Og den surde næringen etter lidelse og smerte, og det ble sagt at det er forbudte penger og behandling av et folks penger, fordi smøret er fjernet fra det, og det ble sagt at hans bart søker det som er bra for ham, og Shiraz hører på ord fra kvinner . Og nese er penger med fromhet og fromhet ….

…Når det gjelder hirsebrød, er det smalt i pensjonen å spise, fordi han ikke baker det med mindre han blir tvunget ….

…Når det gjelder brødet, den som ser at han har funnet et brød, to brød eller et halvt brød, indikerer at sorgen har avtatt ….

…Bakeren Å se bakeren i en drøm betegner trygghet fra frykt og komfortabel livsstil, og kanskje hans visjon indikerer en gutt og kjærlighet . Og bakeren Sultan Adel Shafiq . Hawari-bakeren lever komfortabelt og leder mennesker til et ærlig levebrød . Og den som så at han var en baker, han ville hatt store penger og fruktbarhet . Hvis han så at han kjøpte brød fra en baker uten å se prisen, er bakeren en hersker som er i stand til å gjøre rettferdige gjerninger fra de hederlige til de ringe, og hvis han vender seg til ham med noe som ikke skader ham, han veileder folk til fordelene med tillatte måter . Og hvis han tok brød fra bakeren, hadde han godt av levebrødet, og tristhet var borte fra ham, og hvis bakeren var en av dem som tilskrives sultanen, ville han være en nyttig mann fordi folk hadde ham i noen av hans behandlinger ville han være ondskapsfull for å behandle ham med ild . Hvis en mann som ikke er baker, ser at han baker brød og selger det til dirham til alle mennesker, så er han støtende overfor mennesker . Og bakeren har snakket om og opprørt i levebrødet . Og alt utførelse som berøres av ild er snakk og krangel . Se også Al-Furran ….

…Sorg er i en drøm de er vemodig . Og den som ser at han har samlet en haug med pærer fra hagen sin, han skal vokte seg for det onde . Og den fattigste av urter er penger som pengene er passende for, og muldyret som vokser er en mann . Noen av dem sa : Alle belgfrukter er gyldige, og noen sa : Alle belgfrukter liker ikke . Noen av dem sa : Alle pulser indikerer handel, sorg, fødsel og penger. Hvis de indikerer handel, er det en handel som ikke har noen overlevelse, og hvis det refererer til menn, så er de soldater . Og den som erstatter manna og vaktel med belgfrukter og hvitløk, han vil få ydmykelse og fattigdom . Hvis han ser at han erstatter brød med brød, vil han bli frelst fra fattigdom og ydmykelse . Og den som ser at han spiste kokte belgfrukter, han vil få godt og ha nytte av alt, glede, lykke og godhet, og han vil ha fortjeneste i alt . Og det tåpelige lille kronbladet, som er purslane, er et tegn på å ønske det han ikke skjønner ….

…Den som ser et stykke brød i hånden : Han spiser det på en vei eller et marked, ettersom han har lite liv igjen . Hvis kasrah er tynn, er saken mer presserende . Og hvis det er på et bord eller et fat, er det et levebrød . Hvis han ser at han spiser ved et bord med tykt brød, er han lenge etter at han ikke har sett bordet hevet fra mellom hendene . Hvis oppvokst etter arbeidet sitt . Han gikk tom for levebrød fra det stedet eller det landet ….

