…Den som resiterer Surat Al-Qara’a, blir hedret med tilbedelse og fromhet ….
Drømmer om drømmer om ormer som kommer ut fra huden min
(228 betydninger av å drømme om drømmer om ormer som kommer ut fra huden min)…Og den som ser at han førte ut noe skadelig, han skal eie kongens fiende ….
…Og den som ser at han kaller kallet til bønn mens han sover, så undervurderer han sin kone og hans pårørende, og den som ser at han ringer til bønn på døren til sitt hjem, det indikerer at hans tid er nært forestående ….
…Og det ble sagt at den som så at han kom ut av inntrengerne, så følger han stien til det gode og rettferdighetens sti ….
…Ibn Sirin sa: Den som så at han hadde slitt seg bort på et sted som krevde hans plass, da ble han lettet av nød og nød ….
…Og den som ser at han har bitt en person og det kom blod ut av ham, indikerer at han elsker ham fordi han har syndet ….
…Sharabi hans visjon i en drøm indikerer tro, monoteisme og synders omvendelse . Se også Bullous ….
…Og han fortalte at Abdullah sa: O Guds sendebud, jeg så i en drøm at denne fingeren dryppet fett, og denne dryppet av honning, og jeg slikket dem. Så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Du leste de to bøkene . Honning for religionens folk er koranens søthet og resitasjon og rettferdighetens gjerninger, og for folket i denne verdenen en ødeleggelse uten tretthet. Snarere sa vi at honning indikerer Koranen fordi Gud den Allmektige beskrev dem begge som helbredende, så han sa i biene: “En drink i forskjellige farger kommer ut fra magen deres der det finnes en kur mot mennesker. ” Og han sa i Koranen: “ Å, du. Folk har kommet til deg en preken fra Herren din og en kur for det som er i brystene, ~ verset ….
…I paradiset, dets skattkammer, torg, palasser, elver og frukt, fortalte predikanten Al-Walid bin Ahmed, han sa Ibn Abi Hatim fortalte oss, han sa Muhammad bin Yahya al-Wasiti fortalte oss, han sa Muhammad bin al-Hussein al-Barjalani fortalte oss, han sa Bishr bin Omar al-Zahrani Abu Muhammad fortalte oss, han sa Hammad bin Zaid fortalte oss, på myndighet av Hisham Bin Hassan, på autoritet fra Hafsa bint Rashid, sa : Marwan al-Mahlami var vår nabo, og han var et flittig monster, så han døde, så jeg fant ham som en veldig sterk mann, så jeg så ham som han så den sovende, så jeg sa, Abu Abdullah, hva gjorde din Herre til deg? Han førte meg til himmelen. Hun sa : Jeg sa, hva så? Han sa, så hevet seg til høyrehåndene, hun sa : Jeg sa, hva da? Han sa, så reiste du det til de nærmeste. Jeg sa: Hvem har du sett fra brødrene dine? Han sa: Jeg så Al-Hassan, Ibn Sirin og Maimouna . Hammad sa, Hisham bin Hassan sa, Umm Abdullah snakket til meg, og det var valget mellom kvinnene i Basra. Hun sa at jeg så i søvne som om jeg kom inn i et godt hus, så gikk jeg inn i en hage, og jeg så av godheten sin hva Gud ville, så hvis jeg er en mann som lener seg på en seng av gull og rundt den og er i deres rakte Al-Akarib, sa hun: ~Jeg er overrasket over hva jeg ser så bra som han kom, og han ble fortalt om dette?~ Han sa dette, Marwan Al-Mahlami kom og satte seg på sengen sin, sa hun, så jeg våknet av søvnen min, så hvis begravelsen til Marwan hadde gått for meg den timen . Abu Al-Hussein Abdel-Wahhab bin Jaafar Al-Midani fortalte oss i Damaskus, han sa Ali bin Ahmed Al-Bazar fortalte oss, han sa: Jeg hørte Ibrahim bin Al-Sirri Al-Mughalis si : Jeg hørte faren min si : Jeg var i moskeen min en dag alene etter at vi ba om ettermiddagen, og jeg hadde satt en vannkegle for å kjøle den ned til frokosten min i nisjeen til moskeen. Så øynene mine sovnet, og jeg så som om en gruppe poppel al-Ain hadde kommet inn i moskeen og klappet i hendene, så jeg sa til en av dem : Hvem er du? Hun sa til Thabit al-Banani, så jeg sa til den andre : Og du? Hun sa til Abd al-Rahman bin Zaid, og jeg sa til den andre : Og du sa til terskelen, og jeg sa til den andre : Og du? Hun sa til Farqad, til du forble en, så jeg sa : Hvem er du for? Og hun sa til de som ikke kjøler vannet, for å bryte hans fort . Så jeg fortalte henne, hvis jeg var ærlig, så la kjeglen komme, og kjeglen snudde seg og falt fra alkoven, og jeg la merke til fra min drøm om å bryte kjeglen ….
