…Og den som ser at en kråke er på en gren av et tre, det indikerer at han er fremmedgjort eller skilt fra sine følgesvenner .)…

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han har fanget en kråke med overdrevet smak, så vil han fange et tomrom fra bedrag og løgn .~…

…Og den som ser en død person, bærer noe tungt, det vil si ved å bære det, da vil han få synder og tunge hæler, og det er ikke noe godt i ham som ser at de døde red på hesten sin eller kledde seg med sverdet eller kledde på seg , og alt dette kan være tap, villfarelse eller undertrykkelse ….

…Og den som ser en vær, døde, det er en stor arabisk mann, og den som ser en vær som slakter og deler sitt kjøtt, den skal tolke en stor manns død og dele pengene sine ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han har en død på ryggen, han vil ta seg av de dødes barn .~…

…Hvis en kvinne ser at en død mann har giftet seg med henne og bringer henne hjem til seg eller med seg, er det en reduksjon i pengene hennes, en endring i hennes situasjon og en atskillelse av hennes forhold . Hvis den avdøde kom inn i de dødes hus, er den ukjent fordi den dør . Hvis huset er kjent for de døde, blir det beskrevet som en reduksjon i pengene ….

…Og den som ser at hans kone er død, han skal tolke sin kone .)…

…Og den som ser at han hørte en kråkebuk en gang, da er det prisverdig, og den som ser at han hørte det to ganger, hører det tre ganger, det indikerer gode nyheter, og hvis han hører det fire ganger, indikerer det tristhet og sorg, og hvis han hører det mer enn det, så indikerer det godt ….

…Olivenkråke Hvis du ser en olivenkråke, betyr dette dårlig helse og krangel . Hvis du fanger olivenkråken vil oppveie de listige fiendene . Hvis du drømte om at du drepte en, vil en omstridt eiendom komme til deg ….

Og den som så en ravn i huset hans, hans visjoner indikerte angrepet fra en person fra sultanen Badrah og sviket fra en mann med ham i sin kone, og ravens ord alvorlig tristhet fulgt av glede, og hans ord ble sagt å være en dårlig gutt og hans kjøtt ble truffet av penger på siden til tyvene ….

…Og den som ser at han har gitt ham en regnbuekråke, han kan slå et øyeeple ….

Og den som ser en ravn over sin kone eller stiger opp med henne på sengen sin, han skal tolke en umoralsk mann som blander seg med sin kone ….

Og den som ser at han jakter på en ravn, så gjør han noe for at han vil få bytte fra ham, og det er falskt ….

Og den som ser en ravn på magisk tid, henger på et tre, det indikerer ulykke og nådens bortgang ….

Abu Saeed, predikanten, sa at den hette kråka er en av de avskyelige tingene, og kanskje det var forbudte penger, og kanskje han var en arrogant og utuktet mann fordi profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, kalte det umoralsk, og ravens syn var på et uforberedt sted ….

…For Hooded Crow : En arrogant og arrogant mann i sin gangart, og han er en metamorfose, eller han er en løgner, lidenskapelig mann . Og det ble sagt at den som fanger en ravn, får forbudte penger i utroskap med arroganse, og den som fanger en ravn eller får det, det er falsk bedrag . Hvis han ser at han har en ravn med jakt, jakter han forgjeves . Og som snakket med en kråke, han ble fortvilet av det og gikk da bort fra ham . Og den som spiser kråkekjøtt, han slo penger fra tyver . Hvis han så en ravn ved kongens dør, ville han høste en forbrytelse som han angret på eller drepte sin bror, så angret han, for Gud den allmektige sa : “ Gud sendte en ravn for å ransake jorden. ” Og den som ble riper av ravnene med klørne, han omkom med en sterk forkjølelse, eller en voldsom nabo led mot ham, og han led smerte og smerte . Og det ble sagt at ravnen er en guide til langt liv . Prins Nasr bin Ahmed så ham som om han satt på sengen sin, og en kråke kom og klikket på hetten hans med nebbet, og det falt fra hodet hans, så han gikk av sengen og løftet hettene og la den på hodet , så han fortalte om sin visjon om livet til Nisaburi og sa : En mann fra din husstand vil komme ut for å konkurrere med deg i din besittelse, så kommer saken tilbake til deg. . Så det ble foreslått for ham at Abu Ishaq al-Samani forlot og forvirret saken, så vendte han tilbake til ham . Noen av dem så ut som om en kråke var på Kaaba, så han gjentok Ibn Sirins visjon og sa : En umoralsk mann vil gifte seg med en hederlig kvinne, og pilegrimene vil gifte seg med datteren til Abdullah bin Jaafar bin Abi Talib . Å se en kråke på et uforberedt sted, og hvis han så en ravn i huset hans, indikerer det en mann som forrådte ham i sin kone, og indikerer også angrepet fra en person fra sultanen i huset hans ….

