…Og den som ser dette som en autoritet eller autoritet, da vil hans autoritet bli fjernet fra ham, og hans befaling blir ikke oppfylt for ham ….

Og den som ser det som om det blir sagt til ham, o jøde, iført hvite klær, og han hater det navnet, da vil han vente i nød

…Og den som ser at han går på veien og ikke blir sliten, så indikerer han frelsen av sin rett til de som er i ansiktet hans, og hvis han er sliten, er hans frelse vanskelig ….

…Hvis han ser at hodet hans har blitt som hodet til en hund, esel, hest eller annet storfe, så blir det slit, tretthet og slaveri ….

…Det er følt at å drikke vin Vskr ham det smitter haraam rikdom og påvirker av de pengene sultanatet så mye sukker, og sukker fra ikke- årgang det blir syk, de er alvorlige og frykter for verset : ~ Folk ser fyllerier ~ vers, og kanskje sukker indikerte død, spesielt for pasienten sier, ~ kom fyllighet .~ Verset ….

…Og blod er forbudte penger eller synd, og hvis han ser at de er smurt i blod, blir det til forbudte penger eller en stor synd . Hvis han ser blod på skjorten sin fra et sted han ikke kjenner, lyver han for ham fra et sted han ikke føler, ifølge historien om Josef, fred være med ham . Hvis han ser skjorten sin farget med blod, blod fra en katt, så lyver han for ham den forræderiske og urettferdige . Hvis han er farget med ramsblod, vil en hederlig, rik og ugjennomtrengelig mann lyve for ham . Likeledes blodet fra alle dyr, fordi de som tilskrives dyret lyver til dem . Hvis han ser at han drakk en persons blod, ville han tjene penger og tjene og bli frelst fra enhver prøvelse, ulykke og nød ….

Olje i en drøm er tillatt levebrød og penger, og en kur for dem som salver det . Og den som ser at han drikker olje, så indikerer det magi eller sykdom . Og olivenolje er en vitenskap, velsignelse, veiledning, lys og næring . Uansett hva som var uten oliven, som raps og rotting, er det penger som er mistenkt . Kanskje indikerte oljen lyset i øynene eller hjertets lys, og kanskje indikerte den et brudd . Hvis den gode oljen blir dårlig, indikerer dette at pakten brytes, og hvis den dårlige oljen blir god, indikerer det god behandling ….

…Hvis han ser at hodet er hodet til en fugl, indikerer hans visjoner at han reiser mye . Hvis han ser hodet smurt og parfyme, indikerer visjonene hans bestefars godhet ….

…Krukken er i en drøm en hykler ansatt ansatt, som får penger og blir betrodd dem . Å drikke vann fra krukken er tillatte penger og et godt liv. Hvis noen ser at han drakk halvparten av vannet, har halvparten av livet gått tom . Hvis han ser at han har drukket alt i krukken, har han gått tom for hele livet, så vel som i alle andre redskaper . Og den som ser at han har en krukke med vann på håndflaten, og den faller og knekker og blir igjen av vann, så er kona hans gravid, dør, og gutten blir igjen .. Og det ble sagt : Krukken er en kvinne, en tjener, eller en slave . Hvis krukken er fylt med olje, honning eller melk, indikerer den forrådshuset eller posen, samt de andre keramikkfartøyene fra kolber og panner og i den . Å se krukken indikerer dyret eller den hardtarbeidende og strebende kone, med mindre hun er kobber, så indikerer det hvem hun var av høy kaliber . Vinkrukken indikerer en menstruerende kvinne ….

…Han er i en drøm, hvis det ikke er skade fra ham, så er det bra, næring og barmhjertighet . Kanskje indikerte regnet menneskets og jordens liv eller fullførelsen av det mennesket lovet . Hvis regnet er spesifikt for et kjent sted, indikerer det sorg for folket, eller de blir utsatt for betrakteren . Hvis regnet er et skadelig år, for eksempel hvis det regner blod eller steiner på himmelen, indikerer det synder og synder . Og hvis seeren reiser, kan reisen hans bli suspendert . Det gunstige regnet kan indikere forsoning med fiender, eller lettelse for de nødlidende . Og regn er en kamelvogn akkurat som en kamelvogn er regn . Og den som ser et offentlig regn for ham, en død sak lever for ham, og får godt, nåde og velsignelse, og hvis han er overveldet eller i gjeld, vil han bli løslatt . Og det regnet Faraj og Ghayath det året . Og den som ser regn i hjemmet sitt, spesielt uten mennesker, vil få fordel, godhet og verdighet . Og den som ser et regn strømme ut fra alle kanter og rive trær opp med rot, det er oppstandelse og ødeleggelse fra sultanens side . Hvis jorden regner blod, er det pine . Hvis en bonde ser regn, er han gode nyheter og fruktbarhet . Og det ble sagt : Hvis regnet er skitt uten støv, så er det fruktbart . Hvis regnet er honning, er det bra for alle mennesker, og det er også fett, melk, olje og lignende . Og regnet indikerer Guds nåde, religion, lettelse og hjelp . Kanskje ble plager som falt ned fra himmelen, som gresshopper, hagl og vind, indikert, spesielt hvis det var ild og vannet var varmt . Kanskje indikerer det fristelsen og blodet som utgis, og kanskje indikerer det sykdom og sykdom hvis det ikke var i sin tid . Og hvis regnet var i tide, ville det hindre ham i å reise eller jobbe, eller for syke skyld, eller på grunn av fattigdom, eller han ble fengslet . Og hvis han badet i regn fra urenhet . Eller han ble renset med den til bønn, eller han ble vasket med urenhet i kroppen eller i klærne, og hvis han var en vantro, ble han muslim, hvis han var en synder, angret han, og hvis han var fattig, ville Gud den allmektige berike ham, og hvis han hadde et behov med autoriteten, ville jeg gjøre opp for ham . Og den som så at himmelen regnet sverd, folket ville bli rammet av krangel og krangel . Og den som så at han drakk regnvann, hvis han ble renset, ville han ha det bra, og hvis han var dårlig, ville han bli syk med det han drakk av vann . Se også torden og se himmelen ….

