…Det er forbudte penger i en drøm . Den som ser at han ligger i blod, snur seg med forbudte penger eller en stor synd . Hvis han ser blod på en skjorte fra et sted der han ikke kjenner kilden, lyver han til det der han ikke føler . Hvis han ser skjorten sin farget med blod fra en katt, så ligger det en tekst på den . Hvis skjorten hans er farget med blod fra syv, så ligger kraften til det gale og bedragersk til ham . Hvis skjorten hans er farget med ramsblod, vil en hederlig, rik og ugjennomtrengelig mann lyve for ham, og etter løgnen mottar han forbudte penger så mye som mengden blod og strømmen fra huden, og hvis han er fraværende , kommer han trygt tilbake fra reisen . Og den som ser at blodet kommer ut av kroppen hans, og han ser kroppens sår, det påvirker helsen i kroppen og en økning i penger, selv om han er fraværende fredelig og vil oppnå god, rettferdighet og glede . Hvis han ser at han drakk menneskeblod, er det penger og nytte, og han blir frelst fra enhver prøvelse, ulykke og nød . Og det ble sagt : Den som ser at han har falt i en blodkilde, han vil bli testet med forbudte penger . Og den som ser en bloddal i stedet, hans blod skal utgis der . Og den som ser blod som kom ut av ham uten å ha tenkt eller kuppet eller såret, penger kom like mye ut av ham som det blodet hvis han har penger, og hvis han er fattig, vil han ha fordel av det . Hvis blod blir sett i en krukke, bundet med en fille, er det menstruasjonsbindingen . Blodet indikerer livet og kraften til eieren, pengene hans, den som hjelper ham og støtter ham, enten det er en garantist eller en konge, og den som skjuler ham for klær eller noe som berømmer eller baktaler når ham . Og kanskje indikerte det sædceller, noe som svekker utgangen . Og kanskje refererte han til penger og den forbudte som spiste dem, og hvis overdreven blod kom ut av dem i en drøm, indikerer den ineffektiviteten til den som var fornøyd med ham av en far, sønn eller partner, eller mangel på pengene hans , eller solgte noe av klærne hans, eller forskjellen på en kone eller en annen elsket . En persons blod indikerer hans demon som blodstrømmen strømmer fra, mens han er i huset som en fiende . Overdreven utslipp av blod er bekymringsfullt, og utslipp av det når det er nødvendig i en drøm er hvile og deres død . Menstruasjonsblodet til en enslig kvinne er en mann, og en gravid kvinne har avbrutt menstruasjonen, og en sykdom er desperat etter menstruasjon . Og den som ser at blod flekker det, så kommer forbudte penger ut av det ….
Drømmer om blod som strømmer fra en skade forårsaket av en ulykke
(241 betydninger av å drømme om blod som strømmer fra en skade forårsaket av en ulykke)…Hånden er i en drøm mannens velvilje, ryggen og støtten . Den som ser at hans hånd er lang og sterk, og at han er en hersker, da vil han seire med sine fiender og kraften til sine medhjelpere og sine hallikere . Og den som ser at hendene hans er spredt, er en sjenerøs mann som bruker alt det han har . Og den som ser at han går på hendene, da er han avhengig av noe han ber om på sin bror, sønn eller partner . Og hvis han ser at hans høyre hånd er laget av gull, vil hans inntjening og undertrykkelse være borte . Hvis han ser at hans venstre hånd er hans ord, benekter brødrene ham eller hans kone eller partner fornekter ham . Og hvis han så at hånden hans førte den under armhulen og deretter tok den ut, og den hadde et lys, og han var en student av kunnskap som vant en ledelse i sin kunnskap, selv om han var en handelsmann som vant et presidentskap og en hann . Hvis det kommer vann ut av hånden, vil han få penger . Og hendene angir rang og de to sønnene og staten, og de indikerer de gode gjerningene til den som tar og gir med hendene . Høyre hånd indikerer en sønn, far, venn eller den som tar riktig sted for deg . Og venstre hånd betegner kvinnen, moren, søsteren, datteren og slavejenta . Hvis han ser at han har mistet en av hendene, indikerer det at han har mistet noen av menneskene som denne hånden pekte på . Og den som ser hånden avskåret, indikerer at broren, vennen eller skribenten døde, eller at intimiteten mellom dem har falt . Og den som ser en lengde i hånden, han vil være for lang for folk . Med takk, nåde, raushet og raushet . Og den som ser en hersker som kutter av hender og føtter uten kontrovers, da omvender han seg . Og den som ser at han ikke har noen hånd, så er han en elsker . Og den som så fra guvernørene at hans hender og føtter var avskåret . Det er isolert . Og den som så at hendene hans var sammenbundet, antydet at han var gjerrig . Og den som så at han gikk på hendene, han brukte dem til pensjonen . Og den som ser at han skjærer hendene med en kniv, han vil undre seg over noe, for Gud allmektig sier : ( Da de så ham, fikk de ham til å vokse opp og kutte i hendene .) Og den som så at hans ed var lammet, hans levebrødet ville opphøre, ellers begikk han en alvorlig synd . Og den som ser at hånden hans blir gull, indikerer at det som er i hans hånd har gått . Og den som ser at hans hånd er blitt en profets hånd, så leder den allmektige Gud et folk på hendene og driver godhet og velsignelse til ham . Og hvis han så at han hadde skåret hånden i en skål med blod, ville han være i fare for oppvigling . Og den som ser at han spiser hånden eller deler av den, så gjør han noe han angrer på, eller det er urettferdig, fordi Gud den allmektige sier : (Og den dagen undertrykkeren biter på hendene ). Hånden gravert med henna er en ydmykelse, et behov eller en nødvendighet . Og den som ser at hans ed blir avskåret, han vil sverge en umoralsk ed, og det kan tyde på tyveri, og den som har hendene og føttene avskåret, han vil dø, og kanskje fengsel, begrensning eller alvorlig sykdom, og det kan være fattigdom eller trenger . Og den som har en hånd så lenge at den har blitt som et spyd, da er han urettferdig, han utfordrer folks ære . Og den som har fått hånden avskåret, han er fraværende i sin familie, eller han vender seg bort fra sitt arbeid, eller blir avskåret fra livmoren, og han kan stoppe incest og synd . Det rare er at hvis han så at hånden hans var avskåret og blod strømmet ut av det, traff han penger og vendte tilbake til landet sitt . Og den som ser at hendene er løftet, da er han fattig av penger eller mangel på penger fra en sønn eller bror eller kunnskap eller nyheter, og hånden indikerer bransjen som er utstedt av dem, løftet om troskap og pakt . Kanskje å miste en hånd indikerer behovet for spørsmålet . Og kanskje en god hånd indikerte seier over fiendene . Den som så at han ristet på hendene, antydet et tomrom for arbeid og boikott . Rikdommen i hånden er bevis på korrupsjon av religion . Og den som har mistet hendene og er et av folket til lydighet, hans tillit til Gud den allmektige er god . Og hvis hendene økte, indikerte han sin grådighet for verden og sin interesse i å vinne den . Og den som har hånden på syv, savner bønnen og følger ønsket . Og den som blir venstrehendt, det er fordel og levebrød, for etter vanskeligheter er det lett . Se også håndflaten ….
