Han følte at det etablerer et skip eller kjøpt eller donert til ham eller gifte Atsry til vers ~og hans naboer ~ vers ….

…Strekking er kjedsomhet på jobben, og latskap på jobben . Og den som ser en mann strekke seg over metthet med mat, da vil han være en tyrannisk og langvarig undertrykkende i sine anliggender . Og hvis båren var død, vil tolkningen av visjonen følge ham fra de kjære . Å strekke seg i en drøm indikerer stolthet, stolthet og mangel på religion, fordi Gud den allmektige sier : (Han trodde ikke eller ba, men han lurte og overtok, gikk deretter til familien for å strekke seg ) , og kanskje indikerer det å strekke seg i en drøm hvile etter tretthet . Og hvis den visjonære er syk, vil han være redd, selv om han er trygg, spesielt hvis han gjesper mens han strekker seg ….

…Den som ser at han bøyer seg og bøyer seg og ber til den allmektige Gud, så underordner han seg for ham og fritar seg for arroganse, fastsetter Guds grenser og vedtekter og oppnår raskt det han ønsker i religion og verden og erobrer dem som er fiendene hans . Og det ble sagt : Den som ser at han har tilbedt den allmektige Gud, vil seire over sin fiende, og han vil bli tilgitt . Og prostituerte er skyldig, så hvis han anstrenger seg, vil han omvende seg fra sin synd, angre og flykte fra farene, tilfredsstille hans behov, bli tilgitt, og den som tilgis vil forlenge livet . Hvis han ser at han har bukket seg til noen andre enn Gud den allmektige eller falt i ansiktet uten å gå i fengslene, ville han bli ydmyket og sviktet hvis han var i konflikt, krig eller krangel, og hvis han var i en fortapt handel, og hvis han hadde et behov, ville det ikke bli eliminert. Hvis han falt på et fjell som bøyde seg for Gud den allmektige, så er han Han erobrer en ugjennomtrengelig mann, og hvis han er på en høyde eller en mur, underkaster han seg en tynn mann som svikter ham . Nedsetting i en drøm er bevis på tro på Gud og omvendelse for synderen, og kanskje kneler og nedstøtende indikerer Hajj, fordi Gud den allmektige sier : (Og rens huset mitt for de som ber, står opp og kneler i nedbør ). Nedskjæring kan indikere at han følger Sunnah og følger med profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred i himmelen . Sujdah i en drøm er en guide til spiker, en guide til omvendelse fra synd, en guide til å vinne penger, en guide til langt liv, og en guide for å unnslippe fra farer . Forkastelse er seier og rettferdighet i saker . Nedsetting kan være en velsignelse som den allmektige Gud har gitt den som har sett det . Og den som ser en murstein av gull, hun bøyer en sølvstein, for en hederlig mann underkaster seg en ydmyk mann . Og den som er fengslet for et kors, han er underlagt de hykleriske menneskene som slår bånd, sang og musikkinstrumenter ….

…Ekteskapsbryter og hor fra en arbeidende kvinne, en prostituert i en drøm, det er verden og studentene, studentene var kjent for rettferdighet, religion og vitenskap, og de har kalt Hassan og de rettferdige, og de så om de var uenige i en prostituert, de er uenige i kunnskapen om verden og skader ham så mye som den utro kvinne oppnådde . Og den som ser en mann med en kvinne, den mannen vil søke minimum av denne kvinnens mann . Og den som ser at han har begått hor, han skal utføre Hajj . Og den som ser at han går sammen med en ung kvinne, han skal sette pengene sine på et usett sted . Og den som så at han begikk hor, han vil bli utsatt for ondskap og fristelse . Og den som ser at han har kommet inn i utuktens sted og ikke er i stand til å komme seg ut av det, han skal dø raskt . Og den som ser at han sover med en annen kone, og hennes ektemann er med henne uten å fordømme ham, da delegerer den ektemannen ham til husstanden ….

…Sett ). Hvis mannen bruker den, vil han gifte seg, og skjorta til kvinnen er en mann som vil gifte seg med ham, fordi Gud den allmektige sier : (De er dine klær, og du er deres klær ). Hvis skjorten er gjennomboret, gir mannen bort sin kone, og hvis skjorten sprenges, forlater den henne . Og den som så at han hadde på seg en skjorte uten bakhold, det er i henhold til hans skjønnhet i hans religion . Og den som så at lommen på skjorta hans var revet, en dør til fattigdom ble åpnet for ham . Og den som ser at han har mange skjorter, han vil ha en stor belønning og mange gode gjerninger i det hinsidige . Og den hvite skjorten Dean . Og den som så at han fikk skjorte, er gode nyheter . Og den som ser at skjorten hans er ødelagt og skitten, da er han fattigdom, illusjon og alvorlighetsgrad . Hvis en kvinne ser at hun hadde på seg en ny, vid skjorte, er det bra i hennes religiøse og verdslige tilstand, eller hennes manns gode tilstand . Og den hvite grønne skjorten betegner religion, den blå roser ikke, den røde indikerer berømmelse, og den gule indikerer sykdom . Og fuktigheten i et plagg indikerer at noe hindrer ham i å reise, så hvis fuktigheten blir tørr, fjernes hindringen . Og den som så at han hadde på seg en skjorte uten lomme og ingen klær, antydet at han var død . Og den som bruker en godt merket skjorte, han kan utføre Hajj eller reise . Og den som ser at han har på seg en kort skjorte som ikke dekker hans private deler, så faller han til kort i sin religion . Og den som bruker en skjorte av tre, han skal reise i sjøen, selv om han er syk og av frykt for døden . Og den som ser et vers fra Koranen skrevet på skjorten, han vil holde seg til Koranen . Og den svarte skjorten er bekymring og tristhet . Og den som så en skjorte opp ned, hans tilstand endret seg i strid med hans vane . Kanskje skjorten var mannens hus . Hvis noen ser skjorta hans være delt i lengden, blir han løslatt, og hvis den er delt i bredde, er det det som sies om bredden . Og den som ser skjorta hans kastet bak seg, han blir beskyldt for ord som er sagt til hans ære, og han vil være uskyldig for den, og hvis den gjøres foran ham, så er talen der han blir sagt riktig for historien av Josef, fred være med ham . Og den som så skjorta hans fra skyene, han ble velsignet ….

