Og den som ser at han kutter av en halv slange eller deler av den, han vil ta rett fra sin fiende .)…

Og den som ser at han har en slange på hodet, da vil han være kongene verdige ….

…Og Al-Salmi sa at slangen er en fiende av undertrykkelse, og kuldenes slange er ond, og dens svarthet er strengere ….

…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….

…Og den som ser at han sitter i en båt mens båten ferdes på sjøen og han er redd for ham, han indikerer at han er like nær kongen som båten, og hvis han ser at han er imot det da hans uttrykk er mot ham ….

…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….

…Og den som ser at han har lagt en varm bit i munnen, det indikerer at han faller i en ulykke fra noens ord ….

…Og hvis han stønnet av hodets smerte, indikerer det at han var arrogant i denne verden, og han var forpliktet til det, og kanskje var belønningen fra uaktsomhet i foreldrenes rettigheter ….

…Og den som så at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….

…Og den som ser en hval i en dam eller en dam når den snur seg og tetter den, så tolkes den av en dårlig behandlet person, ikke av noen som ser en hval som åpner munnen, da skal den tolkes av fengsel ….

…Og den som ser det i brystet det vi benekter mens vi er våken, så er det ikke prisverdig, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig ….

…Eselet : personen finner det slik han ser det fett eller avmagret, og hvis eselet er stort så reiste det det, og hvis det er godt vandret, er det verdens fordel, og hvis det er vakkert, er det skjønnhet for eieren, og hvis den er hvit, så er den religionens eier og dens prakt, og hvis den er liten, er den eierens fattigdom . Og fett er eiers eiendom, og hvis det er svart, er det sypress og suverenitet, og det er konge, ære, prestisje og makt . Og grønt er troende og religion . Ibn Sirin foretrakk esel fremfor andre dyr, og valgte løver fra dem . Og eselsadelen ble født i herligheten . Og lengden på hans skyld, overlevelsen av hans stat i hans hindring . Og et esels død indikerer at eieren døde . Og eselet gravde ut grunnlaget for pengene sine, og det ble sagt at den som dør eselet, pengene hans vil være borte, ellers blir forbindelsen hans avbrutt, eller rytterne faller, eller han dro, eller hans tjener som serverte ham døde, eller hans far eller bestefar som serverte ham døde, ellers døde, solgte ham eller reiste hans herre som var under ham . Hvis det var en kvinne, skilt mannen hennes seg fra henne, døde på hennes vegne eller reiste fra hennes sted . Når det gjelder eselet som ikke kjenner sin Herre, hvis det ikke lenger er på hodet, så er det en uvitende mann eller en vantro, for hans stemme, fordi Gud den allmektige sier : ~Han fornekter lydene .~ Og det indikerer også jøden, for den allmektige sa : ~ Som et esel bærer bøker .~ Hvis han boblet over moskeen eller på minareten, kalte han en vantro til sin vantro og innoverte til sin kjetteri . Og hvis kallet til bønn for islam, så omfavnet en ikke-troende islam og ba om sannheten, og det var et tegn og en leksjon i den . Og den som ser at han har esler, så vil han følge et uvitende folk, for den allmektige sier : ~Som om de var rødlige .~ Og den som rir på et esel eller går med det, går med god enighet, bestefaren er enig, er god . Og den som spiser eselkjøtt, han vil få penger og bestemor . Hvis han ser at eselet hans ikke går bortsett fra ved å bli slått, blir han fratatt og blir ikke matet bortsett fra ved bønn . Og hvis eselet hans kommer æret inn i huset hans, så er han bestefaren, og han vil vende seg til ham med godhet over essensen av det den bærer . Og den som ser eselet forvandlet til et muldyr, da skal hans næring være av myndighet . Hvis han fyller sju år, er bestefaren og levebrødet hans fra en urettferdig hersker. Hvis han blir til en vær, er bestefaren fra ære eller diskriminering . Og den som ser at han bar sitt esel, så er det en kraft som Gud den allmektige skjenker sin bestefar slik at han kan undre seg over ham . Og den som hører hovene til dyr som faller i løpet av runden uten å se dem, det er regn og strøm . Eselet for den reisende er bedre med treghet, og reiseforholdene hans vil være like mye som eselet hans . Og fra å samle eseløkk vil pengene hans øke . Den som kjempet med et esel, noen av dets slektninger døde . Den som gifter seg med et sterkt esel mot sin bestefar . Og den som ser på at et esel har sex med ham, han har skaffet seg rikdom og skjønnhet som ikke kan beskrives på grunn av dets overflod . Det lydige eselet vil vekke eieren for godt, penger og flytting . Og den som eier et esel eller bundet det og førte det inn i huset sitt, Gud vil føre til alt godt og overlevere det til dem som er, og hvis det blir æret, er det bedre . Og den som slakter eselet sitt, er fattig, og hvis eselet er for noen andre, blir han avskåret fra det, det blir avskåret mellom det og dets eier, dets navn eller dets motstykke . Og den som kjøper et esel og betaler dirham for det, han vil ha bedre ord . Hvis han ser at han har bind for øynene, har han penger som han ikke vet hvor det er . Og ingenting hates av eselet, bortsett fra stemmen, og det er opprinnelsen til mannens bestefar og lykken ….

