…Den som i en drøm kommer tilbake til en tilstand der han var våken, det han pleide å møte i den av godt eller ondt, vender tilbake til ham ….
Drømmer om drøm søtt
(60 betydninger av å drømme om drøm søtt)Og den som ser at han har spist søte granatepler med skall eller vann i, han vil tjene på pengene sine ….
…Det er i en drøm lett levebrød uten tretthet . Hvis granateplet er søtt, er det totale penger . Og granateplet kan referere til kvinnen, og det kan ha vært en stor ball . Og granateplet er penger og en gutt . Granateplet tolkes som tusen dirham, hundre eller ti, ifølge den visjonære . Granateplet krysset til sultanen i Medina, så han brøt det, erobret byen, skrellet muren, og dens menn elsket den, og pengene smurte den . Og den som spiser et granateples skall i søvnen, vil være fri for sykdommen . Granateplet forklares med den lukkede boksen . Kanskje hun antydet bihuset . Hvis kjærligheten til granateplet er hvit, indikerer det dirhamene, og hvis det røde indikerer dinarene . Hvis granateplet krysses med en kvinne, så er det av skjønnhet, og hvis det er riktig, er det jomfru, og hvis det er ødelagt, så er det jomfru, og et råttent granateple er en kysk kvinne og en sur granateple er forbudte penger, og det ble sagt : Det er bekymring og nød . Den som selger et granateple, er en person som har valgt denne verden fremover heretter . Det vage granateplet, som ikke er kjent, er søtt eller surt, er som søtt . Granatepletreet er en mann med religion og prestisje, og tornene hindrer ham i synd og umoral. Hvis han var sultan, beseiret han sultanene, og hvis han var handelsmann, økte handelen hans . Å kutte granatepletreet indikerer å kutte livmoren, og kanskje indikerer granatepletreet panikk . Og det ble sagt : Søtt granateple er et tillatt levebrød med utmattelse, og dets surhet er deres nød ….
…Granateple : Pengesummen hvis den er søt. Kanskje granateplet er et stort område, og det kan være en knute . Og granatepletreet er en mann og kanskje en kvinne, og det sure granateplet er en sorg . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så et granateple i hånden min, og han sa : Hun er en kvinne . Hun gifter seg med henne, hvis hun spiser henne, er det bra . Al-Rummaneh kan også ha vært en gutt, og indikerer overfor guvernøren wilaya i byen Amra, en luksuriøs eiendom for Dahqan, og en sum penger for kjøpmann . Og det ble sagt at den som så det var som et granateple, slo den røde kjærligheten, traff tusen dinarer, og hvis kjærligheten var hvit, traff den tusen dirham . Og hvis det var søtt, var det med glede . Og hvis det var surt, var det i dem og tristhet . Den som solgte et granateple, det er en mann som har valgt denne verden fremfor det hinsidige . Hvis han så ut som om han hadde spist granatepleskall, ville han bli kurert av sykdom . Og granateplejuice og drikke vannet, mannens bekostning er på seg selv . Og granatepletreet indikerer å kutte livmoren . Når det gjelder det gåtefulle granateplet, som ikke er kjent for å være søtt eller surt, er det som søtt med mindre ordene til den visjonære indikerer noe annet ….
…Og Khaled Al-Isfahani sa en visjon: Å drikke det som er laget av rosiner, som havre og pemfigus, er tillatte penger hvis det er søtt, og hvis det er surt, er penger forbudt, og å drikke sobaity er noe som er mistenkelig hvis det er er søtt og surt er forbudte penger ….
…Og det ble sagt hvem som så at han hadde truffet et granateple, og hvis granateplet var rødt og det var flatt og søtt, var tusen dinarer tillatt, og hvis det var surt, var penger forbudt, og hvis det var søtt og hvitt den traff tusen dirham. Syke ….
