…Den som ser en hersker i et hus, eller går inn i en moske, en by eller en landsby, så er det bevis på at det oppstår en ulykke for folket på disse stedene, for Gud allmektig sier: “ Hvis kongene kommer inn i en landsby, ødelegger de det . ”…

…Og den som ser en rihan i hagen sin eller i hjemmet sitt, han vil få nytte av det som er nevnt ….

…Daniel sa: Den som så at han hadde dødd og folk gråt for ham, de sørget for ham, vasket og pakket ham inn i linningen, bar ham på kisten og begravde ham i graven, alt dette indikerer korrupsjonen av hans religion, og hvis han ikke ble begravet, indikerer det godheten i hans saker ….

…Og hvis han var i et klær eller i et kar, gikk han ut på grunn av en kvinne ….

…Er det vi ser i en drøm om visjoner , drømmer , eller Alodgat , være i farge , eller svart og hvitt? Hvis en av dere vurderer dette spørsmålet og søker etter et svar på det, kan han begynne å søke etter et svar på det : prøver å hente det han tidligere så i søvn … og noen kan lykkes med å huske . Andre kan mislykkes . Men absolutt vil si at vi ikke vet om det vi ser i farger eller svart og hvitt . Jeg sier her mitt eget syn gjennom forskning og spørsmål, at det meste av det vi ser er i svart og hvitt, og det er få visjoner i farger, og på den tiden har fargen som kom i drømmen sin sterke betydning, og det er mange eksempler som kom til meg, enten under presentasjonen av drømmeprogrammet, eller under mitt uttrykk i På mandager eller fredager, der det er en referanse til farger i visjoner, men det som finnes i Koranen eller Sunnah er basert på det, og det er bevis for eksistensen av farger i en drøm, hva Al-Tirmidhi fortalt i Åpenbaringsboken, kapittel om hva som kom i profetens syn, fred og velsignelser være over ham, i vekten og Vannmannen, på myndighet av Aisha, som sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble spurt om et papir, og Khadija sa til ham : Han trodde deg og at han døde før du dukket opp, så sendebudet til Gud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ( Jeg viste ham i en drøm med hvite klær på seg, selv om han var fra folket i Hellfire. Han ville ha kledd seg ellers .) Tilstedeværelsen av farger er også indikert av hadithen til Abdullah bin Salam, som Al-Bukhari fortalt i sin Sahih, og til og med titulerte ham ved å si : Døren til det grønne i drømmen og den grønne hagen. , og haditten ble presentert i den, og i den : Abdullah bin Salam gikk forbi en sirkel der Saad bin Malik og Ibn Omar, og de sa : dette er en mann fra paradisets folk, sa jeg : ingen forteller sa, de sa slikt og slikt, sa han : Halleluja ! De burde ikke ha sagt det de ikke hadde kunnskap om, men jeg så som om en søyle ble plassert i en grønn eng, og det ble reist en lend i den, og i hodet var det en lend og på bunnen av den en mer rettferdig, og han var tjeneren eller tjeneren, og han fikk beskjed om det, så jeg skilte meg til jeg tok pilen . Hun fortalte det til Guds sendebud, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa: [ Abdullah skal dø mens han tar den mest pålitelige pilen ]. Dette beviset beviser det du nevnte, og Gud vet best ….

…Og den som ser at han er i et skip i regnvann eller en dam, så strømmer verden over ham og øker i sin religion mye godt, og han blir fortsatt belønnet for seg selv og pengene sine ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han svømte i en elv eller et rom i den, så er dens tolkning som havets tolkning, men kongens sted vil være den som er uten ham .~…

…Hvis han ser hvitt hår i ansiktet mens han plukket det, er hans ære og hans religion borte, og noen av dem sa at speilet er en kvinne og hennes brokenhet er hennes død, og hvis han ser i speilet skjeden til en kvinne , kommer han til skjeden, og hvis han ser ut som om han vandrer i et speil, er han i en sak at han ber om en skjede, og hvis han ikke er i stand til å fjerne henne på grunn av det store antallet rust, da finner han ikke skjeden ….

Ibn Sirin sa at guttens død er en sikkerhet fra en fiende, og arven og jentas død er en retur fra en sak der det er lykke og farens død er forvirret av morens liv og død, manglende tilgang til formålene og oppnåelse av dem og tristhet ….

…Hvis han ser en kjent død person : Han døde igjen, ville hans død ha grått uten sorg eller skrik, fordi han ville gifte seg med noen av familien og ha et bryllup, ellers ville en person dø av hælene . På samme måte, hvis hans død hadde et skrik, sorg eller ring, som ble avskåret av hans opprinnelse i tolkning ….

Ismail bin Al-Ash’ath sa: ~Den som så at han ble truffet av en død person, ville få fordeler for ham i reisen eller returnere til hans hånd det som var tapt fra ham, og hvis han slo en død, indikerer det en økning i gjelden og oppfyllelsen av gjelden . ~…

…Og den som ser en kjent død person som har dødd igjen og hans død hadde gråt, han vil gifte seg med noen av familien og ha et bryllup, ellers vil en person dø av hælene ….

…Hvis han så som om han hadde giftet seg med en død kvinne, og han så at hun levde, gikk inn med henne og ikke rørte ved henne, men han vendte seg hjem til henne og bosatte seg, viste hans visjoner hans død, så vel som visjonen om kvinnen, fortsetter løpet av mannens visjon i alt dette ….

…Og den som ser at han bodde på et sted hvor en død person var, så oppnår han sin mengde religiøse og verdslige saker, og den som ser at et sted har falt over den i den, så kommer seeren og avslører det og finner dem døde , så innebærer det forekomsten av død i dette aspektet, og Gud vet det rette ….

