…Og å plukke roser er en glede ….
Drømmer om blomstrende roser
(38 betydninger av å drømme om blomstrende roser)…Og å plukke opp gule roser fra hagen hans er bevis på en rett kvinne ….
…En rose Hvis du drømte om å se en rose som bærer blomster og blomstrer, forutsier dette den glade anledningen som nærmer seg og at du vil elske partneren din helhjertet . Hvis en jente drømmer om at hun samler inn roser, vil hun motta et tilbud og akseptere det . Hvis du ser visne roser, forutsier dette fraværet av noen du er glad i . Hvis du ser hvite roser uten sollys eller dugg over dem, indikerer dette at du har en alvorlig sykdom som kan drepe deg . Og hvis du puster inn roseduften, vil du leve i en atmosfære av ren nytelse og lykke . Hvis en jente ser servanter fulle av roser mens hun plukker roser og legger dem i buketter, vil hun være fornøyd med et tilbud hun mottar fra en person som hun setter pris på og respekterer så mye ….
Og å plukke de hvite rosene fra hagen hans er bevis på at du kysser en kysk kvinne ….
…Den som ser at han roser den allmektige Gud i en drøm, er en troende . Og hvis han sier: Ære være Gud, og han er overveldet, fengslet, syk eller redd, vil Gud gi ham lettelse der den ikke telles . Hvis han glemmer å rose, blir han fengslet, ellers blir han nød . Og den som i en drøm ber om en obligatorisk bønn, så roser, roser eller takbeer, dette er bevis på å oppfylle gjelden, oppfylle forpliktelsen, oppfylle løftet og pakten og oppfylle vilkåret ….
…Baderom Hvis du ser hvite roser på baderommet og gule roser i en eske, indikerer dette at sykdom vil forstyrre glede, men langsiktige gleder vil være resultatet av denne frustrasjonen . Hvis en jente drømmer om et bad, forutsier dette at hans tendenser ofte er rettet mot billige og absurde gleder ….
…En rose er i en drøm en mann med ære, eller ankomsten av en fraværende . Og den som så at han hadde høstet et svar, fikk ære og kjærlighet . Den som plukker en hvit rose, godtar en from kvinne, og hvis han velger en rød rose, tar han imot en spinkel kvinne, og den som lukter en gul rose, aksepterer en syk kvinne . Mange roser ble akseptert . Og det ble sagt : En rose betegner en kvinne som forlater eller dør, eller en handel som går bort, eller en glede som ikke varer . Den som så en krans på hodet og var sølibat, vil gifte seg . Og rosene indikerer minneligheten . Rose olje indikerer intelligens, klarhet i sinnet, nærhet til mennesker og mykhet på siden . Og rosen indikerer glede og glede . Og det ble sagt : Rosene er ankomsten av en reisende eller ankomsten av en bok, og en rose hvis treet er kappet, er bekymring og tristhet . Og å plukke roser er en glede . De gule rosene kan betegne sykdom, den røde skjønnheten og utsmykningen, den hvite for dirhamene og den røde dinarene . Se også rollebesetning ….
…Og den som ser at han tilber Gud i en eller annen form for tilbedelse, og ved at han har gått rettferdighetens stier, da oppnår han det gode i denne verden og det hinsidige, og den som tror at han tilber i noe som ikke er tillatt i Sharia, så er hans uttrykk mot det, og den som ser i sin tilbedelse en mangel, han kommer til kort i sitt eget beste, og den som tror at han utfører i’tikaaf, skal unngås. Verdslige saker og den som ser at han roser Gud den allmektige, så løser han sin angst og avslører sin sorg og ulykke på hans vegne, og den som ser at han søker tilgivelse for den allmektige Gud, så gir han rikdom til et barn, og den som ser som om han glemte ros, han vil lide av tristhet og lang inneslutning og kan indikere forsømmelse av lydighet og den som tror at han roser den allmektige Gud, vil vinne seier og veiledning i sin religion, og den som tror at han er takknemlig mot Gud den allmektige, vil få styrke, øke og nåde, og den som ser at han er iherdig i erindring, han er trygg fra fiendenes onde og åpner dørene til gode gjerninger for ham og vinner fra ulykker og gjør hans vanskelige forhold lett for ham og den som ser at han sier der er ingen gud, men Gud vil snart bringe lettelse og bli frelst fra sorg og beseglet for ham med vitnesbyrdet, og den som ser at han sier at det ikke er styrke eller styrke, bortsett fra i Gud den allmektige, da tolkes det med å skaffe penger og nåde, og det er i beskyttelse og sikkerhet for Gud, og kan finne ammunisjon eller skatt…
…Hvis du drømmer om en bukett med roser som er rike på farger og vakre, indikerer dette arven til en velstående slektning som du ikke kjenner . Det indikerer også gledelige og gledelige møter mellom unge mennesker . Hvis du ser en visnet bukett med roser, symboliserer dette sykdom og død ….