Bestefar Hvis du drømmer om bestefar, betyr dette at du vil være veldig mistenksom og besatt av din moral og glede . Det er mulig at du vil føre tristhet til noen som berører hjertet ditt ….

…Den som så dem i søvn med gode egenskaper, det var et bevis på hans gode tro på dem og hans tilhengere av deres Sunnah . Kanskje indikerte deres visjon bevegelser fra soldater og sending av oppdrag . Kanskje indikerte det spredning av kunnskap, forutsatt det gode og forbød det onde . Deres visjon indikerer også kjennskap, kjærlighet, broderskap, hjelp og sikkerhet mot fiendskap og misunnelse, og fjerning av fordommer, fordi de var, Gud fornøyd med dem, for det . Hvis visjonæren er fattig, blir han rik fordi de er, må Gud være fornøyd med dem, erobre statene . Og hvis søkeren er rik, vil han velge det hinsidige på verden og bruke sitt liv og penger på glede for den allmektige Gud . Og deres visjon, må Gud være fornøyd med dem, indikerer hederlige bygninger som moskeer og renheten i slekt, stammer og klaner . At de vender seg bort fra seeren eller fornærmer ham i en drøm, indikerer at de faller i trær blant dem og foretrekker noen av dem fremfor andre, og deres hat mot ham, og deres syn indikerer omvendelse og å gi opp alt annet enn Gud den allmektige . Deres syn, må Gud være fornøyd med dem, indikerer godhet og velsignelse i henhold til deres hjem og deres velkjente verdier i deres vei og vei . Kanskje det å se hver av dem antydet hva som ble åpenbart for ham og hva som var i hans dager med oppvigelse eller rettferdighet . Og den som ser at han er overfylt av ledsagerne til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, han er en av dem som søker integritet i religionen . Og den som ser en av ledsagerne, la ham tolke for ham utledningen, som Saad og Saeed, da vil han være lykkelig . Kanskje han hadde en del av sin biografi og handlinger . Og den som ser noen av dem i live, eller at alle av dem er i live, hans visjoner indikerer religionens styrke, og indikerer at den visjonære oppnår ære og ære og er suveren . Hvis han ser ut som om han har blitt en av dem, vil han oppleve motgang og da blir neglen myk . Og hvis han ser dem gjentatte ganger i søvne, er hans levebrød smalt . Når det gjelder Ansar og deres barn og barnebarn, er det omvendelse og tilgivelse å se dem i en drøm . Å se innvandrere indikerer god sikkerhet og tillit til den allmektige Gud, avgang fra denne verden og askese i den, og ærlighet i tale og handling ….

…Og den som ser en av polyteistene som om han var død og i live, da blir han muslim . Og den som ser en av polyteistene som om han var død og i live, da blir han muslim . Likeledes, hvis han så en amplitude i brystet, ville han hilse . På samme måte gir han hilsen hvis han ser seg selv i et skip i sjøen ….

