…Night is in a dream indikerer arbeidsledighet . Og hvis tiden var natt og måneskinn var tydelig og folk var fanget, ville blokkeringen forsvinne fra dem, og hvis de hadde høye priser, ville prisene være billigere . Og natten indikerer forening av ektefellene, og dagen indikerer deres separasjon . Og de mørke nettene indikerer svarte slavejenter . Og mørke er misvisende . Og den som så mørket hjemme, reiste langt unna . Natten og dagen er to motstridende makter, natten er utro og dagen muslim, og de kan referere til de to motstanderne eller de to . Kanskje natta indikerte hvile, og dagen tydet på tretthet . Kanskje natta indikerte ekteskap og dagen indikerte skilsmisse . Kanskje natt indikerer havet, og dagen indikerer land . Og kanskje natta indikerte død fordi Gud den Allmektige døde sjelene til de sovende, og dagen indikerer oppstandelse . Og den som ser hele tiden om natten og folket i den delen av ham i smerte, da er han fattigdom, sult og død . Kanskje indikerte dag og natt nærheten til det fjerne til godt og ondt, fordi de alle er nye . Og natten indikerer den svarte kvinnen, og dagen indikerer den hvite kvinnen . Å se natten på kjolen og dagen indikerer pensjonen . Og natten indikerer det rette, fordi Gud den allmektige sier : (Og natten når den svinner .) Å se lyse netter som Maktens natt i en drøm er et godt budskap, så vel som natten til den femtende av Shaban, natten. av Isra og fredag ​​kveld ….

…Diamonds Dream om å eie diamanter er en drøm som lover godt og indikerer stor ære og spesiell interesse fra tjenestemenn . Hvis en jente drømmer om at kjæresten hennes gir henne diamanter, så forutsier dette at hun vil ha et stort og hederlig ekteskap, og det vil fylle hennes folk med stolthet, men hvis hun mister en diamant og ikke finner den etter det, så er dette drøm er en av de mest uhyggelige drømmene og forutsier skam, fattigdom og død . Hvis en prostituert drømte om diamanter, lover dette henne mange dager med suksess og fantastiske gaver . Denne drømmen betyr lønnsomme avtaler for de som jobber med kommersielle spekulasjoner . Det samme gjelder pornomenn og prostituerte hvis de drømmer om å eie diamanter . Diamanter lover lykke til, med mindre de blir stjålet fra de dødes kropper, i så fall forutsier de at vennene dine vil oppdage oppriktigheten din ….

…Sålen er i en drøm en kone, en gutt, et dyr og en reise . Kvinnens farge er som fargen på sålen, hvis den er grønn, så er kvinnen religiøs og god, og hvis den er svart, er hun rik, og hvis den er gul, er hun syk, og hvis den er rød , så er hun pyntet og pyntet . Den som bruker sandaler og en lapp, vil gifte seg med en kvinne som har en sønn . Og den som går med en eneste, han forlater kona . Og den som ser sin såle, faller i vannet og går seg vill, hans kone dør . Og den som ser at han tok av seg sålen, så følger han mandatet til den allmektige ordtaket : ( Ta av deg sandalene med den hellige dalen foldet ). Etter det vant han mandatet og seieren over farao og hans folk . Og den som så Ni’lin var tapt, han kan ha stjålet eselet eller geiten sin . Og hvis sålen er av sølv, så er kvinnen fri og vakker, og hvis den er av bly, så er kvinnen skrøpelig og svak, og hvis den er av ild, er kvinnen sunn, og hvis den er av tre, da er kvinnen en forræderisk hykler, og hvis det er fra okseskinn, så er hun fra ikke-arabere, og hvis det er av hesteskinn, så er hun arabisk. Og hvis det er fra løvens skinn, så er kvinnen fra sultanernes mørke . Og den som så at han gikk i sandaler, ble en av dem trukket av benet, og broren eller partneren hans gikk . Og det ble sagt : Sålen indikerer broren . Se også tøfler, se zirbol ….

