…En kamp Hvis du drømmer om at du er i en kamp, indikerer dette at du vil møte konfrontasjoner med dine motstandere på jobben, og at søksmålene truer deg . Hvis du blir vitne til en kamp, indikerer dette at du kaster bort tid og penger . Og denne drømmen advarer kvinner mot bakvaskelse og sladder . Hvis en jente ser kjæresten sin slåss, er dette et tegn på at han er inhabil for henne . Hvis du drømmer om at du ble beseiret i en kamp, symboliserer dette at du mister retten til eiendom . Hvis du drømmer om at du treffer angriperen din med en pisk, indikerer dette at du med mot og utholdenhet vil vinne en høy posisjon og rikdom til tross for opposisjonen . Hvis du ser to menn slåss med pistoler, indikerer dette mange bekymringer og forvirringer, selv om denne drømmen ikke inkluderer reelt tap . Likevel forutsier denne drømmen et lite overskudd og noen ulemper . Hvis du drømmer om at du er på vei hjem og blir angrepet av negler med barberhøvler, vil du bli skuffet over arbeidet ditt, og tjenerne vil irritere deg mye, og dine kamerater vil være irriterende . Hvis du drømmer om at du krangler med neger, vil du bli forstyrret av en neger eller en person med ringe kvaliteter ….
Drømmer om blir jaget og angrepet av en okse
(167 betydninger av å drømme om blir jaget og angrepet av en okse)…Og den som så at han slaktet en ikke-fungerende okse, det indikerer en anstendig manns død på det stedet ….
…Den som ser at han kjører en okse mens han er hans eiendom, så indikerer dette at et arbeid har blitt utført av sultanen, og at det er oppnådd en velsignelse på grunn av det, spesielt hvis det er svart og hvis det er gult, så er det indikerer sykdom ….
…Og den som så en okse som trengte den med hornet og tok den ut av hjemmet sitt, så indikerer det at han er avskjediget fra sitt arbeid og forekomsten av skade så mye som smertene som oppstod ham fra oksens rumpe, og hvis han gjorde det ikke fjern det fra hjemmet, da indikerer det at det var skade på eiendelene hans, og han er i en tilstand som ikke er isolert ….
…Det er i en drøm menneskets rykte og hans minne . Og den som ser at han hever stemmen, så har han autoritet over et folk på en kritikkverdig måte, og hvis han ser at han hører stemmen til en person, vil han oppnå autoritet . Hvis en persons stemme blir hørt fra noen dyr, indikerer det mange fordeler, spesielt hvis talen handler om noe han elsker, eller om det som er sagt er sant . Hvis han hever stemmen over en vitenskapsmanns, begår han en synd . Og den svake stemmen, ære og frykt . En myk stemme ydmykt . Og lojalitet og politiet, hvis stemmen er skjult eller svak, er de isolert . Dirhams-lyden er en prøvelse blant de som slo dem blant kongene. Å høre dem er oppfyllelsen av et løfte, å høre dinarens glade nyheter, høre pengene dårlige nyheter, og det ble sagt : Lydene fra dirhamer og dinarer indikerer gode ord . Og lydene fra dyrene er bekymringer og frykt . Lyden av en sau i en drøm er rettferdighet fra en sjenerøs mann . Og Stenbukken og væren er glede, fruktbarhet og god . Naboene av muligheter for å motta en gave fra en hederlig mann eller en modig soldat . Og spretter eselbønn for undertrykkerne . Og stemmen til en muldyr snakker og dykker ned i mistanker . Og dialogen mellom kalv, okse og storfe, en forekomst av oppvigling . Og å ønske kamel er tretthet, og store reiser er som Hajj og jihad . Og løvenes brøl er tapt, og truende, prestisje og frykt for en urettferdig hersker . Og hundens bjeffing er anger, ulydighet og streve i undertrykkelse, og ord som ikke betyr . Og stemmen til geparden, Dalal og Batr . Og Hadeel Al-Hamam er Noah eller Nikah, eller en kvinne, en ærlig og forkledd muslimsk leser . Og lyden av kroken er nyttige ord, eller å lytte til Koranen, eller en preken fra en predikant . Og frosken kvitrer glede eller vaktenes stemmer eller går inn i en vitenskapsmanns arbeid, og det ble sagt : Det er stygt . Og slangen suser: kjemp, forsøk, advarsel og truende og forkastelig fra en fiende . Meow Pussycat kjas og sladder, baktalelse og Lamaze . Og musen Naeem er et møte og kjennskap til levebrød, og skade fra en umoralsk niqab-mann eller tyveri . Og Gham Al-Dabi er nostalgisk for hjemlandet . Ulvehylingen er en advarsel om tyveri . Ropets rop er en advarsel om å flykte og bevege seg, og å vanære en løgner . Og Awaah Ibn Awi viktige ting på godt og vondt . Og grisens stemme vant rike og tåpelige fiender . Krysserne hatet lyden av vann, påfugler og kyllinger, og sa : Det er dem og tristhet . Og lyden av kråkeavskjed og nekrolog . Og hver stygge lyd de hører er en ubehagelig ting, og en god stemme er en glede og glede . Se også telefon ….
