…** Profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, årsaken til hans sykdom .. Blant hykleriet er profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, i hans sykdom at smerten som plaget ham var forårsaket av hekseri. Ifølge Hisham bin Urwa, på autoritet fra sin far, på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Magien til Guds sendebud, må Gud velsigne henne. På ham og ham kalte en jøde fra jødene i Bani Zureik Lapid bin Al-Asam som sa : Inntil Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, forestilte seg at han gjorde noe og hva han gjorde, selv om det var en dag eller en natt, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, kalt, så bønnfallet, så kalt og sa Aisha : Jeg følte at Gud hadde gitt meg tillatelse da jeg spurte ham om det. To menn kom til meg, og en av dem satt ved hodet på meg og den andre ved benet mitt, og han sa at den som var ved hodet mitt til den ene på benet mitt eller den ene med en mann, sa til den som var på hodet mitt : Hvilken smerte er mannen? Han sa : Fra medisinen sin? Han sa : Labaid bin Al-Asam sa : I Han sa : I Mashtat og Mushatta sa han : Det er nødvendig å gå ut. Han sa : Hvor er han? Han sa : I brønnen til Dhi Arawan. Hun sa : Da kom Guds sendebud, fred og velsignelser over ham, til henne med noen av hans ledsagere og sa da : O Aisha, av Gud, fordi vannet hennes er henna, og som om hodet hennes er siktet. Demonene . ”Hun sa : Jeg sa : Å Guds sendebud, brente du ham ikke? Han sa : “ Nei, meg, Gud har helbredet meg, og jeg hatet å provosere ondskap mot mennesker, så jeg befalte det Vent ). På myndighet av Hisham bin Urwa på myndighet fra sin far på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, brukte seks måneder på å se at han var kommer og kommer ikke, så to engler kom til ham, og den ene av dem satt ved hodet og den andre ved hans føtter, og den ene av dem sa : Hva er det? Han sa : Matboub sa : Hvem er medisinen hans? Han sa : Labaid bin Al-Aasem sa : Hva? Han sa : kam og komber i tørkede slag, sa i en brønn Dhiroan under Raovh vekket profeten fred være med fra hans søvn, sa han : ( dvs. Aisha Så du at Gud Oftana i Ostftith ) og brakte brønnen og beordret ham å bli tatt ut, sa han : ( Denne brønnen, som viste henne Gud som om det var vannet Henna gråt, som om hodene ble siktet av djevelens hoder. ( Så Aisha sa : Hvis du var som om du mente å spre deg, sa han : ( Når det gjelder Gud, har Gud spart meg, og jeg hater å provosere ondskap for mennesker fra det. ~…

…Gjør min dyktighet i å tolke familiens visjoner og drømmer meg representativ? Det er en mann eller kvinne som leser i vitenskapen om tolkning av visjoner og drømmer, og hans kjærlighet til denne vitenskapen utvikler seg for å prøve å tolke drømmene sine, og dette kan utvikle seg for tolkning for de rundt ham, spesielt for de som er nær ham, og han kan lykkes med å tolke noen eller mange av dem, i henhold til sin oppfinnsomhet, besittelse og kultur . En jente kan lykkes når hun hører flere visjoner fra moren, og hvor symbolet på regn gjentas, og dette er for eksempel, men ikke begrenset til, å vite hva som er riktig for å bestemme betydningen av å se moren sin spesielt, og dette er mulig, men spørsmålet mitt er : Vil hun lykkes når hun sitter foran mange kvinner og kan Kjenner hun ikke dem til å kjenne betydningen av selve symbolet og forventer at det får passende betydning for alle som spør henne? En av dem kan lykkes med å uttrykke å se sin kollega en gang analogt, for eksempel om uttrykk for en visjon som noen dyktige innen denne kunsten gjør, men han vil ikke være i stand til å uttrykke lignende visjoner til andre enn sin venn. På grunn av forskjellen mellom vennen sin og andre spørgere, og dette ligner veldig på noen som gir sønnen medisin for å avlaste varmen, men han er ikke i stand til og kan til og med bli ansett som gjerningsmann hvis han delte ut en annen medisin til ham i en annen sykdom, saken er veldig alvorlig, da visjonene ikke måles mot hverandre i uttrykk og her Vanskelighetsgrad; Derfor er ikke kriteriet i oppfinnsomheten til så og så, hans suksess i tolkning er ikke bare for familien og familien, men standarden er bredere og mer omfattende enn dette, og så sa jeg det jeg sa tidligere. Den som ønsker å være en vellykket uttrykker, han må øve, og dette er i uttrykk for visjoner for mange prøver uten dyp kunnskap om dem, og rytmen til visjonen i henhold til den riktige tiltenkte betydningen, og beskriver den i henhold til størrelsen på eieren . En persons suksess med å uttrykke visjonene til sine kolleger, og suksessen til en person med å uttrykke familiens visjoner er ikke tilstrekkelig til å gi ham tittelen [ uttrykksfull ] , og det som fra tid til annen presenteres om dette emnet historier for noen i deres suksess i uttrykk for visjoner eller drømmer om familie eller venner faller inn under denne delen, vær oppmerksom. For den forskjellen…

