…Og det ble sagt at treet noen ganger vokser og noen ganger blir mindre, for det tolkes som en mann som håndterer den visjonære, noen ganger er han rettferdig med ham og forenkler seg med ham, og noen ganger blir han sint og plager ham i saker ….
Drømmer om blir jaget og skutt
(66 betydninger av å drømme om blir jaget og skutt)…Og den som ser dette som en autoritet eller autoritet, da vil hans autoritet bli fjernet fra ham, og hans befaling blir ikke oppfylt for ham ….
…Hvis bevisene på prakt og rikdom ble gjentatt i visjonen, ville det komme tilbake til autoritet . Og uansett hvilket bevis på tristhet og angst som styrkes i det, har det blitt en frykt for myndighetens autoritet, fordi det er den største frykten, og det kan bli død ….
…Den som ser at han har konvertert fra islam til en av de falske religionene, så begår han synder, og det ble sagt ydmykelse og forakt, og den som ser at han tilber ilden, så blir han fristet med sultanen, og hvis ilden er sovende så søker han forbudte penger, og den som ser at han tilber et avgud av tre, så nærmer han seg en falsk mann til en ond mann. Sølv, det kommer til en kvinne i noe som ikke er passende, og hvis det er av gull, så nærmer han seg noe han hater, og det vil skade ham fra det, og hvis det er av kobber, jern, bly eller noe sånn, så nærmer han seg verdens forespørsel, og hvis den er av stein, nærmer han seg en hardhjertet mann. Fra keramikk og lignende nærmer det seg den som ikke har noen fordel. Og i setningen er det ikke prisverdig å se avguder…
…Begynnelsen av dagen indikerer begynnelsen på kommandoen som den personen som drømmer om, og midten av dagen indikerer midten av saken, og slutten av dagen indikerer slutten på saken . Og den som ser at noe har gått tapt for ham og finner det når daggryet eksploderte, så må han bevise overfor motstanderen hva han benekter, ifølge vitnesbyrdene fra vitnene, fordi Gud den allmektige sier : « Gryningens opplesning ble vitne til . ” Og den som ser at hele tiden er dag og ikke natt, og solen ikke setter seg, men snarere snurrer seg rundt himmelen, dette indikerer at sultanen gjør sin mening og ikke konsulterer en minister om hva han vil ha fra saken ….
…Og den som ser at han har kledd ham, gitt ham og kledd ham i ære og kjører ham montert, så vil han treffe sitt sultanat fra ham, og hvis han er kvalifisert til å påta seg en jobb, må han ta over ….
…Hva er oppfatningen som forfatteren har om den som påkaller og deretter har en visjon? Med tanke på det store antallet spørrere om disse emnene , spesielt jenter som blir kontaktet av forslagsstillere , og de ber Gud for deres skyld og ber Gud om å vise dem en visjon som hjelper dem å vite om denne søkeren er bra for dem, og noen av dem kan gjøre visjonene generert under disse omstendighetene til et grunnlag for svar eller aksept. Denne frier ! Og for de som er overrasket over kvinnenes handlinger, legger jeg til det og sier at det er noen fedre som henvender seg til ham og henvender seg til datteren hans, og han skriver til meg og spør meg, etter Istikharah, om drømmer som han så, og de kan være visjoner, mens han er forvirret før henne. Bruker han prekenen eller svarer på frier? Jeg har flere pauser her. Jeg håper å tenke på og reflektere over det for den som faller inn under forrige beskrivelse : 1 / Den som foreslår en frier for henne, hun må følge veien til kunnskap, ikke drømme !! 2 / Til den som presenterte henne, adresser spørsmålet om hans religion, karakter og trofasthet, og dette gjøres vanligvis av vergen, fra en far, bror eller lignende, og etter spørsmålet tar han veien til Istikharah og det er ingen innvendinger mot å gjenta det, og etter det ser han på jentens mening, og etter den juridiske visjonen blir det avgjort og avgjort Hennes rekkefølge, og så hennes beslutning er informert og klok, og ikke om drømmer eller visjoner . 