…Den som så at skjegget og hodet hans var barbert alt sammen : Det var imidlertid ord som tydet på godhet, for hvis han ble plaget, ville han frigjøre skjegget og slapp unna og betalte gjelden . Hvis det ikke er mangel på hår, er det bra hvis lengden på det mangler . Det samme gjelder skjegget, hvis det ikke faller og mangler på det, og ikke gjør det strålende . Kanskje var det å plukke godheten til noe av hans ordre . Hvis ansiktet ikke utfører det, bortsett fra at den godheten er for ham på grunn av hans motvilje ….

…Og den som ser at han spiste hvite druer i sin bestemte tid, det vil oppnå nåde, godhet og nytte og oppnå det han håpet på, og hvis det var på tide og fremdeles så det som er prisverdig, så er det bra og pengene er tillatte, og røde druer ligner på det ….

…Og det ble fortalt i betydningen at en mann kom til Ibn Sirin og sa til ham : Jeg så som om jeg spiste varme kikerter, så han sa til ham: Jeg kysset din kone i Ramadan mens du faste, og han sa ja ….

…En drøm med brøker brøt et dårlig varsel . Hvis du drømmer om at noen av organene dine er ødelagte, betyr dette et dårlig tiltak og mulig svikt . Hvis du knekker møblene, betyr dette familiens krangel og en tilstand av forvirring i sinnet . Hvis du knekker et vindu, indikerer dette tapet av en av foreldrene . Hvis du ser en ødelagt ring, vil farlige og høye revolusjoner erstatte systemet, da de vanligvis forårsaker misunnelse ….

…Og den som ser at det er samlet soldater, det indikerer ødeleggelsen av falskhetens folk og seieren til sannhetens folk, fordi Gud den allmektige sa: « La oss føre dem med soldater for ikke å akseptere dem. ”Og det ble sagt at det mangler soldater for dem det er bevis på at de seiret over fiendene hans, fordi Gud den allmektige sa: “ Hvor mange av noen få grupper ” vers ….

…Og Abu Saeed, predikanten, sa at visjonene i pannen og ansiktet alle indikerer tre aspekter av penger og ære, en god kvinne, verdighet og hensikten med mannen, og de to brystene er to velsignede hederlige døtre ….

…Og den som ser at han har mye brød og ikke spiser det, så når han sine slektninger skadelige for ham, og hvis han spiser av det, vil han motta en velsignelse og penger med sin skyld ….

…** Profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, årsaken til hans sykdom .. Blant hykleriet er profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, i hans sykdom at smerten som plaget ham var forårsaket av hekseri. Ifølge Hisham bin Urwa, på autoritet fra sin far, på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Magien til Guds sendebud, må Gud velsigne henne. På ham og ham kalte en jøde fra jødene i Bani Zureik Lapid bin Al-Asam som sa : Inntil Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, forestilte seg at han gjorde noe og hva han gjorde, selv om det var en dag eller en natt, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, kalt, så bønnfallet, så kalt og sa Aisha : Jeg følte at Gud hadde gitt meg tillatelse da jeg spurte ham om det. To menn kom til meg, og en av dem satt ved hodet på meg og den andre ved benet mitt, og han sa at den som var ved hodet mitt til den ene på benet mitt eller den ene med en mann, sa til den som var på hodet mitt : Hvilken smerte er mannen? Han sa : Fra medisinen sin? Han sa : Labaid bin Al-Asam sa : I Han sa : I Mashtat og Mushatta sa han : Det er nødvendig å gå ut. Han sa : Hvor er han? Han sa : I brønnen til Dhi Arawan. Hun sa : Da kom Guds sendebud, fred og velsignelser over ham, til henne med noen av hans ledsagere og sa da : O Aisha, av Gud, fordi vannet hennes er henna, og som om hodet hennes er siktet. Demonene . ”Hun sa : Jeg sa : Å Guds sendebud, brente du ham ikke? Han sa : “ Nei, meg, Gud har helbredet meg, og jeg hatet å provosere ondskap mot mennesker, så jeg befalte det Vent ). På myndighet av Hisham bin Urwa på myndighet fra sin far på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, brukte seks måneder på å se at han var kommer og kommer ikke, så to engler kom til ham, og den ene av dem satt ved hodet og den andre ved hans føtter, og den ene av dem sa : Hva er det? Han sa : Matboub sa : Hvem er medisinen hans? Han sa : Labaid bin Al-Aasem sa : Hva? Han sa : kam og komber i tørkede slag, sa i en brønn Dhiroan under Raovh vekket profeten fred være med fra hans søvn, sa han : ( dvs. Aisha Så du at Gud Oftana i Ostftith ) og brakte brønnen og beordret ham å bli tatt ut, sa han : ( Denne brønnen, som viste henne Gud som om det var vannet Henna gråt, som om hodene ble siktet av djevelens hoder. ( Så Aisha sa : Hvis du var som om du mente å spre deg, sa han : ( Når det gjelder Gud, har Gud spart meg, og jeg hater å provosere ondskap for mennesker fra det. ~…

