…Såle : de er grusomme, som for tøfler, den som bruker dem reiser eller reiser, noen som deler hans syn med ham, eller reiser med penger, og det hvis han går i dem i en drøm . Men hvis han bruker den og han håper å reise, kan den være fullført, og den kan ikke fullføres hvis han ikke går i den, og hvis han slutter å bruke den eller tar den av, bor han fra sin reise og resonnerer gjennom ham . Og hvis hun er en tøffel med vann, så er hun en kone eller en slavejente som drar nytte av hennes eller hennes samleie . Når det gjelder Taifs tøfler eller hva kjøpmenn disponerer i markedene, er det en indikasjon på penger, anskaffelse og pensjon . Det kan indikere kona også om han gikk med henne under rollen, kjøpte henne eller ble gitt til ham . Hvis den er ny, er den tidlig, gratis eller aktuell, og hvis den er gammel, er den slitt, så blir den fuktet . Hvis sanden kuttes av, blir hans levebrød forstyrret, eller industrien hans er stillestående eller hindret uten hindringer, selv om kona hans ble sint på ham og hennes svik dukket opp for ham . Og hvis anklene hennes ble kuttet av, og hun var syk og omkom, eller ulydig, ble hun skilt, med mindre han i en drøm ble behandlet for å fikse det, eller han lovet å gjøre det, eller han avgjorde det i seg selv, så blir hun utskrevet etter overgangsalderen, og han vurderer henne etter skilsmisse . Hvis han ser at han hadde på seg slitte sandaler og går i dem på den tiltenkte stien, så reiser han . Hvis han bruker sandaler og ikke går i dem, så rammer han en kvinne eller en hushjelp . På samme måte, hvis han så at han ga en sko i hånden og tok den eller eide den eller hadde den med seg i et hus eller en container, så eier han en kvinne av det hun beskrev . Hvis sålen ikke er slitt, påvirker den en kvinne eller en hushjelp, en jomfru, og på samme måte hvis hun er kledd og ikke slitt . Hvis sålen var av okseskinn, var kvinnen utenlandsk . Og hvis det var fra hesteskinn, var det fra araberne eller fra de lojale araberne . Likeledes hvis det var fra kamelskinn . Hvis han så at han gikk i to sandaler, ble en av dem trukket av beinet hans og han gikk med den andre, så er dette avskjed fra en bror som har en søster eller en partner på baksiden av en reise, for når han gikk i den ble han i tolkningen av reisen, da en av dem tok av seg broren på baksiden av en reise . Og hvis han ikke var en bror eller en jevnaldrende, og han så sin eneste tapt eller falt i en brønn eller noen overveldet ham, var det tilfelle i hans kone . Hvis sålen blir ugyldig etter det, så blir kona syk og blir sunn, eller kvinnen har forlatt ham eller pensjonert seg, eller det som er utsatt for kvinner fra det samme, og deretter tilbake til sin første tilstand . Hvis han så at sålen ble stjålet fra ham og noen andre hadde på seg den, svarte hun den eller ikke visste den, så det er ikke bra for eieren, fordi han myrdet sin kone eller slavejente som hadde på seg den . Hvis han ser at sålen har blitt snappet eller brent til han ikke har noe eller noe lignende igjen, så er det kona eller tjenestepiken hans . Hvis han ser at han har lappet sålen, håndterer han konas situasjon eller har samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, er det ikke noe godt i de nakne kvinnene . Hvis det er en tøffel som tilskrives reiser, er ikke reisen fullført . Hvis han ser en såle uten skinn av en sko, er noe som ligner på det foraktelig, eller tilskrives i tolkning noe annet enn det til sålen med en familie, så tilskrives kvinnen som bruker den essensen av det eneste, enten det er godhet eller korrupsjon . Og hvis det er fra sålene som tilskrives en reise, tilskriver jeg den reisen til essensen av den skoen, enten god eller dårlig, som beskrevet . Og hvis han så hennes feller, som han holder utslitte eller brutt av svake . Eierens tilstand når han reiser det, eller i en kvinne som tråkker på det, er like mye som essensen av fellene, dens skjønnhet, styrke og utseende ….