…Sikksakk er i en drøm et tegn på drømmen eller pengene . Ekteskapsbrudd i en drøm er en avskyelig mann, så den som ser at han har truffet en pinne honning, han vil bli truffet av et bytte fra en ond mann, og hvis han treffer en pinne med olje, så vil han slå forbudte penger fra en ond, utro mann . Den som ser at han har pustet inn i en slough, han vil få en sønn ….

…** Profetens syn, må Gud velsigne ham og gi ham fred, at han fikk nøklene til jordens skatter . På myndighet av Uqbah bin Amer – må Gud være fornøyd med ham – at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, gikk ut en dag og ba for familien til en av hans bønner over overnattingen og deretter gikk til prekestolen og sa : ( Jeg er over deg og jeg er martyr mot deg, og jeg, ved Gud, ser på bassenget mitt nå og at jeg har gitt nøklene til jordens skatter. Eller nøklene til landet, og Jeg, av Gud, frykter ikke at du vil bli med meg etter meg, men jeg er redd for at du vil konkurrere i det .) Abu Hurayrah – måtte Allah være fornøyd med ham – sa : Allahs sendebud fred være med ham ( Nusrat skrekk og gitt talets kortfattethet og mens jeg sover som Ji nøkler bakkeskap har lagt i hendene mine ), sa Abu Hurayrah – må Allah være fornøyd med ham -: Allahs sendebud har gått Allah velsigne fred være med ham, mens du løfter henne . Al-Hafiz Ibn Hajar sa i ( Fath al-Bari ): Uttrykksfolket sa : Nøkkelen er penger, ære og makt . Hvis han ser at han åpner en dør med en nøkkel, vil han få sitt behov ved hjelp av noen som er i trøbbel, og hvis han ser at han har nøkler i hånden, så treffer han en stor autoritet . Al-Khattabi ble rapportert at han sa : Det som menes med landets skattkammer er det som ble åpnet for nasjonen fra ammunisjonen fra Khosrau og Cæsar og andre, og det er mulig at mineralene på jorden inneholder gull og sølv . Andre sa : Det bæres heller generelt enn det. Al-Hafiz sa : Nøklene til statskassen som er ment er det som åpnes for ummah hans etter ham fra al-Futuh, og det ble sagt : mineraler . Jeg sa : Dette er identisk med virkeligheten i vår tid, som vil bli forklart av den allmektige Gud . Og Al-Hafiz sa i sin tale om sitt ordtak, og du trekker den ut av nesen ved nonnen og trekanten, noe som betyr at du trekker den ut, du sier : Du kutter brønnen hvis du trakk jorden ut . Ektheten av de to fortellingene til Uqba og Abu Huraira – må Gud være fornøyd med dem – dukket opp i vår tid, da brønner med olje og vann dukket opp langt i jordens dyp, og det som også dukket opp fra gullmineraler og andre skatter av jorden som folk ikke kunne nå unntatt i disse tider ….

…Det er i en drøm penger og bagasje . Og oliventreet er en velsignet mann som er gunstig for familien sin, og det ble sagt : Hun er en hederlig kvinne eller sønn av en president eller stat . Og gule oliven er i gjeld . Fra å presse en oliven fra et tre mottok han en velsignelse og en tjeneste . Og oliven i en drøm indikerer for slaver at de er slått, og oliven blir slått til lammet blir kastet . Og det ble sagt : Oliven er for de som ser det og den som kaller oliventreet med olje, da vil han gifte seg med en slavinne, og på samme måte hvis vingården blir vannet med eddik eller med skitt på bakken . Og oliventreet er penger og eiendeler . Oliven er en hederlig kvinne. Den som skader den, besitter den eller spiser den, så er det en velsignelse og godhet . Og oliven næring har den mest pålitelige vene, og indikerer den rettferdige eller folks valg, og dens frukt indikerer lett levebrød, nåde og nåde med full glede . Og den som ser at han renser eller klemmer oliven, dette indikerer tretthet og motgang . Og oliven betyr troens lys, veiledning fra syndere, resitering av Koranen, oppreisning av de ødelagte og penger til de fattige ….