…For meg, hvis du drømte om å se tarmene, indikerer dette at en dødelig katastrofe er i ferd med å ramme deg og vil forsvinne, denne ulykken med en venn . Hvis du ser tarmene dine, betyr dette at tragiske situasjoner omgir deg, og at en unormal sykdom vil påvirke deg gjennom dine daglige kontakter med andre som truer deg . Det betyr også potensielt tap med mye sorg . Hvis du drømmer om at du legger det på noe og det blir til en radiator og temperaturen begynner å stige og gjør deg veldig engstelig, så be andre om å hjelpe deg, og de nekter, dette forutsier en uventet katastrofe, og det er sannsynlig at det vil komme i form av en håpløs sykdom eller elendighet, og du vil bli beskyldt før de som tidligere var vennene dine . Du kan oppleve problemer med å fjerne deg fra en uhjelpsom problemer ….

…Gjør min dyktighet i å tolke familiens visjoner og drømmer meg representativ? Det er en mann eller kvinne som leser i vitenskapen om tolkning av visjoner og drømmer, og hans kjærlighet til denne vitenskapen utvikler seg for å prøve å tolke drømmene sine, og dette kan utvikle seg for tolkning for de rundt ham, spesielt for de som er nær ham, og han kan lykkes med å tolke noen eller mange av dem, i henhold til sin oppfinnsomhet, besittelse og kultur . En jente kan lykkes når hun hører flere visjoner fra moren, og hvor symbolet på regn gjentas, og dette er for eksempel, men ikke begrenset til, å vite hva som er riktig for å bestemme betydningen av å se moren sin spesielt, og dette er mulig, men spørsmålet mitt er : Vil hun lykkes når hun sitter foran mange kvinner og kan Kjenner hun ikke dem til å kjenne betydningen av selve symbolet og forventer at det får passende betydning for alle som spør henne? En av dem kan lykkes med å uttrykke å se sin kollega en gang analogt, for eksempel om uttrykk for en visjon som noen dyktige innen denne kunsten gjør, men han vil ikke være i stand til å uttrykke lignende visjoner til andre enn sin venn. På grunn av forskjellen mellom vennen sin og andre spørgere, og dette ligner veldig på noen som gir sønnen medisin for å avlaste varmen, men han er ikke i stand til og kan til og med bli ansett som gjerningsmann hvis han delte ut en annen medisin til ham i en annen sykdom, saken er veldig alvorlig, da visjonene ikke måles mot hverandre i uttrykk og her Vanskelighetsgrad; Derfor er ikke kriteriet i oppfinnsomheten til så og så, hans suksess i tolkning er ikke bare for familien og familien, men standarden er bredere og mer omfattende enn dette, og så sa jeg det jeg sa tidligere. Den som ønsker å være en vellykket uttrykker, han må øve, og dette er i uttrykk for visjoner for mange prøver uten dyp kunnskap om dem, og rytmen til visjonen i henhold til den riktige tiltenkte betydningen, og beskriver den i henhold til størrelsen på eieren . En persons suksess med å uttrykke visjonene til sine kolleger, og suksessen til en person med å uttrykke familiens visjoner er ikke tilstrekkelig til å gi ham tittelen [ uttrykksfull ] , og det som fra tid til annen presenteres om dette emnet historier for noen i deres suksess i uttrykk for visjoner eller drømmer om familie eller venner faller inn under denne delen, vær oppmerksom. For den forskjellen…