…Og den som ser at han har et sverd fra en okse eller kuler, så indikerer han at det er en fordel fra en kvinne med stor skjebne. )…
…Når det gjelder kyrne, den som ser at han kjører en okse eller hans konge og har verktøyet sitt på seg, da vil han slå en myndighetshandling og mye penger, og de beste oksene å ri er det som er svart og hvis det er gul eller rød og ikke har båt på seg, da er den syk for rytteren og det er ikke noe godt i den. Hvis han ikke fjerner det fra sin stilling, vil han bli mislikt og ikke isolert. Den som ser at en ukjent gruppe okser eller kuer uten hoder har kommet eller klart eller gått inn på deres plass eller forlatt den, og hvis fargene deres er null, så er dette sykdommer som oppstår der stedet, selv om fargene er forskjellige Det er fruktbare år like mye som vaktel og mazil, vaktelkyr er år med ulykke, og mazil er år med vanvittige. Og den som ser at han eier en ku med kalven hennes, han gifter seg med en kvinne av karakter og religion, og den som tror at han er en rytter av en ku, hans kone dør og arver den. Hennes tynnhet og den som ser at han spiser biff eller drikker av melken hennes, så vil han lide en økning i sin makt, penger og instinkt i gjeld, og hvis han er syk, vil Gud helbrede ham og den som ser at han spiser ku vil være fruktbar og velsignet, og den som ser at han spiser ku-ghee, så er det en økning i pengene hans, og det er bedre enn sauefett…
…Ismail bin Al-Ash’ath sa: ~Den som så at han kranglet med en okse, det indikerer hans rivalisering med en mann med stor skjebne, og hvem av dem som seiret, var bedre .~…
…En ulv er i en drøm en urettferdig fiende, en vanskelig tyv, en løgner . Den som ser en ulv i huset sitt, vil tyven komme inn i huset hans . Og den som ser en ulv i søvne, han vil anklage en mann mens han er uskyldig for beskyldningen . Hvis han ser at en ulv har blitt til en okse, vil en tyvgutt være en sjenerøs messe . Og det ble sagt : Den som ser en ulv i søvne, han hører gode ord fra sjefen sin, ellers blir han truffet av godt, og hvis han tar ham, vil han være fornøyd . Ulven betegner årets dager, og ulven følger hverandre i henhold til de samme reglene for ekvator . Og den som ser en ulv blir manisk som et lam, det er en tyv som omvender seg . Og den som så at han hadde blitt en ulv i søvne, ville få glede og glede . Ulven er en urettferdig sultan, en svak tyv eller en liggende mann . Og den som ser at han kurerer en ulv, han behandler en mann . Å se ulven indikerer løgn, bedrag, familiefiendtlighet og bedrag mot dem . Hvis han i en drøm ser en hund og en ulv møtes og er enige, indikerer dette hykleri, bedrag og bedrag ….
…Og den som ser en okse forvandlet som en ulv, det indikerer en rettferdig arbeider som vil bli urettferdig, og det ble sagt at oksen tolkes i fem aspekter: en konge, et hode, verdiene til huset, vergemål og reise ….
…Al-Salmi sa at det han ser hos kyr og svarte okser, og den som ser en okse som kommer inn i huset hans og har tillit til det, han har penger fra kongen eller den som tar hans plass ….
…Jaber al-Maghribi sa: “Den som så at en fungerende okse var blitt slaktet og hans kjøtt delt, det indikerer at arbeideren ble drept og pengene hans delt, og hvis oksen ikke var en arbeider, så indikerer det drapet på en hederlig mannen på det stedet og delingen av pengene sine ….