…Flaggene på klærne vil reise til Hajj . Og den som ser at han har på seg et tynt plagg under klærne sine, så vil han ha penger å spare, og sengen hans vil være bedre enn hans åpenhet, og hvis han bærer det over klærne sine, er han mislikt og han har gjort feil i sin religion, er offentlig i utroskap, og en frekk kjole er bedre enn en tynn kjole . Hvis en kvinne ser at hun har på seg et tynt plagg, er det hennes ære, og hvis hun bruker et tykt plagg, er det hennes harde arbeid . Og klærne vevd med gull og sølv er gode i religion og verden og oppnåelse av døden . Og den som tror at han bruker myke klær av stor verdi, dette er et godt bevis for de rike og de fattige . For slaverne indikerer det syke . Bruk av nye klær for den rike vil forbedre hans levebrød, for de fattige har rikdom, og skyldneren har rett til å bruke gjeld . Og den som tar et bad og tar på seg nye klær, hans sorg er borte, og han vil ha det bra . Og den som gjør vask og ikke bruker nye klær, det han får fra Faraj, oppfyller ikke hans anliggender i henhold til det han er enig i . Hvis de nye klærne ble revet og revet, og i likhet med dem ikke kan repareres i våkenhet, indikerer de at intet barn er født av eieren, og hvis de kan repareres, blir brukeren trollbundet . Og den som bruker to klær, slitt og avbrutt, det er hans død . Og den som ser at han har på seg et slitt plagg, han blir trist og syk . Og den som ser at plagget hans blir revet ved et uhell, dets bredde skal rives og slås av dem på siden av en ond mann, og hvis det blir revet i en lengde, skal hans befaling løses fra ham . Og hvis han ser at plagget hans er revet, vil religionen hans bli revet fra hverandre, eller hans levebrød vil avta . Det stygge lappeteppet med klær indikerer tap og arbeidsledighet . Og den som ser fuktighet i klærne, han blir på reise, og han er innelåst for noe han har vært opptatt av, og det gjøres ikke for ham før etter at plagget har tørket . Og den som ser det som om han vasker klærne eller andres klær, dette indikerer byrden og skaden han ble utsatt for i pensjonen, og indikerer at skjulte ting ser ut . Og den som ser at alle klærne hans er tatt fra hans myndighet . Den som ser at han kaster bort klær, dette er et godt tegn, med mindre den som drømmer er fattig, en slave, en fange eller en skyldner . Og den som ser at han bruker kvinneklær, og han har i samvittigheten at han etterligner dem, han vil lide av streng og forferdelig autoritet . Og hvis han ser at han hadde på seg kvinneklær, og tror at han har skjede, vil tilstanden hans endre seg og bli sviktet . Og den som ser at han har ukjente klær på seg, så snur hans hjerte det slik han ønsket . Og den som ser at han spiser klærne sine, han spiser av pengene sine . Hvis han i en drøm ser en hund iført ullplagg, indikerer det sultanens rettferdighet og rettferdighet . Hvis han ser en løve iført et plagg av bomull eller lin, er han en urettferdig hersker som frarøver folk pengene . Og de blå klærne er en sky og en illusjon . Og den som så at han hadde på seg et linplagg, han ville motta hederlig levende og tillatte penger . Og fjerne skitne klær i en drøm, fjerne bekymringer, samt brenne dem . Å spise nye klær er å spise halalpenger, og å spise skitne klær er å spise forbudte penger . Og å kjøpe slitte klær liker ikke tolkningen, og slitasje er fattigdom . Og grønne klær er gode fordi de er klærne til paradisets folk . Hvis noen ser grønne klær, indikerer dette religion, styrke og økt tilbedelse i de levende og de dødes gode tilstand hos Gud den allmektige . Å ha på seg grønt for de levende indikerer en arveskade, og indikerer for den avdøde at han kom ut fra denne verden som martyr . Og tolkningen av grønt er islam, og hvis han tror at han oppnådde det i søvne, så er han en from og religiøs person . Kulde indikerer det gode i denne verden og det hinsidige . De beste svarte plaggene er blasfemiske, og det er sterkere i tolkning enn ull . Og kulde stripete i religion er bedre enn i denne verdenen, og kulde enn kløver er forbudte penger, og hvis de er av bomull, er det verdslige religiøse penger ….

…Penslene : så angi kona og fyll kjøttet eller fettet hennes . Madrassen kan referere til landet som en person vender seg uforsiktig til, til han beveger seg fra den til det hinsidige . Noen av dem sa til sengen som er kjent for å være dens eier, eller dens øye eller dens beliggenhet, for det er hans kone . Det som sees i ham når det gjelder godhet, korrupsjon eller mer enn det som er beskrevet i tjenerne også, det unge er hos kvinnen som tilskrives sengen . Hvis han ser at han har byttet ut madrassen og byttet til en annen som ham, vil han gifte seg med en annen, og kanskje vil han skille seg fra den første hvis samvittigheten hans ikke er å gå tilbake til den sengen . På samme måte, hvis han ser at den første sengen har endret seg fra hans tilstand til det han hater i tolkning, så dør kvinnen eller mottar det som tilskrives det hun har blitt til . Hvis en transformasjon skulle være ønskelig i tolkningen, er det å gjennomgå den første kvinnen i god stand og form så langt han så transformasjonen i den . Hvis han ser sengen hans skifte fra posisjon til posisjon, blir kona hans forvandlet fra en stat til en annen, i forhold til fortjenesten mellom de to posisjonene når det gjelder mildhet og kapasitet, og avtalen mellom dem eller en av dem . Hvis han ser en annen madrass som den eller bedre enn den eller mindre med madrassen, gifter han seg med en annen i henhold til det han så fra madrassens utseende, og han skiller ikke mellom silke og slavejenter i fortolkningen av madrassen, fordi de alle er kvinner, og tolkningen er den samme . Og den som ser at han har brettet sengen og lagt den mot siden, han vil være fraværende fra sin kone eller fraværende fra ham eller unngå henne . Hvis han ser noe som indikerer splittelse og vanære, dør en av dem på vegne av sin venn, eller det skjer en skilsmisse mellom dem . Hvis han ser en ukjent madrass på et ukjent sted, treffer den bakken i henhold til madrassens kvalitet og utseende . Hvis han ser en ukjent eller kjent seng på en ukjent seng mens han sitter på den, slår han en kraft i den som overgår menn og erobrer dem fordi sengen er av tre, og treet er essensen til menn som er blandet med hykleri i deres religion, fordi familien er kongers råd . På samme måte, hvis han så sengen sin ved døren til sultanen, ville han påta seg mandatet . Og hvis vi gir sengetøyet til kvinnen, er madrassens mykhet lydighet mot mannen sin, madrassens kapasitet er kapasiteten til hennes skapelse, det faktum at den er ny indikerer hennes mykhet, det faktum at den er fra brokaden til en magisk kvinne, og dens tilværelse av hår, ull eller bomull indikerer en rik kvinne, og det å være hvit er en kvinne av religion, og det å være polert indikerer en kvinne. kvinne i tilbedelse, den nye er en vakker og skjult kvinne, og den revne kvinnen har ingen religion . Den som ser som om han er på en madrass og ikke sover, så vil han nærme seg kona og ikke forberede seg på det, og hvis han ser som om noen andre river i sengen hans, forråder han ham i familien ….