3 / Jeg la merke til mange kvinner som skriver til meg, særlig kvinner, at de sterkt aksepterer de som søker henne tidlig, og påkaller ulogiske argumenter, inkludert : studium, ung alder, litt gammel alder til forloveden, mangel på økonomisk, sysselsetting eller stamtavle, og noen Disse jentene nekter uten grunn, men fordi hun ikke fant noen som rådet henne eller oppfordret henne til å ta imot, og sendebudet, måtte Guds bønner og fred være over ham, sa om jomfruen : og henne ørene er hennes stillhet … som bevis på beskjedenhet, eller manglende evne til å erklære godkjenning, så de rundt henne tror at hun avviser. Dette inviterer meg til å si at vergen har en stor oppgave med å administrere ekteskapet og signere det, eller hindre det – hvis du vil . 4 / Foresatte for en kvinne eller en jente må ikke inkludere drømmer eller visjoner i beslutningsprosessen, verken med eller uten samtykke, og de fleste drømmene som blir sett og generert under slike omstendigheter er som frustrasjonene fra samtalen av sjelen . 5 / Jenter skal ikke gi opp sin første alder, og å vite at jo tidligere ekteskapsalderen er, jo bedre for dem, og med kjærlighet, følgesvenn, kompromiss og forståelse med mannen, kan hun diskutere ethvert emne. Å studere, fullføre studiene, eller jobbe …. etc. 6 / Erfaringen har indikert at en kvinne foretrekker ekteskap eller graviditet og fødsel mer enn å studere eller jobbe, og derfor ser jeg ikke en grunn til at en jente forsinke ekteskapet hennes under påskudd av å fullføre studiene, og hva hun gjør for at noen vil søke om det? Og hvordan vet du at talen vil fortsette å banke på døren hennes? Spør mange av dem som savnet ekteskapet, eller savnet ekteskapets gullalder, og deres avslag skyldtes arbeid, selvdannelse eller studier, og du vil finne at de fleste av dem, og de fleste av dem, ønsker at de er gift og har familie, og barn . 7 / Det er ikke et krav at den som påkaller Guds døtre, eller fedre eller mødre, ser et godt syn, og hva om han så et så godt syn; Det er ikke et krav at han kjenner til hennes korrekte tolkning, eller blir informert om det fra overfarten. Uttrykket kan være i strid med situasjonen, eller fraværende fra sannheten – og dette er mulig fra uttrykkene – de er mennesker som gjør feil og lider, og det er ingen feilbarhet bortsett fra en profet . 8 / De fleste drømmene som ble sett etter Istikharah har lite, om ikke ikke-eksisterende, rom for ærlighet. Så den som påkaller det, eller som ber om noe, så tenker det fokusert på det, i tilstanden av å våkne, og før han sover, og dette gjør at personen som søker istikhaarah, kan se noe relatert til emnet i Istikharah, og det er på grunn av å tenke på det, mens eieren mener at det er en oppriktig visjon, og det må uttrykkes. Og å ta en beslutning basert på lyset, men det jeg ser er en pipedrøm . 9 / Abstraksjonen kan se en visjon der det ikke er direkte symboler på subjektet påkalt for dens skyld, for her kan det ha en betydning i hans visjon som kan ha en betydning for det ekstraherende, og alt dette er i henhold til uttrykket av den som uttrykker visjonen . 10 / Det kan være en visjonstype som har sterk betydning for utvinningen; Og det er hvis seeren var en person langt fra den ettertraktede, og han ikke visste om sine nyheter som ble fornyet og ble gjenvunnet for dens skyld, og så han et visjon som er direkte relatert til dette blir søkt, og det han påberopte for sin skyld, og dette returneres og skjer veldig mye, og i denne typen syn er det en stor grad av sannferdighet, spesielt hvis seeren er kjent for sin ærlighet og rettferdighet . 11 / Kanskje en av de morsomme tingene med det som blir sagt her, er det som blir sagt om de gamle indianerne, som de pleide å si : Natten gir oss råd, og det er at de gjennom sine drømmer oppdager en indikasjon på deres gode eller dårlige flaks, og denne betydningen er til stede i betydningen av en god visjon og legitimiteten til å oppsøke den, informere den og avvente at den blir realisert ….
