han er svart, så er husstanden hans fremherskende . Det ble sagt : En bastardvalp oppdratt av en tåpelig mann . En gjeterhund vil ha nytte av det . Hushunden er en urettferdig fiende . Saluki-hunden angir gyldigheten til seeren for sultanatet . Og den kinesiske hunden indikerer at seeren blander seg med utlendinger . Og den som så at han tok en hund, han ville følge en tjener . Og hvis han så at en hund bitt ham, led ulykke og skade og nød av en venn eller tjener . Hvis han ser at han jakter med hunder, vil han motta ønsket sitt . Og hvis han ser at han dreper hunder, så vil han vinne over fienden sin, og jakthunder er bra for alle mennesker, og hvis han ser dem komme tilbake fra jakt, indikerer det fravær av panikk og arbeidsledighet . Hvis han ser en bjeffende hund, indikerer det skade . Og hunden betegner feber på grunn av planeten som kalles hunden, som er Sirius, som er årsaken til feber . Og alle typer hunder indikerer ydmykede mennesker . Og lekene og chattenes hunder indikerer glede og glede . Og vannhunden betegner et arbeid som ikke er gjort og falskt håp . Og den som så at han ble forvandlet til en hund, Gud den allmektige hadde lært ham en stor kunnskap, og han ble avvist, så Gud frarøvet ham den . Hunden er en svak fiende eller en gjerrig mann . Og den som ser at en hund bjeffer på ham, han hører ord fra en person med liten virilitet som han hater . Og den som ser at han spiser hundens kjøtt, han vil vinne seieren over fienden og bli truffet med pengene sine . Og hunden indikerer vakten . Og drikker hundemelk av frykt . Hvis en hund er polstret, er hunden en venn . Hunden er tigger og kan indikere sjelens ydmykhet, ydmykelse og ydmykelse . Kanskje guidet hunden kravet til verden mens den ikke sparte . Og jakthunden, Ezz, Rifaa, og næring . En storfehund er en god nabo som er misunnelig på familien og naboen . Kanskje det å bety hunden betyr en bot . Og selskap med hunden indikerer at historien om folket i hulen forsvinner . Hunden er en konservativ kvinne for mannen sin som har mange avkom . Kanskje betegnet hunden vantro og fortvilelse fra barmhjertigheten til den allmektige Gud . Å se en hulehund indikerer frykt, fengsel eller flukt . Og hans visjon i landet er bevis på fornyelsen av mandatet ….
…Og den som ser at løven har bitt ham eller tok klørne fra kroppen hans slik at han har skadet ham, så tolkes det av forekomsten av skade, og Ismail bin Al-Ash’ath sa, den som ser at løven har omfavnet ham, skal han tolke ved å nærme seg sultanen ….
…Og den som ser tungen lenge i sak, da er han seirende. Og den som ser at tungen hans er bundet, indikerer fattigdom og sykdom, og det sies seier og ulykke, og den som med tungen ser noe som skader ham eller fornekter noe som ham mens han er våken, det er ikke prisverdig og veltalenhet av tungen er ikke visdom, logikk og sødme av tale, og den som tror at tungen hans er lang, han kan snakke mye og kanskje forenkle en skadelig og den som ser at han har bitt tungen, så angrer han og den som ser at han ser på tungen , så blir han bevart fra glidning, og den som ser at tungen hans er svart, da vil han være en dikter eller han ser at han er gul som indikerer sykdom, og når det gjelder tungeendringen, er det ikke prisverdig, og den som ser at han er stum eller tung, så er det korrupsjon i hans religion og fra Han så at tungen hans var avskåret, fordi han er god i sin religion og kan være litt snakket med mindre han er i krangel, og hvis han er i den , så har han avviket fra argumentasjonen sin ent og det er ikke noe godt i ham, og hvis han er syk ved å dø eller med en torn eller en stilling som indikerer død forfatteren eller oversetteren hans, og det ble sagt at han ble fjernet fra sin autoritet, og det ble sagt at dette og underkastelse og kanskje Tungen var minnet om mennesket, hans stolthet og oppriktighet…
…En loppe er i en drøm en stakkars, svak knivstikkende mann, og den som ser som om loppene biter ham, han vil bli rammet av sorg og trussel fra folkens tull . Og det ble sagt : Den som ble bitt av en loppe, fikk penger . Og loppeblod indikerer penger fra folks avskum ….