…Professor Abu Saad, må Gud være nådig med ham, sa : Det grunnleggende prinsippet med hensyn til synet til den døde personen, og Gud vet best, er at hvis du ser en død person i drømmen din gjøre noe godt, så oppfordrer han deg å gjøre det, og hvis du ser ham gjøre en dårlig ting, så forbyr han deg å gjøre noe og ber deg om å forlate det . Og den som ser det som om han graver opp en død person, så ser han etter livet til den døde i tilfelle hans liv i religion og i verden, slik at han kan følge sitt eget liv . Hvis han så de døde i live i graven, ville han motta lovlig rettferdighet, visdom og penger . Og hvis han blir funnet død i graven, ikke likvider disse pengene . Noen av dem sa : Den som så det som om han hadde kommet til gravene, gravd dem ut og funnet dem i live eller døde, det indikerer en katastrofal død i det distriktet eller byen, og Gud vet best . Fra dette kapittelet dukker det opp mange spørsmål i kapittel tretti og ni, så den som elsker dem, la dem søke der ….

…Othman bin Affan, må Gud være fornøyd med ham, hans visjon i en drøm indikerer en feiring av kunnskap og en interesse i å samle den, og senker aspektet til Gud den allmektige og hans tjenere . Kanskje hans visjon tydet på at fiendene angrep seeren, skaffet dem fra ham og hans oppnåelse av martyrium, og kanskje hadde han flaks, levebrød, posisjon og nærhet til de eldste på grunn av magma fordi han var de to lysene og mannen. av de to døtrene . Måtte Gud være fornøyd med ham i live, mener Uthman, han er en religiøs og Mujahid med seg selv og pengene sine, og han bevarer Koranen og advarer sine motstandere . Og den som ser ham på landeveien, eller den som ser ham i profetens by, må Gud velsigne ham og gi ham fred, vil få hjertets integritet fra bedrag . Og hvis han ser ham disponere og selge, så er den som drømmer en student av denne verden, og han er utsmykket med kunnskap . Og den som ser Uthman drept i et hus, han fornærmer profetens familie, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og hans hjerte vender seg ikke mot dem . Og den som ser det på markedet, han vil være full av martyrer og rettferdige, og han vil få kunnskap . Og den som ser ham begrenset til sitt hjem, er en stor undertrykkelse . Og den som så at han hadde forvandlet seg til sitt bilde eller tatt på seg kjolen og var sultan, hans hjord drepte ham . Og den som ser at han er hans følgesvenn, deltok i ham eller bodde hos ham, la ham forberede seg på en ulykke som rammer ham med sverd, fengsel eller pine . Den som ser ham i live, vil leve med skam og prestisje, og vil øke misunnelsen ….

…Og den som ser at noen som aksepterer hans ordtak mens han er våken, informerer ham om at han aldri vil dø, da vil han bli drept for Guds sak og vil være i live etter det, fordi Gud den allmektige sa: “ Tenk ikke på de som ble drept i Guds sak å være død, men i live . ” Verset ….

…Den som så at kalifen hadde giftet seg med ham : han hadde oppnådd mandat, og hvis en mann giftet seg med ham fra menneskers stolthet, ville han ha en lettelse fra bekymringer og en kur mot sykdommer . Og den som ser at en ukjent sjeik gifter seg med sin kone, han vil få fortjeneste og et ekstra beløp, så er sjeiken hans bestefar . Hvis en ung mann gifter seg med henne, tjener fienden ham og oppfordrer ham til urettferdighet og overgrep . Hvis den fengslede blir fengslet, løslater ham . Og den som ser som om han gifter seg med sin døde mor i graven hennes, så dør han fordi Gud den allmektige sier : ~Fra det skapte vi deg, og i det skal vi gi deg tilbake .~ Og den som så det som om han hadde giftet seg med en hushjelp, blir bra . Hvis han ser at han gifter seg med en kvinne på en annen måte enn tillatt, ber han om noe annet enn ansiktet og ikke drar nytte av det . Hvis en mann ser ut som om han gifter seg med sin slave eller slavejente, vil han få en økning i pengene sine og være fornøyd med det han eide . Hvis han ser at hans tjener har samleie med ham, forakter hans tjener ham . Og det ble sagt at den som så at han hadde skilt seg fra sin kone, ble unnskyldt, fordi Gud den allmektige sa : ~ Og hvis de er atskilt, vil Gud berike hver sin kraft .~ Og det ble sagt at denne visjonen indikerer at eieren forlater en konge som fulgte ham, fordi kvinner planlegger som konger, og skilsmisse skilles . Det ble sagt at kvinnens skilsmisse var å fjerne ham fra guvernøren, og produsenten forlot håndverket sitt . Hvis han skiller seg fra henne, vender han tilbake til jobben sin . Og den som ser at han er misunnelig, han er forsiktig ….