…Mine Å se gruver i en drøm antyder at fienden din vil søke å ødelegge deg ved å spre dine tidligere skandaler . Hvis du sto ved siden av en gruve i en drøm, forutsier dette at du vil gjennomføre en mislykket tur . Hvis du drømmer om at du leter etter en gruve, forutsier dette at du vil delta i en mislykket, miste handel ….
…Som avslutning på denne boken og som svar på manges ønske, er dette eksempler på hva jeg uttrykte fra mine visjoner : Mange ønsker kom og ba meg om å nevne noen av de visjonene jeg uttrykte, og så ble de oppfylt, og jeg vil gjerne her for ikke å skuffe dem som har disse forespørslene, men jeg vil også avklare noe som jeg er opptatt av hemmeligheter. Derfor vil jeg ikke nevne navnene på de visjonære, og heller ikke nevne visjonene der det kan være veldig spesielle ting, for eksempel, og jeg beklager på forhånd alle som leser dette emnet og motsatte seg det blant visjonærene selv . 1 / En spørsmålsspørsmål sa at tanten hennes ser at hun har gyldne armbånd på seg, og trakasserte henne, så jeg sa til henne : Hvis du tror på synet ditt, kan det være en enkel infeksjon i luftrøret, og det vil gro med Guds hjelp . Og hun sa: Ære være Gud, jeg har virkelig trakeitt, må Gud belønne deg . 2 / En innringer sa at jeg ser en mann jeg kjenner banker på døren . Så jeg sa: Hva heter han? Muhammad Al-Wahaibi sa, jeg sa at hvis Gud vil, vil han få en sønn, så han sa: Jeg har hatt Guds nåde. Jeg sa : Jeg kalte ham Muhammad? Han sa ja, så takker jeg Gud . 3 / En av spørsmålene fortalte meg at jeg ser at jeg jakter geiter eller ender, så jeg sa, hvis Gud vil, hun vil foreslå en god jente, og faren hennes vil være en muezzin. Han forteller meg senere, da jeg ønsket å delta, gikk jeg og fant en mann som ringte til bønn i nabolaget moskeen der jenta bor, så han er datterens far . 4 / En spørsmålsspørsmål sa til meg at jeg så at jeg ville betale en stol til kong Fahd – må Gud velsigne livet hans – så jeg sa at du ville bli ansatt med en jobb med slik lønn, sier hun, og fra neste dag ble hun ansatt for litt mindre, og hun trodde ikke at hun ville bli ansatt . 5 / En lege fortalte meg : Mannen min ser at han aldri kommer ut under bilen sin . Jeg sa, skal du reise? Hun sa ja . Så jeg sa, lovet være Gud, for sikkerhet, men jeg håper å sjekke bilen nedenfra, spesielt kolonnen som svinger under bilen, og jeg visste ikke navnet hennes, og hun fortalte meg senere, mannen min gikk i bilen og fant en feil på stedet du oppga for oss . 6 / En kvinne sa: Jeg ser at jeg klippet håret til en ung datter av meg, og håret hennes når hoften, så jeg sa: Er du en av dem som omskjærer jenter? Hun sa: ~Ja, så jeg sa, gjør Sunnah i omskjæring, og ikke reduser den mer enn den angitte grensen .~ 7 / En far ringte Ali og sa at sønnen hans ser at ryggmolen hans gjør vondt, så jeg sa at sønnen din lider under grusomheten fra naturfaglæreren, så kan jeg spørre ham, og han svarte ja, så jeg sa : Pris være for Gud, se læreren, og det gjorde han . 8 / En mann fortalte meg : Jeg ser at jeg går opp på taket i huset, og jeg ser en stige, og jeg går opp . Jeg fortalte ham at noen etterforsker og spør om deg, og kanskje du henvendte deg til datteren hans, og da jeg så ham etter en stund, fortalte han meg at det jeg nevnte om ham har skjedd . 9 / En kvinne sa at jeg så at jeg ammet en gutt, og mengden melk kom kraftig ut av brystene mine og traff veggen . Så jeg sa at jeg tror du har et problem med hormonet melk, og du vil bli frisk og bli gravid, hvis Gud vil . Hun sa er det du sier, takk Gud . 