…Når det gjelder havet, er det autoriteten, og elven er en hersker uten den. Så den som ser havet eller står på det, så vil det skje noe med ham fra sultanen som han ikke ønsket. Og den som ser at havet mangler og har blitt en kløft, da svekker myndigheten og går bort fra de landene havet har gått fra, og den som ser at han kom inn i havet ved å svømme til han ikke ser, dette er hans fortapelse. Og den som så at han druknet i et hav eller en elv og ikke døde i det, da drukner han i denne verdens spørsmål, og kanskje var han mange synder og synder, og den som så at han gikk inn i et hav eller en elv og slå ham fra bunnen og gjørme og gjørme, så blir han truffet av dem fra sultanen eller en gammel mann, og den som ser at han er en dykker i havet, dykker på perler eller noe annet, så han gikk ut, fordi han søkte kunnskap eller penger, og det traff det i henhold til den tilsynelatende mengden perler og andre, og den som så at han henter vann fra havet eller elven og legger det i en bolle, da treffer han penger fra en hersker , og hvis vannet er mørkt, blir han redd og den som ser at han badet eller avvask fra sjøvannet eller elven, og hvis han var syk, kurerte Gud ham eller hadde en gjeld som Gud styrte, eller var bekymret, hvis Gud ville han var bekymret, eller fryktet sikkerhet, eller i et fengsel, han gikk ut fra det til godt, og hvis han så at han gikk på vannet i et hav eller en elv , så indikerer det hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og den som så et svakt vannhjul like mye. Et menneske skal ikke drukne i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er vanlig eller for de som eier det vannhjulet Et menneske i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er generelt eller for en som eier det vannhjulet spesielt, og den som ser at havet har reist seg fra jorden, så er han en hersker som frykter at han blir lurt eller urettferdig, og den som ser at han har kommet inn i et hav eller en elv, så kommer han inn i en linjal eller en hersker, og hvis han er syk, vil sykdommen hans bli mer alvorlig, og hvis han går ut fra det, slår det bra fra sultanen og bærer bort fra ham. Og den som ser at han har kuttet et hav eller en elv til den andre siden, så kutter han dem eller en høyde og blir frelst fra det. Og den som ser at han drikker ferskvann fra en elv eller et vannhjul, så vil han lide gleden av å leve og et langt liv, og hvis det er bittert eller mørkt, er hans liv i bekymring, frykt eller nød og det ble sagt at han er syk like mye som han drikker, og hvis han ser lite vann i et kar eller på et sted hvor han er fengslet, så ble han født, og hvis han ser at han har blitt skjenket varmt vann på ham der han gjør ikke føle seg, da blir han fengslet eller syk eller plaget av dem eller redd for jinnet i det omfanget av varmen hans og den som så Hvis han falt i vannet, ville han falle i alvorlig nød eller lidelse, og den som tror at han bar vann i en bolle, og hvis han er fattig, så rammer han penger eller en singel han er gift eller gift, hans kone eller umma bar sin kone eller slavejenta, og hvis han ser at han bar vann i et plagg eller i det han nekter for å ha med vann i det, er forfengelighet og den som ser Han drikker vann fra et krus eller en kopp eller lignende. Hvis han er sølibat, gifter han seg, og hvis han ser at han tømmer vann i en krukke eller en cache eller en pose eller noe annet, blir han gift med en kvinne og den som ser at han kjører vann til hjemmet sitt, da blir alt godt drevet til henne, og den som ser at vann har strømmet i huset hans eller øynene brister i det, for det gråter øynene på en syk person eller farvel til en reisende eller på annen måte, og den som ser at kanalen til hans hus eller frukthage er i gang, hvis han er bekymret, vil han bli løslatt. Hvis han ser det blokkert, blir doktrinene hans blokkert av ham…