…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….

…Og den som ser dette som en autoritet eller autoritet, da vil hans autoritet bli fjernet fra ham, og hans befaling blir ikke oppfylt for ham ….

…Den som ser at qiblah er omledd fra sin plass til en annen side, og det blir fulgt av det, så er det på tre måter at kongen endrer seg og visjonæren beveger seg mot retning av qiblahs retning og fremveksten av en konge fra den siden og hans beslag med en gyldig kontrakt. Dette er hvis folk ser etterfølgerne. Han ber til et annet mål enn qiblah ….

Hvis en polyteist ser at han har blitt muslim, eller han ser at han ber mot retning av qiblah, eller hvis han ser at han takker den allmektige Gud, så guide til islam

Den som ser en død person komme til ham og le av ham, takket ham for hans arbeid i hans testamente eller sin familie, eller for det han nådde ut fra sin bønn . Hvis det ikke er noe av det, har han ryddet ham i sin gode tilstand og lydighet mot sin Herre . Og den som kaller ham, er død, da er hans bønn en nyhet om det som er i fravær av Gud, måtte han bli herliggjort og opphøyet ….

…Profetens visjon, må Guds bønner og fred være over ham, drepe Al-Hussain Profetens visjon, må Guds bønner og fred være over ham, Ibn Abbas og Umm Salamah – må Gud være fornøyd med dem – angående drapet av Hussein bin Ali – må Gud være fornøyd med dem – når det gjelder profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, for dette er det på myndighet av Umm Salamah – må Gud være fornøyd med henne – Sendebudet til Gud, må Guds bønner og fred være over ham, legg deg en natt for å sove, så jeg våknet forvirret, så la meg og sovnet, så våknet jeg forvirret, uten det jeg så første gang, så la han seg og våknet opp med en rød jord i hånden, kysset den, så jeg sa : Hva er denne jorden, Guds sendebud? Han sa : ( Gabriel fortalte meg at dette dreper Iraks land til Hussein, så jeg sa til Gabriel : Vis meg jorda i landet han blir drept på, for dette er dets jord .) Og i en fortelling om myndigheten av al-Tabari at Guds sendebud, fred og Guds velsignelser være over ham, la seg en dag og våknet med en følelse av rødhet og med en rød jordhånd som kysset den, så jeg sa : Hva er denne jord, sendebud av Gud? Han sa : ( Gabriel, fred være med ham, fortalte meg at dette dreper Iraks land for Hussein, så jeg sa til Gabriel : Vis meg jorda i landet han blir drept på, for dette er jorda .)…

…Og det ble fortalt i betydningen at en mann kom til Ibn Sirin og sa til ham : Jeg så som om jeg spiste varme kikerter, så han sa til ham: Jeg kysset din kone i Ramadan mens du faste, og han sa ja ….

