Og den som ser at han hadde på seg en ring og dens fedd var av dens opprinnelse, det skal tolkes ved anskaffelse av et barn eller kjøp av en hushjelp, et dyr eller et hus, og ringens lapp har skiftet fra sin stilling, det skal overlates til kongene ved å føre tilsyn med isolasjonen og til andre i henhold til skiftende forhold ….

…Det er i en drøm alderen til en person og hans søyle i livet hans . Hvis han ser at beinet hans er laget av jern, vil livet hans være langt . Hvis han ser dem fra kolber, vil livet hans nærme seg . Og hvis han at han løftet et ben og forlenget et, ble bena vendt sammen, har livet hans kommet nærmere, eller nær ham er en enorm vanskelig sak . Hvis han et kvinnes ben og da kjente henne, ville han gifte seg med henne eller gifte seg med en annen . Hvis en kvinne avdekker bena, er hennes religion god, og hun vil være bedre enn hun var . Og den som ser mye hår på beina på beina, Dion kjører på det, r i fengsel . Og den som ser at han er skjev, han blir en hor . Benet er en persons penger og hans levebrød . den som ser at hans ben er laget av jern, pengene hans blir igjen med hans lange liv, og hvis hans ben er av tre, er han svak når det gjelder å leve og leve, og hvis han ser leirbenet sitt, vil snart , ellers vil pengene hans forsvinne . Og hvis han hadde en sønn, et dyr eller en konge, gikk noe av det på hans vegne . Og hvis han ser beinet sitt redusert, er det en mangel på pengene han må stole på, og det kan være hans alder . Og den som forfølger ett ben, halvparten av pengene hans vil være borte . Og den som ser at bena på bena hans er kuttet av, alle pengene hans har gått, og kanskje indikerer hans d, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer godhet, da fremmer han seg selv med en bjørn at han rir, eller indikerer en tur på et skip, eller et gode som han gjør, eller en venn som når ham . Og benet er fra skaftet for å kjøre, akkurat som foten er fra foten tilbys, er hælen fra hælen, og hælen er fra hælene . Og den som i en drøm ser et godt, fett ben, dette indikerer godheten til det han kjører eller kjører til . Håret på benet til kvinnen økte i ydmykelse og bedrag, og dette kan indikere fremveksten av hemmeligheter og veiledning etter misvisende veiledning, og kanskje benet indikerer alvorlighetsgrad . Hvis han ser to ben pakket inn, indikerer det frykt og lidelse . Og å avsløre beinet er bevis på å forlate bønn og ydmykelse etter ære ….

…Regionen : er far, bror, onkel eller sønn, og det indikerer også en mann blant høvdingene for hans hjelp i saker . Hvis han at det var som om en konge ga ham en region og trakk den i midten, indikerer han at han har forlatt halve livet, og hvis området er dekorert med gull, er ornamentet i regionen lederen for den hellige, og det er av gull, han undertrykte ham og fra jernet fra styrken til hans hær, fra ledelsen av deres svakhet og fra sølv av deres rikdom . Hvis han ser ut som om han har to områder eller mer på seg til han ikke er i stand til å bære dem, vil eieren av dem forlenge livet sitt til han når sin enke, og hvis han ser som om han har gitt en region og han tar den med sin høyre og trekker den ikke midt i seg, reiser han i Sultan . Hvis hans venstre var en region, og hans høyre var en pisk, ville han få et mandat, og guvernøren hvis hans region ble avskåret, ville være sterk og hans kommando ville vare . Og den som trekker livet med en tråd i stedet for området, halvparten av livet er borte . Og hvis han trekker midjen med en slange, trekker han den med en illusjon der det er dirham eller dinar . Og det ble sagt at den som kongen ga ham et område, skulle få en konge . Og den som ser på ham en region uten smykker, stolte på en hederlig og sterk mann som ville få godt av ham og en velsignelse som trekker ryggen hans, og hvis han er rik, er han hans styrke, vedlikehold og standhaftighet i sin handel eller sin autoritet og skaffe tillatte penger, og sengen hans er bedre enn hans reklame . Og det tvetydige området dukket opp for mannen som lener seg på ham og styrker ham hvis det er i hans midte, og hvis det er søtet med substans, slo han penger som hersker hos ham eller et barn som regjerer i hans husstand ….

…Teppet : er et verdslig liv for eieren, bredden er verdens bredde, bredden er næringens bredde, og vennskapet er lang levetid . Hvis det blir sett på som om det ble lagt på et ukjent sted eller av et folk han ikke kjenner, oppnår han det i en bok . Og teppets litenhet og papiret mangel på liv og kort levetid . Fold folding av lykke og alder . Og den som ser seg selv på et teppe, får sikkerhet hvis han er i krig, og hvis ikke i krig, vil han kjøpe en gård . Å spre teppet blant kjente mennesker eller på et kjent sted, indikerer at velsignelsen deles mellom folket på stedet . Og det ble sagt at teppet er en hyllest til eieren, som er spredt ut for ham, og hans land som han vil bli påvirket av . Alt dette er like mye som teppets bredde, tykkelse, delikatesse og essens . Hvis han ser at han har et nytt, frekt teppe til seg, oppnår han i sin verden overflod av næring og lang levetid . Hvis teppet er i hans hjem, sitt land, hans sted, hans folk eller noen av hans samlinger, eller med de som kjenner ham med sin hengivenhet eller ved å henvende seg til ham, slik at ingenting av det er ukjent, oppnår han den verdslige livet som beskrevet . På samme måte er hans alder i det landet eller stedet hvor han er, eller blant hans folk eller blandinger . Og hvis det er på et ukjent sted og et ukjent folk, er han fremmed og han oppnår det i fremmedhet . Hvis teppet var lite og tykt, ville det oppnå komfort i sitt verdslige liv og en liten hånd . Og hvis han er tynn tynn som teppene er brede, når han en vid verden og livet hans er lite i det . Hvis tykkelse, bredde og essens kombineres, vil lang levetid og næring bli kombinert for ham . Og hvis han ser at teppet er av liten karakter, er det ikke noe godt i det . Hvis han ser teppet brettet på seg selv som er brettet eller brettet for det, flytter han det fra sted til sted . Hvis han også flyttet til et ukjent sted, har livet hans gått tom og hans verdslige liv er stengt for ham, og hans konsekvenser er slik i nakken . Hvis han ser på stedet der en av de de har flyttet, vil han oppnå det . Hvis han et brettet teppe, brettet han det ikke, heller ikke det brettet, og så heller ikke det ble publisert før det, og det er hans eget, blir hans verden brettet fra ham mens den holdes i den, og han får noe nød i hans levebrød . Utvidelsen til ham utvidet levebrødet og løslatt ham . Og teppet indikerer å sitte med herskere og presidenter, og alle som går inn i teppet . Den som bretter matter, hans styre vil bli suspendert, eller hans reise er ikke mulig, eller hans verden blir holdt fra ham . Og hvis den ble kidnappet eller brent av ild, de eieren eller fikk ikke reise . Og hvis beløpet hans reduserte livet hans . Hvis teppets kropp er drept nær fristen, eller kroppen er avmagret, eller det blir oversett . Og puten og den medfølgende tjenestepiken, det som skjedde i den, ligger i dem ….