…Den som ser at han dreper seg selv, vil gjøre det godt og omvende seg oppriktig, for Gud den allmektige sier : “ Omvend deg til rettferdige og drep dere selv . ” Verset . Og den som ser at han blir drept, han vil forlenge livet . Og den som ser det som om han har drept en person uten å bli slaktet, de drepte vil bli velsignet med det gode . Det grunnleggende prinsippet er at slakting når det ikke er tillatt å slakte er urettferdig . Hvis han ser at han har slaktet en slakting, så døm slakteren til å gjøre feil på det slaktede i sin religion, eller begå en ulydighet mot ham . Når det gjelder den som dreper eller navngir en morder og kjenner drapsmannen, vil han motta god, sang, penger og makt . Dette kan bli påvirket av drapsmannen eller hans partner, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og den som dreper en ugjerning, har gjort oss til en hersker for sin hersker .~ Selv om det ikke er kjent morder, er det en mann Cavour som er Hamlet på evnen, enten Kafr El – Din eller Kafr nåde, verset : ~ mannen drepte Okfarh ~ og så halsen kutte ikke vet om slakt, det er mannen som har oppfunnet. en kjetteri eller imiterte nakken sin falske vitnesbyrd og regjeringen og bruke . Når det gjelder den som slakter sin far, mor eller sønn, må han forhindre ham og bryte mot ham . Når det gjelder den som slakter en kvinne, må han bytte henne . På samme måte, hvis et kvinnelig dyr blir slaktet, og han har samleie med en kvinne eller bortskjemt en førstefødt, og den som slakter et hanndyr bak det, slakter han, og hvis han ser at han slaktet et barn og grillet et barn og ikke kokte , så er uretten i faren og moren . Hvis gutten er et mørkeemne, blir han gjort urett i sin rett, og det kalles stygt, akkurat som ilden kom fra kjøttet hans og det ble ikke kokt, og hvis det var det som sies om det, ville grillen gjøres . Hvis gutten ikke er i det som blir sagt om det og blir gjort urett av det, er det for foreldrene hans, for de blir undertrykt og kaster løgn, og folk florerer i dem, og alt dette er ugyldig så lenge brann koker ikke . Hvis han ser gutten slaktet med grilling, er det da gutten når nivået på menn . Hvis familien hans spiste av hans kjøtt, ville han få dem fra hans godhet og gunst . Hvis han ser at en sultan slakter en mann og setter ham på nakken til visjonens person uten hode, undertrykker sultanen en person og ber ham om hva han ikke er i stand til å gjøre, og denne bæreren krever det kravet, og ber ham om pengene hans som er tunge av vekten av det slaktede, hvis han kjenner ham, så er han seg selv, og hvis han ikke kjenner ham, og han var en gammel mann, så tar han ham med en venn Og han kreves å betale en bot basert på vekt og letthet . Og hvis han var en ung mann, tok han en fiende og var forelsket . Hvis hodet til den slaktede er med ham, får han kall til bønn, og han blir ikke bøtelagt, og boten er på eieren, men det vil gi ham en illusorisk byrde . Hvis kongen ser at herren hans drepte ham, vil han sette ham fri . Og en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så en kvinne drept midt i huset hennes, forstyrret på sengen hennes . Ibn Sirin sa til ham : Denne kvinnen skulle hatt et ekteskap på sengen sin den kvelden . Mannen var en bror og mannen hennes var fraværende, så mannen reiste seg fra Ibn Sirin mens han var sint på søsteren med en skjult ondskap, så han kom til huset hans og fant søsterens slavejente, og hun brakte ham en gave og sa : Min herre kom i går fra reisen . Så mannen gledet seg, og han fjernet sin sinne . Og en kvinne Ibn Sirin kom og sa : Jeg så som om jeg drepte mannen min med et folk . Han sa til henne : Du bar mannen din til synd, så frykt Gud, måtte han bli herliggjort og opphøyet . Hun trodde . Og en annen kom til ham og sa : Jeg så som om jeg hadde drept en gutt og brakt ham til live . Han sa at du ville urette denne gutten ved å kalle ham til noe forbudt, og at han ville adlyde deg ….
