…Hva er grunnlaget for det i hjertet av mening i uttrykket , som gråt uttrykke glede , og død i livet? Som er vanlig blant uttrykk for uttrykksmetoder ; Uttrykk i hjertet av mening , som gråt krysset over med glede , og død uttrykke liv , og dette ser jeg bruk når det er en dårlig mening , det blir optimisme , og hva jeg har funnet fra bevis som støtter denne tilnærmingen er hva som kom i ordet fra den høyeste : ( Hvis Gud viser dem litt i drømmen din, og hvis han viser dem mye, ville du mislykkes og du ville være løsrevet i saken. Men Gud velsigner deg, han er klar over de samme brystene (43), og som han viser dem når du møttes litt i øynene dine og reduserer deg i deres øyne, slik at Gud bestemmer en sak som var i kraft, og for Gud vil saker komme tilbake (44) ( Al-Anfal : 43, 44). Mujahid sa : Gud viste dem livet i en liten søvn . Han ba profeten være fred med ham ledsagere som ble festet til dem . Sayyid Qutb sa : synet er oppriktig i reell betydning , en liten profet fulgte etter. dem og de er mange tall , men få musikken deres , litt tyngde i kampen … osv . Som s arties ansikt tilsvarer ansikt gjentatt syn, profetisk oppriktig i det makroskopiske bildet av de to sidene , slik at de troende ser de vantro noen få , og ser de vantro de trofaste få , slik at begge lagene Aggrey skal gå til kamp . grunnen til at de vantro ser de trofaste få ; som Razi sa : ikke forberede vantro Ka klare , og Ajtraoa troende Avhengig av meg fortalte jeg dem , så overrasket og forvirret folkemengden dem . . . Inntil han sa : Det er en motstand i å minimere de to partiene kjent som meditasjon . Hvis de vantro faktisk var mange , og de troende var få , og profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, hadde noen få i synet , kom han til stor visdom , det vil si at Gud tør de troende mot de vantro på slagmarken , og dette hjalp de troende til å oppnå seier , og Gud vet best . Og det er et bilde i nærheten av dette , slik at slektninger noen ganger handler på vegne av hverandre i en drøm , så vi kan se onkelen , og betydningen er en annen onkel , og vi kan se en av brødrene , og betydningen blir brukt på en annen bror , og så videre ….

…Når det gjelder gråt : Det ble fortalt på autoritet fra Ibn Sirin at hun sa : Å gråte i søvn er et øyeeple, og hvis det ledsages av gråt, sorg og dans, blir det ikke berømmet ….

…Og den som ser at en sønn eller datter kom ut av magen, så kommer dette fra ham, og hans husstand vil seire ….

…Og gråt : med øye, latter og glede . Og hvis han hyler, skriker eller klirrer, så er det ulykke og lettelse ….

…Hvis du drømte om datteren din, indikerer dette at flere urovekkende hendelser vil åpne for moro og harmoni . Hvis datteren din ikke oppfyller dine ønsker i drømmen, vil hun av en eller annen grunn lide sinne og anger ….

Og den som ser at søsteren ropte på taket hans, hvis det var en gang, så indikerer han nyheten om de fraværende, og hvis det var to ganger, er det ikke prisverdig, og hvis det var tre ganger, indikerer det gode nyheter ….

Hvis han ser ut som om de sørger for en død guvernør og river klærne og rister støv på hodet, misbruker denne guvernøren sin autoritet ….

Og den som ser at han døde og ble gravlagt, og ingen sørget for ham, og ingen fulgte begravelsen hans og ikke ble vasket, det indikerer at han ikke var bygd i noe av det som hadde blitt ødelagt fra huset hans, med mindre det var noen annet enn ham, så kan han bygge den ….

…Kirken : er veiledende for kirkegården, skjøgenes hus, vinbutikken, utroskapets og kjetteriets hus, musikkinstrumentets hus, klagesang og sang, sorgens hus, svarthet og klagesang, og i helvetes bolig av de som var ulydige mot sin Herre og fengselet, og den som ser seg selv i en kirke, hvis han er i den og husker Gud allmektig eller gråt Eller ber han til Kaaba, så går han inn på kirkegården for å besøke de døde eller for å be på en begravelse . Og hvis han gråt av gråt eller var gravid med tegn på bekymringer, ville han bli fengslet . Hvis han ser en død person i helvete, blir han fengslet med ulydige . Hvis han kom inn i det levende som en muezzin eller etter Koranen, hvis han var i en jihad, beseiret han og de som var med ham fiendens land, og hvis han var i en metropol, kom han inn i sitt folk i ulydighet eller kjetteri og ateisme, så formante han dem, husket dem og utførte deres pilegrimsreise og utførte Guds argument i dem . Og hvis han er en som ser dem og ber med sine bønner og gjør sine gjerninger, så hvis han var en mann som blandet mennesker med vantro, kjetteri, hor, vin eller en stor synd, som sang, banding og å slå slips og trommel, spesielt hvis han hadde kastet seg ned med dem til korset fordi det er av tre . Og hvis en kvinne deltok på et bryllup som hadde harper og trommer, blandet hun seg med dem, eller ved en begravelse med sprekker, svarthet, sorg og gråt, så hun delte med dem ….

