…Hvis han så at en person hadde kuttet tommelen av beinet, ville han holde gjeld fra ham eller kutte av penger han stolte ….

…Noen av uttrykkene sa at hvis han så at beinet hans er bra, blir han ledet til en sak hvor han er sunn, og hvis han ser det som stygt, blir han ført til noe ubehagelig ….

…Og den som ser at beinet hans skjelver, så vil det skje skade fra hans slektninger ….

…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert omfanget av varmen eller kulden han fikk badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og rørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn et bad, er bevis kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd badet, og beinet hans var brukket ….

…Såle : de er grusomme, som for tøfler, den som bruker dem reiser eller reiser, noen som deler hans syn med ham, eller reiser med penger, og det hvis han går i dem i en drøm . Men hvis han bruker den og han håper å reise, kan den være fullført, og den kan ikke fullføres hvis han ikke går i den, og hvis han slutter å bruke den eller tar den av, bor han fra sin reise og resonnerer gjennom ham . Og hvis hun er en tøffel med vann, så er hun en kone eller en slavejente som drar nytte av hennes eller hennes samleie . Når det gjelder Taifs tøfler eller hva kjøpmenn disponerer i markedene, er det en indikasjon penger, anskaffelse og pensjon . Det kan indikere kona også om han gikk med henne under rollen, kjøpte henne eller ble gitt til ham . Hvis den er ny, er den tidlig, gratis eller aktuell, og hvis den er gammel, er den slitt, så blir den fuktet . Hvis sanden kuttes av, blir hans levebrød forstyrret, eller industrien hans er stillestående eller hindret uten hindringer, selv om kona hans ble sint ham og hennes svik dukket opp for ham . Og hvis anklene hennes ble kuttet av, og hun var syk og omkom, eller ulydig, ble hun skilt, med mindre han i en drøm ble behandlet for å fikse det, eller han lovet å gjøre det, eller han avgjorde det i seg selv, så blir hun utskrevet etter overgangsalderen, og han vurderer henne etter skilsmisse . Hvis han ser at han hadde seg slitte sandaler og går i dem den tiltenkte stien, så reiser han . Hvis han bruker sandaler og ikke går i dem, så rammer han en kvinne eller en hushjelp . samme måte, hvis han så at han ga en sko i hånden og tok den eller eide den eller hadde den med seg i et hus eller en container, så eier han en kvinne av det hun beskrev . Hvis sålen ikke er slitt, virker den en kvinne eller en hushjelp, en jomfru, og samme måte hvis hun er kledd og ikke slitt . Hvis sålen var av okseskinn, var kvinnen utenlandsk . Og hvis det var fra hesteskinn, var det fra araberne eller fra de lojale araberne . Likeledes hvis det var fra kamelskinn . Hvis han så at han gikk i to sandaler, ble en av dem trukket av beinet hans og han gikk med den andre, så er dette avskjed fra en bror som har en søster eller en partner baksiden av en reise, for når han gikk i den ble han i tolkningen av reisen, da en av dem tok av seg broren baksiden av en reise . Og hvis han ikke var en bror eller en jevnaldrende, og han så sin eneste tapt eller falt i en brønn eller noen overveldet ham, var det tilfelle i hans kone . Hvis sålen blir ugyldig etter det, så blir kona syk og blir sunn, eller kvinnen har forlatt ham eller pensjonert seg, eller det som er utsatt for kvinner fra det samme, og deretter tilbake til sin første tilstand . Hvis han så at sålen ble stjålet fra ham og noen andre hadde seg den, svarte hun den eller ikke visste den, så det er ikke bra for eieren, fordi han myrdet sin kone eller slavejente som hadde seg den . Hvis han ser at sålen har blitt snappet eller brent til han ikke har noe eller noe lignende igjen, så er det kona eller tjenestepiken hans . Hvis han ser at han har lappet sålen, håndterer han konas situasjon eller har samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, er det ikke noe godt i de nakne kvinnene . Hvis det er en tøffel som tilskrives reiser, er ikke reisen fullført . Hvis han ser en såle uten skinn av en sko, er noe som ligner det foraktelig, eller tilskrives i tolkning noe annet enn det til sålen med en familie, så tilskrives kvinnen som bruker den essensen av det eneste, enten det er godhet eller korrupsjon . Og hvis det er fra sålene som tilskrives en reise, tilskriver jeg den reisen til essensen av den skoen, enten god eller dårlig, som beskrevet . Og hvis han så hennes feller, som han holder utslitte eller brutt av svake . Eierens tilstand når han reiser det, eller i en kvinne som tråkker det, er like mye som essensen av fellene, dens skjønnhet, styrke og utseende ….