10 / En mann fortalte meg at jeg ser søsteren min, og jeg ser solen stige opp fra solnedgang . Jeg sa, jeg lovet henne og jeg forlot henne, så jeg vil oppfylle det jeg lovet henne . Han sa, jeg lovet henne å utføre Umrah, og jeg kunne ikke . 11 / En kvinne sa at jeg ser at jeg slakter en sau . Så jeg sa at det er et løfte du ikke oppfylte, så gjør det . Og hun sa ja . 12 / En kvinne sa at jeg ser at jeg ser på Kaaba og den blir ødelagt . Jeg sa: ‘Du er i et vestlig land, og du tenker alltid å forlate det, men det gjør du ikke . Hun sa er det du sier av Gud . 13 / En mann ringte og sa at jeg ser at jeg jakter på en gratis fugl, og jeg fikk en kjær kamel, og jeg gikk opp et fjell og fant folk som tilbød seg å kjøpe fuglen, så jeg sa at den ikke var til salgs, og han nevnte resten av visjonen . Så jeg sa at du forfølger og praktiserer jakt? Og du er broren til en av prinsene, og du har levert et landtilskudd, og saken vil komme ut til deg, og så vil noen tilby deg å kjøpe det, så tenk nøye før du selger . Han sa: “Jeg elsker å jakte, og jeg går ut til ham og følger tiden for trekk av fugler. Jeg sendte en av prinsene en forespørsel om landtilskudd og gikk ikke ut før nå . ” Så jeg sa: Gud være ! 14 / En av innringerne så en kvinne komme til henne, og hun nevnte navnet hennes . 15 / En mann ringte meg og sa at jeg så Gabriel, må Gud velsigne ham og gi ham fred, flygende . Så jeg sa: ~Jobber du i en jobb relatert til luftfart?~ Han sa, ~Ja, jeg studerer flyging,~ så jeg sa at jeg var ferdig med 600 flyvetimer, og du hadde halvparten igjen, så han nevnte et nummer veldig snart, priset være Gud . 16 / Kontinuerlig: Hun sa at jeg ser at jeg tar to hvite og svarte strenger ut av munnen min, så jeg sa til henne : Noen ganger kommer du fra Satan med en viss besettelse, og tviler på religion, så frykt Gud . Og hun sa, av Gud, at noen ganger overvåker jeg superovertalene i tillegg til de obligatoriske bønnene, men noen ganger håper jeg og lar alt stå til bønn …. så be for henne at Gud bekrefter dem om religionen 17 / En mann sa : Min avdøde far kom til meg og sa til meg : Ikke ødelegg moskefyrene, så jeg sa : Ja, jeg sa : Ikke gjør dette, det er ikke tillatt . 18 / En mann sa til meg : Jeg ser at jeg omgir og ikke er fullstendig . Jeg sa : Du har tenkt å formere deg og ikke gjøre det? Han sa : Ja . 19 / En spørsmålsspiller ringte og sa : Jeg ser at jeg beveger meg og tankene mine er ikke med meg !! Jeg sa : Du kjenner en mann som tenkte men manipulerte deg , så vær forsiktig , og hun sa : Det er det du sier , og må Gud belønne deg godt , og her er fordelen med å advare om den dårlige betydningen i noen visjoner , og dens innvirkning på eierens liv . 20 / En mann sa : Jeg ser at jeg spiser ris og det er de som stjeler !! Så jeg sa til ham : Dette er prosjektet ditt, og du forteller ideen om en uærlig mann . Han sa : Ja , det du sa skjedde . 21 / mann kontakte programmet og fortalte meg : Jeg så solen og månen i jorden, og dette var før den hellige måneden Ramadan , i 1428 av , sa jeg til ham : Dette er en forskjell mellom folk av visjon , og folket i betraktning i å bestemme oppføring av måneden , var det jeg fikk noen av krangling mellom de to partene ! 22 / En mann sa til meg : Jeg så at jeg tok skroget ut av munnen uten smerter , så jeg sa : Dette er et barn som irriterer deg , og han sa : Ja, altså . 23 / En kvinne sa : Jeg ser en slange i munnen på en rose , så jeg sa : Mannen din lover deg og lykkes , og du ber for ham? Hun sa : Ja , det er det jeg sa , så jeg advarte henne og fryktet Gud ….
