…Å se bygningen som ble opprettet på bakken, et minimum av privat eller offentlig nytte så langt han så det . Kanskje tolkningen av konstruksjonen var å bygge en mann med familien, så hvis han bygger noe, indikerer det kvinnesaken . Hvis han ser at huset hans har utvidet en kjent mengde, så er det hans verdslige kapasitet, og hvis bredden oversteg størrelsen, vil et folk gå inn i huset uten tillatelse i en katastrofe, bryllup eller panikk . Og det ble sagt : Den som ser at han bygger en bygning, han vil samle slektninger, venner og soldater . Hvis han er en hersker, er det tilbakeføringen av hans tilstand, fullstendigheten av hans lykke og høyden på hans anliggender i henhold til bygningens tykkelse og tetthet . Hvis han rykket opp og fjernet den, separerte han samlingen av slektninger, ledsagere, venner og soldater, og staten hans var borte . Hvis han ser at den fornyer en gammel struktur i en verden, er det en fornyelse av verdens liv. Hvis bygningen er for en farao eller en urettferdig person, er det en fornyelse av livet hans . Hvis han så at han hadde begynt å bygge, gravde han det fra grunnlaget og bygget det fra sin beslutning, til han bygget det, så er han på jakt etter kunnskap, stat eller håndverk, og han vil oppnå det han vil . Og den som ser at han bygger i en by eller landsby i Bunyana, så vil han gifte seg med en kvinne der, og hvis han bygger av leire, pryder han og pryder hykleri, hvis han bygger av leire, tjente han på tillatt, og hvis det er gravert så er det kunnskap eller tilstand, med renhet og glede . Hvis han ser at han bygde en bygning av gips og betalte et bilde for den, går han inn i løgn, for å bygge med stuk og lønn er hykleri, og hykleri er å bygge med stuk og lønn . Og det ble sagt : Den som gjør gipsarbeid, gjør det som ikke er tillatt for ham . Og den som ser at han bygger fremmedgjøring, da gifter han seg med en kvinne hvis navn ikke er blitt nevnt for ham, eller at han bor i fremmedgjøring og dør . Å bygge med leire er religion og sikkerhet . Og tørt gjørme er en avsky for penger . Og den som ser at det er gjørme i profetens grav, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så skal han utføre Hajj . Og den som ser at huset hans er gjørmete og massevis er vått, så er han god . Og den som ser at han spiser det, han spiser like mye penger som han spiste . Og den vakre konstruksjonen indikerer intimitet, kjærlighet, avkom, levebrød, ærverdige klær og førstefødte kvinner . Og kanskje den stramme konstruksjonen indikerte styrke og intensitet, eller støtte og hjelp, og kanskje visjonen om bygningen indikerte et langt liv, og kanskje indikerte bygningen sin byggmester, og hvis det var en kirke, ble det indikert av en kristen, og hvis det var en moske, det ble angitt av en muslim, og hvis det var en skole, var det. Det ble indikert av juristen, eller Ribat ble indikert av en asketisk tilbeder . Og den som i en drøm bygde en moske eller et sted nær Gud den allmektige, hvis han var en konge som etablerte sannheten og påkalte det gode og forbød det onde, og hvis han var en lærd som samlet en bok som folk hadde nytte av hans kunnskap eller fatwa , og hvis han hadde penger, betalte han zakaten av pengene sine . Hvis han var singel, giftet han seg . Hvis han var gift, ville han få en sønn, og en god mann spredte seg til ham . Og hvis han var fattig, ville han være rik, ellers ville han samle folk sammen med det gode og hjelpe dem til å adlyde Gud den allmektige, ellers vil han omvende seg til den allmektige Gud for det han begikk, eller konvertere til islam, eller dø martyr . Hvis han bygger etter det som ikke er tillatt å bygge, eller avviker fra mihrab, eller omdirigerer det til annet enn dets retning, indikerer det det motsatte av godt og ondt. Hvis han ser kupler eller bygger dem i en drøm, indikerer dette at han hever statusen hans, eller slutter seg til skjebnefolket . Og den som ser at han bygde en kuppel over skyene, han vil få autoritet og kraft for sitt styre . Og den som så at han hadde strukturer over himmelen og jorden fra grønne kupler, hans gjerninger var gode, og han døde på vitnesbyrdet . Og den som ser at han bygger et bad, han bygger det med en kvinne . Hvis han ser pasienten som om han bygde huset sitt og ikke vet når han ødela det, så har kroppen hans kommet tilbake til helse og sykdommen der han er borte fra ham . Og den som ser at faren har etablert en struktur og oppdretter sin fisk, da vil han fullføre sin fars gjerninger, som han hadde i en religion eller en verden . Og den som ser at arbeiderne jobber hjemme hos ham, han vil krangle med sin kone eller forlate en venn av ham og lignende ….

…Al-Banna er en mann som bringer folk sammen med halal, fordi han bygger med melk . Og bygningens visjon indikerer dikteren og hans lange liv . Og kanskje indikert av fråts og lyst i denne verden . Hans visjon indikerer hengivenhet og kjærlighet, støtte og bygging med lønn, gips og alt som er tent under ild . Og konstruksjonen bryter paktene og bryter vilkårene ….

…Og den som ser at han bygger en bygning for Gud, for eksempel en moske, et fyrtårn, dens kløft eller lignende, så er dette bevis på rettferdigheten i hans religion og belønningen til hans heretter . Og det ble sagt at den som så noe av den så lenge gjengrodde, det er en økning i islam og en fasthet i religionen, og det kan være bra for kongen der ….