…I visjonen indikerer han moskeen, akkurat som moskeen indikerer markedet . Det kan indikere en krig der et folk vinner og et folk taper . Gud den Allmektige kalte jihad en handel med den Allmektige og sa : ( Skal jeg lede deg til en handel som redder deg fra en smertefull straff ). Og den som ser seg selv i et ukjent marked, har savnet en avtale om det, og var våken i jihad, da kom martyriet til ham, men han var en bevisst verge, og hvis han var på Hajj, savnet han eller bortskjemte det, og hvis han søker kunnskap, ville han stoppe ham eller hans forespørsel om noe annet enn Gud den allmektige, og hvis det ikke var noe av det. Han savnet fredagsbønnen i moskeen . Og den som så markedet fullt av mennesker, eller så en ild i det eller hadde halm fylt i sidene, overskudd og hykleri ville komme til familien hans . Hvis folket på markedet ser søvnig, eller de ser butikkene stengt, eller de ser edderkoppen vevde på seg, er de deprimerte . Noen av dem sa : Markedet er verden, og den som ser det bredt, vil oppnå en bred verden . Og det ble sagt : Markedet indikerer uro og opprør på grunn av hva publikum samles i det . Når det gjelder den som bor i markedet, er det en god guide for ham . Hvis markedet var tregt, indikerer det arbeidsledighet . Og markeder i en drøm er et tegn på fordeler, levebrød og nye klær . Kanskje markedene indikerte løgn, umoral, bekymring og nød . Markedet indikerer alle viktige steder, som moskeer og kirker, og havet som samler fisk som spiser hverandre . Markedet indikerer for abstraksjonens folk å falle inn i det forbudte eller tilbøyelig mot verden, og dette kan være bevis på ydmykhet . Og hvis han på markedet nevnte Gud, løftet han stemmen, noe som tyder på at han pålegger det gode og forbyr det onde . Og hvert marked har en tolkning : Når det gjelder bokmarkedet, indikerer det å se det i en drøm veiledning og omvendelse . Apotekernes marked er en kur mot syke mennesker . Og duftmarkedet er gode nyheter, ektemenn og barn . Det søte markedet er bevis på tro og islam . Og frømarkedet, oppdra det og fornye ektemenn, stilling, levebrød og dekning for saker . Og smykkemarkedet er et tegn på bryllup, pynt og ektefeller . Og smykkemarkedet er som noe for sirkler av minne og lærdom av kunnskap . Markedet for kasserere indikerer kunnskap om systemer og prosa, formue etter fattigdom, og indikerer også domens bolig . Og kobbermarkedet betyr lykke, lidelse, hodesprengning, ekteskap med sølibater, gleder og gleder . Og våpenmarkedet indikerer krig og seier over fiendene . Og slavemarkedet, ære og gode, eller kunnskap om rare nyheter, og indikerer kanskje dyremarkedet . Og ull- og lo-markedet indikerer fordeler og levebrød . Og bomullsmarkedet indikerer vekst og næring, og fremveksten av sannhet fra løgn . Og markedet for Abazir er avkom, fortjeneste og fordeler ved kultivering . Og grønnsaksmarkedet indikerer elendighet og nød å leve . Fiskemarkedet er levebrød, fordeler og et møte med familie og pårørende . Og kjøttmarkedet indikerer krigsstedet på grunn av blodet som utgis der . Og markedet for olje, ghee og honning indikerer økningen av ønsker og kur av sykdommer . Slakterne markeds bekymringer og Ancad . Salmarked reiser på land . Og fruktmarkedet er gode gjerninger, vitenskap og barn . Eiendomsmarkedet er pengebevaring og hemmeligheter . Hvetemarkedet er velstand og sikkerhet mot frykt . Og tremarkedets hykleri, diskriminering og møte . Og jernmarkedet er ondt, nød, rabatter, ulykke og nød, og det kan indikere næring og fordel . Og silkemarkedet er ære, penger og godt arbeid . Og voksmarkedet er anger for synderen og en guide for de tapte . Og pimpsteinmarkedet er reise, og det kan indikere markedet for dyr, slaver eller slaver . Og markedet for telt reiser og kan indikere markedet for deksler . Og markedet for Hajjamin bekymrer og forfedre og sykdommer, og indikerer kanskje markedet vitner . Og blymarkedet indikerer sykdommer med begrensning . Og fondsmarkedet betyr bevaring, forståelse og bevissthet . Og matlagingsmarkedet betyr helbredelse fra sykdommer og tilfredsstillende behov . Og markedet for flasker indikerer hykleri og sladder . Papirmarkedet er bevis på seier for de undertrykte og hevn mot undertrykkeren ….

…Snuff : Den som tror at han er i stand til å snuse . , Fordi han når sinne med ham så smalt som trikset er like mye som han blir stukket av olje eller noe annet ….