…Hva med å se de døde, har dette en praktisk forklaring, og kan de levendes ånder og de dødes sjeler samle seg? Svar : De lærde har bevist denne typen visjon, og noen av dem betraktet det som en slags rettferdig eller korrekt visjon. Ibn al-Qayyim sa (Al- Ruwah _ s. 63) Den riktige visjonen har seksjoner : En av dem er : en inspirasjon som Gud, ære være ham, kaster inn i hjertet til en tjener, og blant dem : møtet med sovende sjel med sjelene til de døde fra familien og hans slektninger, ledsagere og andre, inkludert : sjelens oppstigning til Gud, ære være ham, og hennes tale til ham, inkludert : hans sjel inn i paradiset og blir vitne til det , og så videre. Møtet med levende og døde ånder er en av de typene sanne visjoner som mennesker har av samme slags sensuelle . Bevis for dette verset : ( Gud dør selv når hennes død og som ikke har vært i hennes drøm ved å undersøke det som ble brukt av døden og sendte den andre til ubestemt tid i det er tegn for de som reflekterer ..) [ klikker : 42] Dette er meningen med verset, at Gud avslutter livene til tjenerne ved å ta deres sjeler på slutten av livet (og den som ikke døde i søvne ), dvs. søvntiden hindrer den i å oppføre seg som om det var en beslaglagt ting, så den som ble dømt til døden mens han sov, tar den mens han sov, og han sender den andre som ikke ble dømt til døden, så eieren lever til slutten av sitt liv . Ibn Abbas og andre kommentatorer sa : Sjelene til de levende og de døde møtes i en drøm, så de blir kjent med hva Gud vil av dem. Hvis alle av dem ønsker å vende tilbake til legemene, grep Gud de døde sjelene sammen med seg og sendte sjeler til kroppene deres . ( Abu Bakr Al-Jazaery – s. 1124) Så ekte død kalles en større død, og en søvnedød kalles en mindre død, og sendebudet, fred og Guds velsignelser være over ham, da han våknet fra søvnen vil si : ( Priset være Gud, som noen ganger etter at han drepte oss og for ham er oppstandelse ) , så han kalte søvnedød . Og han var vitne til dette fra Sunnah, jeg mener, sjel som holder på det de to sjeikene laget av bønnhaditten før de sovnet. Han, må Guds bønner og fred være med ham, sa : (( Hvis en av dere går til sengen hans, la han riste av sengen inne i sløret hans, så vet han ikke hva han etterlot ham, så sier han : I ditt navn, min Herre, jeg satte min side, og med deg løfter jeg den hvis jeg holdt meg, så vær nådig med henne, og hvis jeg sender henne, vil jeg bevare den med det du bevarer dine rettferdige tjenere )). Og vitnet i å fange sjelen i en drøm og sende den, og fordi noe er nevnt, var han en av dem som var kjent for lydighet, bønn, faste og nestekjærlighet, og klagde alltid over sin manglende visjon om sin avdøde far med sin stort rykte for å se de døde og deres forhold, og mange av hans nærmeste ble spurt om sine døde, og han ble forbauset over å ikke se ham til faren sin, og en gang møtte jeg ham med glede, rapturøs og glad, og sa hvilke gode egenskaper du vil ha om hans tilstand, og før jeg spør ham om hans lykke, skyndte han meg som om han avslørte spørsmålet mitt ved å si: Jeg så faren min i går, jeg så faren min i går, og han fortalte meg sine visjoner, så Jeg sa til ham : Godt, jeg så ond kuvett Gud ville, takk Gud denne visjonen er bedre for deg, og må Gud få din far Gud Verwah til din status, så Nhspk Gud Hsepk vi anbefaler ikke til den ene Gud, (det ble sunniene enige om at de døde drar nytte av å søke nabo orhoods, Bdaaihm og Astgfaarham dem, nestekjærlighet, faste og lesing av Koranen og andre verk, dette kapittelet taler for å forklare læren Tahhaawi mark Ibn Abi Ezz Hanafi s. 115 ff. ) gråt mye Hamad Gud og ba om tilgivelse, har bevist at de sjelene til de døde i varierende Mstqrha i ødemarkens største forskjell, uoverensstemmelsen : livene til de høyeste Illiyun-ånene Alonbea A, inkludert : ånder i avlingene av grønne fugler som noen av martyrene, og noen av dem er fengslet ved himmelens port, og noen av dem er låst i gravene, og noen av dem er hovedkvarteret til himmelens port, og noen av dem er låst på jorden hvis sjel har ikke steget til den høyeste, og i Åndens bok tok Ibn al-Qayyim seg av slike undersøkelser…

…Hvis en syk kvinne så at hun hadde giftet seg med en ukjent ektemann, ville hun dø, med mindre han var en ukjent sjeik, og hun ville bli utskrevet og ha det bra hvis hun undersøkte ham eller beskrev ham som en gammel mann ….

…På landet, fjellene, jorda, landet, landsbyene, dets rolle, bygningene, palassene, fortene, fasilitetene, speilbildene, sandene, åsene, badene, kurvene, markedene, dets butikker, takene, portene, veiene, fengslene, salget, kirkene, brannhusene, korridorene og lignende. Verden er i verden, og himmelen er over det hinsidige, fordi verden er nærmere, og det hinsidige er forsinket, spesielt siden paradiset er på himmelen, og den velkjente jorden indikerer byen han er i, og dets folk og innbyggere . Og det indikerer reise, hvis det er en reist vei som ørkener og prairies, og indikerer en kvinne hvis hun er en av det han oppfatter hennes grenser, og han ser den første og den siste av dem . Og hun indikerer kvinnen og kona, fordi hun gikk inn, pløyde, sådde og vannet, så hun skulle bære, føde og legge planten til den var ferdig . Kanskje jorden var en mor fordi vi ble skapt av den . Den som eier et ukjent land, blir rik hvis han er fattig, gifter seg hvis han er singel, og han gifter seg hvis han er arbeider . Og hvis han selger land eller går ut av det til en annen, vil han dø hvis han er syk, spesielt hvis landet han flyttet til er ukjent, og han er fattig hvis han er velstående, spesielt hvis landet han delte seg med var gress. og beite, eller han dro fra en lære til en lære, hvis han var en tilsynsmann . Hvis han går ut fra tørt land til fruktbart land, så flytter han fra kjetteri til Sunnah, og hvis det er noe annet, er saken imot ham, og hvis han ser at han håper å reise, er det det han møter i sin reise, og hvis han ser ut som om jorden har splittet seg, så drar en ung mann fra den, fiendskap dukker opp blant folket. Hvis en gammel mann kom ut av den, var bestefaren lykkelig og fikk fruktbarhet, og hvis han så den splittes , ingenting kom ut av det og ingenting kom inn i det, en ond hendelse skjedde på jorden, og hvis syv kom ut av det, indikerte det utseendet til en urettferdig hersker, og hvis den kom ut levende, så forblir den plaget området . Og hvis landet var delt med planter, fikk dets fruktbarhet, og hvis han så at han gravde jorden og spiste av den, fikk han penger med list, for graving er svikefull, og hvis han ser et land som bryter opp med planten og han tror det er hans eie og gleder seg over det, han indikerer at han får det han ønsker og dør raskt, for Gud den allmektige sier : Selv om de gledet seg over det de hadde kommet, tok vi dem plutselig . ~ Og den som bretter landet med hånden, han skal få en besittelse, og det er blitt sagt at landets fold har fått en arv . Et smalt land, smalt levende . Og fra hans ord er jorden god, han oppnådd godt i religion og verden, og hennes mistenkelige ord av ukjent mening, penger av mistenksomhet ….