…Al-Ataraj : Den ene er en gutt, og mange er rosende . Og det ble fortalt at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ~ Som en troende som resiterer Koranen er som en håndverker, lukten er god og smaken er god .~ Og sang noen diktere som hyllet noen mennesker : hvis de var trær, sitron gledelig sammen … Nora og vind og lystig lut og papir, og noen av dem hatet og gjennom fornuft, sa han : Det viser hykleriet fordi det tilsynelatende er i strid med det indre og sang : ga brødrene sine Otrjh … gråt og medlidenhet med Aaavh påbud og noen av dem synger jeg i hennes hat ved ordtaket fra den som sa : Jeg har gitt deg rettferdighet … ikke godta henne hvis de er rettferdiggjort, gjør ikke snu henne, så vil jeg ødelegge deg selv … for henne opp ned har forlatt, og noen av dem nevnte at alt naranj og sitrus er bra, og at alt hvis det er søtt indikerer pengesummen, og hvis det er surt, det indikerer en enkel sykdom og en gutt som er rammet av ham og sorg . Den grønne sitronen indikerer fruktbarheten til Sunnah og helsen til den visjonære kroppen, hvis han trekker den ut . Og gul lavendel, fruktbart året med sykdom . Og det ble sagt at Al-Aturj er en ikke-arabisk, hederlig og rik kvinne, så hvis han så ut som om han kuttet henne i to, ville han ha en sykepleier fra henne og en sykepleiers sønn . Og hvis en kvinne så i drømmen, som om hun hadde en krone av sitrustrær på hodet, ville hun gifte seg med en mann med god manndom og religion . Hvis hun så at hun var i fanget, fødte hun en velsignet sønn . Hvis en mann ser ut som om en kvinne ga ham en flaske, ville en sønn bli født av ham . Mannen kastet en annen kvinne, noe som indikerer en ekteskapsforespørsel . Og naranj er ikke sitrus i delen av Muhammed, og over det i kapitlet om hat, ifølge ordene til de som hatet det, og de fleste av dem hatet det på grunn av ildordet i dets navn . Og han sang i sin mening : Dersom vi savnet rosene for en stund, så … den hagen Naranjna har kompensert oss, han regner sine lovbrytere og det har skinte … sin rødhet i håndflaten er en brann fra himmelen, og lo tilsvarer den troende i smak, aroma, sjenerøsitet i treet og essensen . Og fløyten hans skader ikke med styrken i essensen hans, så den som treffer en, to eller tre av den, det er en gutt . Mye av det er gode penger med navnet Saleh, og grønt er bedre enn gult . Kanskje den eneste delikatessen var en stat, og hvis den ble spist søt, ble det samlet inn penger . Selv om syre er en enkel sykdom ….
…Den som ser at han spiser en porsjon, indikerer det tristhet og sorg, hvis det er bittert og hvis det er søtt, indikerer det fordelen ….
…Det var frukt som stort sett var søt, da den er basert på det, til den sier som om den er bitter eller sur i smaken . Eller hans samvittighet . Og det som er kjent som surhet, det meste skjedde på det, til du beskriver det som søtt . Og alt som var en god økning, for eksempel kroppen, veksten, tungen, skjegget, hånden og hannen, hvis den gikk utover dens grense, så vendte dens tolkning tilbake til skandalen, med mindre noe som fikser det, kommer inn i det, eller passerer det gjennom i drømmen, eller forklarer det ….
…Hvis du drømmer om at du hører det ensomme sukket fra havet, forutsier dette at du vil kunne leve et deprimerende, sterilt liv blottet for kjærlighet og kamerater . Drømmer om havet tilsier uoppfylte forventninger . Mens kroppslig glede nytes, er det en overveldende indre lengsel etter glede som kroppen ikke kan møte . Hvis en ung kvinne drømmer om at hun glir elegant over havet med kjæresten sin, vil det være hennes del at hennes jomfruhåp vil bli søtt oppfylt, og glede vil stå vakt ved døren til oppfyllelsen av hennes løfter som ikke endrer seg ….
…Predikanten Abu Saeed sa at skatten på dirham og dinar er eieren av sladder og baksnakk, og det sies at streiken er en rettferdig mann som snakker søtt, hvis han ikke tar et gebyr for ham, så tar han et gebyr for ham, så er han hyklerisk, og det ble sagt at streiken er en mann som gjorde gode ord fordi dirhamene er ord og han slår dem som ord ….
…Custer Hvis en gift kvinne drømmer om at hun lager eller spiser vaniljesaus, indikerer dette at hun er invitert til å underholde uventede gjester . Jenta vil møte en fremmed, som over tid vil bli en nær venn . Hvis vaniljesausen smaker søtt nok til å kvalme sjelen, eller hvis den er smakløs, vil sorgen hjemsøke stedet der du forventet glede . ~ Alcastr : en lokal blanding av melk, egg, bakt eller koke eller herligheter .~…
…Tendensen : en sønn, og det ble sagt at han er en mann som sier om folks saker . Og forgrunnen : hushjelp . Og vuggen : velsignelse, godhet og gode gjerninger . Og siden og tallerkenen : mannens kjæreste, og den elskede er det noe søtt blir servert på ….