…Rosen : en sønn eller hederlige penger, og det ble sagt at en rose indikerer fravær eller en bok . Og det ble sagt at rosene er en paradoksal kvinne, eller en gutt som dør, eller en handel som ikke varer, eller en glede som forsvinner på grunn av manglende overlevelse av rosene . Og den som ser som om en ung mann har gitt ham et svar, da betaler en fiende av ham en pakt som ikke varer for ham . Og den som ser at han har en krans på hodet, han vil gifte seg med en kvinne, og skillet mellom dem vil være nært . Og hvis en kvinne ser det, så har hun en mann i denne egenskapen . Og den glade rosen er denne verdens blomst uten å ha kraft eller overlevelse . Og han hogg rosetreet i skyen og plukket rosene med glede og plukket det hvite fra hagen sin, kysset sin kyske kvinne . Hvis rosene er røde, er kona hans en munter person . Og hvis rosene er gule, så er hun en rettet kvinne . Og plukket opp roseknappene som ikke åpnet seg, bevis på at en kvinne aborterte et barn . Og det ble sagt at rosene er snille . Og den som plukket opp en stor velkjent rose, det ble akseptert av ham gjentatte ganger for en vakker, vakker kvinne som enhver ville ønske å kaste den stygge artikkelen, og hun var uskyldig i det : En gruppe uttrykkere sa : De to vindene er få, og mange av dem er tristhet . Rosene gråter, vrangforestillinger og tristhet, bortsett fra det som sees på stedet det er kjent, uten å berøre den eller trekke den av . Basilikumet gråter hvis det fjernes fra stillingen og treet dør . Så lenge han lever i planten sin, finner du duften hans, så er han et barn og noe lignende . I tillegg til roser, myrtle, pepper og alt som tilskrives de to vindene, så vel som pulser og det som er ukjent for antall opprinnelse i reproduksjonen, er det de og sorgen . Og de spiser belgfrukter og sorg, og mynte sørger . Når det gjelder jasminen : Det ble fortalt at en mann kom til Hasan al-Basri, må Gud nåde ham og sa : Jeg så i går som om englene kom ned fra himmelen og plukket opp jasmin fra Basra . Al-Hassan husket og sa : Basra-lærde er borte . Det er blitt sagt at Jasmine indikerer bekymring og tristhet, fordi fornavnet er Yas ….

…Og den som ser englene synke ned et sted, indikerer at herlighet og seier har skjedd for hans familie, og det ble sagt at det er gunstig regn og letthet, forsvinningen av motgang og pasientens syn på kongen er hans død og andre er seirende. Og den som ser at han flyr med englene, skal drepes og den som ser at han har samleie med en konge, hvis han finner lyst, vil han ha penger og bevis for hans død og den som ser noen blant englene i form av en velkledd og velstelt person, så er han glad og god, og hvis han ser ham imot det, er han imot det. Og den som ser en av de åndelige og hederlige engelskribentene, han vil bli velsignet med vitnesbyrd, Gud allmektig villig, og den som ser Gabriel, fred være med ham, så reiser han for å søke kunnskap og studere et ønske, og hvis hans syn gjentas Fiender , og kanskje påkalte han det gode og forbød det som er galt, og den som ser Mikael blir belønnet i de to kretsene, og den som ser Israfil, blir god og reiser med fordel, og hvis han hører ham blåse i bilder, vil han snart dø. Det var en syk person som indikerte sin død, og kanskje det indikerte en fiende som hadde til hensikt å skade, og hvis han så ham et sted der det ikke var sykdom, indikerte han sin tomhet, familiens fattigdom og deres separasjon, og den som så at han kysset ham, da ville han slå en arv…

…Det er sjelden at en kvinne kom til profeten, fred være med ham, og sa: O Guds sendebud, jeg så som om søylen på taket til huset mitt hadde brutt og sa : Din mann kommer fra å reise . Eller som han sa, så gikk kvinnen og kysset mannen sin, så etter det så hun det og hun kom til profeten, fred og velsignelse være med ham, men hun fant ham ikke, så hun kom til Abu Bakr al-Siddiq , må Gud være fornøyd med ham, og fortalte henne visjonen, mannen din vil dø, og det som menes med dette er at hennes første syn var mannen hennes ) fraværende, så han aksepterte og andre gang mannen hennes var til stede og kapitlene Ulike ….

…Han er i en drøm en lettelse for noen som er i nød, gifter seg med en enslig kvinne, skal reise, holde selskap og avsløre hemmeligheter . Den private delen viser fengselet eller døren til huset som den allmektige Gud har befalt ham å komme fra. Gud den allmektige sa : (Og kom hus fra portene deres ). Og skjeden og kysset som han gifter seg med . Og vulva indikerer graven eller opplysningen . Og vulva er villedende list ….

Hvis han ber mot solnedgang, indikerer han ondskapen i sin lære og hans frimodighet for synder, fordi det er kysset til jødene, og de våget å se på hvalene på deres sabbater.