…Når det gjelder avføring : det ble sagt at det er urettferdighet, og det ble sagt at det er bevis på lettelse, og den som ser at det er nytt, hans sorg er borte . Hvis han har penger, må han betale zakat på pengene sine . Og hvis han ser at han har gytt mye avføring og var på reise, reiser han ikke og veien er avskåret . Å spise en jomfru : å fange den og få den, er forbudte penger med anger . Kanskje det var en tale han angret på grådighet, og den som tok opp begivenheten var statisk, han brukte noen av pengene sine på velvære . Og hvis han spurte, brukte han generelt pengene sine . Hvis stedet for arrangementet er kjent, som for eksempel ablusjon, er utgiften hans kjent av hans ønske . Hvis det er ukjent, bruker han ulovlige penger på noe han ikke vet at han verken blir belønnet for eller takk for, og alt dette er med en sjels godhet . Uansett hva som kommer ut av magen til mennesker og dyr fra arven, er det penger, men deres analyse og forbud, så mye som det lukter, skittent, og folk skader dem, med mindre det er noe veldig kjært fra jomfrudommen til mennesker som er nesten gjørme, det er de eller frykt for autoritet . Hvis han introduserer en nyere umoralsk klær, og hvis han introduserer ham for buksene, blir han sint på kona og sparer medgift på henne, og hvis han ser at han har skapt et sted og dekket ham med skitt, så han dekker penger . Det siste om seg selv falt i synd . Hvis han forårsaket en langvarig sykdom i sengen sin, fordi han bare gjør det mens han er våken, og den som ikke er i stand til å reise seg, og denne visjonen indikerer også mannens avgang fra sin kone . Og det ble sagt at den som så at han spiste brød med en unnskyldning, antydet at han spiste brød med honning mens han var våken, og det ble sagt at det er i strid med Sunnah . Hvis han utrettet utilsiktet, så bær den i hånden, for han er velsignet med en pose med forbudte dinarer i henhold til mengden ekskrementer, og den som ser det som om det skjer i forbipasserende markeder eller i badene og menighetene, indikerer at Guds vrede mot ham og englene, og han mottar en stor skandale, et stort tap og fremveksten av det mennesket skjuler, og det indikerer også en mangel presentert for den visjonære . Hvis det forekommer i en søppelkasse eller på sjøen, eller på et sted som ikke benekter det, er det bevis på godhet og fjerning av bekymring og smerte . Hvis han ser ut som om en kjent person kaster ham med noe av folks møkk, indikerer det fiendtlighet, uenighet og urettferdighet, og han vil bli utsatt for noen som kastet ham med den, og en stor skade . Og det store antallet mennesker avskum indikerer også en hindring for bevegelsene, og etterspørselen etter mange skader . Smudging er menneskelig parestesi, sykdom eller frykt . Det er også et godt tegn på hans stygge gjerninger, og vi har testet at dette er av det de drar nytte av . Når det gjelder ulykken : det er en tale som inneholder ydmykelse, så den som er elendig, blir plaget av nød, og hvis den er blant folket, vil den falle i vanære . Og den som ser det som om noen andre har gått ut mens han snuser, så vil han passere det . Den som ser det som om han er i bønn og en vind ikke stinker fra ham, han søker et behov, og kaller Gud for lettelse, og snakker ord som inneholder ydmykelse, og den saken blir vanskelig for ham ….

Brød er i en drøm en bred forsyning, så å spise en bonde er en megler i hans levebrød, og den som ser i sin hånd to chips han spiser av disse og av disse, så er han en mann som kombinerer de to søstrene og klemmer brød i en drøm indikerer litt overskudd ….

…Hashish : er sameksistens av dyr og storfe, og det er som verdens penger som hver person får det hans Herre har delt fra og lever av for ham, fordi han returnerer kjøtt, melk, smør, ghee, honning, ull , hår og lo, så det er som penger der menneskers styrke er . Kanskje refererer prærien til hvert sted som vinner verden, får fra det, blir kjent fra det og tilskrives det, for eksempel pengehuset og markedet . Spesielt Nawwir kan indikere byttemarkedet, gullsmedene og stedene av gull . Det ble fortalt at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, tolket enga med verden og dens grønt, og at han, fred være med ham, sa : Verden er en søt grønn. Sødme, alt som faller på kamelenes munn indikerer hva som er tillatt, og hver syre i den indikerer hva som er forbudt og hva som påvirker dem, svindel og bitterhet . Og det som kommer fra planten er et legemiddel som skal behandles med, det er utenfor penger og levebrød, og indikerer vitenskap, visdom og prekener, og det kan indikere rene lovlige penger . Og hvis den er sur i smaken, skyldes dens surhet nød og stridigheter når den oppnår og er utmattet . Uansett hva det var en dødelig giftig, indikerte det forbudt ulykke, å ta verden med religion, dørene til rente, innovasjon og innfall, og alt som kommer ut av munnen og kommer inn i dem fra det verste . Men hvis han så endive : og brette Kalksberh : og lignende av kvinner med bitterhet, varme, Vhmum og sorger og penger er haram . Det er blitt sagt at da Adam falt til bakken og falt i India, hang duften hans på et tre mens han var trist og gråt på seg selv . Det kan indikere hans bekymringer i det hinsidige, og belønningen er med juvelene i paradiset, som blir lagt til det uten koriander og karve og lignende . Uansett hva som er spiret fra jorden, ble nevnt i forbudet i boken eller Sunnah, eller en grunn som var klanderverdig i gamle dager, indikerer det evnen i tale og levebrød, som dumplings, tre, hvitløk, agurk, linser og løk , og hva planten har et navn som dominerer i sin avledning, noe som betyr sterkere enn sin natur. Eller, en tilhenger av dens essens ble båret på den, som mynte som nekrologen og nekrologen er hentet fra, selv om den er en belgfrukter . I tillegg til øyene, som er Alsnar i anger og ild . Uansett hva planter vokser uten frø og ikke har noen røtter på bakken, for eksempel trøfler og sopp, indikerer det blant folket en hittegrav, graviditet og avkom av utukt, og de som ikke kjenner deres slekt, og pengene indikerer frøet , donasjon, veldedighet og så videre . Den som ser det som om han er på en eng eller hasj som han kan samle eller spise, så ser jeg på situasjonen hans, og hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, har han blitt rik, og hvis han er en asketisk i denne verden som ønsker det, så vender han tilbake til det og er fascinert av det . Hvis han flyttet fra en eng til en eng, reiste han i jakten på verden og flyttet fra ett marked til et annet og fra en industri til en annen ….

