…Hvis han ser at hodet hans har blitt som hodet til en hund, esel, hest eller annet storfe, så blir det slit, tretthet og slaveri ….

…Og den som ser at han går på veien og ikke blir sliten, så indikerer han frelsen av sin rett til de som er i ansiktet hans, og hvis han er sliten, er hans frelse vanskelig ….

…Det er i en drøm en tildekking og en tildekking . Og pigmenteringen i skjegget er bevis på hykleri og uærlighet . Og deprimeringen av den som er verdig ham, utgir seg for å være velsignelse og tvinge fiendene, og bevis på sikkerhet fra frykt, og for de som ikke passer ham, bevis på nød og nød, gjeld og oppgivelse av kjære . Og kjennelsen om pigmentering av kvinnens hode er den samme som regelen om pigmentering av skjegget . Og mørkningen av grått hår er styrke, brutalitet og prestisje, og hvis han ser at han farget det med henna, så er det Sunnah ifølge Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Hvis han rister på hodet uten skjegget, skjuler det sjefens penger . Hvis han forrådte dem alle, skjuler han sin fattigdom og ber om et ansikt blant folket . Hvis pigmentet før poesi blir forskjønnet med tilfredshet, blir det avslørt . Hvis han så at han var farget med henna, og før pigmenteringen, så er han en uvitende mann, men han angrer og vender seg bort fra sin feil . Og hvis en mann ser at fingrene hans er pigmentert med henna, øker han ros, og hvis han ser at håndflaten blir barbert, vil han få lykke i levebrødet, så ser han at hans høyre hånd er kastet, så dreper han en mann. Fra pengene hans, eller fra hans inntjening . Hvis han ser at hendene hans er inngravert med henna, prøver han et triks fra huset på grunn av nødvendighet eller manglende gevinst, og fienden hans blir fornærmet av det, og kanskje er han nesten kjent for å få hendene, og han oppnår ydmykelse . Hvis en kvinne ser at hånden hennes er inngravert, lurer hun utsmykningen i en sak som er sann, og hvis graveringen er av gull, er det et høflig anskaffet triks . Og hvis inskripsjonen er av leire, er det ros til den allmektige Gud, og hvis hun ser at hun ble doused med henna, så er mannen hennes god mot det, og hvis hun ser at hun har brukt den, og hun aksepterer ikke pigment, da viser mannen hennes ikke sin kjærlighet . Hvis hun ser at hendene hennes er inngravert med hverandre, vil hun bli smittet av barna sine . Hvis en manns hånd er gravert med gull, bedrar han, og pengene hans eller hans levebrød går tapt i dem . Hvis en kvinne ser at hånden hennes er støpt med gull, betaler hun pengene til mannen sin slik at han kan spise dem og motta glede, styrke og tilstand fra mannen sin . Og den som så at bena hans var barbert, og han hadde inngravert dem, da ville han slå familien sin, og hvis en kvinne så det, ville hun bli skadet av mannen sin . Piggy-hånden er et dystre liv . Og den som dør hånden i et kadaver, han vil oppnå oppvigling . Og den som ser hendene pigmenterte, har oversett ødeleggelsen av det som er i hans hånd . Og den som ser et pigment i hånden med en stram fille, han blir beseiret i krangel og er ute av stand til sin fiende . Og pigmentering er en dekorasjon og glede for kvinner og menn, med mindre de går utover det vanlige . Og depigmentering indikerer skjulende gjerninger og lydighet, skjuler fattigdom fra folks øyne, og kanskje indikerer hykleri og hykleri hvis den er farget i motsetning til muslimer . Og fjærene på hendene og føttene dekorerer huset hans, hans slaver og hans penger på en måte som ikke passer for ham å bruke silke og gull til barna, og for kvinner er det glede, gode klær og glede, fordi det er en av pyntene deres i bryllupet . Og hemoglobinet kan være plassert i hender og føtter, som kvinners handling. Han var veldig redd for pengene sine eller hans følgesvenn, så langt som hemoglobin . Og den som ser at den er farget uten henna, det han hater vil skje med ham . Svertingen av håret indikerer ulykken og korrupsjonen i virksomheten, fordi det sies : Den første som blir svart er Farao ….

