…Og den som så at hans minne ble en lettelse, han var uføre ​​etter styrke . Hvis han ser på sin kone som en mann som en mann, hvis hun har en sønn eller i livmoren hennes, så når han ut og har overhånd over sin familie . Og hvis hun ikke har et barn eller et barn i magen, vil hun aldri føde et barn . Og hvis jeg ble født, døde gutten før han ble puberteten . Kanskje avviket tolkningen fra den til dens verdier eller dens eier . Så han har en omtale i folket og en ære like mye som dhikr ….

…Den som så at han gikk ut med folket til en årstidssesong, da er det utgangen til dem som er i nød, selv om de er i krig og kval, avslørte Gud det om dem, og det ble sagt at det er frelse fra fangenskap eller fengsel, eller det ble sagt at det er glede og glede, og det kan indikere årstidens komfort og sikkerhet. Og renselsen, festen, erobringen, den berømte saken og reisen ….

…Og den som avgir vind : hun har en stemme i en mengde mennesker eller som ikke utfører vask, han glir med et ord, og den som spytter ut en tale, og den som stikker ut, skal gjødsle et barn ….

…Den som ser at han graver et hull for å møte noen eller en brønn, så bedrar han og vender seg mot ham når han går blant folket fra ordtaket: Som gravde for sin troende bror en brønn som Gud har kastet i den ….

…Og den som ser at en kvinne kommer ut av melk fra brystet og løper ut, så indikerer det godhet og økning i nåde ….

…Når det gjelder hjertet, er det sinnet til en person, hans intellekt, hans sinn og hans religion. Uansett hva han ser i det fra Zayn eller Shin, sa hans tolkning i det og noen av dem at hvis en person ser et hjerte, så er det bra i hans religion og god fornuft, og den som ser at hans hjerte blir kidnappet og går bort fra det er på fire aspekter av alvorlig frykt, galskap, korrupsjon av religion og forekomsten av ulykke. Svart og dekket med et slør, er han tapt fra sannheten og mange synder…

…Og Ismail bin Al-Ash’ath sa at synet på fingrene til de to mennene indikerer utsmykning og rett av ting. Og den som ser på dem det som er utsmykket eller vanæret, så er hans tolkning av det, og hvis han i fingrene ser en forvrengning, enten de er festet til hans hender eller føtter, så er det en refleksjon og det er ikke Mahmouds ….

…Og essensen tolkes av en mann med religion, kunnskap, askese og tilbedelse ….

…Hvis han ser ut som om håret på venstre side av hodet har spredt seg, indikerer han at han er plaget med menn, og fra sine slektninger ….

…Og den som ser at han har leire som han spiser av, han vil tjene penger, og det ble sagt at et syn av gjørme vil bli tolket med sykdom ….

…Og den som ser en løve og rømmer fra den og løven ikke ser den eller føler den, så tolkes den med tilegning av kunnskap og visdom, og den som ser løven inn i en by, blir den tolket ved å endre sin besittelse hvis det er urettferdig, og hvis det er rett, tolkes det med vennskapet til kongen av hans motpart ….

…Noen av uttrykkene sa: Jeg hørte fra sjeik Muhammad al-Qarouni, en av sjeikene i uttrykket, at noen konger så i søvne som om han hadde spist en havfrue, så han fortalte det til ham, så han sa til ham at du skal tro på noe som vil avverge det onde fra deg. Kommando og magh tilsynelatende ….

…Og den som ser at noe av det traff et sted og ikke traff det, så påvirker det ikke det, men det skjer på grunn av det, og alt som en person kaster på ham av alle slag, er tale, og hva som var riktig av det , talen hadde en effekt, og hvis smerten hans var mer intens, og hvis den ikke gjorde vondt, har den talen ingen effekt, og Gud vet hva som er riktig ….

…Hvis Koranens vers er tegn på barmhjertighet, og leseren er død, så er han prisgitt Gud den allmektige, og hvis de er vers av straff, så er han i straffen fra den allmektige Gud . Og den som ser at han resiterer et pinevers, og hvis han når et pinevers som blir vanskelig for ham å lese det, vil han bli rammet av glede . Og den som ser at han resiterer et vers med pine, og hvis han når barmhjertighet, er han ikke forberedt på at han skal lese det, så forblir han i nød ….

