…Dimple Hvis du i en drøm ser at kroppen din er full av byller, så forutsier dette angst for trivielle gleder og flyktig lykke . Hvis du ser andre smittet med byller, betyr dette at du vil være bekymret for andres sykdom og klager . Hvis en kvinne ser at gropene har angrepet henne og gått med skjønnheten hennes, forutsier dette at venner og bekjente vil kritisere hennes oppførsel og hennes oppførsel hjemme og i samfunnet . Du kan forvente nød etter denne drømmen ….

…Eksempler på visjoner : Denne delen vil jeg snakke om eksemplene på noen av profetens visjoner være over ham, og noen av ledsagernes visjoner kan Allah være fornøyd med dem , og jeg begynner . Profetens visjoner være med ham : ( a ) Profetens visjoner være med ham : Jeg bemerker her til den avtalte Aisha fortalt av Bukhari i sin Saheeh sa : (den første er starten på Allahs sendebud fred være mot ham fra åpenbaringen av den sanne I søvn så han ikke et syn med mindre det kom til ham, som morgenbenet. ) (1) Romanen kom i en annen god visjon , og den oppriktige og gode sansen for en av saker av hinsidige i høyre for profetene . Når det gjelder det minste , skiller Valsalehh seg fra oppriktig ; Så godt enkelt ut , Fraaa profeter er alle ærlig , kan være gyldig, og er den mest , kan ikke være gyldig for et minimum også signert på en visjon da han så et syn og gjennom drap av eierne . Og sammenlignet Pflq-voksing uten den andre , fordi profetiens sol var visjonen Mpadi lys, det er fremdeles at lyset kan romme til og med solen skinte, det var innad Noria var i ratifiseringen Bakraa Ka min førstefødte , og var mørkt innad var i vantro Khvacha som Abu-uvitenhet , og resten av folket mellom disse to statusene hver av dem like mye som ble gitt lys . (2) Eksempler på visjoner om profeten fred være med ham følgende eksempel : ( a – 1) fra Anas, må Allah være fornøyd med ham fra profeten fred være med ham, sa han : ~ Paradise Fright gikk inn i et palass av gull . jeg sa : For hvem er dette . de sa : For en ung mann fra Quraysh , trodde jeg at jeg var ham de sa. For å Omar bin Al-Khattab . (3) denne talen kom i romanen av en annen : ~ Mens jeg ble sover, så meg i paradis ~ og sa :~ de sa : Omar, ~ sier : Jibril og hans Mullah Ikh ~ kom i riktig fra hadith av Abu Hurayrah, måtte Allah være fornøyd med ham sa : The Messenger Gud, kan Gud velsigne ham og gi ham fred : “ Mens jeg sov, så du meg i himmelen , og det var en kvinne som gjorde ablusjon ved siden av palasset mitt , så jeg sa : Hvem er dette for? De sa at Omar uttalte sin sjalusi Follette stygt spill . ~ Ropte Omar må Allah være fornøyd med ham og sa : Du angrep O Allahs sendebud, fred være med ham? I romanen da Imam Ahmad : Abu Hurayrah sa : Ropte Omar. Vi er alle i dette rådet med Allahs sendebud fred være på ham Omar sa : far til deg, O Allahs sendebud , ? Oalik angrepet og renselse her Alaudhaeh som er renslighet og Hassan som paradis er ikke en oppgave huset , har sønnen sa stein (4) at kvinnen som så på Apostle neste til palasset er en lyd eller var i live da han så henne profeten fred være med ham i paradis sammen med kort liv skal han sette det fra folket i paradiset fordi seeren er Allahs sendebud, fred være med ham , og å være sammen med kort levetid er det gjenstand for å indikere at den er klar over hans arv og det var slik . ( a – 2 ) På autoritet fra Abdullah bin Omar, på autoritet fra Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , sa han : “ Mens jeg sov, da jeg så en kopp med melk i den , drakk jeg den slik at jeg kunne se at vanningen min løp i neglene mine. ” Så ga jeg min gunst Omar bin Al-Khattab . De sa : Hva tolket du det, Guds sendebud? Han sa, ~ Vitenskap .