…Faller synet fra den som drikker vin? Som jeg sa tidligere () Det er ingen større synd enn polyteisme og vantro, og hvis synet skjedde fra den vantro, som historien om kongen med Josef, hindrer det ikke at det oppstår fra alkoholdrikkeren, og Bukhari adresserte i Sahih Chapter : Visjonen til folket i fengsler, korrupsjon og polyteisme – Ibn Hajar og han signerte i en fortelling : drikk, de er folket i drikken, å være : drikk Muharram angivelig sa sommelier til Joseph : Jeg så som sett sovende som plantet et korn Vneptt kom ut med tre bunter Fsrthn deretter Sagit King, Joseph sa til ham : bli i fengsel tre ganger og så gå ut Vtsagah på din vane, ble det også sagt Og gikk ut ….

Melk Å drikke melk i en drøm indikerer en rik høst for bonden, gleder hjemme og en vellykket tur for den reisende . Når det gjelder kvinnen, er denne drømmen et godt varsel . Å se store mengder melk i en drøm indikerer rikdom og rikdom . Når det gjelder en drøm om at du er involvert i melkevirksomheten, betyr det en økning i formuen din . Hvis du drømte at du distribuerte melk gratis til andre, betyr dette at du er god og zakat for det beste av din formue . Hvis melk søles i en drøm, betyr dette at du vil lide et lite tap og midlertidige problemer i hendene på vennene dine . Men hvis du drømmer om skitten melk, betyr dette at du vil støte på enkle problemer . Hvis melken i drømmen var sur, betyr det at du er opptatt og bekymring for venners problemer . Og hvis du i en drøm forgjeves prøver å drikke melk, betyr dette at du står i fare for å miste noe verdifullt, ellers vil du miste vennskapet til en høytstående person . Hvis du drømmer om varm melk, betyr dette at du vil gå inn i en kamp, ​​på slutten som dine ønsker og ambisjoner vil bli oppfylt . Når det gjelder bading med melk, betyr det glede og selskap med gode venner ….

…Men hvis hun giftet seg med en kvinne, er ikke en ektemann hennes mann i en drøm : det kommer dem til nytte for folket i hjemmet eller mannen hennes fra en partner eller en felles født eller assistert produsent for å tjene ham og hans verk ….

…Og den som ser at han bringer en død grop og finner en ild i den, så indikerer den styggheten til serens onkel og hans advarsel, og kanskje begav eieren av gropen en kjetteri og villedelse, så vel som om han så noe i det fra skadedyret ….

…Abu Saeed, predikanten, sa: ~Den som tror at han leser en av avisene til en av profetene, er bedre .~…

…Og den som ser en gruppe mennesker samles til en fest, og hvis festen er kjent, så er den god, ære og prakt, og hvis den er ukjent, er det en hatet sak som skjer, og det ble sagt at visjonen om festen innebærer ti aspekter : Profetens fødsel, må Guds bønner og fred være over ham, hans syn, ekteskap, fødsel, omskjæring, sykdomshelse, fraværende ankomst, trøst for de døde, oppfyllelse av løfte og gjestfrihet For en gruppe ….