…Hvis noen ser ansiktet hans svart og han bruker hvite klær, indikerer hans visjoner at han føder en datter, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis en av dem forkynner for kvinnen, vil ansiktet hans forbli svart .~ Kommandanten for de troende så Mahdi, må Gud nåde ham i søvnen, som om ansiktet hans var svart, så han så i panikk og ringte Ibrahim bin Abdullah al-Kirmani, så han kom opp til ham fra Sherjan, og han fortalte ham sine visjoner, og han sa : Du vil få en datter, og han resiterte dette verset, og hun fødte ham en datter den kvelden, så han var glad Fra det og hans beste pris ….

…Og den som så venstre ben, ble skadet, ødelagt eller forskjøvet, og hvis det var et sår og han hadde en datter, forlovet hun seg . Og hvis han ikke har en datter, vil det bli født en datter for ham,…

Gråt indikerer i en drøm predikanten . Å høre gråt indikerer åpningen av et kunif som den stinkende duften lukter fra . Det ble sagt : klagende lyd fra hunder . Og lyden av den jamrende stemmen er lyden av ilden, tamburinen og cymbalene gråter . Kanskje det var bevis på bryllupet med musikkinstrumenter og sang . Og livlige sørgende skal ikke berømmes i alle fall . Og den som ser et sted hvor han sørger, det er en forandring, ulykke og dårlig kontemplasjon, som blir avskåret av inkluderingen av hans følgesvenner . Og den som ser at han sørger for en død person, dette indikerer glede og glede . Å klage er å fremprovosere oppstandelse fra gråt, og det kan være et tegn på misvisende veiledning eller frafall fra religion . Kanskje refererer klaget til fløyte eller fløyte til rop . Sorg av hennes visjon indikerer endring av forhold, ødeleggelse av hjemmene og de dårlige gjerningene, ved å si, fred være med ham : ( klag er et verk av uvitenhet .)…

…Sjelden, og med en relatert overføringskjede til Salim bin Issa, sa han at jeg gikk inn i Hamza bin Habib Al-Zayyat, måtte Gud være fornøyd med ham, og fant ham rulle kinnene på bakken og gråt, så han sa, Gud velsigne du, hva er dette gråt. Bare de som jobbet med Koranen kom inn, så jeg kom tilbake til gråt, så han sang i mitt navn. Hvor er Hamzah Ibn Habib al-Zayyat, så jeg sa til deg, be til Gud? Så innledet en konge meg, og han sa: ~Si til Gud, Gud velsigne deg.~ Så hvis jeg er i en talerstol med hvite perler og en telt av rød safir og en telt med grønn akvamarin, og det ble sagt, skulle jeg være tynnere og lese, så jeg dro, og han sa til meg, jeg resiterer Surat al- An’am, så jeg leste og jeg vet ikke hvem jeg skal lese før jeg nådde toppen av seksti vers, og han er erobreren over sine tjenere. Les og les normene til de nådde slutten av dem, så jeg gikk til nedstøtelse, så han sa: ~Bare gå, ikke kast ned, o Hamzah.~ Den som leste deg denne lesingen, sa jeg Suleiman sa sannheten om hvem som resiterer Suleiman. Jeg sa Yahya sa Yahya sa: Den som resiterer Yahya, sa jeg til Abu Abd al-Rahman. Abdul Rahman s Fetteren til profeten din, Ali bin Abi Talib, sa: “Den som leser for meg, så jeg sa profeten din, må Guds bønner og fred være over ham, sa sannheten om min profet. Den som resiterer profeten min, jeg sa Gabriel, fred være med ham, han sa den som resiterer Gabriel, og han holdt stille og sa: Hamza, si deg, så jeg sa at det ikke er bedre for meg å si at han sa at du er, så jeg sa deg Han sa: “Du har hatt rett, Hamzah, og Koranens sannhet, for å hedre Koranens folk, spesielt siden de handlet med Koranen, O Hamza, Koranen. Mine ord om at jeg aldri har elsket noen som min kjærlighet til Koranen, kommer nær meg, Hamzah. Over deg og uten deg, og den som leser Koranen slik jeg har lest, vil ingen andre enn meg svare, og hva jeg har skjult for deg med meg eller mer, så jeg kjenner dine følgesvenner av hva som var min kjærlighet til folk i Koranen. De er de rettferdige menneskene, Hamza, min herlighet og min majestet. Så sa han, o Hamzah, hvor er Koranens tilsynsmenn? Jeg sa, Herre, det er deres bevaring. Han sa at de er det, men jeg vil være for dem til de kaster meg til oppstandelsens dag. Hvis de møter meg, reiser jeg dem med hvert vers, en grad. Klandrer du meg for å gråte og suge ansiktet mitt i skitten ….