~ (5) Her er profeten Wa’el med ham melkevitenskap Noen forskere kobler mellom melk og vitenskap ved å si : melk Rizk skapt av Guds gode mellom slagg av blod Vrt som vitenskapelig lys vist av Gud i mørket av uvitenhet , Vdob ordspråklig i en drøm som de som konkluderte med melk Ut av blod og blod, er han i stand til å skape kunnskap fra tvil og uvitenhet, og å bevare arbeidet mot uaktsomhet og feil . I det snakk om at vitenskapen om profeten fred være med ham i Gud gjør det ikke nå en grad i det , fordi han drakk til han så vanning ut av lemmer , og samtidig gi ham foretrukne alder er underlagt en referanse til hva som skjedde til alder av Gud , slik at han Aeachzh på Gud skylden . (6) ( a – 3 ) og Aisha, må Allah være fornøyd med henne : Allahs sendebud fred være med ham ~ Aritk i en drøm tre netter, jeg tok imot kongen din i tyveri av silke sier : Denne Amrotk . Vokhv fra . ansiktet Hvis du er , sier jeg : at dette er fra Gud, vil det bli gitt videre . Avtalt ord damp ). (7) og betydningen av : tyveri av silke : kjole eller hvit duk av silke . det er bemerket i det første eksemplet, det tredje eksemplet på synene av profeten fred være med ham at profeten fred være med ham ikke Aabarhama Omar og Aisha , forståelse om de er av visjoner der synet er på hennes ansikt og ansiktsverdi trenger ikke å uttrykke og tolke , ble sønnen sagt en stein i sin forklaring på hadithen til Ibn Omar og hans syn på ild at noen visjoner ikke trenger noe uttrykk . (8) Visjonen om Abdullah bin Omar var gjennom profeten fred være med ham visjonen når den første drikken Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham melkevitenskap ———— —– (1 ) ble enige om Aisha . Fortalt av Bukhari i boken for å uttrykke døren til den første er starten på Allahs sendebud fred være med ham sanne drømmer (351 \ 12 ) , og ledet av en muslim som i kjernefysikken forklart i troens bok i døren til Leptis åpenbaring til Allahs sendebud, fred være med ham ( 2/197 ) – forrige referanse . (2 ) Se Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Fortalt av Bukhari i boken av uttrykket , den palass dør i en drøm (416 \ 12 ) – op – fortalt av Ahmad i sin Musnad i håndflaten Anas bin Malik, se forklaring f.eks Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Forrige referanse . Og Tirmidhi fortalt i Sahih Sunan al – Tirmidhi i bokkarakteren og døren til dyderene til Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham – publisert Dar gjenopplive arabisk arv – Beirut . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/393) _ op – muslim som i atom (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Bari (12 / førtien 0 ) – op -, Mohamed Abdelaziz Halawi : Visions of the profeten fred være med ham, og drømmer om ledsagere , publisert Dar Vanguard , Cairo : 1412 av R 5 . (7) Den ble inkludert av Al-Bukhari som i Al-Fath (12/399), tidligere referanse og (7/223), og den ble fortalt av muslim som i Al-Nawawi (15/202) i Book of ledsagernes dyder og i dyden til Aisha, må Gud være fornøyd med henne, tidligere referanse . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse (12/419). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Gaffelen spår å se en høygaffel i en drøm om jihad for å forbedre forholdene og jobbe utrettelig for all rikdom, enten arbeidet er intellektuelt eller fysisk . Hvis du blir angrepet i en drøm av en person bevæpnet med en høygaffel, forutsier dette at du vil ha fiender som ikke vil nøle med å skade deg ….