…Den blå iwan : tykkere enn melk : en landlig kvinne som har gjeld og med gips er en fornyet verden, og med en murstein er det penger som blir forbudt, og det ble sagt at han er en hyklerisk kvinne . Og den som ser at han gjør et ekteskap med en tankstein, han vil disiplinere sønnen sin . Gips og murstein er arbeidet til folket i helvete og faraoene . Kuppelen : styrke, den som ser at han bygde en kuppel på skyene, han slår autoritet og styrke med drømmen sin . Og den som ser at han har en struktur mellom himmel og jord med grønne kupler, det er bra for ham og hans død er basert på martyrium . Bygning indikerer en manns bygning med sin kone, og det ble sagt at den som så at han bygde en bygning, for han ville samle slektninger og venner med glede . Og den som ser at det er leire i profetens grav, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så vil han utføre Hajj med penger . Og hvis melk samles opp og ikke brukes i en bygning, så er det dirham og dinarer, og den som ser at den fornyer den gamle strukturen i en verden, så fornyelsen av verdens liv . Enten bygningen var for farao eller urettferdig, vil den fornye livet hans . Og profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Den som ser som om han bygger en bygning, han gjør en jobb . Og den som ser at han har begynt å bygge og graver den fra dens fundament og bygger den fra sin beslutning til han bygget den, så søker han kunnskap, vergemål eller et håndverk, og han vil oppfylle sitt behov som han vil . Og det ble sagt at den som så at han bygde en bygning i en by eller landsby, ville gifte seg med en kvinne der . Hvis han bygger den av leire, er det en pynt og et hykleri, og hvis han bygger den av leire, er det tillatt og fortjeneste . Hvis det er inngravert, er det en stat eller et flagg med moro og glede . Og hvis han bygger den av gips og murstein på den, så dykker den i forfengelighet ….

Den som så at et hus eller en bygning kollapset mot ham, han traff mye penger,

…Og den som ser at han bygde en bygning av murstein og gips på himmelen, indikerer at han er arrogant i denne verdenen ….

Bygning Hvis du ser store og vakre bygninger med grønne enger som strekker seg foran seg, er dette et tegn på et langt liv preget av rikdom, og reiser og besøker avsidesliggende land . Nybygde små hjem indikerer lykkelige hjem og lønnsomme virksomheter, men hvis bygningene er gamle og skitne, vil drømmen bli fulgt av dårlig helse og tilbakegang i kjærlighet og arbeid ….

Hvis du drømte om å bygge mens han jobbet, betyr dette velstand for dine saker og sosiale aktiviteter i familiemiljøet ….

…Og al-Kirmani sa: ~Den som tror at han bygger en tett bygning, hvis han er en av studentene i det hinsidige, så gjør han en rettferdig gjerning, fordi Gud den allmektige sa: ~ Ville han basere sin bygning på Guds fromhet? og gleden ”av verset, og hvis han er en student av denne verden, er hans verdslige liv riktig og hans tilstand i det vil vare ….

…Navnene på hestene er hestene, hvorav den ene er hesten, hoppen, hesten og føllet, og blant dem er kaddish, køye og stein . Den som ser en hest med ham i en drøm, indikerer bredden av levebrødet og seieren over fiendene . Hvis han så at han kjørte på en hest, og han var egnet til å ri på hest, mottok han ære og penger, og kanskje ble han venn med en mann som en hest, og kanskje reiste han og den reisen er avledet fra perserne . Hvis en hest ble beskyttet mot fienden, og hvis det var en medgift, ble det gitt en vakker gutt, og hvis han var en barzone, levde han verken rik eller fattig, og hvis han var en stein han giftet seg med, hvis han var en enslig kone med penger og avkom, og originalen er hederlig for de ikke-rase . Kanskje indikerte perserne bolig for bygging . Og meteorene blir herliggjort og triumferer over fiendene fordi de er blant englenes hester, og de viktigste er bekymringer, og den blonde, tilslørte er kunnskap, fromhet og religion, og den som rir en død person kan drikke vin fordi den er et av navnene deres . Og den som kjører en båt til noen andre som har nådd sin status eller arbeidet sitt år, spesielt hvis han er en kjent båt og er egnet for sin rytter . Og steinen er hans kone. Eller bruk størrelsen på den andre forbindelsen . Og hvis han gikk bort da han kom ned, fremmedgjorde han henne, gikk eller visnet i tilfelle han kom ned på jorden med blod, da er han ekteskapsbrudd med henne . Steinen betegner knute av penger og avkastning, og den revne steinen er en religiøs kvinne som er rik på rykte og minne . Og møtekvinnen er kjent for skjønnhet og penger . Og den blonde med glede og aktivitet . Og meteoren har gjeld, og den som ser at han syklet uten sadel eller hodelag, gifter seg med en kvinne uten feil og paradisets skallede ørner og autoritetens hoppe . Den blonde er en krig, og den som ser en salhest uten ryttere, de er kvinner som samles til en begravelse eller et bryllup . En perser i en drøm er en mann eller et barn av en ridder, en kjøpmann eller en arbeider som har en ridder i sitt arbeid og handel . Og hoppa er en partner, så den som ser at han har en hest som døde i sitt hjem, er mannens ødeleggelse . Hvis han ser at han er en rytter på en hoppe som lokker en mujahid og går sakte på ham i klær som er egnet til å ri, slår han ære, makt, autoritet og ridderlighet blant mennesker, og fiendene når ikke ham dårlig, og hvis han er en kjøpmann, så er han en pålitelig og han er i et komfortabelt liv . Hvis han er Adham, er han den største av skjebne og ære, fordi han er penger, autoritet og forvaltning . Hvis den er død, er det mer i underholdning og bortrykkelse, og mer i kamp og blodsutgytelse . Og den som ser at han har solgt hesten sin, så vil han forlate jobben etter eget valg . Og den som ser at han slakter hesten sin og ikke vil spise kjøttet sitt, så ødelegger han levebrødet fra myndighet . Og den som ser at en ukjent hoppe kommer inn i et land eller et hus som ikke kjenner sin eier, så kommer en ærlig mann inn på det stedet, som har fare for mennesker like mye som faren for hoppa . Og den som ser at den ukjente hoppa forlater sin stilling, han etterlater en gammel mann med død eller reise . Og den som ser at kavaleriet løper rundt i runden, og også kommer inn i et land eller en leir, det vil være regn og kraftige regnvær som treffer det stedet . Og den som ser at han er en følgesvenn av en kjent mann, da vil han nå den mannen til det som kreves av en religiøs eller verdslig sak, eller at mannen vil ha en etterfølger, partner eller etterfølger etter seg . Hvis han er en ukjent mann, er han tross alt en fiende . Og den som ser at en hest har trampet eller gått på den, så er han isolert fra sin autoritet eller sitt arbeid, eller han får noe galt og ydmyket, og folk biter ham med tunga . Og den som kjører en trillebår, eide den eller kjøpte den og var en enslig kvinne, giftet seg med en hederlig, velsignet kvinne, hvis hun hadde en medgift, ville en sønn bli truffet fra henne . Hvis mannen er gift, eller noen som ikke venter på å gifte seg, slår han en landsby eller et gods som vil være til nytte for ham i hans levebrød . Og den som ser at hjulet hans er dødt, stjålet eller tapt, så er hendelsen med sin kone . Og den som ser at hans velsignelse er et resultat, han vil skaffe seg levebrød og øke pengene sine . Og den som ser at han drikker melk av vaskebjørn, sultanen vil bringe den nærmere seg selv og få godt av ham . Og den som ser hestens hår mye, hans rikdom og barna vil øke, og hvis han er hersker, vil hæren hans øke . En eunuk betegner en tjener . Og bjørnen uten sjakel er en utro kvinne, fordi hun gikk som hun ville . Og posthesten er nær de som red den i en drøm . Svakheten i hoppen kan indikere svakhet i prestisje ….