…Poenget med tilbederen er den som i en drøm ser at han ber mot øst, fordi han er en mann med dårlig skolegang, mye falmende mennesker, som tør å synde fordi han var enig med jødene . Og hvis ansiktet hans er mot det som ligger øst for, så er han en mann av innovatøren, og øst er qiblah for de kristne, og hvis ansiktet hans fra det som følger er baksiden av Kaaba, så avviste han islam ved å begå en stor synd, eller en falsk ed . Eller baktalelsen til en kvinne som er gift, og ikke unngår umoral, og trollmennene har tillatt seg å begå enhver forbudt handling . Hvis han ser at han ikke kjenner kysset, er han partisk i sin religion . Hvis han ser at han ber mot Kaaba, så er hans religion rettferdig ….

…Abu al-Qasim al-Husayn bin Bakr bin Harun fortalte oss, på autoritet fra Abu Muhammad al-Marashi, på autoritet til Ahmad bin Muhammad bin al-Hajjaj, som sa : Jeg forsto den mest riktige av al-Shafi’i , Malik og Ahmad bin Hanbal, må Gud være fornøyd med dem, og alle de som fører til rettsvitenskap, så jeg var uenig i deres uttalelser og deres forskjeller i saker, så jeg likte å ta det mest riktige Deres ord, spurte jeg Gud den allmektige for å vise meg profeten, må Guds bønner og fred være over ham, i søvn, så han falt i tankene mine om at du skulle se fredag ​​kveld, så når fredag ​​kveld var i magi og jeg var ferdig med rosen min, og jeg satt på min tilbake og ventet på muezzinen, øynene mine overveldet meg og jeg falt i tankene mine om at profeten ba Gud velsigne ham og gi ham fred kommer til meg, så en mann kom inn i meg med paller og hvite klær, og han hilste og satt, så kom profeten, må Guds bønner og fred være over ham, hilste på ham og kysset ham mellom øynene og s aw ham på epitetet som var med meg, og på kvaliteten som var med meg, og med en gruppe av hans følgesvenner, så han satt og satte seg mellom hendene hans. Så jeg spurte ham om problemer, så avsluttet jeg med det jeg hadde i rettsvitenskap, så jeg spurte ham om et spørsmål, og han sa : Jeg er i samsvar med hva han sier, og han nikket til innsiden foran seg . Så spurte jeg ham om en annen, og han sa : I henhold til hva han sier dette, så spurte jeg ham om spørsmålene om uenighet, og han var i hånden hver dag, og han sa på hva han sier dette, så det falt i tankene mine at han var Ahmed bin Hanbal . Jeg sa, Guds sendebud , du er blitt prøvd . Han var tålmodig og sa til meg : Se hva Gud har gjort mot ham, så vendte han seg til meg og sa : Be med oss ​​neste dag, så jeg sa, o Guds sendebud, jeg trenger ikke det . Da ble bønnen opprettet, og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, kom frem og ba med oss ​​og sa : Fred være med deg og Guds nåde . Så jeg gikk til høyre for meg, og så skjønte jeg at jeg sto overfor qiblah ….

…Når det gjelder bitene av annen mat, blir de fordelt på ansiktet, og Ibn Sirin sa: Den som så at noen la en god bit søt, søt mat i munnen hans, han hører en tale som han ønsket eller kysset av en av hans slektninger, og hvis biten var en tykk mat, så er hans uttrykk mot ham ….

…Og sukkerrør : hyppigheten av ord er passende og ønskelig . Og ett sukker er kysset til en elsker, eller en gutt . Og sukker Alkther indikerer hva som ble sagt og sagt ….