…Når det gjelder tøfler, den som ser at han bruker khuff og ikke er fra noen som bruker den mens han er våken, da er han redd mens han blir truffet eller fengslet, eller han vil ha to kvinner, og det sies at hvis han er i en sky så er han trygg fra det han er redd og kanskje tøffelen var et paradis fra ulykken og kanskje den reiste i sjøen og den som så at noen var skjult, ble tatt fra ham og brent. Så går halvparten av pengene hans bort, og hvis den er borte, er hans rikdom borte sammen, alle pengene hans er borte, og hvis han ser at han bruker sokker, har sokken beskyttelse. Hvis sokken er ny og riktig, betaler han zakat og gjør godt med pengene sine, og hvis den er utslitt og avbrutt, holder han zakat….

…Jaber al-Maghribi sa: Hvis noen så at hans tøfler falt i en brønn eller lignende, ville han skille seg fra sin kone, og hvis han solgte tøflene til en fremmed som er utlending, så indikerer det at kona har dødd og hvis han stjal tøflene, indikerer han at kona hans er død ….

…Kritiker : En mann som velger blant alt det beste, som den rettferdige herskeren, den vitenskapelige og fromme juristen, den smarte forbipasserende, den tilbeder som er forsiktig med djevelens bedrag, og eksemplet på noen som ikke har lov til å lure . Tøfler : En mann torturerer folk for penger, og hvis han ser som om han nyser som et esel, og ikke finner ham vondt, vil han motta penger, og hvis han får smerte, vil han lide skade ….

…Kirmani så at han hadde på seg tøfler og var blant dem som bruker den våken. De frykter å bli syk eller Kidd eller fengsel eller død i to år, og det ble sagt at de som ikke har noen vane å ha det og det vanlige så det overlever frykten og tryggheten til verset og trygt for frykt Fastdloa så frekk ikke fra Årsaken til verset ble avslørt, og det kan ha vært en beskyttelse mot ulykke, og det kan ha vært på reise på havet ….

…Indikerer hva en person går gjennom og hjelper ham . Og indikerer ekteskap mellom ungkarer slik at han blir i sitt hjem som en prins . Kanskje prinsens visjon indikerte flaks i det han handlet om . Og den som blir befalt i søvne, han skal frykte fengsel og kyskhet, og at prinsen skal komme på oppstandelsens dag med hendene bundet opp til halsen, slik at han ikke vil løslate dem bortsett fra sin rett til å bli . Og den som ser at sultanen er hans verge langt fra den muslimske arrogansen som sin representant, blir han herliggjort, hederlig og sublim nevnt så langt som avstanden til disse veiene fra sultanens posisjon . Og hvis Wal ser at hans pakt er kommet, blir han avskjediget på den tiden . På samme måte, hvis han ser på saken sin, er han isolert, og han ser snart noe som ham . Hvis han så at han hadde skilt seg fra sin kone, ville han også være isolert . Og den som bærer mat til en prins, vil bli plaget av sorg, så kommer glede til ham, og penger vil slå ham der han ikke håper . Prinsen iført hetten eller plagget eller hodeplagget eller regionen hans er en uaktsomhet i hans autoritet, og hans bruk er på grunn av hans politiske grunner . Og hvis han ser at han hadde på seg nye tøfler, er det en gevinst for pengene til folket av polyteisme og dhimmah . Og å isolere guvernøren i søvn er hans stat . Og den som i en drøm vurderer blant slaverne, blir fri eller en slave som ikke holder seg til verden og blir prinsen av seg selv ….

…Den som ser at han har truffet khufoof og ikke bruker den, så rammer han rikdommen til ikke-mahramer og vise menn, og den har ikke denne betydningen bortsett fra at den er prisverdig for reisefolket og innbyggerne i ørkenen . Og noen av tolkene sa at en visjon om hvite tøfler er mer passende enn gul ….