…Melk Å drikke melk i en drøm indikerer en rik høst for bonden, gleder hjemme og en vellykket tur for den reisende . Når det gjelder kvinnen, er denne drømmen et godt varsel . Å se store mengder melk i en drøm indikerer rikdom og rikdom . Når det gjelder en drøm om at du er involvert i melkevirksomheten, betyr det en økning i formuen din . Hvis du drømte at du distribuerte melk gratis til andre, betyr dette at du er god og zakat for det beste av din formue . Hvis melk søles i en drøm, betyr dette at du vil lide et lite tap og midlertidige problemer i hendene på vennene dine . Men hvis du drømmer om skitten melk, betyr dette at du vil støte på enkle problemer . Hvis melken i drømmen var sur, betyr det at du er opptatt og bekymring for venners problemer . Og hvis du i en drøm forgjeves prøver å drikke melk, betyr dette at du står i fare for å miste noe verdifullt, ellers vil du miste vennskapet til en høytstående person . Hvis du drømmer om varm melk, betyr dette at du vil gå inn i en kamp, ​​på slutten som dine ønsker og ambisjoner vil bli oppfylt . Når det gjelder bading med melk, betyr det glede og selskap med gode venner ….

…Grav Hvis du ser graver i en drøm, forutsier dette tristhet, svikt og tap på jobben . Hvis gravene har et hjerte, så forutsier dette terminal sykdom og død . Hvis du ser graven din i en drøm, forutsier dette at du vil bli syk og leve i en atmosfære av tristhet og bekymring . Hvis vitnet skrevet på graven leser, forutsier dette at du vil bli tildelt et arbeid du ikke liker . Hvis du drømmer om å se en nyutgravd grav, må du lide av andres feil . Hvis du besøker en nylig gravd grav, er du omgitt av farer av alvorlig karakter . En drøm om en grav er en uhyggelig drøm, som vil bli fulgt av uflaks i arbeidsprosedyrer, og den truer også med sykdom . Hvis du drømmer om å gå over graver, forutsier dette en tidlig død eller et elendig ekteskap . Hvis du ser i en tom grav, indikerer dette skuffelse og tap av venner. Hvis du ser en person i en grav med skitt som dekker kroppen sin, bortsett fra hodet, vil en trist situasjon ramme vedkommende, og du vil ønske at du mistet eiendelene . Hvis du ser graven din i en drøm, forutsier dette at fiendene vil jobbe utrettelig for å få deg til å plage en katastrofe, og de vil lykkes med det hvis du ikke er årvåken . Hvis du drømmer om at du graver en grav, betyr dette at du er bekymret for et løfte. Hvis fiendene vil prøve å fange deg, men du er ferdig med å grave graven, vil du overvinne hindringer . Hvis solen skinner, vil det gode komme til deg fra ytre forvirring . Hvis du kommer tilbake til et lik for å begrave det og se at det har forsvunnet, vil det komme problemer fra ukjente destinasjoner . Hvis en kvinne drømmer om at natten har overrasket henne mens hun er på en kirkegård og at hun ikke har funnet noe sted å sove bortsett fra en åpen grav, forutsier dette at hun vil møte sorg og skuffelse på grunn av døden eller falske venner . Du kan miste kjærligheten og oppdage at mange ting prøver å skade deg . Hvis du ser en ufruktbar kirkegård enn toppen av gravene, betyr dette mye tristhet og fortvilelse en stund, men hvis du bærer byrdene dine med tålmodighet, vil du finne større fordeler og glede som venter på deg . Hvis du ser kroppen din i en grav, viser dette en desperat og spettet mumling ….

