…Al-Kirmani sa: ”Den som ser at han tar på seg det han har på seg om vinteren, og det var sommeren som betyr at han ikke oppnår det han vil, og hvis han ser imot ham, så indikerer han at han ønsker å skje ….

…Og den som så at han falt på ryggen til en ku, det indikerer at Sunnah har forandret seg for ham ….

…Og den som ser at han er på badet og har på seg klærne, så skjer de med ham fra moren, søsteren eller en av hans mahramer ….

…Er uttrykk for visjoner basert på brikker eller på formodninger? Uttrykket av visjonene er en referanse til antagelse , og antagelsen blir feil og rammet , og en person forstyrrer ikke uttrykket, men heller å være på den sikre siden, og det skyldes Guds vilje . Derfor er det bedre for overfarten å utstede en uttalelse som sier : Hvis du tror at din visjon er slik og slik , eller å avslutte hans ord med ordtaket : Av Gud (1) Derfor kan Yusef, over ham, be og fred være med ham, sa han til spørgeren da han ønsket å gå over til ham : ( Og han sa til den som trodde han hadde rømt fra dem, husk meg med din Herre …) Etc. Verset , en film som hevder at han er en av dem som Gud har stolt på med uttrykk for drømmer , og det pleide å uttrykke åpenbaringen av Guds bønner og over vår profet Muhammad, hans hersker og ledsagere og fred . Gud vet

…Og den som ser at han er på vei til Mekka på grunn av handel og ikke besøker, da vil han være opptatt av å elske verden, og det ble sagt å øke hans levebrød og nåde ….

…Og den som ser at han gikk på en vei og ser en pomp og kommer tilbake på grunn av ham, så forplikter han det som skjer med ham som en mangel på hans religion ….

…Og hvis han ser engler et sted på hester, går en mektig til grunne der, og hvis han ser fugler fly og ikke kjenner deres feil, så er de engler, og det å se dem i en drøm et sted er et bevis på hevn mot undertrykkere og seieren til de undertrykte ….

…Og Al-Salmi sa: ~Den som så i fingrene på sin høyre hånd Zina eller Shin, uttrykker det da i fem bønner, så vel som om han så i fingrene på venstre hånd, så hans tolkning av brorens barn . ~…

…Den som ser at han har en hette på hodet, i likhet med det han har på seg mens han er våken, så vil tilstanden hans være hos sjefen i forhold til dens godhet og utseende ….

…Eva, fred være med henne, hennes visjon i en drøm indikerer en velsignelse i planting, frukt og barneprodukter, og genererer fordeler fra industrien som veving, brøyting, smed og så videre . Kanskje visjonen til Adam og Eva, fred være med dem, indikerte skiftet fra et hederlig sted til hva det er, og gled og fall inn i det forbudte, misunnelseens glatthet, og naboens bekymringer og indigniteter . Visjonen deres indikerer ektemann og barns nød, og aksept av unnskyldning, anger og anger for det som er savnet . Hvis kvinnen så Eva, fred være med henne, i en drøm, introduserte hun bekymringer og kvaler, og hun kan ha fått en alvorlig lidelse i seg selv fordi hun er den første kvinnen som har mensen, og hun kan ha behandlet graviditet og fødsel, og kanskje hadde hun gode barn . Hvis det var en avvik fra mannen hennes eller fraværende fra ham, kom hun tilbake til ham og møtte ham, og kanskje hadde hun en tillatt forsyning fra hennes arbeid . Kanskje en av etterkommerne er noen som søler blod og dreper sjelen som den allmektige Gud har forbudt å drepe . Og den som ser Eva, fred være med henne, han blir lurt av ordene til en kvinne . Og den som ser Eva, fred være med henne, med et vakkert ansikt, så er hun hans mor, fordi hun er mor til muslimer . Og hvis han var i mørket, ble han løslatt . Hvis en kvinnes ord blir implementert, vil hans presidentskap bli ødelagt og hans presidentskap vil forsvinne ….

