…En konge er sliten, eller han blir løslatt fra nød som kommer fra en konge, så hvis han låner en ring, har han noe som ikke har noen overlevelse . Og hvis han ser ringer solgt i markedet, så kjøper han eiendommen til folks hoder . Hvis han ser at himmelen regner ringer, vil han få barn det året . Hvis ungkaren ser at han har satt på seg en ring, vil han gifte seg med en rik kvinne, en jomfru . Hvis ringen er av gull, så er hun en kvinne hvis penger har gått . Hvis han forsegler den med en ring på rosa, fjerner den den og setter den i seieren, tar den av og setter den i midten, så fornærmer han kona . Hvis han ser at ringen hans på rosa er en gang i seieren og den er i midten, så forråder kona ham . Hvis han selger ringen for dirham, mel eller sesam, forlater han kona med gode ord eller penger . Og lappen ble født . Hvis feddet i ringen hans er av essens, er det kraft med prestisje, prakt, store penger og stolthet, og hvis feddet i ringen hans er av akvamarin og han er en hersker, så er det en modig og majestetisk sterk autoritet, og hvis feddet er en kraft, så er det en svak og fornærmende autoritet, og hvis feddet er en grønn safir, blir han født til ham en sønn av en troende og en forståelse av visdom . Ringen er laget av treet til en hykler kvinne, og hvis en kvinne får en ring, vil hun gifte seg eller føde . Og den som forsegler en av mennene med en gullring, herskeren vil binde den, ellers blir han plaget av frykt, nød, indignitet eller sorg . Eller en person blir sint på sønnen eller kona . Og det ble sagt : Den som mottar en ring, vil motta en vakker kvinne og mye godt, eller han hører nyheter om at han er fornøyd . Og den som bærer en ring med to lober, den ene til bunnen av håndflaten, og den andre på baksiden av håndflaten, og han bryter hver av dem, motsier ikke den andre, så følger han to tilstander, begge synlige og innover . Og den som bærer en granatring av gull, han skal fattes, og han tar ringen fra kongen et hus å bo i, eller sølv som han skaffer seg, eller en kvinne han gifter seg med . Å ta ringen fra den allmektige Gud for den asketiske og tilbederen er sikkerhet fra Gud den allmektige fra det onde . Og ta ringen fra profeten, må Guds bønner og fred være over ham, eller fra verden det gode budskap om å skaffe seg kunnskap, dette er hvis ringen er av sølv, og hvis den er av gull, er det ikke noe godt i den , og på samme måte hvis det er jern fordi det er ornamentet til helvetefolket, og på samme måte hvis det er kobber, på grunn av hva det inneholder av dårlige ord . Og ringen av blysultan i den og dem . Og den som så blant kongene at han hadde Salomos segl i sin hånd, fred være med ham, dette tydet på utvidelsen av hans rike, hans erobring av regioner og hans rekkevidde, og han kunne ha tatt av seg eiendommen og deretter tilbake til ham, selv om han var en av dem som levde fra elvenes evokasjon, som tjente på det en stor inntekt . Og den som ser at han sender sitt segl til sitt folk, så returnerer de ham, så forkynner han for et folk og de returnerer ham . Og den som ser at ringen hans blir stramt fra ham, da skal hans myndighet fjernes fra ham . Og den som ser at ringen hans har gått tapt, han går inn i den i sin makt eller i det han har noe som hater ham ….