…Fører søket etter drømmetolkning til det som kalles forventningsangst, og fører deretter til vrangforestillinger, vrangforestillinger og pessimistisk tenkning? Dette er et synspunkt, og jeg hører det mye fra noen av yrkene for psykiatri, og sannheten er at dette kan være sant for en gruppe pasienter, og de er få, men mange av dem som har gjentatte visjoner kan har sin betydning som indikerer gode nyheter eller gode nyheter, og gjentatte drømmer kan være en synd som har skjedd Med den drømmeren, og da er uttrykket for denne drømmen en grunn for eieren av denne drømmen å gi fra seg synd, og det kan være en stor synd . Oppsummert : Denne hypotesen har noen terapeuter, psykologer tror ikke på det hele og bør ikke generaliseres for noen med gjentatte visjoner eller drømmer . Denne antagelsen kan være årsaken til fiendskapen til en stor gruppe av dem til uttrykk for visjoner, men her må det skilles mellom visjoner, drømmer og drømmer, og mange av psykiaternes ord gjelder for de såkalte pipedrømmene. , som er forskjellige fra synet fra Gud og ikke drømmen fra Satan, så la ham få vite det . Avslutningsvis : Jeg bemerker her at aspektene ved visjonen ikke er separate og ikke har noe forhold mellom dem, men er innbyrdes forbundet i den forstand at den som uttrykker ikke skal utelate en av dem, så å se datoer og spise dem, for eksempel er ikke prisverdig med mindre det støttes av det språklige og tidsmessige aspektet, og det å se ild er ikke alltid forkastelig hvis det er vinter. Det ble støttet av den avledede siden av visjonen, og vi kan si at følgende figur viser oss aspektene ved visjon overlappende : Denne sirkelen kretser i sinnet til personen som uttrykker visjonen når han hører synet, og på veldig kort tid; Han prøver å knytte visjonen til et av aspektene for å nå fredelig på frelsens strand, som er dens uttrykk, og det er derfor tolkningen ble kalt et uttrykk, her gir jeg noen veiledning til de som ønsket å uttrykke : 1_ Bevæpning med juridisk kunnskapens våpen fra Den Hellige Koranen, Profetens Sunnah og det arabiske språket og deres synonymer og ordlyd, og visste tidspunktet for visjonen og undersøkte eieren . 2_ ta hensyn til den legitime litteraturen når uttrykket, og å følge den fine manerer og fred være med ham . 3_ Ikke å skremme folk og å terrorisere dem med resultatene oppnådd – tenkt – av visjonene . 4_ For ikke å være sikker på uttrykket til de som uttrykker eller sverger til uttrykket, så uttrykk for visjoner skyldes gjetninger når det blir klart for oss . 5_ For ikke å øke denne typen kunnskap i hver økt eller forelesning; Fordi dette fører til lindring i uttrykket ved ikke å observere begrensningene jeg nevnte i aspektene av visjonens uttrykk, akkurat som den som er mer innen kunst, har blitt brent i den, og dette er kjent . 6_ å krysse seg selv for ikke å si at de som gir uttrykk for hvilken innsikt eller inspirasjon i denne anbefalingen om meg selv, har beordret oss til ikke å rose oss selv . 7_ At den som uttrykte – det han var i stand til – skulle prøve å avlede visjoner til det gode, og hvis han ikke kunne finne en måte for det, skulle han ikke uttrykke dem og vokte seg for dem . 8_ Ikke å stole på drømmer og illusjoner, så hvor mange mennesker som jobber med denne vitenskapen i denne tidsalderen, og de mange som kommer inn i den og spørre om den, bortsett fra at ett tegn, om enn trist, indikerer at vi har blitt en drømmenasjon, rømmer fra dens bitre og triste virkelighet, av drømmer, og deretter bygging av palasser, og realisering av seirene, bønnen i Jerusalem og hærenes nederlag og suvereniteten over nasjonene, ikke ved handling, men ved å drømme, og dette er vår bitre virkelighet , og det må anerkjennes først for å rette det og behandle det, og så blir vi kvitt denne svakheten og utukt . 9_ Den som uttrykker seg, bør bevare hemmelighetene til menneskene som spør ham om deres visjoner, og ikke avsløre dem med stolthet eller hån . Ja, vi må gå inn i rekkene til de avanserte landene når det gjelder vitenskap, makt og økonomi, en realitet og ikke en drøm, med mindre de oppnådde Gud, vitner ….