…Og den som ser en ørken som strekker seg langt utover enden, og det er torner, ondskap og monstre i den, for hvis han er en av dem som er egnet for tjenere til å okkupere stillinger, nærmer han seg en urettferdig konge hvis liv er skammelig og imiterer kongen med sine saker, og hvis han ikke er egnet for det og han er fra sidene, nærmer han seg en uanstendig og forkastelig kvinne ….

…Sverdet er i en drøm en gutt og en sultan . Den som ser at han hadde på seg sverd, han har påtatt seg et stort mandat . Hvis han ser at han har veid sverdet og dratt det på bakken, svekker han seg fra sitt mandat . Hvis han ser at klanene er blitt avskåret, så er han isolert fra sin stat, og klanene har den vakre staten hans . Og den som så at han ga sin kone et blad eller ga ham et blad, da blir han født som en mann . Og hvis han så at han ga henne et sverd i sliren, slo han en jente . Og hvis han så at han hadde på seg fire sverd, ville han få fire barn . Hvis sverdet ble trukket i en drøm da han var rusten, og kona fødte en gutt, var gutten stygg, og hvis den ble ødelagt, er det sønnens død i mors liv . Hvis sverdet er kuttet, lyst og klart, så er ordene hans søte, og det er sant, og hvis det er rustent, er det falskt . Hvis sverdet var tungt, sa han ord som han ikke orket . Hvis han ser et trukket sverd i hånden, og han er i en krangel, så har han rett . Hvis et sverd kastes mot ham, så er han en kvinne, for Luqman, fred være med ham, sa : Kvinnen er som et sverd . Og den som ser at han har to eller tre sverd, og det er avskåret, så skiller han seg fra sin kone tre . Og den som ser at han trekker et sverd, han skal spre tungen med noe som ikke er tillatt . Og den som ser at sverdbladet er ødelagt, det er hans fars eller onkels død, og det ble sagt : hans tante eller mor døde . Og den som ser at sverdet hans er brutt, han er hans tjener eller tilhenger . Og å leke med sverdet var hans raffinement . Og hvis han ser sverd med vinden, er det en pest . Og det ble sagt : Sverdet indikerer visjonærens sinne . Og den som ser at han svelger et sverd, han spiser pengene til fienden . Og den som så at sverdet ble svelget av hans brodd levende . Og sverdet er lidelse . Og sverdet på sverdet indikerer kvinnen, hvis jakken ble brutt og sverdet overgav seg, indikerer det en gravid kvinnes død og sønnens sikkerhet, og hvis sverdet ble brutt og jakken ble levert, var kvinnen leverte og gutten omkom, og hvis de alle var ødelagte, døde de sammen . Og det skarpe sverdet klarer ikke å snakke . Og den som så at han laget et sverd i dekselet og var sølibat, giftet seg . Og den som ser et sverd laget av glass i sin hånd og har en gravid kvinne, hun tar med seg et barn som ikke lever . Og den som ser et stort sverd som ikke ligner sverdet til denne verden, så er det sverdet til oppstandelse. Hvis den slir i luften eller stiger til himmelen, eller blir kastet i havet, vil fristelsen avta . Og den som ser at en angriper slår ham med sverdet og kutter av lemmer, da vil den som ble slått reise . Og den som ser at en mann har knivstukket ham med sverdet uten tvist, så deltar den knivstikkende og den knivstukkede . Og sverdet betegner levebrød, konge, kunnskap eller gal kvinne ….

…Og den som ser at han har vasket og tatt på seg klærne, da vil han slutte å bekymre seg og være trygg mot all lidelse og sykdom, og hvis klærne var nye, ble han mer informert fordi Job vasket og hadde på seg nye klær, så han kom ut av ulykken som var i ham ….

…Hvis han så som om han hadde giftet seg med en død kvinne, og han så at hun levde, gikk inn med henne og ikke rørte ved henne, men han vendte seg hjem til henne og bosatte seg, viste hans visjoner hans død, så vel som visjonen om kvinnen, fortsetter løpet av mannens visjon i alt dette ….

…Huset er kona til mannen som han bor til, og fra det blir det sagt : Så og så kommer inn i huset hans hvis han gifter seg . Kanskje han pekte huset sitt mot kroppen sin, og hvis han sa : Jeg så som om jeg bygde et nytt hus, og hvis han var syk, ville kroppen hans være sunn . Og hvis det ikke er noen pasient som giftet seg hvis han var singel, eller han giftet seg med datteren og tok henne inn, eller kjøpte en hemmelighet like mye som huset . Og den som så at han var over et ukjent hus, han slo en kvinne . Og den som så at han var fengslet i et dokumentert hus, med en låst dør, og huset midt i husene, han vil ha det bra . Og den som ser at han har tålt et hus eller gått gjennom det, han kan tåle en kvinnes forsyninger . Og den som ser at huset hans er laget av gull, hans hus vil bli rammet av en brann . Og den som ser at han kommer ut av et lite hus, han går ut av dem . Og den som ser et romslig og gjørmete hus i huset sitt, da er han en rettferdig kvinne, og hvis huset er pusset eller bygget med murstein, så er det en sunn, hyklerisk kvinne . Hvis det er en kjeller under huset, er det en slu mann, og hvis den er av leire, er den svikefull i religionen . Det mørke huset indikerer en kvinne med dårlig karakter . Og den som så at han kom inn i et sprinklet hus, han ble truffet av sin kone med mengden fuktighet og mengden gjørme, så ble det fikset og fjernet . Og hvis han ser at han bygger hus og festninger i et land, og hvis han gifter seg i det og føder barn, så hvis han ser at huset hans er bredere enn det pleide å være, vil god og fruktbarhet utvide seg til ham og det av kona . Og den som ser at han etablerer et nytt hjem, han vil bli rammet av mye tristhet. Hvis han ser et nytt hus, vil fienden hans dø . Hvis han ser huset sitt mørkt, reiser han langt unna uten nytte eller glede . Og hvis han ser huset sitt opplyst, reiser han og finner godt i det . Hvis han ser at han ødelegger huset sitt, arver noen andre pengene hans ….