Og den som ser det som om det blir sagt til ham, o jøde, iført hvite klær, og han hater det navnet, da vil han vente i nød

…Og den som ser at hodet er bøyd, det er et tap med ydmykelse, og den som ser at hodet hans har blitt døvt, så indikerer det hans fortapelse, og hvis det blir gull eller sølv, får han penger fra barn, og hvis det blir bly eller tinn, så er han i fare og ødeleggelse, og hvis det blir jern eller stein, tjener han underbenene, og hvis det blir til tre, indikerer det at dets liv er nært forestående, og hvis det blir leire keramikk, så blir det tillater å gjøre noe av en trussel ….

…Hva menes med setningen : ~ Hvis visjonen blir oppfylt ~ ? Denne setningen ble nevnt av profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og det refererer til det faktum at visjonen ikke vil være avgjørende, da det betyr å ikke være sikker, og derfor ga forgjengerne ofte sitt uttrykk for visjoner med dette setning : Hvis visjonen din er sann ….

…Og den som ser dette som en autoritet eller autoritet, da vil hans autoritet bli fjernet fra ham, og hans befaling blir ikke oppfylt for ham ….

…Indikerer hva en person går gjennom og hjelper ham . Og indikerer ekteskap mellom ungkarer slik at han blir i sitt hjem som en prins . Kanskje prinsens visjon indikerte flaks i det han handlet om . Og den som blir befalt i søvne, han skal frykte fengsel og kyskhet, og at prinsen skal komme på oppstandelsens dag med hendene bundet opp til halsen, slik at han ikke vil løslate dem bortsett fra sin rett til å bli . Og den som ser at sultanen er hans verge langt fra den muslimske arrogansen som sin representant, blir han herliggjort, hederlig og sublim nevnt så langt som avstanden til disse veiene fra sultanens posisjon . Og hvis Wal ser at hans pakt er kommet, blir han avskjediget på den tiden . På samme måte, hvis han ser på saken sin, er han isolert, og han ser snart noe som ham . Hvis han så at han hadde skilt seg fra sin kone, ville han også være isolert . Og den som bærer mat til en prins, vil bli plaget av sorg, så kommer glede til ham, og penger vil slå ham der han ikke håper . Prinsen iført hetten eller plagget eller hodeplagget eller regionen hans er en uaktsomhet i hans autoritet, og hans bruk er på grunn av hans politiske grunner . Og hvis han ser at han hadde på seg nye tøfler, er det en gevinst for pengene til folket av polyteisme og dhimmah . Og å isolere guvernøren i søvn er hans stat . Og den som i en drøm vurderer blant slaverne, blir fri eller en slave som ikke holder seg til verden og blir prinsen av seg selv ….

…Svømming Den som så i en drøm å svømme i sjøen, og var klar over det, nådde med kunnskap sitt behov . Og det ble sagt : Svømming er fengsel, så den som ser at han svømmer på land, han vil bli låst og bli tett i inneslutningen, og han blir der så mye som svømming er vanskelig eller lett, og så langt som sin nærhet å lande . Hvis han ser at han svømmer i en flat dal til han når et sted han vil, så går han inn i arbeidet til en mektig og undertrykkende sultan, og det blir bedt om et behov for ham, og han oppfyller det, og Gud den allmektige sikrer ham som mye som han løper i dalen, og hvis han frykter ham, så frykter han vår autoritet . Hvis han kommer inn i havet og svømmer i det bedre, så går han inn i en stor sak eller en stor tilstand . Og han er i stand til å få kraft og ære og styrke, og hvis han svømmer på ryggen, omvender han seg og kommer tilbake fra sin ulydighet . Og hvis han svømmer i sjøen og vannet er stillestående, så går han inn i en konges arbeid, og han blir forstyrret av arbeidet, og kongen vil være sint på ham, og hvis han krysser havet, blir han frelst, og hvis han svømmer mens han er redd, vil han få frykt, inneslutning eller sykdom, der dette vil strekke seg til ham så langt som hans avstand fra landet, og hvis han tror at han ikke er, blir han dratt, så dør han i den bekymringen, og hvis han er modig i svømmingen, blir han spart for det arbeidet. Hvis han ser en sultan som vil svømme i et hav, og havet er turbulent med en bølge, så står han overfor en konge blant kongene, og hvis kutting av havet ved å svømme dreper den kongen, og hvert hav har tørket opp da han vil gå i en stat, og hvis han ser at vannet har kommet tilbake, så er staten tilbake . Og hvis han ser at han svømmer i en elv eller en innsjø og at han kveles som en fisk som ligger på bakken, utsetter vedkommende ham fra nød i vannet, som det som er utsatt for fisk på land . Og den som ser at han svømmer, han kjemper mot ham og beseirer motstanderen og er seirende over ham . Og den som så at han gikk i havet ved å svømme til han ikke kunne se, da ville det være hans ødeleggelse på grunn av hans opphør . Hvis han så at vannet druknet ham til han døde i det, vil han dø som martyr . Å gå over vann i et hav eller en elv indikerer hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet . Og det ble sagt : Snarere er han sikker på noe han er i tvil om . Og det ble sagt : Snarere reiser han i fare . Og den som så vannet strømme på overflaten, han slo et sår fra sultanen ….

