…En visjon om farens skatt 81 – Han sa : En mann fortalte meg at jeg ikke tenker på det som en løgn. Han sa : En kvinne fra folket i denne verden hyret meg til å rive huset hennes og bygge det med kjente penger. Så da jeg tok rivingen, var hun og den som var sammen med henne tvunget til å gjøre det, så jeg sa : Av Gud, jeg har pengene mine i dette huset, men min far døde og ble igjen. Vi fant ikke mye for ham, så Jeg var redd for at pengene hans ble begravet, så jeg rivte huset for å finne noe. Noen av menneskene som deltok sa til henne : Du har savnet det som er lettere for deg enn dette . Hun sa : Hva er det? Han sa : Så hvis du går til en maskin og spør ham om jeg vil gi deg historien din i kveld, så kanskje han vil se faren din og fortelle deg hvor pengene hans er, uten tretthet eller kostnad, så jeg gikk til ham og kom tilbake og hevdet at han skrev navnet hennes og farens navn sammen med ham. Da han kom fra neste dag på jobb og kvinnen kom fra mannen og sa : Mannen fortalte meg at jeg så faren din si pengene i fordypningen , sa han : Så vi gravde under fordypningen og sidene til en sprekk kom til meg, og hvis pengene var i det , sa han : Vi tok forbauselse og kvinnen undervurderte det jeg fant og sa : Min fars penger var mer enn dette, men jeg gikk tilbake til ham , så hun gikk og jeg fortalte ham, så ba jeg ham om å komme tilbake . det var morgen kom og sa : han fortalte henne at din far forteller deg Ahfra henhold Jabiya firkanten som i olje butikken , sa : hun åpnet butikken. Hvis Bjabah firkantet hjørnet Vazlnaha og gravde under det og fant Cozza store Vokzth, så så lenge deres grådighet etter tilbakevendende handlinger og jeg gjorde det, gikk hun tilbake fra ham og mørket Hun sa : Han hevdet at han så ham mens han fortalte ham: ~Jeg tok det som var bestemt for henne.~ Når det gjelder det som var igjen, satt en goblin fra jinnet på ham som beskyttet meg mot ham….

…Den som i en drøm ser at han er en opplysning på badet og badet, da blir han betalt av en gjeld han skylder, og hvis han er overveldet, er tristheten hans borte, og hvis han er redd for sikkerhet, og hvis han er syk, han blir kurert, og hvis han er en slave som er frigjort, og hvis han ikke utførte Hajj, er dette hvis lyset barberte ham, så flyr det Blomsten er en sky som ikke blir igjen, og det er ikke tilfelle for den personen som blomsten har barbert håret, hvis han er rik, er pengene hans borte, og hvis en opplysning er over hele kroppen uten ansiktet hans, så vil han dø . Hvis en opplysning ikke har hår på kroppen mens han er våken, og lyset barberer ham med unntak av kjønnshåret, så dør han, pengene hans er borte, og konene hans blir igjen . Og opplysning i stedet for Sunnah hvis det går med kjønnshåret er et tegn på vulva, og hvis det ikke går med kjønnshår, er det bevis på å opphøre religion og øke tristhet . Og hvis han er fattig, er han uunnværlig og lettet over ham, og hvis lyset barberer en del av det og etterlater noe av det, vil noe av hans nød bli frigjort fra ham, og noe av det vil forbli, og han vil gå fra hans penger, eller hans nåde og autoritet vil bli fjernet fra ham, og noe av det vil bli værende . Brannopplysningen er den som ser i drømmen at han lager en ovn, så vil han få fortjeneste i pengene sine og en fordel i seg selv . Hvis han ser i kongens hus en opplysning, så hvis kongen har et problem med opplysning og blir ledet til det, og hvis han har fiender som er seirende . Hvis han så at han bygde en opplysning og staten hadde mennesker, ville han få mandatet og makten . Den som slår en opplysning uten aske, vil gifte seg med en kvinne som ikke er god . Tanoor er av forskjellige typer, og hver opplysning har en tolkning. Grillovnen indikerer fengsel, og den som er i intensitet indikerer det . Hans frelse og vennlighet . Tanoor al-sla’at betegner den lærde imamen som problemene er adressert til, og hver og en får noe å helbrede sin sjel . Og guarlampen indikerer kyllingfabrikken . Og den som så at han hadde en opplysning om vinteren mens han brant med ilden, antydet kledningen, trøst og fordel og spiste andre frukter enn fargene deres, og hvis det var om sommeren, indikerte han sykdommer med varme og blodsutgytelse, og bekymringer og sinne . Og kanskje refererer opplysningen til magen når den kastes i den ….