…Og Daniel sa: ~Den som ser en drøm og glemte den, er en av de fire tingene: hyppige synder, forskjellige gjerninger, svake intensjoner og skiftende stemninger .~…

…Fordelen med en klar, riktig drøm hvis vilkårene er oppfylt i henhold til det vi har nevnt, og det er pålitelig blant annet at forbruket er moderat og ikke fullt, og å spise hvitløk forstyrrer drømmen ….

…** Jeg oppfylte hans vilje i en drøm på myndighet av Ataa al-Khorasani som sa : Jeg kom til Madinah og spurte om noen som fortalte meg om hadithen til Thabit bin Qais bin Shammas, og han guidet meg til datteren sin, og Jeg spurte henne og i det : Når Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, ble muslimene appellert til frafallets folk og al-Yamamah og løgneren Muslima, Thabit Ibn Qais gikk til den som gikk da de møtte Musaylimah og Bani Hanifa beseiret muslimer tre ganger, sa fast og Salem Mwale Abi Hudhayfah : hva Hzka vi kjempet med Allahs sendebud, fred være med ham Fjala for seg selv et hull som snublet der Vqatla til og med drepte, sa : Warri, en mann fra muslimen fikset bin Qais i drømmen sin , sa han : Jeg er det som drepte gårsdagens oppdretter fra muslimene, han tok et verdifullt skjold fra meg, og huset hans ligger i enden av militæret, og hjemme stikker en hest i sitt lengde. av penger også og så fra Rqiqi gamle og deg til å gjøre denne drømmen Vtadhaah sa : kom Khalid bin Walid sitt regiment for å skjerme Fujdha som nevnt og presentert for Abu Bakr, må Allah være fornøyd med ham og fortalte ham Implementert Abu Bakr, må Allah vær fornøyd med ham og hans vilje etter hans død, vi vet ikke at noen lyser opp hans vilje etter hans død en No Thabit bin Qais bin Shammas, må Gud være fornøyd med ham . I romanen, Anas må Allah være fornøyd med ham at bin Qais, må Allah fikset ham kom dagen Al- Yamamah har mumifisert og publisert Okfanah sa : Å Gud, jeg helbredet deg enn ham disse og beklager enn å gjøre de drepte var hans skjold Vsergt Farah, en mann som ser sovende, sa han : DERI i Han estimerte det under kanonen på et slikt sted og ga befal til ham, så de søkte skjoldet, og de fant dem, og de leverte bud….

…Og den som forteller om noe i en drøm, hvis informanten er et av sannhetens mennesker, så er det han sa som han sa . Hvis det er en innrømmelse av ham selv, så er det å fortelle om det som blir avslørt for ham, og det er det samme som hans ordtak . Den som snakker i en ikke-industri, svarer på andre, saken er opp til ham selv . Hvis det er fra hans kunnskap og bransje, så er saken opp til spørgeren . Og den som har endret navn, attributt eller kropp, han vil motta godt og vondt av det han blir overført til og endret i det ….

…Den som bruker mobiltelefon i en drøm : han tar en tur, enten ekstern, så det er en reise eller intern, så det er et besøk til venner eller slektninger ….