…Og den som ser at han drikker rosevann, det indikerer sorg og ettertanke, men hans husstand og slektninger roser ham og roser ham ….
…Et fjell : en hensynsløs, dempet konge eller hersker, eller en mann som er like stor som et fjell, dets lengde, korthet og høyde . Og han lærer verden og eremitten, og indikerer de høye rekkene, hederlige stedene og de gode båtene, og Gud den allmektige skapte fjell som pinner på jorden da den ble forstyrret, ettersom de er som lærde og konger, fordi de har vertikale fjell holder ikke, og kan indikere målene og kravene, for den som stiger opp til ham, stiger ikke bortsett fra mot ham. Den som ser seg selv på et fjell, støttet til det, eller sitter i skyggen av det, nærmet seg en høvding, ble kjent for ham og tok ly med ham, enten som en sultan eller en jurist, en lærd som tilba en eremitt, så hva med hvis han var over ham og ringte til kallet til Sunnah, fremtiden til qiblah, eller han ble kastet fra en bue i hånden hans fordi berømmelsen i folket strekker seg så langt som stemmen hans, og hans bøker og ordrer blir utført til stedet som pilene hans nådde . Og hvis den som så seg redd for ham mens han var våken, var trygghet, og hvis han var på et skip, ble han truffet i havet av vanskeligheter og et hinder som han ville bli bestukket for, og hans oppstigning over ham var upåklagelig , fordi Gud Den allmektige sa : ~Jeg vil dra til et fjell som beskytter meg mot vann .~ Ibn Sirin sa : Fjellet på den tiden er ufeilbarlig, med mindre det sees i en drøm som om det flyktet fra et skip til et fjell, ettersom det går til grunne og går til grunne, ifølge historien om Ibn Noah . Dette kan indikere en person som ikke var våken i et skip eller et hav, på paradoksalt vis av gruppens mening og eksklusivitet og kjetteri, så om han hadde monsteret av fjellene og deres syv, eller skipet som han flyktet til fjellet hadde en dommer, en høvding i kunnskap eller en rettferdig imam . Når det gjelder klatring av fjell, er det et krav han ber om og noe han vil ha, så han spør om hva de er i mens de er våken, eller om hans håp om det fra selskap av sultanen eller en vitenskapsmann, eller når han står opp til dem i behov eller på reise på land og lignende . Og hvis hans oppstigning til det var som å klatre i fjell, trapper eller en trygg vei, ville hele familien hans være lett for ham, og alt rundt ham ble fryktet for ham . Og hvis han ble påvirket negativt av ham, eller han steg opp til ham uten trapper, fred eller fornuft, ville han bli fryktet, og saken hans var svik . Hvis han konkluderte over, rømte han etter det . Og hvis han gir fra søvnen uten å rekke, eller faller i en drøm, går han til grunne i det som er ønsket og er forbudt mellom ham og det han vil, eller hans gjeld blir ødelagt i sitt arbeid, og deretter kommer han ned fra skade og skade fra skade, ulykke og tristhet, i den grad det er brutt fra medlemmene hans . Fallet over fjellet og Alkuada og bakketak 0 Øvre vegger og palmer og trær, det viser paradoks for showene at det som falt fra ham i tolkningen av det, fra sultanen, eller verden, eller en mann eller en kone eller en slave eller en konge eller handling eller begivenhet, spør seeren om det viktigste at han er i sin oppvåkning, det han håper og frykter ham og presenterer og forsinker ham i hans separasjon fra ham, og hans utholdenhet med ham, hvis oppvåkning er dannet på grunn av overflod av krav og betingelser i den, eller på grunn av dens endring av håp, blir han paradoksalt bedømt for ham som falt fra ham i drømmen i henhold til hans bevis i tolkning . Skillet mellom hans saker bevises av omfanget av bevisene hans, og at hans kunnskap om at han fullførte det som var på ham og hans styrke, svakhet og turbulens, kan ha ført til at han falt fra tørrhet, fruktbarhet, ujevn , vanlig, stein, sand, land eller sjø, kanskje han vendte tilbake til den i kroppen mens han falt, og indikerer et fall i synder, sedisjoner og nedverdigelse, hvis hans fall var et bevis på det, for eksempel å falle for dyret, ravner, slanger og rotter av rotte, eller til skitt og slam, og