Nummer ett : 1: Det kan indikere monoteisme og unikhet i kunnskap eller penger, og det kan indikere dårlig reise som kom uten linjer på grunn av hans ordtak, må Gud velsigne ham og gi ham fred: ( Den ene reisende er en djevel … )…

Nummer seks 6: Indikerer tvil om religion og kan indikere seier over fienden og etablering av argument mot motstanderen ….

Nummer fjorten 14: De hvite nettene…

Nummer fem 5: Han tviler på religion, fordi Gud den allmektige sier : (Og de sier fem, den sjette av dem er deres hund, stenet av det usynlige ). Det kan indikere en splittelse mellom ektefellene, fordi Gud den allmektige sier ( og de fem er at Guds forbannelse skal være over ham selv om det er fra de to løgnene ) og det kan indikere islams søyler…

Nummer hundre og tjue 120: Vi gyter en sjel til et foster…

Nummer hundre og tretti 130: ventetiden for sin avdøde ektemann…

…Tolv nummer 12: kan indikere bevaring av året fordi det er antall Sunnah-lønn ….

Nummer ti 10: Det kan indikere tiendedelen av Dhu al-Hijjah, forsoningen for en ed og manglende evne til å ofre under Hajj, fordi Gud den allmektige sier : ( Tre dager under Hajj og syv hvis du kommer tilbake )…

Nummer femten 15: De hvite nettene…

Nummer ni 9: Det kan indikere graviditet fordi det vanligvis er ni måneder, og det kan indikere å følge de som ikke er gode i det fordi den allmektige sa : ( Og det var ni ranger i Medina som ødelegger jorden …) og han kan oppdage viktig informasjon og rare fakta, spesielt hvis seeren leter etter det allmektige ordtaket : ( Og vi har kommet til Moses ni mirakler …)…

Nummer sju 7: Det kan indikere urettferdighet i et land fordi han, må Guds bønner og fred være over ham , sa (.. det er omgitt av syv land ) og det kan indikere en handling som krever bot, fordi Gud den allmektige sier : ( … og syv hvis du kommer tilbake )…

Nummer to 2: Det kan indikere seier over fienden fordi den Allmektige sier (de to andre ), og det kan indikere at det er snakk om å be i menigheten fordi den minste av menigheten er to, og det kan indikere ekteskap med et sekund for sitt ordtak ( to, tre og et kvartal )…

Nummer fire 4: kan indikere de hellige månedene, avslørte bøker og polygami i ekteskapet ….

Nummer førti 40: Han lovet en befaling og blir oppfylt på grunn av det allmektige ordtaket ( så tiden for hans Herre var fullført førti netter ) eller begynnelsen av svangerskapet, fordi han, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa ( den ene av dere samles i mors liv i fire dager med sæd …)….

Nummer tjue 20: Kan betegne seier over fienden fordi Gud den allmektige sier ( hvis det er tjue av dere )…

…Og den som ser en død person, bærer noe tungt, det vil si ved å bære det, da vil han få synder og tunge hæler, og det er ikke noe godt i ham som ser at de døde red på hesten sin eller kledde seg med sverdet eller kledde på seg , og alt dette kan være tap, villfarelse eller undertrykkelse ….

…Hvis en kvinne ser at en død mann har giftet seg med henne og bringer henne hjem til seg eller med seg, er det en reduksjon i pengene hennes, en endring i hennes situasjon og en atskillelse av hennes forhold . Hvis den avdøde kom inn i de dødes hus, er den ukjent fordi den dør . Hvis huset er kjent for de døde, blir det beskrevet som en reduksjon i pengene ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han har en død på ryggen, han vil ta seg av de dødes barn .~…

…Og den som ser at hans kone er død, han skal tolke sin kone .)…

…Og den som ser en vær, døde, det er en stor arabisk mann, og den som ser en vær som slakter og deler sitt kjøtt, den skal tolke en stor manns død og dele pengene sine ….

De syv er ingen Bmahmodh i verset ~ har syv porter, ~ sa Zain eller pilegrimsreise, og viste kanskje bekymring i den tiden det samme . Noen uttrykk sa at hvis en kvinne så at mens hun var gravid, ville hun bli frelst fordi hvis den fraskilte kvinnen føder, vil hun bli syv dager . Når det gjelder de åtte, er de ikke prisverdig fordi Gud den allmektige sier ~ syv netter og åtte dager er avgjørende. ~ Og det ble sagt at han nærmer seg en hersker eller en stor mann, og noen av uttrykkene sa at hvis tallet er på en en bestemt gruppe, og de er mistenksomme overfor dem, så er de det fordi Gud den allmektige sier ~ Syv og den åttende er deres hund .~ Når det gjelder de ni, er de ikke prisverdig for den allmektiges ordtak: “ Ni raser er ødelagte på jorden. ” Det ble sagt en uttalelse og et argument mot fiendene for den Allmektige som sa: “ Ni bevisvers . ” Og noen av dem sa at hvis noen av hans religion så svakhet, kan det tyde på at han har en tendens til avvisning . Når det gjelder de ti, er det velsignet og oppnåelsen av et religiøst og verdslig ønske om den allmektiges ordtak: ~Vi har gjort det trygt med ti ~ og det allmektige ordet ~ Disse er ti fullstendige. ” Det ble sagt at det er fullstendig og perfekt i saker ….