…Den som tror at han kjøpte mange lærtøfler, eller ga dem til ham, eller skaffet dem på hvilken side han var, dette indikerer at han har skaffet penger og nåde så god som den er, og han bærer en så velstelt tøfler ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at det er en svart kvinne i benet hans, så reiser han i godhet av sin religion, og hvis den er rød, er hans reise på grunn av glede og de ti er gule, og hvis den er gul, så vil reisen hans føre til motgang og sykdom, og hvis den er grønn, er reisen hans til fordel for etterlivet, og hvis den er farget, indikerer den nåde og penger i reisen . Og den som så at han ble hindret fra å reise på grunn av mangel på traumer, så ville han sørge for en hushjelp . Og Jaber al-Maghribi sa, merket tolkes av kvinner . Og den som ser at han har plassert talismanen sin på et høyt sted, det indikerer at Han har samleie med sin kone . Og den som så at noen tok hans hjelpeløse og gjemte henne på et sted, så indikerer han korrupsjon med sin kone og hennes avgjørelse om brenning og kutting, som nevnt i tøfler . Når det gjelder hawazen, den som ser dem plassert foran ham, så vil han motta penger, og hvis han har på seg dem, det betyr reise .) Og den som ser at han pakket en hawazin på føttene og bestemte seg for å reise mens han var i bestefaren uten ledsager og ikke mer, så indikerer dette utløpet av hans liv, og Gud vet best ….

…Khaled Al-Asfahani sa: ~Den som ser at han legger en form i skoene, så gifter han seg med en kvinne, og hvis han kjenner fargen på tøfler. ~ Uttrykket til en kvinne er fargen, og den som ser at han gjemmer seg det er tyveri av smertene hans ….