…Gipsarbeideren, hvis syn i en drøm indikerer synder, synder, bekymringer og ild . Samt den som steker røde murstein . Kanskje hans visjon indikerte velvære til syke og bygging av ruin ….

…Det er sjelden han forteller om at en mann gikk inn på en kirkegård og snakket til seg selv, og han sa: Hvis han avslørte noen av dem for meg, og jeg spurte ham hvordan han møtte sin Herre, sa han, og jeg sov i drømmen min. , Så jeg en mann som sa: “Ikke la deg lure av bygging av graver ovenfra, for folket har kinnene slitt i skitten. Noen av dem venter på Guds belønning og hans paradis, og noen av dem har angret hans straff. ” Så pass på uoppmerksomhet ….

…Roll : Rollen, det er en funksjon som ledes, hva det kom ned fra rivingen eller smal eller kapasitet eller godt eller ondt, så han kom tilbake til hennes familie og ledet og dens innbyggere . Veggene er menn, og takene er kvinner, fordi menn er kvinnens beskyttere, fordi de er over dem, og skyver dem til det verste av dem, så de er som styrke, så det som ble bekreftet dens betydning, vendte han tilbake til ham og jobbet med det . Mannens hus betegner kroppen hans, splittelsen og seg selv, fordi han vet det og kjenner ham. Det er hans herlighet, hans minne, hans navn og familiens jakke, og det kan indikere pengene hans der han er i form, og kanskje indikerer det kjolen hans for at han kom inn i den, og hvis det var kroppen hans, hennes dør var ansiktet hans, og hvis det var hans kone, var det hennes dør Hans lettelse, og hvis det var hans verden og pengene hans, så var døren hennes døren som han forårsaket og hans næring, og hvis det var hans plagg, så er det døren var kragen hans . Hvis døren er alene, kan det referere til husets hode, og den enkelte som åpner og lukker, og den andre personen kan henvise til den til sin kone som omfavner henne om natten, og vender seg bort fra henne når han går inn og ut i løpet av dagen, og hvor hannen og kvinnen blir utledet i form og lukking, den der lukkingen er hannen, og den i den Lappen er kvinnen, hans kone, fordi låsen satt inn i tøffelen er hann, og den totale formen hvis den går i stykker er som et par, og det kan indikere de to sønnene til eieren av huset, en mann og en kvinne, og de to brødrene og partnerne i eierskapet til huset . Når det gjelder overliggeren på døren og dens runder, og alt som kommer inn i den med en tunge, det er for kona og tjeneren, og for dens lister, kan det indikere mannlige barn eller slaver, brødre og tjenere . Når det gjelder bena og dørringen, indikerer de tillatelse fra sin eier, øyenbryn og tjener, og den som ser noe av det, en reduksjon, en forekomst, en økning eller en nyhet, dette er vant til tillegg ved å øke bevisene og bevisene på årvåkenhet . Når det gjelder det ukjente huset annet enn det kjente, er det det hinsidige, fordi Gud den allmektige kalte det et hus og sa : ~Og det huset er det hinsidige .~ På samme måte, hvis det er kjent å ha et navn som betegner det hinsidige, som for eksempel Uqba eller fredens bolig, så den som ser seg selv i det og var syk, fører til det i fred og er fri for fristelsen og ondskapen av denne verden, og hvis han ikke er syk, så er det gode nyheter for ham, i henhold til omfanget av sitt arbeid, fra Hajj eller jihad Eller asketisme, tilbedelse, kunnskap, nestekjærlighet, tilknytning eller tålmodighet over en katastrofe, utledet hva han førte til henne, og for hvis skyld han forkynte økt syn og årvåken bevis, og hvis han så med ham i en drømmebøker som han lærte om, så førte hans kunnskap ham til det . Og hvis det er en tilbeder i den, oppnådde han bønnene sine, og hvis han hadde hesten sin og sverdet, nådde hans kamp den, så på meningen, og når det gjelder oppvåkning, ser han på den mest berømte av hennes gjerninger med seg selv og den nærmeste i søvnen resten av hans lydighet, hvis de var mange, så var den gode nyheten i en drøm . Når det gjelder den som bygde et annet hus enn sitt eget på et kjent eller ukjent sted, se på tilstanden hans, og hvis han er syk eller har en syk person, så er det hans grav, og hvis det ikke er noe av det, så det er en verden som gagner den hvis den er på et kjent sted, og hvis han bygde den med melk og leire, var det tillatt, og hvis den var laget av murstein, gips og kalk, var det forbudt av hensyn til ilden at tente arbeidet sitt . Og hvis han bygde huset på et ukjent sted og ikke var syk, hvis det var med melk, er det en god gjerning han gjør for det hinsidige, eller han har gjort det . Og hvis de har vederlag, er det forkastelige gjerninger som han angrer på i det hinsidige, med mindre han vender tilbake til å rive dem i en drøm, så omvender han seg fra dem, og når det gjelder huset med ukjent struktur, jord, beliggenhet og individ familier om rollen, spesielt hvis han ser døde mennesker som kjenner dem i den, er det bolig for det hinsidige. Hans inntekt, så dør han hvis han ikke kommer ut av den, og hvis han kommer inn og forlater den, så er han på randen til døden og slipper så unna, og den som ser at han kom inn i et nytt hus med komplette fasiliteter og var mellom husene på et kjent sted, hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, blir han rikere, og hvis han er engstelig, løslat ham, og hvis han var ulydig, angret han, og ifølge hennes godhet og kapasitet , hvis han ikke kjente hennes følgesvenn, hvis hun hadde en følgesvenn, så var det for hennes eier, og hvis hun var solid, var det tillatt, og hvis hun ble pusset, var det forbudt . Og husets kapasitet er bredden og gavmildheten i hans verden, dens tranghet, trangheten i hans verden og hans elendighet, og det er funnet å fornye hans arbeid, og å avgjøre sin religion, og når det gjelder innstramming, er det presisjonen til hans ledelse, og formålet med det er hans lykke, og huset er laget av jern for å holde dets eier og hans stat . Og den som forlater sitt hjem sint, han vil bli fengslet, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og han har gått ut av sitt hus i sinne .~ Hvis han ser at han har kommet inn i naboens hus, går han inn i hemmeligheten . Hvis han er en umoralsk person, blir han forrådt av sin kone og hans levebrød . Å bygge et hus for et sølibat er en forhøyet kvinne han gifter seg med, og den som ser et hus på lang avstand, oppnår en fjern verden, og hvis han kom inn i det fra en bygning og gjørme og ikke var atskilt fra husene og husene, er det en verden som rammer henne . Og den som ser at han forlater bygningene, undertrykt eller forvandlet, så forlater han sin verden eller hva han eier i henhold til omfanget av det som er angitt av hans utvandring . Det ble fortalt at en mann fra folket i Jemen kom til overfarten og sa : Jeg så som om jeg var i et gammelt hus av meg, og det ødela meg . Han sa : Du finner en arv, og snart døde en slektning og arvet seks tusen dirham . Og en annen så ut som om han satt på taket til et kolbehus, og han hadde falt fra ham naken, så han fortalte om synet ved en kryss og sa : En kvinne fra kongens hus er vakker, men hun dør før, og det var slik . Husene i huset er kvinnene til eieren, stilene og raggasene er menn, balkongene i huset er verdens ære og ledelsen, og statskassen er dens vokter for pengene sine fra folket i huset hans , dets helse er midt i en verdslig tilstand, overflaten er hans navn, dens høyde, og huset til Imam al-Adl er et gap fra hullene til muslimene, og rivingen av det styrket kongshuset er en mangel på autoritet . Det at mannen var på et ukjent tak fikk heis og søkte hjelp fra en høytstående mann, og han ba om hjelp . De kristne sa: “Den som så det som om han feide huset sitt, han ble rammet av sorg eller døde plutselig, og det ble sagt at feiing av huset vil forsvinne, og Gud vet hva som er riktig ….