…Det er i en drøm fra essensen av kvinner . Den som så at han ga vann i en kopp, han ble født i mors mors liv . Hvis han ser koppen ødelagt og vannet blir igjen, er det kvinnens død og barnets overlevelse i magen . Hvis vannet er borte og koppen er igjen, er det barnets død og morens sikkerhet . En ødelagt kopp kan indikere vanningens død . Og den som ser at han fikk en kopp mens han var syk, og drakk vin, vann, sennep, bitter melon eller tålmodighet i den, så er det maniakoppen . Se også syltetøy og krus ….

…Det er i en drøm betegner en kvinne eller en tjener . Og kanskje indikerte glasskrus utseendet til skjulte gjenstander . Et fullt krus indikerer en gravid kvinne. Hvis vannet sprer seg, vil graviditeten hennes falle, og hvis kruset brytes, vil kvinnen dø . Og den som ser et krus i hånden hans, og kruset faller fra hånden og knekker, og vannet blir igjen i hans hånd, så føder hans kone en gutt og dør, og sønnen hennes blir igjen, og hvis han gir kruset og vann er borte, så dør barnet og kvinnen får . Og kruset er i gang . Og krus fra essensen av kvinner . Glasskrus kan indikere alvorlighetsgrad på grunn av deres brytning . Og den som ser at han spiser briller, han vil komme i stor nød, og den som knekker begeret hans, vil dø hans ben . Se også Al-Qab ….

…Hvete : er tillatte penger i trøbbel og vanskeligheter, og å kjøpe hvete indikerer at pengene har blitt truffet med en økning i barna. Å dyrke hvete er et verk til glede for den allmektige Gud, og å streve for å dyrke det indikerer jihad . Hvis han ser det som om han sådde hvete og dyrket bygg, indikerer det at det er bedre på utsiden enn det er inni . Så han bygg og hvete vokser, er saken imot den første . Og hvis han sådde hvete og dyrket blod, ville han spise rente . Og den grønne piggen som fruktbarer sunnah, og den tørre piggen som vokser på benet er den ufruktbare solen, fordi Gud den allmektige sa i historien om Josef og piggen i en persons hånd, eller i et terskegulv eller i en container, penger som eieren får av andres inntjening, eller kunnskap som han lærer . Det ble fortalt at jeg liker Hamadan så ut som om han hadde solgt hvete til bygg, så fortalte han al-Shabi om sin visjon og sa : Han erstattet poesi med Koranen . Og den som henter Al-Sanabel-skillet fra en plantasje som kjenner eieren, han vil ha penger skilt fra eieren . Hvis han ser at såingen høstes på et annet tidspunkt, indikerer dette døden i den leiren eller krigen . Hvis ørene er null, indikerer det eldstens død . Hvis det er grønt, er det ungdommens død eller drap . Og hveten i sengen er kvinnens tau, og det ble sagt at den som så at han plantet avlinger, var hans kones tau. Hvis han ser at han brøyter på andres land og han kjenner eieren av det, gifter han seg med sin kone . Og den som sår et frø i sin egen tid, han har gjort et godt arbeid . Hvis han var en wali som oppnådde en makt, hvis han var en kjøpmann som oppnådde fortjeneste, og hvis han var en vulgær, ble han en muldyr, og hvis han var en asketisk som oppnådde fromhet . Hvis det han sådde vokser, er nyhetene akseptable, og hvis han høster det, vil han bli belønnet . Den som ser at han spiser kokt eller tørr hvete, han vil bli skuffet . Den som ser at magen, huden eller munnen hans er fylt med tørr eller kokt hvete, så er det hans livs død, ellers, for det som er igjen i ham, blir det som er igjen av livet hans . Og den som gikk blant en mønstret plante, han gikk blant rekkene til Mujahideen . Og det ble sagt at transplantasjonen er arbeidet til Adams sønner, hvis det er kjent, er dets posisjon lik transplantasjonsstedene i lengden . Det sies i ordtaket : ~Den som sår godt, høster lykke, og den som sår ondt, høster anger .~ Dikteren sa : Hvis du ikke så og så en skurker … du angret på forsømmelsen på såtidspunktet, og hvis såingen brøt denne egenskapen, er det menn som samles i krig . De høstede drept . Gud, må han bli herliggjort og opphøyet, sa: “ Dette ligner dem i Toraen og deres likhet i Bibelen, som et frø som førte ut kysten av den, så hyllet den, så den utnyttet den .” Hvis han så at han spiste fuktig grønn hvete, så er han god og eremitt i religionen . Og den som ser at han har et kjent frø, så er det hans arbeid i hans religion eller verden . Av noe av dette, hva ble utledet av ordene til visjonens eier og dens direktør, og hvis det var i hans religion, så er belønningen for hans arbeid i hans religion i mengden av plantingen, dens mengde og dens fordel, og hvis det var i hans verden, var det en sum penger som ville bli for ham og en belønning for arbeid . Hvis hans arbeid er i hans verdslige saker, og han ser plagget sitt i samsvar med det han ser fra plantetilstanden, forblir de pengene samlet inn til kjærligheten kommer ut av spissen, og hvis de går ut, blir pengene skilt ut fra sin første tilstand, bortsett fra at det er hederlig av penger i vanskeligheter eller bedrag, spesielt hvis det var hvete, og hvis det var bygg, er det det fineste, og det gratuleres med kroppens helse og forsyningens lette . Hvis det er nøyaktig, er det penger som tas for gitt, og det er bedre enn hvete og bedre enn brød, fordi brødet har blitt berørt av ilden ….