…Kallingen til bønn i en drøm betegner pilegrimsreisen hvis kallet til bønn er i Hajj-månedene, og det kan indikere sladder på en måte som vekker bevegelse, mobilitet og forberedelse for krig, og det kan indikere tyveri eller gradens høyde, den hederlige stillingen, høyden og det hørte ordet, og kona til singelen . Kanskje han ga de riktige nyhetene . Og hvis kallet til andre bønner enn qiblah, eller kallet til bønn på et annet språk enn arabisk, eller med det som var svart i ansiktet, kan han fortelle oss om løgn og sladder . Kanskje dette indikerte Ba’a og Kharijites i det landet . Muezzin er innringeren til det gode, megleren eller ekteskapskontrakten, kongens budbringer eller øyenbryn, eller innkalleren i hæren, og hvis kvinnen ga tillatelse i en drøm i moskeens minaret, dukket det opp en stor nyhet i landet, og hvis de unge guttenes ører overtok kongen, spesielt hvis kallet til bønn var på feil tidspunkt . Og den som så at han kalte på et fyrtårn og var kvalifisert for staten, fikk han et mandat så mye som han nådde stemmen og endte opp med ham, og hvis han ikke var staten verdig, ble mange av hans fiender president over dem, selv om han var en kjøpmann som tjente på sin handel . Kallingen til bønn kan indikere bønn, rettferdighet, lydighet og å gjøre godt, eller sikkerhet og utfrielse fra Satans planer . Og den som ser at han kaller kallet til bønn i en brønn, og hvis han er i et vantro land, kaller han folk til metoden for religion, og hvis han er i muslimske land, så er han en spion, og han kan ha vært eieren av en kjetteri som han kaller folk til . Og den som ser at han kaller samtalen og er muslim, da gir han det gode . Og den som ser at han ringer til samtalen og ingen svarer ham, da er han fra et folk av ugjerninger . Og den som så at han kalte på taket til sin neste, han ville forråde sin nabo om sin kone . Og den som ser at han roper på taket av Kaaba, så er han kjetter eller fornærmer profetens ledsagere, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Og den som ser at han resiterer bønnekallingen mens han ligger, så provoserer kona hans folk og irriterer folk med tungen, selv om han var sølibat, giftet han seg . Og den som så at han ringte på markedet, han er en tyvenes spion . Og den som så at han kalte på døren til sultanen, han skulle vitne om sannheten . Kallingen til bønn i smugene og markedene indikerer et godt liv, og den som ser at han kaller kallet til bønn i en campingvogn, han blir beskyldt for å ha stjålet . Innkallingen til bønn kan også indikere partnerens avgang . Og den som så at han kalte på et sted der alderen på stedet ble ødelagt og det var mange mennesker i det . Og den som så at han ringte på badet, han ville få feber . Kallen til bønn eller å heve stemmen til minne om Gud den allmektige, indikerer nærhet til de eldste, spesielt hvis kallet til bønn har en vakker stemme, og folk lytter til det . Men hvis kallet til bønn ble endret, eller han tuklet med det, eller han forandret minnet om Gud den allmektige, eller hvis awrah ble avslørt, indikerer dette en dårlig hensynsløshet og nød . Og den som ser at han kaller kallet til et samlet folk, så kaller han folk til sannheten, og de er urettferdige . Og kanskje indikerer kallet til bønn forståelse i religion . Innkallingen til bønn kan være en bønn for en ordre på sultanens autoritet . Og den som ser at han ringer til bønn og ikke husker takbier og hurra, da vil han være lei seg for fienden . Og den som ser at han roper på himmelen og folk har svart ham, da kaller han folk til det gode, og de svarer ham . Og den som ser at han har gitt samtalen en eller to ganger, og holder seg og ber i henhold til de obligatoriske bønnene, vil den allmektige Gud sørge for ham for Hajj og Umrah . Og den som ser at han kaller kallet til bønn på en høyde som har blitt berørt av mandatet til en ikke-arabisk mann, og hvis han ikke er kvalifisert for staten, vil han slå en lønnsom handel eller et stort håndverk. Han kaller menn til forsoning . Hvis tillatelsen er over et hus, vil familien dø . Og den som ser en gutt ringe, da er foreldrene uskyldige for løgn og løgn . Og den som så at han etterlyste moro og lek, Gud frarøvet ham sinnet . Den som hører kallet til bønn i markedet, indikerer en manns død fra markedet . Den som tjener på søppel, vil invitere en tåpelig person til å forsone seg, og en tosk vil ikke akseptere det fra ham ….

…Og den som ser at han kaller kallet til bønn mens han sover, så undervurderer han sin kone og hans pårørende, og den som ser at han ringer til bønn på døren til sitt hjem, det indikerer at hans tid er nært forestående ….