…Og den som ser at han har et sverd fra en okse eller kuler, så indikerer han at det er en fordel fra en kvinne med stor skjebne. )…
…Og den som ser at han har blitt en astrolog, så nærmer han seg en konge med løgner, løgn og løgn, og det ble sagt at visningen til astrologen tolkes av en løgnmann som ikke takker Guds velsignelse over ham ….
…Hvis du i din drøm hører en av nattesangene som elskere vanligvis synger under venninnene sine, vil du høre gode nyheter fra fraværende venner, og forventningene dine vil ikke skuffe deg . Hvis du er den som synger under kjærestens vindu, vil fremtiden din være full av glade ting ….
Hvis han ser at han skal gifte seg, så er han trygg, så blander han seg med en hyklerisk ond mann, og han får bot for penger
Hvis det kreves av en magnet, indikerer det hans akkompagnement med en sterk, grådig mann ….
…Ibn Sirin sa at visjonene til tawasheh av ethvert kjønn var en indikasjon på godhet og rettferdighet, og det ble sagt at tawasheya ble uttrykt av engler eller av gode ….
…Noen av uttrykkene sa at jeg prøvde visjonen om begrensningen mange ganger, og jeg så ingenting annet enn godt av det, og jo tyngre begrensningen, jo større stabilitet og finere ….
Grismelk indikerer forvirring og mangel på sinn og kan indikere forbruk av forbudte penger og kan indikere forekomsten av nød og ulykke ….
…** Visjonen om profeten, må Guds bønner og fred være over ham, for inntrengerne av havet .. En av visjonen som er oppfylt, er profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, av havinntrengerne som invaderte Kypros på Uthmans tid – må Gud være fornøyd med ham – og de som invaderte romerne på tidspunktet for Mu’awiyah – må Gud være fornøyd med ham -. På autoritet fra Ishaq bin Abdullah bin Abi Talha på myndighet av Anas bin Malik – må Gud være fornøyd med ham – sa han : Når Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, dro til Quba, ville han komme inn Umm Haram bint Melhan og ga ham mat, og Umm Haram var under tilbedelse av Ibn al-Samit, så Guds sendebud, må Guds bønner, kom inn i henne. En dag matet hun ham og satt med hodet og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sov og våknet så av latter . Hun sa : Så jeg sa : Hva får deg til å le, Guds sendebud? Han sa : ( Folk fra min nasjon tilbød sine erobrere for Guds skyld på å kjøre på denne havkongens skyv på familien, eller han sa : Som konger på familien ) Isak tvilte, så jeg sa : O Guds sendebud, Be til Gud om å gjøre meg til en av dem, han ropte på henne, la deretter hodet ned og han sov, så våknet jeg av latter, og jeg sa : Hva får deg til å le, Guds sendebud? Han sa : ( Folk fra min nasjon tilbød meg raiders for Guds skyld som konger over familien eller som konger over familien. ) Som han sa i den første, sa hun : Jeg sa : O Guds sendebud, be til Gud å gjøre meg til dem. Han sa : ( Du er en av de første ) Han sa : Jeg red på sjøen på tidspunktet for Mu’awiyah. Hun falt av sykkelen da hun kom ut av havet og omkom . Fordel :::: Umm Haram bint Milhan er søsteren til Umm Salim og hun er tanten til Anas bin Malik . Al-Bukhari oversatte denne hadithen ved å si : ( Kapittel av dagens visjon ) Han sa : Ibn Aoun sa på myndighet fra Ibn Sirin : Dagens syn er som nattens syn. Al-Hafiz Ibn Hajar nevnte på myndighet av Ali Ibn Abi Talib al-Qayrawani at han sa : Det er ingen forskjell i avgjørelsen av uttrykket mellom visjonen om dagen og natten og visjonen om kvinner og menn . Og på myndighet av Zaid bin Aslam, på autoritet fra Ataa bin Yasar, at en kvinne som snakket med ham sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sovnet, og så våknet jeg av latter og sa : ler du av meg, Guds sendebud? Han sa : ( Nei, men fra noen av nasjonen min som bringer ut raiders i sjøen som konger på familien. ) Hun sa : Så sovnet han og våknet så av latter, så jeg sa : O Guds sendebud, ler du på meg? Han sa : “ Nei, men fra folk i min nasjon som fører ut inntrengere i havet, og de returnerer noen få som byttet er tilgitt. ” Jeg sa : Jeg ber Gud om å gjøre meg fra dem, så han ba om henne. Han sa : Ata bin Yassar fortalte meg, han sa : Jeg så henne blant inntrengerne som al-Mundhir ibn al-Zubayr invaderte til landet Rum, og hun var med oss, og hun døde på et land Rum ….