…Spørsmål : Er det mulig å se sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred? Hadde den som så sendebudet, måtte Guds bønner og fred være over ham, på en hvilken som helst side, sett det som i sannheten? Ja , og kanskje de viktigste eksemplene på god visjon, visjonen om profeten fred være med ham ble ledet av Imam Bukhari og det muslimske ordet fra Hadeeth av Abu Hurayrah sa : Allahs sendebud fred være med ham : ~ fra Rani i en drøm har Rani, djevelen er ikke for meg ~(1). I sin roman, ~ fra Rani i en drøm Vsarani våken eller som om Rani årvåkenhet er ikke til djevelen meg . I den romanen, sa han fred være med ham :~ fra Rani var oppfatning av retten , ~ Ibn Sirin sa : Hvis Rah i hans bilde (2 ). Det faktum at forskere har avviket i betydningen av fred være med ham : fra Rani i en drøm så hun meg … ~ Ibn Albaqlani sa : betyr at hans syn er ikke riktig Bodgat eller ligner den djevelen , og støttes som sier romanen ~ ble den oppfatning av riktig ~ sukk visjon er riktig , og det var Ibn Sirin om kutt av en mann som han så profeten fred være med ham, sa : rad meg at jeg så Hvis han beskrev en egenskap han visste ikke, sa han : Du så ham ikke . Ibn Hajar sa og overføringskjeden hans er autentisk (3). Andre sa : men moderne fenomen betydde at han hadde sett det fanger ikke noe imot å forhindre det . Andre sa : sannsynligvis å si fred være med ham : ~ mistet Rani eller høyre så djevelen er i bildet ~ skal gjøres hvis meningene til de beskrevne kjente ham i hans liv, bak tvisten var en visjonstolkning av Araaa faktum , og det er sant at han ser et faktum, enten det var på hans kjente eller annen kapasitet . Noen forskere sa : blinket Nabih Gud den allmektige at folk ser ham korrigere all oppriktighet og hindre djevelen forestille seg i laget for at ikke liggende på tungen i søvn som et brudd på Gud vane av profetene fred være med dem en mirakel , og som umulig at den djevelen tenkte i sitt bilde i årvåkenhet , hvis signert mistenkt sannhet med løgn og gjorde ikke Aathag hva han brakte frykt for denne oppfatningen Vhamaha Allah fra Satan og Nzgh og Osuste og resitere og Kedah (4), sa Imam Ibn Hajar : det synes for meg at det som menes med Rani i en drøm, hvilken som helst oppskrift, var Felictbhr og visste at han hadde sett åpenbaringens sannhet som er fra Gud, ikke feil som er drømmen, djevelen er ikke for meg (5) ~ Men meningen av ~ til som om Rani i årvåkenhet ~ er underlagt ordene : en av dem : at det som menes med folket i sin tid og betyr at Rah sover og ikke hadde migrert, hjelper ham Gud den Allmektige for migrasjon og så ser apostelen synlig … det andre spørsmålet : han ser th e ratifikasjon av denne visjonen i årvåkenhet i hinsidige ; fordi han ser i etterlivet hele nasjonen fra Rah i verden og ikke har sett . III : han ser i hinsidige visjon av sitt eget i nærhet av det og få Chweath og så ________________________________ (1 ) Fortalt av Bukhari Som i åpningen (12 /383 ) dør så profeten fred være med ham i en drøm , og som muslim i kjernefysisk ( 15/24 ). (2 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/383 ) så profeten fred være med ham i en drøm , og som en muslim i atomvåpenet ( 15/26 ). (3 ) Se : Ibn Hajar – op (4) Ibn Hajar – op – (12/389) og nukleær tidligere referanse – (15/25). (5) Ibn Hajar – Tidligere referanse – (12/389). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

Å se Kaaba i en drøm er et godt budskap på føttene, eller en advarsel om ondskap som han kanskje har kommet over ….

…Den som i en drøm kommer tilbake til en tilstand der han var våken, det han pleide å møte i den av godt eller ondt, vender tilbake til ham ….