…Tigeren er i en drøm en urettferdig hersker eller en høy fiende, med en sterk torn, så den som dreper ham, vil underkaste en fiende, og den som spiser kjøttet hans, vil få penger og ære, og den som får knærne, vil få stor autoritet, og den som gifter seg med en tigress, vil dominere en umoralsk kvinne . Og den som så en tiger i huset hans, angrep en umoralsk mann huset hans . Og fra å bli bitt av en tiger, vil han bli skadet . Og tigeren betegner en mann eller en kvinne, og den er villedende og villedende og indikerer sykdom . Melken til tigeren viser fiendtlighet mot hans bart . Tigeren er en veldig fiendtlig fiende . Og det ble sagt : Den som ser tigeren i søvn, han vil søke tilgivelse fra Gud den allmektige for sine synder . Og tigeren indikerer folk som folk frykter og alvorlig frykt ….
…Biting : Kid, ondskap ble sagt . Og det ble sagt at bitt indikerer overdreven kjærlighet til ethvert menneske eller noen andre . Hvis en person biter og blod kommer ut av ham, vil kjærlighet være i synd . Biter han fingeren, risikerer de religionen hans ….
…Slanger : de er fiender, fordi den forbannede Satan ba Adam, fred være med ham . Og fiendene til enhver slange i henhold til omfanget av dens lidelse, dens bein og dens merke, og det kan være vantro og eiere av kjetteri på grunn av giften den har . Kanskje det angav horene, deres bitt og karakter, og kanskje var livet hentet fra navnet, for eksempel å se i dekarene eller strømme under trær, med vann og kraftige regnvær, og de sammenlignet med å blåse det til vannet . Slangen kan være en hersker, eller hun kan være en kone og et barn, fordi Gud den allmektige sier : « En av dine koner og dine barn er din fiende, så pass på dem. ” Og den som dreper eller sloss med en slange, kjemper mot en fiende . Og spis kjøttet, penger fra en fiende, glede og glede . Og hvis du biter ham i to halvdeler, ta rettferdighet fra fienden hans . Og fra sitt levende ord med myke og snille ord slo han et godt som folk ville ha om ham, og hvis han så en død slange, så er han en fiende som Gud tilstrekkelig for sitt onde uten styrke og kraft . Og eggene hennes er de vanskeligste fiendene, og de svarte er de vanskeligste . Hvis han så at han var en konge av livets store svarte i en gruppe, ville han lede hærene og skaffe en stor konge . Hvis han slår en glatt slange som adlyder ham, og verken en joggesko eller godhet gjør vondt, da slo han en skatt av kongens skatter, og det kan ha vært hans bestefar hvis det var i denne egenskapen . Og den som frykter en slange og ikke ser den, da er det trygghet for ham fra sin fiende, og hvis han ser den og frykter den, så er det frykt, så vel som all frykt, og på samme måte alt som frykter den og ikke se det, og slangens utgang fra urinrøret blir født, og den som kommer inn i en slange inn i et hus lurt av sin fiende, den som ser at han tok det, da får han penger fra en fiende som er trygg, fordi Gud den allmektige sier : ~ Ta det og ikke frykt .~ En liten slange ble født . Og hvis han så slangene slåss i markedet, ville krig finne sted og han ville vinne seieren over fiendene . Og slangen er autoriteten til et stille fiendskap, og hvis han ser at en slange kommer ut av minnet hans en gang og vender tilbake til ham en gang, forråder han ham . Og slangen er en kvinne, så den som ser at han har drept en slange på sengen sin, hans kone dør, og hvis han ser en slange i nakken og kutter den tre stykker, skiller han seg fra sin kone tre ganger, og slangens ben og fangs er fiendens styrke og alvorlighetsgraden av hans list . Og den som forvandler en slange, så forvandler han seg fra en stat til en annen, og blir en fiende av muslimene, og hvis han ser huset sitt fullt av slanger, frykter han ikke, da havner han