…Hun er i en drøm en mann som komponerer blant mennesker og kaller dem til rettferdigheten i deres religion . Hvis en person ser at fyret har kollapset, er det mannens død, eller det faktum at gruppen hans er atskilt og forholdene deres er forskjellige . Og minareten til den store moskeen, eieren av posten, eller en mann som etterlyser Guds religion og veiledning . Og den som så at han falt fra et fyrtårn i en brønn, han ville gifte seg med en sunn kvinne, ellers ville staten hans gå . Og den som ser at han går opp et stort fyr fra Khatsab og ringer til bønn i det, så vil han bli plaget av en tilstand, styrke og høyde i hykleri . Og den som ser at han står på et fyr og berømmer og ærer Gud den Allmektige, da vil han få ære og opphøyelse i denne verden, og hans ros er sorg og sorg som Gud den Allmektige løser fra ham, og fyret er en minister, og kanskje fyret indikerer muezzins . Og lampens lampe i en drøm er husets tjener, så det han ser i den, enten det er en nedgang eller en økning, tilskriver han ham til tjeneren . Og header beacon server header . Fyret kan være en kvinne . Se lysestaken ….

…Offentlig auksjon Hvis du drømte om en offentlig auksjon, er dette et godt varsel . Hvis du hører den som ringer ut salget, betyr dette lyse utsikter og gode forhold fra forretningsspekulasjoner . Hvis du drømmer om at du kjøper fra en offentlig auksjon, symboliserer dette nære avtaler med hensyn til handel, og lykke til med husdyr for bønder . Når det gjelder kvinner, symboliserer denne drømmen overflod . Hvis det er en følelse av anger om denne drømmen, advarer dette deg om å være forsiktig i dine forretningssaker ….

…Moskeer : Moskeen betegner det hinsidige fordi den blir søkt i den, akkurat som søppeldumpen indikerer verden, og det indikerer Kaaba fordi det er Guds hus, og det indikerer stedene som kombinerer vind, nytte, belønning og hjelp , som herskerens hus, minnesirkelen, årstiden, ribaten, krigsfeltet og markedet fordi det er markedet for det hinsidige . Så indikerer hver moske sin måte i størrelse, berømmelse og essens . Den som bygger en moske i en drøm, og hvis han er verdig rettsvesenet, vil han oppnå den, og på samme måte hvis den er et tema for fatwaen, og han kan indikere i verden et nyttig klassifiseringsverk, og i papirene til en Koran han skriver, og i ungkarene om ekteskap og ekteskap, og for studentene til penger og verden på en bygning som han bygger som avkastningene og fordelene som varer. Som badet, hotellet, butikken, ovnen, skipet og lignende, på grunn av den nåværende belønningen i moskeen med overflod av fortjeneste i den i menighetsbønn, og folk kommer til den fra alle kanter, og skriv det inn uten tillatelse . Og den som i sin oppvåkning påvirket verden og dens penger, eller som hadde innflytelse på dens etterlivet på grunn av dens hastende stilling, vendte ordtakene tilbake til fortjenesten og fordelene i denne verden for ham, eller til det hinsidige og belønningen i fremtiden som er hans krav i hans oppvåkning . Når det gjelder den som ødelegger en moske, går han mot den som bygget den, og han kan utlede vulgæriteten i sin situasjon av den som bygger den i stedet eller får den til å skje på sin plass etter å ha revet den, så hvis han bygger en butikk han favoriserer verden over det hinsidige, og hvis han bygger et bad, er gjelden hans ødelagt på grunn av en kvinne, og hvis han graver et hull i stedet, synder han den som er tvangssvindel eller for av en gruppe som skilte ham fra kunnskap, godhet og gjerninger, eller for en hersker som avskjediget ham, eller en rettferdig mann som drepte ham, eller et sted hvor han hadde ferie eller inngikk ekteskap, ødela han og ugyldiggjort ham . Og hvis han ser seg strippet av klær i en moske, vil han bli fratatt det som er passende for ham fra tegnene til moskeen, og hvis det er i løpet av Hajjs dager, så vil han utføre Hajj, hvis Gud vil, spesielt hvis han ringer til bønn, og hvis han er skyldig, går han ut av det han befinner seg i til omvendelse og lydighet, og hvis han ber i det på grunnlag av omvendelse og lydighet. En annen situasjon enn retning av bønnens retning i møte med stormen, fordi han er viet til å søke verden i et marked med markeder og en sesong med årstider, der han er fratatt det han håpet på, og i det mister han alt han kjøpte og solgte på grunn av korrupsjonen av hans bønn og tapet av hans arbeid . Dette kan indikere korrupsjonen av det som er inkludert i hans uaktsomhet med forbudte og åger hvis den blir møtt av den . Når det gjelder den hellige moskeen, indikerer det pilegrimsreisen til de som nekter eller gir tillatelse, selv om det ikke er i dagene til Hajj med sin essens i det og dets bevis, fordi Kaaba at pilegrimsreisen er i den . Det kan betegne det forbudte huset til sultanen som vil ha det fra hvis inntekt han er trygg, verdens hus, moskeen i Medina og det store markedet for store og forbudte saker, som byttemarkedet og gullsmedene på grunn av det store antallet henvendelser som kreves i det, og hva som kommer inn i dets folk av forbudt, mangel og synd, så vel som alt det forbudte av det som er menneskelig i det. Foresatte er pålagt å unngå å gjøre forbudte ting, fra å overtræde dyr, og fra å forårsake skade ….