…Et fjell : en hensynsløs, dempet konge eller hersker, eller en mann som er like stor som et fjell, dets lengde, korthet og høyde . Og han lærer verden og eremitten, og indikerer de høye rekkene, hederlige stedene og de gode båtene, og Gud den allmektige skapte fjell som pinner på jorden da den ble forstyrret, ettersom de er som lærde og konger, fordi de har vertikale fjell holder ikke, og kan indikere målene og kravene, for den som stiger opp til ham, stiger ikke bortsett fra mot ham. Den som ser seg selv på et fjell, støttet til det, eller sitter i skyggen av det, nærmet seg en høvding, ble kjent for ham og tok ly med ham, enten som en sultan eller en jurist, en lærd som tilba en eremitt, så hva med hvis han var over ham og ringte til kallet til Sunnah, fremtiden til qiblah, eller han ble kastet fra en bue i hånden hans fordi berømmelsen i folket strekker seg så langt som stemmen hans, og hans bøker og ordrer blir utført til stedet som pilene hans nådde . Og hvis den som så seg redd for ham mens han var våken, var trygghet, og hvis han var på et skip, ble han truffet i havet av vanskeligheter og et hinder som han ville bli bestukket for, og hans oppstigning over ham var upåklagelig , fordi Gud Den allmektige sa : ~Jeg vil dra til et fjell som beskytter meg mot vann .~ Ibn Sirin sa : Fjellet på den tiden er ufeilbarlig, med mindre det sees i en drøm som om det flyktet fra et skip til et fjell, ettersom det går til grunne og går til grunne, ifølge historien om Ibn Noah . Dette kan indikere en person som ikke var våken i et skip eller et hav, på paradoksalt vis av gruppens mening og eksklusivitet og kjetteri, så om han hadde monsteret av fjellene og deres syv, eller skipet som han flyktet til fjellet hadde en dommer, en høvding i kunnskap eller en rettferdig imam . Når det gjelder klatring av fjell, er det et krav han ber om og noe han vil ha, så han spør om hva de er i mens de er våken, eller om hans håp om det fra selskap av sultanen eller en vitenskapsmann, eller når han står opp til dem i behov eller på reise på land og lignende . Og hvis hans oppstigning til det var som å klatre i fjell, trapper eller en trygg vei, ville hele familien hans være lett for ham, og alt rundt ham ble fryktet for ham . Og hvis han ble påvirket negativt av ham, eller han steg opp til ham uten trapper, fred eller fornuft, ville han bli fryktet, og saken hans var svik . Hvis han konkluderte over, rømte han etter det . Og hvis han gir fra søvnen uten å rekke, eller faller i en drøm, går han til grunne i det som er ønsket og er forbudt mellom ham og det han vil, eller hans gjeld blir ødelagt i sitt arbeid, og deretter kommer han ned fra skade og skade fra skade, ulykke og tristhet, i den grad det er brutt fra medlemmene hans . Fallet over fjellet og Alkuada og bakketak 0 Øvre vegger og palmer og trær, det viser paradoks for showene at det som falt fra ham i tolkningen av det, fra sultanen, eller verden, eller en mann eller en kone eller en slave eller en konge eller handling eller begivenhet, spør seeren om det viktigste at han er i sin oppvåkning, det han håper og frykter ham og presenterer og forsinker ham i hans separasjon fra ham, og hans utholdenhet med ham, hvis oppvåkning er dannet på grunn av overflod av krav og betingelser i den, eller på grunn av dens endring av håp, blir han paradoksalt bedømt for ham som falt fra ham i drømmen i henhold til hans bevis i tolkning . Skillet mellom hans saker bevises av omfanget av bevisene hans, og at hans kunnskap om at han fullførte det som var på ham og hans styrke, svakhet og turbulens, kan ha ført til at han falt fra tørrhet, fruktbarhet, ujevn , vanlig, stein, sand, land eller sjø, kanskje han vendte tilbake til den i kroppen mens han falt, og indikerer et fall i synder, sedisjoner og nedverdigelse, hvis hans fall var et bevis på det, for eksempel å falle for dyret, ravner, slanger og rotter av rotte, eller til skitt og slam, og dette kan indikere at han forlater synder og avstår fra kjetteri, hvis han flyktet fra noe