…Og den som ser at han har lagt en varm bit i munnen, det indikerer at han faller i en ulykke fra noens ord ….
Drømmer om blir skutt i armen
(75 betydninger av å drømme om blir skutt i armen)…Og den som så at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….
…Og den som ser en hval i en dam eller en dam når den snur seg og tetter den, så tolkes den av en dårlig behandlet person, ikke av noen som ser en hval som åpner munnen, da skal den tolkes av fengsel ….
…Dirhams : En hestes dirham er en religion, kunnskap og oppfyllelse av et behov eller en bønn, og det rene er minimum av den visjonære og hans behandling hver søndag for lojalitet og overlevelse av inntjening og tillit . Al-Sahih og dens forvirring på en mann som hører ordene til det sanne . Og antallet deres er antall rettferdighetshandlinger fordi det står skrevet på den, det er ingen gud annet enn Gud og Muhammad er Guds sendebud, og gjerningene fullføres ikke uten minnet om den allmektige Gud . Hvis en person ser det, vil saken om religion og verden bli oppfylt for ham. Hvis han ser med seg et bredt og vakkert kapittel, så er det en religion, og hvis han er en av barna i denne verden, vil han motta en vid verden og et godt levebrød . Og hvis en gravid kvinne fødte en god gutt . Og de mange dirhamene hvis han er plaget med et vitnesbyrd, er mye bedre enn glede og glede, og hvis han ser at han har en god og sunn dirham på en person, har han et rett sertifikat, og hvis han ber ham om det, så ber han ham om et vitnesbyrd, så hans retur er et vitnesbyrd om sannhet og helse. Vel, han råder uvitende mennesker og godtar ham ikke . De oppblåste dirhamene er bedrag, løgner, uenighet og svik i å leve, eller å begå store synder der det ikke er noen inskripsjon i ord som ikke inneholder fromhet . Og som ble inngravert av Tyrus, kjetteri i religion og umoral, og den avbrutte rivaliseringen opphører ikke, og det ble sagt at artikkelen er avskåret . Å ta det er bedre enn å betale det fordi de betalte det. Hvis han stjeler en dirham og gir den i veldedighet, forteller han det han ikke kan høre . Hvis han ser ti dirham med seg, så blir fem hans mangel på penger, og hvis han ser fem, blir det ti, og dobler pengene hans . Noen av dem sa at dirhamene i visjonen er bevis på ondskap, og alt som var forseglet med skinnen, og dirhamene ble sagt å indikere hyppige ord om edle ting, og dirhamene ble sagt ord og argumenter hvis de var fremtredende, og Hvis dirhamene ble gitt i en bunt eller pose, ble de i hemmelighet avsatt . Kanskje en dirham var barn, og pengene var dårlige og vanskelige, og hest dirham var gode ord, og de dårlige dirhamene var dårlige ord. Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde to dinarer i den, så jeg ba om dem, og han sa : Se, jeg har mistet noe fra bøkene dine . Sa han, og jeg så om jeg hadde mistet to argumenter . Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : Jeg så som om jeg hadde slått tjuefire dinarer, som ble talt for dem alle, og jeg fant bare fire av dem . Han sa : Du ber alene og savner menighetene . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde truffet en dirham som en kasrawi, så han sa : Du vil få godt, men han rørte ikke ved det før han hadde gagn av ham . Så kom en annen og sa : Jeg så som om jeg hadde skutt en arabisk dirham . Han fortalte ham at du slår . Så det ble vist for ham at han hadde slått hundre knop . Det ble sagt til Ibn Sirin Hvordan vet du det? Han sa : Kasrawi har en konge og en krone på seg, og araberen må slå denne dirhamen . Og en annen kom og sa : Jeg så som om jeg traff dirham . Han sa: Føler du deg? Han sa ja . Og han så en mann som om han hadde lagt en dirham under foten hans, så han fortalte om synene sine ved en kryssing . Han sa: ~ Du er – du vil vende deg bort fra gjeld .~ Personen i visjonen var livredd og reiste seg, og han hadde til hensikt at jihad skulle overgi sin religion. Da de to gruppene så de vantroes familie, ble han truffet av kvaler til han falt fra sin religion, og beviset for hans frafall er hans tråkk på navnet på den allmektige Gud . En annen mann kom og sa : Det er som om jeg trampet profetens ansikt, må Guds bønner og fred være over ham, med føttene mine . Ibn Sirin sa til ham : ~ Bit i går og frykt deg i benet ditt?~ Han sa ja . Han sa, ta den av . Så han tok det av, og det falt en diram fra ham, på hvilken Guds navn og navnet på Guds sendebud ….