…Al-Rawdah er noen som så Riyadh al-Khidr i en drøm hvis essens ikke er kjent, for det er islam og religion . Det er også all grønnhet på jorden . Det ble sagt at noen som så en barnehage plutselig ble skadet . Og hvis han ser de døde i en god hage, så er han i himmelen . Barnehagen indikerer verden og dens utsmykning og kona som har mange penger . Og den ukjente hagen kan indikere ethvert sted med dyd som Gud den Allmektige blir fulgt i, for eksempel profetens grav, fred være med ham, erindringsringene, godhetens moskeer og de rettferdiges graver og barnehagen kan henvise til Koranen og boken med kunnskap og visdom, og det kan indikere paradis, så den som går ut av det til et sumpete land eller går fra et år til en kjetteri Eller til en syndshandling . Og den som ser seg selv på en eng mens han spiser av den, og han er på tidspunktet for Hajj, eller i den ringer han til bønn, så gjør han Hajj, og hvis den vantro ser at han omfavner islam, eller lovbryteren ser ham at han angrer, ellers er det en god gjerning at han liker å delta på fredagsbønnen eller begravelsen ….

…Den som ringer tolkes på to måter, hvis han etterlyser det som passer sharia, er det en prisverdig sak, og hvis det er noe annet, så er hans uttrykk mot ham ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser en innringer som roper på folk på en generell måte om en tilsynelatende sak, og hans ord er i samsvar med visdom, og den som ringer er en gammel mann eller fra de døde eller har et navn som indikerer godhet eller hans navn fra de rettferdige, eller om han er i en moske eller et sted å besøkes og lignende, så vil alt det han sa være basert på sannheten. Innringeren har ingen av disse beskrivelsene, så visjonisten godtar ikke og noen av dem sa at den som hørte et kall og kjente innringeren, og i synet var det bevis på godt eller vondt, og hvis innringeren var en som godtar ordene mens han er våken, er det som han sa, og hvis hans ordtak er ikke akseptabelt årvåkenhet er ikke et uttrykk i ordtaket, og innringeren, som etterlyser noe solgt, viser løgner og demonisering for å si at noen av søkerne ønsket å straffe djevelen Vliezb og betydningen auksjonarius returnerer for et sett Bellman ….

…Og Abu Saeed, predikanten, sa at korallen betyr to ting, hvorav den ene er mye penger, fordi Gud den allmektige sier: perler og koraller kommer ut av dem, og den andre er på en slavinne av skjønnhet. Når det gjelder lappene tolkes de på ansiktene, men de som er plassert med ringer er ære, penger og nåde ….

…Den som ringer er en mann som avslører hemmeligheter . Poengene er en ledende mann . Agenten er en mann som tilegner seg synder for seg selv . Tarsi-sultanen er en mektig oppmuntrende hær for sine fiender ….