…Og den som så at han tok noe fra lynet, ville be om noe som ville være bra og gunstig for ham, og at lynet alltid lyste, velsignelsen i året ville være stor, spesielt hvis det blåste litt vind med det, og det ble sagt at den som så lynet vinket på en høy bygning og folk som ropte stemmen, indikerer et besøk til den edle byen Profeten, og det ble sagt at lynet vender seg til gull fordi det skinner som gull ….

…Hvis en brann faller fra himmelen, vil folk lide av sykdommer, kopper og død, eller høye priser, ellers vil planten slå gresshopper . Og himmelen kan indikere sultanen eller palasset hans . Den som stiger opp til den med stige eller tau, han vil få et løft fra kongen, og hvis han stiger opp uten stige eller tau, vil han ha frykt for autoriteten og i ham er forfengelighet . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han var syk mens han var våken og deretter ikke kom tilbake til jorden, ville han omkomme av sin sykdom . Når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud den allmektige, for folket med lydighet og rettferdige gjerninger, og kanskje dette indikerer nærhet til imamen, sultanen, verden, faren, mannen og mesteren . Kanskje var fallet fra himmelen til jorden et tegn på ødeleggelsen av sultanen hvis han var syk . Og himmelens fall kan indikere det tørre landet . Og araberne kaller regnhimmelen fordi den kom fra himmelen . Og hvis himmelen falt på en person, og han var syk i å våkne livet, døde han, og den som steg opp til himmelen og gikk inn i den, ville motta martyrium og vant Guds ære . Nedre himmel er månens plassering, og månen er i ministerens tolkning . Hvis han så at på den andre himmelen oppnådde han oppførsel, intelligens og ledelse, og at den andre himmelen var for Merkur . Og hvis han så at han i den tredje himmelen hadde mottatt en velsignelse, min tjenestepike, en glede av glede, og at den tredje himmelen var for Venus . Hvis han så at han var på den fjerde himmelen, oppnådde han en konge, autoritet og prestisje, og at den fjerde himmelen var solen . Og hvis han ser at han er på den femte himmelen, oppnådde han politiets mandat eller en kamp, ​​og at den femte himmelen er for Mars . Og hvis han ser at han er i den sjette himmelen, blir han velsignet med rettsvitenskap, dom, asketisme og tilbedelse, og han er fast, og den sjette himmelen er for Jupiter . Og den som ser at han er i den syvende himmel, han vil skaffe eiendom og bønder, og den syvende himmelen er Saturn . Hvis han ser at han er over den syvende himmelen, vil han motta en stor høyde, men han vil gå til grunne . Hvis himmelen er grønn, vil avlingene øke, og hvis himmelen er gul, vil sykdommen øke i den . Hvis sauer kommer ut fra himmelen, er det bytte, og hvis syv går ut, blir de forbannet av maktens undertrykkelse . Hvis himmelens porter ble åpnet, ville regnet øke . Hvis en person ser at han har stjålet himmelen og gjemt den, så vil han stjele en Koran og betale den til sin kone . Hvis han ser at han snur seg på himmelen og deretter kommer ned fra den, lærer han stjernenes vitenskap og blir nevnt . Og den som ser at han er hengt opp av et tau fra himmelen, så følger han autoritet i religionen, og hvis han ser at tauet er avskåret, vil hans autoritet bli fjernet fra ham . Og den som ser himlene, han blir adoptert i hans nærvær, så vitnet han om løgn, for den allmektige sa : (Du har ikke vært vitne til himmelen og jordens skapelse ). Og den som ser at han har falt fra himmelen til jorden, han begår en alvorlig synd . Og den som så at himmelen hadde et lys som stammer fra den, antydet veiledningen fra folket på dette stedet, og hvis mørket kom ut, tydet det på deres villfarelse . Og himmelen er et tegn på landet, festningen, hjemmet og kona, sønnen og moren, læreren og steder som er beregnet til fordel . Og himmelen indikerer ed til den som ser på den i en drøm, fordi Gud den allmektige sier : (Og himmelen er vevd ). Og den Allmektige sa : (Og himmelen er med dyrekretsen ) , og hans ordtak : ( Og himmelen og Tariq ) , og kanskje indikerte det en fantastisk bygning, og kanskje indikerte himmelen havet med sitt brodd, og på grunn av skapelsen i den av den allmektige Gud . I en drøm indikerer himmelen alt som er over hodet, for eksempel en hette og et tak, og hva fiender som sultanen er opptatt av . Kanskje oppgangen til himmelen indikerte kontrovers og sinte mennesker med misunnelse og fiender . Kanskje indikerte himmelen fengselet, og oppstigningen til det er bevis på å heve mettet ….