…Hodet til Goliat: Den som i en drøm ser at han er hodet til Goliat, han er en listig mann som kaller folk til bedrag, bedrag og bedrag . Og den som ser at han heter Ras Jaloot, og han hater det, så blir han skutt med svik eller ulykke eller bedrag, og han er uskyldig for det ….
…Kan du lære uttrykk for drømmer? Eller er den gave Gud gir den til hvem Han vil av tilbedelse , som er vanlig blant en stor sektor av grensekryssinger av drømmer , og mennesker ? Er det en vitenskap som kan tilegnes og læres og deretter utvikles i den – i henhold til dens talenter – eller fortsetter den på ett nivå i den som et resultat av dens evner , som ikke kan overgås? Er det en miraisah som eieren er avskåret med , eller er det spekulasjoner og antagelser , og antagelsen savner og rammer? Det er tydelig for de som leser denne boken , forfatteren har en tendens til å være klar over uttrykket på høyden, og utpekte Gud av noen av profetene, fred være med dem Kyousef, Abraham, Jacob og Mohammed, og utmerket seg når mange av ledsagerne ærverdige Abu Bakr, Omar og Aisha og andre, men dette er ikke vitenskap Farasa er født med eieren, ikke bare marihuanaen, og hvis krysset av visjonen er en av eierne av disse to typene, er det bedre og hans mening er mer korrekt, men dette får oss ikke til å lukke døren for å lære visjonen utover disse to typene ! Ja , det uttrykker visjonen om dørfysiognomi eller inspirasjonen til sjalusi, men jeg har et enkelt spørsmål her : Hvem er klassifisert som av disse to typene ikke- apostler av ikke forfedre, følgesvenner og tilhengere av de anerkjente? Hvem som må gi andre denne retten, er apostlene – fred være med dem . ? Kanskje blant dem var Muhammed, må Guds bønner og fred være over ham, da han vitnet om noen av sine følgesvenner om deres overlegenhet i noen vitenskaper og kunnskaper. Derfor vitnet han til Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, å utmerke seg i dette aspektet, til Omar i aspektet av inspirasjon, og til Ibn Abbas i vitenskapen om tolkning og så videre, det er mange spørsmål, men sendebudet , fred være med ham Og fred være med ham, må Gud bli herliggjort og lovprist, sa: ~ Det som blir sagt om innfall (3) at det ikke er annet enn en åpenbaring antyder (4)~. Fra dette punktet analyserer vi spørsmålet for å finne svaret gjennom vår forståelse av tekstene, og Bastaradhana-historiene mottatt for seniorkryssinger, hva finner vi? Vi finner at denne guddommelige vitenskapen gir opprinnelse, men den kan læres og læres ved å studere hvordan man kan uttrykke det når de stiller opp , av apostlene og rettferdige, eller utmerket seg i det som kom etter dem, som så ham fra folket i denne vitenskapen . Det tildeler dette synspunktet , fremveksten av mange ledsagere på denne siden og lærer ham i hendene på Allahs sendebud, fred være med ham . La oss se på ordene fra Abu Bakr, profetens fred være med ham ved en anledning når den ble kuttet av profetens syn, som er : Ibn Shihab sa : så profetens fred være over ham, et syn Vqsa til Abu Bakr sa : ~ O Abu Bakr, jeg så Kanye forhindre deg og jeg graderer Vsbaktk Bmrqatin og en halv ~ , sa han : O Allahs sendebud, må Allah Iqdk til hans barmhjertighet og tilgivelse, og jeg lever etter deg to og et halvt år, nevnt av Suyuti i stor grad og tilskrives Ibn Saad eiendommer ‘1’). Her finner vi at profeten fred være med ham Biskute uttrykket til Abu Bakr som om han ga ham helsesertifikat for dette uttrykket . . Vi finner i en annen posisjon en annen visjon sier, som er : fred være med ham, sa ham : ~ Jeg så om jeg kom masse forbi Vagamtha i munnen min og jeg fant kjernen Aztna Vlfeztha , så tok jeg en annen Vagamtha der kjernen Vlfeztha fant og tok deretter en tredje Vagamtha og fant kjernen til Vlfeztha ~ , sa Abu Bakr : La meg krysse den. Han sa : Han sa : ~ Kryss den .~ Han sa : Det er din hær du ble sendt for å hilse og tjene, og de vil kaste en mann, og han vil søke dem i din plikt, og han vil påkalle dem . Han sa: ~ Likeså sa kongen .