…Å slå med pisker i en drøm er dårlige ord, og hvis det strømmer blod fra ham, er det tap av penger . Og å slå med perler er at livet er dt . Å slå sverdet er bevis på seier over fiendene . Og banking i armhulene til deler av det mellom familien og slektningene . Juling er bra og er kjent for banket . Og hvis han ser at en engel slår ham, vil han være kledd, og hvis han slår ham på ryggen, betaler han gjelden, og hvis han slår ham på grunn av sin funksjonshemming, vil han gifte seg med ham . Slåingen forkynnes, den som ser at han slår en mann på hodet, vil at hodet skal gå . Hvis han slår ham i øyelokket, vil han krenke sin religion . Hvis han trakk bladene i øyelokket, ville han ha en nyvinning fra ham, hvis han slår ham på hodeskallen, vil den som slår ham få ham . Og å slå er en bønn : den som ser at han slår et esel, er dets rytter, da spiser han ikke før etter at han påkaller Gud den allmektige og ber ham . Hvis han at han slo en mann, skulle han be imot ham . Og han slo andre enn kvinnen under hånden på grunn av fordeleren som har slått dem . Og hvis han at han ble slått, er det et godt bevis. Hvis den som ble slått ikke var noen engler eller noen av de de, og som ble truffet av å gå, er det et dårlig bevis fordi han er av lær, og det samme er slående med en siv, og hvis han ser at han treffer noen andre, er det mer fordelaktig for ham enn om noen andre treffer ham . Og det ble sagt : Slå og pisking blir forklart som å vite at de bankede vet god oppførsel . Og slå i en drømmereise . Den som ser at han treffer bakken, han vil reise . Og den som har hatt hundre piskeslag i søvne, da har han begått hor eller er opptatt av det . Piskingen av førti vippene er av vin, og piskingen av åtti vippene er kastet av kvinnens menn . Og den som ser en d person, slår ham, og den de er sint, for den som ble slått, har begått en synd eller har bestemt seg mot ham, og at den de er i sannhetens bolig, han er ikke fornøyd med annet enn det Gud vil . Og slo de levende for de de i sin religion . Og det ble sagt : Den som så en d person som hadde slått ham, ble bedre av å reise, og det ble sagt : Den som slo en d person, skal betale sin gjeld og slå et menneske uten å klø eller smertefulle klær hvis det er i vintersesongen . Å slå dyret er en disiplin for den som ikke er dyret verdig, og for den som ikke fortjener uvitenhet og aggresjon ….

…Predikanten Abu Sa’id sa i synet av perler, han sa at en mann kom til Ibn Sirin, og han sa, når sovende ser to menn komme inn i munnen hans med perler, kommer en av dem mindre ut enn det han kommer inn, og den andre kommer ut større enn han kommer inn, han sa: Når det gjelder den jeg ham komme ut liten, du det for meg, jeg er nyere enn det jeg hørte, og hva det jeg , det kommer ut jeg det av to løgnere som snakket mer enn de hørte, og perlen i tolkningen indikerer Koranen og kunnskapen. den som ser det som om han gjennomborer perler, han vil gjennombore mye kunnskap, sprer han mye til mennesker, og å sette perler i munnen indikerer god religion .)…