muslimens fiender, eiere av lidenskaper og vannlevende skapninger med penger, og hvis han ser i lommen eller ermet en liten hvit slange, frykter han ikke. Fordi det er bestefaren hans, og hvis han ser en slange gå bak ham, så vil fienden hans lure ham, og hvis den går mellom hendene hans eller kretser rundt ham, så er de fiender som blander seg med ham og ikke kan skade ham, og hvis han ser et liv som kommer inn i huset hans og drar uten skade, så er de hans fiender fra hans husstand og hans slektninger, hvis han ser det. Ikke hjemme hos ham er fiender fremmede . Og slangens kjøtt og fett er pengene til en fiende og motgift fra en fiende. Hvis han ser slanger slåss på hver side, så dreper han en stor slange fra dem, så eier han byen . Hvis den drepte slangen var som alle andre slanger, ble en av kongens soldater drept , og hvis slangen steg opp i en høyde, ble han komfortabel, glad og glad, og hvis han så en slange stige ned fra en høyde, en høvding døde det stedet . Hvis han ser en slange komme ut av jorden, plager han det stedet . Hvis han ser hagen full av liv, er det hagen som vokser og planten i den øker og lever . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en slange forfulgte den, og jeg fulgte den, så den kom inn i en grav, og i min hånd ble det lagt et lokk på buret . Han sa : Er du forlovet med en kvinne? Han sa : Ja . Han sa : Du vil gifte deg med henne og arve henne, så han gifter seg med henne, og hun døde i syv tusen dirham . En annen så ut som om huset hans var fullt av liv, så han fortalte Ibn Sirin om visjonene sine og sa : Frykt Gud og ikke hav muslimenes fiende . En kvinne kom til ham og sa : O Abu Bakr, en kvinne så to hull som hvalene kom ut fra. Så reiste to menn seg til dem og tok melk fra hodet, så Ibn Sirin sa : Slangen melker ikke melk, men utstråler gift . Og dette er en kvinne som to av lederne av Kharijites kommer inn med, som inviterer henne til sin lære, men de inviterer henne til å fornærme de to sjeikene, må Gud være fornøyd med dem . Når det gjelder livet til magen, er de slektninger, og utgangen fra mannen er en ulykke for mannens nabo ….
…Bra, o kommandant for de trofaste 102 – Harun Al-Rashid så en visjon du forsto, så han rettet et brev til Al-Kirmani, og da han kom til ham og en lignelse i hendene, var han tom med det og sa : Jeg sendte deg et syn jeg så, og han sa : Hva er det? Han sa : Jeg så to hunder ble bitt av en slavejente fra nabolaget mitt. Al-Karmani sa til ham: ~Jeg har ikke sett annet enn godt, o troende.~ Al-Rashid sa til ham : Si hva du ser og hva du har? Så sa han til ham : Dette er en hushjelp som fulgte med henne for hennes samleie, og du hadde ikke noe forhold til henne, og hun var en kvinne med hår. Hun tenkte å barbere seg og fant sporet av moussen, og hun hatet å holde seg i formen, så hun tok en tette (1) Så hun barberte litt hår og la igjen. Da hun spurte henne om dette, erkjente hun det og trodde Al-Kirmani, så Al-Rasheed gikk ut til ham og sa til ham : Du var glad og fornøyd med meg, og han beordret ham til å ha en sunnisk forbindelse, pass opp for å snakke om det da du levde, sa han : Av Gud, hva skjedde med det så lenge Rashid er i live ….
…Og den som ser at et esel har bitt ham, det indikerer at det har vært en mangel i stoltheten hans ….
…Leech Hvis du drømte om en leech, forutsier dette at fiendene vil trampe interessene dine . Hvis igler brukes på deg til medisinske formål, vil du møte en alvorlig sykdom i familien din ~ hvis du overlever det .~ Hvis du ser igler brukes på andre, indikerer dette en sykdom eller et problem for venner . Hvis du blir bitt av lages, er det en fare som lurer deg på steder du ikke forventer, og det er viktig at du følger nøye med på denne advarselen ….