~ Fortalt av Ahmad i Musnadah, la han merke til at sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, da han ble spurt Menna Abu Bakr om å krysse den, ikke smigret sannheten, og hadde det ikke vært for hans kunnskap om Abu Bakrs oppfinnsomhet, han ville ikke ha takket ja til en tromme, og han la merke til her at den edle sendebudet sa dette . Tid til Abu Bakr : ~ King sa også ~ , gi ham et høyt vitnesbyrd om helsen til hans ord . Noen hvis du kanskje sier : at Abu Bakr, som inspirerte denne vitenskapen, ikke har noe rom for feil med ham, og svarer på dette synspunktet mot Abu Bakr og så ham her, syndere i et annet emne, og dette beviser at dette vitenskap lærer, kan hun lykkes med å lære har han mislykkes og kan gjøre feil . Se denne andre posisjonen . Ibn Abbas, måtte Allah være fornøyd med at det skjedde at en mann kom til Allahs sendebud fred være med ham, sa : ~ Jeg så i kveld i en drøm parasoll ‘1’ Tnnzv ` 2` ghee, honning, og jeg ser folk Atkvvon inkludert ‘3’ Valmcetkther og uavhengig, og hvis Årsak ( 4 ‘ ) Han gikk fra jorden til himmelen, og jeg så at du tok pengene, så ble en mann faktisk tatt etter deg, en annen mann ble faktisk tatt av ham, deretter ble en annen mann tatt av ham, og han avskåret ham, og da nådde han ham . Abu Bakr sa : O Guds sendebud, min far du og Gud lot meg Flaabrnha sa til ham, Allahs sendebud : ~ Oabbarha ~ , og i nye premier : ~ gjennom ~ Abu Bakr sa : Overbygget Islam er . som for den Antef av honning og ghee, den Koranen Hlaute Tntef Valmcetkther fra Koranen og fremtid . den grunnen koble fra himmelen til jorden, akkurat som du det tar ham Vialik Gud, tar deretter av en mann Viallo ham, så ta ham en annen mann Viallo ham, så ta ham en ma n skal kuttes av ham, og kobler ham deretter Viallo ham . han fortalte meg, o Allahs sendebud, min far du, jeg ble skutt eller savnet jeg ? og han sa profeten være med ham : ~ Jeg var noen og savnet noen? Abu Bakr sa : Ved Gud, Guds sendebud, fortalte du meg hva jeg gjorde galt? Han sa :~ Ikke sverge , ~ble enige om . Crown med denne moderne lang pause som er : at Abu Bakr her ble ikke skadet i noen av hans ord, og dermed reagerer på en mann som sier : at Abu Bakr, som uttrykker visjonen eller dømmekraft og inspirasjon er det ikke rom for historien av uttrykkets martyrium, har jeg lært visjonen . Han som var med ham før profetet, nevnte ikke uttrykkets visjoner fra dem . Snarere, etter mitt syn, er de utdannet fra skolen til nasjonens lærer, som pleide å spørre dem da de så dem, og han sa ofte til dem mens han gikk forbi oss : ~ Den som ser en visjon .~ Som i Sahih Muslim ‘2’ , og folket sa vitenskap : at fordelene med denne samtalen : induksjon klar over visjonen, og spørsmålet om tolkningen, og profetens fred være med ham for å lære dem tolkningen av visjoner og dyder. , og inkluderte det fra nyhetene om det usettede, dette er som du daglig ser fra profeteleksjonene fred være med ham på ledsagernes ører , der ikke bare underviser, men lærer og dialog og forklarer og utvikler seg , og Hola som utmerket seg i uttrykk for visjoner om dem, er Kaltlamiv i hendene på læreren deres, noen av dem utmerket seg i vitenskapen om tolkning, og noen av dem utmerket seg i rettsvitenskap, noen av dem utmerket seg i vitenskapen om arv, og noen av dem utmerket seg i moderne vitenskap er det ikke rart at det er noen av dem som utmerket seg i vitenskapen om uttrykk . Og hvis vi aksepterer dette . Teoretisk læringsteori, så vel som kan være dyktig i vår tid, noen forskere i vitenskapen om uttrykk og kan disse for å studere denne kunsten for andre, og dette synet kan være fremmed for noen i denne vitenskapen spesielt, men kanskje Thrjhm av denne vitenskapen ligner mer på inspirasjon og fysiognomi som om det er en etterligning av apostlene og fant forlegenhet fra denne siden , og fra forfatterens synspunkt at denne oppfatningen er mindre og forplikter andre til å gjøre det som ikke er nødvendig. Dette sies til de som krenker de som prøver å spørre om visjoner og lære uttrykket. Al-Nawawi sa og kommenterte hadithen til Samarah bin Jundub : Hvis profeten ba om morgenen, kom han til dem med ansiktet og sa: ~ Så noen Har du hatt en visjon i går? ~ Dette inkluderer