…Og det ble fortalt at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, så og sank ned på Taif, som om han hadde tatt med seg et krus melk og lagt det mellom hendene, så han satte kruset . Så Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, sa : O Guds sendebud, jeg tror ikke du har rett fra Ta’if i året ditt, dette er noe. Han sa : Ja, han ga meg ikke tillatelse til det, så måtte han, velsigne ham og gi ham fred, igjen . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så melk av melk som ble ført inn til den ble lagt, så kom en annen og la den i den . Han utvidet den, så jeg fikk vennene mine, og jeg spiste av skummet, snudde hodet på en kamel og fikk oss til å spise det med honning . Han sa : Når det gjelder melk, er det fitrah, og når det gjelder den som hellte det i det, utvidet han det, så ingenting kom inn i fitrah, og som den som fortærte deg med skummet, sa Gud den allmektige : “ Når det gjelder smøret, vil det gå til spille . ” Når det gjelder en kamel, er det en arabisk mann, og det er ingenting i en kamel som er større enn hodet, og arabernes hode er den troende, og du bakbiter ham og spiser hans kjøtt. Når det gjelder kjære, er det noe du pryder ordene dine med . Og det var i tiden til Omar bin Abdul Aziz, må Gud være fornøyd med ham . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg ammet, og han sa : Hva gjør du? Han sa : Jeg vil være sammen med min Herre i butikken. Han sa : Frykt Gud med dine herres penger . Uday ibn Arta’t så en ludder som passerte ham mens han var på døren til huset hans, og han tilbød ham melk, men han godtok ikke . Så ble han tilbudt en gang til, men han godtok ikke . Han ble tilbudt ham igjen , så han aksepterte det, så Sirin sa : Det er bestikkelse han ikke godtok. Så kom han tilbake og aksepterte det og tok det . Og de troendes øverstkommanderende så Harun al-Rashid, som i Haram, hvilte han fra sektene til en doe . Al-Kirmani spurte muntlig om hennes tolkning, og han sa : O Commander of the Faithful, amming etter avvenning er fengslet i fengsel, og din likhet er ikke fengslet, men du blir fengslet med kjærligheten til en tjenestepike som har blitt forbudt . Det var slik . Når det gjelder neseblod : hvis det er mye tynt, indikerer det permanent pengeskade . Og hvis det var tykt, indikerer det et fall som vil bli født av det . Hvis han ser at nesen rykker, og hans samvittighet er at Herren gagner ham, vil han slå ham godt fra sjefen . Hvis hans samvittighet er at han skader ham, slår han ondt fra sjefen sin, og han vil være en plage for ham, og etter ham vil han lide skade . Hvis han er hodet, kan han se med kroppen så mye som han så av styrke og svakhet, og overflod av blod og dets lite . Hvis du rister en dråpe eller to, er det en fordel . Hvis han ser et pund eller to pund, og hans samvittighet er at det er en fordel for kroppen hans, så er kroppens helse gyldigheten av religionen, så den kommer ut av synd og hans religion er riktig . Hvis det er i hans samvittighet at han skader ham i kroppen sin, er skaden på kroppen skade på gjelden eller ervervelsen av en synd . Hvis hans styrke er borte etter at blodet er ute, mangler han, og hvis han er sterk, er han rik, for styrke er mannens rikdom . Hvis han flekker klærne med blodet sitt, vil han falle i urettferdighet som et resultat av det . Hvis du ikke flekker noe, er den som gjør det fri for synd . Hvis han ser neseblod drypper på veien, betaler han zakat-penger og gjør veldedighet på gaten . Det ble sagt at neseblodet er en skattehit, og nyset er sikkert ….