…Det er sjelden Muhammad bin Abdulaziz forteller om autoritet fra Abd al-Rahman al-Salami på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, at han er min bror mellom Abu Bakr Al-Siddiq og Salman Al- Farsi, må Gud være fornøyd med dem, og Salman så en visjon av Abu Bakr Al-Siddiq, og han gikk bort fra ham og forlot ham på grunn av den visjonen. Abu Bakr Al-Siddiq sa til ham: Du forlot meg ikke, bror. Så han sa til ham: Jeg så deg i en drøm med hånden i nakken, så Abu Bakr Al-Siddiq sa: Gud er den største, min hånd er større og kort av ondskap, så han fortalte profeten Salman, fred og velsignelser være med ham, om hans visjoner og hva Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, sa, så profeten, må Guds bønner og fred være på ham, trodde ham og priste ham fra ham ….

…Hva med å se slanger og slanger , og har det en spesifikk betydning? Å se slanger generelt er veldig skremmende, og de er menneskets syvende, og mennesket er syv, så frykt ham og frykt dem, og profeten, må Guds bønner og fred være over ham, tillot oss å drepe dem i løsningen og det forbudte i hadith av fem personer som blir drept i løsningen og det forbudte, og han nevnte dem i en av fortellingene : slangen . For forfatteren av disse linjene varierer betydningen av å se slanger, avhengig av visjonstiden. Om sommeren eller vinteren kan det være lettere å se det om vinteren, men det kan være en indikasjon på en forbedring av den medisinske eller patologiske tilstanden til søkeren, og alle vet sammenhengen mellom slangen og medisinen, og det kan være en indikasjon på helbredelse fra hekseri, og koblingen mellom slangen og magien er tydelig, og jeg mener magien til tryllekunstnere da tauene ble som om de var liv, så Moses opphevet magien sin med en ekte slange, og så la deg vite det, O kryss, det å se slangen spesielt om vinteren kan bety helbredelse fra magi ! Og jeg vet at du kan bli overrasket over denne samtalen, men dette er sannheten jeg nådde etter vurdering, analyse og studier . Slanger om vinteren kan være et tegn på regn, og dette trekk fra deres språklige betydning, for de er i live og vann, Gud skapte alt levende for oss fra det, og tenker på ordet levende ! Å se unge slanger kan ha en hyggelig betydning for en gift kvinne, det vil si at hun vil bli gravid og deretter føde, for lite liv er en metafor for eksistensen av sjelen eller livet til et nytt lite vesen, som er denne lille nyfødte som vil bli født med tillatelse fra Gud … Her er et symbol som dette, det kan frykte eieren, men og som du merker, er betydningen herlig . Spesielt lange slanger kan være et symbol på tarmen og komforten eller sykdommen som foregår i den, eller det kan være et symbol på slektninger, og det kan være synstidspunktet. Sommer eller vinter er den største rollen for å definere betydningen, enten den er god eller dårlig, fordi slangen er om sommeren og ofte har en dårlig betydning, og om vinteren har den ofte en god mening, og det er fortsatt et spørsmål om å gjengi passende mening for visjonen, i henhold til informasjonen til eieren, på krysset, og hver og dens subtilitet . Når det gjelder å drepe en slange , så er det Mahmoud om sommeren , og det kan indikere oppfyllelsen av en gjeld , eller slutten på test- og overveielseskampene , og det kan indikere slutten på fiendskap med en rørende , og det kan være en indikasjon på å kvitte seg med forbudt behandling , eller forbudt atferd , enten det er verbalt eller verbalt , og det kan være forsvinningen. Et problem med et av barna , eller av et av barna , og det kan bety at du avslutter en gunstig behandling . Og omvendt om vinteren kan det å drepe henne ha dårlige betydninger i de fleste tilfeller , for eksempel : å kutte en livmor og en krangel mellom slektninger , kutte et behandlingsprogram , avbryte eller kutte det , kaste bort penger eller bruke penger , forsømme en guttas avhengige eller kone , og det gjenstår å si : at hver visjon har sine omstendigheter , i henhold til resten av symbolene , og så er det ganske annerledes på visjonen til en annen, avhengig av disse variablene , og hva som betyr noe for denne forfatteren er linjene ikke å koble til visjonen om slanger , og tegn på alarmerende , som for eksempel : øye – fanger eller magi eller sykdom , og andre ….