…Jaber al-Maghribi sa at søtt granateple, hvis en person spiser det i tide, vil få tusen dinarer og minst femti dinarer ….
…Al-Salmi sa: “Den som så en ting med grønnsaker i en setning på et sted der han ble plantet og han ikke visste navnene deres, det indikerer offentlighetens godhet, og det ble sagt en visjon som indikerer at alt som var av det smaker søtt, det indikerer godhet og fordel, og det som var bittert, det indikerer ondskap og skade og selger den Mahmoud ….
…En mann kom til Ibn Sirin, må Gud nåde ham, og han sa til ham: Jeg så som om jeg drakk av noen få som hadde to salte hoder og et søtt hode. Han sa til deg en kvinne, og du er uenig med søsteren hennes. Frykt Gud, han sa at jeg vitner om at du har rett, og en annen kom til ham, og han sa at jeg så som om jeg drakk fra noen få. Han sa at en kvinne søkte etter seg selv…
…Jaber al-Maghribi sa at hvis det smaker søtt, er det en fordel for hans slektninger og venner, og hvis det var surt, angret han på hans handling, og når det gjelder taro, fødte det motgang og tretthet, og det kan indikere en stemningsendring og temperamentets ruhet, og når det gjelder trøfler, indikerer det en ond mann som elsker ære eller noe som ikke gjør det. Det er bra i det, og hvis det blir sett på som stort, indikerer det levebrødet til kvinner ….
…Når det gjelder skanjaben, hvis det er søtt og godt, tolkes det med halalpenger, og hvis det er surt, blir det også delt med penger, men det skjer med tretthet og motgang ….
…Jaafar al-Sadiq sa: ~Vannmelon er absolutt delt inn i fem sykdomsaspekter, en kvinne, en gutt, en fordel og et levebrød, spesielt hvis det er søtt .~…
…Al-Atraj betegner den velsignede kvinnen med barn i en drøm . Kanskje indikerte det den troende mannen eller den som resiterte den hellige Koranen . Det indikerer også kunnskap, arbeid, vakker ros eller kjennskap og kjærlighet . Og det ble sagt : En av dem indikerer barnet, og mange av det er bra, og noen av dem hater det og sa : Det indikerer hykleri, og at dets utseende er i strid med det indre . Det grønne laurbæret indikerer fruktbarheten til sunnah og helsen til seerkroppen hvis han plukket den, og den gule laurbærfrukten av sunnah med sykdom . Og det ble sagt : Al- Atarajah er en rik, hederlig, fremmed kvinne, og hvis han så det som om han hadde skåret henne i to, ville han ha en jente og en sønn som ville være syk . Hvis en kvinne ser en krans på hodet, vil en mann med god mann og religion gifte seg med henne, og hvis hun ser i fanget, vil hun føde en velsignet sønn . Hvis han ser en mann som om en kvinne ga ham parfyme, vil hun føde en sønn . Og hvis en mann kaster et implantat til en annen mann, betyr det en anmodning om ekteskap . Hvis en person spiser cannabis og det er søtt, indikerer det en sum penger, og hvis det er surt, indikerer det en mindre sykdom ….
…Abu Saeed, predikanten, sa at uansett hva frø var noe fra mat av noe slag, enten det var frukt eller annet, som er søtt, så er det godt og gunstig. Hvis det er fra det som er bittert, så er det en sykdom, og det kan være en sykdom, og hvis det er fra det som er surt, er det sykdom og sykdom, og hvis det er noe som er salt eller det ikke har smak, så er det slik , og hvis det er fra det som ikke spises men brukes i kultiveringen, så er det penger og en velsignelse, og hvis det er fra det som spises og drar nytte av det, er det godt, fordel, velsignelse, fortjeneste og handel, og det ble sagt at visjonen til baziren er delt ut med utmattelse og motgang fordi den ikke skjer uten det, så vel som ved planting og utvinning av det som ekstraheres fra den ….
…Og den som ser at han spiser søtt av honning, da skal han ikke ….