…Vann : betegner islam og kunnskap, og liv, fruktbarhet og velstand, fordi det inneholder livet til alt, som Gud den allmektige sa : ~ La oss gi dem vann som strømmer ut av det for å vikle dem inn i det .~ Og kanskje indikerte han sæd, fordi Gud den allmektige kalte det vann, og araberne kalte mye vann for sæd, og det indikerer penger fordi han tjener med det, den som drakk rent rent vann fra en brønn eller et vanningsvann og gjorde ikke absorbere det siste av det, hvis han var syk, ville han komme seg fra sykdommen og livet hans utfalt ikke hans d. Han var ikke syk og gift hvis han var sølibat, for å ha gleden av å drikke og strømmen av vann ovenfra til hans omtale, og hvis han var gift og ikke giftet seg med familien en natt han møtte henne og likte henne . Og hvis ikke noe av det, så omfavnet han islam hvis han var en vantro, og han skaffet seg kunnskap hvis han var god, og kunnskap var en student, ellers fikk han en tillatt gjeld hvis han var kjøpmann, med mindre noe bortskjemte vannet, som indikerer hans forbudte og synd, for eksempel å drikke det fra rollen som dhimmier. Enten er vitenskapen korrupt eller dårlig eller ondsinnet . Hvis vannet er brunt, bittert eller stinkende, blir det sykt, ødelegger inntektene, fortsetter levebrødet, eller endrer læren for hver person i henhold til hans skjebne og hva som er passende for ham og stedet han drakk fra og fartøyet han var i . Når det gjelder den som bar vann i en bolle, hvis han var fattig, ville han ha nytte av penger, og hvis han var en singel, giftet han seg, og hvis han var gift, bar hans kone eller mor ham fra ham, hvis han var den en som tømte vannet i containeren eller sin kone eller tjener fra brønnen eller hans minister eller slektning . Når det gjelder vannstrømmen i hjemmene og dens inntog i boligen, er det ikke noe godt i den, og hvis det var et år der folk gikk inn i fristelse, kjærlighet, fangenskap, sykdom eller plager, og hvis det var i en privat hus, jeg på saken, og hvis det var en pasient i den som døde, søkte folket ham i hans nekrolog. Gråt og tårer . På samme måte, hvis takrenner rant i huset eller øynene eksploderer i det, gråter de øynene over pasientens d, eller når den reisende farvel eller om ondskap og spekulasjoner blant innbyggerne, plager som rammer ham fra Sultans sykdom . På samme måte varsler strømmen av vann eller stagnasjon om en samling mennesker . Dens strømning på steder av planter signaliserer fruktbarhet, og dens overflod og overvekt over boligene og husene fra jordens øyne eller dens strømning er en plage fra Gud den allmektige over folket på stedet, enten en svepende pest eller et utryddende sverd hvis boligene blir ødelagt og folk drukner i den, ellers vil det være en pine fra sultanen eller en pandemi av pandemier . Hvis han at han ga vann i et krus, indikerer det gutten, og hvis han drakk rent vann i et krus, fikk han godt av sin sønn eller kone, fordi glasset er essensen av kvinner og vann er foster . Noen av dem sa : Den som så det som om han drakk varmt vann, han ble overskyet, og hvis han at han ble kastet i klart vann, en overraskelse . Og det ble sagt at vannkilden for rettferdighetens folk er god og en velsignelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ To øyne flyter fra dem .~ Og for de som ikke er rettferdige ulykker . Og eksplosjonen av vann fra en mur av sorg fra mennesker, som en bror, svigersønn eller venn, og hvis han ser at vannet har sprengt og forlatt huset, så kommer det ut av alle bekymringer, og hvis det ikke kommer ut av det, er det en permanent bekymring . Hvis dette stedet er rent, er det tristhet i kroppens helse . Og alt dette er i Al-Ain, ettersom hun ikke var hushjelp, og hvis hun var hushjelp, er han den beste naboen for sin eier, levende og død, fram til dommedag . Og noen av dem sa at hvis han at det var rennende vann i huset hans, ville han kjøpe en hushjelp . Og hvis han ser ut som om øynene har eksplodert, får han penger i en irettesettelse . Og rent vann er billig og rettferdig, og den som ser det som om han drakk for mye vann enn sin vane med å våkne, hans liv vil være langt . Det ble sagt at drikkevann er en sikkerhet fra fienden, og å tygge det er en behandling for tretthet og nød i livet . Og spre hånden i vannet under omrøring av penger og bruk dem . Og stillestående vann er uansett svakere enn rennende vann, og det ble sagt at stillestående vann er inneslutning, og den som ser at han har falt i stillestående vann, er i inneslutning og nød, og salt vann er overskyet, og når det gjelder løver hvis han drenerer fra brønnen, er hun en kvinne som gifter seg med henne og det er ikke noe godt i henne . Det ble sagt at det å se svart vann ødela rollen, og å drikke det forsvant . Og foreldet vann er et smertefullt liv, og stinkende vann er forbudte penger, og gult vann er en sykdom, og dybden av vannet er isolasjon, ydmykelse og nådens forsvinning, for Gud den allmektige sier : ~ Si : Hvis vannet ditt blir deprimert, hvem gir deg bestemt vann ”. Det varme, veldig varme vannet, hvis han at han brukte det om natten eller om dagen, ble hardt rammet av sultanen, og hvis han ut som om han hadde brukt det om natten, ville han bli skremt av jinen . Vannspann er vanskelig og sliten, og å drikke det er sykdom . Vannskum er ingen gode penger . Og den som drikker av sjøvannet når det er brunt, de vil bli truffet av dem fra kongen . Og den som ser det som om han ser i klart vann og ser ansiktet i det slik han ser det i speilet, han vil oppnå mye godt . Hvis han ser ansiktet sitt godt i det, gjør han godt mot husstanden sin . Og å helle vann er å bruke penger på andre enn hans forhold, for eksempel en bunke eller en kappe av bevis på dalen, fordi han tror at han har oppnådd det og ikke . Og vasking av vann er ikke mislikt, enten det er klart eller mørkt, varmt eller kaldt etter at det er rent, er det tillatt å utføre vask, fordi tvetting er sterkere i tolkningen enn utløpene og forskjellene i vann . Og hatet fra øynene til vann løp ikke bekymring . Og å gå over vann er forfengelighet og risiko, og hvis han kommer ut av det, blir hans behov oppfylt . Og den som ser at han befinner seg i mye dypt vann og faller i det og ikke når bunnen, da rammer han en stor verden og blir sliten, og det sies at det faller inn i saken til en stor mann . Vask med kaldt vann er omvendelse og en kur mot sykdom, en løslatelse fra fengsel, eliminering av gjeld og sikkerhet fra frykt . Og den som ser det som om han drakk rikelig med ferskvann, det var et langt liv og et godt liv. Hvis han drakk det fra havet, skaffet han penger fra kongen, og hvis han drakk det fra elven, skaffet han det fra en mann, som for en elv i elver, og hvis han trakk det fra en brønn, slo han penger med triks og bedrag . Og den som ser at han henter vann og vanner en frukthage og dyrker med det, han vil ha nytte av penger fra en kvinne, hvis frukthagen eller plantene bærer frukt, vil han gi kvinnen penger og et barn og vanne frukthagen og planting, samleie med sin kone . Og vannet er i et glass glasskrus, hvis kruset brytes og vannet blir igjen, vil moren dø og barnet forbli, og hvis vannet er borte og kruset forblir, vil barnet dø og moren blir igjen . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som hadde en visjon om at hun drakk vann, han sa : La denne kvinnen frykte Gud og ikke søke å lyve blant mennesker . En mann kom til ham og sa : Jeg som om jeg drakk av klesdraktene mine , deilig, kaldt vann, og han sa : Frykt Gud og vær ikke alene med en kvinne som ikke er tillatt for deg, han sa : Hun er en kvinne som jeg foreslo for meg selv ….