…Visjoner av noen av ledsagerne : Kanskje en av de mest fremtredende visjonene om visjonen til den store følgesvenn Abdullah bin Zaid Al- Ansari og legitimiteten til bønn og detaljer om denne visjonen i følgende beretning : ( b – 1) Mohammed bin Abdullah bin Zaid fra faren sa : Allahs sendebud fred være med ham de kan trompetere og beordret Bnaqos han hugget , Varta Abdullah bin Zaid sa i en drøm : Jeg så en mann som bar den Thawbaan Akhaddran en bjelle , jeg sa til ham : O Selger Abdullah bjelle? Han sa : Hva gjør du med det? Jeg sa : Kall ham til bønn . Han sa : Skal jeg ikke vise deg bedre enn det? Jeg sa : Hva er det? Han sa : sier : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Jeg vitner om at det ikke er noen gud annet enn Gud . Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud . Kom og be . Kom og be . Bor på bonden . Gud er stor , Gud er stor , det er ingen gud annet enn Gud . Han sa : gikk ut Abdullah bin Zaid til han kom til Allahs sendebud fred være med ham og fortalte ham hva han så »Han sa : O Allahs sendebud, jeg så en mann som bar den Thawbaan Okhaddran en bjelle . . . Fortell ham nyheten . Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ Din venn så hans syner , så han gikk ut med Bilal til moskeen og kastet den til ham og kalte Bilal , for han . Han ga en stemme fra deg. ”(1) Det som menes med en stemme fra deg, er : sterkere og mer i stand til å stemme , og pandaen er etter at avstemningen har gått , og jeg foretrekker det . Å gå tilbake til historien . . Abdullah bin Zaid sa, så jeg gikk ut med Bilal til moskeen, og fikk meg til å kaste den til ham mens han ba om det . Han sa : hørte Omar ibn al – Khattab lyd , gikk ut, han sa : O Allahs sendebud, og Allah har jeg sett som den han så . Den Hemmeligheten bak denne følges mye av det han sa i at : Ahmed Gud herligheten og Glory Praise programvaren så mye som det kom til meg av al – Bashir Guds Vokrm ham jeg har glade budskap i netter og til dem tre mer gjorde meg høflighet kom ( b – 2 ) samt eksempler visjoner følgesvenner hva som kom fra Abdullah ibn Umar, må Allah være fornøyd med ham : mannen i profetens liv være med ham hvis han så en visjon Oqsa sendebudet av Allah, fred være med ham, sa : Jeg var en gutt, en ung Azba – og ensom fra hadde ikke et par blir sagt ham : celibat og singler fredag – sa han . . Jeg sov i den moskeen på tidspunktet for Allahs sendebud er å kjenne ham og jeg så i søvn ka n konger Okhaddana De gikk meg til brann , hvis landet KTI godt, og hvis du har to horn Kqrna godt og betydningen av dette : århundrer brønnaspektene som bygger fra steinene som er plassert på galgen, at rullen er festet til den , og vanligvis har hver brønn to horn , og vi går tilbake til hadithen. Ibn Umar sa : Og hvis den har to horn som brønnens to, og hvis det er mennesker i den som jeg kjenner, har jeg sagt : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden . Han sa : Så møtte en konge dem, så han sa til meg : Du herjet ikke slik at det ikke er frykt for deg eller skade . Historien hennes om Hafsa . Vqstha Allahs sendebud, fred være med ham, sa profeten, fred være med ham : Ja, mann Abdullah, hvis han ba natten . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten bortsett fra litt ( avtalt , og ordet for fred ). I den romanen Bukhari : sa : Jeg sa til meg selv : Hvis du god til å se hva jeg så som disse , når han huket natten jeg sa : Å Gud, hvis du vet i god visjon Varney . . . Avtalt snakk og ord om dampen . (2) Disse korte eksempler på noen av de visjoner av Allahs sendebud og den beste av skapelsen etter ham, og de er følges E og offentlig etter denne korte presentasjonen , vi slår til deler av visjoner som vi vil snakke om i neste del av denne boka . _______________________________________________________ (1 ) Fortalt av Ibn Majah i sin Sunan i Mobile boken , og det ordet , den dør av starten på Mobile – op – og Tirmidhi fortalt i boken om bønn dør hva som kom til å starte Mobile – op Abu Dawood i bønnebokdør : Hvor mobil – Tidligere referanse – og den ble inkludert av Ahmad i begynnelsen av Musnad al-Madani, må Gud være fornøyd med dem, hadithen til Abdullah bin Zaid, må Gud være fornøyd med ham, og det var inkludert av al-Darami i bønneboken, kapittel om å begynne kallet til bønn – forrige referanse -. (2) Se Fath Al-Bari (12/418) – tidligere referanse – og Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – tidligere referanse ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Han er i en drøm en kunnskapsrik eller god mann, nær mennesker, lett i forsyninger, og de syke har en kur . Den som spiser kokt, kommer tilbake til ham, han har mistet det fra sin religion, seg selv, lommen eller sønnen . Og den som spiser squash rå, han blir livredd av jinn, ellers vil han krangle med en person . Det ble sagt : gresskaret er en fattig mann . Og den som høstet en squash fra en vannmelongård, overlevde en sykdom, for historien om Yunus, fred være med ham . Og gourd bashing og skyld . Den som spiser kokt gresskar holder et notat så mye som han spiste av det, eller samler noe fra hverandre . Å se squash indikerer at hans visjon indikerer bekymring, sorg, nød, sykdom eller fengsel, og å spise det kan indikere godhet i sinnet og dømmekraft . Og den som så at han spiste rå squash, indikerte kranglete og onde, og hvis han spiste det kokt og hadde krydder med seg, antydet det angst og sorg, og hvis det var uten krydder, er det et levebrød, og han kan finne seg fortapt ….