…Når det gjelder kister og kar, den som ser at han har kjøpt en kiste, gitt den til ham eller sendt til ham fra himmelen, han vil bli velsignet med besittelse, kunnskap, drøm, næring og ro. Kisten kan være mannens kone eller hans butikk. Hvis han ser at det har skjedd en ulykke i dem, eller den som ser en goula, et plagg, en sekk eller lignende Av karene, er det en beholder for hva som er i den av noe, og kanskje det var menneskets hjerte en beholder for det som er i det gode eller onde, og den som ser at vesken hans har revet gjennom bunnen og gått fra den, så er posen hans kropp og pengene er hans sjel, så er han uunngåelig tapt og den som ser at han bærer en tom pose er utløpt i sin alder, og den som ser at han har kjøpt en feil eller et krus eller lignende, så gifter han seg med en kvinne, og den som ser at han bærer noe fra knust glass, så har han penger, og den som ser at han har et krus med vann i hånden og faller fra hånden og bryter og vannet blir igjen i hans hånd, så føder hans kone en gutt og sønnen hennes blir igjen og den som ser potter i huset hans Urter eller panner eller gryter eller panner, og folk er kjent med dem. Hvis det er en syk person som døde, og hvis pasienten spiser av dem, er dette bevis på hans død. Grytene kan være et tegn på verdien av huset og antallet til mannen hennes, og den som ser at han tørker av lampen eller fikser filamentet, det er en god nyhet for ham om synets sikkerhet, helsen til hans søker og den som ser i Canon, makt eller Masrjiah, god eller dårlig korrupsjon Verdien av dette ligger i husets verdier, og den som ser noe fra kanner, ritualer, omstendigheter og redskaper, fordi de alle er kvinner og tjenere, det han så på dem av godhet eller fordervelse, så blir dette tolket i tjenerne og slaverne, og øksen er en tjener og salvelsen er en tjener….