…Aspekter som må tas i betraktning når man uttrykker syner : Den følgende tegning illustrerer på en enkel måte aspekter av syn uttrykket : koranen side / hadith aspekt / arabisk side / symbol siden ved tidspunktet for synet / visjonen Hva er det? Ved å fortelle visjonen til den, ser personen som uttrykker den på forskjellige aspekter som jeg forklarte i forrige tegning og bemerker at de øvre delene er relatert til uttalen, og seksjonene nederst er relatert til personen til ordene eller person av visjonen og tiden visjonen ble sett på . La oss gi et eksempel her på hva Al-Bukhari fortalte i sin Sahih : På autoritet fra Abu Said al-Khudri sa han : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : (( Mens Jeg sov, jeg så folk som viste en t-skjorte på dem, hvorav noen nådde brystene, og noen av dem nådde brystene under det, og Umar ibn al-Khattab gikk forbi med en skjorte på seg. Han dro den )) , sa de : Hva ga du det, du Guds sendebud? Han sa : (( Religion )) Fath Al-Bari 12/413 _ Al- Nawawi 15/159 Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham her, krysset skjorta med religion, og han ble bedt om å si : Hvorfor gjorde han Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, uttrykke skjorten her med religion? Hvis vi ser på Koranen, har vi fortsatt dette spørsmålet. Den allmektige sa : {Og klærne fra gudfryktighet, det er bedre. } [Al- A’raf : 26] Derfor sendte sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, her med religion, ettersom det er et forhold når det gjelder mening. Og borte fra henne alle dårlige . Så sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, her, ved å undersøke ham med et syn, tolket det fra det sterkeste aspektet av det, som er den hellige Koranen, og eksempler på dette er mange, inkludert : uttrykk for skipet som utfrielse, tre med hyklere, steiner med hjertets grusomhet, spise et manns kjøtt i hans fravær, søvnighet med sikkerhet … og andre . Han siterer andre eksempler på muligheten for å tyde visjonene gjennom den rensede Sunnah, så det å se et palme kan krysse den troende for å sammenligne sendebudet med en muslimsk mann med et palmetre, og for å snakke om Ibn Omar, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : (( Et av trærne er et tre hvis bladene ikke faller, og det ligner en muslim, så snakk med meg. Hva er det? Så falt folket i Abdullah sa : Så han falt i hodet på meg at det var palmetreet , og jeg levde . Da sa de: ~Fortell oss hva det er, Guds sendebud . ~ Han sa : Det er datoen . [ Fath al-Bari 1/145] _ Og når han ser en flaske vann gå forbi kvinnen til sendebudets ord, må Guds bønner og fred være over ham, som bevist i al-Sahih (( Medfølende, O injesha med flasker )) [ Fath al-Bari 10/538 ] , _ og ser et plagg krysse religionen som sendebudet, må Gud velsigne ham, sa Han overga klærne som han så til Omar mens han slepte den med religion . Så herfra kan jeg avklare for den edle leseren [ stadiene i visjonens uttrykk ]. I følgende form : visjonen blir vurdert og dens aspekter vurderes i form av : A – Symboler og uttrykk for visjonen Har de noe å gjøre med : Den hellige Koranen – Profetens sunnah – det arabiske språket og dens avledninger, deretter b – Den visjonære når det gjelder : hans sosiale status, kjønn og funksjon, og deretter c – visjonens tid / om det er moderne eller gammelt , sommer eller vinter . . . Og et annet eksempel er hva muslim fortalt i sin Sahih i Åpenbaringsboken : På myndighet av Anas bin Malik sa han : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : (( Jeg så en natt mens sovende så det som om vi var i huset til Uqba ibn Rafi, så vi kom til Bettab Ibn Tabab, og jeg overførte heisen til oss i denne verden og konsekvensen. Vi har i det hinsidige, og at vår religion har vært bra . ” Legg merke til at Messenger, kan Guds bønn og fred være med ham, uttrykte dette synet, og du finner den uttrykte det fra språket siden og dets avledninger uten å knytte uttrykket til aspektet av Koranen, og Sunnah for eksempel, og dette merker vi gjennom din kontemplasjon av uttrykket . Budbringeren, må Guds bønner og fred være over ham, er det første hinderet for en visjon : med et godt resultat i virkeligheten, og dette er i det hinsidige og første høytliggende i visjonen : ved høyde og seier, og dette i denne verden, og den første av al-Rutab fra Ratab Ibn Tabab : med religionens stabilitet og fullkommenhet av dens herskelser. For dette, og Gud vet best, den hellige profet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, uttrykt det til stabilitet og fullkommenhet i religionen og slutten på dens avgjørelser . Og han tok fra ordet god mening også stabilitet . Og hvis vi spør om årsaken til dens uttrykk fra Den hellige sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, fra dens språklige og etymologiske aspekt, så er svaret : Fordi han er sterkere i denne visjonen enn i andre aspekter , og uttrykker og her er Guds sendebud fra hans innsikt og kunnskap, som er fra Guds kunnskap, så han uttaler ikke de ønsker han uttrykte fra denne siden . Derfor, når de forteller visjonen til dem, ser forbipasserende etter den sterkere siden eller den gode siden av visjonen som de bytter på denne visjonen gjennom. Det er ikke klart for den edle leseren at deres predasjon for visjonen er å kjenne dens uttrykk gjennom å se og tenke på den ….

…Og den som ser en Koran, et tau eller en ledning på nakken, det indikerer dyd og oppfyllelse av pakt, sannhet, kunnskap og Koranen ….

…Den som faller i en blodkilde : eller et arr eller en blodkrukke, etter at blodet er høyt over ham . Det kan ikke skyves bort, for han er i blod som er rammet av ham . Likeledes vil hvert erobrende blod han ser på et sted med vann, i en bolle, i en bolle, i et basseng eller andre spor av rennende og stillestående vann, etter at det ofte er, med mindre han ser at blodet er svakt, at han drakk, eller farget med det, så er det forbudte penger som rammer ham, og hvis det ofte ble forbannet med blod . Og den som ser blod sprøytet på ham, han vil motta det fra den som blodet sprinkles på, som en gnist fra ild, så det er dårlige ord som rammer den som gjør det ….

…Og den som ser at han er forlovet og var en prins, lærd eller arbeidsgiver og fullførte sin preken, så beviste han sin ledelse og posisjon og oppfylte sine behov, og hvis han ikke forlovet seg, ville saken han ba om være vanskelig for ham, og han kan bli avskjediget fra jobben og stillingen ….

…Det så kongen skrev sin feil Vohrzh da han ble tatt fra ham, det tolket fem aspekter for staten og ankomsten av Rizk og eliminere behovet Azzedine og høyde og oppnåelse av formålene som noen av kryssene sa forklart i vers : ( for staten og for Rizk … bruk layette og nå det tiltenkte ) og ble fortalt om synspunktet som skriver på et instrument det bryter inn i ….