…Såle : de er grusomme, som for tøfler, den som bruker dem reiser eller reiser, noen som deler hans syn med ham, eller reiser med penger, og det hvis han går i dem i en drøm . Men hvis han bruker den og han håper å reise, kan den være fullført, og den kan ikke fullføres hvis han ikke går i den, og hvis han slutter å bruke den eller tar den av, bor han fra sin reise og resonnerer gjennom ham . Og hvis hun er en tøffel med vann, så er hun en kone eller en slavejente som drar nytte av hennes eller hennes samleie . Når det gjelder Taifs tøfler eller hva kjøpmenn disponerer i markedene, er det en indikasjon på penger, anskaffelse og pensjon . Det kan indikere kona også om han gikk med henne under rollen, kjøpte henne eller ble gitt til ham . Hvis den er ny, er den tidlig, gratis eller aktuell, og hvis den er gammel, er den slitt, så blir den fuktet . Hvis sanden kuttes av, blir hans levebrød forstyrret, eller industrien hans er stillestående eller hindret uten hindringer, selv om kona hans ble sint på ham og hennes svik dukket opp for ham . Og hvis anklene hennes ble kuttet av, og hun var syk og omkom, eller ulydig, ble hun skilt, med mindre han i en drøm ble behandlet for å fikse det, eller han lovet å gjøre det, eller han avgjorde det i seg selv, så blir hun utskrevet etter overgangsalderen, og han vurderer henne etter skilsmisse . Hvis han ser at han hadde på seg slitte sandaler og går i dem på den tiltenkte stien, så reiser han . Hvis han bruker sandaler og ikke går i dem, så rammer han en kvinne eller en hushjelp . På samme måte, hvis han så at han ga en sko i hånden og tok den eller eide den eller hadde den med seg i et hus eller en container, så eier han en kvinne av det hun beskrev . Hvis sålen ikke er slitt, påvirker den en kvinne eller en hushjelp, en jomfru, og på samme måte hvis hun er kledd og ikke slitt . Hvis sålen var av okseskinn, var kvinnen utenlandsk . Og hvis det var fra hesteskinn, var det fra araberne eller fra de lojale araberne . Likeledes hvis det var fra kamelskinn . Hvis han så at han gikk i to sandaler, ble en av dem trukket av beinet hans og han gikk med den andre, så er dette avskjed fra en bror som har en søster eller en partner på baksiden av en reise, for når han gikk i den ble han i tolkningen av reisen, da en av dem tok av seg broren på baksiden av en reise . Og hvis han ikke var en bror eller en jevnaldrende, og han så sin eneste tapt eller falt i en brønn eller noen overveldet ham, var det tilfelle i hans kone . Hvis sålen blir ugyldig etter det, så blir kona syk og blir sunn, eller kvinnen har forlatt ham eller pensjonert seg, eller det som er utsatt for kvinner fra det samme, og deretter tilbake til sin første tilstand . Hvis han så at sålen ble stjålet fra ham og noen andre hadde på seg den, svarte hun den eller ikke visste den, så det er ikke bra for eieren, fordi han myrdet sin kone eller slavejente som hadde på seg den . Hvis han ser at sålen har blitt snappet eller brent til han ikke har noe eller noe lignende igjen, så er det kona eller tjenestepiken hans . Hvis han ser at han har lappet sålen, håndterer han konas situasjon eller har samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, er det ikke noe godt i de nakne kvinnene . Hvis det er en tøffel som tilskrives reiser, er ikke reisen fullført . Hvis han ser en såle uten skinn av en sko, er noe som ligner på det foraktelig, eller tilskrives i tolkning noe annet enn det til sålen med en familie, så tilskrives kvinnen som bruker den essensen av det eneste, enten det er godhet eller korrupsjon . Og hvis det er fra sålene som tilskrives en reise, tilskriver jeg den reisen til essensen av den skoen, enten god eller dårlig, som beskrevet . Og hvis han så hennes feller, som han holder utslitte eller brutt av svake . Eierens tilstand når han reiser det, eller i en kvinne som tråkker på det, er like mye som essensen av fellene, dens skjønnhet, styrke og utseende ….

