…Vin : Opprinnelig er forbudte penger uten motgang. Hvis noen ser at han drikker vin, vil han lide mye synd og rikdom, for den allmektige sier : “De spør deg om alkohol og tilretteleggeren, sier det er en stor synd i dem, og det er en større fordel med dem . ” Og den som ser at det å drikke det har ingen som kan bestride det, for det vil ramme forbudte penger, og de sa, snarere er penger tillatt . Hvis han drikker det og han har noen til å bestride det, vil han bestride ham med hensyn til tale og krangel like mye . Hvis han ser at han slo en elv med vin, plager han oppvigling i sin verden . Det kom inn i oppvigling like mye som han fikk fra ham . Noen av tolkene sa : Overdreven drikking av vin i synet er ikke bare dårlig, og hvis en person ser at han er blant en stor mengde som smaker vin, er det dårlig, fordi overflod av drikking blir fulgt av fyll og fyll i det er årsaken til opprør, motstand og kamp . Al-Khamr sa til de som ønsket ekteskap og ekteskap på grunn av blanding . Og det ble fortalt at en mann så ut som om han var svart i ansiktet med barbert hode som drakk vin, så fortalte han synet hans på en kryssing og sa : Når det gjelder svart i ansiktet, er du overhånd over ditt folk, og når det gjelder når du barberer hodet, forlater folket ditt deg og ordren din er borte, og når det gjelder å drikke vin, har du en kvinne . En mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som i mine hender var det to kar, hvorav den ene var vin og den andre hadde melk . Han sa : Melk er rettferdighet, og vin er isolert, og snart ble han isolert og han var guvernør . Og han drakk vin til guvernøren, som var isolert, og han delte ut daddelvin med mistenksomhet, og han drakk daddelvin . De var forskjellige i å drikke vin blandet med vann, og det ble sagt at han mottar penger, hvorav noen er tillatt og noe av det forbudt, og det ble sagt at han tar penger i selskap, og det ble sagt at han tar penger fra en kvinne og faller i oppvigling . Og sukker uten drikke er frykt og redsel . For den allmektige Gud sier : ~Og du vil se folket beruset, men de er ikke fulle .~ Og fyll av drikke er penger, ondskap og makt som den visjonære oppnår . Og sukker fra å drikke er en trygghet, fordi en full person ikke får panikk fra noe . Hvis han så at han var full og rev klærne . For han er et menneske hvis hans verden utvides, og han ikke tåler velsignelser, og han behersker ikke seg selv . Og den som drikker alkohol og blir full av det, han vil tjene forbudte penger, og han vil tjene på de pengene like mye som mengden sukker fra dem . Det ble sagt at fyll er dårlig for menn og kvinner, og det er at det indikerer mye uvitenhet, og han så en mann som om han var en verge, og han red i sitt arbeid med et folk, og når han ville forlate, fant han dem alle berusede, så han kunne ikke hjelpe noen av dem, og hver ble igjen på fylla . Han fortalte det til Ibn Sirin, så han sa : De finansierer og dispenserer med deg og svarer deg ikke og følger deg ikke ….

Det føltes som : å drikke mat og drikke vann : utvidet sitt levebrød . Og all mat er næring, unntatt sopp, egg og grøt, fordi han er bekymret for sine avkomers arbeidere ….