dette kan indikere at han forlater synder og avstår fra kjetteri, hvis han flyktet fra noe slikt. Eller fallet hans var i en moske eller barnehage, eller til en profet eller barnehage, eller til en profet eller ta en Koran, eller til en gruppebønn . Når det gjelder det som kom tilbake til fjellet når det gjelder fall, riving eller profesjonalitet, indikerer det ødeleggelsen av den som kjørte fjellet over ham, eller hans ødeleggelse eller drap, med mindre han reiser seg i luften over skapelsens hoder , fordi det er en stor frykt som forblir på folket fra kongens side, fordi Israels barn reiste fjellet Over dem er som et baldakin, å frykte Gud for dem og en trussel mot ulydighet . Når det gjelder løpingen av fjellene, er dette bevis på en pågående oppstandelse, enten en krig som beveger seg der kongene beveger seg mot hverandre, eller en forskjell og uro som foregår mellom jordens forskere i en prøvelse og nød , der almuen går til grunne, og dette kan indikere død og pest, fordi det er et av tegnene på oppstandelsen, og at fjellet kommer tilbake er smør eller aske eller skitt, det er ikke noe godt i det for den som pekte fjellet for ham, verken i hans liv eller i hans religion, og hvis han ble lagt til ham som ble herliggjort etter hans ydmykelse, og var trygg etter sin vantro, og han fryktet Gud etter hans tyranni, vendte han tilbake til det han var og kom tilbake til sin første tilstand, fordi Gud den allmektige. Opprettelsen av drakten, som de hevder, er vannskum, og skummet er ugyldig, som Gud den allmektige sa i sin bok . Og fjellet som har vann, planter og grøntområder, det er en skyldners eiendom . Og hvis det ikke er noen plante eller vann i den, så er den en vantro dominerende konge, for i likhet med de døde roser ikke Gud den allmektige ham . Det stående fjellet som ikke er falt, lever og er bedre enn de falne, og de falne som har blitt bergarter, er død, fordi han ikke nevner Gud eller roser ham . Og den som reiser seg på et fjell og drakk av sine hundre og var verdt vergemålet, han fikk det fra en mann med en hardhjertet konge, og det han ikke setter pris på er det han drakk . Hindringen er en straff og alvorlighetsgrad, hvis den faller fra den, vil den overleve, og hvis den stiger opp, vil den stige og svinge av tretthet . Og steinene rundt fjellet og trærne pimper det stedet . Og hver oppstigning er en høyde, hvert fall er en posisjon, og hver oppstigning indikerer et problem, så nedstigningen indikerer en lettelse, og hver oppstigning indikerer en tilstand, så nedstigningen indikerer isolasjon . Og hvis han så at han bar et fjell og var tungt på seg, så bærer han forsyningene til en stor mann eller en handelsmann som tynger på ham, og hvis han er redd, frykt for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i en fjellhule, vil han oppnå rasjonalitet i sin religion og anliggender, ta over sultanens saker og være i stand til å gjøre det . Hvis han kommer inn i hulen til et fjell i en hule, planlegger han en konge eller en ugjennomtrengelig mann, og hvis et fjell møter ham, møtes de eller en reise eller en ugjennomtrengelig mann eller en vanskelig sak eller en vanskelig og grusom kvinne ham, og hvis han ser at han har besteget fjellet, så er fjellet målet for hans krav, så mye som han steg opp til det jevnet over det . Hver stigning som en person ser, eller en hindring, en høyde, et tak osv., Er å oppnå det som kreves ved eliminering av det behovet han ønsker, og oppstigningen er lik, motgang og ikke noe godt i den . Hvis han ser at han stammet ned fra en høyde, et palass eller et fjell, blir saken han ber om, redusert og ikke oppfylt, og den som ser at han ødelegger et fjell, da omkommer han en mann, og den som ser at han er interessert i å bestige et fjell eller øve det, da var det fjellet et mål det stiger opp mot, og hvis han er over det, oppnår han sitt håp. Hvis han faller fra ham, vil hans tilstand bli utvist . Og den prisverdige bestigningen på fjellet er å halte i det som den som bestiger fjellet . Og hele høyden er prisverdig, med mindre den er jevn, fordi Gud den allmektige sier : ~Jeg vil belaste ham opp .~…