slikt. Eller fallet hans var i en moske eller barnehage, eller til en profet eller barnehage, eller til en profet eller ta en Koran, eller til en gruppebønn . Når det gjelder det som kom tilbake til fjellet når det gjelder fall, riving eller profesjonalitet, indikerer det ødeleggelsen av den som kjørte fjellet over ham, eller hans ødeleggelse eller drap, med mindre han reiser seg i luften over skapelsens hoder , fordi det er en stor frykt som forblir på folket fra kongens side, fordi Israels barn reiste fjellet Over dem er som et baldakin, å frykte Gud for dem og en trussel mot ulydighet . Når det gjelder løpingen av fjellene, er dette bevis på en pågående oppstandelse, enten en krig som beveger seg der kongene beveger seg mot hverandre, eller en forskjell og uro som foregår mellom jordens forskere i en prøvelse og nød , der almuen går til grunne, og dette kan indikere død og pest, fordi det er et av tegnene på oppstandelsen, og at fjellet kommer tilbake er smør eller aske eller skitt, det er ikke noe godt i det for den som pekte fjellet for ham, verken i hans liv eller i hans religion, og hvis han ble lagt til ham som ble herliggjort etter hans ydmykelse, og var trygg etter sin vantro, og han fryktet Gud etter hans tyranni, vendte han tilbake til det han var og kom tilbake til sin første tilstand, fordi Gud den allmektige. Opprettelsen av drakten, som de hevder, er vannskum, og skummet er ugyldig, som Gud den allmektige sa i sin bok . Og fjellet som har vann, planter og grøntområder, det er en skyldners eiendom . Og hvis det ikke er noen plante eller vann i den, så er den en vantro dominerende konge, for i likhet med de døde roser ikke Gud den allmektige ham . Det stående fjellet som ikke er falt, lever og er bedre enn de falne, og de falne som har blitt bergarter, er død, fordi han ikke nevner Gud eller roser ham . Og den som reiser seg på et fjell og drakk av sine hundre og var verdt vergemålet, han fikk det fra en mann med en hardhjertet konge, og det han ikke setter pris på er det han drakk . Hindringen er en straff og alvorlighetsgrad, hvis den faller fra den, vil den overleve, og hvis den stiger opp, vil den stige og svinge av tretthet . Og steinene rundt fjellet og trærne pimper det stedet . Og hver oppstigning er en høyde, hvert fall er en posisjon, og hver oppstigning indikerer et problem, så nedstigningen indikerer en lettelse, og hver oppstigning indikerer en tilstand, så nedstigningen indikerer isolasjon . Og hvis han så at han bar et fjell og var tungt på seg, så bærer han forsyningene til en stor mann eller en handelsmann som tynger på ham, og hvis han er redd, frykt for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i en fjellhule, vil han oppnå rasjonalitet i sin religion og anliggender, ta over sultanens saker og være i stand til å gjøre det . Hvis han kommer inn i hulen til et fjell i en hule, planlegger han en konge eller en ugjennomtrengelig mann, og hvis et fjell møter ham, møtes de eller en reise eller en ugjennomtrengelig mann eller en vanskelig sak eller en vanskelig og grusom kvinne ham, og hvis han ser at han har besteget fjellet, så er fjellet målet for hans krav, så mye som han steg opp til det jevnet over det . Hver stigning som en person ser, eller en hindring, en høyde, et tak osv., Er å oppnå det som kreves ved eliminering av det behovet han ønsker, og oppstigningen er lik, motgang og ikke noe godt i den . Hvis han ser at han stammet ned fra en høyde, et palass eller et fjell, blir saken han ber om, redusert og ikke oppfylt, og den som ser at han ødelegger et fjell, da omkommer han en mann, og den som ser at han er interessert i å bestige et fjell eller øve det, da var det fjellet et mål det stiger opp mot, og hvis han er over det, oppnår han sitt håp. Hvis han faller fra ham, vil hans tilstand bli utvist . Og den prisverdige bestigningen på fjellet er å halte i det som den som bestiger fjellet . Og hele høyden er prisverdig, med mindre den er jevn, fordi Gud den allmektige sier : ~Jeg vil belaste ham opp .~…