…Solen : Opprinnelig den største kongen, fordi den opplyser det som er på himmelen fra sine kolleger, med sin store fordel og disponerer alle mennesker i dets interesser, og det kan indikere kongen på stedet der synet blir sett, og over den er høyere enn den indikerer himmelen for den, og den er kongenes konge og den største myndighet, for Gud, ære være ham Den opphøyde er kongenes konge, kjempens mektige og himmelens leder. og de på den og jorden og de på den . Og solen kan indikere autoriteten til personen som har visjonen, hvis han ser det spesielt uten menigheten og rådene, som prinsessen, korporalen, læreren, faren eller mannen hvis hun er kvinne, og kanskje den hederlige kvinne som kongens kone, president, herre, datteren, moren eller serens kone eller moren eller datteren eller skjønnheten hennes . Digterne sammenligner skjønnheten til jomfruer med solen i skjønnhet og skjønnhet . Det ble sagt at i visjonen til Yusef, fred være med ham, var det et tegn på moren hans, og det ble snarere sagt om hans mors tante, farens kone, og det ble sagt at det snarere handlet om bestemoren hans , og det ble sagt at det var et tegn på faren og månen fremfor moren, alt dette er tillatt i uttrykket, og hvis solen indikerer faren, foretrakk han henne fremfor månen ved lys og solskinn, og hvis det indikerer moren, la henne være feminin og minne månen, så det som ble sett i solen av en ulykke, vendte dens tolkning tilbake til de som refererer til den fra de som vi beskrev om skjebnen til mennesker og størrelsen på visjon og dens bevis og bevis . Hvis en falt kvinne blir sett til bakken, eller en fugl svelger henne, eller hun faller i sjøen, eller blir brent av ild og øynene hennes er borte, eller svertet og fraværende på en annen måte enn hennes kurs fra himmelen, eller hun går inn i en kiste, den som tilskrives henne vil dø . Og hvis han så en formørkelse eller sky dekket den og akkumulerte støv eller røyk på den til lyset ble mindre, eller hvis du så en krusning på himmelen uten stabilitet, var det bevis på at en ulykke skjedde med den som la til den, enten fra sykdom, bekymring, sorg, nød eller bekymringsfulle nyheter, bortsett fra at den du indikerer er syk i oppvåkning, for det er hans død, og hvis han ser det svertet uten grunn for hans bedrag eller en formørkelse, er dette bevis på lagt til urettferdighet og urettferdighet, eller av hans vantro og villfarelse, selv om han tok den i håndflaten eller dens besittelse i fanget, eller den falt ned på ham i hjemmet med lys og lysstyrke. Han var i stand til å eie sin autoritet og stolthet med hans besittelse, hvis han var en av dem som passer ham, eller Herrens ankomst om denne statusen hvis han var fraværende, enten sønnen eller tjeneren eller kona hans så det, fordi han er alles autoritet og verdiene Av huset, ellers var den gravide kvinnen bor n hvis han hadde en tjenestepike eller en gutt som skiller mellom Hann og kvinne søker en økning i synet, for eksempel å ta det og dekke det under klærne, eller stikke det inn i et av karene hans, og han vil vitne om at i den av de skjulte hunnene, og den som indikerer det, er vakkert nevnt med kunnskap eller autoritet . Og hvis hun i dette tilfellet var mørk og krympet i fargen, så var kongen forrædersk i sin besittelse, eller på familien hans, hvis han møtte det, ellers ville han bli pålagt en makt, eller han ble angrepet av en arbeider, eller en fraværende fot, eller han døde blant de syke, og gravide falt av fosteret, eller fødte en sønn. Differensier disse ansiktene, og øk bevisene . Og hvis han ser det komme ut fra Maghrib eller returnere etter solnedgang, eller tilbake til stedet der det gikk opp, vil det vises et tegn og en leksjon som indikerer hva jeg har utarbeidet ved å øke beviset . Dette kan indikere at personen tilskrevet henne returnerte det han håpet på i reise, rettferdighet eller urettferdighet, i henhold til fordelene ved hennes debut og fravær, og tidene for det . Kanskje tilbakeslaget som er indikert av de syke, og fraværet etter at det var kommet for de med graviditet, kan indikere fostrets død etter utseendet . Og kanskje indikerer det at de fraværende kommer fra hans reiser og de rare pengene, og kanskje indikerer fraværet at fangen kommer