…Al-Raha : Møllen betegner levebrødet til eieren og butikken hans, og alle som bor sammen med ham eller den som serverer ham og fikser maten og gifter seg med ham fra en kone og en slave . Kanskje indikerte det reise til rotasjon, og kanskje indikerte det epidemien og krigen for å knuse den . Arabere og poeter uttrykker det ofte fra dem, så den som kjøper nåde, gifter seg hvis han er sølibat, eller datterens mann eller sønn, eller kjøper en tjener til samleie eller for tjeneste, eller reiser hvis han er reisende, og hvis han er dårlig, han vil ha nytte av det som er tilstrekkelig, fordi Al-Raha trenger det bare Hvem har hva å male i det . Når det gjelder den som setter opp en mølle for å male folk på vann, sjø eller andre ting, åpner han en butikk eller en butikk hvis han ikke har en butikk, og genererer sitt levebrød i den hvis han ikke har vært i stand til å, eller han sitter for folk ved hjelp av en regjering, fordel eller tillit, og han har sans for folket . Når det gjelder den som tar melet i hånden, vil han gifte seg, være komfortabel eller ha samleie, for de to steinene er som paret, og suturen er som hannen og den svake . Og hvis hun var uten stang, var samleie forbudt, og to kvinner kan være ekkelt, og hvis han ikke hadde noe av det, formidler han kanskje kontrakten mellom et par eller to partnere, eller reiser han for å forsørge næring . Når det gjelder de store herjingene hvis de blir sett midt i byen eller i moskeene, hvis det er et krigsland, så er det krig, spesielt hvis det er slipende ild eller stein . Ellers var det en mølle, spesielt hvis bakken var unntatt bygg, eller vann, gjørme og magert kjøtt . Noen av dem sa : Al- Raha på vannet, en mann med mye penger som strømmer på hendene, en vaktmester, og den som søkte tilflukt i ham, hans bestefar så en vind snu, en god mengde mel . Og vannstrømmen som kommer inn i Al-Raha fra retning av dette nevnt . Kanskje det var al-Raha hvis det var en reise . Hvis det går uten hvete, er det opprør, og hvis det blir skjevt, blir maten kokt . To nådeløse menn er partnere som ingen andre er forberedt på å fikse . Det ble fortalt at en mann så ut som om han snudde seg uten vann, så han fortalte sin syn på en kryssing, og han sa : Ditt liv har kommet nær . Vinden etterlot seg et argument som ikke overlever . Og ødeleggelsen av raha er forskjellig i sin tolkning, noen av dem indikerer lettelsen til eieren av bekymringene, og noen av dem sa at det indikerer at eieren døde . Og den som ser ham male opp, han vil ha det bedre med andres harde arbeid . Al-Raha betegner krig, fordi araberne sier at det er krig ….

…Det er i en drøm som indikerer husets verdier . Og åpne dører er levebrødets porter . Betydningen av husdører faller på kvinner, hvis dørene er nye, er kvinner jomfruer, og hvis dørene ikke er lukket, er kvinner jomfruelige . Og den som så at han lukket døren til et jernhus, ville gifte seg med en jomfru . Og den som ser døren til huset endret seg fra sin tilstand, så har han endret tilstanden til eieren av huset, og hvis han ser det falle eller rote på utsiden, eller han ser det brent eller ødelagt, så er det en ulykke som verdiene til huset utsettes for . På samme måte, hvis sovende ser døren lukket etter at den er trukket ut, så er det for mannen å bli, og hvis han ser den blokkert, er det en stor ulykke for folket i huset . Og hvis han ser en liten dør i midten av huset sitt, mislikes det ikke, fordi det kommer inn i skammen, fordi det har forstørret døren til huset hans og utvidet seg og sterkt uten stygghet, så er det verdiene . Og hvis han ser et av løvene hoppe på døren til huset hans, følger de umoralske menneskene kona hans . Hvis han ser at han leter etter døren til huset sitt, så finner han ham ikke, for hun er forvirret over hans verdslige sak . Og hvis han så at han kom inn gjennom en dør, var han i en krangel der han vant . Og hvis han ser porter åpnet, åpnes portene til denne verden for ham . Og hvis han ser at døren til huset hans har utvidet seg over antall dører, så er det inngangen til mennesker over ham uten tillatelse . Kanskje var dørens bortgang fra dens posisjon bortfallet av eieren av huset fra hans moral og forhold, og hans endring av forholdene i husstanden til en motsetning til det de hadde før . Hvis han ser at han gikk ut fra en smal dør til et bredt sted, så går han fra nød til kapasitet, og fra kval og frykt til sikkerhet . Og dørringen er som øyenbrynet eller sendebudet, så den som ser at kjernen har to ringer, han har gjeld for to personer, og hvis han ser at han kappet av dørringen sin, går han inn i en innovasjon . Og den som ser ilden brenne dørene, hans kone vil snart dø . Og byens porter er veiledende for eieren av den som har ansvaret for religionens spørsmål og verden i den . Døren til huset er veiledende for byggherren og den som har ansvaret for folks interesser . Og døren til huset indikerer hvem som bor i den . Og å komme inn gjennom de ukjente dørene indikerer seier over fiendene, og kanskje indikerer de ukjente dørene vitenskap, næring, gevinst og reise . Å gå ut av dørene er et paradoks for det vi har nevnt. Hvis døren er god, indikerer det at den har skilt seg fra det gode, og hvis den er ødelagt eller smal, indikerer det at den skiller seg fra det onde og har til hensikt å levere for seg selv . Kanskje døren indikerer døden, og hvis han går ut av døren og finner en vidde, grønt eller en behagelig lukt, som indikerer det gode heretter, og hvis han finner mørke, lik eller ild, skal han straffes til slutt . Å åpne døren i en drøm indikerer å gjøre ting lettere, og å lukke døren nød, nød og forstyrrelse av grunner . Å åpne døren på himmelen indikerer svaret på bønnen eller forbudet mot å begå det som er forbudt, eller lengden på pine, hevn og motgang, og hvis regnet er fengslet, indikerer det at det har kommet ned, og gjenoppliving av jorden etter dens død . Kapittelet om hemmeligheten som er oppdatert i huset, indikerer det gode og dårlige som den visjonære antyder, da han var skjult og godt bygget, nådde han sitt mål ved å skjule det, og hvis han ser ut fra ham i huset, indikerer det at han viser hemmeligheter og avsløre forholdene hans, og kanskje døren til mysteriet indikerer herlighet, høyde, nasjon og ungdom . Kanskje indikerte det nestekjærligheten til den hemmelige og gode behandlingen mellom ham og hans Herre . Og den som ser en ny dør til huset sitt, eller ser en snekker som installerte eller installerte den, dette er et godt bud på helsen . Og den som ser at han vil lukke en dør, men ikke kan, det er noe vanskelig for ham av kona . Og den som ser at han kom inn i et folk gjennom porten, han vil vinne seier over sine fiender og motbevise argumentene til sine motstandere . Og den som ser døren sin rotte opp og har installert noen andre, han selger huset sitt, og den som kommer inn i et hus og lukker døren, er beskyttet mot synd, og døren og de to ringene er rause og krever gjeld ….