…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….

Savas visjon, mangel på penger, tap av levebrød og mangel på suksess ….

…Og den som ser at han er i live, har dødd og deretter levd, så frafaller han, vi søker tilflukt hos Gud fra det. Og det ble sagt at den som så at imamen døde, forekommer korrupsjon i seerens religion ….

…Gifte seg med den døde : Hvis hun var syk eller hadde en pasient, sluttet han seg til ham og kontaktet ham, ellers ville dette være en distraksjon i huset hennes eller et problem i kroppen hennes, med mindre det likevel er bevis på godhet, for eksempel å fortelle henne at Jeg er ikke død, eller hun tror at til tross for det ga han halm eller donerte håret hennes, fordi det er et godt liv for henne hun ikke håpet på, eller hun har gitt opp arven eller hælene, eller fra en ektemann hvis hun er enke, eller fra fravær som kommer til ham hvis hun er fraværende ….

…Og den som så at han ble korsfestet i live, han ville bli velsignet med ære og ære fordi Gud den allmektige sa: ~ Og det de drepte for sikkerhet, men Gud reiste ham til ham .~…

…Hvis han ser at han er en rå kalebakamel : i henhold til annet enn det jeg har beskrevet, er han redd for jinn og menneskeheten, eller han kjemper mot en person som kjemper ham ved å krangle i en krig, eller et bråk der han er mellom dem, men dette er avledet av ordene fra Abu Bakr Al-Siddiq, må Gud være fornøyd med ham, og Saeed bin Al-Musayyib, må Gud være fornøyd med ham. Fra den i tolkningen, og de brukte den med navn og deres betydning og tolket den, så spiser rå kalebas var i navn lik krabbe, som er den største frykten, og mannens konfrontasjon med eieren i krangelen og krig mellom dem, og i knock-out-navnet banker mannen med den som skader ham, men tolkningen av kalebassen og dens papir ligner på det Yunus var knyttet til. Fred med gresskaret da det kom ut av hvalens buk, og vendte tilbake til sitt land i Mosul og hans folk, og ble komfortabel med sin villskap . Og en kriger sa at en profet fra Israels barn klaget til Gud for at tankene hans var borte, så han befalte ham å spise en kokt kalebas, som er et gresskar, så squashen ble kokt og sinnet til eieren kom tilbake til det ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han kaster ild mot mennesker, det indikerer at fiendskap blir kastet blant folket, og hvis en kjøpmann ser at ilden har blitt brent i butikken hans, hans klede og hans eiendeler, så indikerer han hans salg, som er lik en dirham for tre dirham, og han har ingen medlidenhet med en skapning . ~…

…Og hvis han i hans lokalitet ser kjente døde kvinner som har reist seg fra hans utsmykkingssted, så vil han leve for visjonærene og hælene. Disse kvinnene er ting som er lik deres skjønnhet og klær, og hvis klærne er hvite, så er de spørsmål om religion, og hvis de er røde, er det spørsmål om underholdning, og hvis de er svarte, er de rike og mektige, og hvis de var vår skapelse, for de er spørsmål om fattigdom og villfarelse, og hvis de er skitne, indikerer de gevinsten av synder. Hvis han ser en død person som om han sover, hviler søvnen i det hinsidige ….