Og Ibn Al-Fadl var en verdig mann. Han sa at jeg så i kveld i drømmen som om jeg hadde kommet med dadler og smør, og jeg spiste det og kom inn i himmelen. Al-Abbas Ibn Al-Walid sa: “Vi fremskynder datoene og smøret for deg, og Gud er din i himmelen. Sham Fassar kom da tilbake fra veien og sa til ham hva Wardak sa, hvis jeg så solen og månen møtes og noen planeter med solen og noen av dem med månen, sa Omar med det du sa, med månen zap sa og ikke jobbe for meg i samsvar med å aldri lese { Fmhona vers natt og gjorde oss til en vers dag fotoreseptor } Da det var Siffin Day, ble mannen drept sammen med folket i Levant…

…Shahd og honning : penger fra lovlig arv, eller penger fra bytte eller selskap . Og den som ser som om det er et vitne i hans hender, indikerer at han har en hederlig kunnskap, og hvis han ser det som om han mater det til mennesker, så resiterer han Koranen blant mennesker med en god tone . Honning for religiøse mennesker er søtheten i troen, resitasjonen av Koranen og rettferdighetens handlinger . Og for folket i denne verden en bytte skade uten tretthet . Snarere sa vi at honning indikerer Koranen fordi Gud den Allmektige beskrev hans ord som helbredende . Det ble fortalt på autoritet fra Ibn Sirin at han sa : Vitnet har mye levebrød som eieren kan få uten å bli sliten, fordi Naw ikke rørte ved ham . Honning er litt levebrød fra et ansikt som er sliten . Hvis han så som om himmelen hadde regnet med honning, indikerte han Saladin og den generelle velsignelsen, og hvis han så som om han spiste Shahd med honning på toppen av det, så hatet noen av uttrykkene ham til han forklarte det av ekteskap av moren . Vi lærte at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : Jeg så en baldakin hvor smør og honning ble strøet ut og folk slikket den, så den er for mye av den og er uavhengig . Abu Bakr sa : La meg passere den, men det er Koranen, dens søthet og dens søthet, og folk tar den . Og det ble fortalt at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Jeg så som om jeg var i en kuppel av jern, og når honning kom ned fra himmelen, ville mannen slikke en slikk og to slikk, og mannen slikket mer enn det . Noen av dem føler . Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, sa : La meg krysse det, o Guds sendebud . Han sa : Du og det. Han sa : Når det gjelder jernkuppelen, er det islam. Når det gjelder honningen som kommer ned fra himmelen, så er det Koranen. Når det gjelder den som slikker en slikk og to slikker, den som lærer suraen og de to surahene . Når det gjelder de som føler det, de som samler det, profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa: ~Du har rett .~ Og det ble fortalt at Abdullah bin Omar sa : O Guds sendebud, jeg så som om disse to fingrene dryppet av honning, og krøllene deres var bøyd . Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Du leste de to bøkene . Og han så en mann som om han dyppet brød i honning og spiste det, så han ble en elsker av kunnskap og visdom, så han hadde godt av det og økte pengene sine, fordi honning viste sin gode kunnskap, og brødet var på hans igjen ….