…Det er i en drøm i forskjellige ansikter, da hvitt brød indikerer god levebrød og velvære . Og svart brød indikerer nød i å leve, og det ble sagt : Hvert brød indikerer en kontrakt med penger, som enten er tusen, hundre eller ti i henhold til seerens status og hva som er passende for ham . Og bittert brød er et bittert brød . Søtt brød er dyrere hvis det er som honning eller sukker . Og den som spiser brød med ekskrementer, han spiser honning med voks . Det fineste brødet er den modne ovnen . Det er en indikasjon på islam, fordi det er religionens søyle, sjelens styrke og sjelens liv, og det kan referere til livet og pengene som er sjelens styrke . Brødet kan indikere bebreidelse og problemstillingen, og kanskje barnepikenes mor som Saladin er sammen med, og bevaringen av kvinnen, og brødet som er renset fra det, indikerer ren levende, ren kunnskap og den vakre hvite kvinnen . Den som ser at han skiller brød mellom mennesker eller svake, og at han er en student av kunnskap, da vil han skaffe seg fra kunnskap det han trenger, og hvis han er en forkynner, er det hans forkynnelse og bud, med mindre folket som tok hans veldedighet fra ham er over ham, og nestekjærlighet er folks skitt . Og den som ser en d person, gir brød til ham, for det er penger eller levebrød som kommer til ham fra andres hånd . Og den som ser brød på skyene, på takene eller på toppen av palmer, koker han, og så er alt salg og mat . Hvis det blir sett på som om det blir tråkket på bakken, er det en stor velstand som fører til elendighet . Den som ser en d person, tar et brød for ham, eller han ser ham falle ned fra det i ild eller i det fri eller i tjære, og han er inaktiv, er han en kjetteri som han blir kalt til, og en fristelse som folk faller i, brødet er hans gjeld, og hvis han hadde en syk kvinne, omkom hun, og hvis hun var svak i gjeld, blir hun ødelagt . Og den som ser at han baker brød, søker han å be om pensjon for å be om permanent ytelse. Hvis brød raskt oppnår en stat og får penger i hånden . Og ordtaket ditt er ett fruktbarhet, velsignelse og levebrød, og andre har søkt det . Og hvis han mange brød uten å spise dem, ville han finne brødrene våre . Hvis han har et byggbrød, er det et motvillig levebrød, og hvis han ser et crusty loaf, tynner han levebrødet, og hvis han får et stykke brød og han spiser det, indikerer dette at livet hans er ute og livet hans har gått ut. Hvis han tar en bit, er en mann grådig . Og Largif for enslig kone . Et rent, modent brød av sultanen er hans rettferdighet og rettferdighet, og produsenten har råd til å lage det . Maisbrød og kikerter er stramme og dyre . Og hvis han brød på søpla, er det billig . Og et bredt brød er et bredt brød og et langt liv . Og brød indikerer bekymringsløs borte . Og byggbrød for de som ikke har en vane å spise det er smalt og dyrt, fordi det spises til høye priser . Og varmt brød er hykleri og levebrød i mistanke, fordi brannen forblir i den . Og den som ser et brød som henger i pannen, det er hans fattigdom og hans behov . Og brødet som er dekket av plagg er mye penger, som ikke kommer eieren til gode og ikke betaler zakat på det . Bagelbrød er smalt i pensjonen å spise fordi det bare bakes av trengende . Og den som ser som om han spiser brød uten å spise, han blir syk alene og dør alene . Og brød som ikke tilberedes indikerer høy feber . Og det snakkesalige brødet for de fattige er sykt og savnet det de håpet på : Det ble sagt : Det indikerer gutten . Å spise fluffy brød er et levebrød, og det ble sagt : Delikatessen til brød er kortvarig eller liten fortjeneste . Og den som ser at han har to chips i hånden, han spiser av dette og av dette, blir han med de to søstrene . Og brødet vant mye . Kaker og beskyttelser er sunne for kroppen . Råttent brød er billigere, og hvis det har vinger, koker det . Og knust brød, fruktbarhet, bredde og en behagelig gevinst . Og brød av sin kone eller sønn eller om en helhet eller dirham . Og den tørre delen av brødet indikerer behovet som fosteret . Kake er en reise, og inngangen til en som ikke klarer å spise den, er bevis på bekymring, bitter og nød . Og ømheten er en reise, og det kan tyde på at det er vanskelig, og mykhet er herlighet, og alt er ondt . Og råttent brød er korrupsjon i religion, frafall fra islam og korrupsjon av konas tilstand . De forskjellige fragmentene indikerer fortjeneste fra veldedighet eller hykleri . Og brødmassen er nyttig kunnskap og oppriktighet i tale og handling . Skallene er hykleri, smiger og hykleri ….

…Det er i en drøm livet til en mann, hans levebrød, hans inntjening og hans håndverk . Hvis han ser fyllingen av en skål med grøt eller fett, er det en enorm verden . Og hvis han ser en bolle som han spiser grøt av, har han gått mye fra livet sitt som han spiste av det, og gjenstår av sitt liv like mye som det som er igjen, og hvis han møter det, vil han miste livet . Hvis du spiser mye fett, er det en tilstand med like mye fordeler som fett, og hvis det ikke er fett, er det en tilstand uten fordel . Hvis han ser at han har en grøtskål foran seg med mye fett, og han ikke er forberedt på å spise den, samler han inn penger og noen andre spiser dem . Hvis han ser at han ikke spiser av frykt for å bli fortært, har han mye nåde og et godt liv og er redd for at han skal dø . Hvis han ser en surdeig uten fett og ikke er god, og han spiser alt til han hviler fra den, ønsker han å av mangel på hånd og fattigdom . Hvis grøten er laget av eddik uten kjøtt, er det et rent fromhet . Og hvis det ikke er fett, er det et stygt håndverk . Og hvis tråden er med kjøttet fra de syv, er det et vergemål over et brutalt og undertrykkende folk med hat, frykt og frykt, og hvis det er fett, er liv og nytte forbudt hvis mannen er handelsmann, hans behandling med urettferdige mennesker er urettferdig, og hvis de er arbeidere, er inntektene deres også forbudt. Og villfarelse introduserer ham . Hvis grøten er med hundekjøtt, er det en foraktelig tilstand, en stygg handel og en stygg fortjeneste med tåpelige mennesker . Hvis det er med fett, er penger forbudt . Og hvis det er fett, er det en foraktelig gevinst, fattigdom og deprivasjon . Og hvis alt ryper er alt, så dør det i den fattigdom, ydmykelse og deprivasjon, og hvis vesen er med kjøttet fra fugleløver, er det mandat, handel og inntjening av arrogante eiere av penger og blod med forbudte penger med frykt og hat . Hvis han ser at han spiser grøtgrøt, er det et sordid, ubrukelig håndverk ….