…Et fjell : en hensynsløs, dempet konge eller hersker, eller en mann som er like stor som et fjell, dets lengde, korthet og høyde . Og han lærer verden og eremitten, og indikerer de høye rekkene, hederlige stedene og de gode båtene, og Gud den allmektige skapte fjell som pinner på jorden da den ble forstyrret, ettersom de er som lærde og konger, fordi de har vertikale fjell holder ikke, og kan indikere målene og kravene, for den som stiger opp til ham, stiger ikke bortsett fra mot ham. Den som ser seg selv på et fjell, støttet til det, eller sitter i skyggen av det, nærmet seg en høvding, ble kjent for ham og tok ly med ham, enten som en sultan eller en jurist, en lærd som tilba en eremitt, så hva med hvis han var over ham og ringte til kallet til Sunnah, fremtiden til qiblah, eller han ble kastet fra en bue i hånden hans fordi berømmelsen i folket strekker seg så langt som stemmen hans, og hans bøker og ordrer blir utført til stedet som pilene hans nådde . Og hvis den som så seg redd for ham mens han var våken, var trygghet, og hvis han var på et skip, ble han truffet i havet av vanskeligheter og et hinder som han ville bli bestukket for, og hans oppstigning over ham var upåklagelig , fordi Gud Den allmektige sa : ~Jeg vil dra til et fjell som beskytter meg mot vann .~ Ibn Sirin sa : Fjellet på den tiden er ufeilbarlig, med mindre det sees i en drøm som om det flyktet fra et skip til et fjell, ettersom det går til grunne og går til grunne, ifølge historien om Ibn Noah . Dette kan indikere en person som ikke var våken i et skip eller et hav, på paradoksalt vis av gruppens mening og eksklusivitet og kjetteri, så om han hadde monsteret av fjellene og deres syv, eller skipet som han flyktet til fjellet hadde en dommer, en høvding i kunnskap eller en rettferdig imam . Når det gjelder klatring av fjell, er det et krav han ber om og noe han vil ha, så han spør om hva de er i mens de er våken, eller om hans håp om det fra selskap av sultanen eller en vitenskapsmann, eller når han står opp til dem i behov eller på reise på land og lignende . Og hvis hans oppstigning til det var som å klatre i fjell, trapper eller en trygg vei, ville hele familien hans være lett for ham, og alt rundt ham ble fryktet for ham . Og hvis han ble påvirket negativt av ham, eller han steg opp til ham uten trapper, fred eller fornuft, ville han bli fryktet, og saken hans var svik . Hvis han konkluderte over, rømte han etter det . Og hvis han gir fra søvnen uten å rekke, eller faller i en drøm, går han til grunne i det som er ønsket og er forbudt mellom ham og det han vil, eller hans gjeld blir ødelagt i sitt arbeid, og deretter kommer han ned fra skade og skade fra skade, ulykke og tristhet, i den grad det er brutt fra medlemmene hans . Fallet over fjellet og Alkuada og bakketak 0 Øvre vegger og palmer og trær, det viser paradoks for showene at det som falt fra ham i tolkningen av det, fra sultanen, eller verden, eller en mann eller en kone eller en slave eller en konge eller handling eller begivenhet, spør seeren om det viktigste at han er i sin oppvåkning, det han håper og frykter ham og presenterer og forsinker ham i hans separasjon fra ham, og hans utholdenhet med ham, hvis oppvåkning er dannet på grunn av overflod av krav og betingelser i den, eller på grunn av dens endring av håp, blir han paradoksalt bedømt for ham som falt fra ham i drømmen i henhold til hans bevis i tolkning . Skillet mellom hans saker bevises av omfanget av bevisene hans, og at hans kunnskap om at han fullførte det som var på ham og hans styrke, svakhet og turbulens, kan ha ført til at han falt fra tørrhet, fruktbarhet, ujevn , vanlig, stein, sand, land eller sjø, kanskje han vendte tilbake til den i kroppen mens han falt, og indikerer et fall i synder, sedisjoner og nedverdigelse, hvis hans fall var et bevis på det, for eksempel å falle for dyret, ravner, slanger og rotter av rotte, eller til skitt og slam, og dette kan indikere at han forlater synder og avstår fra kjetteri, hvis han flyktet fra noe slikt. Eller fallet hans var i en moske eller barnehage, eller til en profet eller barnehage, eller til en profet eller ta en Koran, eller til en gruppebønn . Når det gjelder det som kom tilbake til fjellet når det gjelder fall, riving eller profesjonalitet, indikerer det ødeleggelsen av den som kjørte fjellet over ham, eller hans ødeleggelse eller drap, med mindre han reiser seg i luften over skapelsens hoder , fordi det er en stor frykt som forblir på folket fra kongens side, fordi Israels barn reiste fjellet Over dem er som et baldakin, å frykte Gud for dem og en trussel mot ulydighet . Når det gjelder løpingen av fjellene, er dette bevis på en pågående oppstandelse, enten en krig som beveger seg der kongene beveger seg mot hverandre, eller en forskjell og uro som foregår mellom jordens forskere i en prøvelse og nød , der almuen går til grunne, og dette kan indikere død og pest, fordi det er et av tegnene på oppstandelsen, og at fjellet kommer tilbake er smør eller aske eller skitt, det er ikke noe godt i det for den som pekte fjellet for ham, verken i hans liv eller i hans religion, og hvis han ble lagt til ham som ble herliggjort etter hans ydmykelse, og var trygg etter sin vantro, og han fryktet Gud etter hans tyranni, vendte han tilbake til det han var og kom tilbake til sin første tilstand, fordi Gud den allmektige. Opprettelsen av drakten, som de hevder, er vannskum, og skummet er ugyldig, som Gud den allmektige sa i sin bok . Og fjellet som har vann, planter og grøntområder, det er en skyldners eiendom . Og hvis det ikke er noen plante eller vann i den, så er den en vantro dominerende konge, for i likhet med de døde roser ikke Gud den allmektige ham . Det stående fjellet som ikke er falt, lever og er bedre enn de falne, og de falne som har blitt bergarter, er død, fordi han ikke nevner Gud eller roser ham . Og den som reiser seg på et fjell og drakk av sine hundre og var verdt vergemålet, han fikk det fra en mann med en hardhjertet konge, og det han ikke setter pris på er det han drakk . Hindringen er en straff og alvorlighetsgrad, hvis den faller fra den, vil den overleve, og hvis den stiger opp, vil den stige og svinge av tretthet . Og steinene rundt fjellet og trærne pimper det stedet . Og hver oppstigning er en høyde, hvert fall er en posisjon, og hver oppstigning indikerer et problem, så nedstigningen indikerer en lettelse, og hver oppstigning indikerer en tilstand, så nedstigningen indikerer isolasjon . Og hvis han så at han bar et fjell og var tungt på seg, så bærer han forsyningene til en stor mann eller en handelsmann som tynger på ham, og hvis han er redd, frykt for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i en fjellhule, vil han oppnå rasjonalitet i sin religion og anliggender, ta over sultanens saker og være i stand til å gjøre det . Hvis han kommer inn i hulen til et fjell i en hule, planlegger han en konge eller en ugjennomtrengelig mann, og hvis et fjell møter ham, møtes de eller en reise eller en ugjennomtrengelig mann eller en vanskelig sak eller en vanskelig og grusom kvinne ham, og hvis han ser at han har besteget fjellet, så er fjellet målet for hans krav, så mye som han steg opp til det jevnet over det . Hver stigning som en person ser, eller en hindring, en høyde, et tak osv., Er å oppnå det som kreves ved eliminering av det behovet han ønsker, og oppstigningen er lik, motgang og ikke noe godt i den . Hvis han ser at han stammet ned fra en høyde, et palass eller et fjell, blir saken han ber om, redusert og ikke oppfylt, og den som ser at han ødelegger et fjell, da omkommer han en mann, og den som ser at han er interessert i å bestige et fjell eller øve det, da var det fjellet et mål det stiger opp mot, og hvis han er over det, oppnår han sitt håp. Hvis han faller fra ham, vil hans tilstand bli utvist . Og den prisverdige bestigningen på fjellet er å halte i det som den som bestiger fjellet . Og hele høyden er prisverdig, med mindre den er jevn, fordi Gud den allmektige sier : ~Jeg vil belaste ham opp .~…