…Altmartia fett : god ros godt, fett virosa ros stygt, og det ble sagt fett gram opprinnelig, det føltes som en fettflaske og tok dem fett og salvet ham eller fett av andre, det er upålitelig eller Heleph lyver eller informerer, verset : ~ og hvis født Tdhn Vidhnon The verset . og den som så at han hadde salvet hodet, ville han bli opprørt hvis han overskredet mengden og sølt i ansiktet . Hvis den ikke overstiger det kjent beløp, er det en dekorasjon . en duftende olje er et godt kompliment, og et stinkende fett er en stygg ros . Det ble sagt at stinkende fett er en utro kvinne eller en umoralsk mann . Og de sa: ~Den som pynter hodet til en mann i en stilling som han benekter, la gjenstanden i den pass opp for gjenstand for smiger og svik . ~ Hvis han ser ansiktet malt, så er han en mann som faste for alltid . Og den som ser at han er blitt forfremmet : eller noen andre har vannet det i et krus, det indikerer lengden på livet hans ….

…Al-Karmani sa: Shalwar er en tjener . Og den som ser at noen har gitt ham en shalwara, det indikerer tilsetningen av en tjener . Og den som ser at Shalwarah ble stjålet, det indikerer hans sorg på grunn av en tjener . Han følte at han hadde funnet en ny Hllwara, den viser en ny server, selv om den er svart skitten eller ble smittet av olje eller tjære, slik at den har en dårlig lukt, det betegner Guds straff for å si den allmektige Srabilhm av tjære og Tgshy står foran ild, Selv om det var rødt, indikerer det for ydmykende. Hvis det er grønt, indikerer det at folk klandrer det for en jobb, og hvis det er gult, indikerer det sykdom, og hvis det ser at det har tatt på seg noe av disse fargene, da er det bra og gunstig ….

Når det gjelder raking med fin olje, så er det en god ros, og stinkende fett er en stygg ros, og det ble sagt at fettet opprinnelig var en dysterhet.

…Qandil Hvis du ser lamper fylt med olje, indikerer dette en visning av jobbkompetanser som du vil få tilfredsstillende resultater fra . Den tomme maneten symboliserer depresjon og fortvilelse . Hvis du ser en tent lykt brenne med ren flamme, indikerer dette en verdig økning i flaks og familievelsignelse . Hvis det avgir tåke og mørk stråling, må du bekjempe sjalusi og misunnelse forbundet med mistenksomhet, og du vil være veldig fornøyd med å finne den rette personen å angripe . Hvis du slipper en tent lykt, vil planene og håpet ditt plutselig mislykkes . Hvis det eksploderer, vil tidligere venner slå seg sammen med fiendene dine for å skade interessene dine . Ødelagte maneter indikerer at venner eller slektninger dør . Hvis du bærer en lykt, forutsier dette at du vil være uavhengig og vil forsørge deg selv, og foretrekker din faste overbevisning fremfor andres overbevisning . Hvis lyset forsvinner, vil det trekke uheldige konklusjoner og muligens venners eller slektningers død . Hvis du er i stor panikk og kaster et forvirret lys fra vinduet ditt, vil fiendene få deg til å falle i et slør av tro på vennskap og omtanke for dine prestasjoner . Hvis du tok klærne dine fra en lampe, vil du pådra deg skam fra kilder du forventet oppmuntring og sympati fra, og arbeidet ditt vil ikke være forbundet med mye godt ….

…Bismord : salige, deilige penger uten småbarn . Og Al Kwamekh : Alle bekymringer og motstandere . Den som spiser av det, blir truffet av dem, og hvis han ser det og ikke spiser det eller berører det, vil han tape penger . Han følte at han drakk olje : den viser sjarmen eller sykdommen ….

…Mais : god ros . Rosenvann er penger og ros for god og sunn kropp . Og fordampning, godt med mennesker . Fett er alle bekymringer, bortsett fra kvikksølv, fordi det er et godt kompliment . Olje er en velsignelse hvis du spiser den, drikker den eller salver den med den, fordi den kommer fra det velsignede treet . Og han så noen konger, som om ånder ble plassert i landet som røyker uten ild, og han så frø bli sådd på bakken, og han så tre kranser på hodet . Han fortalte om synet sitt ved en kryssing og sa : Du har tre år, eller tretti år, og planter og frukt florerer i din tid, og de to vindene florerer . Det var slik ….