…En løve i en drøm er en sterk, undertrykkende, brutal, autoritær hersker grunn av hans dristighet . Og kanskje indikerte det døden fordi det handlet om å redde liv . Og synet hans kan indikere pasientens helse . Og løvinnen er en ond, grusom kvinne, kjær til gutten . Å se løven indikerer uvitenhet, forfengelighet, undring, utholdenhet, vandring og velvære . Og det ble sagt : Løven i en drøm er en dominerende fiende . Og den som ser løven der han ikke ser den, seeren vil bli frelst fra det han frykter og vil få visdom og kunnskap . Og den som ser løven nærme seg ham, de vil oppnå myndighet, og da vil han flykte fra ham . Og den som ser løven drepe den og ikke drepe den, da vil han ha konstant feber, at feberen ikke forlater ham, eller at han blir fengslet, og at feber er et fengsel for Gud den allmektige . Og den som ser at han kjemper mot en løve, er syk fordi det er en sykdom som ødelegger kjøttet, og den som kjemper mot en løve, ødelegger sitt kjøtt . Og den som så at han tok noe fra løvenes kjøtt, beinet eller håret, den skulle motta penger fra en hersker eller en fiende . Og den som kjører de syv mens han er redd for ham, vil bli utsatt for en ulykke som han ikke kan handle mot, og hvis han ikke er redd, er han en fiende som vil beseire ham . Og den som ser at han har ligget med løven mens han ikke er redd for ham, er trygg mot sykdom . Og den som ser de syv, han går inn i et hus og det er en syk person, så skal han dø . Hvis det ikke var noen pasient der, indikerte det frykt for sultanen . Og den som ser at han er redd for en løve og ikke ser den, da er han trygg fra fienden . Og den som ser at han har sett løven og ser ham med seg uten å blande seg med ham, da vil han bli skremt av sultanen, og dette vil ikke skade ham, og kanskje se det som indikerer død og nær sikt . Og den som ser løven i huset sitt, han vil slå makten og et langt liv . Og den som ser løven banne noe fra ham, han vil få det fra en fiende som er så dominerende . Og den som ser at han kjempet mot en løve, han kjemper mot en dominert fiende . Og den som ser at han gifter seg med en løveinne, da vil han flykte fra mange motganger, vinne seier for sin fiende og ta kommandoen høyere og bli kjent blant folket . Og den som ser at han spiser kjøttet fra en løve, da blir han truffet av penger og rikdom fra en hersker, ellers vil han vinne seier over fienden . Og den som ser at han spiste hodet en løve, han vil slå en stor makt og mye penger, og den som ser at han spiser noen av løvenes medlemmer, han vil slå pengene til en fiende som har makten like mye som det medlemmet . Den som ser at han har slått fra huden en løve eller fra håret, da heller han pengene til en dominerende fiende, og det kan være en arv . Og løven betegner krigeren, tyven eller den urettferdige arbeideren, politimesteren eller studenten, og når det gjelder løven som kommer inn i byen, er det en pest, nød eller en mektig makt eller en fiende som kommer inn i dem, med mindre han kommer inn i moskeen og reiser seg til prekestolen, for han er en makt som undertrykker folket og får dem fra ham til en ulykke. Og skummelt . En løvevalp er født . Og det ble sagt : Den som så som om han hadde drept en løve, slapp unna alle sorger . Den som gjør en løve, blir urettferdig etter hans tilstand . Og det ble sagt : løvinnen er datter av en konge ….

…Og den som ser at beinet hans gjesper, han søker ekteskap ….

…Den som ser at beinet hans er pakket inn i et annet ben, er et tegn fortapelse ….

…Abu Saeed, predikanten, sa visjonen om alle bein, hvis de var av en død person, så indikerer det at man følger Sunnah eller anskaffelse av penger fra den ene siden, og hvis det er kjent, indikerer det anskaffelsen av pengene hans, og hvis det er ukjent, er det å skaffe penger og nytte, og hvis beinet er for et dyr, og hvis det er fra det som kan spises, vil penger skje. Det er tillatt, og hvis det er fra noe hvis kjøtt ikke blir spist , da er det ikke tillatt å skaffe penger ….

…Den som ser at beinet hans er ødelagt, ikke kom i nærheten av sultanen en stund og be til den allmektige Gud ….