…Og den som ser det som om øynene hans er trukket ut, han vil lide noe av det hans øye innrømmer, og når det gjelder blindhet, er det en vrangforestilling i religion og skader på penger fra siden til noen gjenger . Og det ble sagt hvem som så at han var blind, for hvis han var fattig, ville hun få rikdom, og blindhet indikerer at hun glemte Koranen, fordi Gud den allmektige sa : “ Herre, hvorfor gjorde du meg blind? ” Verset . Hvis han ser ut som om en person har blindet ham, villeder han ham og fjerner ham fra sin mening . Og å se en blind kafir indikerer et tap som rammer ham, bekymring eller sorg . Og hvis han ser ut som om han er blind, blind i nye klær, så dør han . Og hvis en blind mann ser at en mann har behandlet ham og ser hans syn, så leder han ham til det som har fordeler og angrer . Og kanskje å se blindhet antydet sløvheten til hannen . Hvis han ser mørkhet i øyet med hvithet, indikerer han en dysterhet og de plager ham . Det ble fortalt at en mann kom til Jaafar al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, og sa : Jeg så som om jeg hadde hvitt i øynene . Han sa : Du vil oppleve mangel på penger, og du savner noe du håper på . Og hvis noen av hans slektninger er fraværende fra ham, hvis den fraværende kom mens han var blind, dør visjonens person fordi hans visjoner indikerer at den blinde kommer på besøk, og det ble sagt at uskarpheten fra øynene fra den andre hvitheten enn ham indikerer stor tristhet som rammer den visjonære og er tålmodig med den på grunn av Jakobs historie om ham Fred . Og den som ser som om svart vann stammer ned fra øynene og ikke ser noe, hans visjoner indikerer hans mangel på beskjedenhet, fordi øyet er gjenstand for sjenanse . Når det gjelder problemet i ansiktet fra stygghet og sprekker, er det en indikasjon på beskjedenhet og mangel på det, akkurat som et godt ansikt er bevis på beskjedenhet i tolkningen . Og et gult ansikt, bevis på sorg som rammer visjonæren . Og fregner i ansiktet, bevis på hyppige synder . Når det gjelder nesen, den som ser at en person har stukket nesen, han snakker til ham med ord som han tvinger nesen til . Og det ble sagt at stubben i nesen har sin opprinnelse, noe som indikerer stubbenes død, og det ble sagt at dette indikerer dødsfallet til en kvinne som hadde en stubbe, hvis hun hadde graviditet, og det ble sagt at nesestubben er at den lider av tap, for hvis nesen fra den viser stygghet, og handelsmannen hvis han ser det som om nesen er en stubbe, taper han i sin handel ….