…Et teppe i en drøm er enkelt, verdig og subtilt, spesielt hvis det eies av den visjonære . Og den som ser at han er på et teppe, så kjøper han land, og hvis han er i krig, så er han trygg fra det . Teppet er dårligere enn eieren, som spredte det til ham . Han så teppet brettet og hele verden brettet fra seg . Hvis teppet er nytt, romslig og godt utformet, vil det få lang levetid og lang levetid . Og hvis han ser at et ukjent teppe er spredt for ham på et ukjent sted blant ukjente mennesker, så vil han få en verden i sitt eksil og hans avstand fra sitt land og sitt folk . Hvis teppet er tynt eller slitt, er det en verden med lite liv . Og den som ser teppet brettet på seg selv, blir det fra dets posisjon til et ukjent sted, og kommer ut av hans eie og bretter sin verden . Hvis teppet ble utvidet til ham, utvidet hans levebrød og han ble løslatt . Teppet indikerer at man sitter med herskere og høvdinger og alle som tråkker på teppet hans, så den som bretter teppet hans, vil bli suspendert, ellers er hans reise ikke mulig, eller hans verden holdes borte fra ham . Og hvis teppet hans ble snappet fra ham eller brent med ild, ville han dø, eller det var umulig å reise, og hvis teppet ble drept nær hans tidsfrist og han var avmagret eller nær døden . Og det slitte teppet er skammelig . Og teppet er mannen som roser seg selv, roser den og hever den, så den øker ikke utenom med løgn og løgn ….
…Hage Hvis du i drømmene dine ser en hage full av grønnsaker og blomster, betyr dette stor sjelefred og tilfredshet . Hvis du ser grønnsaker, betyr dette elendighet eller tap av penger og baktalelse . For kvinner forutsier denne drømmen at de vil være berømte eller lykkeligste i husholdningene . Hvis en person drømmer om at han går med sin kjære i en hage med blomstrende grener og koordinerte planter, betyr dette ekte lykke og uavhengige midler ….
…På autoritet fra Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, på autoritet fra faren på myndighet av bestefaren, sa han : Jeg hørte Abu Talib snakke på autoritet fra Abd al-Muttalib sa : Mens jeg sov i steinen, jeg så en visjon som slo meg, og jeg var livredd for den, så jeg kom til Quraish-presten på slutten av stikket og stikkontakten min traff skuldrene mine, så da jeg så på, visste jeg i ansiktet mitt forandringen , og jeg er på den tiden herre over min nasjon , og hun sa : Vår herre Mabal har kommet til oss med en endring av farge. Har du sett noe fra tidens to hendelser? Så jeg sa : Ja , og ingen snakket med henne før han kysset hennes høyre hånd og deretter la hånden på moren til hodet på henne og nevnte hans behov, og jeg gjorde det ikke fordi jeg var en stor nasjonalist , så jeg satt og sa : Jeg så i kveld mens jeg sov i steinen, som om et tre hadde vokst, hodet hadde nådd himmelen og traff de lyse grenene. Og Magrib og jeg så ikke noe blomstrende lys fra det var sytti ganger større enn lyset fra solen, og jeg så araber og ikke-arabere bøye seg mot den mens den økte hver time i styrke , lys og høyde , en time skjulte seg og en time blomstret, og jeg så et Quraysh-bånd klamret seg fast på grenene, og jeg så mennesker fra Quraysh som ønsker å kutte den. Ansiktet var bedre enn ham, og vinden var ikke bedre enn ham, så han brakk ribbeina og trakk øynene ut, så jeg løftet hånden min for å ta en del av den, så den unge mannen stoppet meg, så jeg sa : Hvem er andelen? Han sa : Andelen er for de som klamret seg til henne og gikk foran deg for henne , og jeg la merke til i panikk og panikk , og jeg så at prestinnens ansikt hadde forandret seg, da sa hun : Hvis du tror på ditt syn, vil de komme ut av ditt hjerte, en mann som eier øst og vest og skylder mennesker ham , så sa han til Abu Talib : Kanskje du vil være denne nyfødte . Han sa : Så det var Abu Talib. Denne hadithen skjedde og profeten, må Guds bønner og fred være over ham , har gått ut og sier : “ Treet var. ” Og Gud kjenner best Abu al-Qasim al-Amin , så det blir sagt til ham : Tror du ikke på det? Han sier : ( fornærmelse og skam )….