…Det er i en drøm som indikerer husets verdier . Og åpne dører er levebrødets porter . Betydningen av husdører faller på kvinner, hvis dørene er nye, er kvinner jomfruer, og hvis dørene ikke er lukket, er kvinner jomfruelige . Og den som så at han lukket døren til et jernhus, ville gifte seg med en jomfru . Og den som ser døren til huset endret seg fra sin tilstand, så har han endret tilstanden til eieren av huset, og hvis han ser det falle eller rote på utsiden, eller han ser det brent eller ødelagt, så er det en ulykke som verdiene til huset utsettes for . På samme måte, hvis sovende ser døren lukket etter at den er trukket ut, så er det for mannen å bli, og hvis han ser den blokkert, er det en stor ulykke for folket i huset . Og hvis han ser en liten dør i midten av huset sitt, mislikes det ikke, fordi det kommer inn i skammen, fordi det har forstørret døren til huset hans og utvidet seg og sterkt uten stygghet, så er det verdiene . Og hvis han ser et av løvene hoppe på døren til huset hans, følger de umoralske menneskene kona hans . Hvis han ser at han leter etter døren til huset sitt, så finner han ham ikke, for hun er forvirret over hans verdslige sak . Og hvis han så at han kom inn gjennom en dør, var han i en krangel der han vant . Og hvis han ser porter åpnet, åpnes portene til denne verden for ham . Og hvis han ser at døren til huset hans har utvidet seg over antall dører, så er det inngangen til mennesker over ham uten tillatelse . Kanskje var dørens bortgang fra dens posisjon bortfallet av eieren av huset fra hans moral og forhold, og hans endring av forholdene i husstanden til en motsetning til det de hadde før . Hvis han ser at han gikk ut fra en smal dør til et bredt sted, så går han fra nød til kapasitet, og fra kval og frykt til sikkerhet . Og dørringen er som øyenbrynet eller sendebudet, så den som ser at kjernen har to ringer, han har gjeld for to personer, og hvis han ser at han kappet av dørringen sin, går han inn i en innovasjon . Og den som ser ilden brenne dørene, hans kone vil snart dø . Og byens porter er veiledende for eieren av den som har ansvaret for religionens spørsmål og verden i den . Døren til huset er veiledende for byggherren og den som har ansvaret for folks interesser . Og døren til huset indikerer hvem som bor i den . Og å komme inn gjennom de ukjente dørene indikerer seier over fiendene, og kanskje indikerer de ukjente dørene vitenskap, næring, gevinst og reise . Å gå ut av dørene er et paradoks for det vi har nevnt. Hvis døren er god, indikerer det at den har skilt seg fra det gode, og hvis den er ødelagt eller smal, indikerer det at den skiller seg fra det onde og har til hensikt å levere for seg selv . Kanskje døren indikerer døden, og hvis han går ut av døren og finner en vidde, grønt eller en behagelig lukt, som indikerer det gode heretter, og hvis han finner mørke, lik eller ild, skal han straffes til slutt . Å åpne døren i en drøm indikerer å gjøre ting lettere, og å lukke døren nød, nød og forstyrrelse av grunner . Å åpne døren på himmelen indikerer svaret på bønnen eller forbudet mot å begå det som er forbudt, eller lengden på pine, hevn og motgang, og hvis regnet er fengslet, indikerer det at det har kommet ned, og gjenoppliving av jorden etter dens død . Kapittelet om hemmeligheten som er oppdatert i huset, indikerer det gode og dårlige som den visjonære antyder, da han var skjult og godt bygget, nådde han sitt mål ved å skjule det, og hvis han ser ut fra ham i huset, indikerer det at han viser hemmeligheter og avsløre forholdene hans, og kanskje døren til mysteriet indikerer herlighet, høyde, nasjon og ungdom . Kanskje indikerte det nestekjærligheten til den hemmelige og gode behandlingen mellom ham og hans Herre . Og den som ser en ny dør til huset sitt, eller ser en snekker som installerte eller installerte den, dette er et godt bud på helsen . Og den som ser at han vil lukke en dør, men ikke kan, det er noe vanskelig for ham av kona . Og den som ser at han kom inn i et folk gjennom porten, han vil vinne seier over sine fiender og motbevise argumentene til sine motstandere . Og den som ser døren sin rotte opp og har installert noen andre, han selger huset sitt, og den som kommer inn i et hus og lukker døren, er beskyttet mot synd, og døren og de to ringene er rause og krever gjeld ….