…Grav Hvis du ser graver i en drøm, forutsier dette tristhet, svikt og tap på jobben . Hvis gravene har et hjerte, så forutsier dette terminal sykdom og død . Hvis du ser graven din i en drøm, forutsier dette at du vil bli syk og leve i en atmosfære av tristhet og bekymring . Hvis vitnet skrevet på graven leser, forutsier dette at du vil bli tildelt et arbeid du ikke liker . Hvis du drømmer om å se en nyutgravd grav, må du lide av andres feil . Hvis du besøker en nylig gravd grav, er du omgitt av farer av alvorlig karakter . En drøm om en grav er en uhyggelig drøm, som vil bli fulgt av uflaks i arbeidsprosedyrer, og den truer også med sykdom . Hvis du drømmer om å gå over graver, forutsier dette en tidlig død eller et elendig ekteskap . Hvis du ser i en tom grav, indikerer dette skuffelse og tap av venner. Hvis du ser en person i en grav med skitt som dekker kroppen sin, bortsett fra hodet, vil en trist situasjon ramme vedkommende, og du vil ønske at du mistet eiendelene . Hvis du ser graven din i en drøm, forutsier dette at fiendene vil jobbe utrettelig for å få deg til å plage en katastrofe, og de vil lykkes med det hvis du ikke er årvåken . Hvis du drømmer om at du graver en grav, betyr dette at du er bekymret for et løfte. Hvis fiendene vil prøve å fange deg, men du er ferdig med å grave graven, vil du overvinne hindringer . Hvis solen skinner, vil det gode komme til deg fra ytre forvirring . Hvis du kommer tilbake til et lik for å begrave det og se at det har forsvunnet, vil det komme problemer fra ukjente destinasjoner . Hvis en kvinne drømmer om at natten har overrasket henne mens hun er på en kirkegård og at hun ikke har funnet noe sted å sove bortsett fra en åpen grav, forutsier dette at hun vil møte sorg og skuffelse på grunn av døden eller falske venner . Du kan miste kjærligheten og oppdage at mange ting prøver å skade deg . Hvis du ser en ufruktbar kirkegård enn toppen av gravene, betyr dette mye tristhet og fortvilelse en stund, men hvis du bærer byrdene dine med tålmodighet, vil du finne større fordeler og glede som venter på deg . Hvis du ser kroppen din i en grav, viser dette en desperat og spettet mumling ….

…Flaggene på klærne vil reise til Hajj . Og den som ser at han har på seg et tynt plagg under klærne sine, så vil han ha penger å spare, og sengen hans vil være bedre enn hans åpenhet, og hvis han bærer det over klærne sine, er han mislikt og han har gjort feil i sin religion, er offentlig i utroskap, og en frekk kjole er bedre enn en tynn kjole . Hvis en kvinne ser at hun har på seg et tynt plagg, er det hennes ære, og hvis hun bruker et tykt plagg, er det hennes harde arbeid . Og klærne vevd med gull og sølv er gode i religion og verden og oppnåelse av døden . Og den som tror at han bruker myke klær av stor verdi, dette er et godt bevis for de rike og de fattige . For slaverne indikerer det syke . Bruk av nye klær for den rike vil forbedre hans levebrød, for de fattige har rikdom, og skyldneren har rett til å bruke gjeld . Og den som tar et bad og tar på seg nye klær, hans sorg er borte, og han vil ha det bra . Og den som gjør vask og ikke bruker nye klær, det han får fra Faraj, oppfyller ikke hans anliggender i henhold til det han er enig i . Hvis de nye klærne ble revet og revet, og i likhet med dem ikke kan repareres i våkenhet, indikerer de at intet barn er født av eieren, og hvis de kan repareres, blir brukeren trollbundet . Og den som bruker to klær, slitt og avbrutt, det er hans død . Og den som ser at han har på seg et slitt plagg, han blir trist og syk . Og den som ser at plagget hans blir revet ved et uhell, dets bredde skal rives og slås av dem på siden av en ond mann, og hvis det blir revet i en lengde, skal hans befaling løses fra ham . Og hvis han ser at plagget hans er revet, vil religionen hans bli revet fra hverandre, eller hans levebrød vil avta . Det stygge lappeteppet med klær indikerer tap og arbeidsledighet . Og den som ser fuktighet i klærne, han blir på reise, og han er innelåst for noe han har vært opptatt av, og det gjøres ikke for ham før etter at plagget har tørket . Og den som ser det som om han vasker klærne eller andres klær, dette indikerer byrden og skaden han ble utsatt for i pensjonen, og indikerer at skjulte ting ser ut . Og den som ser at alle klærne hans er tatt fra hans myndighet . Den som ser at han kaster bort klær, dette er et godt tegn, med mindre den som drømmer er fattig, en slave, en fange eller en skyldner . Og den som ser at han bruker kvinneklær, og han har i samvittigheten at han etterligner dem, han vil lide av streng og forferdelig autoritet . Og hvis han ser at han hadde på seg kvinneklær, og tror at han har skjede, vil tilstanden hans endre seg og bli sviktet . Og den som ser at han har ukjente klær på seg, så snur hans hjerte det slik han ønsket . Og den som ser at han spiser klærne sine, han spiser av pengene sine . Hvis han i en drøm ser en hund iført ullplagg, indikerer det sultanens rettferdighet og rettferdighet . Hvis han ser en løve iført et plagg av bomull eller lin, er han en urettferdig hersker som frarøver folk pengene . Og de blå klærne er en sky og en illusjon . Og den som så at han hadde på seg et linplagg, han ville motta hederlig levende og tillatte penger . Og fjerne skitne klær i en drøm, fjerne bekymringer, samt brenne dem . Å spise nye klær er å spise halalpenger, og å spise skitne klær er å spise forbudte penger . Og å kjøpe slitte klær liker ikke tolkningen, og slitasje er fattigdom . Og grønne klær er gode fordi de er klærne til paradisets folk . Hvis noen ser grønne klær, indikerer dette religion, styrke og økt tilbedelse i de levende og de dødes gode tilstand hos Gud den allmektige . Å ha på seg grønt for de levende indikerer en arveskade, og indikerer for den avdøde at han kom ut fra denne verden som martyr . Og tolkningen av grønt er islam, og hvis han tror at han oppnådde det i søvne, så er han en from og religiøs person . Kulde indikerer det gode i denne verden og det hinsidige . De beste svarte plaggene er blasfemiske, og det er sterkere i tolkning enn ull . Og kulde stripete i religion er bedre enn i denne verdenen, og kulde enn kløver er forbudte penger, og hvis de er av bomull, er det verdslige religiøse penger ….