…Al-Hassa : betegner menn og kvinner, unge kvinner og telles hvite dirhamer, fordi det er fra jorden og på utenatlagring og telling, på grunn av kunnskapen eller poesien studenten har lidd, pilegrimsvandringen og kaste av steiner, grusomheten og nød og fornærmelser og bagvaskelse . Den som så en fugl komme ned fra himmelen til jorden, tok da en rullestein og fløy med den, og hvis den var i en moske, omkom en god mann eller en av de rettferdige fra den, og hvis den visjonære var syk, og han var blant de gode menneskene eller noen som også ba i det, og ingen involverte ham i sykdommen. De som også ber i det, så er personen med visjonen død, og hvis han hentet rullestein fra en kirke, er hensynet til pasientens korrupsjon som den vi presenterte, og hvis han hentet den fra et hus eller fra et ukjent sted, så går pasienten til personen som hadde synet fra et barn eller andre, tapt, som for den som plukket opp en del småstein og skjebnen i klærne eller svelget det i magen, og hvis han plukket den opp fra en moske eller et lærdomshus eller en mannlig krets, han regnet fra kunnskap og Koranen, og han hadde godt av minnet og uttalelsen like mye som han hentet fra beleiringen . Hvis det blir plukket opp fra markedene eller fra dekar og trerøtter, så er det fordeler fra verden, og i dirham består det for ham på grunn av frukt eller planter eller fra handel og megling, eller fra å be og gi veldedighet til hver person i henhold til sin bekymring og vane i sin oppvåkning . Hvis fangsten hans er fra havet, så gaver fra sultanen hvis han tjener ham, eller drar nytte av havet hvis han handler med det, eller kunnskap han tilegner seg fra en forsker hvis det er hans forespørsel, eller en gave og en lenke fra en velstående kone hvis hun har en sønn eller noe lignende . Når det gjelder den som kastet den i sjøen, gikk pengene hans inn i den . Og hvis han kaster henne i en brønn, tar han penger for å gifte seg eller kjøpe en tjener . Og hvis han kastet det i regn eller under matforhold, eller i et forrådshus på sjøen, kjøpte han med det han hadde eller så mye som han kastet det, en handel som bevises av stedet der han kastet det som var med ham . De vanlige folk si : Så-og-så kastet det han hadde av dirham i hvete eller olje eller noe annet . Hvis han kastet et dyr, som en løve, en ape, en gresshoppe, en kråke og lignende . Det var i løpet av Hajj-dagene, og det ble innvarslet av pilegrimsreisen og kastingen av steiner i fremtiden for hans kommando, fordi opprinnelsen til kastingen av steinene er at Gabriel, fred være med ham, befalte Adam, fred være på ham, å kaste djevelen når den ble presentert for ham, og det ble Sunnah for hans sønn . Hvis dette ikke ble gjort i løpet av Hajjs dager, var rullesteinen hans bønn mot en fiende eller en umoralsk person, eller forbannelse og fornærmelse av ham, eller vitnesbyrd om å vitne mot ham . Og hvis han kastet dem mot disse løpene, som duer og muslimer blant folket, ville mannen være en bakbiter og snakket i rettferdighet og kvinnene beskyttet ….

…Og den som ser at skjegget hans har vokst lenger enn skjebnen, det er deres bekymring og nød, og det ble sagt religion og religion, og det ble sagt letthet, idioitet og mangel på sinn, og hvis han så det reduseres og nedgangen var ikke opprørende for henne, dette indikerer oppfyllelsen av hans religion og mangelen på hans bekymring. Hans religion eller bekymrede er borte. Andre sa at det er veldig mislikt å se dette, og den som ser at noe av skjegget hans er trukket ut og stedet har blitt mangelfullt, eller at det har blitt ufruktbart, så han mangler sin rett i alle henseender, og den som ser det han plukket skjegget sitt, dette er hans penger ødelegger det med hånden og ødelegger det. Hvis han er syk, uskyldig eller gjeldsbetalt, har betalt gjelden eller er bekymret, er bekymringen borte, og det sies at dette mislikes veldig, og den som ser skjegget sitt som en tredjedel av hårene til det meste, er en økning i sin fromhet og verdighet, og hvis han ser at det har blitt veldig hvitt, så er han svak i styrke og en reduksjon i penger, og den som ser at han er ung og har returnert Skjegget hans er svart, så han ser det han ikke liker, og noen av dem sa at det å se grått hår for unge mennesker tolkes av ankomsten av en fraværende. Det ble sagt at gråheten er lang levetid, og den som ser at den plukker gråheten, er i strid med Sunnah og undervurderer godhetens folk. Han plukket armhulene sine var den beste og som så at armhulen hans var lang. Det er ikke lik i religionen, og den som tror at han plukket kjønnshåret, så får han bøter med penger eller sløses bort på et feilplassert sted, og hvis han ser at han fjernet noe fra det med et lys, hvis han er rik, er hans rikdom og kraft borte, og hvis han er fattig, er han rik, og hvis noen er igjen og noen igjen, vil noe av hans nåde bli forsinket og det sies den som så at barberingen jeg led med en barberhøvel, er det prisverdig, og hvis kvinnen ser det, vil hun gjøre det bra fra mannen sin, og hvis han ser at han blir plukket fra brystet eller fra bakhodet, hvis han har tillit til at han utfører til eieren, og den som ser at han kammer håret med en kam, blir han herliggjort og tilstand, og hvis han ser at han har hår på et sted der hår ikke vokser, da Det indikerer forekomsten av en gjeld, og noen av dem sa at hvis en person så at håret sprang fra tungen hans, det er visdom og en påstand med mindre den går utover grensen og kommer tilbake til bekymring. Noen av dem sa at øyelokk, øre- og nesehår er bra med mindre det overskrider grensen, og de sa også at hvis en person fjerner hår fra et sted som krever fjerning, er det ikke noe galt med det, og hvis han fjerner det fra et sted hvor han er bra, det er ikke Mahmoud. Og den som ser en ung person hvis bart har vokst, indikerer styrke og arroganse. Og den som ser en kvinne som har dyrket bart, hun føder en gutt, og hvis hun ikke er gravid, føder hun ikke. På samme måte, hvis han ser at hun har fått skjegg, men hvis hun har en sønn som dominerer sitt folk, og hvis hun er enke, blir hun gift eller gift, blir hun enke og er plaget av nød og sølv Selv om noen ser at håret hans har blitt ungt, så er det en økning i gjelden hans, og det ble sagt mangel på penger, og den som ser at han har brukt noe av håret sitt med olje, så har han pynt med mindre det strømmer, og hvis det slippes ut, så er det uklarhet, og hvis han finner en lukt, er det et godt kompliment, og den som ser at hodet er deprimert, han vil se noen av feilene sine. Og den som ser at han er kammet og en lus falt fra ham, så bruker han penger fra en arv som har smittet ham, eller det oppstår en mangel fra ham, og den som ser at hår har vokst på håndflaten, dette er en fordel som kommer inn i ham og håret i brystet er visdom…