…Øde indikerer i en drøm spredning av familien og deres død . Ødeleggelsen av byen indikerer kongens død, eller hans undertrykkelse, akkurat som kongens død indikerer ødeleggelsen av byen . Og den som ser seg selv i ruiner, han vil bli rammet av oppstår som de ikke kan ha . Og den som ser at en by er ødelagt av jordskjelv eller noe annet, han skal dømmes til døden . Og den som ser en velstående landsby ødelagt, og gårdene dens blir forstyrret, så råder veiledning eller ulykke dens eiere, og hvis han ser den full av kraft, er det rettferdigheten til dets folks religion . Og den som ser verden ødelagt fra gårder og boliger, og han ser seg selv i ruiner, med en god form for klær og båter, så er han en verden som vil føre den på villspor . Og den som ser veggene i huset ødelagt av en strøm, så er det hans kones død . Og den som ser at huset hans har falt på det, og det er støv, da er det meslinger . Kanskje fallet på taket var en katastrofe . Og den som ser ødeleggelse, han vil komme tilbake til en sann bygning, for det er godhet i religionens eier, og hans retur fra feil til veiledning . Og den som ser noe fra huset sitt, palasset eller huset hans faller inn, og han er fraværende, da skal han betale det . Og hvis vinden river et hus ned, så er det døden på stedet av en urettferdig hersker . Og den som ser at han ødelegger et hus eller eldgamle strukturer, da vil ondskapen ramme ham . Og den som ser at huset hans har kollapset mot ham, og noen av dem har kollapset, så dør en person i det, eller en ulykke eller en forferdelig ulykke rammer eieren . Hvis en kvinne ser at taket på huset hennes har kollapset, er det ektemannens død . Og den som ser at sylinderen i huset hans er ødelagt eller ødelagt, så vil han eller noen av hans familie som er elsket av ham, dø, så vel som hvert brudd eller riving av et hus eller en mur er en ulykke . Og hvis Sultan så at huset hans var ødelagt, ville det fjernet ham uansett ….

…Maur : mye, så de rekrutterte, og å se dem på sengen er barn, og å se maur indikerer den samme visjonæren, og det ble sagt at de er i slekt med ham, og det ble sagt at maurens utgang fra hullet deres er en dysterhet, og å se maur på pasienten sin død, og å kjenne maurens ord er et mandat, for Salomos historie, fred være med ham. Og den som ser maur komme inn i hjemmet sitt med mat . Det beste av hans hjem florerer . Og den som ser maur som kommer ut med mat fra hjemmet sitt, er fattig, og maurene som kommer ut fra nesen eller øret eller andre organer, indikerer at visjonens person dør som martyr, hvis han ser seg glede i utgangen, og hvis exit er dårlig, så han er redd for det, og maur er en svak og forsiktig person, og mange av dem er rekruttert eller Offspring, eier, eller livet lengde . Og den som ser maur gå inn i en landsby eller et land, en soldat kommer inn i landet, og hvis de forlater det, bærer de det, og hvis han ser at maurene flykter fra et land eller et hus, så bærer tyvene noe fra det plassering og det er en bygning, fordi maur og arkitektur ikke møtes . Og det store antallet maur i et land uten å skade noen, indikerer overflod av folket i landet ….