…Og den som ser at skjegget hans har vokst lenger enn skjebnen, det er deres bekymring og nød, og det ble sagt religion og religion, og det ble sagt letthet, idioitet og mangel på sinn, og hvis han så det reduseres og nedgangen var ikke opprørende for henne, dette indikerer oppfyllelsen av hans religion og mangelen på hans bekymring. Hans religion eller bekymrede er borte. Andre sa at det er veldig mislikt å se dette, og den som ser at noe av skjegget hans er trukket ut og stedet har blitt mangelfullt, eller at det har blitt ufruktbart, så han mangler sin rett i alle henseender, og den som ser det han plukket skjegget sitt, dette er hans penger ødelegger det med hånden og ødelegger det. Hvis han er syk, uskyldig eller gjeldsbetalt, har betalt gjelden eller er bekymret, er bekymringen borte, og det sies at dette mislikes veldig, og den som ser skjegget sitt som en tredjedel av hårene til det meste, er en økning i sin fromhet og verdighet, og hvis han ser at det har blitt veldig hvitt, så er han svak i styrke og en reduksjon i penger, og den som ser at han er ung og har returnert Skjegget hans er svart, så han ser det han ikke liker, og noen av dem sa at det å se grått hår for unge mennesker tolkes av ankomsten av en fraværende. Det ble sagt at gråheten er lang levetid, og den som ser at den plukker gråheten, er i strid med Sunnah og undervurderer godhetens folk. Han plukket armhulene sine var den beste og som så at armhulen hans var lang. Det er ikke lik i religionen, og den som tror at han plukket kjønnshåret, så får han bøter med penger eller sløses bort på et feilplassert sted, og hvis han ser at han fjernet noe fra det med et lys, hvis han er rik, er hans rikdom og kraft borte, og hvis han er fattig, er han rik, og hvis noen er igjen og noen igjen, vil noe av hans nåde bli forsinket og det sies den som så at barberingen jeg led med en barberhøvel, er det prisverdig, og hvis kvinnen ser det, vil hun gjøre det bra fra mannen sin, og hvis han ser at han blir plukket fra brystet eller fra bakhodet, hvis han har tillit til at han utfører til eieren, og den som ser at han kammer håret med en kam, blir han herliggjort og tilstand, og hvis han ser at han har hår på et sted der hår ikke vokser, da Det indikerer forekomsten av en gjeld, og noen av dem sa at hvis en person så at håret sprang fra tungen hans, det er visdom og en påstand med mindre den går utover grensen og kommer tilbake til bekymring. Noen av dem sa at øyelokk, øre- og nesehår er bra med mindre det overskrider grensen, og de sa også at hvis en person fjerner hår fra et sted som krever fjerning, er det ikke noe galt med det, og hvis han fjerner det fra et sted hvor han er bra, det er ikke Mahmoud. Og den som ser en ung person hvis bart har vokst, indikerer styrke og arroganse. Og den som ser en kvinne som har dyrket bart, hun føder en gutt, og hvis hun ikke er gravid, føder hun ikke. På samme måte, hvis han ser at hun har fått skjegg, men hvis hun har en sønn som dominerer sitt folk, og hvis hun er enke, blir hun gift eller gift, blir hun enke og er plaget av nød og sølv Selv om noen ser at håret hans har blitt ungt, så er det en økning i gjelden hans, og det ble sagt mangel på penger, og den som ser at han har brukt noe av håret sitt med olje, så har han pynt med mindre det strømmer, og hvis det slippes ut, så er det uklarhet, og hvis han finner en lukt, er det et godt kompliment, og den som ser at hodet er deprimert, han vil se noen av feilene sine. Og den som ser at han er kammet og en lus falt fra ham, så bruker han penger fra en arv som har smittet ham, eller det oppstår en mangel fra ham, og den som ser at hår har vokst på håndflaten, dette er en fordel som kommer inn i ham og håret i brystet er visdom…

…Og den som ser at han skriver med en penn mens han er min mor, det er ikke noe godt i det, og det kan indikere hans nært forestående død ….

…Stemme Hvis du hører stemmer i en drøm, vil ting vise seg til din fordel, og du vil tilbringe et bekymringsløst liv hvis stemmene er rolige og ømme . Når det gjelder høye sinte stemmer, betyr de tristhet, bekymring og motgang . Gråtelyder i en drøm betyr at plutselig sinne vil skade en venn stor skade . Hvis du hører Guds røst, vil du prøve hardt å leve et anstendig og hederlig liv borte fra egoisme, og du vil få respekt for rasjonelle mennesker . Hvis en mor hører sønnens stemme, betyr dette at elendighet, tristhet og tvil nærmer seg henne . Hvis du hører en advarselstemme som roper til deg, forutsier dette ulykke og vanskeligheter for deg eller noen nær deg . Hvis du kan skille lyden, indikerer dette en smertefull ulykke eller sykdom på grunn av død eller tap ….