…Han fortalte at Ali bin Isa al-Wazir så i søvne før han kom til departementet, som om han kjørte på en velkledd hoppe, og i skyggen av solen i løpet av vinterdagene, og tennene hans var spredt, så han var livredd, så han fortalte sine visjoner til de som krysset, og det ble sagt til ham: Når det gjelder din ridning på hesten, ære, stat, autoritet og vergemål, og når det gjelder gode klær, er du en god religion, vakker og ryddig ros. Når det gjelder solskyggen, dreier den seg omtrent til kongen og å leve i skyggen hans, og vergemålet er enten en tjeneste, et slør eller et menneskeskapt og levende, og når det gjelder spredning av tenner, tolkes det med lang levetid ….

…Al-Kirmani sa: “Den som ser at han drikker fra havet når det er kaldt, så er det en krangel mellom ham og noen, og hvis han er en forsker, vil han få kunnskap om hva hans hensikt er, og hvis han er fra kongens kastrasjon, så er han avhengig av ham i sine saker ….

…Og hvis hun ser at hun ammer melk fra brystet, er det en arv fra datteren hennes ….

…Og den som ser at han lager melk fra bakken, forfølger han noe som vil få ham til å dra nytte av det når det gjelder en løsning ….

…Og den som ser at han hadde på seg en ring og dens fedd var av dens opprinnelse, det skal tolkes ved anskaffelse av et barn eller kjøp av en hushjelp, et dyr eller et hus, og ringens lapp har skiftet fra sin stilling, det skal overlates til kongene ved å føre tilsyn med isolasjonen og til andre i henhold til skiftende forhold ….

…Og den som ser at Koranen falt fra hans hånd eller ble tatt fra ham. Hvis han var lærd eller hadde en jobb, ble den tatt ned fra den, og hvis den ikke var det, er det ikke noe godt i den ….

…Og den som tror at han drikker tilsølt melk og etterlater ren, så er han fornøyd med å leve uten og spise det forbudte, og kanskje er han eieren av kjetteri, la ham frykte Gud den allmektige ….

Melk i en drøm er penger tjent for ham . Og bygningen ved det indikerer godt arbeid og religion . Og mursteinen tolkes av en tjener, så den som så at han kastet en murstein fra et høyt sted og den var fragmentert, en tjener døde . Og melk i bygningen er forholdet til eieren av bygningen og hans barn som er sterke med dem . Og den som ser at han lager melk et sted hvor hans menn vil øke, og den som bygger et melkhus, får presidentskapet og mandatet . Og den som ser at han lager melk, han frykter døden . Og en murstein i bygningen er en mann fra en gruppe ….

…Det ble fortalt på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, at han sa : ~ Den som tror at han drikker melk, er fitrah .~ Abu Saad sa : Å se melk i brystene for menn og kvinner er penger, og melketilførselen fra det er kapasiteten til penger. Hvis en kvinne som ikke har melk mens hun er våken, ser at hun ammer en kjent gutt, mann eller kvinne, er dørene til denne verden lukket for henne og for dem . Noen av dem sa at den som så det som om han hadde blitt ammet av en kvinne, ville motta penger og tjene penger . Og den som så det som om han drakk hestemelk eller rom, sultanen elsket det og fikk godt av det . Og kvegmelk er halalpenger fra sultanen ….

…Og den som ser at han drikker en bitter drink fra en kopp, det er ønsket om beger og livets tomhet, spesielt for de syke ….

…Og den som ser at han drikker medisinen på grunn av sin sykdom, og han er enig med ham, så indikerer han godheten i sin religion, og hvis han ikke er enig, vil godheten i hans religion bli fjernet fra ham ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han drikker av vannet til en løpende jente, da vil de ta ham .~…

…Når det gjelder fyrpannen, tolkes den av tjeneren og tjeneren som han får medlidenhet med eieren av, og folk roser dem, så uansett hva han ser i den fra Zayn eller Shin, vil han komme tilbake til dem, og hvis den er av metall , de er relatert til det spesielle metallet ….

…Og den som tror at han drikker en bitter, illeluktende drink som absint, zouffa, myrtdrikk og lignende, så indikerer det godhet, nytte og rettferdighet i religion og verden ….

…Og den som ser at han drikker vin med et folk som gir dem en kopp, så indikerer han at det oppstår fiendskap mellom dem og konflikten fordi Gud den allmektige sier: ~ Satan vil bare påføre fiendskap og hat mellom dere , ~ og kanskje vil han begå en synd med dem, og han kan bli skadet i pengene sine ….

…Ibn Sirin sa: Den som så at han drikker en søt drink som lukter godt, som eplejuice, appelsinjuice, granateple og lignende, det indikerer seks aspekter av renhet i religion, nytte, kunnskap, nytte, lang levetid, leve og huske Gud den allmektige ….

…Og den som ser at han drikker en kjent drink, tolkes som bra for de som tilskrev ham det i det opprinnelige uttrykket ….

…Hundens melk angir forekomsten av frykt og stor redsel og kan indikere sykdom ….

Hvis han så at han drakk av vann, vin og melk, oppnådde han visdom, kunnskap og rikdom,