…Urinering er i en drøm, å bruke pengene sine på noe som ikke er tillatt for ham, eller ha samleie med noe som ikke passer for ham . Og diurese i en drøm er bevis på å generere levebrød . Og å holde urinen og dens hardhet kan tyde på at han haster i saker og mangel på rettferdighet, og at injektoren ikke nøyer seg med en beslutning før han betaler det han har frosset av den . Og å tisse i en drøm er forbudte penger . Og den som ser som om han er på et ukjent sted, vil gifte seg med en kvinne på det stedet . Og det ble sagt : Den som ser det som om han urinerer, han bruker et underholdsbidrag som går tilbake til ham . Og den som ser seg selv som utslitt i en brønn, han vil bruke penger som er tillatt . Og den som ser at han har slitt på en vare, han vil miste den varen . Venninne i en nisje føder en vitenskapssønn . Og den som ser ut som om han har slitt seg på Koranen, vil et av barna hans lære den hellige Koranen utenat . Og den som ser seg selv som om han heller noe og begrenser noen, hvis han er rik, vil noen av pengene hans være borte, og hvis han er opprørt, vil noe av hans nød være borte . Hvis han ser det som om en annen person urinerer med ham, blir urinen blandet sammen, og de faller inn i en fortsettelse og tilhørighet . Hvis han ser at han er en injektor, vil han bli sint på kona . Hvis urinen er sterk på ham, og han ikke kan finne et sted for det, vil han begrave penger og ikke finne en gravplass . Hvis han ser at han har urinert i stedet for urin, vil han bli løslatt hvis han er fattig, og hvis han er rik, mister han pengene sine . Hvis han så folk tørke urinen, ville det bli født en gutt for ham, og folket fulgte ham . Hvis han ser en person som er kjent for å være dårlig med ham, ydmyker han ham ved å bruke pengene sine på ham . Hvis en mann ser at han urinerer melk, vil han miste instinktet. Hvis en kjent person drikker det, bruker han lovlige penger på ham i sin verden . Og den som ser at han urinerer blod, han vil komme til en fraskilt kvinne, eller en kvinne med et mahram, og det vet han ikke . Hvis han ser at han urinerer Zaafarana, vil han få en syk sønn . Hvis han ser at han ikke har juice, bruker han pengene sine . Hvis han ser ut som om han ikke har skitt eller gjørme, så er han en mann som ikke forbedrer ablusjon . For ilden ble født av ham som en autoritetens sønn . Den bleke bagatellen begikk uanstendighet med familien . Hvis oppkast kommer ut i stedet for urin, indikerer det et forbudt barn . Og hvis en fugl kommer ut, vil det bli født et barn som passer essensen av den fuglen i godhet og korrupsjon . Og den som vandrer stående, bruker deretter pengene sine av uvitenhet . Den som har på seg skjorten, vil få en sønn, og hvis han ikke har en kone, vil han gifte seg . Hvis han ser at han urinerer i nesa, så kommer han forbudt . Og den som ser at han urinerer på en av markedsplassene, han vil bli betraktet som en redegjørelse for markedet . Så far Ardashir sønn av Sasan var en gjeter som en kamerat og opphøyet ham damp onkelen til hele himmelen, spurte han Babak den krysset, sa han : Do not Oabbarha du også tilskrives en sønn Fet deg, Vuadh dette, sa han : født til deg Ghulam har utsikter var bra . Og den som ser at han har mistet livet i et folks hjem, samfunnets nabolag eller en folks moske, land eller landsby, så kaster han sædceller i et ekteskap med dem . Og den som ser at han urinerer i en kolbe eller et basseng, eller en krukke, en brønn eller en ødelagt, da skal han gifte seg med en kvinne . Det er følt at i tankene havet å komme ut penger til sultanen i ti eller zakat og annet . Og den som så at han trodde at barna hans skulle spres . Og den som ser at en penis kommer ut av kjønnsorganene hans, så blir det født et barn for ham som deltar i all kunnskap, fordi pennen bevarer all kunnskap . Og hvis han ser at en pille har kommet ut av kroppen hans, blir en gutt født for ham, og han vil ha en fiende . Og den som ser at han har urinert mye, i motsetning til vane, eller forurenset det, eller at det lukter vondt, eller at han har urinert mens folk ser på ham, det er bevis på ondskap eller manifestasjon av ondskap som blir utsatt . Og å drikke urin indikerer mistanke om gevinst eller forbudte penger ….
…Og den som ser at blod kommer ut fra ham uten sår, så hvis han er i en posisjon, aksepterer han bestikkelse og tar det, så er han isolert, og hvis ikke, vil det oppstå skade, og hvis han ser blodet komme ut fra operasjoner, så lider de og er nød og tap, og den som ser at han drakk blod, det er forbudt penger og blod søles urettferdig, og den som ser det i kroppen hans Et sted hvor blod eller pus kommer ut, så det flekker hans kroppen eller plagget hans, da treffer han forbudte penger etter sitt mål, og hvis han ikke flekker noe, så kommer det ut av synd. Fra venene blir han overført med mangel på pengene i henhold til mengden blod, og hvis han er fattig, har han godt av rikdommen, og den som ser blod komme ut av penis, det indikerer at kona har falt og den som ser blod komme ut av anusen. Hvis han slo kroppen eller klærne, slo han forbudte penger, og den som så blod komme ut av tennene, ville ha slått ham fra før slektningene sine, og den som ser på et sted en elv med blod eller en flytende takrenn, så vil det skje på et sted der blod utgis, og den som ser at blod har kommet ut fra nesen hans, så tolkes det ved å skaffe forbudte penger, og hvis blodet var lite og ikke så svakhet da det kom ut, ble det lettet av dem og sorg og det ble sagt at neseblod er en skattehit. Hvis nesen drypper på veien, så han betaler zakat på hans penger på prosjektet, og hvis han ser at blod kommer ut av øyet hans, så han er trist Raffinert…
…Al- Arkan : et tegn på alt som er frelst i det, som indikerer drukning, fordi Gud den allmektige reddet Noah, fred være med ham, og de som er med ham fra det som ble trukket ned av de vantro fra drukning og ulykke . Og indikere islam, der den er reddet fra uvitenhet og oppvigling . Kanskje indikerte det kona og slavejenta som beskytter og blir frelst fra ild og fristelse, fordi Gud den allmektige kalte henne en slavejente . Kanskje indikerte det faren og moren som hadde utfrielsen fra døden og nød, spesielt siden hun er som moren som bærer sønnen i livmoren . Kanskje indikerte den veien som troens folk ville flykte fra ilden, og kanskje indikerte det fengsel, bekymring og fornuft hvis det stagnerte, for historien om Yunus, fred være med ham . Den som ser at han har gått ombord på et skip i sjøen, ser på hans tilstand og utfallet av hans saker, og hvis han er en vantro, blir han muslim, særlig hvis han steg opp til det fra midten av havet etter at han var sikker av døden, og hvis han var skyldig, angret han på sin synd . Og hvis han var fattig, ville han bli kvitt fattigdommen sin . Og hvis han er syk, har han gjenopprettet sin sykdom, med mindre kneet hans er med de døde, og det er det som bekrefter døden i synet, så å ri på henne er en frelse fra denne verdens fristelse . Og hvis han var våken og han var en kunnskapsstudent, fulgte han en vitenskapsmann eller hadde nytte av et flagg som han ville bli frelst fra uvitenhet for å ri Musa med grønnsakene, fred være med ham, på skipet . Hvis han så at en skyldner brukte gjelden og fjernet bekymringen . Og hvis han ser det, vil han bli fratatt levebrødet . Måtte Gud gi ham næring fra et punkt der den ikke teller, hvis den flyter med den i sin torus, indikerer dette profittens vind og Tareus ønsket . Hvis han ser på dette som et sølibat, gifter han seg med en kvinne eller kjøper en hushjelp som kan beskytte ham og holde ham trygg . Og hvis han ser en død person i Sannhetens hus, vil han unnslippe og vinne barmhjertigheten til den allmektige Gud fra ilden og dens redsler . På samme måte, omvendt, hvis han ser noen i sjøen som om han er i mengden og har ridd på stien og dens korthet, så rømmer han i skipet sitt og passerer det fra gruens hav og dets ulykker, med mindre det i en drøm er hardt rammet av ham i passasjen fra ilden, så får han det i havet slik og lignende . Og hvis det ble tatt med i en fange, slapp han fra fengslingen og forårsaket flukten, og hvis han nådde kysten av havet eller gikk ned til land, ville det være raskere, raskere og bedre . Og hvis han så skipet stå stille og havets bølger stormet, varte fengslingen hans hvis han ble fengslet og sykdommen hans forlenget hvis han var syk, og så lenge han ikke kunne leve og han ikke var i stand til å reise hvis han prøvde å gjøre slik, og han kunne ikke nå sin kone hvis han hadde begått hennes beskyttelse, og han sluttet å søke kunnskap hvis han var student. Spesielt hvis det er om vinteren og i sjøen . Dette kan indikere fengsling, da Yunus, fred være med ham, var begrenset i magen på hvalen da skipet hans stoppet . Imidlertid er utfallet av alt det vi har beskrevet, god, hvis Gud vil, og frelsen til essensen av skipet og det som ble presentert for det og i det, slik som Noahs frelse, fred være med dem og overlevelsen av skipet fra den sinte kongen, fordi grønnsakene vanæret det og tok av et brett fra brettene, med den gode konsekvensen av Yunus, fred være med ham. Etter hans tilstand, og hva som ble avslørt for ham . Derfor sa de at hvis skipet ble skadet eller åpnet, ville de i det unnslippe, med mindre passasjeren går ut på land eller forfølger det, og det ikke er noe godt i det . Hvis han var syk, døde han og ble ført ut i smusset med en fryktelig belastning, og hvis han var i sjøen, ble han skadet, og kanskje ville båten hans gå i stykker på grunn av strømmen annet enn løpet . Snarere, fra hans våkenhetsvane, hvis han skyver Tatarus til land, er han ødelagt og skadet . Og hvis en kunnskapsrik søker så at skipet hans gikk ut på land og kjørte det på ham, gikk han ut i sin kunnskap og kontrovers til kjetteri, hykleri eller utukt, fordi utroskap er en avvik fra lydighet, og opprinnelsen til fremtredende og urettferdighet og hindre noe i stedet, og deretter gå ombord på skipet fra vannet det overlevde og det er beskyttet Til grunnen til at det ikke er vanlig å kjøre på, for dets beboer har også gått fra sannheten og den gamle feilbarheten . Hvis det ikke var det, ville han kanskje bryte med sin kone og bli hos henne i henhold til hans tilstand, eller kanskje han ville frigjøre slavejenta og fortsette i hennes samleie med kongen, eller kanskje hans industri var oppbrukt og hans levebrød ville være umulig, så han ville søke ham tilbake der han ikke skulle . Og hvis skipet hans ble kjørt i luften på annet enn vann, går alt som er angitt av det, tapt, enten en soldat på grunn av dets tjeneste, fjær og utstyr, eller det er installert fra resten av skipene, og det kan angi kisten til en som var syk blant sultanene, herskerne, lærde og høvdinger, og noen av dem sa : Hvem så at han befant seg i et skip på sjøen, inne i en stor konge eller sultan . Skipet er en flukt fra nød, angst, sykdom og fengsel, for den som ser seg selv som sin eier . Hvis han ser at han er i den, er han i den, med mindre han rømmer og hvis han forlater den, vil hans frelse bli raskere, og hvis han er i den mens han er på tørt land . Bekymringen var mer intens og utfrielsen var videre, og hvis den isolerte muren så at han hadde gått ombord i et skip, ville han følge mandatet til den største kongen så langt til sjøen, og vergemålet ville være i samsvar med bestemmelsene av skipet og dets kapasitet, og etter skipet fra landet etter ham fra isolasjon . Og det ble sagt at det å ri på et skip i sjøen er en reise med alvorlighetsgrad og fare, og dens avstand fra land, etter det fra skjeden . Og hvis han er i en sak, så tar han en risiko, så hvis han går ut av det, vil han unnslippe og være ulydig mot sin Herre, fordi den allmektige sa : “ Når han ikke førte dem til rettferdighet, ville de dele . ” Hvis visjonæren har gått sin stat, eller han er en kjøpmann som har gått tapt, vil skipet komme tilbake . Hvis skipet sank og ble hengt opp fra det med et brett, ville sultanen være sint på ham hvis han var guvernør, da slapp han og staten vendte tilbake til ham . Og hvis han var kjøpmann, reduserte han pengene sine og kompenserte for dem, og hvis han druknet, er han som en drukning . Og den som ser at han er i et skip midt i havet, da vil han være i hendene på dem som frykter ham, og hans død vil være en frelse for det onde det han frykter . Skipet hans sank og panelene spredte ulykke for ham i den han er kjær til . Og det ble sagt at forliset var en reise i sikkerhet, fordi Gud den allmektige sa : ~ Arken ble gjort gøy for deg å løpe i sjøen på hans befaling .~ Skipet lastet med mennesker er trygt for den som er i det på reise, for Gud den allmektige sier : ~Vi reddet ham og den som er sammen med ham i den ladede arken .~ Og å ta årer på skipet traff flagget eller få penger fra en klage . Og han tok skipets tau, Hassan al-Din og de rettferdiges ledsagere uten å forlate dem, for Gud den allmektige sa : ~Og hold deg fast ved Guds tau , og skill deg ikke .~ Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg var i et svart skip uten annet enn tauene . Han sa : Du er en mann hvis religion ikke er annet enn oppriktighet, og tauene til skipet er religionens eiere ….