…Og den som ser at han tok en saks i hånden, eller noen ga det til ham, eller kjøpte en saks, hvis han hadde en sønn, ville han også ha en sønn som han, og hvis han hadde en datter, han ville ha en datter som henne, og hvis han ikke hadde en kvinne eller en sønn, ville Gud den allmektige gi ham en annen bror ….

…Den som tror at han er halt, har tilegnet seg kunnskap, rettsvitenskap og fordypet seg i religion . Og halthet indikerer reise . Og den som ser at hans høyre ben er syk, brutt eller forskjøvet, og det er sår i det, så er sønnen hans syk, og hvis han ser det i venstre ben, og han har en datter som er forlovet, og hvis han har ikke en jente det er født en datter til ham, og hvis beinet hans går i stykker og vil reise, så drar han ikke, og hvis det blir forskjøvet, blir kona syk . Og hvis det ene benet strekkes ut over det andre, vil han ikke reise lenge før han dør . Og den som ser at han er halt eller lammet, eller at bena er tunge, eller at han kryper forelsket, det er hans svakhet for det han ber om . Kaldhet indikerer en økning i alder, religion og kunnskap . Og hvis han sverger ed, så er det rettferdig, fordi Gud den allmektige sier : ( Og det er ingen skyld for de lamme .) Og hvis han ser at han går med den ene mannen, og han har lagt den ene på den andre, halvparten av pengene hans vil bli spart . Halthet er en svindel og fremveksten av en unnskyldning og et komplott ….

…Når det gjelder slim : den som ser det som om han har slim . Fordi han oppfyller gjelden sin, eller sparer fra dem, eller han tillater et folk å gjøre noe de har gjort . Det ble sagt at slimet var guttens guide, og det samme var beviset på at fitta ble generert fra løvens slim . Og den som ser at han blir ridd på bakken, en datter vil bli født til ham . Hvis han så som om han overtrådte sin kone, ville hun bli gravid og føde en sønn . Og hvis han ser at kona hans aborterer på ham, vil hun føde en sønn eller avvenne en ung sønn, og den som har sex i en manns hus, gifter han seg med en kvinne fra det huset, enten det er tillatt eller forbudt . Hvis han stikker i en manns seng, forråder han kona. Stikker han i lommetørkleet, sviker han ham i tjeneren sin. Hvis han ser at han sørger, og en kvinne tar snuten hans, så bedrar hun ham og bærer den . Hvis han ser ut som om han vasker andres slim, lurer en mann sin kone, og han prøver å dekke ham og ikke skjule . Hvis han ser at han spiste sin egen snør, spiser han sønnens penger . Og hvis han spiste andres slim, spiste han andres sønns penger . Hvis han ser ut som om han har snør i nesen, så indikerer visjonene konens ledning . Og hvis han så som om han nyset og et dyr kom ut av nesen, tilskrives et annet barn det . Hvis utsiden var en løve, så var han sønn av en tyv . Hvis det var en due, så en elsket datter . Hvis han ser slimet hans flyte, slo han barn som ham, og hvis han ser en person med en søm i plagget, vil han koble det til et ekteskap ….

…Ørepynt i øret : Når det gjelder øredobber for menn, gjør det en hørsel, og ørens glede passer ikke med unntak av kvinner, for eksempel å synge og slå slipsen, ellers gjør han det han ikke burde, og han beriker Koranen, og hvis det ikke er noe slikt, ser hun på den gravide kvinnen fra familien hans, som for hans kone eller datter, det er Hun føder en gutt hvis øreringer er gull, og hvis øreringer er sølv, og hun føder en kvinne . Og den som ser en kvinne eller en hushjelp i ørene, en ørering eller en shanf, da vil han se en handel i et overfylt land, en piknik der det er slaver, og det er kvinner som er pyntet, fordi kvinnen og kvinnen tjenestepiken er en handel, og øret som øredobben er plassert på er slaver og kvinner. Verden og dens skjønnhet, fordi skjønnheten i alt er perle, og Koranen og religionen er velsignet, god stemme og fullkommenhet i dens anliggender . Og hvis han likevel var en skonnert, ville han få en datter . Hvis en gravid kvinne ser dette, vil hun få en mannlig sønn . Øreringer og skaft er like for menn og kvinner, og hvis øreringer er av gull, er en sanger mann, og hvis den er av sølv, sparer den halvparten av Koranen . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om det var en ørering i et av ørene mine, så han sa til ham : Hvordan sang du? Han sa at jeg har en god stemme ….