…Visjonen til Josef, fred være med ham . Visjonen om Josef – fred være med ham – Allah har nevnt – den Allmektige – ved å si : ( som Josef sa til faren min, min far, jeg så en av elleve stjerner, og solen og månen så dem støte seg foran meg , sa han, min sønn, ikke Tqss visjon til brødrene dine, du Vicdwa Kida Satan er å bemanne en lovet fiende , og slik som Ijetbik din Herre og lære deg tolkningen av samtaler og er hans nåde på ham og Jakob som den mest fullfør foreldrene dine av Abraham og Isak som din Herre kjenner, vis ) fra Surat Yusuf vers 4-6. Tolkningen av denne visjonen skjedde etter førti år, og det ble sagt : Etter åtti år, den første autentiske . Det er Salman den persiske ord – må Allah være fornøyd med ham – og Abdullah bin Shaddad , fortalte Gud – den allmektige – for en tolkning ved å si : ( da de kom til Josef for å dra og foreldrene hans sa Gå inn i Egypt, Gud sikker testamente , og oppdra foreldrene sine på showet og falt nedslått og sa: Gjorde ikke denne tolkningen av mitt syn før det virkelig til min Herre ). Surah Yusuf Al-Eitan 99-100….
…Uttrykker visjonen i én form , eller er den forskjellig fra tid til sted, kropp og kropp? Som skal forstås av krysset og være godt klar over ; Symbolene kan variere avhengig av tid og sted , slik at krysnings kan krysse et syn på et bestemt tidspunkt eller sted med et uttrykk , og det samme syn kan uttrykkes i et annet uttrykk , på grunn av forskjellen i tid og sted , og denne , forresten, skjer mye , og noen av få i varene kan beundre det i vitenskapen . Personen i visjonen har også en rolle i forskjellen i uttrykk ; Vel eller syk i henhold til rettferdighetens gyldighet og så videre saker relatert til Balraia , og kanskje nevner her støtten til det jeg sa , historien om parasitten da han gikk sammen med den muslimske hæren for å bekjempe de frafalne i duen , og det var hans sønn Amr ibn parasitt , sa parasitten må Allah være fornøyd med ham : han sa : gikk ut til den som sendte Musaylimah med sønnen min Amr, selv om jeg så en visjon på en eller annen måte, så jeg som om hodet mitt var barbert, og en fugl kom ut fra munnen min, som om en kvinne hadde satt meg i skjeden, som om sønnen min spurte meg raskt, så han flyttet mellom meg og ham, så jeg snakket med henne, så de sa : Bra , så jeg sa : Som jeg har festet meg, og barbert hodet for stykke, og fuglen Forouhi, kvinner lander begravet hvor, det var forferdet å drepe en martyr, og sønnen min ønsket meg, det jeg bare ser Saadhir den sertifikatforespørsel, og ser ham ikke er knyttet til det å reise dette, sa han : drepe parasitten på dag Yamama, og hans sønn w som såret, så på Yarmouk-dagen ble han drept som martyr under regjeringen til Omar bin Al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham . Ibn al-Qayyim sa i ~ Zad al- Ma’ad ~ etter historien ( 3/627 ): Når det gjelder uttrykket å barbere hodet med en stilling , er dette fordi barbering av hodet legger håret på bakken og det indikerer ikke bare hodets stilling, da det indikerer redning av bekymring, sykdom eller nød for de som passer med det, og på lederskapets fattigdom, nød og død, konfronterte han de som ikke passet ham, men i drømmen om parasitten er det ledetråder som nødvendiggjorde at han la hodet, inkludert : at han var i jihad og kjempet mot fienden med en torn og tapperhet . Inkludert : at han kom inn i kvinnenes mage, som han så et land som er som sin mor, og så at han hadde kommet inn i en stilling som kom ut av den, og dette blir returnert til jorden, som han sier : { hvorav vi skapte og hvor Naidkm inkludert Nkrjkm } Taha : 155 , den første kvinnen med bakken som begge er stedet for samleie, og den første inngangen til skjeden er ved å returnere til den slik den ble skapt av den, og den første fuglen som kom ut av den med sin ånd, er den som fuglen som er fanget i kroppen, og hvis den kom ut av den, var den som fuglen som forlot inneslutningen og gikk hvor den ville. Det er derfor profeten, må Guds bønner og fred være over ham, fortalte “ at den troendes sjel er en fugl som henger i paradisets trær. ” Skrevet av Ahmad, Al-Nasa’i og Malik . Og betydningen av kommentarer : det vil si at han spiser og tar vare på . Så mediter på disse ordene fra Ibn al-Qayyim og lær å uttrykke og måle hver visjon i henhold til eieren og tiden den ble sett på, og håper at følgesvennene studerte hverandre i vitenskapen om uttrykk for visjoner, for å lære at dette er en vitenskap som kan læres og undervises selv om de som er uenige i denne oppfatningen er uenige med oss, og Gud vet best ….