…De døde så at giftet seg kjent : effekten av skuespilleren påvirker ham bedre enn en bønn eller en lenke . Hvis han ser at han gifter seg med de dødes hellighet, når subjektet med godhet, som nestekjærlighet, ritual eller bønn . Og hvis han ser en kjent død person gifte seg i live, kommer han til det rystede nabolaget som er bedre enn arven til den avdøde eller hans arving eller hans arving fra kunnskap eller noe annet . Kysset er det motsatte, fordi subjektet i det plager og aksepterer bedre enn objektet ….

…Han er garantist og garantist, og hans visjon kan indikere frykt, og kanskje høyden på skjebnen, presidentskapet, fremgangen, påkrevd godt og forbudt vice . Kanskje hun antydet øyenbrynet, faren, moren eller professoren. Hvis han i en drøm ble en imam og ba med folk på vei til qiblah med full renhet, verken mer eller mindre, i den, og hvis han var verdt vergemålet, styringen, eller konfronterte det som er gunstig for folket, at vil skje med ham, og han kan ha inngått en garanti eller et gruppesponsorskap. Eller han deltok i et folk som håpet på godt fra dem, og hvis han hadde bedt med andre enn qiblah, forrådte han sine følgesvenner og kjøpte sine kjetterier , og han kan ha begått noe forbudt, og folket ber ham om det med ham, og den som ser at han befaler et folk i bønn, følger han en tilstand der han justerer etter at kysset hans er rett, bønnen er fullført, eller han beordrer folk eller forby dem . Og den som ser at han leder ukjente mennesker på et ukjent sted og ikke vet hva han skal lese, så er han til ære for døden . Og hvis en kvinne ser at hun leder mennbønn, så dør hun fordi hun ikke er egnet til å lede bønnene, så det er bare når hun dør før dem når de ber på henne . På samme måte, hvis han ser en ikke-mahram mann som ikke vet hvordan han skal be eller resitere, leder han et folk, og den som ser at han ber i et folk som står mens han sitter, så overtrer han ikke deres rettigheter, men de er kommer til kort i rettighetene, eller hans visjoner indikerer at han foretar et sykt folk, og hvis han ber med dem som sitter mens de står og sitter, forkorter han ikke. I en sak som han tar over, hvis han ber med et folk som står og sittende, så følger han befalingen fra de rike og de fattige, og hvis han ber med dem som sitter mens de sitter, blir de forbannet av drukning eller stjeling av klær eller fattigdom . Hvis han ser at han ber med kvinner, følger han kommandoen til et svakt folk. Hvis folks mor er på hans side, eller hvis han ligger og har på seg hvite klær, og han benekter sin stilling, og han resiterer ikke i sin bønn eller sier takbeer, så vil han dø og folk ber over ham . Hvis guvernøren ser seg selv lede folket, er han isolert og pengene hans er borte . Den som ber med menn og kvinner, vil oppnå dom blant folket hvis han er verdig til det, ellers vil han være i stand til å megle og forene blant mennesker . Og den som ser at han har fullført bønnen med folket, hans mandat vil bli oppfylt, og hvis hans bønn blir avbrutt, blir hans vergemål avbrutt og hans kjennelser og ord blir ikke gjennomført, og hvis han ber alene og folket ber hver for seg, da er de utenfor . Og hvis han ber en overflødig bønn, inngår han en garanti som ikke vil skade ham, og hvis folket har gjort ham til en imam, vil han arve en arv . Hvis han tror at han leder mennesker, og ikke leser godt, så ber han om noe og finner det ikke . Og den som ber med et folk på et tak, da vil han gjøre godt mot folk og ha et rykte når det gjelder lån eller veldedighet ….