…Og den som ser at han er sammen med ham på en madrass, og hvis madrassen er kjent, så kommer han til ham fra ham en tjenestepike eller gifter seg med familien sin, og hennes stilling er lik tykkelsen og godheten til madrassen, og hvis madrass er ukjent, så skal han knytte ham til sine saker og gi ham et sted der han blir dømt eller er nær ham ….

…Den som ser den andre timen på dagen, så tolkes den på to måter som god og velsignelse eller uaktsomhet i en sak, og noen av tolkerne sa at timens syn avviker i år, og det ble sagt av måneder, og begynnelsen av timene på dagen hvis det er lik natten og det er tolv timer, så den første timen vil være i stedet for Guds måned forbudt, og den andre på stedet for null Den tredje er i plassen til Rabi al-Awal, den fjerde i stedet for Rabi al-Thani, den femte i stedet for Jumada al-Awwal, den sjette i stedet for Jumada al-Akhira, den sjuende i stedet for Rajab, den åttende i stedet for Shaban, den niende i stedet for Ramadan, den tiende i stedet for Shawwal, den ellevte i stedet for Dhu al-Hijjah, og den tolvte i stedet for Dhu al-Hijjah ….

…Og den som ser at han jaktet på et vilt dyr mens han adlød ham, så indikerer han at han er tilknyttet en mann fra folket i ørkenen, og hans posisjon er lik verdien av det dyret ….

…Mantel Hvis du ser et mantel i en drøm, forutsier dette sykdom og påfølgende smerte, nød og angst, og dette er ledsaget av falske, dårlig tenkte venner . Virksomheten din etter denne drømmen vil være truet av regresjon og forvirring . Hvis du ser kropper innhyllet i dekker, forutsier dette at du vil møte mange dårlige ulykker og ulykke . Hvis du ser en person fjerne kledningen fra et lik, forutsier dette at det skal oppstå krangel og krangel som vil føre til fremmedgjøring av de du elsker og deres fremmedgjøring fra deg ….

…Og den som ser at han graver ut sitt lik, da er han flittig i å søke verden. Hvis han oppnår noe, vil han få sitt behov, og hvis han ikke oppnår sin rikdom ….

…Og den som ser at huset hans har vendt et løfte om troskap til de kristne : Hans ord om skjebnen tilsvarer det de kristne sa . Hvis han så at huset hans hadde blitt omgjort til en kirke for jødene, ville hans ordtak være lik det jødene hadde ….