tilbake til fengselet etter løslatelsen, og det kan indikere at den som omfavnet islam fra sin utroskap, eller angret fra sin ugjerning, vil komme tilbake til hans villfarelse . Og hvis noen ser at det å gjøre gode eller dårlige skjulte gjerninger, indikerer han jakken sin og skjuler forholdene, og hans dekke avsløres ikke for at solen skal forsvinne, bortsett fra at han er en som ble gitt til ham om natten som kone , eller kjøpte en hemmelighet, sa han, kona går tilbake til familien hennes, og hemmeligholdet tilhører selgeren hennes . Hennes oppgang etter solnedgangen kan også være en indikasjon for de som skilt seg fra sin kone om hennes oppstand, for de som er gravide med hennes frelse, og for de som ikke har vært i stand til å leve eller har fått henne på grunn av hennes hykleri, spesielt hvis hennes godhet er av solen, som forkortelse, vasking, melkeavgifter og lignende, og for de som er syke av hans død, på grunn av den menneskelignende skyggenes forsvinden. Med den Allmektiges ord : “ Så gjorde solen ham til en guide, så tok vi en liten knyttneve for oss. ”Og for den som var i jihad eller krig, for seier, fordi hun kom tilbake til Yushaa bin Nun, fred være med ham, i fiendens krig mot ham, til Gud viste ham for dem, og for hvem som helst som var fattig om vinteren dag, På klær og rikdom, og på sommerdagen på tristhet, sykdom, feber og konjunktivitt . Å sitte i solen om sommeren er en indikasjon på pine og sorg han er i, for å følge med linjalen, eller grunnen til at solen falt ned over ham i henhold til hans posisjon og retning . Og den som så at han ble forvandlet til en sol, han slo en konge like mektig som dens stråler . Og den som slår solen hengende ved en kjede, statens vokter og rettferdighet i den . Og hvis han sitter i solen og helbreder den, vil han motta en velsignelse fra en hersker, og den som ser at solens lys og dets stråler er fra øst til skumring, og hvis han er kongen verdig, vil han få en stor konge, ellers vil han ha et flagg som er nevnt i alle land, og den som ser at han eier solen eller er i stand til det, så han Ordtaket er akseptabelt for den største kongen . Den som så henne, Safia Munira, hadde reist seg til ham, hvis han var en hersker som fikk makten i sitt mandat, og om han var en prins som oppnådde godt av den største kongen, og hvis han var fra soknet med tillatt levebrød, og om hun var en kvinne som så hva mannen hennes hadde lyst til . Og den som ser solen stige opp i huset sitt, hvis han er kjøpmann, tjener han på sin handel, og hvis han er student av en kvinne, så vil han slå en vakker kvinne, og hvis det blir sett av en kvinne som har gift og forsyningen av mannen hennes er større . Og solens lys er kongens prestisje og hans rettferdighet, og fra hans ord mottok solen et løft fra sultanen, og den som ser solen stige opp på hodet, men ikke kroppen, han vil få en seriøs og omfattende saken . Og hvis det dukket opp på føttene uten resten av kroppen, ville han få tillatelse fra før dyrking, og hvis det dukket opp på magen under klærne hans og folk ikke visste, ville han ha spedalskhet så vel som på resten av organene hans under klærne . Og den som ser magen hans splitte og solen stiger opp i ham, så dør han, og hvis en kvinne ser at solen har kommet inn fra salen hennes mens han er krage og deretter går ut fra halen hennes, da vil hun gifte seg med en konge og bli hos henne en natt, og hvis det faller på skjeden hennes, så begår hun hor, og hvis han ser at solen har gått over alt og han er bak henne, følger han henne. Så dør han, og hvis han ser at han følger solen mens den beveger seg og ikke har gått ned, så blir han fange hos kongen . Hvis han ser solen forvandle en gammel mann, ydmyker sultanen Gud den allmektige, gjør rettferdighet og oppnår makt, og forholdene til muslimer forbedres, og hvis hun blir ung, svekker han muslimenes tilstand og vanærer sultanen . Hvis han ser en ild komme ut fra solen og brenne det som er rundt den, så går kongen til grunne noen av sine hovmenn, og hvis han ser solen rød, er han korrupt i sitt rike . Hvis han så det gulnet, var kongen syk . Hvis det blir svertet, vil det seire, og det vil bli en skum . Hvis han ser at hun er fraværende, vil han savne forespørselen ….