…Og tiltaket tolkes av en mann og en rettferdig mann hvis han ikke blir slukket ….

…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….

…Øret er mannens kone eller datteren hans, og hvis han ser ut som om han har tre ører, indikerer hun at han har en kvinne og to døtre, og hvis han har fire ører, indikerer hans visjoner ett av to trekk, enten han har fire koner, eller fire døtre som ikke har mor . Hvis han ser at øret hans har brutt fra ham, så skiller han seg fra sin kone eller datteren hans dør . Hvis han ser ut som om han har ett øre, lever ingen pårørende for ham. Hvis han ser ut som om han har et halvt øre, indikerer visjonen konens død og ekteskapet til en annen . Hvis han ser at han har en ring i øret, vil han gifte seg med datteren sin med en mann, og hun vil føde ham en sønn . Det ble sagt at religion var øret, og hvis han så som om han fylte ørene med noe, tydet hans syn på vantro . Og hvis han ser det som om han har mange ører, så vender han seg bort fra sannheten og godtar den ikke, fordi Gud den allmektige sier : ~ Har de ører de kan høre etter? ~ Og det ble sagt at hvis de rike personen ser homogene gode ører, han hører gode, hyggelige nyheter, og hvis de ikke er velformede, hører han mange dårlige nyheter . Og den som ser som om det er to øyne i ørene hans, han er blind, og han ser det som han pleide å se med øynene og høre dem med ørene . Og det ble sagt at den som så det som om det var mange ører, det er prisverdig for de som ønsket å ha en person som ville adlyde ham, for eksempel kvinner, barn og mamelukkene . Når det gjelder de rike, indikerer det gode nyheter som de får hvis kallet til bønn er en slags . Hvis du ikke er god eller velvillig, så er det kritikkverdige nyheter . Når det gjelder mamelukkene og eierne av motstanderne, som blir anklaget for dem, indikerer de at hans trelldom fortsetter, og han hører og adlyder . Aktor indikerer at dommen binder ham . Og det ble fortalt at en person så at han hadde tolv ører og mer, så fortalte han om synet på en kryssing og sa : Hvis han er en mann fra Mamluk og Hashem, så er det et godt bevis på mye godt han oppnår, og hvis han er rik, vil han motta nyheter i henhold til antall ører fra land på grunn av pensjon, og hvis han er eid, ble han beskyldt og fortvilet, og hvis han hadde motstandere, dømte dommeren ham til mange dommer , og han hørte dårlige ord, og hvis han var i en tvist, vant han sine motstandere ….

…Når det gjelder stubben i nesen og perkusjonen av øyet, indikerer de at den som er den som er den som er heldig, og dommeren betaler en gjeld for den som er fattig og den som er fattig , og de belønner et folk for arbeidet de gjorde før . For Gud den allmektige sier : ~Og øret er med øret .~ Hvis han så ut som om en ukjent gammel mann klippet ørene, så rammer han Dettin . Og den som ser som om han, må Guds bønner og fred være over ham, stanse en manns øre, da forråder han ham i sin familie eller sin sønn, og indikerer at hans stat er død . Noen av dem sa : Den som ser at ørene hans er stubbe og har en gravid kvinne, hun vil dø . Hvis han ikke har en kvinne, vil en kvinne fra hans husholdning dø ….