ønsket om å spørre om visjonen og ta initiativ til å tolke den og fremskynde den på begynnelsen av dagen, og den inkluderer tillatelsen til å snakke om kunnskap og tolkning av visjonen og lignende . Imam Ibn al- Saadi sa ( 2/442 ) , og kommenterte verset som Allah gir Yusuf-tolkningssamtaler : at der det opprinnelig var et uttrykk for et syn, vitenskapen om uttrykk vitenskapsmisjon at Gud gir det til hvem han vil av sine slaver, og at menneskelig vitenskap vil bli belønnet på instruksjon og læring . Og derfor beviste det at Umar ibn al- Khattab ba Umays jentene kalle Ktamip for Taperalraaa som Tahdheeb Ibn Hajar (12 \ 399 ). I følge Ibn Sa’d i klasser (7 \ 124 ): Saeed bin Musayyib skulle uttrykke folks visjon , og han tok den fra jenta Abu Bakr navn og tok navnene på faren og tok ham Abu Bakran Waller Sol Karim fred være med ham . Ibn Abd al – Barr som i bagasjerommet ( 1/313 ) Kommenterer intervjuet Samra også : Denne hadith indikerer at til ære for vitenskapens syn og dyder ; Fordi han, må Guds bønner og fred være over ham, bare ba om at hun skulle fortelle ham og videreføre det . Og slik at ledsagerne vet hvordan de skal snakke om dens tolkning, og sjeik Muhammad Ibn Abd al-Wahhab sa, som i samlingen av bøkene hans ( 5/130 ), er vitenskapen om uttrykk en sann vitenskap som Gud velsigner med hvem han testamente fra tilbedelse . Han sa også (5 \ 143 ): Åpenbaring er en sann kunnskap om Gud nevnt i Koranen, og for det ble sagt : gjenspeiler ikke bare visjonen er en av de lærde Ptooelha, fordi det er åpenbaringen av seksjonene . Har advart Shatibi barmhjertighet fra Gud i godkjennelser (2 \ 415): at det ikke er noen fordel og tilslørt gi det Alnaa fred være med ham bare som unntatt, men har fått sin nasjon modell, dette lærer Ekstrapolasjon, og at det ga åpenbaringen til ham, og hans nasjon fikk en visjon God . Ibn Hajar sa : oppfordrer visjonen om naturvitenskapelig utdanning og dens uttrykk til venstre og utelatelse av spørsmålet og forbannelsen i kraft av hva kandidaten inkluderer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene til gjenstandene . E hans ord . Så hvis læreren har verktøyene for denne kunnskapen om kunnskap om Koranen, sunnahen, mestring i det arabiske språket, ordtakene og referatene til denne kunnskapen, hva hindrer ham i å lære uttrykket og deretter uttrykke det? Jeg tror at dette er en legitim rettighet, og kunnskap er bred og ikke omgitt av den, men mitt synspunkt må være en student som er god til denne kunnskapen og er flink til å eksportere den til andre som er begavet av Gud for å forenkle informasjon og legge den til rette for mottakerne. Vi må ikke åpne veien for publikum som ikke har verktøyene til denne kunsten fra de som løser for seg selv og blir fratatt Basert på en flyktig drøm . Her er bilder enkle absurde tanker fra noen av dem : Noen Palestina har gårdsplassen til den store moskeen som venter på Akhosv-hæren, som vil komme til Guds hus og rense fra Tdnashm og slippe fly og brukte resepter basert på drømmer, og så går listen på Vil jeg lure på at nasjonen vår har blitt en drømmenasjon? Selv tilbedelse inngikk drømmer fra de bredeste portene, se på Maktens natt, du finner den definert gjennom visjoner, og se på veldedighet for å finne sitt største motiv, sier de døde til disse menneskene ! Mange ser at døren til veldedighet ikke åpnes før Itsedk forklarer drømmen sin som å komme til kort i døren . Ønsker du flere eksempler og større bilder? Av Gud kaster noen av dem en kvinne med utukt på grunn av en drøm der han så en kvinne, så en leksjon for seg selv ved å lese noen bøker at hun er en ekteskapsbryter, så han skilte seg fra henne ! Det er til og med de som hevder at Allahs sendebud skal være med ham, kom til ham i en drøm og beordret ham Nhah, og da han ble klar over mennesker og begynte å jobbe som i disse visjonene ! Den nettleser, for eksempel Internet se quantum gud Il analyser og avhandlinger som bladde og funnet basert på en visjon fra her eller der, og kanskje vitser hva jeg leste bekrefter at Mahdi var pilegrimer i slik og slik, og hendelsen av å stikke en