…Hva er sannheten med søvn? Al-Khattabi sa i Gharib al-Hadith : Det er en tung transe som angriper hjertet og avskjærer det fra kunnskap om ytre saker . Det ble sagt en merkelig definisjon, som er : Det er blodstrømmen til leveren og dens møte i den er ingenting annet enn . Det er bevist på profetens autoritet ( må Guds bønner og fred være over ham og hans familie ) at han sa : Søvn er dødens bror, og folket i paradiset sover ikke . Det ble autentisert av al-Albani i al-Sahih [1087], og på det nåværende tidspunkt er det [ flere teorier ] som prøvde å forklare søvn, inkludert : Den vaskulære teorien : søvn forklares av mangel på blod i hjernen . Kjemisk teori : Den sier at søvn er et resultat av effekten av kjemiske reaksjoner og metabolisme, så giftige stoffer dannes i blodet som florerer, passerer til hjernen og øker søvnen . Pavlovs teori : om årsak og opphisselse . Ray Medes teori : Han er professor i humaniora ved University of London, og han forklarte vanligvis søvn, og sier at en person er vant til å sove og derfor sover, og derfor hvis han blir vant til å la seg sove litt etter litt, gjorde han sov ikke i det hele tatt, og forble våken . Denne forstyrrelsen eller forvirringen når det gjelder søvn er hos den som ikke tror på det usynlige. Når det gjelder muslimen og den troende, tror han på det han kom fra Gud og hans sendebud, fordi han vet at dette er den sannferdige nyheten for å sikre kunnskap, sannferdighet og fullstendigheten av uttalelsen, som den allmektige sa [ gjør han ikke vet hvem som er skapt, og han er snill og ekspert ] ,,,,, Så han tror på en skissert tro på hva som er vakrere og mer detaljert i det som har blitt detaljert, og overlater kunnskap til sin verden, og hvorvidt han innser metoden, og om han vet sakens visdom eller ikke, og han adlyder Gud og hans visdom, lov og lov, er hans tilstand det englene sa : [ Ære være deg, vi har ingen kunnskap unntatt det du lærte oss at du er den vitende, den vise ]. Vær oppmerksom på at søvn i utgangspunktet er en forvirrende sak i angrepet på mennesket og hans kontroll over ham og å kutte denne persons forhold til omverdenen, uten den minste vilje fra mennesker, og noen venter i flere timer og kommer ikke til ham, og kan kom til ham på et tidspunkt da han ikke vil ha ham, og noen flykter fra sengen og fra søvn av frykt for det han pleide å være, rammer ham og kommer fra mareritt eller Jathoom ….

…Skorpion Å se en skorpion i en drøm betegner at falske venner vil finne muligheter til å ødelegge fremtiden og suksessen din . Hvis du ikke dreper skorpionen, vil du bli angrepet av en fiende, og du vil bli skadet ….

En kamp Hvis du drømmer om at du er i en kamp, ​​indikerer dette at du vil møte konfrontasjoner med dine motstandere på jobben, og at søksmålene truer deg . Hvis du blir vitne til en kamp, ​​indikerer dette at du kaster bort tid og penger . Og denne drømmen advarer kvinner mot bakvaskelse og sladder . Hvis en jente ser kjæresten sin slåss, er dette et tegn på at han er inhabil for henne . Hvis du drømmer om at du ble beseiret i en kamp, ​​symboliserer dette at du mister retten til eiendom . Hvis du drømmer om at du treffer angriperen din med en pisk, indikerer dette at du med mot og utholdenhet vil vinne en høy posisjon og rikdom til tross for opposisjonen . Hvis du ser to menn slåss med pistoler, indikerer dette mange bekymringer og forvirringer, selv om denne drømmen ikke inkluderer reelt tap . Likevel forutsier denne drømmen et lite overskudd og noen ulemper . Hvis du drømmer om at du er på vei hjem og blir angrepet av negler med barberhøvler, vil du bli skuffet over arbeidet ditt, og tjenerne vil irritere deg mye, og dine kamerater vil være irriterende . Hvis du drømmer om at du krangler med neger, vil du bli forstyrret av en neger eller en person med ringe kvaliteter ….

…Den som resiterer Surat Al-Layl i følge nattens skyer og er beskyttet mot det uanstendige angrepet ….