…Hva er avgjørelsen om å tildele djevelen en drøm? Hva er kjennelsen om tilskrivning av ham bare som en metafor? Det ble rapportert, som det kom til oss, at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ((Den sanne visjonen er fra Gud og drømmen er fra djevelen )) . Mange pålitelige forskere har funnet noen som drømmen tilskrives som metafor for eksempelet til Mazzari i Sharh Sahih Muslim og Ibn Hajar i Fath al-Bari mens de snakket om den rettferdige visjonen : ( Det er med hensyn til hva Djevelen ikke har noe inngang i, og når det gjelder hva som har inntekt, tilskrives det ham som en metaforisk prosentandel ). Jeg sa : Men det riktige synet er at handlingene tilskrives emnet deres. Fordi han er den som initierte det og gjorde det, og det ble tilskrevet den allmektige Gud fordi han er den som bestemte og skapte den, som den allmektige sa : { Det som har skjedd deg fra godhet er fra Gud } det vil si en handling og en begynnelse . Og den Allmektige sa : ( Alle er med Gud ), som betyr deres skapelse og forståelse . Og fra dette Djevelens handlinger, som waswasah, villedende, fristelse og å inngå en kontrakt på gruppen mennesker, som alle virkelig tilskrives Djevelen. Det er den direkte henne så mye kvittering i Koranen den allmektige sa : { Satan Sol dem dikterte til dem } , og den allmektige sa : { Satan lover deg fattigdom og befaler deg å begå umoralsk } sa også { og Kasemhma jeg er også for dem hvem Nashan } og den Allmektige sa { Jeg er en nabo du }, så vel som å indikere å si fred være med ham (( hold djevelens hode på rimet på deg ….)) Muslimsk kjerneforklaring (6/65) og sier fred være med ham : (( djevelen er sønn av Adams blodstrøm )) ble enig . Dette og hans lignende er et faktum som hun tilskrev Satan på en reell måte fordi han er den direkte aktøren av det, selv om alle av dem er etter estimering av Gud den allmektige og hans skapelse og vil den allmektige . Hvis han, må Gud velsigne ham og gi ham fred, (( Drømmen er fra Satan )) , må det sies på forsiden, og drømmen er av den typen at han forfører og skremmer Adams barn. . Al-Qadi og andre sa : ( Han er i ansiktet og at Gud den Allmektige har gitt styrken og evnen til å løpe gjennom menneskets innside blodet hans strømmer )….

…Professor Abu Saad, må Gud nåde ham, sa : Det grunnleggende prinsippet med hensyn til visjonen om bønn i en drøm er at den er prisverdig i religion og i verden, og indikerer bevisstheten om mandatet og oppnåelsen av en misjon, eller oppfyllelse av en gjeld, eller oppfyllelse av tillit eller etablering av en obligatorisk forpliktelse fra Gud den allmektige . Så er hun på tre streiker, hans forpliktelse og Sunnah og frivillig. Den obligatoriske er veiledende for det vi har sagt, og at eieren av henne pilegrimsvandrer og bringer umoral, fordi Gud den allmektige sier : ~ Bønn forbyr umoral og ondskap .~ Sunnah indikerer renheten til eieren og hans tålmodighet med hensyn til ulykken og utseendet til et godt navn for ham, for den allmektige sa : ~ Du har hatt en god likevekt i Guds sendebud .~ Og medfølelse med skapelsen av den allmektige Gud, og at han ærer sine barn og de som er under hans hånd, og er vennlig mot dem, over det han må og må i mat og klær, og han strever i vennenes anliggender, slik at han testamenterte ham til ære . Og frivillighet krever perfeksjon av virilitet og fjerning av bekymringer ….

…Sjelden fortalte at noen av de rettferdige visjonene i en drøm etter hans død, seeren hvordan han sa til ham og fant Herren Voncd : ( Hacbona Vdqqgua … så vokste Voatqgua ) ( så Boushima-konger … Palmmalak vedlegg ) ( begge døde en muslim … ikke brenne med ild )…

…Noen ganger ser jeg en god visjon i en drøm, og jeg er fornøyd med den , men jeg har ikke bevis for det mens jeg er våken. Så hva indikerer det? De lærde nevnte at hvis det en person noen ganger ser, han ikke finner det mens han er våken, og ikke finner noe som indikerer det, er det inkludert i pipedrømmedelen, og dette skyldes hovedsakelig sinnets handling før sove med det, så hvis en person sover, kan han se noe som indikerer det, og dette gjør det verken skade eller nytte (3)….