Faren til mannen eller kona Hvis du drømte om faren til din kone, indikerer dette konflikter med venner eller slektninger . Hvis du ser ham sunn og lykkelig, forutsier dette hyggelige familieforhold ….

…Og Jaber al-Maghribi sa: “Den som tror at han har blitt en ettervirkning for en rettferdig konge, for det er bra og rettferdighet, og han har et tillatt levebrød ….

…Hvis han ser som om han ber to rak’ahs for Zuhr, Asr eller Atma, så vil han reise . Hvis hun ser en kvinne som henne, menstruerer hun fra sin tid ….

…Og den som ser at han ber Dhuhr-bønnen, da vil han ha en mellomvei, og han vil ha ære i henhold til den renheten på den dagen ….

…Og den som ser at han har brettet sengen sin og plassert den i en annen retning, så indikerer det hans reise eller fraværet til kona eller unngår henne, og hvis det er bevis i hans syn som indikerer hva som er hatet, så er det døden av en av dem eller en skilsmisse mellom dem ….

…Og den som ser at han bundet en person eller et dyr, så for noen er det å beskytte ting, og for andre er et dyr bundet til Mahmoud, og en person er bundet til Mahmoud ….

…Og den som så at jorden ble brettet raskt og så gikk gjennom den, dette er ikke Mahmouds rett, og kanskje døde han plutselig ….

…Når det gjelder visjonen om å spise kjøttet til et av de plagede menneskene, som korsfestede, hengte, medium og lignende, er det at penger vil bli hentet fra noen som er ønsket, og det ble sagt bot og hevn ….

…Og den som ser at han spiser fiendens kjøtt, han vil få det ….

…Og den som ser en løve som spiser en sjakal, hvis han er syk, han vil bli tilgitt, og hvis han blir overveldet, skal han løslates, og hvis han har gjeld og gjeld ….

…Og den som ser at han er en følgesvenn, han skal tolkes som nevnt ….

…Og det ble fortalt at en mann så at han spiste ved et bord, så når han rakte hånden ut mot det, kom hånden til en blond hund ut fra under bordet og han spiste sammen med ham, så han fortalte hans syn på et kryss og sa at hvis visjonen din er sann, vil en gutt dele med deg i familien din, så han undersøkte saken og fant den som nevnt ….