…Hvis du ser deg selv gå i gaten i en drøm, forutsier dette elendig flaks og illusjon og dårlig tilstand . Du er desperat etter å nå målet du ønsker . Hvis du er i en gate du kjenner i en fjern by og tiden er mørk, betyr dette at du er i ferd med å reise, men du vil ikke høste gleden og fordelen du ønsker av reisen din . Hvis gaten er tent, vil den stupe i gleder og gleder, men de vil forsvinne og forsvinne raskt . Du vil leve veldig engstelig . Hvis du går på en gate og er redd for å bli angrepet av en banditt, betyr dette at du vil bestige farene for å forbedre virksomheten din og ha det gøy ….

…Bakhold Hvis du drømte om at du ble angrepet fra et bakhold, indikerer dette en fare som lurer i hemmelighet og nær deg, og det vil angripe deg voldsomt snart og vil fjerne deg hvis du ikke er klar over advarslene . Hvis du ligger i bakhold for å hevne deg fra andre, vil du uten å nøle komme ned i vanærlige handlinger som frarøver vennene dine ….

Og den som ser at butikken hans har angrepet ham, eller det er en ulykke i den, så er det en ulykke eller en umulighet og en depresjon av å leve ….

…I en drøm er det en konstruert tale, fordi strengene uttaler det samme, og hvis den visjonære er religiøs og hengiven, er det en god ros, og hvis han ikke er en religiøs person, så er det en dårlig ros for seg selv, og han er en løgner . Og kobling i en drøm er verdslig og ugyldig . Og klikket på den indikerer en konge eller en heder som har forstyrret sin besittelse og stolthet . Hver gang han husker kongen, blir han opprørt . Og den som ser at han spiller bandet i huset sitt, det er en ulykke, og han blir angrepet av en mann som er sjefen for falskeiere . Og den som ser at han treffer noe på døra til imamen fra kabarettene uten zigr, som oud, tanboor og cymbaler, han vil oppnå mandat og autoritet hvis han er kvalifisert for det . Og den som så at han ble truffet med en stropp, han fikk en slags sorg . Og lenken indikerer menneskers ønsker og deres forfengelighet . Hvis han tror at et instrument eller en tromme er bundet, er det en katastrofe at folket på det stedet vil lide ….

…For Hooded Crow : En arrogant og arrogant mann i sin gangart, og han er en metamorfose, eller han er en løgner, lidenskapelig mann . Og det ble sagt at den som fanger en ravn, får forbudte penger i utroskap med arroganse, og den som fanger en ravn eller får det, det er falsk bedrag . Hvis han ser at han har en ravn med jakt, jakter han forgjeves . Og som snakket med en kråke, han ble fortvilet av det og gikk da bort fra ham . Og den som spiser kråkekjøtt, han slo penger fra tyver . Hvis han så en ravn ved kongens dør, ville han høste en forbrytelse som han angret på eller drepte sin bror, så angret han, for Gud den allmektige sa : “ Gud sendte en ravn for å ransake jorden. ” Og den som ble riper av ravnene med klørne, han omkom med en sterk forkjølelse, eller en voldsom nabo led mot ham, og han led smerte og smerte . Og det ble sagt at ravnen er en guide til langt liv . Prins Nasr bin Ahmed så ham som om han satt på sengen sin, og en kråke kom og klikket på hetten hans med nebbet, og det falt fra hodet hans, så han gikk av sengen og løftet hettene og la den på hodet , så han fortalte om sin visjon om livet til Nisaburi og sa : En mann fra din husstand vil komme ut for å konkurrere med deg i din besittelse, så kommer saken tilbake til deg. . Så det ble foreslått for ham at Abu Ishaq al-Samani forlot og forvirret saken, så vendte han tilbake til ham . Noen av dem så ut som om en kråke var på Kaaba, så han gjentok Ibn Sirins visjon og sa : En umoralsk mann vil gifte seg med en hederlig kvinne, og pilegrimene vil gifte seg med datteren til Abdullah bin Jaafar bin Abi Talib . Å se en kråke på et uforberedt sted, og hvis han så en ravn i huset hans, indikerer det en mann som forrådte ham i sin kone, og indikerer ogangrepet fra en person fra sultanen i huset hans ….