…Blindhet er i en drøm en villfarelse i religion, og blindhet er også rik. Den som ser at han er blind, er rik, og den som ser at han er blind, han glemmer Koranen . Hvis han ser at en person har blindet ham, villeder han ham . Hvis en vantro ser en person som er blind av ham, vil han endre troen . Og den blinde mannen er en fattig mann som gjør ting som slår ham i hans religion . Og hvis en vantro ser at han er blind, vil han bli plaget av sorg og skade, eller en bot eller bekymring . Og hvis han ser at han er blind, innpakket i nye klær, vil han dø . Og den som ser at han er blind, da vil han ha en kamp eller krangel, ellers vil han få dom og kunnskap om historien om Isak og Jakob, fred være med dem begge . Og hvis en blind mann ser at han snur kysset, er det feil . Og den som ser at øynene hans er blinde, sløret mellom seg selv og Gud vil bli ødelagt . Og den som er blind, har synet i en drøm, han vil bli fattig etter sin rikdom, eller bli rik etter sin fattigdom, eller han har mistet pengene eller sønnen han er mest verdifull for ham . Blindhet kan indikere døvhet, forakt for verden eller skjul av hemmeligheter . Blindhet overfor den fremmede er bevis på at han ikke vender tilbake til hjemlandet . Blindhet for fangen er en uenighet, og folk viser barmhjertighet mot blinde og tar hånden hvor han vil ….

…Og den som tror at han kysser en mann eller har samleie med ham eller blander seg med ham, er blandet med lyst, så er hans tolkning som tolkning av ekteskapet, bortsett fra at han er dårligere enn ham i kraft, og hvis kysset ikke er av begjær, den som gjør effekten er god ….

…Og Abu Saeed, predikanten, sa at Violet er en slavejente og plukket opp kysset henne, og når det gjelder esset, tolkes det som en gratis, langlivet mann med en mild karakter, skjønnhet, perfeksjon og sinn fra folket i et hederlig hus som er egnet for vennskap, og en kvinne med disse egenskapene ….

…Og den som ser at han utfører den obligatoriske bønnen og hans bønn er fullført og kysset hans blir rettet, så blir hans behov oppfylt og han når det han håpet på. Og hvis han ser at han ber Fajr, så har han opptjent tillatt eller et løfte som er bra eller dårlig, og hvis han ser at han ber Dhuhr-bønnen, vil han seire over alt det han ber om i denne verdens spørsmål. og det hinsidige. Hvis han ser at han ber fredag, vil han fullføre det han vil og nå det han håper, og hvis han ser at han ber Asr, så er det et ønske, men etter motgang, og hvis han ser at han ber Maghrib, så har saken han ba om når det gjelder godt eller ondt gått, og hvis han ser at han ber middag, så behandler han sine slektninger og får ham glede og det ble sagt at bedrag og gråt skjer med ham, og en betingelse i det han nevnte er at han utfører hver bønn helt i tide, og hvis det er en reduksjon eller en økning i den, så er det i strid med det som ble nevnt, og den som ser at han ber en bønn som er savnet av disse bønnene , så indikerer han oppfyllelsen av sin religion og den som ser at han ber kort i bønnen, så reiser han og fra Han så at han ber en overflødig natt eller dag, så han gjør en rettferdig gjerning. Og den som ser at han ber mens han ler av det, så har han mye distraksjon fra det. Og den som ser at han ber mens han er junub eller på et sted der bønn ikke er tillatt, så har han ødelagt religionen, og den som ser at han ber uten vask, så blir han syk. Han ber øst eller vest, ettersom han avvek fra islam og kanskje har bedt om sin kone d Det sies at folket i moskeen ber til andre enn en qiblah, og den som ser en lærd som ber uten en qiblah eller handler i strid med Sunnah , eller at han ber over Kaabaen har brutt sharia og fulgt lunene og den som ser at han ber I ørkenen er det enten å reise eller Hajj, og den som ser at han ber i en av de tre moskeene, det er bevis på dobling av lønnen og godta hans gjerninger. Og den som ser at han ber på et dyr, det er deres forekomst, og den som ser at bønnen savnet sin tid og ikke finner et sted å be det i vanskeligheter…