…Han så en av sultanens følgesvenner at han ville ta av seg skjorten til han ble strippet, så han ville avskjedige ham . Othman bin Affan, må Gud være fornøyd med ham, sa at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, lovet at den allmektige Gud vil bruke en skjorte til deg, og hvis de vil at du skal ta den av, ikke ta det av. Hvis han ser at han er isolert, blir han beseiret i kommandoen . Hvis sultanen så at han ble løsrevet eller lurt, eller at talerstolen hans var brutt, eller falt ned fra den, eller hodet hans ble barbert, eller sverdet hans ble fjernet, eller huset hans der han bodde falt sammen, eller det ble reist et nett til ham der han falt, eller en okse kjørte ham, eller at han tråkket på et dyr, så alt dette er de og isolerer . Hvis han ser at han sitter på bakken eller at han har en kuppel, er han standhaftig i sin autoritet . Og hvis kappen hans koblet seg til et annet plagg, økte han autoriteten sin, spesielt hvis det var en turban ….
…Buffalo : er som en okse som ikke fungerer, og det er en mann som har immunitet mot hornets sted . Kvinnelige bøfler er som kyr, det samme er melk, kjøtt, skinn og organer . Han er en modig mann som ikke frykter noen. Han tåler å skade mennesker utenfor hans makt . Hvis en kvinne ser at hun har et horn som et bøffelhorn, så oppnår hun vergemål, eller en konge gifter seg med henne hvis hun er verdig det . Kanskje det ble tolket for sine verdier ….
…Al-Mu`allif : Ezz, fordi det bare er for den som har utseendet og dyrene, og det ble sagt at han er mannens kone . Og den som ser at det er en krybbe i huset hans som to tanker tilstås på, det indikerer forvirring hos en kvinne med to menn, enten hans kone eller en annen husstand . Når det gjelder gravingen : i bakken eller veggen er det munnen . Den som ser et hull som et dyr kom ut fra, så er det en munn som ord kommer ut som dyrets og dets tolkning . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så et smalt hull som en stor okse kom ut fra, og han sa : Hullet er munnen som det store ordet kommer ut fra, og han kan ikke gå tilbake til det . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om Yazid bin Al-Muhallab hadde en makt mellom mitt hjem og hans hjem . Og hun sa til deg, mor? Han sa ja . Han sa : Var det en nasjon? Han sa, jeg vet ikke, så mannen kom til moren sin og spurte henne, og hun sa at det er sant, jeg var slave av Yazid bin Al-Muhallab, så ble jeg faren din ….
…Sykdom er hykleri i en drøm, for Gud den allmektige sier : ( I deres hjerter er en sykdom, så Gud økte sykdommen for dem ). Og den som så at han var syk, hans religion var mangelfull og kroppen korrekt . Og den som så at hans kone var syk, hennes religion var mangelfull og kroppen hennes sunn . Hvis pasienten ser at han kjører på en gris, kamel eller okse, er han redd for døden . Et sykt barn vil dø hvis det blir kurert av sykdommen . Og den som så at han var syk, beseiret sine fiender og fikk store penger, langt liv og lykke . Og den som er i nød og ser at han er syk, han vil overleve . Og hvis pasienten ser at han frigjorde en slave, dør han fordi de døde ikke har noe eierskap . Hvis en ukjent mann ser at han er syk, så tilhører sykdommen den visjonære . Sykdom er å bruke penger, omvendelse, bønn og bønn, og sykdom er kjærlighet, og kjærlighet er også en sykdom . Og det ble sagt : Den som ser at han er syk, vil ha helse . Og den som så at hans to sønner var syke, øynene hans ble svarte . Og den som ser at faren er syk, han vil ha hodepine, fordi hodet er i stedet for faren . Og den som ser at han er syk, da er han mye løgn og korrupsjon . Og det ble sagt : Den som ser at han er syk hvis sykdommen har forlenget og syndene hans falt, vil dø . Og det ble sagt : sykdommen rammer ham like mye som hans sykdom . Og den som ser at sultanen er syk, da blir han syk i sin religion, ellers vil han dø det året . Og en syk mann isolerte ham fra sin kone . Lærers sykdom er en svakhet i religionen . Den høflige sykdommen er en spredning og separasjon av guttene hans fra ham, og barnets sykdom er bevis på foreldrenes bekymring og nød . Og sykdommen som Faraj ønsker hans død . Og generell sykdom hos folket er bevis på tørke og pensjonsdepresjon . Se også Epidemic ….
…En sjelden mann kom til Ibn Sirin og sa at jeg så en stor okse som kom ut av en liten stein, så jeg ristet den, så ønsket han å komme tilbake i den hule og han ble presset, så Ibn Sirin sa: Det er det store ordet kommer ut av mannens munn, så angrer han på det, og han vil returnere det, men han kan ikke ….