…En rose er i en drøm en mann med ære, eller ankomsten av en fraværende . Og den som så at han hadde høstet et svar, fikk ære og kjærlighet . Den som plukker en hvit rose, godtar en from kvinne, og hvis han velger en rød rose, tar han imot en spinkel kvinne, og den som lukter en gul rose, aksepterer en syk kvinne . Mange roser ble akseptert . Og det ble sagt : En rose betegner en kvinne som forlater eller dør, eller en handel som går bort, eller en glede som ikke varer . Den som så en krans på hodet og var sølibat, vil gifte seg . Og rosene indikerer minneligheten . Rose olje indikerer intelligens, klarhet i sinnet, nærhet til mennesker og mykhet på siden . Og rosen indikerer glede og glede . Og det ble sagt : Rosene er ankomsten av en reisende eller ankomsten av en bok, og en rose hvis treet er kappet, er bekymring og tristhet . Og å plukke roser er en glede . De gule rosene kan betegne sykdom, den røde skjønnheten og utsmykningen, den hvite for dirhamene og den røde dinarene . Se også rollebesetning ….

…Og den som ser at han er i himmelen, han befaler og fullfører . Det ble sagt at den nedre himmelen er et departement, fordi det er månens plassering, og månen er en minister, og den andre himmelen er litteratur, vitenskap, intelligens, ledelse og tilstrekkelig, fordi den andre himmelen er for Merkur . Og den som ser at han er i den tredje himmelen, han vil motta nåde og glede og tjenestene til min hushjelp, smykker og sengetøy, og han vil være rik og velsignet fordi livet til den tredje himmelen til Venus . Og den som ser at i den fjerde himmelen, oppnår han en konge, autoritet og prestisje, eller går inn i arbeidet til en konge eller autoritet, fordi veien til den fjerde himmelen er solen . Hvis han ser at han er i den femte, oppnår han tilstanden til tilstanden, eller en kamp eller krig, eller et håndverk som tilskrives Mars, fordi den femte himmelen er for Mars, og hvis han ser at han er i den sjette himmelen, så blir han bedre enn å kjøpe og selge, fordi den sjette himmelen er for kjøperen, hvis han ser at han er i den syvende himmelen, vil han skaffe eiendom, jord, handlefrihet, dyrking, dyrking og olje i en lang hær, fordi den syvende himmelen er for Saturn, og hvis personen med denne visjonen ikke er verdig denne rang, så er dens tolkning for hans overordnede, hans etterfølger, hans motstykke eller hans navn…

…Juice og juice : veldig bra, så den som påtar seg det i en drøm, jeg vil se på tilstanden hans, og hvis han er fattig, vil han være rik, og hvis hans visjoner for publikum er som om de presset druer eller olje eller andre andre ting på hvert sted, og de var så fruktbare og løslatt . Hvis han ser at han er syk eller fengslet, så slipper han fra tilstanden ved å forlate presset fra fengslingen, og hvis han ser at han har avkastning eller gjeld, må han betale det og dra nytte av det . Og hvis han ser det, vil kunnskapssøkeren og Sunnah forstå ham og presse sin mening fra brystet . Og hvis han ser på dette som et sølibat, gifter han seg, så kommer sædcellene hans ut og han gjødsler levebrødet . Hvis saften var for mye, og han hadde fiken, vin eller melk med sultan . Og den som så det som om han presset druer og laget vin, han fikk gunst hos sultanen og skaffet forbudte penger til historien om Josef, fred være med ham ….