…En kråke er i en drøm en stor, stor, tålmodig mann eller en beundrer av seg selv gjerrig . Og den som ble krave, fikk forbudte penger . Og den dømte kråka . Og den som ser en ravn snakke med ham, han vil skaffe seg et umoralsk barn, og Ibn Sirin, må Gud den allmektige være nådig med ham, sa : Snarere, han øser en alvorlig ulykke og løslater ham deretter . Og kråken indikerer atskillelsen mellom kjære og fremmede . Og den som så at han spiste kråkekjøtt, tok penger fra tyvene . Og den som ser en ravn som klør den, han vil omkomme i ekstrem kulde og vil lide smerte . Han som ga en ravn, var fornøyd . Og Hooded Crow betegner levetiden til kråken . Og den som ser en ravn falle på Kaaba, det er en umoralsk mann som gifter seg med en hederlig kvinne . Og den som ser at en ravn ble født for ham, da er han øyeeplet . Og den som så kråker i huset hans, ville tjene penger og kjærlighet til slutten av livet . Og kråka er en forrædersk kriger, og kanskje et tegn på iver i pensjonen . Og kanskje han indikerte skjulte skjulte ting på jorden og begravde de døde, sa den allmektige : ( Så Gud sendte en ravn som søkte jorden for å vise ham hvordan han kunne skjule sin brors lidelse ) , og kanskje indikerte ravnen fremmedgjøring og pessimisme med nyheter, bekymringer og fornærmelser . Og plantekåken betegner mannen blandet med godt og vondt . Og kråken er en løgner, lidenskapelig person . Og den som ser en ravn i huset sitt, det er en umoralsk person på det stedet . Og den som ser en kamuflert kråke, ser noe han undrer seg over i sitt våkne liv . Og den som ser en ravn et sted, en fremmed dør . Se også skjegget ….

…Al-Hassa : betegner menn og kvinner, unge kvinner og telles hvite dirhamer, fordi det er fra jorden og på utenatlagring og telling, på grunn av kunnskapen eller poesien studenten har lidd, pilegrimsvandringen og kaste av steiner, grusomheten og nød og fornærmelser og bagvaskelse . Den som så en fugl komme ned fra himmelen til jorden, tok da en rullestein og fløy med den, og hvis den var i en moske, omkom en god mann eller en av de rettferdige fra den, og hvis den visjonære var syk, og han var blant de gode menneskene eller noen som også ba i det, og ingen involverte ham i sykdommen. De som også ber i det, så er personen med visjonen død, og hvis han hentet rullestein fra en kirke, er hensynet til pasientens korrupsjon som den vi presenterte, og hvis han hentet den fra et hus eller fra et ukjent sted, så går pasienten til personen som hadde synet fra et barn eller andre, tapt, som for den som plukket opp en del småstein og skjebnen i klærne eller svelget det i magen, og hvis han plukket den opp fra en moske eller et lærdomshus eller en mannlig krets, han regnet fra kunnskap og Koranen, og han hadde godt av minnet og uttalelsen like mye som han hentet fra beleiringen . Hvis det blir plukket opp fra markedene eller fra dekar og trerøtter, så er det fordeler fra verden, og i dirham består det for ham på grunn av frukt eller planter eller fra handel og megling, eller fra å be og gi veldedighet til hver person i henhold til sin bekymring og vane i sin oppvåkning . Hvis fangsten hans er fra havet, så gaver fra sultanen hvis han tjener ham, eller drar nytte av havet hvis han handler med det, eller kunnskap han tilegner seg fra en forsker hvis det er hans forespørsel, eller en gave og en lenke fra en velstående kone hvis hun har en sønn eller noe lignende . Når det gjelder den som kastet den i sjøen, gikk pengene hans inn i den . Og hvis han kaster henne i en brønn, tar han penger for å gifte seg eller kjøpe en tjener . Og hvis han kastet det i regn eller under matforhold, eller i et forrådshus på sjøen, kjøpte han med det han hadde eller så mye som han kastet det, en handel som bevises av stedet der han kastet det som var med ham . De vanlige folk si : Så-og-så kastet det han hadde av dirham i hvete eller olje eller noe annet . Hvis han kastet et dyr, som en løve, en ape, en gresshoppe, en kråke og lignende . Det var i løpet av Hajj-dagene, og det ble innvarslet av pilegrimsreisen og kastingen av steiner i fremtiden for hans kommando, fordi opprinnelsen til kastingen av steinene er at Gabriel, fred være med ham, befalte Adam, fred være på ham, å kaste djevelen når den ble presentert for ham, og det ble Sunnah for hans sønn . Hvis dette ikke ble gjort i løpet av Hajjs dager, var rullesteinen hans bønn mot en fiende eller en umoralsk person, eller forbannelse og fornærmelse av ham, eller vitnesbyrd om å vitne mot ham . Og hvis han kastet dem mot disse løpene, som duer og muslimer blant folket, ville mannen være en bakbiter og snakket i rettferdighet og kvinnene beskyttet ….