…Hva med å se slanger og slanger , og har det en spesifikk betydning? Å se slanger generelt er veldig skremmende, og de er menneskets syvende, og mennesket er syv, så frykt ham og frykt dem, og profeten, må Guds bønner og fred være over ham, tillot oss å drepe dem i løsningen og det forbudte i hadith av fem personer som blir drept i løsningen og det forbudte, og han nevnte dem i en av fortellingene : slangen . For forfatteren av disse linjene varierer betydningen av å se slanger, avhengig av visjonstiden. Om sommeren eller vinteren kan det være lettere å se det om vinteren, men det kan være en indikasjon på en forbedring av den medisinske eller patologiske tilstanden til søkeren, og alle vet sammenhengen mellom slangen og medisinen, og det kan være en indikasjon på helbredelse fra hekseri, og koblingen mellom slangen og magien er tydelig, og jeg mener magien til tryllekunstnere da tauene ble som om de var liv, så Moses opphevet magien sin med en ekte slange, og så la deg vite det, O kryss, det å se slangen spesielt om vinteren kan bety helbredelse fra magi ! Og jeg vet at du kan bli overrasket over denne samtalen, men dette er sannheten jeg nådde etter vurdering, analyse og studier . Slanger om vinteren kan være et tegn på regn, og dette trekk fra deres språklige betydning, for de er i live og vann, Gud skapte alt levende for oss fra det, og tenker på ordet levende ! Å se unge slanger kan ha en hyggelig betydning for en gift kvinne, det vil si at hun vil bli gravid og deretter føde, for lite liv er en metafor for eksistensen av sjelen eller livet til et nytt lite vesen, som er denne lille nyfødte som vil bli født med tillatelse fra Gud … Her er et symbol som dette, det kan frykte eieren, men og som du merker, er betydningen herlig . Spesielt lange slanger kan være et symbol på tarmen og komforten eller sykdommen som foregår i den, eller det kan være et symbol på slektninger, og det kan være synstidspunktet. Sommer eller vinter er den største rollen for å definere betydningen, enten den er god eller dårlig, fordi slangen er om sommeren og ofte har en dårlig betydning, og om vinteren har den ofte en god mening, og det er fortsatt et spørsmål om å gjengi passende mening for visjonen, i henhold til informasjonen til eieren, på krysset, og hver og dens subtilitet . Når det gjelder å drepe en slange , så er det Mahmoud om sommeren , og det kan indikere oppfyllelsen av en gjeld , eller slutten på test- og overveielseskampene , og det kan indikere slutten på fiendskap med en pårørende , og det kan være en indikasjon på å kvitte seg med forbudt behandling , eller forbudt atferd , enten det er verbalt eller verbalt , og det kan være forsvinningen. Et problem med et av barna , eller av et av barna , og det kan bety at du avslutter en gunstig behandling . Og omvendt om vinteren kan det å drepe henne ha dårlige betydninger i de fleste tilfeller , for eksempel : å kutte en livmor og en krangel mellom slektninger , kutte et behandlingsprogram , avbryte eller kutte det , kaste bort penger eller bruke penger , forsømme en guttas avhengige eller kone , og det gjenstår å si : at hver visjon har sine omstendigheter , i henhold til resten av symbolene , og så er det ganske annerledes på visjonen til en annen, avhengig av disse variablene , og hva som betyr noe for denne forfatteren er linjene ikke å koble til visjonen om slanger , og tegn på alarmerende , som for eksempel : øye – fanger eller magi eller sykdom , og andre ….