…Solens kamp går ut mot kongen, og reduksjonen av solstrålene vil forringe kongens prestisje . Hvis han ser solen splittes i to halvdeler, så gjenstår halvparten av den og den andre er borte, så kommer den ut til kongen utenfor, og hvis den gjenværende halvdelen følger den gyldne halvdelen og blir med og vender tilbake til en sunn sol, så utenfor tar hele landet, og hvis den gående halvdelen vender tilbake til den gjenværende halvdelen og solen kommer tilbake som det pleide å være, kom hans konge tilbake til ham og han vant utsiden . Hvis hver av de to halvdelene blir sola alene, har utsiden det som er med kongen fra kongen, og blir hans motstykke, og tar halvparten av sitt rike . Hvis han ser solen falle, er det ulykke for verdiene på jorden eller for foreldrene . Hvis han så som om solen hadde stått opp i et hus og lyst opp hele huset, ville husets folk ha ære, verdighet og næring . Og den som så at han hadde svelget solen, han ville leve i et tungt liv . Hvis han så det, ville kongen dø . Og den som blir rammet av sollys, Gud vil gi ham stor skatt og penger . Og den som ser solen senke seg på sengen, han vil bli syk og betent kroppen . Hvis han ser ut som om han gjør godt mot ham, indikerer han fruktbarhet og forlot, og indikerer hos mange mennesker helsen . Og den som solen tar noe fra ham eller gir ham noe, det er ikke Mahmoud . En av indikasjonene på gode gjerninger er at en person ser solen i sin normale form og vane, og en økning eller reduksjon i den kan være skadelig . Og den som finner solvarmen og tar tilflukt i skyggen, han vil bli frelst fra sorg . Og den som finner kulde i skyggen og sitter i solen, hans fattigdom er borte, fordi kulden er fattigdom . Og den som er i stand til å se solen når den er svart og forvirret, kongen er forpliktet til ham i alle spørsmål . Og det ble fortalt at dommeren i Homs så ut som om solen og månen ble drept, og planetene skiltes, så den ble delt med solen, og den ble delt med månen . Han fortalte om sine visjoner om Omar bin Al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham . Han sa til ham : Hvem var du med? Han sa : Med månen . Umar leste : ~ Så vi slettet nattens vers og fikk oss til å se dagens vers .~ Og han avledet ham fra Homs arbeid, så han bestemte at han gikk med Muawiya til to rader, og han ble drept . Og den som ser solen, månen og stjernene samlet på ett sted og deres konge, og de har lys og stråler, så er ordtaket akseptabelt for kongen, ministeren og presidentene . Hvis det ikke er lett, er det ikke noe godt i det for de visjonære . Hvis han ser solen og månen se ned på ham, er foreldrene hans fornøyde med ham . Hvis de ikke har en stråle, er de sinte på ham . Hvis han ser sol og måne på høyre og venstre side, foran seg eller bak seg, vil han bli rammet av frykt eller ulykke og nederlag, og han blir tvunget til å flykte med den, fordi Gud den allmektige sier : “Og den solen og månen har samlet sammen, og personen skal si det som er dagen for rømning .” Og svart, sol, måne og stjerner og deres rotasjon, forandrer velsignelsene i denne verden . Og en solformørkelse skjedde med kongen . Og den som ser skyer som dekker solen til lyset er borte, kongen vil bli syk . Hvis han ser at det ikke beveger seg i skyene eller kommer ut av det, vil kongen dø, og solen kan ha vært en forsker som vet hvordan skyene evakuerte, så vil tristhet evakuere fra ham . Månen : Opprinnelig minister for den største kongen, eller en sultan uten den største kongen, og stjernene rundt ham er soldater . Og hans hjem og boliger, eller hans koner og tjenestepiker . Og kanskje indikerer han forskeren og juristen og alle bevisene som han veileder, fordi han blir ledet i mørket og skinner i offentligheten . Det indikerer gutten, mannen og mesteren, og kona og sønnen, for hans skjønnhet og lys, og ligner ham med skjønnheten til kvinner og menn, så det sies som om fullmånen var som om det var en månemåne . Da tolkes og praktiseres hans ulykker som ligner på det som tidligere ble nevnt i solen, og det kan indikere en økning eller reduksjon, fordi den øker og avtar, for eksempel penger, verk og kropper, sammen med den tidligere uttalelsen om trafikk, slik som en pasient som ser i begynnelsen av måneden har falt ned på ham eller brakt ham til ham, så vil han våkne opp fra problemet sitt. Han blir spart for sykdommen . Og hvis det er en måned kort, så er alderen borte, og fristen nærmer seg mengden igjen av måneden, det kan være dager, og det kan være en samling, måneder eller år, med bevis lagt til det i en drøm eller i våkent liv . Hvis han kommer ned i begynnelsen av måneden, eller hvis han ser ut til å være fraværende, har han forlatt plassen sin og har kommet fra reisen . Og hvis det var på slutten av måneden, etter å ha reist og forlatt hjemlandet . Og den som ser ham med ham eller i fanget eller i hånden, han skal gifte seg med en mann etter hans lys og lys, enten han er en mann eller en kvinne . Aisha, må Gud være fornøyd med henne, så tre måner som falt på rommet hennes. Hun fortalte faren om sitt syn, måtte Gud være fornøyd med ham, og sa til henne : Hvis ditt syn er sant, er tre begravet i rommet ditt, de er de beste av jordens folk ….