…Når det gjelder slim : den som ser det som om han har slim . Fordi han oppfyller gjelden sin, eller sparer fra dem, eller han tillater et folk å gjøre noe de har gjort . Det ble sagt at slimet var guttens guide, og det samme var beviset på at fitta ble generert fra løvens slim . Og den som ser at han blir ridd på bakken, en datter vil bli født til ham . Hvis han så som om han overtrådte sin kone, ville hun bli gravid og føde en sønn . Og hvis han ser at kona hans aborterer på ham, vil hun føde en sønn eller avvenne en ung sønn, og den som har sex i en manns hus, gifter han seg med en kvinne fra det huset, enten det er tillatt eller forbudt . Hvis han stikker i en manns seng, forråder han kona. Stikker han i lommetørkleet, sviker han ham i tjeneren sin. Hvis han ser at han sørger, og en kvinne tar snuten hans, så bedrar hun ham og bærer den . Hvis han ser ut som om han vasker andres slim, lurer en mann sin kone, og han prøver å dekke ham og ikke skjule . Hvis han ser at han spiste sin egen snør, spiser han sønnens penger . Og hvis han spiste andres slim, spiste han andres sønns penger . Hvis han ser ut som om han har snør i nesen, så indikerer visjonene konens ledning . Og hvis han så som om han nyset og et dyr kom ut av nesen, tilskrives et annet barn det . Hvis utsiden var en løve, så var han sønn av en tyv . Hvis det var en due, så en elsket datter . Hvis han ser slimet hans flyte, slo han barn som ham, og hvis han ser en person med en søm i plagget, vil han koble det til et ekteskap ….

…Tamburinen er i en drøm en ulykke, villfarelse og sorg, og det er en berømmelse for de som er sammen med ham, og hvis det er i en tjeners hånd, så er det en velkjent tilsynelatende lyd, og det er en berømte falske stemme . Hvis han er sammen med en mann, vil alle som er nær ham kjent for ham . Hvis det er med en kvinne, så er det en kjent sak eller en kjent Sunnah blant folket . Alle musikkinstrumentene og sangene ved bryllup er en ulykke for folket i huset . Og tamburinen kan indikere ekteskap, eller det kan indikere at en fraværende kom ….

…Daffens takt : de er sorg, ulykke og berømmelse for de som er sammen med ham, og hvis det er i hånden til en slavejente, så er det en kjent tilsynelatende i henhold til omfanget av utseendet og essensen, og det er et velkjent ugyldig slag, og hvis det er med en kvinne, er det en kjent og berømt Sunnah gjennom årene . Hvis han er sammen med en mann, så er han kjent, og alle musikkinstrumenter og sanger ved bryllup er en ulykke for folket i huset ….

…Al Majbar : En konge av håndverk som komponerer rettigheter og herskere om integritet, og han er opprinnelig bra for navnet sitt som indikerer alle som har gode gjerninger på hendene i religion og verden, som sultanen, herskeren, juristen, og mye veldedighet, og slik som shkaf, skredderen, koraller, konstruksjon, bitar og lignende . Den som så at han sto sammen med Jabir i en sykdom som han hadde falt i eller brøt sin lidelse, så så på spørgerenes tilstand og sykdommens virkelighet og dens beliggenhet, til han lærer av al-Jaber om det fra sitt engasjement i tolkningen. I det er det et vitnesbyrd om nakken, et løfte eller en gjeld som han blir løslatt fra ved en hersker eller lærd . Og den som så leddene eller beinene hans, var skilt fra hverandre, så den tvungne sluttet seg sammen til kroppen hans ble gjenopprettet på riktig måte, noe som indikerer at han skiller et plagg og skyver det til en dressmaker for å sy det . Og hvis det er spesielt i høyre hånd, så er den som blir tvunget til å arbeide på det mektig og bundet det til halsen, for han er en mann som tvinger ham med sin godhet, og frigjør hendene fra håndverkeren og gjerningene og hindre dem i å godta almisse . Og hvis det er i alle bena hans eller en av dem, så er hans tolkning lik den med mindre han har et dyr, så frykter jeg at en ulykke vil komme ned på det, og han trenger en hovslager ….

Hvis du drømte om august måned, indikerer dette uheldige avtaler og misforståelser i kjærlighetsforhold . Hvis en jente drømmer om at hun skal gifte seg i august, viser dette tristhet i hennes tidlige gifte liv ….

Å se en halvsøster i en drøm indikerer at bekymring og angst vil være hos deg ….