…Liten fisk : sorgen til den som slo ham som gutter, og den som slo en myk fisk eller to, slo en kvinne eller to, og hvis han slo en perle i magen på fisken, ville han slå en gutt . Og hvis han slo magen hennes med fett, slo han fra den med penger og godhet, og hvis han slo salt fisk, slo de ham fra saltholdigheten, og hans unger er heller ikke til gode . Kanskje en persons karakter, hvis han så salt fisk i søvne, ville slå penger og godhet, og hvis en fisk kom ut fra munnen hans, er det et ord han snakker fra butikkene i en kvinne, og den som ser en fisk som kom av hans minne fødte han en jente og den ferske, levende fisken, den førstefødte, og fisket på land, begikk uanstendighet, og det ble sagt at det var gode nyheter . Og å fiske fra vanndråper er alvorlig, og fra rent vann er det et levebrød, eller en sønn blir født for ham . Den som spiser levende fisk, får en konge . Og myk grillet fisk er et bytte og godt, for historien om Jesu bord, fred være med ham . Og det ble sagt at det er oppfyllelse av et behov eller svaret på en bønn eller et bredt levebrød, og hvis mannen er from, ellers er det en straff, og det grillede saltet reiser i jakten på kunnskap eller visdom, fordi Gud den allmektige sier : “Vi glemte hvalen deres. ” Og den som så at han mulket liten fisk i mel og stekte dem med fett, så er det passende. Det som ikke gagner ham og bruker på ærlige penger, og han blir lei av det til det blir deilige og hederlige penger . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så på fisken min en fisk som jeg og min tjener spiste fra ryggen og magen, sa hun, søk på tjeneren din, for det påvirker familien din . Så han søkte etter ham og fant Hurgel ….

…På landet, fjellene, jorda, landet, landsbyene, dets rolle, bygningene, palassene, fortene, fasilitetene, speilbildene, sandene, åsene, badene, kurvene, markedene, dets butikker, takene, portene, veiene, fengslene, salget, kirkene, brannhusene, korridorene og lignende. Verden er i verden, og himmelen er over det hinsidige, fordi verden er nærmere, og det hinsidige er forsinket, spesielt siden paradiset er på himmelen, og den velkjente jorden indikerer byen han er i, og dets folk og innbyggere . Og det indikerer reise, hvis det er en reist vei som ørkener og prairies, og indikerer en kvinne hvis hun er en av det han oppfatter hennes grenser, og han ser den første og den siste av dem . Og hun indikerer kvinnen og kona, fordi hun gikk inn, pløyde, sådde og vannet, så hun skulle bære, føde og legge planten til den var ferdig . Kanskje jorden var en mor fordi vi ble skapt av den . Den som eier et ukjent land, blir rik hvis han er fattig, gifter seg hvis han er singel, og han gifter seg hvis han er arbeider . Og hvis han selger land eller går ut av det til en annen, vil han dø hvis han er syk, spesielt hvis landet han flyttet til er ukjent, og han er fattig hvis han er velstående, spesielt hvis landet han delte seg med var gress. og beite, eller han dro fra en lære til en lære, hvis han var en tilsynsmann . Hvis han går ut fra tørt land til fruktbart land, så flytter han fra kjetteri til Sunnah, og hvis det er noe annet, er saken imot ham, og hvis han ser at han håper å reise, er det det han møter i sin reise, og hvis han ser ut som om jorden har splittet seg, så drar en ung mann fra den, fiendskap dukker opp blant folket. Hvis en gammel mann kom ut av den, var bestefaren lykkelig og fikk fruktbarhet, og hvis han så den splittes , ingenting kom ut av det og ingenting kom inn i det, en ond hendelse skjedde på jorden, og hvis syv kom ut av det, indikerte det utseendet til en urettferdig hersker, og hvis den kom ut levende, så forblir den plaget området . Og hvis landet var delt med planter, fikk dets fruktbarhet, og hvis han så at han gravde jorden og spiste av den, fikk han penger med list, for graving er svikefull, og hvis han ser et land som bryter opp med planten og han tror det er hans eie og gleder seg over det, han indikerer at han får det han ønsker og dør raskt, for Gud den allmektige sier : Selv om de gledet seg over det de hadde kommet, tok vi dem plutselig . ~ Og den som bretter landet med hånden, han skal få en besittelse, og det er blitt sagt at landets fold har fått en arv . Et smalt land, smalt levende . Og fra hans ord er jorden god, han oppnådd godt i religion og verden, og hennes mistenkelige ord av ukjent mening, penger av mistenksomhet ….

…Hvis han så at han tok av seg et klær for at de døde skulle bruke det, og klærne kom ut fra de levende, så ville han dø, og hvis klærne ikke kom ut av hans eiendom, og han ga det til sy den eller lage den, som ikke skadet ham . Og alt som de levende ser at han ga til de døde, er ikke like, bortsett fra i to utgaver : En av dem er at hvis han ser som om han ga den døde vannmelon, så vil bekymringen hans gå fra der den ikke telles . Det andre er at hvis han så at han ga sin onkel eller tante etter deres død i søvne, er han forpliktet til å betale bot og underholdsbidrag ….