…Maur i en drøm er svake mennesker, bekymringsfulle mennesker, og de blir krysset av soldater og familie . Og den som så maurene på sengen hans, mange av barna hans . Og den som ser den flyr og er syk, han vil eller reise . Det indikerer fruktbarhet og levebrød fordi det bare kan være på et sted der det er levebrød . Og hvis pasienten ser at maurene løper gjennom kroppen hans, vil han . Og den som ser maur komme ut av hulen sin, de vil få dem . Og den som ser maur komme ut av et hus, hans familie sier om døden . Hvis maurene har en vinge, indikerer de ødeleggelsen av mange soldater . Og den som ser maur komme inn i hjemmet sitt med mat, vil øke godet for sitt hjem, og den som ser maur bringe mat ut av hjemmet sitt, vil være fattig . Og utgangen av maurene fra nesen, øret eller andre organer mens de er lykkelige, indikerer dermed seerens d som martyr . Og den som så at han hadde drept en maur, begikk en synd på grunn av et svakt folk . Og den som hører maurens ord og er egnet for emiratet, han vil motta det, ellers vil han få fruktbarhet og godhet . De store krigsmaurene dreper dem, de syke de r, og de som vil reise er slitne og tapt ….

…Når det gjelder gresshoppene, skal den tolkes av militæret hvis den er en fugl, og den kokte av den skal tolkes i dirham og dinar, og hvis den er ukjent, skal den tolkes av en ukjent konge ….

…Ekteskap er i en drøm betegner en flott posisjon . Hvert ekteskap der sæd ses i en drøm til det er nødvendig å vaske den mens den er våken, den er ugyldig, og den tolkes ikke fordi den er en våt drøm . Og den som gifter seg med sin fiende, han vil beseire ham . Og den som gifter seg med en av sine kvinnelige slektninger, han skal gå inn i helligdommen . Og den som ser at han giftet seg med moren i graven, han skal dø . Hvis du ser en fiende blant de vantro som gifter seg med en muslimsk kvinne, er det bevis på et raid . Ekteskapet indikerer eliminering av religion og lindring av bekymringer . Den som knulle en naken kvinne, flyktet fra dem . Og den som ser at han gifter seg med en utro kvinne, da vil han bli rammet av en hellig verden . Og den som ser at han gifter seg blant kvinnene i himmelen, han vil lide av religionssaker . Den som ser at han ser på en naken kvinne uten å vite det, vil gjøre en feil . Se også hemmeligheten, se samleie, og se komposisjon ….

…Slanger : de er fiender, fordi den forbannede Satan ba Adam, fred være med ham . Og fiendene til enhver slange i henhold til omfanget av dens lidelse, dens bein og dens merke, og det kan være vantro og eiere av kjetteri på grunn av giften den har . Kanskje det angav horene, deres bitt og karakter, og kanskje var livet hentet fra navnet, for eksempel å se i dekarene eller strømme under trær, med vann og kraftige regnvær, og de sammenlignet med å blåse det til vannet . Slangen kan være en hersker, eller hun kan være en kone og et barn, fordi Gud den allmektige sier : « En av dine koner og dine barn er din fiende, pass på dem. ” Og den som dreper eller sloss med en slange, kjemper mot en fiende . Og spis kjøttet, penger fra en fiende, glede og glede . Og hvis du biter ham i to halvdeler, ta rettferdighet fra fienden hans . Og fra sitt levende ord med myke og snille ord slo han et godt som folk ville ha om ham, og hvis han en d slange, er han en fiende som Gud tilstrekkelig for sitt onde uten styrke og kraft . Og eggene hennes er de vanskeligste fiendene, og de svarte er de vanskeligste . Hvis han at han var en konge av livets store svarte i en gruppe, ville han lede hærene og skaffe en stor konge . Hvis han slår en glatt slange som adlyder ham, og verken en joggesko eller godhet gjør vondt, da slo han en skatt av kongens skatter, og det kan ha vært hans bestefar hvis det var i denne egenskapen . Og den som frykter en slange og ikke ser den, da er det trygghet for ham fra sin fiende, og hvis han ser den og frykter den, er det frykt, vel som all frykt, og på samme måte alt som frykter den og ikke se det, og slangens utgang fra urinrøret blir født, og den som kommer inn i en slange inn i et hus lurt av sin fiende, den som ser at han tok det, da får han penger fra en fiende som er trygg, fordi Gud den allmektige sier : ~ Ta det og ikke frykt .~ En liten slange ble født . Og hvis han slangene slåss i markedet, ville krig finne sted og han ville vinne seieren over fiendene . Og slangen er autoriteten til et stille fiendskap, og hvis han ser at en slange kommer ut av minnet hans en gang og vender tilbake til ham en gang, forråder han ham . Og slangen er en kvinne, den som ser at han har drept en slange på sengen sin, hans kone r, og hvis han ser en slange i nakken og kutter den tre stykker, skiller han seg fra sin kone tre ganger, og slangens ben og fangs er fiendens styrke og alvorlighetsgraden av hans list . Og den som forvandler en slange, forvandler han seg fra en stat til en annen, og blir en fiende av muslimene, og hvis han ser huset sitt fullt av slanger, frykter han ikke, da havner han muslimens fiender, eiere av lidenskaper og vannlevende skapninger med penger, og hvis han ser i lommen eller ermet en liten hvit slange, frykter han ikke. Fordi det er bestefaren hans, og hvis han ser en slange gå bak ham, vil fienden hans lure ham, og hvis den går mellom hendene hans eller kretser rundt ham, er de fiender som blander seg med ham og ikke kan skade ham, og hvis han ser et liv som kommer inn i huset hans og drar uten skade, er de hans fiender fra hans husstand og hans slektninger, hvis han ser det. Ikke hjemme hos ham er fiender fremmede . Og slangens kjøtt og fett er pengene til en fiende og motgift fra en fiende. Hvis han ser slanger slåss på hver side, dreper han en stor slange fra dem, eier han byen . Hvis den drepte slangen var som alle andre slanger, ble en av kongens soldater drept , og hvis slangen steg opp i en høyde, ble han komfortabel, glad og glad, og hvis han en slange stige ned fra en høyde, en høvding de det stedet . Hvis han ser en slange komme ut av jorden, plager han det stedet . Hvis han ser hagen full av liv, er det hagen som vokser og planten i den øker og lever . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg som om en slange forfulgte den, og jeg fulgte den, den kom inn i en grav, og i min hånd ble det lagt et lokk på buret . Han sa : Er du forlovet med en kvinne? Han sa : Ja . Han sa : Du vil gifte deg med henne og arve henne, han gifter seg med henne, og hun de i syv tusen dirham . En annen ut som om huset hans var fullt av liv, han fortalte Ibn Sirin om visjonene sine og sa : Frykt Gud og ikke hav muslimenes fiende . En kvinne kom til ham og sa : O Abu Bakr, en kvinne to hull som hvalene kom ut fra. reiste to menn seg til dem og tok melk fra hodet, Ibn Sirin sa : Slangen melker ikke melk, men utstråler gift . Og dette er en kvinne som to av lederne av Kharijites kommer inn med, som inviterer henne til sin lære, men de inviterer henne til å fornærme de to sjeikene, må Gud være fornøyd med dem . Når det gjelder livet til magen, er de slektninger, og utgangen fra mannen er en ulykke for mannens nabo ….