pilegrim som angivelig gjennomboret at Antikrist som bygde visjonen, så henne natten til hendelsen ! Den forfatteren lurer viktig spørsmål : når man skal våkne opp nasjonen av hennes drømmer ta den og festet til vitenskap på tidspunktet for vitenskapen? Vitenskapen har sine betingelser, verktøy og metoder, som ikke kan overvinnes. Å vite uttrykk for Ashraf-vitenskap er ikke verdt noe menneske å uttrykke visjoner må være kunnskap om Koranen og dens ord. Hvis han så en, for eksempel, noe han bør vurdere Koranen først, fant en sammenheng mellom visjon og staten vers knytte dem her og gi eksempler : det skipet, for eksempel, kan krysse for å unnslippe ord Gud Den allmektige : Den allmektige sa : ~ Vi reddet ham og skipets eiere ~ ( Spider : 15). Og tre kan passere gjennom hyklerne for ordet fra den Allmektige : ~ som om de var bakvedved ~ (Al- Munafiqun : 4). Spedbarnet kan passere fienden for ordet fra den allmektige : “ Så tok faraoene ham opp, slik at de skulle få en fiende og sorg . Og aske kan passere gjennom den allmektiges forfengelige handling : lignelsen om de som ikke trodde deres Herre sine gjerninger som aske som vinden styrket seg med ( Ibrahim : 18). Dermed la Sunnah, sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, de grunnleggende prinsippene og reglene for denne kunsten, og han pleide å fortelle ledsagerne om deres litteratur og typer og spurte dem om deres visjoner og uttrykte dem for dem . Eksempler og aspekter av det er nevnt i foldene i boken, så det er ikke behov for gjentakelse, men han må vite her at profetenes visjoner er sanne. Fra Gud, utførelsesplikten på forsiden av den, eller den reagerer på symbolbildet, og disse symbolene blir forklart av sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, til hennes følgesvenner, og så ser de på dem realisert som håndgripelige materielle fakta . Dette er en av erfaringene disse følgesvennene gjennomgikk, så de hadde godt av det, og senere måtte Gud være fornøyd med dem . Det er også nødvendig å vite opprinnelsen til denne kunsten, at vårens tid er en av de beste tidene for visjoner, basert på ordtaket, fred og Guds velsignelser være over ham : “ Når tiden nærmer seg, den troendes visjon lyver nesten ikke . ” (1) Muslimske fortellerne, og jeg har antydet for ham og at dens betydning er lik. Natt og dag og denne våren blir over sjalu . . Han må også kjenne verdiene til folket som forteller sine visjoner på ham, så visjonen til enkle arbeidere er ikke visjonen til folket i stillinger og lærde, og han må vite om deres land, doktriner og tiden for visjonen . På samme måte må han vite at løver og fugler – bortsett fra det som er sjeldent – er i uttrykket menn, og at hvete, bygg, honning, ull og jern ofte er penger, og så har denne kunsten regler og det er ikke lett å oppnå. Snarere må det studeres og læres av Majid som er perfekt for det for de som ønsker å lære, og Gud jeg kjenner ….
…Denne drømmen betyr ulykke . Når du hører lyden av en pistol, betyr dette tap av jobb og dårlig styring av bedriftens eierskap . Hvis du skyter noen med en pistol, blir du til skamme . Og hvis noen skyter på deg, vil det forstyrre deg av onde mennesker, og du kan være alvorlig syk . Og hvis en kvinne drømmer om å bli skutt, så forutsier denne drømmen en krangel og et hatefullt rykte forbundet med lystige følelser . Når det gjelder en gift kvinne, viser det elendighet på grunn av de andre ….
…Når det gjelder de to underarmene : i tolkning har to slektninger eller venner, som en bror og en voksen gutt, nytte av dem og er avhengige av dem . Hvis en mann ser en kvinne med bare armer, så er hun verden, ifølge profetens hadith, fred og velsignelser fra Gud være over ham, på natten til Mi’raj . Og hvis armen gjør vondt, indikerer det tristhet, ugyldigheten av ting som er laget for hånd og mangel på tjenere . Poesi om våpen er en religion . Håndflatens flathet : verdens vidhet, dens innsnevring, innsnevring av verden og håret på håndflaten er gjeld og tristhet . Og det ble sagt : Det er penger han forkynner fra sin hånd . Og poesi på håndflaten, pengene er borte ….