…Luft : kanskje angitt med navnet hans . Den som ser seg selv i ham stående, sitte eller søke, da er han på innfall av sin religion, eller i bedrag i sin verden, og sin ånd å vandre der hans arbeid i luften eller i en tilstand av våkenhet, og hans håper, hvis han er i sin kjetteri, så er han hans kjetter, og hvis han er en utro autoritet, så vil hans gjeld bli ødelagt med ham, ellers vil han frykte for sin sjel med ham, og hvis han er i sjøskipet , han er redd for skade . Og hvis han var på reise, fikk han frykt . Og hvis han er syk, presiderer han fortapelse, og hvis han faller fra sitt sted, vil han bli skadet i sin tilstand og falle i hans gjerninger, fordi Gud den allmektige sier : “ Eller vinden blåser på et knust sted. ” Hvis han dør i spontanabort, er dette den høyeste oppnåelsen av målet som den som dør, kjetteri eller dreper eller så . Og når det gjelder luften for å bygge en struktur, eller for å slå en planke i den, eller for å installere et dyr eller et hjul i den, og hvis en syk person døde, eller med ham, døde en pasient, og det er hans kiste og grav , hvis det var grønt, var han martyr, og hvis han så det som en hersker eller hersker, er han isolert fra sitt arbeid Eller mistet han makten sin ved død eller liv, og hvis han så at han som hadde ekteskapskontrakt eller bygget sin familie, så blir han lurt med henne, og uten sikkerhet fra henne, og hvis han ser at hvem som er i sjøen, hans skip er skadet, eller hans fiende blir tatt til fange, eller noen overvåker fortapelsen. De to tingene . Dette kan indikere en korrupt handling som han gjorde uten kunnskap eller Sunnah, hvis han ikke bygde den på et fundament, og heller ikke hans telt eller pensjon var basert på en beslutning . Når det gjelder å fly i luften, indikerer det reise i sjøen eller på land . Hvis det var med en vinge, så er det sterkere for eieren, og det er trygt for ham og mer tydelig, da kan vingen hans være penger han tar opp, en hersker som reiser i armene og under hans vinge . Det samme gjelder svømming i luften, og det kan også indikere om den er uten vinge, å lure hva som kommer inn i form av jihad, beregning eller reise annet enn reisetidspunktet, på land eller sjø, og den som ser at han flyr tilfeldig på himmelen, han reiste langt unna eller fikk ære . Når det gjelder hoppet, indikerer det overføringen fra det som er i det til andre, enten fra marked til annet, fra hus til lokalitet, eller fra arbeid til annet, i henhold til omfanget av de to stedene. Hvis han hopper fra moske til marked, vil han foretrekke verden fremover, og hvis det er fra marked til marked En moske, i motsetning til det, og å fly i luften kan stige til de som mangedobler ambisjoner og håp, og blir et rør . Fra sted til sted, forvandlet fra stat til stat . Det fjerne hoppet er en lang reise, så hvis hoppet hans avhenger av en pinne, stoler han på en sterk mann . Når det gjelder luftens farger, hvis den søkendes øyne ble svarte til han ikke så himmelen, så hvis hans syn var den mørkeste mellom ham og hodene over ham, så hvis han ikke tildelte ham til et hode, øynene hans ble blindet og blikket ble blokkert av veiledningens lys, og hvis synet var av verden og de gråt i en drøm eller gråt eller de bønnfaller, med intensitet som faller ned på dem så mye som mørket, enten lidelse eller dysterhet eller ujevnhet og ujevnhet . Det samme gjelder rødhet, og araberne sier tørrhetsåret : et støvete år, for støvet å stige til meg fra tørrhetsgraden, så luften er i øynene til de sultne, og han forestiller seg at det er røyk i det, så hvordan hvis den som mørker luften fra den er røyk, så er det en plage fra ufrukthet eller noe annet, og når det gjelder tåke, er det forvirring og oppvigling Folk blir overveldet av forvirring ….

Og den som ser en nymåne en nyfødt, blir født for ham, og hvis han ser den, faller han til bakken, og en lærd dør, eller en konge ser den, kjemper, og hvis en mann ser halvmånen uten noen andre, han dør før og den som ser månen i et rom gifter seg med en mann eller en kvinne, og fullmånen og dens lys vil være til fordel for folk