…Tyren : Opprinnelig en fungerende okse med styrke, kraft, kraft, penger og våpen til hornene, med mindre han ikke har noe horn, for han er en foraktelig, fattig, ydmyket mann, fratatt nåde og kraft, som en isolert arbeider og de fattige president . Kanskje var oksen en gutt, fordi han var en av jordens arbeidere . Og indikerte kanskje ekteskapet til menn fordi han brøytet mye . Og kanskje indikerte han mannen som dukket opp og plogmann, og kanskje indikerte han opprøreren fordi han løfter bakken og vender toppen ned . Og kanskje indikert av hjelp, slave, bror og venn, hans hjelp til plogmannen og hans tjeneste for folket i ørkenen . Den som eier en okse i en drøm, hvis hun er kvinne, ydmyker mannen hennes henne, og hvis hun er uten mann og hun gifter seg, eller hvis hun har to døtre, deres kone . Og den som ser det, den som har autoritet, vil seire over ham og herske over ham som han håper, og hvis kneet er sterkere, vil det være sterkere . Og den som slakter en okse, hvis han var en sultan, drepte han en av sine arbeidere, eller den som gjorde opprør mot ham . Og hvis han var fra noen mennesker, underkastet han en person, erobret noen som fryktet ham og drepte en person med et vitnesbyrd han var vitne til . Hvis han slaktet ham fra ryggen eller uten slakt, undertrykker han en mann og angriper ham eller sviker ham i seg selv eller pengene sine, eller gifter seg med ham bak ham, med mindre han hadde til hensikt å slakte ham for å spise hans kjøtt eller ta hans fett eller for å tan huden . Hvis han var en sultan som hjalp andre og beordret at pengene hans ble plyndret, og hvis han var en handelsmann som åpnet butikken sin for salg eller fikk interesse, så vant han, og hvis han var mager, mistet han den . Og den som kjører en lastet okse, det vil være bra for ham, så lenge oksen ikke er rød, og hvis den er rød, sies det at sønnen er syk . Transformasjonen av oksen som ulv betegner en rettferdig arbeider som blir urettferdig . En enkelt okse er for guvernøren, for et år og for en handelsmann for ett år . Og den som eide mange okser, han ble ledet av noen arbeidere og sjefer . Og den som spiser hodet til en okse, vil få ledelse, penger og glede, om ikke rødt . Hvis han ser det som om han har kjøpt en okse, så administrerer han dyder og broderskap med gode ord . Og den som ser en hvit okse, vil ha det bra . Hvis han stakk ham med hornet sitt, ville Gud den allmektige vrede ham, og det ble sagt at han stakk ham, velsignet Gud ham med gode barn . Hvis han så som om oksen falt for ham, reiste han langt, og oksens ord eller ord fant sted mellom ham og en rivaliserende mann . Og det ble sagt at den som faller på en okse, han vil dø . På samme måte, den som ble slaktet av en okse og som ble bitt av en okse, ville være syk . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en stor okse kom ut av et lite hull, og vi undret oss over det, og da ville oksen vende tilbake til den hule, og den var ikke i stand til og presset for det . Han sa : Det er det store ordet som kommer ut av mannens munn. Han vil returnere den, men han kan ikke . Det ble fortalt på myndighet fra Ibn Sirin at han sa at okser er sterke, og det som overstiger fjorten okser er krig, og det som mangler er et argument . Når det gjelder den som tappet en okse, fjernet han den fra sin besittelse, og hvis han var en wali, ville han bli fjernet fra sin jurisdiksjon, og hvis han ellers var, fjernet en arbeider ham fra sitt sted . Og oksens hud er en velsignelse som oksen tilskrives ….
…En hund Hvis du drømte om at du hadde rabies, betyr dette fiender og en endring i virksomheten . Hvis du ser andre smittet med det, vil en død eller separasjon overraske deg . Hvis du drømmer om at et dyr som er smittet med rabies, har bitt deg, vil dine nære venner lure deg og en stor skandale vil oppstå ….
…Og den som ser at han har bitt fingrene, det indikerer nød og nød i hans religion ….