…Pebbles hennes visjon i en drøm indikerer menn og kvinner, unge mennesker, dirham, pilegrimsreise og kaste stein, hardhet og nød, fornærmelser og baktalelse . Så den som så en fugl stige ned fra himmelen og plukket opp en rullestein og fløy med den, og det var i en moske der en god mann omkom, og hvis drømmeren var syk, og han var et av folkene i godhet eller en som ber i denne moskeen, da er visjonens eier død . Hvis han hentet rullesteinen fra en kirke, ble pasientens korrupsjon vurdert . Og hvis han tok det hjemmefra eller fra et ukjent sted, ville visjonens person ha en sønn . Når det gjelder den som plukket opp en del småstein, så dekket han dem i plagget sitt eller svelget dem, og han hentet dem fra en moske, et lærdomshus eller noens minne om kunnskap og Koranen, og han hadde godt av minne og avklaring like mye som rullesteinene ble plukket opp . Hvis det blir plukket opp fra markedet, er det interesse for denne verden, og dirham for det består av handel eller veldedighet . Og hvis det er bak trærne, så gaver fra sultanen hvis han tjener ham, eller drar nytte av havet hvis han handler med det, eller kunnskap han tilegner seg fra en verden hvis det er en gave fra en rik kone, hvis han har en sønn, og hvis han ikke har en sønn, vil han ha en sønn . Når det gjelder den som kaster småstein i havet, vil pengene hans gå tapt . Kaster han det i en brønn, gir han penger til ekteskap eller rikdom til en tjener . Og hvis han kastet et dyr som en løve, en tiger, en ape, en gresshoppe, en kråke og lignende, og det var i Hajjs dager, kastet han steinene, og opprinnelsen til steinene er at Gabriel, fred være med ham, befalte Adam, fred være med ham, å kaste djevelen på dem når han ble utsatt for ham, så ble det Sunnah, og hvis det ikke var i Hajjs dager, var det en rullestein Hans bønn mot en fiende eller umoralsk person, eller fornærmende, fornærmende eller vitnesbyrd han er vitne til mot ham . Og hvis han kastet det med andre enn disse løpene, som duer og muslimer blant folket, ville mannen forbanne bakover og snakke om de rettferdige blant folket og de befestede . Og småstein lærde mennesker . Og det ble sagt : Omvendelse til den ulydige og veiledning til de vantro, og kanskje småstein antydet martyrium, fordi han svømte i profetens håndflate, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Småstein kan indikere sykdom, for eksempel sand . Og han kan indikere pensjonistene hva de driver med utro med eller søke veiledning, eller hva som gjøres av det . Småstein er harde ord, og mye av det er en bekymring . Og den som ser at han har en rullestein som har sitrus i øret og kaster den, så hører han et hardt ord, og øret hans smigrer det ….

…Jaber al-Maghribi sa: ~Den som så at en kråke snakket med ham, det indikerer at noe godt vil skje fra en fremmed, eller han hører gode nyheter .~…

…Når det gjelder Alzag tolkes det som en kråke, men det sies at det er en indisk slavejente ….

…Den ukjente fuglen er en indikasjon på dødsengelen, hvis den henter en rullestein, et blad, en orm eller lignende og flyr med den til himmelen fra et hus der en syk person og lignende døde . Han kan referere til den reisende som så ham falle på ham, og han kan henvise til arbeidet til den som så ham på hodet, på skulderen, på fanget eller på nakken, for den allmektige sier : “ Og alle personen har bundet fuglen sin i nakken, ”som betyr sitt arbeid, og hvis det er hvitt, er det rent, og hvis det er farget mørke, er det arbeid forskjellige ikke – nett, bare for å ha en gravid kvinne, fuglen var en mann gutt det, selv om kvinne er en jente, har historien bodd og bodd hos ham, og han fløy var lite å bo . Når det gjelder kyllingen som ikke spiser seg, gyter den på den som bærer den, finner den eller tar den, med mindre den har et lam, så det er et barn, og det samme er hvert eneste dyr av dyret . Når det gjelder den største fuglen og dens syvendedeler . Det er et tegn på konger, presidenter, folk med rikdom, lærde, folk med rikdom og rikdom, og når det gjelder åtselseter som kråke, ørn, honningdugg og murmeldyr, så er de umoralske, tyver eller onde eiere, og når det gjelder vannfuglene, de blir overvåket, de har oppnådd ledelsen på to måter, og de handlet mellom to makter : vannets autoritet og luftens kraft, og kanskje indikerte det at menn reiser på land og sjø . Og hvis de hørtes, stønnet de og gråt, og hva fuglene synger eller sørget over, de sang og noah, mann eller kvinne . Når det gjelder de minste fuglene, som spurv, ryper og nattergaler, er de små gutter : og fuglegruppen er den som eier den eller har penger, dinarer og autoritet på den, spesielt hvis han bryr seg om den, spiser det, eller tildeler det ….