…Melk er i en drøm islams natur, og det er tillatte penger . Og ostemasse er forbudt på grunn av surhet og utgang av fett . Og den som ser at brystene gir melk fra henne, at verden fører til ham . En persons melk er inneslutning og tetthet for ammende og ammende mødre, og hvis han ser at han har kjøpt en ammende kvinne for å amme sønnen, så oppdrar han sønnen ved skapelsen . Og det ble sagt : Den som sugde melk av en kvinne, ville tjene penger og tjene penger . Og den som så at han drakk hestemelk, sultanen elsket den og fikk godt av den . Og den som drakk melken fra Rameka, han møtte en konge . Og kvegmelk er tillatte penger fra sultanen og et godt levebrød . Melk er snikende, og melking av kamel er et problem. Hvis det melker det og melken kommer ut, er det i sin makt, og hvis det melk er gift, høster det ulovlige penger . Og pollenmelk er et instinkt i religionen, så den som drikker av det, er standhaftig i den instinktive naturen, ber, faste, zakat og almisser, og for sin drikker har han tillatte penger og visdom . Og det ble sagt : Den som ser at han melker en kamel og drakk av melken hennes, da vil han gifte seg med en rettferdig kvinne, og hvis han er gift, blir en gutt født til ham . Og den som ser at han melker en ku og drakk melken og var slave, så blir han frigjort, selv om han er fattig, blir han rik . Melken til sauer og geiter er penger som skal betales fra arabere og ikke-arabere . Og den som så at han drakk sauemelk, ville ha fått godt, trøst og glede . Og løvinnens melk hadde penger til bart og triumfer over fienden sin . Og ørnenes melk er ære og seier over en sterk og sjenerøs fiende . Og tigermelk til de som drikker den viser fiendskap . Ulvens melk er en fin og alvorlig frykt og skade livsgrunnlaget til de som drikker den, og det ble sagt : Det er penger og makt, og den som ser at han drakk det, vil oppnå presidentskapet . Grisemelk vil ombestemme seg hos den som drikker og gå . Hundens melk er en stor frykt for hans drikker, og det han mottar fra en undertrykkers hånd, og det ble sagt : Den som drakk den, ville få makt og ledelse over folket i landet hans . Og det ble sagt : Albanerne fra alle monstre er i tvil om religion . Og sebramelk er en sykdom som det finnes en kur etter . Doe melk har et lite levebrød . Og melking og sviende melk er en god ting mellom ham og hans fiender . Revemelk er en mindre sykdom etter kort restitusjon og levebrød . Melken til et husdyr er en enkel sykdom, det samme er melken til en fitte . Og den som ser at melk kommer ut av jorden, det er utseendet til undertrykkelse og oppvigling der blod utgis . Sauemelk er hederlige penger, kumelk er rik og muldyrmelk er hard og forferdelig . Grisemelk er en stor pengeslag . Og morsmelk for syke hvis han drikker det er en kur mot sykdom . Melken til hunden og felinesykdommen eller frykten . Melk indikerer penger, økende liv og graviditet, fremveksten av hemmeligheter, kunnskap og monoteisme, og indikerer medisin for medisin og levebrød . Kumelk, sau, kamel og bøffel oppsummeres penger . Dyrets melk og fuglen, hvis den er funnet, er litt penger, spesielt melken fra kaninen og hoppens melk . Og melkefennikel og revs hor . Menneskemelk er en tillit som ikke skal brukes på andre enn dens Herre . Melken fra det ukjente fra dyret er den syke herlighet og aktivitet, og frelse fra fengsel, eller penger som er overvunnet ….

…Og den som ser at han drikker av regnvann, og hvis det er klart, da vil han ha godt, og hvis det er dårlig, drikker han så mye som han drakk ….

…Den som ser at han drakk alkohol og ingen bestrider det, da vil han slå så mye forbudte penger som han drakk av det, og en stor synd ble sagt til den allmektige og sa: “De spør deg om vin, og tilretteleggeren sier om dem en stor synd . ” Verset ….

…Og den som tror at han drikker en bitter, illeluktende drink som absint, zouffa, myrtdrikk og lignende, så indikerer det godhet, nytte og rettferdighet i religion og verden ….

…Og den som tror at han drikker tilsølt melk og etterlater ren, så er han fornøyd med å leve uten og spise det forbudte, og kanskje er han eieren av kjetteri, la ham frykte Gud den allmektige ….

…Og den som ser at han drikker ferskvann fra en vannskål, så lider han av gleden av å leve, og hvis det er bittert, er det en sykdom ….

…Al-Kirmani sa, og den som ser at han drikker blod, det er forbudte penger å komme, eller blod blir sølt urettferdig ….

…Og den som ser at han drikker medisinen på grunn av sin sykdom, og han er enig med ham, så indikerer han godheten i sin religion, og hvis han ikke er enig, vil godheten i hans religion bli fjernet fra ham ….

…Og den som ser at han drikker vin blandet med vann, han vil skaffe penger, hvorav noen er tillatt og noe av det forbudt, og han kan slå penger i et selskap, og han kan ta penger fra en kvinne, og han kan bli fristet , og fyll av vin er en permanent formue som han blander seg med, og det ble sagt at det er en kraft som den visjonære oppnår. Den berusede personen får ikke panikk over noe, og å se vin i khubiyyah er en skatt, og når det gjelder hasj og opium, er det en slags satsing mellom en person og hans sinn, så for det la vi den til med vin . Den som ser noe av det, er ikke Mahmoud ….

…Hvis han ser at han drikker mat som å drikke vann, vil det utvide livet hans og gjøre det enkelt for ham å kreve det ….

…Og den som ser at han drikker vin med et folk som gir dem en kopp, så indikerer han at det oppstår fiendskap mellom dem og konflikten fordi Gud den allmektige sier: ~ Satan vil bare påføre fiendskap og hat mellom dere , ~ og kanskje vil han begå en synd med dem, og han kan bli skadet i pengene sine ….