…Hvis en kjøpmann ser det, vil virksomheten hans formere seg fordi sjeiken er mannens bestefar, og hvis denne sjeiken tar saken ut av hånden, vil han hjelpe ham og styrke ham . Den unge mannen er en fiende ….

…Visjonen til Al-Mobtan på myndighet av Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi på autoritet fra sin far – og hundre og femti år har gått over ham – sa han : Når den natten Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble født, en revnet iwan ristet og fjorten balkonger falt fra den, og Persias ild ble slukket og slukket ikke tusen år før det , og innsjøen steg ned. Saveh , og mening Mobman Ebla har vanskeligheter med å lede gudfaren til hestene, ble kuttet av Tigris og spredt i landet hennes , da han ble fraksjonell forferdet hvilken mening Vsber skulle oppmuntre , og så synspunkt som ikke skjuler det for hans ministre og Mrasbeth Han satte sin krone og satte seg på sengen og sette dem til ham da de møtte ham fortalte dem på ham som sendte dem i det og inviterte dem og mens de er sånn, når en bok ble nevnt for ham i den døende ut av ilden , han økte fra hans nød , og de frafalne sa : Og jeg reformerte kongen Gud , jeg så denne natten – og fortalte ham synet i kameler – da sa han : Hva er denne Yamauban, og han visste for seg selv om det – da sa han : Ulykke Det er fra araberne , så han skrev på det : Han som brøt kongenes konge til Nu’man ibn al-Mundhir , men etter at han rettet til en mann som visste hva han ville spørre ham om , og han rettet til ham Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Da han kom til ham, sa han til ham : Vet du hva jeg vil spørre deg om det? Han sa : La kongen fortelle meg om jeg har kjennskap til ham. Ellers fortalte jeg ham hvem han kjenner . De forteller deg hva meningen var , sa han : klar over det gratis Jeg bodde i utkanten av al – Sham sa til ham Facet , sa : døden spør ham hva jeg spurte ham, og jeg savnet svaret hans , han red Abdul Kristus kamel til og med presentert på Facet har overvåket døden og hilst på ham og livet gjorde ikke Ihr Facet Gowaya han skapte Abdul Kristus. Han sier en døv mor som hører samlingen i Jemen og nevnte syv vers av poesi . Da Satih hørte håret, løftet han hodet og sa : Kristi tjener på en kamel som faller ned på taket, og han har oppfylt graven. Ashawah-dalen og Sawa-innsjøen rant over, og Persias ild ble slukket, så Levanten er ikke for Shama-overflaten, hvorfra det kommer konger og dronninger etter antall balkonger og alt som kommer. Så tilbrakte Satih plassen sin, så Abd al-Masih dro på en reise og han sa – og han nevnte syv vers av poesien for ham. Da Abd al-Masih kom til Kashri, ble jeg fortalt at jeg sa Suatih sa til han hadde fjorten konger blant oss, som var saker og ting. Ti av dem styrte over fire år, og resten til Othman bin Affans arv – må Gud være fornøyd med ham – og fra visjonen som fant sted, kan det som ble bestilt av Abdul-Muttalib bin Hashem, profetens bestefar, kanskje Guds bønner og fred være med ham, som gravde Zamzam etter Anders sin plassering og tilgav dens virkning. Ibn Ishaq fortalte meg Yazid bin Abi Habib al-Masri, på myndighet av Murthad bin Abdullah al-Yazni, på autoritet til Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, at han hørte om Ibn Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – hadith av Zamzam oppstår da han beordret Abdul Muttalib å grave den, så Abd al-Muttalib sa at jeg sover i Da steinen kom til meg, sa han : Jeg graver godt. Han sa : Jeg sa, hva bra? Han sa : Så gikk han bort fra meg. Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Grav en brønn . Han sa : Så jeg sa : Det er ikke riktig . Han sa : Så dro han . Da morgendagen var dagen, kom jeg tilbake til sengen min og sov i den , så han kom til meg og sa : Grav den galne , sa han : Så jeg sa : Hva er den som er sinnssyk? Han sa : Så forlot han meg . Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Dig Zamzam , han sa : Jeg sa : Hva er Zamzam? Han sa : Aldri blø eller sørge , de største pilegrimene blir vannet , og det er mellom kornet og blodet , i gropen til den mektige kråken , ved landsbyen til maur . Ibn Ishaq sa : Når mellom ham som angitt av stedet og visste at han hadde ratifisert i morgen, ble Bmaolh og sønnen Harith bin Abdul Muttalib ikke ham den dagen født annet enn da han så ut til Abdul stor etterspørsel, visste Quraish at da han innså at han behov og de til ham og de sa : O Abdul Muttalib det vel vår far Ismael, og at vi har rett i det . Så vi var med deg i det . Han sa : Jeg gjør ikke denne saken. Denne saken ble tildelt den uten deg, og jeg ga den blant deg . Så de sa til ham, så gjør vi rettferdighet mot ham , for jeg forlater deg ikke før vi krangler med deg om det . Han sa : Så gjør mellom meg og deg hvem du vil, jeg dømmer deg for ham , de sa : Prestinne Bani Saad bin Hudhaim? Han sa : Ja , han sa : Og det var under tilsyn av Levanten, så Abd al-Muttalib red med en gruppe av farens sønner fra Bani Abd Manaf og red fra hver stamme fra Quraysh i Nafar. Han sa : Og landet er altså en kontingent . Han sa : Så de gikk ut selv om det var noen av disse skiftene mellom Hijaz og Levanten. Muttalib og hans ledsagere var tørste til de ble sikre på døden, så de søkte fra Quraysh-stammene med dem, og de nektet og sa : Vi er i en metafor og frykter for oss selv som det som skjedde med deg . Da Abdul Muttalib så hva folket gjorde og hva han frykter for seg selv og sine følgesvenner, sa han : Hva ser du? De sa : Vi har ikke sett annet enn å følge din mening, så vi gikk gjennom det du vil . Han sa : Jeg ser at hver mann av dere graver det for seg selv når dere nå har mye styrke. Hver gang en mann dør, skyver følgesvennene ham inn i gropen sin og viser ham til den siste av dere er en mann, skandalen til en mann , en fange av en landsby han red alle sammen . De sa : Ja, det jeg bestilte . Så hver av dem reiste seg, gravde den og satte seg og ventet på tørstens død . Videre sa Abd al-Muttalib til sine følgesvenner : Ved Gud, hvis vi kaster oss i våre hender, er det også døden. Vi slår ikke på bakken og søker ikke etter oss selv på grunn av maktesløshet. Forhåpentligvis vil Gud gi oss vann i noen land. utgitt av utbruddet av Takht Khvha ble utnevnt til ferskvannsforstørrelse Abdul Muttalib og størrelsen på hans følgesvenner kom så ned og drakk og drakk sine ledsagere og tegnet til og med fylte Osagathm, som deretter ble kalt Quraishs stammer sa : Kom til vannet Gud har gitt oss for å drikke Vacherboa og Astqgua kom de Fsharbwa og Astqgua sa da : Måtte Gud tilbrakte deg til oss, Abdul Muttalib, av Gud, vi krangler aldri med deg i Zamzam . Vannet som er gitt deg å drikke dette i denne ørkenen, som er gitt deg å drikke Zamzam refererer til voksen Sagaatk , og han kom tilbake og kom tilbake med ham og nådde ikke prestinnen og gikk bort mellom ham og dem . Ibn Ishaq sa : Dette er den som nådde meg fra hadithen Ali bin Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – i Zamzam . I romanen Bayhaqi-kontekst er konteksten der det foregående og der han sa : haf til og med betrodd vann Fajrgaha i avgjørelsen, og da blør ikke Tbhrha en gang, og så bygde han en svømmende Vtefq han og sønnen Bntzaaan. De fyller dette bassenget, dette resulterer i at han Haj Vixrh-folk atskilt fra Quraish-natten Faisalha Abdul Muttalib når det blir , da han spiste sin korrupsjon kalt Abdul Muttalib Rabbo Vari i en drøm som ble sagt til ham : Si : O Allah, jeg gjør ikke løse det for badende, men er skarp løsning Lobel , så Kvihm , så han Abdul Muttalib da Quraish var uenig i moskeen gråt med ham at jeg da tilbrakte ikke ødelegge bekkenet av en av Quraishen Bortsett fra å kaste en sykdom i kroppen til de dro bekkenet og vanningen ….