…Skip Hvis du ser et skip i en drøm, forutsier dette ære og antakelse om en stilling du ikke drømte om . Hvis du hører et skip synke i en drøm, forutsier dette nesten en katastrofe . Kjæresten din vil forråde deg og forlate deg . Hvis du drømmer om at du mistet livet ditt på et skip, betyr dette at du vil være veldig stolt av din ære og at du er klar til å presentere livet ditt som et intervju . Hvis du ser et skip som tar vei i en storm, vil du miste virksomheten din og bli forvirret over hvordan du kan skjule noen misforståelser for folk, siden du frykter at partneren din vil beskylde deg for forræderi . Hvis du ser andre drukne på et skip, betyr dette at du forgjeves søker å beskytte en venn mot skam og skandale ….

…Når det gjelder omfavnelsen, den som ser at han omfavnet noen, enten han er i live eller d, indikerer det lengden på livet hans, og noen av dem sa at omfavnelse var blanding og kjærlighet. Når det gjelder farvel, den som ser at han sier farvel til noen, forlater ham enten ved den eller med livet, og kanskje er den for den som er avsendt til det. Han at han feide plassen sin, og at han hadde en syk person, fordi det indikerer hans d, og den som tror at han feier et sted for tilbedelsens skyld er bra, og kanskje å se moskeen feie indikerer kjærligheten til den allmektige Gud…

Og den som ser at han har lest Koranen og er ferdig med å lese den, vil livet hans utløpe godt, og hvis han resiterer halvparten av det, vil halvparten av livet ha gått ….

…Dyden til Imam Yaqoub bin Sufyan 96 – Yaqoub bin Sufyan bin Jawan Al-Faswi (2) Al- Hadith Al-Hafiz, som var blant dem som samlet og klassifiserte med fromhet, askese og stivhet i å følge Sunnah, og Al- Hakim sa : (( Når det gjelder høringen hans og hans kone og medlemmer av talen hans, det er for mye å nevne )) og Abu sa Abd al-Rahman al- Nahawadi : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyaniol : (( Jeg skrev om tusen sjeiker, og alle brøt tilliten )). Og Yaqoub sa også: (( Jeg dro på reisen i tretti år )) og Abu Zar’ah al-Dimashqi sa : (( To menn av adelige mennesker kom til oss, en av dem og de ble deportert av Yaqoub bin Sufyan, folket i Irak kunne ikke se lignende )) Han de i året syttisju og to hundre . Abdan bin Muhammad Al-Marwazi sa : (( Jeg Yaqoub bin Sufyan i søvn, og jeg sa : Hva gjorde Gud den allmektige mot deg? Han sa : Han tilgav meg og ba meg komme til himmelen slik jeg var på jorden )) . Og fra Guds omsorg for denne imamen i hans anmodning om en hadith, som han fortalte om seg selv, brukte vi den som en leksjon for kunnskapsstudenter. * Muhammad bin Yazid al-Attar sa : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyan si : (( Jeg var på reisen og tilbrakte livet mitt, jeg ble avhengig av å skrive om natten, og jeg leste om dagen. Sitter, jeg kopierer inn lampen, og det var vinter, og vannet sank ned i øynene mine, og jeg ikke noe, og jeg gråt for meg selv fordi jeg var utelukket fra mitt land og det jeg hadde savnet av kunnskap, øynene mine overvant meg, jeg sov og så profeten – må Gud velsigne ham og gi ham fred – i søvn ringte jeg : ( Å, Jacob, hvorfor gråt du? )) Jeg sa : O Guds sendebud gikk Bosra Vthsart på det jeg savnet . Han sa til meg : (( Aden Mona )) Phinot ham og beordret sin hånd på mine øyne som å lese Alihaa, og da jeg våknet opp Vobesrt, jeg tok kursiv og satt og skrev (1). Unødvendig å utdanning og dyder 97 – jeg vet, mann, en muslim som deltar i Balnavlh av den beste vitenskapen fra å engasjere Balnavlh for tilbedelse, og at imamene til de fire fire sa Shafie : spurte den beste vitenskapen om bønn . Imam Ahmad ibn Hanbal – Guds nåde og velsignet oss med hans kunnskap – det jeg ba i dag er ikke obligatorisk, forklarte Bmmakrh Abi Zar’ah Ali Nawafly . Den kom inn (( Order of Perception )) av dommer Ayyad, 3: 234-235 , 240 , 261 i oversettelsen av Imam Al- Muhadith , Al-Faqih Al-Abed Al-Zahid ( Abdullah Wahb Al-Qurashi fra Egypt) ), ledsageren til imamen Malik Al-Layth, Al-Thawri og andre, som døde i året 197 AH, må Gud den allmektige forbarme seg over ham, der det ble sagt at Sahnoun sa : (( Ibn Wahb hadde delt sitt livet til tre En tredjedel er i Rabat, en tredje er klar over Egypt, og en tredje er på Hajj, og han nevnte at det er en trettiseks Hajj. Hans nevø sa : Jeg var sammen med ham i Alexandria, og folket samlet seg på ham og ba ham om å spre kunnskap, han sa til meg : Dette er et tilbedelsesland, og moren hans ga sjelden meg i det med folks arbeid, han forlot Sitting for dem de gangene han var sittende og godta tilbedelse og vokte . Etter to dager kom en person til ham og fortalte ham at han hadde sett seg selv i en stor moske mot den store moskeen, og profeten – må Guds bønner og fred være med ham – i den og Abu Bakr på hans høyre, og Amr på hans venstre side, og du var mellom hendene hans, og i moskeen blomstret lampene i de beste og lyseste av dem. ble det slått av, da sa Guds sendebud – må Gud velsigne ham og gi ham fred – til deg , Abdullah, brenn den og tenn den, utsett den, ble jeg i dager og så at alle lampene var kommer til å bli slukket, Abu Bakr sa : O Guds sendebud, ser du disse lampene? Han sa – må Gud velsigne ham og gi ham fred – Dette er Abdullahs arbeid, han vil slukke det ! Ibn Wahb ropte, og mannen sa til ham : Jeg har kommet for å bringe deg et godt budskap, og hvis jeg visste at han skyte deg, ville jeg ikke ha kommet . Han sa : Det er bra, dette er et syn som jeg forkynte, tenkte jeg at tilbedelse var bedre enn å spre kunnskap, slik han forlot en mye ( tid ) og hans arbeid for kunnskap, og han ofret seg for dem å lese ham, og spurte ham * Ibn Wahb sa : Jeg var i hendene på kongen jeg skrev, da ble bønnen opprettet – og i et annet begrep ga muezzinen tillatelse – Det ble utgitt bøker i hans hender, og jeg tok initiativet til å samle dem, eieren sa til meg : For budbringerne dine, det du gjør er ikke bedre enn det du er i ….