Gråt, hvis det er i en drøm, er en skrikende, slapping, svart kjole eller en spalte i lommen, noe som indikerer tristhet . Hvis gråt er av frykt for den allmektige Gud, eller for å høre Koranen, eller en som angret på en tidligere synd, indikerer det glede, lykke og fjerning av bekymringer og kvaler, og det er et tegn på frykt, eller på regn for de som har blitt holdt borte fra det og trenger det . Og det kan indikere lang levetid, og det kan indikere en økning i monoteismen hvis Gud den Allmektige blir nevnt eller herliggjort eller hyllet ….

…Torden : Det kan være en indikasjon på Sultan-festen, som truer og truer ham, og fra det sies det at den tordner og skinner . Kanskje indikerte han gode løfter og korte ordrer, fordi han befaler skyenes konge å reise seg og være raus mot hvem de ble sendt til . Torden indikerer også trommer av kryp og gjenfødelse, skyer på soldater, lyn på pilspisser og fargerike publiserte gjenstander og flagg, regn etter blodsøl og tordenbolter over døden . Den som ser torden på himmelen, det er kommandoer som kommer fra sultanen, og hvis han ser at fra hans godhet i regnet og folket har behov for ham, indikerer dette regnet eller løftene til den gode sultanen, og han kan peke på de to ansiktene og forkynne de to tingene, selv om personen med synet er noen som vil bli skadet av regnet, for eksempel den reisende, de mindreårige og vasken og bygningen og høstingen, og den som går sin gang, enten regn skader ham og gjør det og ødelegger det han har gjort, og de har godkjent det før det gikk opp, slik at de advarer om å ta gaven og forberede seg på regnet, og enten sultanens ordre, eller en forbrytelse mot det er skadelig . Hva med om regnet på den tiden var like skadelig som sommerregn ? Og hvis han ser torden med lyn, blir løftets betydning bekreftet i det han indikerer . Og hvis solen var fremtredende ved det og det ikke var regn, kom tromming og ting som kom ut fra sultanen for å åpne den til ham, og den gode nyheten ble presentert for ham, eller for å lede kontrakten til noen av hans herskere, eller å sende ham ut eller motta den fra noen av hallikene hans . Og hvis det er regn, mørke og tordenbolter, så enten plager fra himmelen, som hagl, vind, gresshopper og bjørn, eller pest og død, eller strid eller krig hvis landet er et krigsland, eller folk forventer det fra en fiende . Noen av dem sa : Torden uten frykt. Hvis han ser torden, betaler han gjeld, og hvis han er syk, er han uskyldig, og hvis han blir fengslet, vil han bli løslatt . Når det gjelder torden, lyn og regn, er det en ære for den reisende og grådighet for beboeren . Thunder var eieren av en stor politistyrke . Noen av dem sa : Torden uten lyn indikerer attentat, bedrag, løgn og løgner, fordi det forventer torden etter lyn . Det ble sagt lyden av torden indikerer krangel og kontrovers . Lyn : betegner frykt for herskeren, hans trussel og løfte, bladet og piskeslagen, og kanskje autoriteten indikerte mot det, det gode løftet, latteren, gleden, lysten og lystens grådighet og håper på grunn av det han har av pine, pine og stein, barmhjertighet og regn, Fordi fra det nyhetsfolket beskriver, skyenes konge som er betrodd pisken hennes, og stemmen hans tordner over den med ordene av Den Allmektige : ~ Lynet viser deg med frykt og grådighet .~ Det ble sagt av frykt for den reisende og grådighet overfor beboeren, bonden, på grunn av regnet som ville være hos ham . Når lyn indikerer det, er det raskt og presserende på grunn av hastigheten på avgangen og mangelen på overføring . Den som ser lyn uten mennesker, eller ser lysene hans slå ham eller snappe øynene eller komme inn i hjemmet hans, hvis han reiser, vil han være på ferie, enten ved regn eller etter kommando fra en hersker, og hvis han er en bonde hvis land har tørket opp og tørsten etter å plante det, vil han forkynne for kyskhet og barmhjertighet, og hvis hans herre, far eller autoritet er indignert med ham. , Og lo av ham . Og diktere sammenlignet latter med lyn og gråt av regn, fordi latter blant araberne viser skjulte ting og skjul, så de kalles pollen hvis de helbreder øyelokket som latter, og hvis det kommer regn med det , det indikerer styggheten til det som ser ut for ham enn det han gråter på, så er det enten lyn . Ord som gråter, eller en pisk som gråter ham, og regnet vil være hans blod eller et sverd som tar hans sjel . Og hvis han er syk, skinner synet og øynene er tårevåt, og hans familie gråt og sa sin utholdenhet og skynding på hans død raskt, og den som ser at han spiste lynet eller slo det eller dets skyer, så oppfordrer en person ham til å gjøre noe rettferdig og godt . Og lyn indikerer frykt med nytte . Og det ble sagt at lyn indikerer fordelen fra et langt sted . Og den som så lyn, brente klærne, hans kone ville dø hvis hun var syk ….