…Den som ser at han gifter seg med en ukjent mann og den ukjente er ung, så erobrer gjerningsmannen en fiende . På samme måte, hvis den rammede er kjent, eller det er en tvist, krangel eller fiendskap mellom dem, så får gjerningsmannen gjenstanden . Og hvis lidelsen er kjent og det ikke er noen konflikt eller fiendskap mellom dem, så rammer gjenstanden for den som gjør gjerningen, eller navnet hans hvis det ikke er verdig det, eller dens motstykke eller en av årsakene til disse . Hvis subjektet er en ukjent sjeik, så er sjeiken hans bestefar, og hva godt som kommer til bestefaren, forbedrer han tankegangen og toleransen for det . På samme måte, hvis han ser at han kysser en mann eller har sex med ham eller blander seg med ham etter det er fra deres ønske, så er det i henhold til det som er beskrevet i ekteskapet, bortsett fra at det er mindre enn ham i styrke og mengde . Hvis han ser at han aksepterer en annen mann enn lystenes kyss, oppnår den som gjør gjenstanden godt og aksepterer det som sin aksept . Mannen at han så seg et lam : økte Dniah . Og hvis han så at han var født av en gutt, ble han alvorlig skadet, og hvis en slavejente ble født av ham, ville han ha det bra, og det samme gjelder å kjøpe gutten og hushjelpen ….

…På samme måte, hvis en mann ser at han giftet seg med datteren til en ukjent sjeik eller søsteren til en ukjent sjeik, vil han lide mye, fordi den ukjente sjeiken er visjonærens bestefar ….

…Sa’y Jakten mellom Safa og Marwah i en drøm indikerer godheten til de to . Og hvis han var megler, var han rettferdig i sine ord, eller mellom sine to koner eller foreldrene, og hvis seeren var syk, kom han seg tilbake fra sykdommen og søkte å leve . Se også bestefar, se slit ….

…Når det gjelder hodet : i tolkning er det hodet til personen som er under hans hånd, og hans hovedstad og bestefar