…Ørepynt i øret : Når det gjelder øredobber for menn, gjør det en hørsel, og ørens glede passer ikke med unntak av kvinner, for eksempel å synge og slå slipsen, ellers gjør han det han ikke burde, og han beriker Koranen, og hvis det ikke er noe slikt, ser hun på den gravide kvinnen fra familien hans, som for hans kone eller datter, det er Hun føder en gutt hvis øreringer er gull, og hvis øreringer er sølv, og hun føder en kvinne . Og den som ser en kvinne eller en hushjelp i ørene, en ørering eller en shanf, da vil han se en handel i et overfylt land, en piknik der det er slaver, og det er kvinner som er pyntet, fordi kvinnen og kvinnen tjenestepiken er en handel, og øret som øredobben er plassert på er slaver og kvinner. Verden og dens skjønnhet, fordi skjønnheten i alt er perle, og Koranen og religionen er velsignet, god stemme og fullkommenhet i dens anliggender . Og hvis han likevel var en skonnert, ville han få en datter . Hvis en gravid kvinne ser dette, vil hun få en mannlig sønn . Øreringer og skaft er like for menn og kvinner, og hvis øreringer er av gull, er en sanger mann, og hvis den er av sølv, sparer den halvparten av Koranen . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om det var en ørering i et av ørene mine, så han sa til ham : Hvordan sang du? Han sa at jeg har en god stemme ….

…Den som tror at han er halt, har tilegnet seg kunnskap, rettsvitenskap og fordypet seg i religion . Og halthet indikerer reise . Og den som ser at hans høyre ben er syk, brutt eller forskjøvet, og det er sår i det, så er sønnen hans syk, og hvis han ser det i venstre ben, og han har en datter som er forlovet, og hvis han har ikke en jente det er født en datter til ham, og hvis beinet hans går i stykker og vil reise, så drar han ikke, og hvis det blir forskjøvet, blir kona syk . Og hvis det ene benet strekkes ut over det andre, vil han ikke reise lenge før han dør . Og den som ser at han er halt eller lammet, eller at bena er tunge, eller at han kryper forelsket, det er hans svakhet for det han ber om . Kaldhet indikerer en økning i alder, religion og kunnskap . Og hvis han sverger ed, så er det rettferdig, fordi Gud den allmektige sier : ( Og det er ingen skyld for de lamme .) Og hvis han ser at han går med den ene mannen, og han har lagt den ene på den andre, halvparten av pengene hans vil bli spart . Halthet er en svindel og fremveksten av en unnskyldning og et komplott ….

…Hvis han ser at han kryper på magen, så rammer han en sykdom som hindrer ham i å jobbe og får ham til å bruke pengene sine, og da blir han fattig . Hvis han ser at han ikke er i stand til å krype når huden på magen har gått fra å krype, og han ber folk bære ham, så mangler han og han ber folk . Og den som så at hans minne var smertefull : han fornærmet et folk, og de minnet ham om ondskap og ba imot ham ….

…Hvis du drømte at du rodde, betyr det at du vil jobbe for å bli kvitt disse egenskapene som gjør at du fornærmer og reduserer respekten til kollegaene og vennene dine . Og hvis du drømmer om at andre blasfemer, betyr det at du vil føle at noen har skadet deg og kanskje fornærmet deg . Blasfemi i en drøm indikerer at en fiende som kryper inn i livet ditt under dekke av et såkalt vennskap, vil skade deg . Hvis du drømmer om at du kunngjør deg selv, betyr dette en ond skjebne . Hvis du drømmer om at andre forbanner deg, betyr dette lettelse gjennom følelser og velstand . Tolkningen av denne drømmen her er ikke overbevisende ….

…Lizard Hvis du drømmer om øgler, forutsier dette at fiendene vil angripe deg . Hvis du dreper en firfirsle, vil du gjenvinne din tapte formue eller ditt tapte rykte, men hvis firbenet slipper unna, vil du møte opprørt og krangel i kjærlighet og arbeid . Hvis en kvinne drømmer om at en firfirsle kryper opp skjørtet eller klør seg, vil hun ha mye ulykke og tristhet . Mannen hennes vil være et offer for sykdom og sykdom, en enke som vil etterfølge henne, og virksomheten hennes vil gjøre det vanskelig å tjene penger ….

Og den som ser at han har to øreringer, da treffer han autoritet og utsmykning i mennesker og skjønnhet i dem, eller det blir født en slavejente for ham, og det ble sagt at han ønsker å høre al-Khanna, og hvis han ser i hver av ørene hans en perle eller mer, så samler han Koranen eller kunnskapen om rettferdighet

…Og hveten i ørene hvis den ses i sengen, indikerer en kvinnes graviditet ….