…Det er i en drøm i forskjellige ansikter, da hvitt brød indikerer god levebrød og velvære . Og svart brød indikerer nød i å leve, og det ble sagt : Hvert brød indikerer en kontrakt med penger, som enten er tusen, hundre eller ti i henhold til seerens status og hva som er passende for ham . Og bittert brød er et bittert brød . Søtt brød er dyrere hvis det er som honning eller sukker . Og den som spiser brød med ekskrementer, han spiser honning med voks . Det fineste brødet er den modne ovnen . Det er en indikasjon på islam, fordi det er religionens søyle, sjelens styrke og sjelens liv, og det kan referere til livet og pengene som er sjelens styrke . Brødet kan indikere bebreidelse og problemstillingen, og kanskje barnepikenes mor som Saladin er sammen med, og bevaringen av kvinnen, og brødet som er renset fra det, indikerer ren levende, ren kunnskap og den vakre hvite kvinnen . Den som ser at han skiller brød mellom mennesker eller svake, og at han er en student av kunnskap, da vil han skaffe seg fra kunnskap det han trenger, og hvis han er en forkynner, er det hans forkynnelse og bud, med mindre folket som tok hans veldedighet fra ham er over ham, og nestekjærlighet er folks skitt . Og den som ser en død person, gir brød til ham, for det er penger eller levebrød som kommer til ham fra andres hånd . Og den som ser brød på skyene, på takene eller på toppen av palmer, så koker han, og så er alt salg og mat . Hvis det blir sett på som om det blir tråkket på bakken, er det en stor velstand som fører til elendighet . Den som ser en død person, tar et brød for ham, eller han ser ham falle ned fra det i ild eller i det fri eller i tjære, og han er inaktiv, så er han en kjetteri som han blir kalt til, og en fristelse som folk faller i, så brødet er hans gjeld, og hvis han hadde en syk kvinne, omkom hun, og hvis hun var svak i gjeld, blir hun ødelagt . Og den som ser at han baker brød, så søker han å be om pensjon for å be om permanent ytelse. Hvis brød raskt oppnår en stat og får penger i hånden . Og ordtaket ditt er ett fruktbarhet, velsignelse og levebrød, og andre har søkt det . Og hvis han så mange brød uten å spise dem, ville han finne brødrene våre . Hvis han har et byggbrød, er det et motvillig levebrød, og hvis han ser et crusty loaf, tynner han levebrødet, og hvis han får et stykke brød og han spiser det, indikerer dette at livet hans er ute og livet hans har gått ut. Hvis han tar en bit, er en mann grådig . Og Largif for enslig kone . Et rent, modent brød av sultanen er hans rettferdighet og rettferdighet, og produsenten har råd til å lage det . Maisbrød og kikerter er stramme og dyre . Og hvis han så brød på søpla, er det billig . Og et bredt brød er et bredt brød og et langt liv . Og brød indikerer bekymringsløs borte . Og byggbrød for de som ikke har en vane å spise det er smalt og dyrt, fordi det spises til høye priser . Og varmt brød er hykleri og levebrød i mistanke, fordi brannen forblir i den . Og den som ser et brød som henger i pannen, det er hans fattigdom og hans behov . Og brødet som er dekket av plagg er mye penger, som ikke kommer eieren til gode og ikke betaler zakat på det . Bagelbrød er smalt i pensjonen å spise fordi det bare bakes av trengende . Og den som ser som om han spiser brød uten å spise, han blir syk alene og dør alene . Og brød som ikke tilberedes indikerer høy feber . Og det snakkesalige brødet for de fattige er sykt og savnet det de håpet på : Det ble sagt : Det indikerer gutten . Å spise fluffy brød er et levebrød, og det ble sagt : Delikatessen til brød er kortvarig eller liten fortjeneste . Og den som ser at han har to chips i hånden, han spiser av dette og av dette, så blir han med de to søstrene . Og brødet vant mye . Kaker og beskyttelser er sunne for kroppen . Råttent brød er billigere, og hvis det har vinger, koker det . Og knust brød, fruktbarhet, bredde og en behagelig gevinst . Og brød av sin kone eller sønn eller om en helhet eller dirham . Og den tørre delen av brødet indikerer behovet som fosteret . Kake er en reise, og inngangen til en som ikke klarer å spise den, er bevis på bekymring, bitter og nød . Og ømheten er en reise, og det kan tyde på at det er vanskelig, og mykhet er herlighet, og alt er ondt . Og råttent brød er korrupsjon i religion, frafall fra islam og korrupsjon av konas tilstand . De forskjellige fragmentene indikerer fortjeneste fra veldedighet eller hykleri . Og brødmassen er nyttig kunnskap og oppriktighet i tale og handling . Skallene er hykleri, smiger og hykleri ….