…Og den som så at løven slikket ham og hendene, det indikerer at han tenker hans direktehet og nærhet til sultanen, og ordet høres av ham, og han vil få godt og ha nytte av ham og øke løvenes velsignelse og håret, beinet og kjøttet hans spredes med penger enten fra siden av sultanen eller fra fiendens side ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han trakk et knust bein, fordi det var pompøst, sterkt og knuste beinet, det er en uenighet blant dem som sa at han var Mahmoud og noen som sa noe annet .~…

…Å ta av seg sandalen er en tjener eller en kvinne . Og den ønskelige sålen hvis en vei og en reise er den, og hvis hodelaget er avskåret, forblir det fra en reise, og hvis feller eller tøyler blir avskåret eller sålen er ødelagt, så blir en sak presentert for ham som hindret ham i å reise grunn av hans motvilje mot det, og hans vilje til å reise i henhold til fargen sålen. Og hvis det var rødt, var det en glede, og hvis det var grønt, var det for religion, og hvis det var gult, var det en illusjon . Fordi han så at han eide en sko, og en kvinnekonge gikk ikke i den . Bruk dem bundet til en kvinne . Hvis hun var uhørt, var hun jomfru, og hvis hun var kledd, hadde hun ikke seg, og kvinnen ble tilskrevet fargen sålen, og hvis han så at han gikk i sandaler, så en av dem ble fjernet fra beinet, og han etterlot seg en bror eller partner . Å ha seg sandaler mens du går i dem er en reise i land. Hvis han bruker dem og ikke går i dem, så er hun en kvinne han gifter seg med . Hvis han så at han vandret i sin lokalitet, hadde han samleie med sin kone . Den hårete innersålen er penger, og forstranden er en kvinne . Og sålen til deltakeren er en datter, og hvis han ser det som om han hadde seg nye, hårete, velkledde sandaler, assosierte hun seg ikke med henne eller hadde seg en jomfru . Hvis han ser ut som om hælen hennes er kuttet av, så er hun en utrolig kvinne . Han ble sagt å gifte seg med en kvinne uten to vitner . Hvis hun ikke hadde tømmene, giftet han seg med en kvinne uten verge . Hvis han ser ut som om sålen er brettet, og underplaten er delt og ikke faller, føder kona en jente . Hvis platen festes til platen, vil jentas liv bli forlenget med moren, og hvis hun faller, vil hun dø . Og den som ser som om han har lappet sålen, da erstatter han mangelen i forhold til kona og forbedrer samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, indikerer det korrupsjon i kona, så hvis han skyver sålen mot skoen for å fikse den, så hjelper han kona til å begå en umoralsk handling . Hvis han ser ut som om han går med såle, vil han skille seg fra kona eller forlate partneren . Det ble sagt at denne visjonen indikerer at han har samleie med en av konene sine uten den andre, eller at han reiser ufullstendig . Hvis han så ut som om hans eneste gikk vill eller falt i vannet, ville hans kone overvåke fortapelsen og deretter redde . Hvis han ser en mann som stjal sandalen hans og tar den, lurer en mann sin kone og kjenner ham og godtar det . Og sålen av sølv er fri og vakker, og av kuler er en svak kvinne, og av ild er en skarp kvinne, og av tre er en forræderisk hyklerisk kvinne, og den svarte sålen er en rik kvinne med livlighet og sålene til farge er en forvirret kvinne . Og fra okseskinn er det fra perserne, og fra hesteskinnene er det fra araberne, og fra løvernes skinn er det fra sultanernes mørke . Og linsålen er en skjult kvinne som leser Guds bok, flytende . Og det ble sagt at det er trygt å ta av sandalene og få vergemål, fordi Gud den allmektige sier : ~ Ta av deg sandalene .~ En mann spurte Ibn Sirin, og han sa : Jeg så skoene mine hadde gått vill, og jeg fant dem etter motgang . Han sa : Du søker penger og finner dem etter vanskeligheter . Det ble sagt at å gå i sålen er en reise i lydighet mot den allmektige Gud, og Ibn Sirin ble spurt om en mann som så sandaler føttene og sa : Du reiser til arabernes land . Og det ble sagt at sålen indikerer broren . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg gikk i skoene mine, og hodelaget til en av dem var avskåret, så jeg forlot det og gikk alene . Han sa til ham : Har du en fraværende bror? Han sa : Ja . Han sa : Dere gikk ut til bakken sammen, så dere lot ham være der og kom tilbake? Han sa : Ja . Da gjenvunnet Ibn Sirin og sa : Jeg ser ikke broren din, men han har forlatt vår religion . Ford sørger snart ….