…Og den som ser vår profet Muhammad og var bekymret, han vil bli løslatt, eller en fange blir løslatt fra fengselet sitt, og hvis han er i høye priser, så vil han bli løslatt, selv om han ble urett, seier, eller han er redd for sikkerhet . Og hans visjon er et gledelig budskap for den som søker det gode resultatet i hans religion og verden . Hvis han ser ham komme til ham, eller overlate ham til ham i sin bønn, gi ham noe godt eller kle ham på en anstendig måte, og hvis han er en lærd som har gjort det han vet, og hvis han er en tilbeder som har nådd hjemmene til verdige mennesker, og hvis han er en synd, omvender han seg, og hvis han er en vantro, blir han veiledet, fordi Gud den allmektige sier : ( Så tro på Gud og hans sendebud. Den analfabeter profeten ). Profetens visjon indikerer å vise argumenter, artighetens sannhet og oppfylle løftet, og kanskje fiendskap, misunnelse og hat skjedde fra hans familie og slektninger, og kanskje hans familie skiltes og flyttet fra hjemlandet til andre, og kanskje den foreldreløse fra foreldrene hans fanget ham . Hans syn kan indikere visning av verdigheter, fordi fawnen hilste på ham, og kamel kysset føttene hans, og han tok ham til himmelen, og armen snakket til ham, og trærne gikk til ham . Hvis seeren var en av kolinene som behandler øynene, nådde han et stort beløp i sin fremstilling, for på ham være fred, svaret fra Qatadas øye . Og hvis folk er utmattet av tørst, indikerer dette nedstigningen av regn fordi Gud velsigner ham og gir ham fred kilden med vann mellom fingrene . Og hvis en kvinne så ham som hadde oppnådd stor rang, god berømmelse, kyskhet og ærlighet, og kanskje hun var rammet av ulykker og fødte gode avkom, selv om hun hadde penger hun brukte på å adlyde Gud den allmektige . Å se ham fred være med ham indikerer tålmodighet mot å skade . Kanskje hans visjon antydet de troendes seier og de vantroes ødeleggelse, og hvis en skyldner så ham, ble gjelden hans brukt, og hvis han så ham, ble en pasient helbredet av den allmektige Gud. Han pleier å være kjetteri, og hvis han besøkte graven hans, slo han mye penger, og hvis han så at han var sønn av sendebudet, fred være med ham, indikerte han at hans tro var ryddet og sikker . Og den som så at han ble forvandlet til sitt bilde, fred være med ham og var en student av kongen, han skaffet ham og landet var knyttet til ham, og hvis han var i ydmykhet av Gud den allmektige, og hvis han søkte kunnskap, han oppnådde den, og hvis han var fattig, eller celibat, giftet han seg eller var på et sted hvor han ble slått, så lever han med sin velsignelse, og den som så ham, fred være med ham. og hans menn . Hvis hun ser ham gravid eller mannen hennes ser ham, er sannheten ord . Og den som ser ham godt, er en økning i søkerens religion, og den som ser sitt svarte skjegg, vil få glede og fruktbarhet . Og hvis han ser nakken tykkere, så er Imam Hafez for tilliten til muslimene, og den som ser ham, fred være med ham, i en militærleir med våpen på seg mens han ler, så skal den muslimske hæren bli beseiret . Hvis han ser at han, fred være med ham, kammer hodet og skjegget, indikerer han at de er borte . Og den som ser ham lage et brorskap blant ledsagerne, han vil motta kunnskap og rettsvitenskap . Og den som så graven hans, fred være med ham, og han var en handelsmann som hadde fortjeneste i sin handel . Hvis han ser at han er profetens far om fred, så er hans religion ødelagt og hans sikkerhet svekket . Hvis han ser en av konene til profeten, fred være med ham, som er hans mor, øker hans tro . Hvis han ser at han går etter profeten, fred være med ham, så følger han Sunnah . Og den som ser at han spiser alene, den som søker, forbyr væsken og gir ikke almisse . Og hvis han ser profeten, fred være med ham uten sko, så forsømmer han bønnen med menigheten, og den som ser ham ha på seg usynligheten, han befaler ham å streve for Guds allmektiges skyld . Og den som ser blodet sitt blandet med profetens blod, fred være med ham, han vil gifte seg med ære . Hvis profeten ga ham noe som er ønskelig, som vått og kjære, så ville han huske Koranen utenat og få kunnskap like mye som han ga den . Og den som ser profeten, fred være med ham, i bildet av en høy ung mann, det vil være strid og drap blant mennesker. Hvis han ser ham mens han er en gammel sjeik, så er folket sunt, og hvis han ser ham som hvit, omvender han seg til den allmektige Gud og forbedrer hans gjerninger . Og den som ser ham formane ham eller krangle med ham, dette er en kjetteri som han har ført til i religionen ….