…Når det gjelder bortskjemt blod : det indikerer generelt sykdom hos alle mennesker . Hvis blodet er litt som en puff, indikerer det husstanden og slektskapet og oppnåelsen av det onde, så kvitt deg . Det ble sagt at oppkast av blod er en anger fra synd eller forbudte penger, og det fører til tillit i nakken . Når det gjelder vannlating : i tolkning er det forbudte penger, så den som ser som om han har urinert et ukjent sted, vil gifte seg med en kvinne på det stedet og kaste sædceller i henne ved å gifte seg med folket på stedet eller hans nabo, og det sies at han blir sett på som om han urinerer, så bruker han et underholdsbidrag som tilhører ham, fordi Gud den allmektige sier : “ Og det du brukte på noe, han etterfølger ham, og han er den beste i fremtiden . Hvis han så ut som om han var i en brønn, bruker han på å tjene tillatte penger . Hvis han ser ut som om han har slitt på en vare, så er han uren på den varen, og hvis han har slitt seg ut i en nisje, blir en lærd gutt født for ham ….
…Og den som tror at noen ting har kommet ut fra den avdøde, som urin, avføring, pus, blod, sputum, sputum og lignende, så er det på to måter. Det ble sagt at det ikke ble tolket fordi det ikke kunne utstedes fra det, og det ble sagt at alt av det tolkes ut fra betydningen av det ovennevnte og kommer på hælene, og det kan være i en slags. Annet enn det som uttrykkene ser voldsomt om betydningen, og andre har sagt noe annet, og det er avansert at hvis han ser noe som ikke kan skje den avdøde fra det, uttrykkes det av analogi, toksisitet, konsekvens og så videre ….
…Og blod er forbudte penger eller synd, og hvis han ser at de er smurt i blod, blir det til forbudte penger eller en stor synd . Hvis han ser blod på skjorten sin fra et sted han ikke kjenner, lyver han for ham fra et sted han ikke føler, ifølge historien om Josef, fred være med ham . Hvis han ser skjorten sin farget med blod, blod fra en katt, så lyver han for ham den forræderiske og urettferdige . Hvis han er farget med ramsblod, vil en hederlig, rik og ugjennomtrengelig mann lyve for ham . Likeledes blodet fra alle dyr, fordi de som tilskrives dyret lyver til dem . Hvis han ser at han drakk en persons blod, ville han tjene penger og tjene og bli frelst fra enhver prøvelse, ulykke og nød ….
…Det ble sagt at den som drakk menneskers blod var lei av synd og rømte fra det . Den som faller i en blodkilde, vil bli rammet av blod eller forbudte penger . Og blodstrøm fra kroppens helse og sikkerhet . Hvis han var fraværende, ville han komme tilbake trygt fra sine reiser . Og en mann fra Azad sa : En av våre store menn ba sammen med oss den neste kveldsbønnen, forsvarlig og forsvarlig, og han ble blind, så vi ba ham og fortalte ham: Hva er dette som har slått deg ned? Han sa : Jeg kom i søvne og tok, så han tok meg med til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, og hvis han satt med blod i hendene, sa han at det var du som kjempet Hussein? Jeg sa ja, så han tok disse to fingrene, det vil si peke- og langfingrene, og dyppet dem i blod, og så sa han det i øynene mine . Og han nikket med de to fingrene og sa : Jeg kan ikke se noe . En mann kom til Ibn Al-Musayyib og sa : Jeg så som om jeg hadde en dråpe blod i hendene mine, og jo mer jeg vasket dem desto lysere . Han sa : Du er en mann som er forvist fra sønnen din, så frykt Gud og gjør ham verdig . Sufyan sa, jeg så blod på kjolen min, så da jeg gikk ut til moskeen, og det var en overgang på døren hans, fortalte jeg ham om visjonen min, og han sa : Han lyver for deg . Det var som han sa ….
…Al-Fasad er i en drøm en mann som adlyder samtalen . Hvis han knekker en mann ved utstilling, blir han knivstukket, og han er fiendskap, og hvis han bryter i lengde, snakker han skjønnheten og komponerer blant mennesker . Og Almusdod bevis på trøst og kur fra plager . Og den som er blitt grepet i en drøm om et organ, han må bli sett i det mens han er våken . Og den som ser at en ung mann svetter lenge, så hører han en fiende snakke eller stikke som påvirker ham . Og hvis han ser at han har mistet svetten, og svetten blir avskåret, vil hans slektning dø . Og hvis flebotomi er i hans høyre hånd, dobler pengene hans, og hvis de er i hans venstre hånd, så er han seirende over sin partner . Og hvis han ser at en person har avvist ham, hører han et ord fra en venn, og hvis blod kommer ut av svetten hans, vil han bli belønnet for det, og hvis det ikke kommer noe blod ut av ham, så er det sa at det er riktig og den som begår synd kommer ut . Hvis en lærd knekker ham og blodet kommer ut av ham i et basseng eller i en tallerken, blir han syk . Hvis han knekker ham og ikke ser blod, så hører han ord fra sin kone . Og hvis han forakter blod som kommer ut av ham, vil han bli syk og han vil lide skade i pengene sine . Og hvis hans kone føder en datter hvis overarmen er i lengderetningen, og hvis overarmen er i lengderetningen, og hvis den er tverrgående, skal det som er mellom henne og hennes slektninger bli avskåret av død eller liv . Og den som ser at han vil sørge, han vil omvende seg fra synden . Og hvis han tror at blod har beseiret ham, er han i innfall og synden overvinner . Hvis blodet er svart, fortsetter han i en alvorlig synd og vil omvende seg fra det . Og blodutslipp er utstrømningen av penger ved å skrive et argument, og skalpellen er som pennen, og blodet er som blekket, og jomfruen hvis hun føder, så gifter hun seg . En flebotomi for en gutt er omskåret . Og fangen besøkte Bishara fordi blod er fanget i venene . Og den gravide besøkte henne og fødselen hennes . Hvis flebotomi ikke var i leveringsmåneden, avbrytes den . Og den rike mannen betalte zakat på pengene sine . Og den ukjente kvinnens besøk i verden kommer til de som så henne ….
…Den som ser at han drakk fra en brønn og brønnen fra en murstein, da vil han motta penger fra sin kone, og en kvinne skal være en slektning til Jah ….