…Flaske Det er et godt varsel hvis du drømmer om flasker så lenge de er helt fylt med en gjennomsiktig væske . Du vil overvinne alle hindringer knyttet til hjertesaker, og dette vil følge blomstrende assosiasjoner . Hvis flaskene er tomme, vil et kommende problem omslutte deg i engasjerende intriger, og du vil bli tvunget til å bruke strategien for å frigjøre deg fra den ….
…Laurbærtreet indikerer at en tid med blomstrende hvile venter på deg der du vil møte hyggelige varianter av moro og underholdning, og du vil få mye kunnskap i gjenværende arbeidstid . Denne drømmen er vanligvis en god drøm for alle ….
…Al-Kirmani sa: Den giftige vinden indikerer de brennende sykdommene, og den blomstrende vinden indikerer kalde sykdommer, den moderat vinden indikerer helse, og vinden som gjør at trær bærer, indikerer godheten til folket der stedet ….
…Å drømme om å gå gjennom velduftende lucernefelt lover nyhetene og legger i drømmerens hender alt han ønsker . Denne drømmen lover bonden en støtfangeravling og ungdommen til rikdom . De visne felt av kløver i drømmen forårsaker pine og sukk av anger . Hvis du drømte om kløver, forutsier dette at en bedring vil slå deg . Hvis jenta drømmer om at hun ser en slange vrir seg gjennom den blomstrende kløveren, forutsier dette at hun snart vil bli skuffet i kjærligheten, og omgivelsene hennes blir dystre og skuffet, selv om hun ser tydelig heldig ut i vennenes øyne ….
…Noen kan uttrykkere Albasagh godt blomstrende tre viste et godt ord, og treet at det Dd ondsinnet ord av verset, ~ Gud ga eksemplet med et godt ord ~ vers ~ som ordet ondsinnet ondsinnet tre ~ vers ….
…En blomst Hvis du drømte om å se blomster blomstre i hagene, forutsier dette glede og fortjeneste hvis blomstene er lyse og friske, men hvis blomstene er hvite, indikerer dette tristhet . Visne og døde blomster varsler skuffelser og frustrerende situasjoner . Hvis en jente får en bukett med forskjellige blomster, forutsier dette at hun vil ha mange fans . Hvis du ser blomstrende blomster i en karrig jord uten spor av blader, forutsier dette at du vil lide av en bitter opplevelse, men din evne og glede vil forbedre din evne til å overvinne den til berømmelse og lykke ….
…Dans er en ulykke i en drøm, og den som danser for noen andre, deler med ham i ulykken . Og den som danser alene i huset sitt, er glede og metthet, og at dans er bare for metthet og fromhet . Hvis pasienten danser, er han veldig bekymret . Og dans for et barn roser ikke, og han er redd for å være stille, og den stumme peker med hånden, og barnet, hvis han danser, peker med hånden . Og å danse på høyden er frykt . Og den som ser at han danser i og rundt huset sitt, familien alene, og det er ingen fremmed med dem, så er det bedre for alle mennesker . Og den som ser at hans kone, sønn eller en av hans slektninger danser, det er bra, og indikerer mye glede og stolthet . Og pasientens dans indikerer lengden på sykdommen, enten det er mann eller kvinne . Og kvinnen danset på en stor skandale, rik eller fattig . Og dansen til den som går i sjøen i et skip, indikerer alvorlighetsgraden han faller i . Og dansen til den dårlige sangene varer ikke . Og Mamluk-dansen indikerer at han slår ….