…Al-Kirmani sa at pemphigus-drinken indikerer kysset ….

…På autoritet fra Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, på autoritet fra faren på myndighet av bestefaren, sa han : Jeg hørte Abu Talib snakke på autoritet fra Abd al-Muttalib sa : Mens jeg sov i steinen, jeg så en visjon som slo meg, og jeg var livredd for den, så jeg kom til Quraish-presten på slutten av stikket og stikkontakten min traff skuldrene mine, så da jeg så på, visste jeg i ansiktet mitt forandringen , og jeg er på den tiden herre over min nasjon , og hun sa : Vår herre Mabal har kommet til oss med en endring av farge. Har du sett noe fra tidens to hendelser? Så jeg sa : Ja , og ingen snakket med henne før han kysset hennes høyre hånd og deretter la hånden på moren til hodet på henne og nevnte hans behov, og jeg gjorde det ikke fordi jeg var en stor nasjonalist , så jeg satt og sa : Jeg så i kveld mens jeg sov i steinen, som om et tre hadde vokst, hodet hadde nådd himmelen og traff de lyse grenene. Og Magrib og jeg så ikke noe blomstrende lys fra det var sytti ganger større enn lyset fra solen, og jeg så araber og ikke-arabere bøye seg mot den mens den økte hver time i styrke , lys og høyde , en time skjulte seg og en time blomstret, og jeg så et Quraysh-bånd klamret seg fast på grenene, og jeg så mennesker fra Quraysh som ønsker å kutte den. Ansiktet var bedre enn ham, og vinden var ikke bedre enn ham, så han brakk ribbeina og trakk øynene ut, så jeg løftet hånden min for å ta en del av den, så den unge mannen stoppet meg, så jeg sa : Hvem er andelen? Han sa : Andelen er for de som klamret seg til henne og gikk foran deg for henne , og jeg la merke til i panikk og panikk , og jeg så at prestinnens ansikt hadde forandret seg, da sa hun : Hvis du tror på ditt syn, vil de komme ut av ditt hjerte, en mann som eier øst og vest og skylder mennesker ham , så sa han til Abu Talib : Kanskje du vil være denne nyfødte . Han sa : Så det var Abu Talib. Denne hadithen skjedde og profeten, må Guds bønner og fred være over ham , har gått ut og sier : “ Treet var. ” Og Gud kjenner best Abu al-Qasim al-Amin , så det blir sagt til ham : Tror du ikke på det? Han sier : ( fornærmelse og skam )….

…Menstruasjon i en drøm for en gravid gutt er en gutt, fordi Gud den allmektige sa : ~ Hun lo, så vi forkynte for henne om Isak .~ Hvis en mann ser at han menstruerer, og han har samleie med penger, er hans samleie tillatt . Hvis han ser at han gifter seg med sin kone mens hun er motvillig til å gjøre det, er kanskje hans verdslige liv bevist mot ham, og hvis han ser henne at hun får sin periode, vil hans gjerning bli brutt . Når det gjelder kysset av begjær, går det i løpet av ekteskapet, og uten begjær aksepterer gjerningsmannen gjenstanden og har til hensikt å komme den, eller med et spørsmål og behov, som han vil oppnå hvis han er i stand til det eller smiler til ham og ikke skyver ham fra det eller benekter at han gjorde det mot ham ….