…Maleren, hans visjon i en drøm indikerer aksept av ordet, eller forfatteren av mening, eller eieren av slektsforskning og eiendom, og deltakeren i enhver vitenskap og maleren er eieren av en ordre og forbyr, og kanskje han var ingeniør ….

…Vinden, hans syn i en drøm, indikerer autoriteten i seg selv for dens kraft og autoritet over skapningene nedenfor . Og kanskje indikerte vinden eiendommen til sultanen og hans soldater, hans ordre og hendelsene til hans soldater og hans medhjelpere . Vinden var Salomos tjener, fred være med ham . Kanskje indikerte det plager og skadedyr med sin intensitet når det ble urolig, spesielt hvis det var en veps, fordi det var vinden som omkom med den, og fordi det var en vind som ikke pollinerte . Og kanskje indikerer vinden fruktbarhet og levebrød, seier og seier, spesielt hvis det er fra vindene som er overdådige på grunn av plantens godhet, som er ungdom og arabere, og det kalles ungdomsaksept fordi det er overfor veps . Vinden kan indikere sykdom og sykdom hos mennesker, som forkjølelse og hodepine . Så den som ser en vind som bærer den og bærer den uten fromhet, frykt, mørke eller tåke, så eier han mennesker hvis han er en av dem som er i den, eller den som håper på ham . Og hvis hevet . Vinden gikk med ham, skremt, skremmende, vandret engstelig, eller det hadde mørke, støv og forstyrrelse, hvis han var i et skip som ble ødelagt, og hvis han var i trøbbel, økte den, ellers ville det ha ulykker og ulykker, eller ordrene fra sultanen eller herskeren kom ut med ham . Hvis han ser vinden pollinere treet og ødelegge muren og flyge mennesker, dyr eller mat, er det en stor plage blant mennesker, som pest, sverd, oppvigling, raid, fangenskap eller giftig vind . Og vinden med torden er urettferdig kraft med styrke . Den som bar vinden fra sted til sted, traff Sultana, eller reiste som han ikke ville komme tilbake fra . Den myke, klare vinden er god og velsignende, og den stormfulle vinden er undertrykkelsen av sultanen, og vinden med støv er bevis på krig . Og vinden er en god nyhet fra Gud den allmektige . Vinden kan være en velsignelse fra det stedet, og hvis det er en knirk i det, er det pine og alvorlighetsgrad . Hvis en sultan ser at han skal kjempe mens vinden går frem, så er han seirende . Hvis vinden møter ham, vil han bli skadet . Hvis han ser at det blåser et stormvind et sted, så får hans folk frykt og nød i henhold til vindstyrken og dens mengde. Hvis trærne blir rotet opp, vil kongen være sint på mennene i regionen og ødelegge dem . Og guttens vind er en nåde . Og hvis han ser en sterk vind som blåser, er det en ulykke, og hvis han ser en vind rive palmer opp med roten, blir mennene i dette landet drept av kongen . Vinden i sør indikerer forekomsten av ulykke, sykdom eller død på det stedet, og det ble sagt : Det er regn og næring, og hvis han ser vinden blåser stille, indikerer det godkjenning fra et dårlig folk som ikke har noe mening . Og de gode vindene, hvis de blåser fra kjent retning, er et tegn på gode nyheter og barmhjertighet . Og vinden indikerer behovet for behov . Og saba-vinden er seier og hornet-vinden sviktet . Kanskje barndom indikerte lindring av bekymringer og sorger og kur mot sykdommer . Og kanskje er vennlighet et tegn på lønnsom reise . Hvis han ser en rød vind i en drøm, indikerer han ulydighet mot foreldrene ….