…Moskeer : Moskeen betegner det hinsidige fordi den blir søkt i den, akkurat som søppeldumpen indikerer verden, og det indikerer Kaaba fordi det er Guds hus, og det indikerer stedene som kombinerer vind, nytte, belønning og hjelp , som herskerens hus, minnesirkelen, årstiden, ribaten, krigsfeltet og markedet fordi det er markedet for det hinsidige . Så indikerer hver moske sin måte i størrelse, berømmelse og essens . Den som bygger en moske i en drøm, og hvis han er verdig rettsvesenet, vil han oppnå den, og på samme måte hvis den er et tema for fatwaen, og han kan indikere i verden et nyttig klassifiseringsverk, og i papirene til en Koran han skriver, og i ungkarene om ekteskap og ekteskap, og for studentene til penger og verden på en bygning som han bygger som avkastningene og fordelene som varer. Som badet, hotellet, butikken, ovnen, skipet og lignende, på grunn av den nåværende belønningen i moskeen med overflod av fortjeneste i den i menighetsbønn, og folk kommer til den fra alle kanter, og skriv det inn uten tillatelse . Og den som i sin oppvåkning påvirket verden og dens penger, eller som hadde innflytelse på dens etterlivet på grunn av dens hastende stilling, vendte ordtakene tilbake til fortjenesten og fordelene i denne verden for ham, eller til det hinsidige og belønningen i fremtiden som er hans krav i hans oppvåkning . Når det gjelder den som ødelegger en moske, går han mot den som bygget den, og han kan utlede vulgæriteten i sin situasjon av den som bygger den i stedet eller får den til å skje på sin plass etter å ha revet den, så hvis han bygger en butikk han favoriserer verden over det hinsidige, og hvis han bygger et bad, er gjelden hans ødelagt på grunn av en kvinne, og hvis han graver et hull i stedet, synder han den som er tvangssvindel eller for av en gruppe som skilte ham fra kunnskap, godhet og gjerninger, eller for en hersker som avskjediget ham, eller en rettferdig mann som drepte ham, eller et sted hvor han hadde ferie eller inngikk ekteskap, ødela han og ugyldiggjort ham . Og hvis han ser seg strippet av klær i en moske, vil han bli fratatt det som er passende for ham fra tegnene til moskeen, og hvis det er i løpet av Hajjs dager, så vil han utføre Hajj, hvis Gud vil, spesielt hvis han ringer til bønn, og hvis han er skyldig, går han ut av det han befinner seg i til omvendelse og lydighet, og hvis han ber i det på grunnlag av omvendelse og lydighet. En annen situasjon enn retning av bønnens retning i møte med stormen, fordi han er viet til å søke verden i et marked med markeder og en sesong med årstider, der han er fratatt det han håpet på, og i det mister han alt han kjøpte og solgte på grunn av korrupsjonen av hans bønn og tapet av hans arbeid . Dette kan indikere korrupsjonen av det som er inkludert i hans uaktsomhet med forbudte og åger hvis den blir møtt av den . Når det gjelder den hellige moskeen, indikerer det pilegrimsreisen til de som nekter eller gir tillatelse, selv om det ikke er i dagene til Hajj med sin essens i det og dets bevis, fordi Kaaba at pilegrimsreisen er i den . Det kan betegne det forbudte huset til sultanen som vil ha det fra hvis inntekt han er trygg, verdens hus, moskeen i Medina og det store markedet for store og forbudte saker, som byttemarkedet og gullsmedene på grunn av det store antallet henvendelser som kreves i det, og hva som kommer inn i dets folk av forbudt, mangel og synd, så vel som alt det forbudte av det som er menneskelig i det. Foresatte er pålagt å unngå å gjøre forbudte ting, fra å overtræde dyr, og fra å forårsake skade ….

…Guds minne, hvis noen så det i en samling som å lese Koranen, bønn, diktet om asketisme og tilbedelse, så indikerer det at det stedet vil bygge en tett bygning i henhold til lesingens omfang og dens gyldighet . Og den som ser at han husker Gud allmektig mye, han skal seire over sine fiender . Når det gjelder å minne folk på, er den mannlige mannen i en drøm en rådgiver som redder mennesker fra sine synder, selv om han er en kjøpmann som redder dem fra tap . Og den som ser at han husker og ikke er verdig det, da er han i bekymring og sykdom, og han påkaller Gud for lettelse, og hvis han snakker ord av rettferdighet og visdom og er oppriktig i hans minne, så kommer lettelse til ham og blir kurert av sykdommen sin, og han går ut fra vanskeligheter til kapasitet, og løser en gjeld han skylder, ellers erobrer han en urettferdig. Ordene hans er dårlige, så det blir vanskelig for ham, og han snakker noe han håner og ler av ….

…Og al-Kirmani sa: ~Den som ser at en bygning er blitt bygget på himmelen, indikerer hans død .~…

…Og den som ser at han gir noen vann uten pris, da vil han gjøre tjenesten, og han kan gi et sted i en bygning ….

…Og den som ser en ild som faller i en bygning eller tre, så er det en ulykke som rammer folket på stedet ….

…Bulldoghund Hvis du drømte om at du kom inn i en merkelig bygning eller eiendom og angrep deg av en hund av typen bulldog, vil du risikere å bryte gjeldende lover i ditt land ved å ta falske Jemen for å nå dine mål . Hvis en bulldog møter deg på en vennlig måte i en drøm, vil du stige i livet uavhengig av den fiendtlige kritikken og den inflammatoriske forstyrrelsen som fiendene vil konfrontere deg med ….