…Tolkning av himmelen, luft, natt og dag, vind, regn, torrents, formørkelse, jordskjelv, lyn, torden, regnbuer, gjørme, sol, måne, planeter, skyer, hagl, snø og frost, himmelen indikerer seg selv, så uansett hva som kom ned fra den kom dens motstykke fra Gud, det er ingen årsak i den, slik som at ild faller fra den. I rollen er mennesker plaget med sykdom, smerte, kopper og død . Og hvis det brant fra det i markedene, blir det herliggjort og opphøyet det som selges med det fra salget . Og hvis den falt på dekar, knappe og planteplasser, ville du skade mennesker, og planten brant og slår den med hagl eller gresshoppe, og hvis bevis på fruktbarhet, levebrød og penger stammer fra den, som honning, olje, fiken og bygg, da ville folk regne gunstige regnvær, det som kom ned fra himmelen ville være gunstig for det, og kanskje indikerte himmelen at styrken til sultanen og seg selv på grunn av deres overlegenhet over skapelsen og deres manglende evne til å nå den , med deres visjon og deres volatilitet i kraften, og deres svakhet å komme ut under den . Det som ble sett fra den og i den eller ned i den og på den, indikasjoner på godt og ondt, og kanskje indikerte det hans palass, hans besittelses hus, hans hoffmenn og hans penges hus, så den som stiger opp til det ved fred eller fornuft, vil oppnå høyde med kongen . Og det har han, og hvis han steg opp til det uten grunn eller fred, ville han ha opplevd stor frykt for sultanen, og han inngikk mye overflod i sitt møte eller i det han håpet på ham eller fra ham . Hvis samvittigheten hans var avlyttet, spionerte han på sultanen eller snek seg inn i pengerhuset og palasset for å stjele det . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han kom tilbake til jorden, ville han bli frelst fra det han kom inn, og hvis han falt fra sitt sted, ble han skadet i sin tilstand, ifølge omfanget av hans befaling i hans fall, og hva hans organer ble brutt for ham, og hvis den som nådde himmelen var syk mens han var våken, da vendte han ikke tilbake til jorden, omkom fra sin sak, og hans sjel steg også opp til himmelen . Og hvis han kommer tilbake til jorden, har skaden nådd hans mål, og hans folk fortviler over ham, og så vil de bli frelst, hvis Gud vil, med mindre det også er mens han stiger ned i en brønn eller Hafir og da ikke kom ut av det , for det er hans grav der han kommer tilbake etter at han kom tilbake, og dette er en god nyhet om døden for islam, fordi vantro ikke åpner himmelens porter for dem, og deres sjeler stiger ikke opp til det . Når det gjelder å se dørene, kan det tyde på at hvis du øker rente, hvis folk er i noen av bevisene, eller i synet, er det fluer, bier, fugler eller lignende, og hvis folket er i tørrhet, regn og regn, sa Gud allmektig : “ Så vi åpnet himmelens porter med øsende vann. ~ spesielt, hvor vertshuset viser medfølelse, fruktbar, som støv og sand uten støv og skader . Men hvis folk kastet piler fra dem, hvis de var i noen bevis for pesten, ble dets dører åpnet for dem . Og hvis pilene skader alle som har blitt slått og bløder, så er det en konfiskering av autoritet over hvert menneske med sin pil, og hvis deres hensikt er å ørene og øynene, så er det en prøve på avvik fra pilene deres, i som gjelden til alle hvis hørsel eller syn vil gå til grunne i den . Og hvis de blir skadet, samler de dem og henter dem, så byttet fra Gud, slik som gresshopper, og fuglearter som spurv, stiklinger og manna, ødelegger og piler på grunn av autoriteten i jihad og lignende, eller levebrød og gaver som han åpner sine pengehus og bokser for, og når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud, og det er for folket i lydighet og gode gjerninger . Kanskje dette indikerer distre ssed person som er i nød, innringeren, som aksepterer hans bønn og blir besvart, for når du ber på øynene mot himmelens retning, og kanskje dette indikerer nærhet og nærhet til imamen, verden, faren, faren ektemannen og mesteren, og alle som er over deg av en grad, er æren basert på beslutningen om hver person i hans årvåkenhet og etterspørsel og mer hans søvn, og det som falt i hans samvittighet . Når det gjelder himmelens fall på jorden hvis han reiser, kan det også skyldes drømmerens autoritet og hodene over ham, enten en far, ektemann eller mester og lignende, og det kan indikere dens falle på det tørre landet, eller folket trampet det med ben etter det falt mens de var Hamid, og de tok opp Noen av dem er et tegn på levebrød, fruktbarhet og penger, for de er fordelaktige regnvær av stor betydning, og arabere kaller regn en himmel, fordi den kommer ned fra den ….
…Og den som ser at en ild, en skorpion, en slange eller en stein som er nedstammet fra himmelen, indikerer at Guds pine er kommet ned på dette stedet ….
…Kan jeg vite at synet er fra den nådigste eller fra djevelen? Dette kan demonstreres på flere måter, nemlig : 1 / At det som var i samsvar med Guds glede, og i samsvar med det Hans sendebud, måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, brakt; Han er fra kongen – ved å åpne meme og lam – og det som ikke var i samsvar med hans glede, er fra støpingen av Djevelen . 2 / At det som gir en tur til Gud, en tur til ham, en omtale av ham og en økning i energi, er fra kasteens kaste . Og det som er fruktbart mot det, er å kaste Satan . 3 / Uansett hva som testamenteres menn og lys i hjertet og en bifurkasjon i brystet, er det fra kongen, og det som arves mot det, det er fra Satan . 4 / At det som er testamentert fred og ro er fra kongen . Uansett hva som erlatt angst, irritasjon og uro kommer fra Satan . Kongelig inspirasjon florerer i de rene, rene, troende hjerter, for kongen har en forbindelse med det, og mellom ham og henne er det en anledning, for han er ren godhet, og han grenser til bare et hjerte som passer ham, så kongens parykk med dette hjertet er mer enn djevelens parykk . Når det gjelder det mørke hjertet som har svartnet av røyk av lyster og mistanker, kaster djevelen og beskylder ham med mer enn skylden fra kongen, og som gjorde hjertet mørkt, og synder og synder er ikke skjult for leseren, og dette fremgår av hans ordtak, må Gud velsigne ham og gi ham fred : Hvis en tjener syndet, tuller han i sitt hjerte. Svart vits …. Hadith, og er indikert av Allmektigens ordtak : ~ Nei, men det de vant i hjertet deres ringte~ . Se : Al- Rooh av Ibn Al-Qayyim : 380 s ….
…Og den som så at blod ble frigitt fra et jaktorgan uten kirurgi, ville det tolkes som en svakhet ved religion og mangel på mening og ledelse ….
…Slanger : de er fiender, fordi den forbannede Satan ba Adam, fred være med ham . Og fiendene til enhver slange i henhold til omfanget av dens lidelse, dens bein og dens merke, og det kan være vantro og eiere av kjetteri på grunn av giften den har . Kanskje det angav horene, deres bitt og karakter, og kanskje var livet hentet fra navnet, for eksempel å se i dekarene eller strømme under trær, med vann og kraftige regnvær, og de sammenlignet med å blåse det til vannet . Slangen kan være en hersker, eller hun kan være en kone og et barn, fordi Gud den allmektige sier : « En av dine koner og dine barn er din fiende, så pass på dem. ” Og den som dreper eller sloss med en slange, kjemper mot en fiende . Og spis kjøttet, penger fra en fiende, glede og glede . Og hvis du biter ham i to halvdeler, ta rettferdighet fra fienden hans . Og fra sitt levende ord med myke og snille ord slo han et godt som folk ville ha om ham, og hvis han så en død slange, så er han en fiende som Gud tilstrekkelig for sitt onde uten styrke og kraft . Og eggene hennes er de vanskeligste fiendene, og de svarte er de vanskeligste . Hvis han så at han var en konge av livets store svarte i en gruppe, ville han lede hærene og skaffe en stor konge . Hvis han slår en glatt slange som adlyder ham, og verken en joggesko eller godhet gjør vondt, da slo han en skatt av kongens skatter, og det kan ha vært hans bestefar hvis det var i denne egenskapen . Og den som frykter en slange og ikke ser den, da er det trygghet for ham fra sin fiende, og hvis han ser den og frykter den, så er det frykt, så vel som all frykt, og på samme måte alt som frykter den og ikke se det, og slangens utgang fra urinrøret blir født, og den som kommer inn i en slange inn i et hus lurt av sin fiende, den som ser at han tok det, da får han penger fra en fiende som er trygg, fordi Gud den allmektige sier : ~ Ta det og ikke frykt .~ En liten slange ble født . Og hvis han så slangene slåss i markedet, ville krig finne sted og han ville vinne seieren over fiendene . Og slangen er autoriteten til et stille fiendskap, og hvis han ser at en slange kommer ut av minnet hans en gang og vender tilbake til ham en gang, forråder han ham . Og slangen er en kvinne, så den som ser at han har drept en slange på sengen sin, hans kone dør, og hvis han ser en slange i nakken og kutter den tre stykker, skiller han seg fra sin kone tre ganger, og slangens ben og fangs er fiendens styrke og alvorlighetsgraden av hans list . Og den som forvandler en slange, så forvandler han seg fra en stat til en annen, og blir en fiende av muslimene, og hvis han ser huset sitt fullt av slanger, frykter han ikke, da havner han muslimens fiender, eiere av lidenskaper og vannlevende skapninger med penger, og hvis han ser i lommen eller ermet en liten hvit slange, frykter han ikke. Fordi det er bestefaren hans, og hvis han ser en slange gå bak ham, så vil fienden hans lure ham, og hvis den går mellom hendene hans eller kretser rundt ham, så er de fiender som blander seg med ham og ikke kan skade ham, og hvis han ser et liv som kommer inn i huset hans og drar uten skade, så er de hans fiender fra hans husstand og hans slektninger, hvis han ser det. Ikke hjemme hos ham er fiender fremmede . Og slangens kjøtt og fett er pengene til en fiende og motgift fra en fiende. Hvis han ser slanger slåss på hver side, så dreper han en stor slange fra dem, så eier han byen . Hvis den drepte slangen var som alle andre slanger, ble en av kongens soldater drept , og hvis slangen steg opp i en høyde, ble han komfortabel, glad og glad, og hvis han så en slange stige ned fra en høyde, en høvding døde det stedet . Hvis han ser en slange komme ut av jorden, plager han det stedet . Hvis han ser hagen full av liv, er det hagen som vokser og planten i den øker og lever . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en slange forfulgte den, og jeg fulgte den, så den kom inn i en grav, og i min hånd ble det lagt et lokk på buret . Han sa : Er du forlovet med en kvinne? Han sa : Ja . Han sa : Du vil gifte deg med henne og arve henne, så han gifter seg med henne, og hun døde i syv tusen dirham . En annen så ut som om huset hans var fullt av liv, så han fortalte Ibn Sirin om visjonene sine og sa : Frykt Gud og ikke hav muslimenes fiende . En kvinne kom til ham og sa : O Abu Bakr, en kvinne så to hull som hvalene kom ut fra. Så reiste to menn seg til dem og tok melk fra hodet, så Ibn Sirin sa : Slangen melker ikke melk, men utstråler gift . Og dette er en kvinne som to av lederne av Kharijites kommer inn med, som inviterer henne til sin lære, men de inviterer henne til å fornærme de to sjeikene, må Gud være fornøyd med dem . Når det gjelder livet til magen, er de slektninger, og utgangen fra mannen er en ulykke for mannens nabo ….