…Og den som fra de døde ser hva han undrer seg over, så skjer det noe som folk undrer seg over ….

…Fengsel : Det indikerer hva duene indikerer, og kanskje indikerer det sykdommen som hindrer dem i å handle og reise seg, og kanskje indikerer det at sinnet reiser, og kanskje indikerer det graven, og det kan indikere helvete, fordi det er fengsel av ulydige og vantro, og fordi fengsel er bolig for straff og stedet for mennesker for kriminalitet og urettferdighet . Den som ser seg selv i fengsel, ser på hans tilstand og tilstanden i fengselet, og hvis han er syk og fengselet er ukjent, så er det hans grav, der han vil bli fengslet til oppstandelsen, og hvis fengselet er kjent, hans sykdom varer, og jeg håper at han skal reise seg og reise seg til verden som er et fengsel for noen som ham, når nyheten indikerer at det er den troendes fengsel og den vantredes paradis, og hvis pasienten var en kriminell , så fengsel er ukjent, hans grav og kjente er et tegn på lengden på oppholdet i sykdommen, og hans liv håpet ikke med mindre han angret eller hilste på ham i sykdommen . Og hvis han ser en død person i fengsel, hvis han er en vantro, er det bevis på helvete, og hvis han er muslim, blir han fengslet fra paradiset med synder og konsekvenser som blir igjen på ham. Når det gjelder det sunne nabolaget, ser han seg selv i fengsel, så se også på hva han er i. Hvis han reiser på et land eller et skip, blir han rammet av et sinn. Og hindring av regn, vind, fiende, krig eller en ordre fra en hersker . Og hvis han ikke var på reise, ville han gå inn på et sted der han ikke adlyder Gud, som kirken, tankens og kjetteriets hjem, en ekteskapsbryteres hus eller et slør, hver person i henhold til hans skjebne . Og hva er i hans våkenhet som blir avslørt når problemet, eller kjent om ham ved berømmelse eller økningen i søvnen fra hans ord og handlinger i hans drømmer . Noen av dem som så at han valgte for seg selv, fordi en kvinne ville bli fristet av ham på hans egen vegne, og Gud ville distrahere ham fra hennes plan og fortelle ham fra ham, for den allmektige sa : “ Fengslets Herre er dyrere for meg enn det de kaller meg til . ” Det ble fortalt at Sapur bin Ardashir, i løpet av sin fars liv, så ut som om han bygde fengsler, tok griser og aper fra romerne og gikk inn i dem i det, og han hadde trettien kroner på seg, så han spurte den ene som gikk over ham og sa : Hun eier trettien år, og når det gjelder å bygge fengsler, så bygger du byer og tar romerne og fanger dem . Det var slik . Som om faren hans døde, tok han kongen av romerne og bygde byen Nishapur, byen Ahvaz og Sauran ….

…Såle : de er grusomme, som for tøfler, den som bruker dem reiser eller reiser, noen som deler hans syn med ham, eller reiser med penger, og det hvis han går i dem i en drøm . Men hvis han bruker den og han håper å reise, kan den være fullført, og den kan ikke fullføres hvis han ikke går i den, og hvis han slutter å bruke den eller tar den av, bor han fra sin reise og resonnerer gjennom ham . Og hvis hun er en tøffel med vann, så er hun en kone eller en slavejente som drar nytte av hennes eller hennes samleie . Når det gjelder Taifs tøfler eller hva kjøpmenn disponerer i markedene, er det en indikasjon på penger, anskaffelse og pensjon . Det kan indikere kona også om han gikk med henne under rollen, kjøpte henne eller ble gitt til ham . Hvis den er ny, er den tidlig, gratis eller aktuell, og hvis den er gammel, er den slitt, så blir den fuktet . Hvis sanden kuttes av, blir hans levebrød forstyrret, eller industrien hans er stillestående eller hindret uten hindringer, selv om kona hans ble sint på ham og hennes svik dukket opp for ham . Og hvis anklene hennes ble kuttet av, og hun var syk og omkom, eller ulydig, ble hun skilt, med mindre han i en drøm ble behandlet for å fikse det, eller han lovet å gjøre det, eller han avgjorde det i seg selv, så blir hun utskrevet etter overgangsalderen, og han vurderer henne etter skilsmisse . Hvis han ser at han hadde på seg slitte sandaler og går i dem på den tiltenkte stien, så reiser han . Hvis han bruker sandaler og ikke går i dem, så rammer han en kvinne eller en hushjelp . På samme måte, hvis han så at han ga en sko i hånden og tok den eller eide den eller hadde den med seg i et hus eller en container, så eier han en kvinne av det hun beskrev . Hvis sålen ikke er slitt, påvirker den en kvinne eller en hushjelp, en jomfru, og på samme måte hvis hun er kledd og ikke slitt . Hvis sålen var av okseskinn, var kvinnen utenlandsk . Og hvis det var fra hesteskinn, var det fra araberne eller fra de lojale araberne . Likeledes hvis det var fra kamelskinn . Hvis han så at han gikk i to sandaler, ble en av dem trukket av beinet hans og han gikk med den andre, så er dette avskjed fra en bror som har en søster eller en partner på baksiden av en reise, for når han gikk i den ble han i tolkningen av reisen, da en av dem tok av seg broren på baksiden av en reise . Og hvis han ikke var en bror eller en jevnaldrende, og han så sin eneste tapt eller falt i en brønn eller noen overveldet ham, var det tilfelle i hans kone . Hvis sålen blir ugyldig etter det, så blir kona syk og blir sunn, eller kvinnen har forlatt ham eller pensjonert seg, eller det som er utsatt for kvinner fra det samme, og deretter tilbake til sin første tilstand . Hvis han så at sålen ble stjålet fra ham og noen andre hadde på seg den, svarte hun den eller ikke visste den, så det er ikke bra for eieren, fordi han myrdet sin kone eller slavejente som hadde på seg den . Hvis han ser at sålen har blitt snappet eller brent til han ikke har noe eller noe lignende igjen, så er det kona eller tjenestepiken hans . Hvis han ser at han har lappet sålen, håndterer han konas situasjon eller har samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, er det ikke noe godt i de nakne kvinnene . Hvis det er en tøffel som tilskrives reiser, er ikke reisen fullført . Hvis han ser en såle uten skinn av en sko, er noe som ligner på det foraktelig, eller tilskrives i tolkning noe annet enn det til sålen med en familie, så tilskrives kvinnen som bruker den essensen av det eneste, enten det er godhet eller korrupsjon . Og hvis det er fra sålene som tilskrives en reise, tilskriver jeg den reisen til essensen av den skoen, enten god eller dårlig, som beskrevet . Og hvis han så hennes feller, som han holder utslitte eller brutt av svake . Eierens tilstand når han reiser det, eller i en kvinne som tråkker på det, er like mye som essensen av fellene, dens skjønnhet, styrke og utseende ….