Tallet sytti 70: Det kan tyde på en dårlig gjerning, fordi Gud den allmektige sier : ( Så i en kjede av armene på sytti alen, gå den sammen ), og det indikerer overflod ….

Tallet fem hundre 500: kan betegne mange og bønner ved Al-Aqsa-moskeen ….

Et tall Å se tall i en drøm indikerer at det er ustabile arbeidsforhold som vil gi deg angst og bekymringer ….

Nei. Hvis du drømte om tall, indikerer dette stor mental nød og feil . Du vil være taperen på et stort kupp hvis du ikke tar vare på virksomheten din og samtalene dine ….

Tallet elleve og tretten 11-13: Det kan indikere dagene til al-Tashreeq eller de hvite nettene…

Tallet tre hundre og seksti 360: Det kan indikere kroppens ledd og det kan indikere nestekjærlighet, for han, fred og Guds velsignelser være over ham, sa : ( I enhver hilsen er kjærlighet …)…

Og de tre er ikke prisverdig . De fire er velsignet, og det er bra for den allmektige å si: ~ Det skal være tre, men han er den fjerde av dem .~ De fem åpenbaringene er gode og godartede . Når det gjelder de seks, gjør den noe i det som et resultat av at den allmektige sa: ~Han skapte himmelen og jorden på seks dager, ~ og kanskje det var en god tale som personen som hadde gjort av synet, ville holde eller fullføring av en ordre og tomheten til noe ….

Når det gjelder det ellevte, er det oppnåelsen av Mourad, den allmektige som sier: ~ Jeg har sett elleve stjerner, ~ og det ble sagt, brødre . Når det gjelder den tolvte, er det en forsinkelse i å nå det tiltenkte formålet, så skjer det etter det, fordi Gud den allmektige sier: “ Antallet måneder for Gud er tolv måneder. ” Det ble sagt at et år er fruktbart . Når det gjelder det trettende, er det ikke prisverdig, for det er månedens beste dager, måneders hold og problemets dager . Når det gjelder det fjortende, er det Mahmoud og Murad får, og Faraj ble sagt etter motgang . Når det gjelder det femtende, er det mangelen på den tiltenkte, og det ble sagt at en avvik fra nød til rettsvesenet og anskaffelse av fruktbarhet og lettelse . Når det gjelder den sekstende, indikerer det at Murad skjedde i løpet av tiden, og det ble sagt at noe er komplett . Når det gjelder det syttende, indikerer det at det som kom ut av det kom tilbake i korrupsjon, og at dets straff er prisverdig, og det ble sagt Hajj og fullførelsen . Når det gjelder de atten, er de ikke prisverdige, og det er blitt sagt at det er kontakter med konger og store mennesker . Den nittende Fajsomh med folket i verset, ~ den nitten ~ og fortalte agenter hørte lydige ….

Når det gjelder hundre, seiret han over fiendene, og Murad oppnådde Allmektighetens ordtak: ~ Hundre pasienter, de vil beseire to hundre , ~ og kanskje anklagen om hor er indikert av den allmektige ordtaket, ~ Så de pisker hver og en av dem hundre vippene . ~ Og den som tror at hundre piller blir gitt til ham, slik at han får godhet, velsignelse, trøst og levebrød, fordi Gud den allmektige sier: ~ I hver spike hundre piller , ~ og det ble sagt at han skulle gis til en gruppe . Når det gjelder de to hundre, er det en manglende evne til å vinne seieren over fienden, fordi Gud den allmektige sier: ~De skal beseire to hundre .~ Når det gjelder de tre hundre, er det en tiltenkt forekomst i løpet av en lang periode med det allmektige ordtaket: ~Og de ble i hulen i tre hundre år .~ Når det gjelder de fire hundre, seiret han over fiendene fordi profeten, fred være med ham, sa : Den beste av brigadene er fire hundre, og den beste av hærene er fire tusen . Når det gjelder de fem hundre, stopper ting ….