…Al-Hassa : betegner menn og kvinner, unge kvinner og telles hvite dirhamer, fordi det er fra jorden og på utenatlagring og telling, på grunn av kunnskapen eller poesien studenten har lidd, pilegrimsvandringen og kaste av steiner, grusomheten og nød og fornærmelser og bagvaskelse . Den som så en fugl komme ned fra himmelen til jorden, tok da en rullestein og fløy med den, og hvis den var i en moske, omkom en god mann eller en av de rettferdige fra den, og hvis den visjonære var syk, og han var blant de gode menneskene eller noen som også ba i det, og ingen involverte ham i sykdommen. De som også ber i det, så er personen med visjonen død, og hvis han hentet rullestein fra en kirke, er hensynet til pasientens korrupsjon som den vi presenterte, og hvis han hentet den fra et hus eller fra et ukjent sted, så går pasienten til personen som hadde synet fra et barn eller andre, tapt, som for den som plukket opp en del småstein og skjebnen i klærne eller svelget det i magen, og hvis han plukket den opp fra en moske eller et lærdomshus eller en mannlig krets, han regnet fra kunnskap og Koranen, og han hadde godt av minnet og uttalelsen like mye som han hentet fra beleiringen . Hvis det blir plukket opp fra markedene eller fra dekar og trerøtter, så er det fordeler fra verden, og i dirham består det for ham på grunn av frukt eller planter eller fra handel og megling, eller fra å be og gi veldedighet til hver person i henhold til sin bekymring og vane i sin oppvåkning . Hvis fangsten hans er fra havet, så gaver fra sultanen hvis han tjener ham, eller drar nytte av havet hvis han handler med det, eller kunnskap han tilegner seg fra en forsker hvis det er hans forespørsel, eller en gave og en lenke fra en velstående kone hvis hun har en sønn eller noe lignende . Når det gjelder den som kastet den i sjøen, gikk pengene hans inn i den . Og hvis han kaster henne i en brønn, tar han penger for å gifte seg eller kjøpe en tjener . Og hvis han kastet det i regn eller under matforhold, eller i et forrådshus på sjøen, kjøpte han med det han hadde eller så mye som han kastet det, en handel som bevises av stedet der han kastet det som var med ham . De vanlige folk si : Så-og-så kastet det han hadde av dirham i hvete eller olje eller noe annet . Hvis han kastet et dyr, som en løve, en ape, en gresshoppe, en kråke og lignende . Det var i løpet av Hajj-dagene, og det ble innvarslet av pilegrimsreisen og kastingen av steiner i fremtiden for hans kommando, fordi opprinnelsen til kastingen av steinene er at Gabriel, fred være med ham, befalte Adam, fred være på ham, å kaste djevelen når den ble presentert for ham, og det ble Sunnah for hans sønn . Hvis dette ikke ble gjort i løpet av Hajjs dager, var rullesteinen hans bønn mot en fiende eller en umoralsk person, eller forbannelse og fornærmelse av ham, eller vitnesbyrd om å vitne mot ham . Og hvis han kastet dem mot disse løpene, som duer og muslimer blant folket, ville mannen være en bakbiter og snakket i rettferdighet og kvinnene beskyttet ….
…Trappene : Det indikerer årsakene til det høye, høyden og ønsket om i denne verden og det hinsidige, ifølge Maarrib som sier : graden av så og så har steget, og så og så er av høy rang . Og det indikerer dikteringen og overtalelsen fra den allmektige ordtaket : ~Vi vil trekke dem dit de ikke vet .~ Kanskje det indikerte stadiene av reisen og hjemmene til de reisende at de kommer ned på statusen til statusen og scenen på scenen . Kanskje indikert av livets dager som førte til hans mål . Det velkjente av det indikerer husets tjener og tjeneren til dets eier og dyret hans, så den som går opp en ukjent trapp, jeg vil se på saken hans, og hvis han når slutten av den og han er syk, han kommer til å dø. Hvis han kommer inn i et rom over det, har sjelen nådd himmelen, og hvis han blir fengslet uten det, vil han bli holdt tilbake fra det etter døden. En reise som han gikk ut til ansiktet og nådde levebrød hvis reisen hans var i penger, og hvis det var for annet enn det, utledet jeg hva han ledet eller møtte på tidspunktet for oppstigningen, noe som indikerer godt og ondt og oppfyllelse og mangel på behov, for eksempel om han møtte førti mann eller fant dinarer på dette nummeret, så er dette gode nyheter Nøyaktig hva han kom ut til, og hvis tallet var tretti, gjorde han ikke det, for de tretti var korte , og de førti var fullstendige, ble den fullført av den allmektige Gud for Moses med motgang, selv om han fant tre og hans avgang var i et løfte som ble gitt til ham, fordi Gud den allmektige sa i de tre : “ Dette er et løfte om at er ikke falsk . ” På samme måte, hvis han godkjente at han kom ut og dro til Hajj, ble hans Hajj fullført for ham, og hvis han ikke håpet på noe av det, og han så ikke at han i Hajj-månedene ville oppnå myndighet og høyde, enten gjennom en stat, en fatwa, oratorium, eller kallet til bønn på fyret, eller det rømmer fra den berømte høyprofilerte saken . Når det gjelder å gå ned trappene, hvis han var på reise, kom han fra en reise, og hvis han ble nevnt som en leder, ville han forlate ledelsen . Og han var isolert fra arbeidet sitt, og hvis han var en rytter, gikk han til fots, og hvis han hadde en syk kvinne, ville hun omkomme, og hvis han var pasienten hun så ut, og hvis han skulle til en brønn- kjent sted, til familien og huset, eller til mye halm eller bygg, eller til hva som er bevis på verdenspenger og dets tilbud Han kom seg etter hennes sykdom . Og hvis nedstigningen hans var fra et ukjent sted som han ikke kjenner, eller fra en villmark, eller til et dødt folk som han kjente fra de som gikk foran ham, eller om hans fall var et brudd, eller han falt ned fra det i et hull eller en brønn eller begravet, eller til en løve som fortærte den, eller til en fugl som han kidnappet, eller til et fortøyd skip som tok den av, eller til en klynge over henne, og hun gikk ham, for trappene er dagene i hans liv , og alt som ble sendt ned til ham fra dem, er hans død da den var fullført og hans dager gikk ut . Hvis han hørtes våken av sykdom, og han var en tyrann eller en vantro, så jeg på det som ble avslørt for ham, og hvis det indikerer godhet som moskeen, fruktbarhet, barnehage, ablusjon og lignende, så er han trygt og omvender seg, og han stammer ned fra det han er og forlater det og kutter ham selv om nedstigningen er mot det som indikerer stor storhet og store synder og vantro, som arroganse og skremmende stor ild, løve, slanger og store fallgruver , for det trekkes mot ham og blir ikke tatt plutselig før det som går fort i det, blir returnert til ham, og han blir straffet med ham og kan ikke flykte fra det . Bygningen av trappene ble fornyet, som bevis for godhet fremgår av korrupsjonen, hvis den var fra melk, var den god, og hvis den var fra murstein, mislikte den seg . Noen av dem sa : Graden er å gjøre gode gjerninger, den første er bønn, den andre er faste, den tredje er Zakat, den fjerde er veldedighet, den femte er Hajj, den sjette er jihad, og den syvende er Koranen ‘ en . Og alle Maraqi er gode gjerninger, fordi han, fred og velsignelse være med ham, sa : Les og mykgjør : Stigende fra det hvis det er av leire eller melk, er godt i religion og islam, og det er ikke noe godt i det hvis det er fra murstein, og hvis han ser at han er i et rom uten margarin og det ikke er fred i det, så er det perfeksjonen i hans religion og høyden hans rang hos Gud, fordi Gud den allmektige sier : ~ Vi løft grader av det vi ønsker . ~ Leirepottene er laget av leire . Guvernøren har høyde og stolthet med gjeld, og kjøpmenn handler med religion, selv om den er laget av steiner, for det er høyden på hjertets hardhet . Og hvis det er av tre, så er det med hykleri og hykleri . Hvis det er av gull, oppnår det tilstand, fruktbarhet og godhet . Og hvis det var av sølv, ville han skaffe hushjelpen min med antall margariner, og hvis den var av null, ville han skaffe seg verdens verdens varer . Den som går opp i Marqa, vil ha nytte av en forståelse og skarpsindighet som vil heve den . Og graden ble sagt å være en asketisk mann som tilbad, og den som var nær ham, ville oppnå høyde og asketisme, for den allmektige sa : ~ Gud opphøyer de blant dere som tror, og de som har oppnådd kunnskap gradvis .~ Og hver grad for guvernøren er et år . Og stigen av tre : en tynn, hyklerisk mann og å stige opp i den er en bygning med intensjon, fordi Gud den allmektige sier : ~ Eller en stige på himmelen, og du vil påkalle dem med et tegn .~ Det ble sagt at oppstigningen innebærer hjelp fra et folk med hykleri, og det ble sagt at det er en reiseguide . Hvis han stiger opp i den for å høre ordene til en person, så treffer han autoritet når han sa : ~ Eller ha en stige de lytter i, la deres hørere komme med en klar autoritet .~ En mann sa til Ibn Sirin : Jeg så som om jeg var på en trapp, så han sa : Du er en mann som lytter til folk . Fred på jorden er en sykdom, og ereksjonen er helse . Taq : Bredt er bevis på kvinnens gode oppførsel, og smalt er bevis på hennes dårlige oppførsel . Hvis en mann ser at han sitter i et smalt bånd, skiller han seg fra sin kone åpent, og hvis hans stilling på bandet er vid, blir kvinnen hemmelig løslatt fra mannen sin . Kapasiteten er en president godkjent av husstanden ….