Og den som ser at han trekker skjegget ned, vil livet hans komme nærmere og livet hans har gått tom, og det er blitt sagt at han angrer og en ulykke vil skje ….

…Det er i en drøm vanskeligheten til en mann og hans utmattelse i livet hans . Hvis han ser at huden hennes er sterk, er det hans levebrød . Hvis han at huden hennes var tøff, ville han ha slit og utmattelse i livet . Hvis han at huden hennes var tykk og inneholdt hevelse og tuberkler, mottok han penger fra sitt harde arbeid, og penger gikk til ham som han hadde tjent med hardt arbeid og tretthet . Knærne er kroppens styrke, dens bevegelse og kvaliteten på kunnskapen. Hvis de er sunne og sterke, er dette bevis på reiser, bevegelse eller handlinger som han gjør, og kroppens helse . Hvis det sees en smerte eller et problem i den, indikerer det vekten på knærne, og hvis han er syk, indikerer det hans d . Den kne på den reisende er et kjøretøy, passasjerene og kjøretøyet hans . Og knærne krysser brødrene og partnerne, og de kan krysse Mawali . Kneet kan komme fra det . Kanskje indikerer kneet at bukkingen og nedbøyningen er fullført, og indikerer at en person tar og gir, hans bevegelse og stillhet, reiser og stående, og pengene han samler inn og hva han bruker . Og den som så at kneet hans hadde vokst seg stort eller ble sterkere og var i nød, Gud ville vekk fra ham . Kanskje dette indikerer at han holder seg til bønn og oppfyller dens betingelser . Og hvis han det revet eller ødelagt, eller det var r eller blod i det, indikerer dette at bevegelsen hans var immobilisert . Hvis det var en reise, sett deg på den . Hvis det var hengivenhet mellom ham og noen, ble den skilt fra hverandre, og det kan tyde på at båten og dyret hadde gått i stykker ….

Og hvis han fikk et stykke brød og han spiste det, indikerer han at livet hans er i ferd med å løpe ut og at livet hans er utløpt, og det ble sagt : Snarere indikerer denne visjonen et godt liv . Tar han en bit, er han en grådig mann ….

…Hvis han ser mye mat i munnen, og det er kapasitet til å brette den, er hans forhold forvirret, og hans visjoner indikerer at mengden av maten han er i har gått fra livet hans, og det gjenstår like mye av hans livet som det er i munnen hans ….

…Når det gjelder låret, styrken til en person, hans folk og hans klan, og den som ser at det er en utsmykning eller skammelig ting i det, så tilskrives det det. Og den som ser at låret hans er avskåret, han avgår fra familien sin og dør en fremmed, og når det gjelder knærne, er det en persons vanskeligheter og hans krav. Hans oppførsel, og den som ser at i det som er utsmykket eller vanæret, tilskrives det dem, og kanskje var benet livet til en person. Hvis han ser at benet hans er laget av jern, er livet hans langt, og pengene hans eller treet er fortsatt svakt fra å søke hans levebrød i å søke sitt levebrød, og den som ser at benet hans blir snudd med et annet ben, er et tegn på fortapelse . ….

Og den som ser at buksene hans er brutt eller kidnappet, han indikerer at livet hans er nært forestående og at livet hans er over ….