…Spørsmål : Er det mulig å se sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred? Hadde den som så sendebudet, måtte Guds bønner og fred være over ham, på en hvilken som helst side, sett det som i sannheten? Ja , og kanskje de viktigste eksemplene på god visjon, visjonen om profeten fred være med ham ble ledet av Imam Bukhari og det muslimske ordet fra Hadeeth av Abu Hurayrah sa : Allahs sendebud fred være med ham : ~ fra Rani i en drøm har Rani, djevelen er ikke for meg ~(1). I sin roman, ~ fra Rani i en drøm Vsarani våken eller som om Rani årvåkenhet er ikke til djevelen meg . I den romanen, sa han fred være med ham :~ fra Rani var oppfatning av retten , ~ Ibn Sirin sa : Hvis Rah i hans bilde (2 ). Det faktum at forskere har avviket i betydningen av fred være med ham : fra Rani i en drøm så hun meg … ~ Ibn Albaqlani sa : betyr at hans syn er ikke riktig Bodgat eller ligner den djevelen , og støttes som sier romanen ~ ble den oppfatning av riktig ~ sukk visjon er riktig , og det var Ibn Sirin om kutt av en mann som han så profeten fred være med ham, sa : rad meg at jeg så Hvis han beskrev en egenskap han visste ikke, sa han : Du så ham ikke . Ibn Hajar sa og overføringskjeden hans er autentisk (3). Andre sa : men moderne fenomen betydde at han hadde sett det fanger ikke noe imot å forhindre det . Andre sa : sannsynligvis å si fred være med ham : ~ mistet Rani eller høyre så djevelen er i bildet ~ skal gjøres hvis meningene til de beskrevne kjente ham i hans liv, bak tvisten var en visjonstolkning av Araaa faktum , og det er sant at han ser et faktum, enten det var på hans kjente eller annen kapasitet . Noen forskere sa : blinket Nabih Gud den allmektige at folk ser ham korrigere all oppriktighet og hindre djevelen forestille seg i laget for at ikke liggende på tungen i søvn som et brudd på Gud vane av profetene fred være med dem en mirakel , og som umulig at den djevelen tenkte i sitt bilde i årvåkenhet , hvis signert mistenkt sannhet med løgn og gjorde ikke Aathag hva han brakte frykt for denne oppfatningen Vhamaha Allah fra Satan og Nzgh og Osuste og resitere og Kedah (4), sa Imam Ibn Hajar : det synes for meg at det som menes med Rani i en drøm, hvilken som helst oppskrift, var Felictbhr og visste at han hadde sett åpenbaringens sannhet som er fra Gud, ikke feil som er drømmen, djevelen er ikke for meg (5) ~ Men meningen av ~ til som om Rani i årvåkenhet ~ er underlagt ordene : en av dem : at det som menes med folket i sin tid og betyr at Rah sover og ikke hadde migrert, hjelper ham Gud den Allmektige for migrasjon og så ser apostelen synlig … det andre spørsmålet : han ser th e ratifikasjon av denne visjonen i årvåkenhet i hinsidige ; fordi han ser i etterlivet hele nasjonen fra Rah i verden og ikke har sett . III : han ser i hinsidige visjon av sitt eget i nærhet av det og få Chweath og så ________________________________ (1 ) Fortalt av Bukhari Som i åpningen (12 /383 ) dør så profeten fred være med ham i en drøm , og som muslim i kjernefysisk ( 15/24 ). (2 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/383 ) så profeten fred være med ham i en drøm , og som en muslim i atomvåpenet ( 15/26 ). (3 ) Se : Ibn Hajar – op (4) Ibn Hajar – op – (12/389) og nukleær tidligere referanse – (15/25). (5) Ibn Hajar – Tidligere referanse – (12/389). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Aisha, må Gud den allmektige være fornøyd med henne, sa at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Jeg viste deg to ganger før jeg giftet deg. Jeg så kongen bære deg i en stjele silke, så jeg ba ham om å avdekke den, og det var du. Jeg sa at dette er fra Gud, han sender det, så jeg så ham bære deg i tyveri av silke, så jeg sa Utsett, avslør, og hvis det er deg, sa jeg at dette er fra Gud, vil det passere det . I sin betydning priste noen av dem henne, må Gud den allmektige være fornøyd med henne, fra en rekke vers : Det er sjeldent. Abu Huraira, må Gud være fornøyd med ham, sa: Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Mens jeg sov, så du meg i himmelen, og hvis en kvinne utfører vask ved siden av et palass, da spurte jeg til hvem er dette palasset? Orkestrert, Umar ibn al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham, ropte og sa: “Er du sjalu, du Guds sendebud ?…