…Og den som på et sted ser en elv med blod eller en flytende takrenne, så han utgyt blod ….
…Havet : Når det gjelder havet, refererer det til alle som har myndighet over skapelsen, som konger, sultaner, samlere, herskere, lærde, mestere og ånder for sin makt og store fare, og hans å ta og gi og sine penger og hans kunnskap om vannet hans, og lede hans menn eller hans krefter eller hans argumenter og befalinger, hans fisk er hans undersåtter, hans menn er hans levebrød og hans penger eller hans saker og hans ledelse, og hans husdyr Hans assistenter og studenter, hans skip , hans soldater, hans boliger, hans kvinner, hans forvaltere, hans handel, butikker, bøker, koraner og rettsvitenskap . Og havet kan peke på verden og dens redsler at en verner og finansierer, og utarmet en annen og dreper ham, og besitter den i dag og dreper ham i morgen, forbereder den for i dag og ødelegger den etter den . Dens skip, deres markeder, årstider og nåværende reiser, beriker mennesker og utarmes andre . Og dens vind er dets levebrød, dets antall, dets ulykker, dets Touaregs, dets innbyggere, dets fisk, dets levebrød, dets dyr og dets husdyr, dets skadedyr, dets Touaregs, dets konger og tyver, og dets bekymringer og dets oppvigling . Han har makt hvis det er om sommeren og i dette havet, eller han flyter i kunnskap og blander seg med lærde, eller han utvider seg med penger og handler i den grad han roser i havet og sin makt over vannet, og hvis han synker i sin tilstand og dør ikke i drukningen, heller ikke blir han slått, eller i en tilstand av smerte, seiler mens han er i den. Og fra deres ordtak at så og så druknet i denne verden og druknet i lykke og kunnskap, og med autoritet, og hvis noe dør, drukner han, ødelegger gjelden sin og hans intensjon er feil for det som kreves, for å møte fødsel og drukning . Men hvis han kom inn eller svømte i den om vinteren og kulden, eller mens han ristet, rammet ham en ulykke fra sultanen, enten fengsel eller pine, eller sykdom, vannet og skadelige vinder, ellers ville han komme i dødelig oppvigling . Hvis han druknet den gangen, ble han drept i leiren sin eller gjelden hans ble ødelagt i en fitnah . Og den som tar fra vannet sitt, drikker det eller anskaffer det, han samler inn penger fra en makt som ham, eller han vinner fra denne verden mot ham . Og den som kommer inn i havet og slår det fra bunnen, gjørme eller gjørme, de er fra den største kongen eller fra autoriteten til dette stedet . Og den som skjærer over et hav eller en elv til den andre siden, han vil skjære av i en hvisking og redsel eller av frykt, og han vil bli utfridd fra den . Og noen av dem sa : Den som så havet treffe noe han håpet på, og den som så at han kjempet mot havet, da går han inn i kongens arbeid og er bedragersk fra det, så hvis han drikker alt vannet sitt, eier verden og forlenger livet sitt, og han treffer som kongens penger eller hans makt, eller hans motstykke er i hans eie . Hvis han drakk det til det ble fortalt fra det, mottar han penger fra kongen han finansierer med sitt lange liv og styrke, og hvis han trekker fra det, søker han fra kongen en jobb og får den like mye som han stammer fra det. Hvis han helte det i et fartøy, ville han tjene mye penger fra en konge, ellers ville Gud den allmektige gi ham en tilstand der han samler inn penger. Staten er sterkere, bredere og mer holdbar enn havet, fordi den er Guds gave . Og den som bader fra havet, hans synder skal sones opp for ham, og hans bekymring for kongen vil bli fjernet . Og den som vandrer i havet, han bor på synder . Og den som ser havet langt borte, han ser skrekk, og det ble sagt at noe vil komme nær ham som han håper . Det er bedre å se havet rolig enn å ha turbulente bølger ….
…Når det gjelder å se bøker og aviser, den som ser noe av Koranens tolkningsbøker i hånden, hans saker er oppreist, og hvis han ser at han leser om det, gjør han problematiske saker, og den som ser fra rettsvitenskapens bind, så han vil gå veien til gode gjerninger, og hvis han leser dem, følger han forbudene, unngår forbudene, valget av rett og den som så fra nyhetsvolumene. Eller han leser det er nær kongene og den som så fra volumene av opprinnelse så søker han etter mystiske ting, og hvis han leser noe fra dem, så jobber han med noe som ikke får nytte av det og kan skje mellom ham og folket i kontroversen, og det kan være kommisjonen for noe som er forbudt for det og den som så fra talevolumene i kapitlet om monoteisme, logikk og uttalelse eller hva som passer det, eller han leser noe fra dem, er han engasjert i fantastiske saker, og den som ser fra bindene til dydene til ros og ros eller leser noe fra dem, så er han flytende i tungen med gode gjerninger og rettferdighet er prisverdig i sine handlinger, og unngår at verden søker det hinsidige og den som ser fra mengder med bønner og prekener eller leser noe fra dem , Gud den Allmektige reagerer Hans bønn blir kommunisert til ham av en som er trygg og den som ser fra historier eller leser noe fra dem, så skylder folk ham for hans handlinger. Noe, det er rettferdigheten i hans verdslige verk, og den som ser en av diktene eller leser noe fra den. Hvis han har poesi med dyder og monoteisme, møter han godt og fordeler, og hvis det er ros eller besluttsomhet, så jobber han ved å gjøre en handling som får ham til å skylde og knivstikke mennesker, og han har ingen interesse for det i sin religion. og verden, og som ser uttrykksvolumer eller Han leser noe fra det, så kommer en hadith til ham fra en person med stor skjebne, og han får godt og ære av det. Og den som ser fra volumene av kontoen eller leser noe fra den, han vil være bekymret for verdens søken, og den som ser volumene av anekdoter, latter og mangler hos mennesker og forherliger dem og hva som ikke har noen fordel i den eller leser noe fra det så blir det utstedt Han gjorde en stygg handling, og det ble sagt at å se volumet hvis det ikke ble åpnet og ikke visste hva som var i det, så er det en god ting i enhver situasjon….
…Hvis blod kom ut av ham, er det hans synd . Hvis han blir farget med det, kommer forbudte penger ut av det, og det ble sagt at det kom blod ut av bakveien for barn ….
…Og den som ser at han har bitt en person og det kom blod ut av ham, indikerer at han elsker ham fordi han har syndet ….
…Daniel sa: ~Den som ser at blod har kommet ut fra nesen hans, blir det tolket som en rikdom hentet fra et forbudt ansikt, og hvis blodet var lite og ikke flekket hans plagg, og han så svakhet med ham, så indikerer det fattigdom og mangel på penger, og hvis hans styrke kom tilbake etter svakhet, så var det forbudte penger, og hvis han ikke så svakhet da han kom ut. ~ Blodet er veldig lite, fordi det er lettelsen for de som er ulykkelige, fordi noen av dem sier en dråpe blod for utslipp ….
Hvis han ser ut som om blod brenner urinrøret eller skader ham, så kommer han til en fraskilt kvinne, eller en kvinne med mahram, og han vet ikke at
…Og den som ser at det strømmer fra en flytende type vannhjul, så er det bra, nytte, glede og motgang nær det som bevises av separasjon av elver. Mer i det er en type som hater smaken eller lignende ….
…Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – På myndighet av Muhammad bin Ishaq sa han : Muhammad ibn Muslim al-Zuhri, Asim Ibn Umar ibn Qatada, Abdullah bin Abi Bakr og Yazid bin Roman fortalte meg på myndighet av Urwa bin al- Zubayr og andre forskere på Ibn Abays autoritet – må Gud være fornøyd med dem – hver av dem fortalte meg noen denne samtalen samlet for å snakke mens de fikk næring fra Hadeseth fra Badr, sa : til Masama Allahs sendebud – fred være med ham – Abu Sufyan kom fra Sham arr muslimer til dem og sa : dette Ir Quraish hvor pengene deres hentet frem, kan Gud Infelkmoha Vantdb folk være redd for noen av dem og vekten til noen av dem og at de ikke gjorde De tror at sendebudet til Gud – må Guds bønner og fred være over ham – kaster krig, og Abu Sufyan, da han nærmet seg fra Hijaz, var følsom overfor nyhetene og spurte de som møttes fra Rukbanen og fryktet for folks saker til han fikk en nyhet fra noen av Rukbanene som Muhammad hadde appellert til sine følgesvenner for deg og for din vanære, så han advarte om at han hyret Dhamdham bin Amr Al-Ghafari sendte ham til Mekka og beordret ham til å komme til Koraysh, og han ville slå dem av for pengene sine, og han fortalte dem at Muhammad hadde tilbudt det til sine følgesvenner, så Dhamdham bin Amr gikk raskt ut til Mekka . Ibn Ishaq sa : Så fortell meg hvem jeg ikke anklager, på myndighet av Ikrimah på autoritet fra Ibn Abbas, og Yazid bin Roman på myndighet av Urwa bin Al-Zubayr, som sa : Atika, datteren til al-Muttalib , så ankomsten av annekteringen av Mekka på tre netter, en visjon som skremte meg og fryktet at folket ditt kunne komme ut av det onde og ulykke, så han skjulte det han fortalte deg om. Han sa til henne : Hva så du? Hun sa : Jeg så en passasjer komme til en kamel for ham til han sto i skålen og sa på toppen av stemmen : Ikke fremmedgjøre deg, o familie av forræderi til bryteren din på tre ganger, så jeg ser folk samlet seg til ham, så kom han inn i moskeen og folket fulgte ham, mens de var rundt ham som ham med kamel på baksiden av Kaaba, og så ropte han slik: Ikke fremmedgjøre deg Al Treachery for din bryter i tre ganger, da representerte han kamel på hodet til Abu Qubays, så ropte han slik, så tok han en stein og sendte den, og den kom til å falle, selv om den var i bunnen av fjellet, ville den bli avvist . Al-Abbas sa : Av Gud, dette er en visjon, og du er, så skjul det og ikke nevn det for noen . Så kom Al-Abbas ut og møtte Al-Walid bin Utbah bin Rabi’a, og han hadde en venn . Al-Abbas sa : Så jeg gikk rundt huset, og Abu Jahl bin Hisham i Rahat fra Quraish Qud snakket med en dyster visjon, og da Abu Jahl så meg sa han : O Abu Al-Fadl, hvis du er ferdig med din omringing, så kom til oss, så når du var ferdig, kom du og satte deg sammen med dem. Abu Jahl sa til meg : Oh Bani Abdul Muttalib Når skjedde denne profetinnen deg? Han sa : Hva er det? Han sa : Den visjonen hun så er uanstendig. Han sa : Så jeg sa : Hva så hun? O sønn av Abd al-Muttalib, aksepterte du ikke dine menn til å profetere slik at kvinnene dine skulle profetere, og Atika hevdet i sin visjon at han sa: ~Gå foran deg i tre, så vil vi vente på deg fra disse tre. Hvis du virkelig er det du sier, vil det være at hvis de tre går forbi, og det ikke er noe av det, skriver vi en bok om deg som du lyver for folket i det arabiske huset. Abbas sa : sikker på hva det var fra meg til ham en stor ting, men jeg Jehdt det og Ankkrt å bli sett noe, sa han : del oss da når jeg ikke lenger er en kvinne av sønnene til Abdul Muttalib bare kom til meg , sa hun : Oorteurtm denne irriterende ondartede som er lokalisert i dine menn og kvinner kan spise deg du hører, så har du ikke Er, noe jeg hørte, sa han : Jeg sa : Måtte Gud gjøre det jeg hadde fra meg til ham fra en stor HEM Gud Otardhan ham den returnerte Okwilkenh, sa : Vdot på den tredje dagen av synet av Atika og Onaa jern irritert Ars Jeg de savnet det er som at han fanger ham, sa han : Jeg kom inn i moskeen Jeg så ham jeg sverger Jeg går mot ham Otardh tilbake til noen av døren til moskeen intensiveres , sa han : Jeg sa til meg selv : hva med ham om Gud, spis denne forskjellen for meg at Ohatmh, sa han : Hvis han har hørt hva jeg ikke har hørt, stemmen til å bli med Bin Amr Al-Ghafari som ropte i magen i dalen, stående på kamel, hadde stubbet kamel og rundt hans reise og rev skjorta mens han sa : Å, bor Quraish, Al-Latimah Al-Latimah, pengene dine med Abi Sufyan. Muhammad tilbød det til ledsagere at jeg ikke ser at du vil innse det. Lettelse er lettelse, sa han : Så han distraherte meg fra ham, og det som kom fra ordren tok fra meg (1). * Og i en fortelling : Jeg ble distrahert av det som kom fra kommandoen, og det var ingenting annet enn enheten før vi dro, og den traff Quraish med det som skjedde på Badr-dagen, ved å drepe deres adelsmenn og fange deres valg . Atika bint Abdul-Muttalib sa om det hun så, og hva Quraysh sa om det : Var ikke synet sant, og han kom til deg for å tro det, fordi et av folket er en flyktning, så du sa, og jeg gjorde ikke løgn, men den som er en løgner, forteller oss sannferdig….
…Psykoterapi Noen søvnforstyrrelser, som mareritt, forstyrrende drømmer, å gå under søvn og snakke under søvn, er forårsaket av uløste problemer og konflikter og opplevelser rundt. Derfor bør personen gjennomgå psykologisk behandling, ettersom det gjøres gjennom prosessen med følelsesmessig utladning og fri tilknytning for å identifisere slike konflikter og prøve å forklare dem for pasienten og deretter øke Astbesarh, som hjalp ham med å gå tilbake til normal søvn og se : ~ Encyclopedia of Psychiatry ~ – bind I – d . Abdel Moneim El Hefny . ~ Atferdslidelser og deres behandling .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : Jathoom : Det er avledet av vårt ordtak : Personen eller dyret satt oppe , og dens betydning forble på plass og forlot ikke , eller hva det betyr er : å holde seg til bakken, så han perched . Et mareritt og kalt Word i Jathaam eller al Koran 🙁 de ble i huset Jtman ) ( bruk : 78 ) Dette arabiske ordet kalles barokk Alnidlan , kan være plassert i et trykk på sovende bryst, er ikke i stand til å bevege seg med ham (1). For å illustrere dette , jeg forklare deg om hvorvidt han så en mann i en drøm om så – kalt Paljathom beskrevet til å oppfatte de sovende Bshi E demper seg selv , og heller ikke kan det frelse , og prøver å våkne opp , kan ikke bare etter anstrengende forsøk , Vistiqz har nådd sin utmattelse, svette mengder svette og hånd , og plaget seg selv , og følelsen av denne saken kom til ham før han Kalmchlol våknet , og håper at en glir , uten tvil at denne saken at mannen slo i søvn av panikk . Den fred være med ham når hans ledsagere gruer denne bønnen : ~ Jeg søker tilflukt i ord Gud, fulle av sinne og fra onde hans slaver og fra onde demoner Bibliografi , og delta ~ (2). Som det fremgår av isti’aadhahen om skremsel i en drøm som Malik forteller om , sa han : Khalid bin Walid sa på salg! : O Allahs sendebud , jeg er i en drøm . Han sa fred være med ham : ~ Si : Jeg søker tilflukt hos Allahs perfekte Ichaelmat fra ondskapen av sinne og pine og ond kult , og biblioteket om demoner , og delta ~ (3). Her la meditator i disse samtalene merke til at profeten fred være med ham rettet tjeneren når du ser slike urovekkende drømmer , mareritt , ledet av tiltaket til Gud og søker tilflukt hos ham fra ondskapen av sinne og kval , og Bibliografi om demoner og irritasjon , for ikke å delta på ham , og arrangerte en sit-i Gud Esme Gud . Det er ingen tvil om at refleksjonen av tilstanden til mennesker i dag legger merke til når de fleste av dem borte fra Gud og å stole på verden og gleden og avstanden fra Allahs bok og bære ordtak , og erstatte den med å lytte til musikkinstrumenter og sanger, slik at noen unge mennesker sover og hodetelefonmusikk i ørene, og om slike deltar på ham Mullah Ikh og kommer ned på ham nåde? Men i dag at moskeer har blitt angrepet av musikk , ble som henne til deprivasjon ; Dette er på grunn av mobile enheter, hvorav de fleste tonene har blitt musikkstykker som skader hørselen til tilbedere under bønnene , og hvis eiere kan forhindre nedstigning av barmhjertighet og englenes tilstedeværelse , ifølge Abu Bakr bin Musa som sa : Jeg var sammen med Salem bin Abdullah bin Omar , så jeg passerte selskap av moren til guttene i klokkene , Salem kom til å passere sin far fra profeten fred være med ham, sa han : ~ engler følger ikke dem Rkpo jingle , ~ og Algelgel : liten bjelle festet til nakken på dyr (4). Mange har valgt folk i dag er langt fra Gud , og avstanden