…Hva med å se de døde, har dette en praktisk forklaring, og kan de levendes ånder og de dødes sjeler samle seg? Svar : De lærde har bevist denne typen visjon, og noen av dem betraktet det som en slags rettferdig eller korrekt visjon. Ibn al-Qayyim sa (Al- Ruwah _ s. 63) Den riktige visjonen har seksjoner : En av dem er : en inspirasjon som Gud, ære være ham, kaster inn i hjertet til en tjener, og blant dem : møtet med sovende sjel med sjelene til de døde fra familien og hans slektninger, ledsagere og andre, inkludert : sjelens oppstigning til Gud, ære være ham, og hennes tale til ham, inkludert : hans sjel inn i paradiset og blir vitne til det , og så videre. Møtet med levende og døde ånder er en av de typene sanne visjoner som mennesker har av samme slags sensuelle . Bevis for dette verset : ( Gud dør selv når hennes død og som ikke har vært i hennes drøm ved å undersøke det som ble brukt av døden og sendte den andre til ubestemt tid i det er tegn for de som reflekterer ..) [ klikker : 42] Dette er meningen med verset, at Gud avslutter livene til tjenerne ved å ta deres sjeler på slutten av livet (og den som ikke døde i søvne ), dvs. søvntiden hindrer den i å oppføre seg som om det var en beslaglagt ting, så den som ble dømt til døden mens han sov, tar den mens han sov, og han sender den andre som ikke ble dømt til døden, så eieren lever til slutten av sitt liv . Ibn Abbas og andre kommentatorer sa : Sjelene til de levende og de døde møtes i en drøm, så de blir kjent med hva Gud vil av dem. Hvis alle av dem ønsker å vende tilbake til legemene, grep Gud de døde sjelene sammen med seg og sendte sjeler til kroppene deres . ( Abu Bakr Al-Jazaery – s. 1124) Så ekte død kalles en større død, og en søvnedød kalles en mindre død, og sendebudet, fred og Guds velsignelser være over ham, da han våknet fra søvnen vil si : ( Priset være Gud, som noen ganger etter at han drepte oss og for ham er oppstandelse ) , så han kalte søvnedød . Og han var vitne til dette fra Sunnah, jeg mener, sjel som holder på det de to sjeikene laget av bønnhaditten før de sovnet. Han, må Guds bønner og fred være med ham, sa : (( Hvis en av dere går til sengen hans, la han riste av sengen inne i sløret hans, så vet han ikke hva han etterlot ham, så sier han : I ditt navn, min Herre, jeg satte min side, og med deg løfter jeg den hvis jeg holdt meg, så vær nådig med henne, og hvis jeg sender henne, vil jeg bevare den med det du bevarer dine rettferdige tjenere )). Og vitnet i å fange sjelen i en drøm og sende den, og fordi noe er nevnt, var han en av dem som var kjent for lydighet, bønn, faste og nestekjærlighet, og klagde alltid over sin manglende visjon om sin avdøde far med sin stort rykte for å se de døde og deres forhold, og mange av hans nærmeste ble spurt om sine døde, og han ble forbauset over å ikke se ham til faren sin, og en gang møtte jeg ham med glede, rapturøs og glad, og sa hvilke gode egenskaper du vil ha om hans tilstand, og før jeg spør ham om hans lykke, skyndte han meg som om han avslørte spørsmålet mitt ved å si: Jeg så faren min i går, jeg så faren min i går, og han fortalte meg sine visjoner, så Jeg sa til ham : Godt, jeg så ond kuvett Gud ville, takk Gud denne visjonen er bedre for deg, og må Gud få din far Gud Verwah til din status, så Nhspk Gud Hsepk vi anbefaler ikke til den ene Gud, (det ble sunniene enige om at de døde drar nytte av å søke nabo orhoods, Bdaaihm og Astgfaarham dem, nestekjærlighet, faste og lesing av Koranen og andre verk, dette kapittelet taler for å forklare læren Tahhaawi mark Ibn Abi Ezz Hanafi s. 115 ff. ) gråt mye Hamad Gud og ba om tilgivelse, har bevist at de sjelene til de døde i varierende Mstqrha i ødemarkens største forskjell, uoverensstemmelsen : livene til de høyeste Illiyun-ånene Alonbea A, inkludert : ånder i avlingene av grønne fugler som noen av martyrene, og noen av dem er fengslet ved himmelens port, og noen av dem er låst i gravene, og noen av dem er hovedkvarteret til himmelens port, og noen av dem er låst på jorden hvis sjel har ikke steget til den høyeste, og i Åndens bok tok Ibn al-Qayyim seg av slike undersøkelser…