…Luft : kanskje angitt med navnet hans . Den som ser seg selv i ham stående, sitte eller søke, da er han på innfall av sin religion, eller i bedrag i sin verden, og sin ånd å vandre der hans arbeid i luften eller i en tilstand av våkenhet, og hans håper, hvis han er i sin kjetteri, så er han hans kjetter, og hvis han er en utro autoritet, så vil hans gjeld bli ødelagt med ham, ellers vil han frykte for sin sjel med ham, og hvis han er i sjøskipet , han er redd for skade . Og hvis han var på reise, fikk han frykt . Og hvis han er syk, presiderer han fortapelse, og hvis han faller fra sitt sted, vil han bli skadet i sin tilstand og falle i hans gjerninger, fordi Gud den allmektige sier : “ Eller vinden blåser på et knust sted. ” Hvis han dør i spontanabort, er dette den høyeste oppnåelsen av målet som den som dør, kjetteri eller dreper eller så . Og når det gjelder luften for å bygge en struktur, eller for å slå en planke i den, eller for å installere et dyr eller et hjul i den, og hvis en syk person døde, eller med ham, døde en pasient, og det er hans kiste og grav , hvis det var grønt, var han martyr, og hvis han så det som en hersker eller hersker, er han isolert fra sitt arbeid Eller mistet han makten sin ved død eller liv, og hvis han så at han som hadde ekteskapskontrakt eller bygget sin familie, så blir han lurt med henne, og uten sikkerhet fra henne, og hvis han ser at hvem som er i sjøen, hans skip er skadet, eller hans fiende blir tatt til fange, eller noen overvåker fortapelsen. De to tingene . Dette kan indikere en korrupt handling som han gjorde uten kunnskap eller Sunnah, hvis han ikke bygde den på et fundament, og heller ikke hans telt eller pensjon var basert på en beslutning . Når det gjelder å fly i luften, indikerer det reise i sjøen eller på land . Hvis det var med en vinge, så er det sterkere for eieren, og det er trygt for ham og mer tydelig, da kan vingen hans være penger han tar opp, en hersker som reiser i armene og under hans vinge . Det samme gjelder svømming i luften, og det kan også indikere om den er uten vinge, å lure hva som kommer inn i form av jihad, beregning eller reise annet enn reisetidspunktet, på land eller sjø, og den som ser at han flyr tilfeldig på himmelen, han reiste langt unna eller fikk ære . Når det gjelder hoppet, indikerer det overføringen fra det som er i det til andre, enten fra marked til annet, fra hus til lokalitet, eller fra arbeid til annet, i henhold til omfanget av de to stedene. Hvis han hopper fra moske til marked, vil han foretrekke verden fremover, og hvis det er fra marked til marked En moske, i motsetning til det, og å fly i luften kan stige til de som mangedobler ambisjoner og håp, og blir et rør . Fra sted til sted, forvandlet fra stat til stat . Det fjerne hoppet er en lang reise, så hvis hoppet hans avhenger av en pinne, stoler han på en sterk mann . Når det gjelder luftens farger, hvis den søkendes øyne ble svarte til han ikke så himmelen, så hvis hans syn var den mørkeste mellom ham og hodene over ham, så hvis han ikke tildelte ham til et hode, øynene hans ble blindet og blikket ble blokkert av veiledningens lys, og hvis synet var av verden og de gråt i en drøm eller gråt eller de bønnfaller, med intensitet som faller ned på dem så mye som mørket, enten lidelse eller dysterhet eller ujevnhet og ujevnhet . Det samme gjelder rødhet, og araberne sier tørrhetsåret : et støvete år, for støvet å stige til meg fra tørrhetsgraden, så luften er i øynene til de sultne, og han forestiller seg at det er røyk i det, så hvordan hvis den som mørker luften fra den er røyk, så er det en plage fra ufrukthet eller noe annet, og når det gjelder tåke, er det forvirring og oppvigling Folk blir overveldet av forvirring ….