Og den som ser at han drepte ham, han vil beseire seg selv og følge rettferdighetens vei ….

…Og det ble sagt at den som så at han var i en grop, ville bli drept eller planlagt med ham, fordi Gud den allmektige sa: “Han sa blant dem: “ Ikke drep Josef og kast ham i fraværet av gropen . ”…

Å bringe mennesker sammen med korrupsjon : Den som ser at han kombinerer en hor, og ikke ser en hor, så er han en delikat mann som tilbyr varer og er vanskelig for ham . Når det gjelder etterligning av en kvinne til en mann : Hvis kvinnen ser at hun har klær og utseende til menn, vil tilstanden hennes bli bedre hvis det ikke overgår skjebnen . Hvis klærne er utenfor skjebnen, endres deres tilstand med frykt og tristhet . Hvis hun så at hun hadde blitt en mann, var hennes godhet med mannen hennes ….

Legen tolker en reformert lærd, og den som tror at han lærer medisin, indikerer at han lærer Koranen fra Mus-haf ….

Når det gjelder navlen, er det behandlingen av en person og hans glede og hans kone, og den som ser noe i den, pryder eller vanærer, så hans tolkning i det

…Når det gjelder leveren, er det penger, kunnskap og et barn, og den som ser i det som pryder det eller vanærer det, tilskrives det han nevnte, og den som ser at han spiser fra leveren av alt som var, så blir det penger. Hvis det er kokt, er det tillatt, og hvis det ikke er det, så mislikes det….

…Og den som ser at han graver i noe av metall, vil være i stand til å tilskrive det mineralet til ham i tolkning. Nevnelse av forskjellige typer jordgraving er nevnt i kapittel 32 ….

…Hvis han ser at en konge har slått halsen på hjorden hans, tilgir han synderne og frigjør nakken . Og slå nakken i Mamelukes, indikerer frigjøring . Og det ble sagt at den som så at nakken hans ble slått, enten av herskerens kjennelse, eller ved å kutte av veien, eller i krig eller noe annet, for det er klanderverdig for de hvis foreldre var igjen, og han hadde en sønn, og at hodet ligner foreldrene, fordi de er årsaken til livet, og det ligner også på barna av hensyn til bildet . Hvis han ser at han er redd, eller den som blir dømt til døden, er han prisverdig, fordi ulykken rammer en person en gang og ikke rammer ham en gang til . Når det gjelder pengevekslerne og eierne av kapital, indikerer dette at kapitalen deres har gått . Og det indikerer de reisende, når de kommer tilbake, og i sakene, seieren . For hvis kroppen blir kuttet av, vil den ikke gro ….

…Og Al-Salmi sa: ~Den som så at han installerte en løve for å tilbringe den hvor han ville, det ville på to ansikter tolke skaden av stor ære og erobringen av en enorm fiende .~…

…Og når det gjelder å spise ved bordet . Lengden på levetiden og heve tabellen indikerer at termen er utløpt ….

…Og den som ser at noen ber ham bryte brødet, han tolkes som å lure sine brødre ….

…Og den som ser at det strømmer fra en flytende type vannhjul, så er det bra, nytte, glede og motgang nær det som bevises av separasjon av elver. Mer i det er en type som hater smaken eller lignende ….

Når det gjelder klærne laget av det, har det blitt uttrykt tidligere, som vi nevnte i kapittel førtifem i detalj ….

…Og den som så som om han hadde glemt lovordet, han ble bekymret og fengslet i lang tid for historien om Yusef, fred være med ham, og kanskje dette indikerte forsømmelse av lydighet mot den allmektige ordtaket: ~De glemte Gud og glemte dem . ~…