…Og den som ser vår profet Muhammad og var bekymret, han vil bli løslatt, eller en fange blir løslatt fra fengselet sitt, og hvis han er i høye priser, så vil han bli løslatt, selv om han ble urett, seier, eller han er redd for sikkerhet . Og hans visjon er et gledelig budskap for den som søker det gode resultatet i hans religion og verden . Hvis han ser ham komme til ham, eller overlate ham til ham i sin bønn, gi ham noe godt eller kle ham på en anstendig måte, og hvis han er en lærd som har gjort det han vet, og hvis han er en tilbeder som har nådd hjemmene til verdige mennesker, og hvis han er en synd, omvender han seg, og hvis han er en vantro, blir han veiledet, fordi Gud den allmektige sier : ( Så tro på Gud og hans sendebud. Den analfabeter profeten ). Profetens visjon indikerer å vise argumenter, artighetens sannhet og oppfylle løftet, og kanskje fiendskap, misunnelse og hat skjedde fra hans familie og slektninger, og kanskje hans familie skiltes og flyttet fra hjemlandet til andre, og kanskje den foreldreløse fra foreldrene hans fanget ham . Hans syn kan indikere visning av verdigheter, fordi fawnen hilste på ham, og kamel kysset føttene hans, og han tok ham til himmelen, og armen snakket til ham, og trærne gikk til ham . Hvis seeren var en av kolinene som behandler øynene, nådde han et stort beløp i sin fremstilling, for på ham være fred, svaret fra Qatadas øye . Og hvis folk er utmattet av tørst, indikerer dette nedstigningen av regn fordi Gud velsigner ham og gir ham fred kilden med vann mellom fingrene . Og hvis en kvinne så ham som hadde oppnådd stor rang, god berømmelse, kyskhet og ærlighet, og kanskje hun var rammet av ulykker og fødte gode avkom, selv om hun hadde penger hun brukte på å adlyde Gud den allmektige . Å se ham fred være med ham indikerer tålmodighet mot å skade . Kanskje hans visjon antydet de troendes seier og de vantroes ødeleggelse, og hvis en skyldner så ham, ble gjelden hans brukt, og hvis han så ham, ble en pasient helbredet av den allmektige Gud. Han pleier å være kjetteri, og hvis han besøkte graven hans, slo han mye penger, og hvis han så at han var sønn av sendebudet, fred være med ham, indikerte han at hans tro var ryddet og sikker . Og den som så at han ble forvandlet til sitt bilde, fred være med ham og var en student av kongen, han skaffet ham og landet var knyttet til ham, og hvis han var i ydmykhet av Gud den allmektige, og hvis han søkte kunnskap, han oppnådde den, og hvis han var fattig, eller celibat, giftet han seg eller var på et sted hvor han ble slått, så lever han med sin velsignelse, og den som så ham, fred være med ham. og hans menn . Hvis hun ser ham gravid eller mannen hennes ser ham, er sannheten ord . Og den som ser ham godt, er en økning i søkerens religion, og den som ser sitt svarte skjegg, vil få glede og fruktbarhet . Og hvis han ser nakken tykkere, så er Imam Hafez for tilliten til muslimene, og den som ser ham, fred være med ham, i en militærleir med våpen på seg mens han ler, så skal den muslimske hæren bli beseiret . Hvis han ser at han, fred være med ham, kammer hodet og skjegget, indikerer han at de er borte . Og den som ser ham lage et brorskap blant ledsagerne, han vil motta kunnskap og rettsvitenskap . Og den som så graven hans, fred være med ham, og han var en handelsmann som hadde fortjeneste i sin handel . Hvis han ser at han er profetens far om fred, så er hans religion ødelagt og hans sikkerhet svekket . Hvis han ser en av konene til profeten, fred være med ham, som er hans mor, øker hans tro . Hvis han ser at han går etter profeten, fred være med ham, så følger han Sunnah . Og den som ser at han spiser alene, den som søker, forbyr væsken og gir ikke almisse . Og hvis han ser profeten, fred være med ham uten sko, så forsømmer han bønnen med menigheten, og den som ser ham ha på seg usynligheten, han befaler ham å streve for Guds allmektiges skyld . Og den som ser blodet sitt blandet med profetens blod, fred være med ham, han vil gifte seg med ære . Hvis profeten ga ham noe som er ønskelig, som vått og kjære, så ville han huske Koranen utenat og få kunnskap like mye som han ga den . Og den som ser profeten, fred være med ham, i bildet av en høy ung mann, det vil være strid og drap blant mennesker. Hvis han ser ham mens han er en gammel sjeik, så er folket sunt, og hvis han ser ham som hvit, omvender han seg til den allmektige Gud og forbedrer hans gjerninger . Og den som ser ham formane ham eller krangle med ham, dette er en kjetteri som han har ført til i religionen ….