…Feighet : betegner det hinsidige fordi det er dets passasjerer og til den, den som nådde det, går til det, og det er inneslutningen til de som nådde det, og det kan indikere bosted for slaveri, askese, tilbedelse, oppgivelse av verden, gråt og prekener, fordi dens folk i deres distansering fra mennesker er en leksjon for de som besøkte dem og en forkynnelse for de som så dem og deres forhold og deres utmattede kropper og splittelser ble avslørt for ham Den knuste og den Profet, må Guds bønner og fred være over ham, kalte den da han kom inn i den og hilste på innbyggerne : boligen til et troende folk . Kanskje indikerer det døden fordi det er hans hjem, og det kan henvise til de vantros hus, innovasjonsfolket og samfunnet til dhimmiene fordi de i det er døde . Død i tolkning er korrupsjon av religion, og det kan indikere rollen til de undervurderte av destruktive gjerninger og korrupsjon, for eksempel rollen til utroskap og alkoholens rolle der berusede blir kastet bort som de døde, og rollen som de uaktsomme som ikke ber og ikke husker Gud den allmektige og ikke reiser dem til gjerninger, og det kan indikere fengsel fordi de døde er fengslet i hans grav. Han gikk inn i en kirkegård i en drøm og var syk mens han var våken, han ble for henne og døde av sin sykdom, spesielt hvis det var et hus eller et hus i det, og hvis han ikke var syk, så se, og hvis han var i tidspunktet for inngangen hans ærbødighet gråt i øynene eller fulgte Guds allmektige bok eller ba til qiblah, så er han inngangen for folket av godhet, barberte minnet om dhikr, og han mottok det rituelle ritualet og hadde godt av det han så eller hørte, og hvis det var da han kom inn i det lattermildt eller utsatt for ondskapen eller klaget på gravene eller vandret med de døde, så kommer det inn i folket med ondskap, umoral og korrupsjon av religion og blander dem på det de er på , og hvis han går inn i det med adhaanen, forkynner han den som ikke underviser og pålegger det gode Han som ikke utfører handlingen, reiser seg i sannhet og vitner sannferdig blant et uvitende, uvitende eller vantro folk, og når det gjelder de som så de døde og reiste seg fra gravene sine eller kom tilbake til ukjente hjem ukjente, da vil han forlate fengselet eller overlevere folket i en by til polyteister eller spire det folket plantet av kjærlighet på jorden fra det de var så elendige for alltid a Å redusere så mye som økningen i visjonen og tydelige bevis og dominerende forhold i oppvåkning ….

…Hvis han ser at han blir satt i en begravelse og ingen bærer ham, blir han fengslet. Hvis han ser ut som om han ble ført til begravelsen, følger han en autoritetsperson, og han drar nytte av det med penger. Så langt som de som så begravelsen hans . Hvis han så at de gråt bak begravelsen hans . Ros konsekvensen av hans befaling, så vel som om de roser ham eller ber om gunst . Hvis han ser ut som om de beskyldte ham og ikke gråt for ham, blir ikke hans konsekvenser verdsatt. Hvis han ser at han følger en begravelse, følger han en korrupt sultan . Hvis han ser en begravelse i et marked, er det hykleriet til det markedet…

…Dyden til Imam Yaqoub bin Sufyan 96 – Yaqoub bin Sufyan bin Jawan Al-Faswi (2) Al- Hadith Al-Hafiz, som var blant dem som samlet og klassifiserte med fromhet, askese og stivhet i å følge Sunnah, og Al- Hakim sa : (( Når det gjelder høringen hans og hans kone og medlemmer av talen hans, det er for mye å nevne )) og Abu sa Abd al-Rahman al- Nahawadi : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyaniol : (( Jeg skrev om tusen sjeiker, og alle brøt tilliten )). Og Yaqoub sa også: (( Jeg dro på reisen i tretti år )) og Abu Zar’ah al-Dimashqi sa : (( To menn av adelige mennesker kom til oss, en av dem og de ble deportert av Yaqoub bin Sufyan, folket i Irak kunne ikke se lignende )) Han døde i året syttisju og to hundre . Abdan bin Muhammad Al-Marwazi sa : (( Jeg så Yaqoub bin Sufyan i søvn, og jeg sa : Hva gjorde Gud den allmektige mot deg? Han sa : Han tilgav meg og ba meg komme til himmelen slik jeg var på jorden )) . Og fra Guds omsorg for denne imamen i hans anmodning om en hadith, som han fortalte om seg selv, brukte vi den som en leksjon for kunnskapsstudenter. * Muhammad bin Yazid al-Attar sa : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyan si : (( Jeg var på reisen og tilbrakte livet mitt, så jeg ble avhengig av å skrive om natten, og jeg leste om dagen. Sitter, jeg kopierer inn lampen, og det var vinter, og vannet sank ned i øynene mine, og jeg så ikke noe, og jeg gråt for meg selv fordi jeg var utelukket fra mitt land og det jeg hadde savnet av kunnskap, så øynene mine overvant meg, så jeg sov og så profeten – må Gud velsigne ham og gi ham fred – i søvn ringte jeg : ( Å, Jacob, hvorfor gråt du? )) Jeg sa : O Guds sendebud gikk Bosra Vthsart på det jeg savnet . Han sa til meg : (( Aden Mona )) Phinot ham og beordret sin hånd på mine øyne som å lese Alihaa, og da jeg våknet opp Vobesrt, jeg tok kursiv og satt og skrev (1). Unødvendig å utdanning og dyder 97 – jeg vet, mann, en muslim som deltar i Balnavlh av den beste vitenskapen fra å engasjere Balnavlh for tilbedelse, og at imamene til de fire fire sa Shafie : spurte den beste vitenskapen om bønn . Imam Ahmad ibn Hanbal – Guds nåde og velsignet oss med hans kunnskap – det jeg ba i dag er ikke obligatorisk, forklarte Bmmakrh Abi Zar’ah Ali Nawafly . Den kom inn (( Order of Perception )) av dommer Ayyad, 3: 234-235 , 240 , 261 i oversettelsen av Imam Al- Muhadith , Al-Faqih Al-Abed Al-Zahid ( Abdullah Wahb Al-Qurashi fra Egypt) ), ledsageren til imamen Malik Al-Layth, Al-Thawri og andre, som døde i året 197 AH, må Gud den allmektige forbarme seg over ham, der det ble sagt at Sahnoun sa : (( Ibn Wahb hadde delt sitt livet til tre En tredjedel er i Rabat, en tredje er klar over Egypt, og en tredje er på Hajj, og han nevnte at det er en trettiseks Hajj. Hans nevø sa : Jeg var sammen med ham i Alexandria, og folket samlet seg på ham og ba ham om å spre kunnskap, så han sa til meg : Dette er et tilbedelsesland, og moren hans ga sjelden meg i det med folks arbeid, så han forlot Sitting for dem de gangene han var sittende og godta tilbedelse og vokte . Etter to dager kom en person til ham og fortalte ham at han hadde sett seg selv i en stor moske mot den store moskeen, og profeten – må Guds bønner og fred være med ham – i den og Abu Bakr på hans høyre, og Amr på hans venstre side, og du var mellom hendene hans, og i moskeen blomstret lampene i de beste og lyseste av dem. Så ble det slått av, da sa Guds sendebud – må Gud velsigne ham og gi ham fred – til deg , Abdullah, brenn den og tenn den, så utsett den, så ble jeg i dager og så at alle lampene var kommer til å bli slukket, så Abu Bakr sa : O Guds sendebud, ser du disse lampene? Han sa – må Gud velsigne ham og gi ham fred – Dette er Abdullahs arbeid, han vil slukke det ! Ibn Wahb ropte, og mannen sa til ham : Jeg har kommet for å bringe deg et godt budskap, og hvis jeg visste at han skyte deg, ville jeg ikke ha kommet . Han sa : Det er bra, dette er et syn som jeg forkynte, tenkte jeg at tilbedelse var bedre enn å spre kunnskap, slik han forlot en mye ( tid ) og hans arbeid for kunnskap, og han ofret seg for dem å lese ham, og spurte ham * Ibn Wahb sa : Jeg var i hendene på kongen jeg skrev, da ble bønnen opprettet – og i et annet begrep ga muezzinen tillatelse – Det ble utgitt bøker i hans hender, og jeg tok initiativet til å samle dem, så eieren sa til meg : For budbringerne dine, det du gjør er ikke bedre enn det du er i ….