…Når det gjelder ‘awrah : dens utseende er et uanstendig angrep og glatt av fiendene, som er mellom navlen og kneet . Den som ser at han har startet dem eller åpenbart dem ved sine klær eller noen av dem, han vil vises for ham i samsvar med det han viste seg for dem . Og hvis det er en liten ting på ham som skjuler det spesielt, kan han bli strippet i en sak nøye . Hvis det er en indikasjon på en gjeld, når det et beløp som er upartisk i religion og godhet . Og hvis det var i synd, så har han i sin synd nådd et beløp han går gjennom . Den som ikke i søvnen kjenner sin fornektelse av religion eller synd, og stedet der han blir strippet ut, er som markedet eller midt i offentligheten, og den private delen er fremtredende, han vil se det med egne øyne, som om han skammer seg over det, og han har noen av klærne på seg, og han ser ikke noe som indikerer rettferdighetens handlinger, for han fornærmer skjulet sitt eller er bra i det . Hvis han ble fratatt det hun beskrev, og han ikke så nakenheten fremtredende, og han ikke insisterte på å skamme seg over det, og det var ingenting på ham med klærne hans, så er han trygg mot noe han er i nød, hvis han er syk, helbredet Gud, og hvis han er en skyldner som har oppfylt sin gjeld, og hvis han er redd for sikkerhet, hvis han ikke har noen klær på seg, faller han fra håpet til den som ba ham, eller han er isolert fra autoriteten han er i, eller han bryter en sak som han holder fast ved . Og alt dette hvis hans awrah er tydelig synlig, og han er som den som skammer seg over det . Hvis nakenheten ikke er tydelig, og han ikke skammer seg over den, indikerer overføringen av hans tilstand som er beskrevet en tilstand av sikkerhet, og ingen fiender vil fordømme ham, hvis Gud vil ….

…Og det ble sagt at den som så at han hadde på seg en ukjent turban og ikke kjenner fargen eller utseendet, da det enten er en av de døde turbanene, la ham forberede seg på det, eller hun er en kvinne som informerer henne om sine forhold og vet ikke hva hun er og hva hun gjør med ting, og han er forvirret over det, og det ble sagt at turbanen blir fjernet hvis hodet blir avdekket. Det tolkes i ti aspekter av skilsmisse og isolasjon, og deretter svekker staten, ryker med roten kongen, mangel på pomp, kjærlighet og paradoks for en høvding, forandrer en sak han er i, kutter en vei over ham og hans kones død. Han oppnådde fra det som ble nevnt fra det som ble nevnt, og med hensyn til baretten var han stolt av den, og hver kappe var i ære og prestisje i henhold til dens verdi ….

Ektemann Hvis du drømte om at mannen din forlot deg uten å vite hvorfor, vil det oppstå et argument mellom deg, men en uventet forsoning vil finne sted. Hvis mannen din mishandlet deg og vanæret deg på grunn av manglende lojalitet, vil du berøre hans omsorg og tillit, men andre problemer vil bli løst . Denne drømmen advarer deg om å være klokere og mer konservativ når du godtar beundring fra andre menn . Hvis du ser mannen din død, vil du bli skuffet og trist. Hvis du ser ham blek og engstelig, vil sykdommen ta en tung toll på deg ettersom et av familiemedlemmene vil forbli sengeliggende i en periode . Hvis du ser ham munter og kjekk, vil hjemmet ditt bli fylt med lykke og tegn på suksess vil være lyse . Hvis han er syk i drømmen, vil han mishandle deg og forråde deg . Hvis du drømmer om at han har blitt forelsket i en annen kvinne, vil han umiddelbart forlate dette miljøet og søke glede andre steder . Hvis du blir forelsket i en annen kvinnes mann i drømmene dine, betyr dette at du ikke er lykkelig i ekteskapet og at du ikke er lykkelig uten ekteskap, men sjansen for lykke er mistenkelig . Hvis en enslig jente drømmer om at hun har en mann, betyr det at hun mangler velsignelsene menn beundrer . Hvis du drømte om at mannen din forlot deg, og mens han flyttet bort, ble han større, da vil den dissonante atmosfæren i miljøet forhindre rask harmoni . Hvis blindveiene unngås, vil harmonien komme tilbake til det den var . Hvis en kvinne drømmer om at hun så mannen sin i en mistenkelig situasjon med et parti det ikke er mistanke om, indikerer dette at hun vil møte et problem på grunn av vennens dårskap . Hvis du drømte at mannen hennes ble drept mens han var sammen med en annen kvinne, og hans død ble etterfulgt av en skandale, vil du risikere å skilles fra ham eller miste eiendeler . Ugunstige situasjoner følger vanligvis denne drømmen, selv om ondskapen til tider er overdrevet ….

…Teppe Hvis du ser et dynet i en drøm, forutsier dette gleder og glede i omgivelsene dine . Når det gjelder jenta, forutsier denne drømmen at hennes kloke metoder og praktiske metoder vil bringe henne nærmere personen som vil velge henne som sin kone . Hvis dynen var ren i drømmen, men den ble gjennomboret . Jenta vil ha en ektemann som setter pris på henne på grunn, men hun vil ikke være veldig begeistret for selskapet hans og fortsette med ham . Hvis dynen er skitten i drømmen, vil hun bære bevis på sin uaktsomhet og hennes uaktsomhet i påkledning og oppførsel, så hun vil ikke sikre seg en passende ektemann for henne . Å drømme om et teppe er et veldig godt varsel . Hvis det er rent og hvitt, betyr det lykkelig arbeid for en kvinne, men hvis det er skittent, forvent ubehagelige situasjoner . Sykdom følger vanligvis denne drømmen ….

…Anheng Hvis en jente drømmer om at kjæresten hennes setter en medaljong rundt halsen hennes, vil hun motta mange flotte tilbud, og snart blir hun gift, og vakre barn vil krone livet hennes . Hvis hun mister et anheng, vil døden kaste sorg i livet hennes . Hvis en elsker drømte om at kjæresten hans returnerte til ham en medaljong som han hadde begavet, vil han møte alvorlige konsekvenser . Kvinnen han elsker vil bekymre ham og vil være ukomfortabel med ham . Hvis en kvinne drømte at hun hadde knust en medaljong, ville hun ønske seg en ustabil, lunefull ektemann som hater stabilitet i noen av dens former, enten på jobben eller i følelser . Den medaljong : et edelt metall eske som inneholder et minne, for eksempel en persons tegning eller en hårlokk som trekkes fra en kjede eller kjetting ….