…Det er følt at å drikke vin Vskr ham det smitter haraam rikdom og påvirker av de pengene sultanatet så mye sukker, og sukker fra ikke- årgang det blir syk, de er alvorlige og frykter for verset : ~ Folk ser fyllerier ~ vers, og kanskje sukker indikerte død, spesielt for pasienten sier, ~ kom fyllighet .~ Verset ….
…Og den som ser at den avdøde er naken og hans nakenhet blir avslørt, så indikerer han at han har gått fra denne verden naken fra gode gjerninger, og hvis han er fra folket med god og rettferdighet, så er det en hvile for ham ….
…Og den som ser at han går på veien og ikke blir sliten, så indikerer han frelsen av sin rett til de som er i ansiktet hans, og hvis han er sliten, er hans frelse vanskelig ….
…Hvis han har en datter, og han ser ut som om hukommelsen hans blir avskåret og plassert på øret hans, så føder datteren sin en jente, ikke fra mannen hennes . Og kutte ham av til guvernøren er isolert, og krigeren har et nederlag ….
…Daniel sa: Den som så at han hadde dødd og folk gråt for ham, de sørget for ham, vasket og pakket ham inn i linningen, bar ham på kisten og begravde ham i graven, alt dette indikerer korrupsjonen av hans religion, og hvis han ikke ble begravet, indikerer det godheten i hans saker ….
…Det ble sagt om synspunktet at det er autorisert og vurderer bønnen og folket er forent, ikke kommer til bønn, det krever rett til et folk Viobon, og de er urettferdige mot verset ~ Han ga dem en muezzin som Guds forbannelse over de undertrykkerne .~…
…Jaber al-Maghribi sa: “Den som så at noen slo ham og ikke visste hva som var grunnen til å slå ham, da vil han tjene penger og penger og ha på seg noe nytt. Hvis han er redd for å stenke julingen, er han trygg fra det han frykter . ”…
…Og den som ser at han døde og ble gravlagt, og ingen sørget for ham, og ingen fulgte begravelsen hans og ikke ble vasket, det indikerer at han ikke var bygd i noe av det som hadde blitt ødelagt fra huset hans, med mindre det var noen annet enn ham, så kan han bygge den ….
…Antallet hundre tusen og fem tusen 100 – 1000 – 5000: betegner seieren over fienden til Gud den allmektige : ( Din Herre utvider deg med fem tusen redde engler ) og tusen kan indikere bønn i Profetens moske ….
…Og den som ser at han rømmer og går inn i et hus og lukker døren, og huset er koblet til hus, det indikerer frelse fra bekymring og nød, og hvis han er syk, vel ….
…Og den som ser en død person, kjenner ham og hilste på ham og spurte ham, fordi han ikke døde det året, og det indikerer hans godhet og de dødes godhet ….
…Og den som ser at han legger forsyningene i medgiften med en penn, så indikerer han at barna har fått utukt, og hvis ringen er av gull og den er ødelagt, indikerer han at han tenker og om den er av sølv , så gifter han seg med en kvinne eller kjøper en hushjelp, og hvis den er av null, indikerer det fordelen, og hvis den er av jern, er den Det indikerer hans styrke i saker, og hvis den er av kobber, indikerer det at det er lite bra, og hvis det er av tre, så indikerer det strid ….
…Og det ble sagt at den som så at han spiste honning og honning, noen av uttrykkene hatet det til de tolket det med morens ekteskap ….
…Noen samlere av tolkningsbøker sa her jujube og granatepletreet er mandatet og håndhevelsen av en ordre, og det kan tolkes av en hederlig mann ….
…Han sa at fordelen med visjonen til den muslimske Kirmani tror visjonen til de vantro og visjonen til verden tror visjonen om de uvitende og visjonen om visjonen om den skjulte troen er skjult og synet til mannen jinx og visjon om Sheikh sannere visjon om den unge mannen ….
…Og Ibn Sirin sa at det er saheeh fra dem fordi den vantro og dhimmien er gyldig fra dem, så det er bedre for dem å være korrekte ….
…Og den som ser som om han har druknet og får ham til å dykke en gang og sveve en annen og bevege hendene, han vil oppnå status og tilstand ….
…Hvis kvinnen ser at hun leser prekenen og snakker med kunnskap og visdom, blir hun tydelig ….
…Abu Sa’id, predikanten og al-Karmani, sa: ~Den som så at han hadde slått en villku og spist kjøttet hans, han ville slå penger fra en vakker kvinne .~…