…Ismail ibn al-Ash’ath sa: “Alle salver er sorg, bortsett fra oljeolje, hvis han tror at han spiser den, blir den overført med penger, og oljen blir utdelt av tristhet, og olje av smør er fordelt med penger, det totale fordelaktige og byttet, samt smørfettet. På den ene siden av en vanskelig person, ble det sagt at det er helbredelse og trøst, og det ble sagt at alt fett som er utvunnet fra korn, hjerter og planter, skal deles ut med pengene som tilskrives det som ble tilskrevet ham og nevnt. i sitt kapittel ….

…Kjernemelkkake eller kake betyr at drømmerens følelser er i god form, og at et hjem vil bli arvet av ham eller henne . Hvis du drømmer om deilige kaker, vil dette være et overskudd fra jobb og en passende mulighet til å starte en bedrift . Når det gjelder elskere, vil de lykkes . Kaken er et tegn på mye glede, enten det er fra samfunn eller næringsliv . Hvis en jente drømmer om bryllupskaken sin, blir det som den unike jinx-kaken . Å lage en kake er ikke et godt varsel som å se eller spise den . En pound cake : en kake laget med et pund sukker og et pund smør for hvert pund mel, med en rikelig mengde egg ….

…Den som ser at han er kongen av et fjell, så eier han en mann som er ugjennomtrengelig og hardhjertet, og den som ser at han lener seg på ham, han vil også ty til en mann og holde fast ved ham, og den som ser det han er på et fjell som har klart å legge ham på ham, da vil han slå en kraft fra den mannen, og hvis han er rik eller fattig, blir han rik eller forenet sin tilstand eller fryktede sikkerhet, og den som ser at han er flykte fra et skip til et fjell, så blir han skadet, og den som ser at han har falt fra et fjell eller kommet ned fra det, så blir saken hans ikke oppfylt, og den som ser et fjell ristet og rister fra sin posisjon og legger seg deretter ned , så plager myndighetene i dette landet ham med alvorlighetsgrad eller sykdom, så blir tilstanden hans løst etter det. Han så at fjellet var kollapset og trengt gjennom, så dør autoriteten til dette landet og dets store. Og den som ser at han er i en hule eller har til hensikt å gå inn i den, så er det et tilflukt og et ly. Og den som ser at fjellet går, det indikerer kriger eller uro som er mellom lærde mennesker eller en ulykke som skjer i verden. Og den som ser at et fjell returnerer smør, så det er ikke bra i det, som er falskt, har ingen sannhet…

…Al-Mukhallah : Når det gjelder den som genererer en avkastning i en kål for øynene, hvis han blir torturert, vil han gifte seg, og hvis han er fattig, vil han ha nytte av penger, og hvis han er uvitende, vet han, med mindre hans eyeliner er aske, smør, skum, jomfruelighet eller lignende, så ber han om noe som er forbudt å tjene, skjede eller kjetteri. . Al-Mahakhlah er opprinnelig en kvinne som går inn for godhet ….

…Al-Naha : Dryss smør og honning, for han er en asketisk lærd ….

…Tolkning av Abu Bakr Al-Siddiq på autoritet fra Ibn Abbas, må Gud være fornøyd med dem – at en mann kom til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og sa : Jeg så i kveld i en drøm en baldakin som søl ut smør og honning, så jeg ser folk krympe fra det, så klønete og uavhengige, og hvis en grunn går fra jorden til himmelen, så tok jeg den og tok den. En mann etter at du faktisk ble tatt av en annen mann, faktisk tatt av en annen mann. Vangta ham kom da til ham. Abu Bakr sa : O Guds sendebud , faren til deg og Gud la meg Vloabrnha Allahs sendebud fred være med ham : ( Aarabha ) Abu Bakr sa : Baldakinen Fezlh Islam Når det gjelder den som blir renset for ghee og honning, er Koranen søt og myk, og hva det er som folk kvier seg for å gjøre, er det den som er tilstrekkelig forberedt for Koranen og er uavhengig. Så tar en annen mann den og kutter den av, når den og løfter den opp. Oh Guds sendebud fortalte meg min far, har du feil eller feil? Allahs sendebud fred være med ham ( jeg var noen og savnet noen ) sa : Jeg sverger til O Guds sendebud , fortell meg hva som var galt? Han sa : ( Ikke del deg .)…