…Hvis han ser at han drikker med munnen, er han en sunn mann, og hvis ikke, får han en injeksjon ….

…Faller synet fra den som drikker vin? Som jeg sa tidligere () Det er ingen større synd enn polyteisme og vantro, og hvis synet skjedde fra den vantro, som historien om kongen med Josef, hindrer det ikke at det oppstår fra alkoholdrikkeren, og Bukhari adresserte i Sahih Chapter : Visjonen til folket i fengsler, korrupsjon og polyteisme – Ibn Hajar og han signerte i en fortelling : drikk, de er folket i drikken, å være : drikk Muharram angivelig sa sommelier til Joseph : Jeg så som sett sovende som plantet et korn Vneptt kom ut med tre bunter Fsrthn deretter Sagit King, Joseph sa til ham : bli i fengsel tre ganger og så gå ut Vtsagah på din vane, ble det også sagt Og gikk ut ….

…Og den som drikker av Zamzam-vann, han skal ha godt, og han vil oppnå det han vil på en rettferdig måte . Hvis han ser at han har deltatt i helligdommen eller ber om det, etablerer og opprettholder han lovene . Gir pilegrimsferd og sikkerhet ….

…Og den som ser at han drikker melk, det indikerer at han er sunn av sykdommen, hvis han er syk, og hvis han er overveldet, har han glede, og hvis han sitter i varetekt, blir han løslatt og det sies at en sykdom eller en stor frykt skjedde ….

…Og den som ser at han drikker mat som vann, vil levebrødet hans utvide seg ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han drikker av vannet til en løpende jente, da vil de ta ham .~…

…Ibn Sirin sa: Den som så at han drikker en søt drink som lukter godt, som eplejuice, appelsinjuice, granateple og lignende, det indikerer seks aspekter av renhet i religion, nytte, kunnskap, nytte, lang levetid, leve og huske Gud den allmektige ….

…Og den som ser at han drikker en kjent drink, tolkes som bra for de som tilskrev ham det i det opprinnelige uttrykket ….

…Og den som ser at han drikker urinen til en kjent person, han vil elske ham og kan være imot den ….

…Og den som ser at han drikker en bitter drink fra en kopp, det er ønsket om beger og livets tomhet, spesielt for de syke ….

…Og den som tror at han drikker noe med opprinnelse er medisin, så er det medisin, og hvis opprinnelsen er skadelig, er det ikke noe godt i det, og kanskje å få penger ved å oppnå skadelige effekter og drikke vannmelonvann kan tolkes på to måter for de svake og en kur for andre annerledes om det. Noen av dem sier at han er syk, og noen sier penger og fordeler, og når det gjelder å drikke avføringsmidler, presenterte hun kapittelet i kapittel 22, og når det gjelder å drikke melk, kommer det i kapittel ….

…Al-Kirmani sa: “Den som ser at han drikker fra havet når det er kaldt, så er det en krangel mellom ham og noen, og hvis han er en forsker, vil han få kunnskap om hva hans hensikt er, og hvis han er fra kongens kastrasjon, så er han avhengig av ham i sine saker ….

Det er følt at å drikke vin Vskr ham det smitter haraam rikdom og påvirker av de pengene sultanatet så mye sukker, og sukker fra ikke- årgang det blir syk, de er alvorlige og frykter for verset : ~ Folk ser fyllerier ~ vers, og kanskje sukker indikerte død, spesielt for pasienten sier, ~ kom fyllighet .~ Verset ….

Og den som så at han drakk varmt vann fra sjøen, skjedde en ulykke , og de ble sinte, fordi Gud den allmektige sa: “De ga varmt vann. ” Og hvis det hadde en dårlig smak og en lukt, så var det en seier for motstanderen hans, og kanskje det var bekymringsfullt å leve av kongen ….

Jaber al-Maghribi sa: Den som så at han absolutt hadde drukket pemphigus og ikke visste hvordan det smakte, det indikerer tjenesten til sålene, og hvis pemphigus er søt og smaker godt, så indikerer det at fordelen fra den nedre lemmer oppnås, og hvis det er surt, er det skadelig for det fra underbena ….

Og den som ser at han drakk hele sjøen, han vil få en stor besittelse hvis han er verdig det ….

Og det ble sagt at den som så at han drakk druevann og smaken av den var god og ikke forandret seg, så indikerer det godhet og velsignelse, som Gud den allmektige sa: ~ Folk vil hvile i ham og presse ham ~….