…Og den som ser en vær, døde, det er en stor arabisk mann, og den som ser en vær som slakter og deler sitt kjøtt, den skal tolke en stor manns død og dele pengene sine ….

Ibn Sirin sa at vann er liv, ifølge det allmektige ordtaket: ” Vi har laget alt levende av vann. ” Den som drikker av absolutt vann, har et godt liv og hans visjoner er gode og fordeler, og hvis det er mørke, så er det imot det ….

…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….

…Og den som ser at en død fugl er død, da vil han bli frelst ….

…Og den som ser en død person iført grønne klær, hans visjoner indikerer at hans død var et slags vitnesbyrd ….

…Og den som ser en død slange, Gud vil være tilstrekkelig for at han teller ham og viser ham hva han elsker, og hvis han ser den død, avskåret, så er den mer veltalende ….

…Den giftes død er et tegn på skilsmisse, for med døden faller splittelsen, så vel som visjonen til en av partnerne til hans død er bevis på hans partners splittelse ….

…Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så en død svart mann, en mann vasker ham over seg . Han sa: Når det gjelder hans død, hans vantro, som for hans svarthet er hans penger, og når det gjelder denne stående vasker ham, lurer han ham med pengene sine ….

…Og den som ser at en død person ble skilt, men ikke snakket med ham eller rørte ved ham, hans visjoner indikerer at han er fornøyd med ham, fordi hans rettferdighet har nådd ham etter hans død ….

…Og den som ser en død person, bærer noe tungt, det vil si ved å bære det, da vil han få synder og tunge hæler, og det er ikke noe godt i ham som ser at de døde red på hesten sin eller kledde seg med sverdet eller kledde på seg , og alt dette kan være tap, villfarelse eller undertrykkelse ….

…Og den som ser at han tar vann fra havet, han vil motta penger fra sultanen eller samle kunnskap i henhold til mengden vann han traff ….

…Når det gjelder stillestående vann i tolkning, er det svakere enn rennende vann, og det ble sagt at personen som så det var fengslet ….

…Og den som ser at han drakk mer vann enn han drakk mens han var våken, hans liv vil bli forlenget, og hvis han drakk rent vann, indikerer det hans sikkerhet fra en fiende og betalte motgang og motgang i å leve, og å spre hånden i vannet handlet i saker ….

…Og den som ser svart vann i huset sitt, da er det ødeleggende for huset, og å drikke det indikerer blindhet, og stinkende vann er forbudte penger ….

Vannhjulet indikerer i en drøm strømmen av levebrød og dens årsak, som Hanut, industri og reiser. Kanskje indikerer det sår ved å tilføre vann i løpet av det mens du vanner frukthagene . Kanskje indikert vanning og vanning . Og kanskje indikerte det argumentet om reiseveien . Kanskje det indikerte halsen fordi det er kroppens ben . Kanskje indikerte det skapelsens liv hvis det var offentlig, eller livet til dets byggherre hvis det var privat . Vannhjulet er et godt liv for den som eier det, forutsatt at vannet ikke renner over fra det begrensede forløpet på jorden, og hvis det renner over fra løpet til høyre og venstre, er det viktig, tristhet og gråt . På samme måte, hvis vannhjulet kjøres gjennom husene og husene, er det et godt liv hvis vannet er rent og friskt . Og det ble sagt : Den som eier rennende vann, vil få lederskap og nytte . Og den som ser en gryte full av søppel og søppel og har vasket den og fjernet det som er i den, så er den overbelastet . Og den somvann strømme fra føttene, ble utsatt for drypp . Og den som så et vannhjul flyte med vann utenfor byen og inn i det i et spor med klart vann, og folk prise Gud, den Allmektige, og drakk av vannet sitt og fylte karene fra det, og de var i en epidemi som evakuerte dem fra dem, og Gud den allmektige forsynte dem liv, og hvis de var i vanskeligheter, ville Gud den allmektige gi dem velstand med konstant regn . Og hvis vannet i vannhjulet er brunt, salt eller kommer ut av vannhjulet som er skadelig for folket, så er det et ondskap som blir presentert for mennesker og spres blant dem en generell sykdom som kulde om vinteren og feber i sommer eller ubehagelige nyheter om reisende . Og den som ser en vannkvinne som en slavejente til hagen sin og var en singel han giftet seg med, eller kjøpte en hushjelp for å gifte seg med henne, hvis han har en kone eller en hushjelp, blir hun gravid med ham hvis hun drakk landet hans eller frukthagen hans . Vannhjulet i huset indikerer korrupsjonen til kvinnen i huset . Og den som ser at vannhjulet har gått ut av banen og skadet folk, så vil det være dårlige nyheter . Og servitrisen kan være kvinnen . Og den som ser et vannhjul avskåret, det er en boikott mellom ham og en kvinne . Og det ble sagt : Den som ser at han er bak en krok, vil dø . Og den som ser at han trekker fra et vannhjul, han vil bli plaget av det gode og leve et godt liv . Og den som ser at han drikker ferskvann fra en bekk eller en elv, så vil han lide et deilig liv og et langt liv, og hvis det er mørkt vann eller vann, er hans liv i angst og frykt eller nød . Og det ble sagt : Det er en sykdom like mye som han drakk av den . Kanskje indikerer bekkene kroppens årer at kroppen vokser ved vanning ….

…Og den som ser vann strømme et sted, det slår på fruktbarheten til det landet det året, fordi Gud den allmektige sa: ~ Vi helte vann ut av vannet .~…