…Og den som så at han gråt og gråt, det ville være en ulykke for folket der stedet ….

…Og den som ser et øye som har eksplodert hvor øynene kan sprekke, han vil bli plaget av sorg og intenst gråt, og hvis han har en pasient, så er han hans død og øynene rennende på steder der han benekter at de vil bli tolket med tårer og gråt ….

…Han ble slaktet i en drøm fordi han fornærmet Companions 82 – Ibn al-Qayyim nevnte også på myndighet av al-Qayrawani som han nevnte i ( Kitab al-Bustan ) på autoritet fra noen av forgjengerne, sa han : Jeg hadde en nabo som forbannet Abu Bakr og Omar – må Gud være fornøyd med dem – da jeg en dag mer enn han fornærmet dem, tok jeg ham og spiste meg, og jeg gikk til huset mitt mens jeg var, sovnet jeg og var lei meg, så jeg sov og forlot middagen, og jeg så Guds sendebud ( PBUH ) i en drøm, og jeg sa : O Guds sendebud så og så forbanner dine følgesvenner, sa han : ( Hvem er mine følgesvenner ) ? Jeg sa : Abu Bakr og Omar sa : ~ Ta denne kniven og slakt den med den .~ Så jeg tok den , og la den og slaktet den, og jeg så som om hånden min traff den fra blodet hans , så jeg kastet tidevannet og førte hånden min til bakken for å tørke den, så jeg la merke til da jeg hørte skrikende rundt huset hans, så jeg sa : Hva er dette skriket : De sa : Så og så døde plutselig da vi kom og så på ham, så slaktestedlinjen . 83 – Han sa : Muhammad bin Abdullah al-Muhabili sa : Jeg så i en drøm som om jeg var i armene til sønnen til så og så, og om profeten ( PBUH ) satt på en høyde med Abu Bakr og Umar sto foran ham, Umar sa til ham : O Guds sendebud, dette fornærmer meg og fornærmer Abu Bakr , og han sa : Kom forbi O Abu Hafs ), kom en mann. Hvis han var kjent som Omani, sa Bsabhma Profet til ham ( r )) Addjah ), sa Faddjah da ( Azbha ) Vzbha , sa : hva varslet meg, men Siaha sa jeg : det jeg ikke forteller ham i håp om å omvende seg når han føyde huset hans Jeg hørte mye gråt , så jeg sa : Hva er dette gråt? Så de sa : Omanien ble slaktet i går på sengen hans . Han sa : Jeg kom nær halsen hans, så fra øret til øret hans en rød sti som fanget blod ….