…Den grillede kamel : Det var uenighet om det, og noen av dem sa at hvis det var fett, så er det mye penger, og hvis det var lite, så lite penger og levebrød i tretthet . Noen av dem sa at den grillede kamelen er trygg fra frykt, og noen sa at den grillede kamelen er en sønn . Hvis han så at han spiste av det, ville han få en sønn som ville vokse opp og spise av sin egen fortjeneste . Og hvis han var moden, oppnådde sønnen god oppførsel, og hvis han ikke var moden, var han ikke en pose i arbeidet sitt . Og det ble sagt : Hvis grillen på markedet er en god nyhet . Hvis han ikke er moden, er han sorg fra sønnen . Og den som ser som om grillarmen snakket med ham, han vil flykte fra undergangen til historien om Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred i den forgiftede armen som talte til ham ….
…Husene til planetene, Al-Bateen, magen hans, Al-Thuraya er rikdom, Al-Dabaran er en hyllest, Al-Haqqa er en formue, Al-Hanaa er Hanaa og en forbannelse, den jemenittiske armen er Jemen, og Al -Shami er en forbannelse. Hjertet er et kupp, og kolan blir vist, og forbannelsene er nåde og nåde . Saad Al-Dhabeh er en fiende og Saad svelget et spill, og Saad Al-Saud Saud, og Saad Al-Khabaya er en utstilling . Og den som så noen av planetene, de er vitnesbyrd om husdriften, som kistedøtrene, den lille bjørnen, den store bjørnen, den flygende ørnen, Tvillingene, piggen, lammet og andre ….
…Lås Hvis du drømte om en lås, indikerer dette forvirring . Hvis låsen fungerer i samsvar med dine bestillinger eller innsats, vil du oppdage at noen gjør deg skade . Hvis du er forelsket, vil du finne måter å hjelpe deg med å overvinne en konkurrent, og du vil også gjøre en vellykket reise . Hvis låsen motarbeider din innsats, vil du være sårbar for latterliggjøring og hån for kjærlighet, og risikable cruise vil ikke gjøre deg noe godt . Hvis du setter en lås på nakken og armen til forloveden din, forutsier dette at tilliten din til troskapen er minimal, men fremtidige hendelser vil frigjøre tankene dine fra tvil ….
…Når det gjelder lesjonene i hånden : Lesjonen på hånden indikerer brødrenes nød . På fingrene peker hun på broderskapets barn . Og den som ser at han ikke har noen hender, han vil be om det han ikke når . Og den som ser det som om han håndhilser en muslimsk mann og tar av seg hånden, han betaler ham en tillit og betaler den ikke . Og den som ser som om hans rett fremdeles er avskåret, så er han en mann som sverger, og den som ser som om hans rett blir avskåret og plassert foran ham, han vil slå penger fra inntektene sine . Mangelen på en hånd er en indikasjon på mangel på styrke og hjelpere, og kanskje å kutte hånden indikerer at du forlater en jobb som er i røret . Hvis han ser ut som om hånden hans var avskåret fra håndflaten, vil det ikke skje med ham, og hvis den blir kuttet fra leddet, påvirker det urettferdigheten til en linjal, og hvis den ble kuttet fra overarmen og borte, broren hans døde, hvis han hadde en bror . For den allmektige Gud sier : ~ Vi vil styrke armen din med din bror .~ Hvis han ikke har en bror eller noen til å ta hans plass, blir pengene hans redusert, og hvis han ser at en guvernør kutter av hendene og føttene på flokken hans, så tar han pengene deres og ødelegger deres inntekt og pensjon . Ibn Sirin ble spurt om en mann som så ut som om hånden hans var kuttet av, og han sa : Dette er en mann som gjør en jobb og vender seg mot ham til noen andre . Som tømrer byttet han til en annen jobb . En annen mann kom til ham og sa : Jeg så at en mann hadde kappet hendene og føttene, og en annen ble korsfestet : Han sa : Hvis du tror på synet ditt, fjern denne prinsen og andres verge . Så han isolerte fra sin smarte bin Madrak, og verge for Jarrah bin Abdullah . Hvis han så som om en hersker avskjærte eden sin, tok han med tvang en falsk ed . Hvis han ser ut som om han har kuttet av venstre, er det døden til en bror eller søster, avbruddet av intimiteten mellom ham og dem, eller skjæring av livmoren, separasjon av en partner eller skilsmisse fra en kvinne . Hvis han så at hånden hans var kuttet av ved døren til sultanen, forlot kongen hånden . Når det gjelder forkortelse av hånden, er det en