…Dørene : Dørene åpner er levebrødporten, og døren til huset er dets verdier, så det som skjedde i det er i verdiene til huset . Hvis han ser en liten dør midt i huset sitt, mislikes det ikke, fordi han kommer inn i skamfolket, og han vil gå inn i huset for å forråde sin kone . Betydningen av husdørene faller på kvinner, og hvis de er nye, er de jomfruer, og hvis de ikke er lukkede, er de jomfruelige . Og hvis han ser døren til et hus falle, rive ut, brent eller ødelagt, er det en ulykke for husets verdier . Hvis døren til huset hans er stor eller utvidet og sterk, så er det god stand av verdiene, og hvis han ser at han ber om døren til huset sitt, så finner han den ikke, så er han forvirret om en verdslig sak . Og den som ser at han gikk inn gjennom en port, og hvis han er i krangel, da er han seirende, for Gud allmektig sier : ~ Gå inn døren til dem, og hvis du kommer inn i den, vil du seire .~ Hvis han ser dører som har blitt åpnet fra kjente eller ukjente steder, så åpnes dørene til denne verden for ham med mindre han overgår hans skjebne, og hvis han går utover det, forstyrrer han huset og ødelegger det . Hvis portene er til veien, går det som kommer fra denne verden til fremmede og vanlige mennesker . Og hvis det ble åpnet for et hus i huset, ble det gitt til folket i huset hans . Hvis han ser at døren til huset hans har utvidet seg utover antall dører, så er det innreise av et folk over ham uten tillatelse i en katastrofe, og kanskje bortgangen av døren til huset fra dets beliggenhet var bortgangen av huseieren på hans skapelse og hans forandring av folket i huset hans . Hvis han ser at han gikk ut fra en smal port til en bred port, så er han utgangen fra smal til bred, og de som er i skjeden . Og hvis han ser at huset hans har to dører, så er kona hans korrupt, og hvis han ser to ringer i massen, skylder han en gjeld til seg selv, og hvis han ser at han trakk av dørringen sin, går han inn inn i kjetteri . Og blokkering av døren til huset er en stor ulykke for folket i huset . Terskelen : en kvinne : Det ble fortalt at Ibrahim al-Khalil, må Guds bønner og fred være over ham, sa til sin sønn Ismaels kvinne : Si ham at han ikke er terskelen til døren din, og hun fortalte ham det, så han skilt seg fra henne, og det ble sagt at terskelen er staten, og skjulet er kvinnen, og søylen er hodet til huset og hennes verdier, så han rykket henne opp for verdiene til huset etter herligheten og hennes fravær Fra synet av verdiene, akkurat som fjerningen av kvinnens synder skiller seg . Det ble fortalt at en kvinne kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så i en drøm at den øvre overliggeren på døren min falt på den nedre, og jeg så de to dørene falt, og den ene falt utenfor huset og den andre inne i huset . Han sa til henne : Har du en fraværende mann og sønn? Hun sa ja . Han sa: Når det gjelder fallet av de øvre karmene, vil mannen din komme raskt, og når det gjelder lukkeren som faller utenfor, gifter sønnen seg med en merkelig kvinne . Snart, til ektemannen og sønnen presenterte en merkelig samling ….

…Og den som ser at han kaller bønneanropet sammen med familien, så indikerer dette at en ulykke har skjedd, og det samme gjelder hvis kvinnen ser at hun ringer til bønn ….

…Og den som ser at han ringer anropet midt i huset sitt, så dør sønnen eller søsteren ….

…I en drøm er samtalen ulydig mot den som hører den. Den allmektige sa : ( De som ringer langt borte ) , og den som ser at han ble kalt, følger så med det foraktelige folket . Og den som blir kalt fra bredden av dalen, han oppnår et stort mandat . Se også morgen ….

…Og den som ser at han ringer et ukjent sted, så er det makrooh og ikke prisverdig, og hvis seeren er en umoralsk person, så stjeler han ….

…Forsoning : Den som ser det som om han etterlyser en motstander for å forsone seg uten å betale gjeld, så ringer han til en tapt person til veiledning . Forsoning av motstanderen fra pengene vil være bra ….