…Vannfugl : den beste fuglen i hermeneutikken, fordi de er mer fruktbare og mindre produktive . Og den som fanger den, får penger og ødelegger, for Gud allmektig sier : “ Kjøttet til en fugl er noe det ønsker. ”Og fuglen er en mann av mennesker, som fuglen er i fugler i sin kraft, våpen, mat, styrke, fjær, fly og høyde i luften. Og han har en velstående kvinne, fordi ender er hans ly og vann, og det sies at ender er menn med fare, fromhet, disiplin og kyskhet . Og fra ordet and, ble han gitt ære og opphøyelse av en kvinne . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg tok mange vannfugler, så jeg foretok den første slaktingen, så den første, og han sa : Hvis du ikke ser vann, er det fjær som traff den . Og den som ser fuglen slå over hodet, han oppnår staten og herskeriet, for Gud den allmektige sier : “Og fuglen er proppfull, og hver har en gren. ” Hvis han ser fugler fly i hans sted, misunner de englene . Og han fortalte at noen av inntrengerne så ut som om barbereren barberte hodet og gikk ut av fuglen grønt barbert på himmelen, som om han kom tilbake i mors liv, følgelig ~ som vi skapte og hvor Naidkm inkludert Nkrjkm andre ganger ~ Vqsa på sine følgesvenner, og deretter til seg selv, sa han : Når det gjelder barbering slo hodet mitt i nakken min, Når det gjelder fuglen, min sjel og dens oppstigning, til himmelen, og når det gjelder min retur, min morens mage til jorden, ble han drept på den andre dagen i synet . Og en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en fugl kom fra himmelen og falt mellom hendene mine og sa : Det er en god nyhet du vil være fornøyd med ….
…Det ble fortalt at en mann sa : Jeg så hodet mitt barbert og en fugl kom ut fra munnen min, og at en kvinne møtte meg og satte meg i skjeden, og jeg så faren min krevde meg raskt, og så låste han meg inn . Så han fortalte det til vennene sine, og han sa at jeg tok den, og når det gjelder fuglen som kom ut av meg, min sjel og kvinnen som førte meg inn i skjeden hennes, graver jorden etter meg, og jeg er fraværende i det, og når det gjelder faren min som spør meg og deretter låser ham fra meg, prøver han å bli truffet av det som skjedde med meg . Så ble visjonæren drept en martyr . Og en annen så ut som om han barberte hodet med hånden, så han kuttet det på et kryss og sa : Du betaler gjelden din ….
…Og kneet : mannen sliter og hell det i pensjonen og krever, og hvis han ser en hendelse i den, tilskriver han kneet til ham . Styrken på huden hennes var hans levebrød, og glidningen av huden økte slit og tretthet . Og tykkelsen av huden hennes eller utseendet på klumpen der skaden ble trøtt . Og det ble sagt at hvis pasienten så vann eller en sykdom i kneet, indikerer dette hans død . Det ble sagt at knærne skulle fortolke på kroppens styrke, bevegelse og kvaliteten på arbeidet . Av denne grunn, når de er sunne og sterke, er dette bevis på en reise eller annen bevegelse, og de gjerninger som den visjonære gjør for kroppens helse . Hvis han ser en sykdom eller smerte i dem, indikerer det at knærne er tunge på jobben ….