…Le Barzoun : Bestefar til mannen, så den som ser at Barzouna velter seg i skitt og møkk, så vil bestefaren stige og pengene hans vil vokse . Og det ble sagt at barzonen indikerer underhustruen, slaven og tjeneren, og indikerer bestefaren, flaks og levebrød, og den gjennomsnittlige stoltheten mellom en hest og et esel, og den blonde av dem, er sorg . Og den som kjører med en låve som han er vant til å ri på en hoppe, hans vekst vil bli avslørt, hans makt redusert og hans autoritet ydmyket, og han kan forlate sin kone og gifte seg med sin mor . Når det gjelder den som har for vane å ri et esel, kjører han med kondom, hvis minne øker og hans inntjening øker, og hans herlighet er høy . Dette kan indikere ekteskap med de frie etter nasjonen . Og hva som er større enn paradiset, det er bedre i verdenssaker, så den som ser at hans barbari er i konflikt med ham, han er ikke i stand til å holde ham, da vil hans kone ha kontroll over ham, og den som snakker for ham vil barzonen få store penger fra sin kone, og hans status vil bli forhøyet . Hvis han ser at han har en laer, vil han gjøre en tjeneste for sin kone og ikke bli takket for det . Å ri en peridot er også en indikasjon på reiser . Og den som ser at han går på baksiden av lekteren sin, han vil reise langt og bli god på siden av sin kone, og den som ser at han har red og fløy med ham mellom himmel og jord, han reiser med sin kone og deres status er forhøyet . Hvis han ser at kona hans biter ham, forråder kona ham . Og hans kones døds død . Og den som stjal lekteren hans, skilt seg fra sin kone . Tapet på køyene er umoralskhet til kvinnen . Og den som ser en hund som hopper på fuglene, så vil en magisk fiende følge kona . På samme måte, hvis en ape hopper på den, følger en jøde sin kone, og den skallede ørnen er ved makten, og løvene er penger og sal . Og den som så at en ukjent Birzoon kom inn i landet sitt uten verktøy, en ikke-arabisk mann kom inn i landet . Reker hunnen løper løpet av hunnhesten . Og det ble fortalt at en kvinne kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så at to menn kom inn i Ali, en av dem på fortapelse, og den andre på en skallet ørn, og hos eieren av de skallede ørnene ble en penis gjennomboret. det . Ibn Sirin sa til henne : Frykt Gud og pass deg for eieren av skallet ørn. Da kvinnen reiste fra Ibn Sirin, fulgte en mann henne fra Ibn Sirin, så hun gikk inn i et hus der en kvinne ble beskyldt for å være eier av skallet ørn . Ibn Sirin sa da kvinnen forlot ham . Vet du hvem som er eieren av skallet ørn? De sa nei . Han sa : Så og det er forfatteren, ser du de skallede ørnene hvite i svart, og når det gjelder adham, så er det så og da eieren av myndigheten til Emir of Basra og ikke en hjelpeløs ….

…Og den som tror at han er halt eller lammet og bena hans ikke bærer ham, det er svakheten i hans evne til å gjøre det han ber om, og svikt fra de som tilhører det medlemmet av hans slektninger . Og det ble sagt at den som så at han var halt, hadde god religion og var enig, og hvis han sverget ed, ville han ikke ha noe vondt i det, dette er ordtaket til Ibn Sirin . Og den lamme mannen gjør ikke en god jobb, og han stoler ikke på ufullstendige penger, hans levebrød fra det, og hvis en mann ser en halt kvinne, vil han motta noe mangelfullt . Hvis en kvinne ser en halt mann, mister hun noe . Og den lamme sjeiken er mannens bestefar eller hans venn, og det er mangel på den ….

…Mannlig ekteskap : Så se på den plagede mannen, hvis han er en ung mann, vil han være i stand til å vinne ekteskapet med sin fiende, og hvis han er en gammel mann som har vunnet sin bestefar og opphøyet lykken, og hvis han er kjent for sin undertrykkelse og undertrykkelse, et løfte til ham, og hvis han er et lite barn, kjører han det han ikke burde og bærer som ikke passer for ham . Hvis den ristede var vennen hans, gjorde han noe han ikke trodde . Hvis det er ved hans tilbøyelighet og vilje, får han godt fra den som gjør det, subjektet og objektet deler med andre, og de møtes på noe hatet ….