…Trappene : Det indikerer årsakene til det høye, høyden og ønsket om i denne verden og det hinsidige, ifølge Maarrib som sier : graden av så og så har steget, og så og så er av høy rang . Og det indikerer dikteringen og overtalelsen fra den allmektige ordtaket : ~Vi vil trekke dem dit de ikke vet .~ Kanskje det indikerte stadiene av reisen og hjemmene til de reisende at de kommer ned på statusen til statusen og scenen på scenen . Kanskje indikert av livets dager som førte til hans mål . Det velkjente av det indikerer husets tjener og tjeneren til dets eier og dyret hans, så den som går opp en ukjent trapp, jeg vil se på saken hans, og hvis han når slutten av den og han er syk, han kommer til å dø. Hvis han kommer inn i et rom over det, har sjelen nådd himmelen, og hvis han blir fengslet uten det, vil han bli holdt tilbake fra det etter døden. En reise som han gikk ut til ansiktet og nådde levebrød hvis reisen hans var i penger, og hvis det var for annet enn det, utledet jeg hva han ledet eller møtte på tidspunktet for oppstigningen, noe som indikerer godt og ondt og oppfyllelse og mangel på behov, for eksempel om han møtte førti mann eller fant dinarer på dette nummeret, så er dette gode nyheter Nøyaktig hva han kom ut til, og hvis tallet var tretti, gjorde han ikke det, for de tretti var korte , og de førti var fullstendige, ble den fullført av den allmektige Gud for Moses med motgang, selv om han fant tre og hans avgang var i et løfte som ble gitt til ham, fordi Gud den allmektige sa i de tre : “ Dette er et løfte om at er ikke falsk . ” På samme måte, hvis han godkjente at han kom ut og dro til Hajj, ble hans Hajj fullført for ham, og hvis han ikke håpet på noe av det, og han så ikke at han i Hajj-månedene ville oppnå myndighet og høyde, enten gjennom en stat, en fatwa, oratorium, eller kallet til bønn på fyret, eller det rømmer fra den berømte høyprofilerte saken . Når det gjelder å gå ned trappene, hvis han var på reise, kom han fra en reise, og hvis han ble nevnt som en leder, ville han forlate ledelsen . Og han var isolert fra arbeidet sitt, og hvis han var en rytter, gikk han til fots, og hvis han hadde en syk kvinne, ville hun omkomme, og hvis han var pasienten hun så ut, og hvis han skulle til en brønn- kjent sted, til familien og huset, eller til mye halm eller bygg, eller til hva som er bevis på verdenspenger og dets tilbud Han kom seg etter hennes sykdom . Og hvis nedstigningen hans var fra et ukjent sted som han ikke kjenner, eller fra en villmark, eller til et dødt folk som han kjente fra de som gikk foran ham, eller om hans fall var et brudd, eller han falt ned fra det i et hull eller en brønn eller begravet, eller til en løve som fortærte den, eller til en fugl som han kidnappet, eller til et fortøyd skip som tok den av, eller til en klynge over henne, og hun gikk ham, for trappene er dagene i hans liv , og alt som ble sendt ned til ham fra dem, er hans død da den var fullført og hans dager gikk ut . Hvis han hørtes våken av sykdom, og han var en tyrann eller en vantro, så jeg på det som ble avslørt for ham, og hvis det indikerer godhet som moskeen, fruktbarhet, barnehage, ablusjon og lignende, så er han trygt og omvender seg, og han stammer ned fra det han er og forlater det og kutter ham selv om nedstigningen er mot det som indikerer stor storhet og store synder og vantro, som arroganse og skremmende stor ild, løve, slanger og store fallgruver , for det trekkes mot ham og blir ikke tatt plutselig før det som går fort i det, blir returnert til ham, og han blir straffet med ham og kan ikke flykte fra det . Bygningen av trappene ble fornyet, som bevis for godhet fremgår av korrupsjonen, hvis den var fra melk, var den god, og hvis den var fra murstein, mislikte den seg . Noen av dem sa : Graden er å gjøre gode gjerninger, den første er bønn, den andre er faste, den tredje er Zakat, den fjerde er veldedighet, den femte er Hajj, den sjette er jihad, og den syvende er Koranen ‘ en . Og alle Maraqi er gode gjerninger, fordi han, fred og velsignelse være med ham, sa : Les og mykgjør : Stigende fra det hvis det er av leire eller melk, er godt i religion og islam, og det er ikke noe godt i det hvis det er fra murstein, og hvis han ser at han er i et rom uten margarin og det ikke er fred i det, så er det perfeksjonen i hans religion og høyden hans rang hos Gud, fordi Gud den allmektige sier : ~ Vi løft grader av det vi ønsker . ~ Leirepottene er laget av leire . Guvernøren har høyde og stolthet med gjeld, og kjøpmenn handler med religion, selv om den er laget av steiner, for det er høyden på hjertets hardhet . Og hvis det er av tre, så er det med hykleri og hykleri . Hvis det er av gull, oppnår det tilstand, fruktbarhet og godhet . Og hvis det var av sølv, ville han skaffe hushjelpen min med antall margariner, og hvis den var av null, ville han skaffe seg verdens verdens varer . Den som går opp i Marqa, vil ha nytte av en forståelse og skarpsindighet som vil heve den . Og graden ble sagt å være en asketisk mann som tilbad, og den som var nær ham, ville oppnå høyde og asketisme, for den allmektige sa : ~ Gud opphøyer de blant dere som tror, ​​og de som har oppnådd kunnskap gradvis .~ Og hver grad for guvernøren er et år . Og stigen av tre : en tynn, hyklerisk mann og å stige opp i den er en bygning med intensjon, fordi Gud den allmektige sier : ~ Eller en stige på himmelen, og du vil påkalle dem med et tegn .~ Det ble sagt at oppstigningen innebærer hjelp fra et folk med hykleri, og det ble sagt at det er en reiseguide . Hvis han stiger opp i den for å høre ordene til en person, så treffer han autoritet når han sa : ~ Eller ha en stige de lytter i, la deres hørere komme med en klar autoritet .~ En mann sa til Ibn Sirin : Jeg så som om jeg var på en trapp, så han sa : Du er en mann som lytter til folk . Fred på jorden er en sykdom, og ereksjonen er helse . Taq : Bredt er bevis på kvinnens gode oppførsel, og smalt er bevis på hennes dårlige oppførsel . Hvis en mann ser at han sitter i et smalt bånd, skiller han seg fra sin kone åpent, og hvis hans stilling på bandet er vid, blir kvinnen hemmelig løslatt fra mannen sin . Kapasiteten er en president godkjent av husstanden ….

…Og den som ser at han er livet til et hus eller en bygning fra noe han vil bo i, så møter han en kvinne, enten det er tillatt eller på annen måte ….

…Og den som ser at en bygning herjet av landet og deretter snus slik at han knapt ser noe av det, så indikerer det at et stort forfall har skjedd, de eldste går til de ikke lenger har spor, og på samme måte hvis den er overdådig med trær og palmer, og Gud allmektig vet det rette ….

…Dome Hvis du drømmer om at du er under en kuppel i en bygning og ser et underlig landskap, indikerer dette en positiv endring i livet ditt . Du vil okkupere hederlige steder blant fremmede . Hvis du ser en kuppel på avstand, forutsier dette at du aldri vil nå høyden på din ambisjon, og hvis du er forelsket, vil den ønskede personen forakte din interesse for ham ….