fra Koranen , og avstanden fra mannlige , og derfor erstattes med valget av god kameratskap dårlig Balrvqh , Er ikke Gud i sin bok sier : ) omn levende omtale Rahman antitese av hans djevel er han ektefellen ) ( Zukhruf : 36 ). Hva menes : utstillinger for Rahman og hans forening I motsetning til det som gjør hans følgesvenn av djevelen, er han hans følgesvenn i denne verden og i Ilden (5). Og denne djevelen pryder ham med løgn og ondskap , kjeder ham med dhikr og lydighet, og gjør sine lykkeligste tider med fornøyelse, musikk og sang , og slik er det nødvendig for ham å holde seg ansvarlig og korrigere for det , og å ligne rettferdige og de siste som husker at Gud sto og hvilte og på deres side , er minnet ikke skilt fra tungen , folk i Gflathm kuttet Flathm . Det føles også som denne typen visjoner øde og redd for dem , forklar ham å søke tilflukt hos dem , sa steinsønn i al- Fath ble nevnt i oppskriften som søker tilflukt fra den onde syneffekten er sann , fortalt av Sa ‘ eed ibn Mansoor og Ibn Abi Shaybah og Abdul Razak isnaads rette Ibrahim Nakha’i sa : ~ Hvis du i en drøm så hva han hater, la ham si hvis han våknet : Jeg søker tilflukt hos Aazt av Guds engler og sendebud av dette onde som slår meg der min visjon Maol i religiøs Dnaaa ~(6). Jeg anbefaler at alle søvn her ønsket å lese wird før Sayings sover og kan bli funnet lettere enn mange brosjyrer i moskeer og biblioteker , og den viktigste av disse wird : 1 – Stolens tilstand . 2 – “ Si, Han er Gud er en ” 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ) , ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ). 4 – Jeg søker tilflukt i Guds fullstendige ord fra det onde som han har skapt . 5 _ Jeg søker tilflukt i Guds ord fulle av enhver djevel og hvert øye er viktig for nasjonen . 6 _ I Guds navn , som ikke skader noe med sitt navn på jorden eller i himmelen, og han er den hørende, den vitende . 7 _ Ditt navn Herren sette min side og din Herre bruke den opp , hvis jeg tok meg selv Varahmha , og sendte ham mer på det, inkludert reserve rettferdige slaver . 8 _ Å Gud, jeg underordner meg til deg og rettet meg til deg og autoriserte min ordre til deg , og ryggen min til at du ønsker GATT og ærefrykt for deg , ikke et tilflukt eller sparte deg bare til deg , sikret din bok, som ble avslørt og Npik som du sendte . 9 _ i ditt navn Å Gud, jeg dør og lever . 10 – vers fra de tre dagene av Sura startvers . : “ Gud er det som er i himmelen og det som er på jorden, og at dere manifesterer det som er i dere selv …” versene . Disse Awrad være – hvis Gud vil – Caldra, som beskytter deg mot PROD forbannet Satan og hans skade , og dette er akkurat som slaget inn og krigskjolen , Ankomsten av spydene og sverdene til ham har vanskeligheter , og opp til ham og såret ham for å hindre henne i å kle på seg og så også, som sover og ly for søvn, denne wird Legenden når ikke Satan med Guds hjelp (7). ________________________________ (1 ) leksikonformidler – op – r (107 ). (2 ) hasan hadeeth fortalt av Imam Tirmidhi i boka kaller døren til det Gah holdt i ros for hånd – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i håndflaten til Almktherin- ledsagere, palm Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, må Allah være fornøyd med dem – op – Og det ble fortalt av Abu Dawood i Book of Medicine, Bab How to Raqqa – forrige referanse -. (3 ) syner av profeten fred være med ham ( s. 19 ) – op – og rapportert av Imam Ibn Hajar i al- Fath (371/12 ) og tilskrevet Imam Malik og kvinner, forskjellige Bosanao, sa opprinnelig Abu Dawood, Tirmidhi og klassifisert som hersker Og korrigere det . Se : Zaad for sønn av verdier (2 /468 ) – op -. (4 ) Fortalt av Imam Women i dørdekorasjonene Algela Gel book , Imam Ahmad in the palm of Almktherin companions , palm Abdullah ibn Umar ibn al – Khattab may Allah be happy with him, a director in the right chain of Albany (4 \ 493 ) – en referanse tidligere -. (5 ) tolkning av Ibn Abbas – op – ( s. 413 ). (6 ) Se : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Se : Zaad Ibn-verdier – op – (365 \ 2 ) , sa jeg : beviste at mange forskere har effekten av moderne jinn-mennesker, og de sa : er den virkelige effekten hvis fenomenet ikke er synlig ; Og de avledet at luft, mikrober og andre kom inn i menneskekroppen . Dette bekrefter muligheten for å komme inn i jinnen til menneskekroppen også . ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Når det gjelder havet, er det autoriteten, og elven er en hersker uten den. Så den som ser havet eller står på det, så vil det skje noe med ham fra sultanen som han ikke ønsket. Og den som ser at havet mangler og har blitt en kløft, da svekker myndigheten og går bort fra de landene havet har gått fra, og den som ser at han kom inn i havet ved å svømme til han ikke ser, dette er hans fortapelse. Og den som så at han druknet i et hav eller en elv og ikke døde i det, da drukner han i denne verdens spørsmål, og kanskje var han mange synder og synder, og den som så at han gikk inn i et hav eller en elv og slå ham fra bunnen og gjørme og gjørme, så blir han truffet av dem fra sultanen eller en gammel mann, og den som ser at han er en dykker i havet, dykker på perler eller noe annet, så han gikk ut, fordi han søkte kunnskap eller penger, og det traff det i henhold til den tilsynelatende mengden perler og andre, og den som så at han henter vann fra havet eller elven og legger det i en bolle, da treffer han penger fra en hersker , og hvis vannet er mørkt, blir han redd og den som ser at han badet eller avvask fra sjøvannet eller elven, og hvis han var syk, kurerte Gud ham eller hadde en gjeld som Gud styrte, eller var bekymret, hvis Gud ville han var bekymret, eller fryktet sikkerhet, eller i et fengsel, han gikk ut fra det til godt, og hvis han så at han gikk på vannet i et hav eller en elv , så indikerer det hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og den som så et svakt vannhjul like mye. Et menneske skal ikke drukne i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er vanlig eller for de som eier det vannhjulet Et menneske i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er generelt eller for en som eier det vannhjulet spesielt, og den som ser at havet har reist seg fra jorden, så er han en hersker som frykter at han blir lurt eller urettferdig, og den som ser at han har kommet inn i et hav eller en elv, så kommer han inn i en linjal eller en hersker, og hvis han er syk, vil sykdommen hans bli mer alvorlig, og hvis han går ut fra det, slår det bra fra sultanen og bærer bort fra ham. Og den som ser at han har kuttet et hav eller en elv til den andre siden, så kutter han dem eller en høyde og blir frelst fra det. Og den som ser at han drikker ferskvann fra en elv eller et vannhjul, så vil han lide gleden av å leve og et langt liv, og hvis det er bittert eller mørkt, er hans liv i bekymring, frykt eller nød og det ble sagt at han er syk like mye som han drikker, og hvis han ser lite vann i et kar eller på et sted hvor han er fengslet, så ble han født, og hvis han ser at han har blitt skjenket varmt vann på ham der han gjør ikke føle seg, da blir han fengslet eller syk eller plaget av dem eller redd for jinnet i det omfanget av varmen hans og den som så Hvis han falt i vannet, ville han falle i alvorlig nød eller lidelse, og den som tror at han bar vann i en bolle, og hvis han er fattig, så rammer han penger eller en singel han er gift eller gift, hans kone eller umma bar sin kone eller slavejenta, og hvis han ser at han bar vann i et plagg eller i det han nekter for å ha med vann i det, er forfengelighet og den som ser Han drikker vann fra et krus eller en kopp eller lignende. Hvis han er sølibat, gifter han seg, og hvis han ser at han tømmer vann i en krukke eller en cache eller en pose eller noe annet, blir han gift med en kvinne og den som ser at han kjører vann til hjemmet sitt, da blir alt godt drevet til henne, og den som ser at vann har strømmet i huset hans eller øynene brister i det, for det gråter øynene på en syk person eller farvel til en reisende eller på annen måte, og den som ser at kanalen til hans hus eller frukthage er i gang, hvis han er bekymret, vil han bli løslatt. Hvis han ser det blokkert, blir doktrinene hans blokkert av ham…
…Den som ser ut som om han urinerer blod, en kvinne vil komme når hun har mensen . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg pisset blod, så han sa : Du kommer til din kone når hun har menstruasjon, og han sa ja . Og det ble sagt at eieren av denne visjonen, hvis hans kone var gravid, aborterte ….