…Å se kirkegården i en drøm, trygghet av frykt og frykt for sikkerhet . Kanskje feighet indikerte frykt og håp, og en tilbakevending til veiledning etter misvisende veiledning . Å se feighet hos polyteismens folk er frustrasjon, frykt og tvil om religion, og å se det indikerer et ensomt fengsel, og indikerer det hinsidige . Kanskje huset til Rabat, askese, tilbedelse, forlate verden, gråt og formaninger antydet, og kanskje å se feighet antydet døden fordi det er hans hjem . Kanskje indikerte det hvilken rolle vinen som drikkerne blir etterlatt som de døde og uaktsomme som ikke ber og ikke husker Gud den allmektige . Kanskje indikerte hun fengsel fordi den døde er fengslet i graven, så den som kommer inn på en kirkegård i en drøm og var syk i våkenhet, blir inn i den og dør av sin lidelse. Hviler over gravene eller vandrer med de døde, så går han inn i ondskapens, umoral og korrupsjon av religion, og hvis han kommer inn i dem med adhaanen, forkynner han den som ikke lærer og foreskriver det gode . En kjent kirkegård er en rettighet . Og kirkegården i en drøm indikerer formaning, gråt, ærbødighet og løsrivelse fra denne verden . Og kanskje indikert av lærde, asketer, fyrster og hærførere . Kanskje kirkegårdene i Islam indikerte teltene sine . Og kirkegården til dhimmiene er et tegn på kjetteri, uaktsomhet, alkohol, utukt, umoral, vantro og frykt . Og pre-islamske kirkegårder er et tegn på gevinst, gevinst, fangenskap og avsløring av hemmeligheter ….

…Og Jaafar Al-Sadiq sa: ~Den som så at han gråt og deretter lo etter ham, indikerte at hans tid snart skulle komme, fordi Gud den allmektige sa: ~ Og at han lo og gråt, og at han døde og levde . ~…

…Når det gjelder omveltningen, den som ser at han har snudd på hodet, så er det en ulykke, og det kan ha vært presidentens tur mot ham. Og den som ser at han har snudd fra side til side, så er dette en endring av staten. Når det gjelder gråt, den som ser at han gråter uten å skrike, lindrer de som er ulykkelige eller gleder seg sterkt, og hvis det skriker, er det en ulykke som oppstår for folket på det stedet og den som ser at han gråter og ikke kom ut av øynene, tårer, så er det ikke for ros, og hvis han ser stedet for tårene blod, så angrer han på noe som har gått fra ham og angrer, og den som ser det som om han gråter for en person han kjenner , og med Noah som gråter, så vil han falle slik han så ham, og hvis han ser at han sørger for noen som er død. Denne guvernøren misbruker sin autoritet, og hvis han ser som om han døde mens de gråt bak begravelsen hans uten sorg, så ser de fra denne guvernøren en glede, og den som ser at øynene hans er fulle av tårer og ikke går ut, så får han tillatte penger til seg, og den som ser at han gråter og ler etter ham, indikerer at tiden hans er nært forestående og sa at noen av dem elsket å gråte i søvn, hvis det ikke er noe klam i det, og det har jeg prøvd i en tusen ganger har jeg ikke sett noe annet enn god, glede og lykke…

…Og den som så at en flue eller noe lignende kom ut fra nesen, indikerer at en nyfødt er født for ham, og hvis han ser at noe av det kom inn i nesen hans, er det ikke med Mahmoud, og den som ser med nesen en tetthet, hans anliggender er kompliserte og ikke at det er Mahmoud, og den som ser at nesen hans er kuttet, så er det en tilbakegang i status eller en presserende død eller fallende Med sin skandale eller død av en sønn eller kone, og den som så at nesen hans hadde blitt stor, indikerer stor vekst og økning i ære, og den som så at han luktet god lukt. Hvis kona hans var gravid, ville hun komme til et barn som gikk, og det kan være en lettelse for de som er i nød, og hvis lukten er ubehagelig, så er hans uttrykk mot det og den som ser at han ikke har nese, indikerer det at slektningene hans dør med glede og glede, og den som ser at fargen på ansiktet hans er gulaktig, tolkes i tre aspekter av sykdom, isolasjon og frykt, og den som ser ham svertet, indikerer det at de er lidelse og sorg, og det ble sagt at en datter vil bli født for ham, og den som ser ansiktet hans er godt bleket, det er gode nyheter for hans tilstand og rettferdigheten i hans religion. I ansiktet hans ser han hva han hater fra ham, og hvis han rynker pannen mot andres ansikt, vil det skje noe galt fra ham…