…Hukommelse : Så det indikerer all kunnskap eller kraft som en person har når det gjelder godt eller ondt. Hvis det ikke blir møtt av ham, er hans kone syk eller ulydig, så hvis hun er den som ser det for mannen sin, så etterlater han henne med død eller liv, med mindre hun er en som unnskylder gutten på henne og han ber om det fra henne, han ser ham aldri fra henne . Hvis det ikke er noen kone, og han er eier av øynene, sjåføren og vanningen, blir strømmen kuttet fra ham og bena hans blir ødelagt, eller bøtta hans bryter av eller faller i brønnen . Så hva om han i en drøm gifter seg med en kvinne, og hans minne blir avskåret i skjeden hennes . Med mindre hans kone er syk i en drøm, og han ikke har noe kvinnelig hode eller foster, og det var hans kone, og hvis det var et foster i livmoren hennes som omkom, eller kom ut død, eller hun ble gravid med noe som ikke er i live . Hvis hun er noen som ikke er gravid med henne, og mannen har penger i reise eller handel, vil han gå eller miste det . Og hvis han er fattig, vil han gå inn i spørsmålet og søke pensjon, ellers faller bøtta hans i brønnen eller glasset, eller en gutt, kattunge, kylling, valp eller noe av hans eiendeler faller i den, eller mangel av dyrets tilstand, og en økning i søvn og suksess i forbifarten . Og alt som kommer ut av hannen er et tegn på penger, gutten og ekteskapet, og urinen er indikert av stedet han urinerte . Hvis han urinerer i et hav, kommer penger ut av det til en linjal, en jaab, en tidel eller en max, og nura strømmer gjennom urinen i denne delen, så vel som sæd, madhiy og wadiy . Hvis han heller på et bad, gifter han seg hvis han er sølibat, ellers vil han bruke penger på en kvinne eller være seriøs om det . Og hvis han urinerer i en krukke, pose eller kjøkkenutstyr, gifter han seg hvis han er sølibat, eller hvis kona blir gravid hvis han er gift, eller han betaler henne penger hvis hun ber om det . Og sæd deltar med urin i denne delen . Det kan utledes av korrupsjonen av det de indikerer når det gjelder blod eller anus, eller etter mened, eller ved hor, eller lignende, på stedene der sovende urinerer, og egenskapene og endringene i urinen, for eksempel en som urinerer blod eller urinerer i hånden eller i mat og lignende ….

…Jaafar al-Sadiq sa: Hvis hun ser en krone på hodet, hvis hun ikke har en ektemann, vil hun gifte seg, og hvis hun har en ektemann, vil hun seire over mange kvinner, og hvis hun ser at kronen ble tatt fra hodet hennes, så vil mannen hennes gifte seg med henne, og hvis kronen faller av hodet hennes, så skiller mannen hennes seg fra henne ….

…Tyren : Opprinnelig en fungerende okse med styrke, kraft, kraft, penger og våpen til hornene, med mindre han ikke har noe horn, for han er en foraktelig, fattig, ydmyket mann, fratatt nåde og kraft, som en isolert arbeider og de fattige president . Kanskje var oksen en gutt, fordi han var en av jordens arbeidere . Og indikerte kanskje ekteskapet til menn fordi han brøytet mye . Og kanskje indikerte han mannen som dukket opp og plogmann, og kanskje indikerte han opprøreren fordi han løfter bakken og vender toppen ned . Og kanskje indikert av hjelp, slave, bror og venn, hans hjelp til plogmannen og hans tjeneste for folket i ørkenen . Den som eier en okse i en drøm, hvis hun er kvinne, ydmyker mannen hennes henne, og hvis hun er uten mann og hun gifter seg, eller hvis hun har to døtre, deres kone . Og den som ser det, den som har autoritet, vil seire over ham og herske over ham som han håper, og hvis kneet er sterkere, vil det være sterkere . Og den som slakter en okse, hvis han var en sultan, drepte han en av sine arbeidere, eller den som gjorde opprør mot ham . Og hvis han var fra noen mennesker, underkastet han en person, erobret noen som fryktet ham og drepte en person med et vitnesbyrd han var vitne til . Hvis han slaktet ham fra ryggen eller uten slakt, undertrykker han en mann og angriper ham eller sviker ham i seg selv eller pengene sine, eller gifter seg med ham bak ham, med mindre han hadde til hensikt å slakte ham for å spise hans kjøtt eller ta hans fett eller for å tan huden . Hvis han var en sultan som hjalp andre og beordret at pengene hans ble plyndret, og hvis han var en handelsmann som åpnet butikken sin for salg eller fikk interesse, så vant han, og hvis han var mager, mistet han den . Og den som kjører en lastet okse, det vil være bra for ham, så lenge oksen ikke er rød, og hvis den er rød, sies det at sønnen er syk . Transformasjonen av oksen som ulv betegner en rettferdig arbeider som blir urettferdig . En enkelt okse er for guvernøren, for et år og for en handelsmann for ett år . Og den som eide mange okser, han ble ledet av noen arbeidere og sjefer . Og den som spiser hodet til en okse, vil få ledelse, penger og glede, om ikke rødt . Hvis han ser det som om han har kjøpt en okse, så administrerer han dyder og broderskap med gode ord . Og den som ser en hvit okse, vil ha det bra . Hvis han stakk ham med hornet sitt, ville Gud den allmektige vrede ham, og det ble sagt at han stakk ham, velsignet Gud ham med gode barn . Hvis han så som om oksen falt for ham, reiste han langt, og oksens ord eller ord fant sted mellom ham og en rivaliserende mann . Og det ble sagt at den som faller på en okse, han vil dø . På samme måte, den som ble slaktet av en okse og som ble bitt av en okse, ville være syk . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en stor okse kom ut av et lite hull, og vi undret oss over det, og da ville oksen vende tilbake til den hule, og den var ikke i stand til og presset for det . Han sa : Det er det store ordet som kommer ut av mannens munn. Han vil returnere den, men han kan ikke . Det ble fortalt på myndighet fra Ibn Sirin at han sa at okser er sterke, og det som overstiger fjorten okser er krig, og det som mangler er et argument . Når det gjelder den som tappet en okse, fjernet han den fra sin besittelse, og hvis han var en wali, ville han bli fjernet fra sin jurisdiksjon, og hvis han ellers var, fjernet en arbeider ham fra sitt sted . Og oksens hud er en velsignelse som oksen tilskrives ….

…Gifte seg med den døde : Hvis hun var syk eller hadde en pasient, sluttet han seg til ham og kontaktet ham, ellers ville dette være en distraksjon i huset hennes eller et problem i kroppen hennes, med mindre det likevel er bevis på godhet, for eksempel å fortelle henne at Jeg er ikke død, eller hun tror at til tross for det ga han halm eller donerte håret hennes, fordi det er et godt liv for henne hun ikke håpet på, eller hun har gitt opp arven eller hælene, eller fra en ektemann hvis hun er enke, eller fra fravær som kommer til ham hvis hun er fraværende ….

…Predikanten Abu Saeed sa at det å se flagget tolkes i ansiktene til en kvinne som en ektemann da han ble fortalt at en kvinne så ut som om hun hadde begravet tre flagg, så hun beretter om visjonen til Ibn Sirin, så han sa at hvis du trodde din visjon, ville han gifte deg med tre adelsmenn som ble drept på dine vegne, og det var slik ….