…Og den som ser en død person vaskes med noe som ikke er tillatt å vaske, da er han en korrupt mann, og han forkynner noe som ikke har noen mening eller fordel, og hans sinn aksepterer ikke det ….

…Fortune teller Hvis du drømmer om at du leser formue eller lytter til formue-lesingen din, betyr dette at du snur en mening om en støtende sak, og du bør ta mye forsiktighet før du gir ditt samtykke til å oppnå det . For en jente betyr denne drømmen et valg mellom to motstandere . Du vil være ivrig etter å kjenne din posisjon i jobben eller den sosiale sfæren . Hvis hun drømmer om at hun er forlovet med en spåmann, betyr dette at hun gikk til skogen og plukket opp den perfekte pinnen . Hun må forsørge seg selv, ellers vil fattigdom følge ekteskapet hennes ….

…Og den som tror at han har gått i et fjell på noe som er karakteristisk for en flerårig fred, så er det et ønske, og hvis det er pitted, så er det en forskjell i mening ….

…Og den som ser at han går etter en hersker, han følger ham og godkjenner sin mening så langt han er rettferdig i hans fotspor ….

…Aldring En drøm om alderdom betegner svikt fra noen form for virksomhet . Hvis du drømte om din egen alderdom, indikerer dette at dårskap i mening vil trekke slektninger fra deg . Hvis en jente drømte at hun ble beskyldt for å være eldre enn hun var, indikerer dette at hun vil gå gjennom dårlig selskap, og hennes benektelse av visse ting vil vekke latterliggjøring . Hvis hun ser seg selv å se gammel ut, indikerer dette mulig sykdom eller utilfredsstillende risiko, men hvis hun ser kjæresten sin gammel, risikerer hun å miste ham ….

…Hvis han ser en person som skriver Koranen i leire eller skjell, så sier han i Koranen sin mening ….

…Den som ser at stolen skinner av lys, og på den er majestet og prestisje, da vil søkeren være verdig og rettferdig . Og hvis en av de lærde ser ham, vil han være bedre for ham enn andre, og nå hans mening er bedre enn bare autoritet eller arbeidslivet, og pengene hans vil øke . Og den som tenker på det, indikerer at det er mangel på lærde og forfatteres anliggender ….

…Det ble fortalt at al-Hasan al-Basri, må Gud være nådig med ham, så ut som om han skrev Koranen i et klesplagg, så han fortalte om sine syner til Ibn Sirin, så han sa Frykt Gud og tolker ikke Koranen med din mening, fordi visjonen din indikerer det . Hvis han ser som om han leser Koranen mens han er upartisk, så er han eieren av innfall ….

…Den som ser at han ser kjente stjerner, dette er rasjonalisering, veiledning og korrekthet etter min mening ….

…Ensomhet er i en drøm personligheten til en person med utførelse eller mening, det sies : Så og så har forent livet sitt i kunsten sin . Den som er blant kongene eller herskerne, ser at han er alene, da er han isolert fra sin besittelse eller stat . Og hvis en mann fra det vanlige folket så det, ville han være fattig eller øde av sin elsker, og ensomhet er ydmykende ….