…Og den som ser det som om øynene hans er trukket ut, han vil lide noe av det hans øye innrømmer, og når det gjelder blindhet, er det en vrangforestilling i religion og skader på penger fra siden til noen gjenger . Og det ble sagt hvem som så at han var blind, for hvis han var fattig, ville hun få rikdom, og blindhet indikerer at hun glemte Koranen, fordi Gud den allmektige sa : “ Herre, hvorfor gjorde du meg blind? ” Verset . Hvis han ser ut som om en person har blindet ham, villeder han ham og fjerner ham fra sin mening . Og å se en blind kafir indikerer et tap som rammer ham, bekymring eller sorg . Og hvis han ser ut som om han er blind, blind i nye klær, så dør han . Og hvis en blind mann ser at en mann har behandlet ham og ser hans syn, så leder han ham til det som har fordeler og angrer . Og kanskje å se blindhet antydet sløvheten til hannen . Hvis han ser mørkhet i øyet med hvithet, indikerer han en dysterhet og de plager ham . Det ble fortalt at en mann kom til Jaafar al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, og sa : Jeg så som om jeg hadde hvitt i øynene . Han sa : Du vil oppleve mangel på penger, og du savner noe du håper på . Og hvis noen av hans slektninger er fraværende fra ham, hvis den fraværende kom mens han var blind, dør visjonens person fordi hans visjoner indikerer at den blinde kommer på besøk, og det ble sagt at uskarpheten fra øynene fra den andre hvitheten enn ham indikerer stor tristhet som rammer den visjonære og er tålmodig med den på grunn av Jakobs historie om ham Fred . Og den som ser som om svart vann stammer ned fra øynene og ikke ser noe, hans visjoner indikerer hans mangel på beskjedenhet, fordi øyet er gjenstand for sjenanse . Når det gjelder problemet i ansiktet fra stygghet og sprekker, er det en indikasjon på beskjedenhet og mangel på det, akkurat som et godt ansikt er bevis på beskjedenhet i tolkningen . Og et gult ansikt, bevis på sorg som rammer visjonæren . Og fregner i ansiktet, bevis på hyppige synder . Når det gjelder nesen, den som ser at en person har stukket nesen, han snakker til ham med ord som han tvinger nesen til . Og det ble sagt at stubben i nesen har sin opprinnelse, noe som indikerer stubbenes død, og det ble sagt at dette indikerer dødsfallet til en kvinne som hadde en stubbe, hvis hun hadde graviditet, og det ble sagt at nesestubben er at den lider av tap, for hvis nesen fra den viser stygghet, og handelsmannen hvis han ser det som om nesen er en stubbe, taper han i sin handel ….

…Når det gjelder cupping, er det tillit, tilstand, isolasjon, penger eller flukt fra nød, og den som ser at han har cupped, så tar han en tillit eller skriver en bok om det, og hvis han er uskyldig syk og den som ser at han har kuppet og baldakinen hans er farget med blodet hans, så dør han og Abu Saeed predikanten sa at kupping til guvernøren er isolert og kanskje penger vil gå i en fordel eller en frelse fra nød, og hvis han så at han hadde kuppet kupping og var i varetekt, så skiltes han, og den som så at han hadde kuppet kupping og ingenting kom ut av det, så begravde han det han ikke kunne ledes til eller betalte et depositum til noen som ikke returnerte det til ham. Hans kone eller han dør, og den som ser et cupping, han vil bli frelst fra ondskap eller frykt…

…Når det gjelder spindelen, indikerer det jenta, og hvis en kvinne så at hun tok en spindel i hånden hvis hun var gravid, føder hun en jente eller moren hennes føder en jente, ellers en kvinne fra sine slektninger hvis hun er gravid, og hvis en kvinne ser at hun har to vekter i hånden, vil hun gifte seg med henne og søsteren, og hvis en kvinne ser at det er ødelagt, dør datteren hennes eller søsteren hennes dør ….

…Og Jaafar al-Sadiq sa: Visjonen om hodet indikerer de tolv ansiktene til en høvding og en menighet, en far, en mor, en imam, en prins, en lærd, penger, en gutt, en gutt, en hushjelp og en kvinne ….

…Jaafar Al-Sadiq sa at visjonen om sinnet og sjelen refererer til seks aspekter av formue, et land, en far, en mor, penger og ære ….

…Klander : Det indikerer kjærlighet og synger : Hvis vanære er borte, er det ikke hengivenhet … og vennlighet forblir så lenge vanære er igjen. Hvis han ser ut som om han skylder på seg selv, så gjør han en handling som han angrer på og klandrer seg selv for, fordi Gud den allmektige sier : ~ Den dagen hver sjel kommer for å argumentere for seg selv .~…