…Begravelsen er den som ser i en drøm at han ber på en begravelse, så frustrerer han mennesker i den allmektige Gud og det ble sagt : Begravelsen er en hyklerisk mann, dårlige mennesker omkommer ved hans hånd . Hvis han ser at den er plassert på kisten og ingen bærer den, blir han fengslet, og hvis den bæres, følger han eieren av myndigheten, får penger fra ham og drar nytte av det . Hvis han følger en begravelse, følger han en korrupt myndighet . Og den som ser at han er på en kiste, pengene hans vil øke . Og den som ser at han blir båret på menneskers skuldre, så han treffer hans høyhet og autoritet, erobrer folk og kontrollerer dem, og hvis de gråter over ham, er hans konsekvens prisverdig, og hvis de ikke gråter over ham og skylder ham, er ikke konsekvensen av hans affære prisverdig . Og hvis de ber for ham med godt og roser ham godt, blir hans straff hyllet . Hvis han ser at han er på en begravelse som går på bakken, kjører han på et skip, og hvis han ser en begravelse i luften, dør en hersker eller en lærd, eller en stor mann dør i fremmedgjøring eller på veien til Hajj eller jihad . Hvis en person ser at mange begravelser er plassert et sted, er hans familie overflod av hor og hor . Og den som så at han bar en begravelse, han ville ha ulovlige penger . Hvis en kvinne ser at hun er død og er gravid, gifter hun seg, og hvis hun har en mann, er gjelden hennes løst. Hvis han ser en begravelse i markedet, så er bagasjen der hykleri . Å bære over kisten i en drøm er basert på dens skjebne, eller å reise på land eller sjø . Og den som ser at han deltar i en begravelse, det indikerer et farvel for den reisende, eller den som søker i komforten av seg selv av den som leder den avdøde til ham, for begravelsessønnen får en karat av belønningen, og hvis han deltar på begravelsen, blir to karat telt, og bare Gud den allmektige teller ikke størrelsen på karaten og dens storhet ….
…Og den som ser at han er i en moske, en skole eller en moske, og rundt den er det spredte roser, blomster og grøntområder, han tror at han er dårlig og er uskyldig for det ….
…Ibn Sirin sa at poesi ikke roser for å være falsk, og poesi i ros av sendebudet og lignende ord og visdom, for det er prisverdig ….
…Hvis han ser at han blir satt i en begravelse og ingen bærer ham, blir han fengslet. Hvis han ser ut som om han ble ført til begravelsen, følger han en autoritetsperson, og han drar nytte av det med penger. Så langt som de som så begravelsen hans . Hvis han så at de gråt bak begravelsen hans . Ros konsekvensen av hans befaling, så vel som om de roser ham eller ber om gunst . Hvis han ser ut som om de beskyldte ham og ikke gråt for ham, blir ikke hans konsekvenser verdsatt. Hvis han ser at han følger en begravelse, følger han en korrupt sultan . Hvis han ser en begravelse i et marked, er det hykleriet til det markedet…
…Når det gjelder safran tolkes den med penger og god ros . Hvis noen tror at den har safran, roser folk den med sin verdi, spesielt hvis den ikke er sjekket ….
…Surat Al-Adiyat som leser den eller resiterer den for ham, hvis han reiser, blir han avskåret fra veien, og hvis han ikke reiser, så elsker han verdslig gods, eller han elsker båndet til hester og sauer . Og det ble sagt : Gud den allmektige nevner mye, forlenger livet og roser ham godt ….
…Hvis han ser det som om han ber i en gruppe rette rader, så roser de og heier ofte fordi Gud den allmektige sier : ~ Vi er de rettferdige, og vi er de som blir undertrykt .~ Hvis han ser det som om han har etterlatt seg en obligatorisk bønn, undervurderer han noen av lovene…
…Når det gjelder Al-Sadr, tolkes det i henhold til aspektene ved sharia, religion og så videre. Hvis han ser at brystet er bredt, indikerer det økningen i hans religion og hans fromhet, og den som ser en smal i brystet, indikerer det en reduksjon i hans religion, og den som ser i brystet det han benekter mens han er våken, er ikke Mahmoud, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig, og den som ser i brystet hva som gjør vondt for ham, han bruker pengene sine i ekstravaganse…
…Og den som ser at han har mye rosevann å gi til alle av det, så indikerer han at navnet hans er spredt på det stedet med godhet og nestekjærlighet, og alle mennesker roser ham, og hvis han er en vitenskapsmann, så folk dra nytte av hans bønn ….