indikasjon på at du savner det som menes og ikke klarer å gjøre det som er ment, og at agentene og brødrene svikter det . Ibn Sirin ble spurt om en mann som så at hans høyre var lengre enn hans venstre, og han sa : Dette er en mann som gjør tjenesten og når livmoren . Og den som så at han var korte underarmer og underarmer, hans visjoner tydet på at han var en tyv, en forræder eller en undertrykker . Hvis han ser armene og armene lenger enn de var, så er han en modig, sjenerøs skurk . Når det gjelder lammelse av hendene og leddene, den som ser som om hendene hans har blitt lammet, er skyldig i en alvorlig synd . Hvis han ser at eden blir lammet, slår han en uskyldig og undertrykker svak . Hvis han så at venstre hånd var lammet, døde broren eller søsteren, og hvis tommelen tørket ut, døde faren, og hvis pekefingeren tørket, døde søsteren, og hvis livet hans tørket ut, døde broren . Og hvis ringen tørket ut, slo han datteren . Og hvis pinken tørket opp, ble han skadet av moren og familien . Hvis han ser en skjevhet bak hånden, unngår han synder . Og det ble sagt at han får en stor synd som Gud vil straffe ham for . Og den som ser hendene og føttene avskåret fra uenighet, da vil han øke korrupsjonen eller komme ut av autoritet . For den Allmektige sa : “The belønning for dem som kjemper Gud og Hans sendebud er belønningen ” vers . Og det ble sagt at den som så hans ed ble avskåret, da stjal han, fordi Gud den allmektige sa : ~ Så kapp av hendene deres .~ En mann så ut som om hånden hans var kuttet av, så han gjentok synet på en kryssing og sa : En bror, en venn eller en partner er avskåret fra ham, så han fortalte ham at en venn av ham hadde dødd . En mann så at hånden hans var avskåret av en kjent mann, så han sa : Du vil motta fem tusen dirham på hans hånd hvis du er skjult, ellers vil du ende med noe galt på hans hånd ….
…Overarmen er i en drøm en bror eller en sønn, og hvis han ser en mangel på den, er det en katastrofe . Og hvis han ser at armen er brutt, er det dødsfallet til den som drømmer, eller en ulykke av tristhet eller nød . Al-Adhud betegner personen som støtter en person i sin religion og verden og er beskyttet av ham fra en kone, slave eller religion . Og den som ser sin del som styrke, det er kraft i sin bror eller i pengene sine, og styrken på overarmen er en økning i utførelsen . Og det ble sagt : Overarmen er en voksen gutt som støtter sin far og bror under motgang . Den som tror at han er mangelfull i humerus, vil bli svak og veldig stolt ….
…En grill i en drøm er et godt budskap om å leve, og hvis det er umoden, er det dem . Det fettbrente lammet er mye penger, og hvis det er magert, er det lite penger og levebrødet er sliten . Og den som spiser lammestek, han spiser av barnets inntjening . Ku-steking er trygt for den fryktede personen, og hvis han har en bærer, vil han motta en hannsønn . Og stekekalven er fruktbar og livlig . Og en Steinbukken grill indikerer en mannlig gutt som spiste den . Og alt som er utsatt for ild i våkenhet, i en drøm, har han syndet . En stekt kamel er en mannlig gutt, og han er trygg fra frykt, eller han er en høflig gutt . Og den som så at armen på en stekt kamel talte til ham, han ville bli frelst fra fortapelse . Og grillet eller kokt fuglekjøtt gir penger uten svik eller svik . Den grillede siden uttrykkes av kvinnen fordi Eva ble skapt fra siden av Adam, fred være med dem begge . En moden brent arm er levebrødet til en kvinne som lurer henne, og hvis den er umoden, er den baksnakket . Og den som kjøper et stykke grill, han leier en ansatt . Og det ble sagt : grilling er tristhet eller penger er forbudt . Og den som så at han stekte en syk ram, eller sultanen torturerte ham eller fengslet ham, og den som stekte en moder som hans kone eller mor ble syk, og den som streifet alvorlig, hans sønn eller slave ville ha kopper . Grillen kan indikere de gode nyhetene om å komme ut av nød og seier over fiendene hvis steken var en kalv, og om det var en kamel som indikerte herligheten og gleden ved å helbrede sykdom, ekteskap med sølibatene og ankomsten av reisende . Og grilling kan referere til sniking, eller til plyndring av nåde, fengsel og plyndring av penger ….