…Tolkning av himmelen, luft, natt og dag, vind, regn, torrents, formørkelse, jordskjelv, lyn, torden, regnbuer, gjørme, sol, måne, planeter, skyer, hagl, snø og frost, himmelen indikerer seg selv, så uansett hva som kom ned fra den kom dens motstykke fra Gud, det er ingen årsak i den, slik som at ild faller fra den. I rollen er mennesker plaget med sykdom, smerte, kopper og død . Og hvis det brant fra det i markedene, blir det herliggjort og opphøyet det som selges med det fra salget . Og hvis den falt på dekar, knappe og planteplasser, ville du skade mennesker, og planten brant og slår den med hagl eller gresshoppe, og hvis bevis på fruktbarhet, levebrød og penger stammer fra den, som honning, olje, fiken og bygg, da ville folk regne gunstige regnvær, det som kom ned fra himmelen ville være gunstig for det, og kanskje indikerte himmelen at styrken til sultanen og seg selv på grunn av deres overlegenhet over skapelsen og deres manglende evne til å nå den , med deres visjon og deres volatilitet i kraften, og deres svakhet å komme ut under den . Det som ble sett fra den og i den eller ned i den og på den, indikasjoner på godt og ondt, og kanskje indikerte det hans palass, hans besittelses hus, hans hoffmenn og hans penges hus, så den som stiger opp til det ved fred eller fornuft, vil oppnå høyde med kongen . Og det har han, og hvis han steg opp til det uten grunn eller fred, ville han ha opplevd stor frykt for sultanen, og han inngikk mye overflod i sitt møte eller i det han håpet på ham eller fra ham . Hvis samvittigheten hans var avlyttet, spionerte han på sultanen eller snek seg inn i pengerhuset og palasset for å stjele det . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han kom tilbake til jorden, ville han bli frelst fra det han kom inn, og hvis han falt fra sitt sted, ble han skadet i sin tilstand, ifølge omfanget av hans befaling i hans fall, og hva hans organer ble brutt for ham, og hvis den som nådde himmelen var syk mens han var våken, da vendte han ikke tilbake til jorden, omkom fra sin sak, og hans sjel steg også opp til himmelen . Og hvis han kommer tilbake til jorden, har skaden nådd hans mål, og hans folk fortviler over ham, og så vil de bli frelst, hvis Gud vil, med mindre det også er mens han stiger ned i en brønn eller Hafir og da ikke kom ut av det , for det er hans grav der han kommer tilbake etter at han kom tilbake, og dette er en god nyhet om døden for islam, fordi vantro ikke åpner himmelens porter for dem, og deres sjeler stiger ikke opp til det . Når det gjelder å se dørene, kan det tyde på at hvis du øker rente, hvis folk er i noen av bevisene, eller i synet, er det fluer, bier, fugler eller lignende, og hvis folket er i tørrhet, regn og regn, sa Gud allmektig : “ Så vi åpnet himmelens porter med øsende vann. ~ spesielt, hvor vertshuset viser medfølelse, fruktbar, som støv og sand uten støv og skader . Men hvis folk kastet piler fra dem, hvis de var i noen bevis for pesten, ble dets dører åpnet for dem . Og hvis pilene skader alle som har blitt slått og bløder, så er det en konfiskering av autoritet over hvert menneske med sin pil, og hvis deres hensikt er å ørene og øynene, så er det en prøve på avvik fra pilene deres, i som gjelden til alle hvis hørsel eller syn vil gå til grunne i den . Og hvis de blir skadet, samler de dem og henter dem, så byttet fra Gud, slik som gresshopper, og fuglearter som spurv, stiklinger og manna, ødelegger og piler på grunn av autoriteten i jihad og lignende, eller levebrød og gaver som han åpner sine pengehus og bokser for, og når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud, og det er for folket i lydighet og gode gjerninger . Kanskje dette indikerer distre ssed person som er i nød, innringeren, som aksepterer hans bønn og blir besvart, for når du ber på øynene mot himmelens retning, og kanskje dette indikerer nærhet og nærhet til imamen, verden, faren, faren ektemannen og mesteren, og alle som er over deg av en grad, er æren basert på beslutningen om hver person i hans årvåkenhet og etterspørsel og mer hans søvn, og det som falt i hans samvittighet . Når det gjelder himmelens fall på jorden hvis han reiser, kan det også skyldes drømmerens autoritet og hodene over ham, enten en far, ektemann eller mester og lignende, og det kan indikere dens falle på det tørre landet, eller folket trampet det med ben etter det falt mens de var Hamid, og de tok opp Noen av dem er et tegn på levebrød, fruktbarhet og penger, for de er fordelaktige regnvær av stor betydning, og arabere kaller regn en himmel, fordi den kommer ned fra den ….