…Browning Å spikre ørene til en person i en drøm indikerer forvirring, spredning og separasjon ….

…Nesen er sentrum for luktesansen, og den gir luft og lukt til kroppen . Og nesen i en drøm indikerer hva en person har å bære når det gjelder penger, far, sønn, bror, ektemann, partner eller arbeidstaker, så den som har en god nese i en drøm var bevis på den gode tilstanden til den nevnte over, og hans mørke eller alderdom indikerer tvang og undertrykkelse . Også hans inhalering av den behagelige lukten er bevis på at han er høy og snill . Og det store antallet neser i drømmen i ansiktet er bevis på trøst, barn og tilhengere . Hvis han ser at nesen hans er blitt av jern eller gull, indikerer det en plage som rammer ham på grunn av en forbrytelse han begår, fordi de som er ansvarlige for forbrytelser, kutter nesen . Og hvis seeren var en kjøpmann og så at nesen hans hadde blitt av gull eller sølv, indikerer det hans gunst og overflod av hans fortjeneste . Og kanskje nesen indikerer hva en person mottar fra nyheten på tungen til en Messenger . Nesen kan rettes mot spionen som bringer nyheter som ingen vet . Og kanskje indikerte han vulva eller anus på grunn av skitten som kommer ut av den . Det kan indikeres av belgen eller belgen som han forsørger levebrødet for, og den som ser belgen ødelagt, kan ha hatt en sykdom i nesen . Og den som var en resiter, sanger eller muezzin, og han så nesen hans hadde blitt utryddet eller at den var tilstoppet og ikke luktet noen lukt, dette indikerer at det ikke er mulig for ham å hvile seg fra sin fremstilling, fordi nesen ment å frigjøre pusten . Kanskje nesen og ørene pekte mot åsene og klippene med møll og gjørme . Nesen kan peke på vulva til pasienten . Det kan være indikert av dårskap, arroganse og dårlig ros. Den som krymper nesen i en drøm, arroganse eller skjev, indikerer sannhet og ydmykelse . Og den som ser at han har hatt nese-spedalskhet, så er dette bevis på hans død eller hans lidelse med en ulykke som er en skandale, og hvis det er en gravid kvinne, så er det hennes død eller sønnens død . Og den som så at han hadde neseblod og blod slo i plagget hans, da er det forbudte penger som skulle ramme ham, og hvis blodet var tykt, så var det et barn som ville ramme ham . Og det ble sagt : Nesen gikk tapt ved at eieren døde . Og det ble sagt : Den som ser at han har to neser, så har han to sønner, eller hans vitnesbyrd annullerer vitnesbyrdet fra to menn, eller det er en tvist mellom ham og hans familie . Og den som så at nesen hans var kuttet av, hvis han var syk, døde han, og hvis den var riktig, indikerer han at hans tilstand har endret seg og hans konkurs . Og det ble sagt : Nesen er forholdet til en person, så den som ser som om han ikke har nese, det er ingen nåde for ham, og hvis han lukter en god lukt, indikerer hans syn gleden som rammer ham . Og hvis hans kone er gravid, vil hun føde en sønn ….

…Hvis den er tom, eller i hånden til en sjel, eller den er forseglet på ørene, øynene, munnen eller hjertene, indikerer dette avskyen fra den allmektige Gud for hvem noe av det har rammet ham . Og hvis han så i sin hånd et segl som skulle stemples med penger eller avkastning, og han var mandatet verdig, ville han ta over, eller han var fattig, tjente han penger ….