…Det er i en drøm vanskeligheten til en mann og hans utmattelse i livet hans . Hvis han ser at huden hennes er sterk, så er det hans levebrød . Hvis han så at huden hennes var tøff, ville han ha slit og utmattelse i livet . Hvis han så at huden hennes var tykk og inneholdt hevelse og tuberkler, mottok han penger fra sitt harde arbeid, og penger gikk til ham som han hadde tjent med hardt arbeid og tretthet . Knærne er kroppens styrke, dens bevegelse og kvaliteten på kunnskapen. Hvis de er sunne og sterke, er dette bevis på reiser, bevegelse eller handlinger som han gjør, og kroppens helse . Hvis det sees en smerte eller et problem i den, indikerer det vekten på knærne, og hvis han er syk, indikerer det hans død . Den kne på den reisende er et kjøretøy, passasjerene og kjøretøyet hans . Og knærne krysser brødrene og partnerne, og de kan krysse Mawali . Kneet kan komme fra det . Kanskje indikerer kneet at bukkingen og nedbøyningen er fullført, og indikerer at en person tar og gir, hans bevegelse og stillhet, reiser og stående, og pengene han samler inn og hva han bruker . Og den som så at kneet hans hadde vokst seg stort eller ble sterkere og var i nød, Gud ville så vekk fra ham . Kanskje dette indikerer at han holder seg til bønn og oppfyller dens betingelser . Og hvis han så det revet eller ødelagt, eller det var sår eller blod i det, indikerer dette at bevegelsen hans var immobilisert . Hvis det var en reise, sett deg på den . Hvis det var hengivenhet mellom ham og noen, ble den skilt fra hverandre, og det kan tyde på at båten og dyret hadde gått i stykker ….
…Hud: En person som i en drøm ser at huden hans er flayed, så vil han lide godt, eller han gifter seg med en kvinne som gir ham pengene sine . Og det ble sagt : Den som ser at huden hans er avskallet, eller huden hans er avskallet, så etterlater han pengene sine og betaler seg, og hvis han er syk, er det hans død og hans frakobling fra denne verden ….
…Fitna oppretter Koranen 71 – mening Shafie Ahmed Satn hevder å si at etableringen av Alorteuran ble fortalt at Ibn al – i ( dyderne til Imam Ahmad ) ble fortalt til vårens sønn av Salomo sa : Han fortalte meg Shafei : Aarabie Ta min bok og blinkende ham og ga ham til Abu Abdullah Ahmad bin Hmpel jeg svar , sa han Al-Rabee’, og jeg kom inn Bagdad med boken og møtte AJMad bin Hanbal i morgenbønn, og jeg ba med ham i morgen bønn. Da han flyttet fra mihrab, ga jeg boka til ham og sa til ham : Dette er boken til broren din Al-Shafi’i fra Egypt , så Ahmed sa : Har du sett på den? Jeg sa : Nei , og Ahmed brøt ringen og leste boken, og øynene hans ble fylt av tårer , og jeg sa til ham : Hva handler det om, Abu Abdullah? Han sa : Han husker at profeten ( PBUH ) så i en drøm , så han sa til ham : Skriv til min far, Abdullah Ahmad Ibn Hanbal, og les fred om ham og si at du vil bli testet og be til skapelsen av Koranen, så ikke forplikte dem. Gud vil heve kunnskap for deg frem til oppstandelsens dag . Våren sa : Jeg sa : Kunngjøringen tok av seg skjorten etter vippene Vdfh til Vokzth og dro ut til Egypt og tok svareboken og overlevert til Shafie sa til meg : Aarabie noe som blir betalt til deg? Jeg sa : Skjorten som følger huden hans , så sa Al-Shafi’i til meg : Vi hjelper deg ikke med det, men dårlig, og betaler oss pengene for å assosiere deg med det . Og fortellerne fortalt også fra en annen måte på autoritet fra Rabi` bin Sulaiman og sa i den : at Al-Shafi’i nevnte skriftlig at han så profeten ( PBUH ) i søvne og sa til ham : O Ibn Idris, dette er fatwaen til Aba Abd Allah Ibn Ahmad Ibn Hanbal at han vil bli undersøkt i Guds religion og be til meg om å si Koranen er skapt, så det gjør det ikke, og det vil bli slått med en pisk, og at Gud – den allmektige – vil utgi et år for ham som ikke involverer oppstandelsens dag, og han nevnte resten av historien på den måten som er nevnt ovenfor ….
…Og Abu Saeed, predikanten, sa at mageorm kommer til å passere gjennom de medfølende barna, og det ble sagt at det å se ormer, hvis de kombineres i fordeler, vil bli tolket ved å øke barna eller tjenerne, slik at han er høvding. .)…