…Regn : indikerer Guds nåde, religion, lettelse og hjelp, kunnskap, Koranen og visdom, fordi vann er skapelsens liv og jordens godhet, og med tapet ødeleggelse av mennesker og storfe og korrupsjon av saken på land og sjø, så hva med om vannet er melk, honning eller fett . Det indikerer fruktbarhet, velstand, billige priser og rikdom . Fordi han er grunnen til alt dette, og han dukker opp, og hvordan, hvis det er hvete, bygg, olje, dadler, rosiner eller støv uten støv, og så videre, som indikerer penger og levebrød, og det kan indikere trenger å komme ned fra himmelen som gresshopper, hagl eller vind, spesielt hvis det er i den, ild eller vann var varmt, for Gud, ære være ham, uttrykte i sin bok hva han hadde åpenbart for nasjonene i sin pine med regn, slik som den Allmektige sa : ~Og vi regnet over dem, så regnet for de advarende .~ Og kanskje indikert av sedisjon og blod som utgis, spesielt hvis vannet var blod . Og kanskje er sykdommene og sykdommene indikert av kopper og tegningen, hvis den ikke er på sin tid og mens den er skadelig for kulden og dens gode poeng, og alt som skader jorden og dens vegetasjon fra den, er skadelig for kroppene som også ble skapt av det og vokste i det, så hva om regnet var spesielt i et ukjent hus, landsby eller lokalitet, og kanskje det tydet på Sultanens plage og pine, som motstandere og ordrer, spesielt hvis det var regner med liv og så videre . Blant bevis for plager, og kanskje bevis for medisin, fornuft, forebygging og ferie for reisende, håndverkere og alle som jobber under åpen himmel, fordi Gud den allmektige sier : ~ Hvis det er skade i deg av regn .~ Den som så offentlig regn i landet, hvis folket hadde dårlig fruktbarhet, var prisen billig, enten med regn slik han så det, eller for godhet, eller skip som tilbød mat . Og hvis de var i undertrykkelse, plager og sykdom, så la det forsvinne fra dem hvis regnet var gunstig på den tiden, og hvis det var skadelig eller det var en stein eller ild i det, og multipliser det de er i, og frekvens med dem i henhold til styrken og svakheten i regnet . Hvis det sprøytet, er saken lett . Og den som ser seg selv i regn eller fanget under et tak eller en vegg, så beordrer han skade gjennom tale og skade . Og enten slo han så mye som regnet slo ham, eller han ble truffet av en drenering hvis han var syk, eller det var hans tid, eller stedet var hans sted . Når det gjelder det som er forbudt under muren, er han enten fraværende fra arbeidet eller fra reisen eller på grunn av sykdommen eller årsaken til fattigdommen, eller han blir fengslet i fengsel i henhold til det som er avledet i hvert aspekt av det i sted der han så seg selv, og med en økning i synet, og hva som er i hans våkenhet, med mindre han har vasket i regnet fra urenhet eller renselse fra det til bønn, eller vasket ansiktet med vannet, så hans syn er riktig, eller han ble vasket med urenhet som var på kroppen eller klærne, hvis han var en vantro, ble han muslim, og hvis han var en innovatør eller en synder, angret han, og hvis han var fattig, beriket Gud ham, og hvis han håpet Et behov hos sultanen eller noen som ham etterfulgte ham, og han tillot ham det han måtte trenge . Og enhver art er ønskelig for sin art, for han er prisverdig, og hver type som hater sin art, er hatet . Og Ibn Sirin sa : Det er ingen lettelse i Guds allmektige bok, hvis navnet på regn kommer, er det uklarhet, som den allmektige sa : ~Og vi regnet over dem med regn .~ Og han sa : ~ Og vi dusjet steiner på dem .~ Hvis det ikke heter Faraj, regner allmennheten, for verset : ~ og vi gikk ned fra himmelen, velsignet vann ~ , og sa noen av dem : regn viser en kamele av kameler, og campingvognens kameler viser regn . Og det generelle regnet er absurd, og hvis han ser at himmelen har regnet sverd, blir folk plaget av argumenter og krangler, og hvis det regner vannmeloner, blir de syke, og hvis det regner uten skyer, benekter han ikke det , fordi regnet faller ned fra himmelen . Og det ble sagt at han var en lettelse fra et sted der det ikke er noe håp, og et levebrød fra et sted som ikke teller . Ordet regn og vann som faller og lignende, er mer korrekt i tolkningen enn ordet regn ….

…Han fortalte også at en mann kom til ham og sa : Jeg så som om jeg helte olje fra roten til et oliventre, så sa han til ham : Hva er din historie? Han sa : Jeg gikk i eksil mens jeg var en ung gutt, og jeg ble fri og nådde antall menn. Han sa: Har du en kvinne? Han sa nei, men jeg kjøpte en hushjelp, han sa se, hun er moren din . Han sa, så mannen kom tilbake fra hjemmet og lette fremdeles etter forholdene til slavejenta til moren fant henne ….

…Og hvis han ser ut som om han tar en flaske olje og tar fra den og salver andre eller bruker den, så salvet han eller sverget en løgn eller sladret om den Allmektige og sa: ~Og de vil gjerne salve dem , og de vil bli salvet . ~…