…Den som ser et klart, søtt, klart øye tolkes av en mann med stor skjebne, Karim Jawad, og hvis han ser noe annet, er hans uttrykk mot ham ….
…Hvis han ser at han svelger jernspiker : eller en tann, en torn eller en stein, eller hvis han tørker den med grovheten og tillatelsen i halsen, bortsett fra mat og drikke, vil han lide sinne så mye som det er vanskelig og grov i halsen, og han er tålmodig med ham så mye han orker . Og hvis det han svelget av essensen av mat eller drikke var så grovt i halsen, så er hans tolkning at hans liv, levebrød og inntjening gjør ham vanskelig, i den grad det . På samme måte, hvis kravet er like mye bitterhet, saltholdighet og surhet, eller varme og kulde, slik at han avstår fra å tillate halsen, så er det for en mangel i livet og levebrødet, og hvis han ser at han ikke har en søt melk, eller noe søtt, så er det et godt liv, å leve, senke og la, bortsett fra at det er noe motstridende i hermeneutikk, som fiken, svartbjørn og gul vannmelon, og hatte korn i hermeneutikk, pulser, hum og sahnaa , så tolkningen av det er en bekymring, og det er ikke noe godt i det ….
…Og den som ser at han har stukket inn i munnen sin hva som skjer med ham med medisinen, så er det bra i hans religion, eller det som skjer med mat er bra i hans verden, eller hva som skjer med hat uten nytte, det er forekomsten av bekymring og nød, og hvis det er søtt med god smak og lukt, så er det bevis på et godt liv og den som ser at munnen hans har utvidet seg, fordi det er veldig prisverdig, og hvis han ser det, er hans hjerte innsnevret, og den som ser at lukten av munnen hans er god, da lager han gode ord fra ham, og hvis han ser mot det, så er hans uttrykk mot ham. Og den som ser at munnen hans er bundet eller tallerken, indikerer død, sykdom eller stillhet, og den som ser at munnen hans har et hodelag, han kan gå forbi å faste til rettferdighet, og hvis han var blant korrupsjonsfolket, blåste han…
…Noen av uttrykkene sa at å drikke det som er laget av sukker, honning, rosiner osv. Hvis det er søtt, så er det tillatt levebrød og nytte, og hvis det er surt, er det forbudt å skaffe, og hvis det er veldig bittert da det er ikke noe godt i det, og det kan spres med forbudte penger for noen ….
…Og Jabir al-Maghribi sa: ~Den som tror at han spiser hjertet av hasselnøtter, som er søtt og velsmakende, så indikerer han at penger er tillatt like mye som han spiste, og hvis det er bittert, er det forbudte penger .~…
…Og den som ser at et vannhjul gikk ut gjennom husene og husene, så er det et godt liv hvis vannet er søtt, og hvis det er salt, er det skadelig eller dårlig, og det spres, og det sies at vannhjulet er en kvinne, så det som sees i det av Zayn eller Shein er hos kvinnen ….
…I en drøm betegner det oppriktighet i religion, fangens frelse, den reisendes ankomst, helbredelse av syke, ekteskap med en ungkar, veiledning, omvendelse, kunnskap, Koranen og lovlig næring . Mennesket og det som er laget av det er en velsignelse og en velsignelse . Og hvordan sesongen er en funksjon av sesongens vitner eller fornyelsen av mandatet . Og den som er full av søthet er komplimenter, løgner og gode ord . Steking av søthet er et nyttig selskap . Og honningens logikk er lett næring eller en foraktelig posisjon . Og en behagelig smak er bevis på høyde, høyde og fjerning av bekymringer og sykdommer . Og vær oppmerksom på at hvert søtt øker en person ved å spise sykdom, så å spise det i en drøm er en økning i sykdommer, med mindre søttet er gjær, syltetøy eller juice, så det kan indikere helbredelse . Av sykdommer . Det er ikke noe godt i den som konsumerte i en drøm eller påtok seg en falutij, fordi det kan indikere en sykdom i falaj . Søtsaker som anses å være blant matvarene som er laget av fire komponenter : skygge, sukker, manna og dadler, og hvis en person spiser noe av det, er det et godt liv og en glede og en frelse fra risiko hvis opprinnelse var grådighet . Og sødme indikerer halal levebrød og gode ord . Det er for de troende troens søthet og for den som gjør vondt verdens søthet ….