…Slanger : de er fiender, fordi den forbannede Satan ba Adam, fred være med ham . Og fiendene til enhver slange i henhold til omfanget av dens lidelse, dens bein og dens merke, og det kan være vantro og eiere av kjetteri på grunn av giften den har . Kanskje det angav horene, deres bitt og karakter, og kanskje var livet hentet fra navnet, for eksempel å se i dekarene eller strømme under trær, med vann og kraftige regnvær, og de sammenlignet med å blåse det til vannet . Slangen kan være en hersker, eller hun kan være en kone og et barn, fordi Gud den allmektige sier : « En av dine koner og dine barn er din fiende, så pass på dem. ” Og den som dreper eller sloss med en slange, kjemper mot en fiende . Og spis kjøttet, penger fra en fiende, glede og glede . Og hvis du biter ham i to halvdeler, ta rettferdighet fra fienden hans . Og fra sitt levende ord med myke og snille ord slo han et godt som folk ville ha om ham, og hvis han så en død slange, så er han en fiende som Gud tilstrekkelig for sitt onde uten styrke og kraft . Og eggene hennes er de vanskeligste fiendene, og de svarte er de vanskeligste . Hvis han så at han var en konge av livets store svarte i en gruppe, ville han lede hærene og skaffe en stor konge . Hvis han slår en glatt slange som adlyder ham, og verken en joggesko eller godhet gjør vondt, da slo han en skatt av kongens skatter, og det kan ha vært hans bestefar hvis det var i denne egenskapen . Og den som frykter en slange og ikke ser den, da er det trygghet for ham fra sin fiende, og hvis han ser den og frykter den, så er det frykt, så vel som all frykt, og på samme måte alt som frykter den og ikke se det, og slangens utgang fra urinrøret blir født, og den som kommer inn i en slange inn i et hus lurt av sin fiende, den som ser at han tok det, da får han penger fra en fiende som er trygg, fordi Gud den allmektige sier : ~ Ta det og ikke frykt .~ En liten slange ble født . Og hvis han så slangene slåss i markedet, ville krig finne sted og han ville vinne seieren over fiendene . Og slangen er autoriteten til et stille fiendskap, og hvis han ser at en slange kommer ut av minnet hans en gang og vender tilbake til ham en gang, forråder han ham . Og slangen er en kvinne, så den som ser at han har drept en slange på sengen sin, hans kone dør, og hvis han ser en slange i nakken og kutter den tre stykker, skiller han seg fra sin kone tre ganger, og slangens ben og fangs er fiendens styrke og alvorlighetsgraden av hans list . Og den som forvandler en slange, så forvandler han seg fra en stat til en annen, og blir en fiende av muslimene, og hvis han ser huset sitt fullt av slanger, frykter han ikke, da havner han muslimens fiender, eiere av lidenskaper og vannlevende skapninger med penger, og hvis han ser i lommen eller ermet en liten hvit slange, frykter han ikke. Fordi det er bestefaren hans, og hvis han ser en slange gå bak ham, så vil fienden hans lure ham, og hvis den går mellom hendene hans eller kretser rundt ham, så er de fiender som blander seg med ham og ikke kan skade ham, og hvis han ser et liv som kommer inn i huset hans og drar uten skade, så er de hans fiender fra hans husstand og hans slektninger, hvis han ser det. Ikke hjemme hos ham er fiender fremmede . Og slangens kjøtt og fett er pengene til en fiende og motgift fra en fiende. Hvis han ser slanger slåss på hver side, så dreper han en stor slange fra dem, så eier han byen . Hvis den drepte slangen var som alle andre slanger, ble en av kongens soldater drept , og hvis slangen steg opp i en høyde, ble han komfortabel, glad og glad, og hvis han så en slange stige ned fra en høyde, en høvding døde det stedet . Hvis han ser en slange komme ut av jorden, plager han det stedet . Hvis han ser hagen full av liv, er det hagen som vokser og planten i den øker og lever . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en slange forfulgte den, og jeg fulgte den, så den kom inn i en grav, og i min hånd ble det lagt et lokk på buret . Han sa : Er du forlovet med en kvinne? Han sa : Ja . Han sa : Du vil gifte deg med henne og arve henne, så han gifter seg med henne, og hun døde i syv tusen dirham . En annen så ut som om huset hans var fullt av liv, så han fortalte Ibn Sirin om visjonene sine og sa : Frykt Gud og ikke hav muslimenes fiende . En kvinne kom til ham og sa : O Abu Bakr, en kvinne så to hull som hvalene kom ut fra. Så reiste to menn seg til dem og tok melk fra hodet, så Ibn Sirin sa : Slangen melker ikke melk, men utstråler gift . Og dette er en kvinne som to av lederne av Kharijites kommer inn med, som inviterer henne til sin lære, men de inviterer henne til å fornærme de to sjeikene, må Gud være fornøyd med dem . Når det gjelder livet til magen, er de slektninger, og utgangen fra mannen er en ulykke for mannens nabo ….

…En bror kan se en person i en drøm som en bror, bestefar, farbror, onkel eller noen som har andel i arven, alt dette indikerer arbeidet med å dele eller hjelpe penger . Og noen av dem kan også referere til hverandre ….