Kommentatorene sa : Hvis treet indikerer arbeidet til eieren og hans religion og seg selv, viser papiret hans karakter, skjønnhet og klær og dets folk til hans slekt, brødre og tro . Hennes hjerte indikerer hans hemmeligheter og hva han skjuler for sine gjerninger, dens skrell indikerer hans utseende, hans hud og alt som pryder ham om hans gjerninger, og vannet indikerer hans tro, fromhet, rike og liv for hvert menneske til sin skjebne, og kanskje de ordnet det i strid med dette arrangementet, og jeg nevnte ham i havene . Den som ser seg selv over et tre eller dets besittelse i en drøm, eller dette blir sett av ham, jeg ser på hans tilstand og tilstanden til hans tre, og hvis han er d i Sannhetens hus, ser jeg på karakteristikken til treet, og hvis treet er stort, vakkert og godt, er de de i paradis og kanskje et tre av velsignelse og godhet. Hvis det er et stygt tre med torner, svarthet og stink, er det i pine, og kanskje det er Zaqqum-treet som har blitt til det på grunn av sin vantro eller på grunn av hans korrupsjon, og hvis han ser pasienten, beveger han seg til en av de to sakene i henhold til hans skjebne og omfanget av treet. En ekteskapsøkende, eller en kvinne for en mann, hvorav den ene skaffet en mann i henhold til tilstanden til treet og dets utseende, hvis det var ukjent, eller på et trykk om dets karakter, slekt og essens hvis det var kjent, og hvis mannen til hver av dem i det våkne livet var syk, jeg på tiden på den tiden. Det treet som han eide eller seg på toppen av ved tidenes gang, vann har strømmet i det, pasienten er i fred, helsen har kommet i kroppen og tegn på livet har dukket opp på kroppen hans, og hvis han er i sin ledelse, går pasienten til Gud den allmektige, og han kommer til støv og ødeleggelse . Og hvis han det i butikken sin eller i sin bolig, er det en indikasjon på hans inntjening og levebrød, og hvis det var etterspurt av ham, hadde han godt av det . Selv om han ledet ham, tapte han og ble fattig . Og hvis han ser det i en moske, er det en indikasjon på hans religion og hans bønner . Hvis det er i tidens ledelse, er han ikke klar over sin religion, han er ikke fra bønnene sine, og hvis det er i hans ønske, er mannen rettferdig og flittig, hans arbeidere har fullført hans lydighet . Når det gjelder den som eier mange trær, følger han en gruppe verger som er verdige ham, enten et emirat, et distrikt, en fatwa eller en leder for en mihrab, eller en leder på hans følgesvenn, en kaptein på et skip, eller en butikk i en produsent under hans hånd, og på dette og lignende . Når det gjelder den som ser gruppen hennes i et hus, er det menn eller kvinner, eller begge to møtes der for godt eller ondt, og hvis han ser fruktene på det og folk spiser av det, hvis fruktene indikerer godt og levebrød, er det er en høytid og de spisebordene er i den, og hvis fruktene ikke liker det, indikerer det sorg, er det en begravelse. De spiser mat i det, og på samme måte hvis det er en syk person i huset, og hvis frukten er ukjent, jeg, og hvis det var i trærnes komme, var maten i glede, og hvis det var i ledelsen, var det en katastrofe, spesielt hvis det var ledetråder i å vekke en av de to sakene . Når det gjelder den som ser et tre som har falt, kuttet ned, brent eller ødelagt av en sterk vind, er han en mann eller kvinne som vil gå til grunne eller bli drept, og ødeleggelsen utledes av hennes essens eller beliggenhet og av hennes årvåkenhet fra hennes bevis, og hvis hun er hjemme hos ham, er årsaken til det en mann eller kvinne som er d eller fra hans hushold og hans slektskap og brødre, eller en fange av blod, en mujahid eller en reisende, og hvis hun er i moskeen, er han en kjent mann eller kvinne som blir drept eller r en berømt d . Hvis det er et palme, er han en mann med høy maskulinitet med autoritet eller kunnskap, eller en kvinne til en konge eller mor til en hersker, og hvis det er et oliventre, en lærd, en forkynner, en forbigående, en hersker eller en lege, på denne måten krysser han resten av trærne i henhold til omfanget av deres essens, fordel, skade, avstamning og karakter . Og den som så at han plantet et tre som var hengt, slo han en ære eller tenkte for seg selv en mann henhold til sin essens, fordi folk sier : hvis han plantet det, hvis han gjorde det . På samme måte, hvis han r et frø, henger han eller ikke, er det de, og det å plante vingården vil få ære, og det ble sagt at noen som så om vinteren et gravid vintreet eller et tre, regnes som en kvinne eller en mann hvis pengene har gått, eller han tror de er rike ….

…Edderkopp Å se en edderkopp i en drøm antyder forsiktighet og vitalitet i å styre virksomheten din . Du vil være heldig, og du vil samle en stor formue hvis du ser en edderkopp som vever sitt eget vev, dette forutsier familiens lykke . Hvis du dreper en edderkopp, forutsier dette en krangel med din elskede kone. Hvis en edderkopp biter deg, vil du bli et offer for fiendens ulykker og intriger i nærheten av arbeidet ditt . Hvis du ser flere edderkopper som henger i vevet rundt deg, er dette et godt varsel og forutsier flaks, rikdom, god helse og lojale venner . Hvis du ser en stor edderkopp angripe deg, vil du raskt nå rikdom med mindre farene hindrer deg . Hvis du ser en veldig stor og en annen liten edderkopp på vei mot deg, vil du ha gode hvite dager, og du vil føle deg moden i livet ditt . Hvis den store edderkoppen svir deg, betyr dette at misunnelsen fra rikdommen din stjeler, og hvis den lille edderkoppen svir deg, vil du irritere deg over noen små intriger og mindre problemer . Hvis du stikker av fra en stor edderkopp, vil du miste ganske mye penger . Hvis du drepte en edderkopp i drømmen, vil tilstanden din til slutt bli bedre . Hvis edderkoppen kommer tilbake til livet og tar deg, er du truet av sykdom og fattigdom . Hvis en kvinne drømmer om å se en edderkopp eller gyldne edderkopper som danser rundt henne, forutsier dette forbedring i familiens forhold og flere vennskap ….

…Katastrofe Hvis du drømmer om at du er i en katastrofe forårsaket av et offentlig transportmiddel, står du i fare for å miste eiendom eller at en smittsom sykdom vil hindre deg i å jobbe . Hvis en jente drømmer om en ulykke hun deltar i, forutsier dette at hun vil sørge for tapet av sin elskede, enten gjennom døden, Abu gjennom desertering . Hvis en sjømann drømte om en ulykke på sjøen, betyr dette elendighet og tap av fortjeneste . Når det gjelder andre, indikerer denne drømmen tap på grunn av den . Hvis du drømmer om at du overlevde, vil du komme i vanskelige situasjoner, men du vil komme ut av dem uten skade . Hvis du drømte om en katastrofe på en jernbane og du ikke hadde en hånd i denne ulykken, vil du være interessert i slutten av en ulykke fordi en venn eller slektning som ble ret av Abu vil møte et problem av funksjonell karakter ….

…Partytelt er på mange måter . Den som ser at en paviljong slo, treffer han en hersker . Og hvis Sultan ser det, er det bra for ham, som er hans eie . Og den som ser at paviljongen hans er brettet sammen, hans autoritet eller hans liv skal være utmattet . Og den som ser at hans paviljong er utgitt for å slå ham, han skal tolkes som å ha myndighet over ham, som en forsinkelse . Abu Saeed sa at teltpredikanten i tolkningen er sultan, og hvis han en mann som om et telt hadde blitt slått over ham, ville han vinne en motstander med autoritet ….