…Og den som så en sti på den, han ville bli truffet av huset til slutten av sitt liv . Uansett hvilken blomst dukket opp på, fikk han favør og det gjorde Jupiter også . Og den som rir på en planet, han vil ha autoritet, jurisdiksjon, nytte og styre . Noen av dem sa : Den som ser at planetene har gått fra himmelen, pengene hans er borte, hvis han er rik, og hvis han er fattig, vil han dø . For den som ser små stjerner i sin hånd, han skal oppnå mann eller dominans blant mennesker . Og den som ser en planet på sengen sin, så blir han nevnt, så overgår han sine jevnaldrende, eller han tjener en hederlig mann . Og den som så stjernene samlet seg og lyste opp, han indikerer at han vil tjene godt når det gjelder reise . Hvis han reiser, kommer han med glede tilbake til familien . Noen av dem sa : Den som ser planetene under et tak, så er det et dårlig bevis, og det indikerer ødeleggelsen av husets eier, og det indikerer at eieren av huset døde . Og den som ser at han spiser stjernene, han spiser mennesker og tar pengene deres . Og den som svelger det uten å spise, det edle folket vil forstyrre hans anliggender og hans hemmelighet, og kanskje fornærme ledsagerne, må Gud være fornøyd med dem . Og den som absorberer planetene, han vil lære av lærde . Når det gjelder fembilen, Saturn : eieren av kongens pine . Kjøperen : eieren av eiendommens penger . Og Mars : kongens krigeier . Venus : Kongens kvinne . Og Merkur : kongens skriver og Suhail : en tollenar, og det var også en freak . Al-Shari : Tilbe uten Gud, må han bli herliggjort og opphøyet, og dens tolkning er falsk . Banat Coffin : En hederlig lærd, fordi hun er en av stjernene han guider i mørket på land og sjø . Og den som ser stjernene spredt fra himmelen, det er kongenes død eller en krig der en gruppe soldater omkommer . Og den som ser at arken roterer med den eller beveger seg, så reiser han og flytter hjemmefra til hus og hans tilstand endres . Og den som forvandler en stjerne fra stjernene han blir ledet av, så trenger folk ham i deres saker, hans ledelse og hans mening ….

…Abu Saeed, predikanten, sa : Den som ser solen dreie seg rundt himmelen mens han ser på den, da vil han være en guide for kongen til å følge sin mening, og kanskje var solen en stor prins som overtok fra kalifen, og kanskje var hun en vakker kvinne eller en samling gull ….

…Begynnelsen av dagen indikerer begynnelsen på kommandoen som den personen som drømmer om, og midten av dagen indikerer midten av saken, og slutten av dagen indikerer slutten på saken . Og den som ser at noe har gått tapt for ham og finner det når daggryet eksploderte, så må han bevise overfor motstanderen hva han benekter, ifølge vitnesbyrdene fra vitnene, fordi Gud den allmektige sier : « Gryningens opplesning ble vitne til . ” Og den som ser at hele tiden er dag og ikke natt, og solen ikke setter seg, men snarere snurrer seg rundt himmelen, dette indikerer at sultanen gjør sin mening og ikke konsulterer en minister om hva han vil ha fra saken ….

…Juice og juice : veldig bra, så den som påtar seg det i en drøm, jeg vil se på tilstanden hans, og hvis han er fattig, vil han være rik, og hvis hans visjoner for publikum er som om de presset druer eller olje eller andre andre ting på hvert sted, og de var så fruktbare og løslatt . Hvis han ser at han er syk eller fengslet, så slipper han fra tilstanden ved å forlate presset fra fengslingen, og hvis han ser at han har avkastning eller gjeld, må han betale det og dra nytte av det . Og hvis han ser det, vil kunnskapssøkeren og Sunnah forstå ham og presse sin mening fra brystet . Og hvis han ser på dette som et sølibat, gifter han seg, så kommer sædcellene hans ut og han gjødsler levebrødet . Hvis saften var for mye, og han hadde fiken, vin eller melk med sultan . Og den som så det som om han presset druer og laget vin, han fikk gunst hos sultanen og skaffet forbudte penger til historien om Josef, fred være med ham ….