…Psykoterapi Noen søvnforstyrrelser, som mareritt, forstyrrende drømmer, å gå under søvn og snakke under søvn, er forårsaket av uløste problemer og konflikter og opplevelser rundt. Derfor bør personen gjennomgå psykologisk behandling, ettersom det gjøres gjennom prosessen med følelsesmessig utladning og fri tilknytning for å identifisere slike konflikter og prøve å forklare dem for pasienten og deretter øke Astbesarh, som hjalp ham med å gå tilbake til normal søvn og se : ~ Encyclopedia of Psychiatry ~ – bind I – d . Abdel Moneim El Hefny . ~ Atferdslidelser og deres behandling .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : Jathoom : Det er avledet av vårt ordtak : Personen eller dyret satt oppe , og dens betydning forble på plass og forlot ikke , eller hva det betyr er : å holde seg til bakken, så han perched . Et mareritt og kalt Word i Jathaam eller al Koran 🙁 de ble i huset Jtman ) ( bruk : 78 ) Dette arabiske ordet kalles barokk Alnidlan , kan være plassert i et trykk på sovende bryst, er ikke i stand til å bevege seg med ham (1). For å illustrere dette , jeg forklare deg om hvorvidt han så en mann i en drøm om så – kalt Paljathom beskrevet til å oppfatte de sovende Bshi E demper seg selv , og heller ikke kan det frelse , og prøver å våkne opp , kan ikke bare etter anstrengende forsøk , Vistiqz har nådd sin utmattelse, svette mengder svette og hånd , og plaget seg selv , og følelsen av denne saken kom til ham før han Kalmchlol våknet , og håper at en glir , uten tvil at denne saken at mannen slo i søvn av panikk . Den fred være med ham når hans ledsagere gruer denne bønnen : ~ Jeg søker tilflukt i ord Gud, fulle av sinne og fra onde hans slaver og fra onde demoner Bibliografi , og delta ~ (2). Som det fremgår av isti’aadhahen om skremsel i en drøm som Malik forteller om , sa han : Khalid bin Walid sa på salg! : O Allahs sendebud , jeg er i en drøm . Han sa fred være med ham : ~ Si : Jeg søker tilflukt hos Allahs perfekte Ichaelmat fra ondskapen av sinne og pine og ond kult , og biblioteket om demoner , og delta ~ (3). Her la meditator i disse samtalene merke til at profeten fred være med ham rettet tjeneren når du ser slike urovekkende drømmer , mareritt , ledet av tiltaket til Gud og søker tilflukt hos ham fra ondskapen av sinne og kval , og Bibliografi om demoner og irritasjon , for ikke å delta på ham , og arrangerte en sit-i Gud Esme Gud . Det er ingen tvil om at refleksjonen av tilstanden til mennesker i dag legger merke til når de fleste av dem borte fra Gud og å stole på verden og gleden og avstanden fra Allahs bok og bære ordtak , og erstatte den med å lytte til musikkinstrumenter og sanger, slik at noen unge mennesker sover og hodetelefonmusikk i ørene, og om slike deltar på ham Mullah Ikh og kommer ned på ham nåde? Men i dag at moskeer har blitt angrepet av musikk , ble som henne til deprivasjon ; Dette er på grunn av mobile enheter, hvorav de fleste tonene har blitt musikkstykker som skader hørselen til tilbedere under bønnene , og hvis eiere kan forhindre nedstigning av barmhjertighet og englenes tilstedeværelse , ifølge Abu Bakr bin Musa som sa : Jeg var sammen med Salem bin Abdullah bin Omar , så jeg passerte selskap av moren til guttene i klokkene , Salem kom til å passere sin far fra profeten fred være med ham, sa han : ~ engler følger ikke dem Rkpo jingle , ~ og Algelgel : liten bjelle festet til nakken på dyr (4). Mange har valgt folk i dag er langt fra Gud , og avstanden fra Koranen , og avstanden fra mannlige , og derfor erstattes med valget av god kameratskap dårlig Balrvqh , Er ikke Gud i sin bok sier : ) omn levende omtale Rahman antitese av hans djevel er han ektefellen ) ( Zukhruf : 36 ). Hva menes : utstillinger for Rahman og hans forening I motsetning til det som gjør hans følgesvenn av djevelen, er han hans følgesvenn i denne verden og i Ilden (5). Og denne djevelen pryder ham med løgn og ondskap , kjeder ham med dhikr og lydighet, og gjør sine lykkeligste tider med fornøyelse, musikk og sang , og slik er det nødvendig for ham å holde seg ansvarlig og korrigere for det , og å ligne rettferdige og de siste som husker at Gud sto og hvilte og på deres side , er minnet ikke skilt fra tungen , folk i Gflathm kuttet Flathm . Det føles også som denne typen visjoner øde og redd for dem , forklar ham å søke tilflukt hos dem , sa steinsønn i al- Fath ble nevnt i oppskriften som søker tilflukt fra den onde syneffekten er sann , fortalt av Sa ‘ eed ibn Mansoor og Ibn Abi Shaybah og Abdul Razak isnaads rette Ibrahim Nakha’i sa : ~ Hvis du i en drøm så hva han hater, la ham si hvis han våknet : Jeg søker tilflukt hos Aazt av Guds engler og sendebud av dette onde som slår meg der min visjon Maol i religiøs Dnaaa ~(6). Jeg anbefaler at alle søvn her ønsket å lese wird før Sayings sover og kan bli funnet lettere enn mange brosjyrer i moskeer og biblioteker , og den viktigste av disse wird : 1 – Stolens tilstand . 2 – “ Si, Han er Gud er en ” 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ) , ( Si jeg søker tilflukt hos folks Herre ). 4 – Jeg søker tilflukt i Guds fullstendige ord fra det onde som han har skapt . 5 _ Jeg søker tilflukt i Guds ord fulle av enhver djevel og hvert øye er viktig for nasjonen . 6 _ I Guds navn , som ikke skader noe med sitt navn på jorden eller i himmelen, og han er den hørende, den vitende . 7 _ Ditt navn Herren sette min side og din Herre bruke den opp , hvis jeg tok meg selv Varahmha , og sendte ham mer på det, inkludert reserve rettferdige slaver . 8 _ Å Gud, jeg underordner meg til deg og rettet meg til deg og autoriserte min ordre til deg , og ryggen min til at du ønsker GATT og ærefrykt for deg , ikke et tilflukt eller sparte deg bare til deg , sikret din bok, som ble avslørt og Npik som du sendte . 9 _ i ditt navn Å Gud, jeg dør og lever . 10 – vers fra de tre dagene av Sura startvers . : “ Gud er det som er i himmelen og det som er på jorden, og at dere manifesterer det som er i dere selv …” versene . Disse Awrad være – hvis Gud vil – Caldra, som beskytter deg mot PROD forbannet Satan og hans skade , og dette er akkurat som slaget inn og krigskjolen , Ankomsten av spydene og sverdene til ham har vanskeligheter , og opp til ham og såret ham for å hindre henne i å kle på seg og så også, som sover og ly for søvn, denne wird Legenden når ikke Satan med Guds hjelp (7). ________________________________ (1 ) leksikonformidler – op – r (107 ). (2 ) hasan hadeeth fortalt av Imam Tirmidhi i boka kaller døren til det Gah holdt i ros for hånd – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i håndflaten til Almktherin- ledsagere, palm Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, må Allah være fornøyd med dem – op – Og det ble fortalt av Abu Dawood i Book of Medicine, Bab How to Raqqa – forrige referanse -. (3 ) syner av profeten fred være med ham ( s. 19 ) – op – og rapportert av Imam Ibn Hajar i al- Fath (371/12 ) og tilskrevet Imam Malik og kvinner, forskjellige Bosanao, sa opprinnelig Abu Dawood, Tirmidhi og klassifisert som hersker Og korrigere det . Se : Zaad for sønn av verdier (2 /468 ) – op -. (4 ) Fortalt av Imam Women i dørdekorasjonene Algela Gel book , Imam Ahmad in the palm of Almktherin companions , palm Abdullah ibn Umar ibn al – Khattab may Allah be happy with him, a director in the right chain of Albany (4 \ 493 ) – en referanse tidligere -. (5 ) tolkning av Ibn Abbas – op – ( s. 413 ). (6 ) Se : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Se : Zaad Ibn-verdier – op – (365 \ 2 ) , sa jeg : beviste at mange forskere har effekten av moderne jinn-mennesker, og de sa : er den virkelige effekten hvis fenomenet ikke er synlig ; Og de avledet at luft, mikrober og andre kom inn i menneskekroppen . Dette bekrefter muligheten for å komme inn i jinnen til menneskekroppen også . ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Hvete : er tillatte penger i trøbbel og vanskeligheter, og å kjøpe hvete indikerer at pengene har blitt truffet med en økning i barna. Å dyrke hvete er et verk til glede for den allmektige Gud, og å streve for å dyrke det indikerer jihad . Hvis han ser det som om han sådde hvete og dyrket bygg, indikerer det at det er bedre på utsiden enn det er inni . Så han bygg og hvete vokser, er saken imot den første . Og hvis han sådde hvete og dyrket blod, ville han spise rente . Og den grønne piggen som fruktbarer sunnah, og den tørre piggen som vokser på benet er den ufruktbare solen, fordi Gud den allmektige sa i historien om Josef og piggen i en persons hånd, eller i et terskegulv eller i en container, penger som eieren får av andres inntjening, eller kunnskap som han lærer . Det ble fortalt at jeg liker Hamadan så ut som om han hadde solgt hvete til bygg, så fortalte han al-Shabi om sin visjon og sa : Han erstattet poesi med Koranen . Og den som henter Al-Sanabel-skillet fra en plantasje som kjenner eieren, han vil ha penger skilt fra eieren . Hvis han ser at såingen høstes på et annet tidspunkt, indikerer dette døden i den leiren eller krigen . Hvis ørene er null, indikerer det eldstens død . Hvis det er grønt, er det ungdommens død eller drap . Og hveten i sengen er kvinnens tau, og det ble sagt at den som så at han plantet avlinger, var hans kones tau. Hvis han ser at han brøyter på andres land og han kjenner eieren av det, gifter han seg med sin kone . Og den som sår et frø i sin egen tid, han har gjort et godt arbeid . Hvis han var en wali som oppnådde en makt, hvis han var en kjøpmann som oppnådde fortjeneste, og hvis han var en vulgær, ble han en muldyr, og hvis han var en asketisk som oppnådde fromhet . Hvis det han sådde vokser, er nyhetene akseptable, og hvis han høster det, vil han bli belønnet . Den som ser at han spiser kokt eller tørr hvete, han vil bli skuffet . Den som ser at magen, huden eller munnen hans er fylt med tørr eller kokt hvete, så er det hans livs død, ellers, for det som er igjen i ham, blir det som er igjen av livet hans . Og den som gikk blant en mønstret plante, han gikk blant rekkene til Mujahideen . Og det ble sagt at transplantasjonen er arbeidet til Adams sønner, hvis det er kjent, er dets posisjon lik transplantasjonsstedene i lengden . Det sies i ordtaket : ~Den som sår godt, høster lykke, og den som sår ondt, høster anger .~ Dikteren sa : Hvis du ikke så og så en skurker … du angret på forsømmelsen på såtidspunktet, og hvis såingen brøt denne egenskapen, er det menn som samles i krig . De høstede drept . Gud, må han bli herliggjort og opphøyet, sa: “ Dette ligner dem i Toraen og deres likhet i Bibelen, som et frø som førte ut kysten av den, så hyllet den, så den utnyttet den .” Hvis han så at han spiste fuktig grønn hvete, så er han god og eremitt i religionen . Og den som ser at han har et kjent frø, så er det hans arbeid i hans religion eller verden . Av noe av dette, hva ble utledet av ordene til visjonens eier og dens direktør, og hvis det var i hans religion, så er belønningen for hans arbeid i hans religion i mengden av plantingen, dens mengde og dens fordel, og hvis det var i hans verden, var det en sum penger som ville bli for ham og en belønning for arbeid . Hvis hans arbeid er i hans verdslige saker, og han ser plagget sitt i samsvar med det han ser fra plantetilstanden, forblir de pengene samlet inn til kjærligheten kommer ut av spissen, og hvis de går ut, blir pengene skilt ut fra sin første tilstand, bortsett fra at det er hederlig av penger i vanskeligheter eller bedrag, spesielt hvis det var hvete, og hvis det var bygg, er det det fineste, og det gratuleres med kroppens helse og forsyningens lette . Hvis det er nøyaktig, er det penger som tas for gitt, og det er bedre enn hvete og bedre enn brød, fordi brødet har blitt berørt av ilden ….