…Visjoner av noen av ledsagerne : Kanskje en av de mest fremtredende visjonene om visjonen til den store følgesvenn Abdullah bin Zaid Al- Ansari og legitimiteten til bønn og detaljer om denne visjonen i følgende beretning : ( b – 1) Mohammed bin Abdullah bin Zaid fra faren sa : Allahs sendebud fred være med ham de kan trompetere og beordret Bnaqos han hugget , Varta Abdullah bin Zaid sa i en drøm : Jeg så en mann som bar den Thawbaan Akhaddran en bjelle , jeg sa til ham : O Selger Abdullah bjelle? Han sa : Hva gjør du med det? Jeg sa : Kall ham til bønn . Han sa : Skal jeg ikke vise deg bedre enn det? Jeg sa : Hva er det? Han sa : sier : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Jeg vitner om at det ikke er noen gud annet enn Gud . Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud . Kom og be . Kom og be . Bor på bonden . Gud er stor , Gud er stor , det er ingen gud annet enn Gud . Han sa : gikk ut Abdullah bin Zaid til han kom til Allahs sendebud fred være med ham og fortalte ham hva han så »Han sa : O Allahs sendebud, jeg så en mann som bar den Thawbaan Okhaddran en bjelle . . . Fortell ham nyheten . Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ Din venn så hans syner , så han gikk ut med Bilal til moskeen og kastet den til ham og kalte Bilal , for han . Han ga en stemme fra deg. ”(1) Det som menes med en stemme fra deg, er : sterkere og mer i stand til å stemme , og pandaen er etter at avstemningen har gått , og jeg foretrekker det . Å gå tilbake til historien . . Abdullah bin Zaid sa, så jeg gikk ut med Bilal til moskeen, og fikk meg til å kaste den til ham mens han ba om det . Han sa : hørte Omar ibn al – Khattab lyd , gikk ut, han sa : O Allahs sendebud, og Allah har jeg sett som den han så . Den Hemmeligheten bak denne følges mye av det han sa i at : Ahmed Gud herligheten og Glory Praise programvaren så mye som det kom til meg av al – Bashir Guds Vokrm ham jeg har glade budskap i netter og til dem tre mer gjorde meg høflighet kom ( b – 2 ) samt eksempler visjoner følgesvenner hva som kom fra Abdullah ibn Umar, må Allah være fornøyd med ham : mannen i profetens liv være med ham hvis han så en visjon Oqsa sendebudet av Allah, fred være med ham, sa : Jeg var en gutt, en ung Azba – og ensom fra hadde ikke et par blir sagt ham : celibat og singler fredag – sa han . . Jeg sov i den moskeen på tidspunktet for Allahs sendebud er å kjenne ham og jeg så i søvn ka n konger Okhaddana De gikk meg til brann , hvis landet KTI godt, og hvis du har to horn Kqrna godt og betydningen av dette : århundrer brønnaspektene som bygger fra steinene som er plassert på galgen, at rullen er festet til den , og vanligvis har hver brønn to horn , og vi går tilbake til hadithen. Ibn Umar sa : Og hvis den har to horn som brønnens to, og hvis det er mennesker i den som jeg kjenner, har jeg sagt : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden . Han sa : Så møtte en konge dem, så han sa til meg : Du herjet ikke slik at det ikke er frykt for deg eller skade . Historien hennes om Hafsa . Vqstha Allahs sendebud, fred være med ham, sa profeten, fred være med ham : Ja, mann Abdullah, hvis han ba natten . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten bortsett fra litt ( avtalt , og ordet for fred ). I den romanen Bukhari : sa : Jeg sa til meg selv : Hvis du god til å se hva jeg så som disse , når han huket natten jeg sa : Å Gud, hvis du vet i god visjon Varney . . . Avtalt snakk og ord om dampen . (2) Disse korte eksempler på noen av de visjoner av Allahs sendebud og den beste av skapelsen etter ham, og de er følges E og offentlig etter denne korte presentasjonen , vi slår til deler av visjoner som vi vil snakke om i neste del av denne boka . _______________________________________________________ (1 ) Fortalt av Ibn Majah i sin Sunan i Mobile boken , og det ordet , den dør av starten på Mobile – op – og Tirmidhi fortalt i boken om bønn dør hva som kom til å starte Mobile – op Abu Dawood i bønnebokdør : Hvor mobil – Tidligere referanse – og den ble inkludert av Ahmad i begynnelsen av Musnad al-Madani, må Gud være fornøyd med dem, hadithen til Abdullah bin Zaid, må Gud være fornøyd med ham, og det var inkludert av al-Darami i bønneboken, kapittel om å begynne kallet til bønn – forrige referanse -. (2) Se Fath Al-Bari (12/418) – tidligere referanse – og Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – tidligere referanse ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Kan vitenskapen om å uttrykke visjoner og drømmer læres og instrueres? Det er ingen hemmelighet for alle som er interessert i denne kunsten at denne kunnskapen er veldig hederlig, og det er derfor Gud er takknemlig overfor sin profet Yusef ved å si den allmektige [og også din Herre vil svare deg og lære deg om tolkningen av hadiths .. .] , og vår profet Muhammad [ fred og velsignelse være med ham ] pleide å uttrykke visjoner og spurte ofte ledsagerne som i hadithen til Samra bin Jundub : Da profeten [ fred og velsignelse være med ham ] ba om morgenen, kom han til dem med ansiktet og sa : Så noen av dere en visjon i går ? Jeg har faktisk et synspunkt på denne saken. Jeg mener muligheten for å lære, og undervise i denne vitenskapen, som er at den kan læres og undervises . Og denne oppfatningen kan være merkelig for noen; Dette er fordi denne vitenskapen er mer som inspirasjon og fysiognomi, og som om den imiterer budbringere, så han fant forlegenhet i denne forbindelse, men jeg håper at vi vil ta opp dette spørsmålet for diskusjon slik at vårt forslag er objektivt . Her er det viktigste som gjør meg tilbøyelig til denne oppfatningen, og jeg har snakket om det i detalj i boka mi : Uttrykket av visjonen, samtidsuttrykk, spørsmål og svar, s. 96 , og utover, forlaget : Dar al-Tadmuriyya . Nuclear Commenting sa på et intervju Samra tidligere : det er mustahabb å spørre om visjonen, initiativet til å tolke og akselerere den første dagen, og det er tillatt å snakke i vitenskap og tolkning av Åpenbaringen og lignende .15 / 30 Ibn Hajar sa og kommenterte forrige samtale som i åpningen 12/437: Induksjon Å undervise i visjonen om visjon og dens uttrykk, og å forsømme spørsmålet om det, og dets preferanse fordi det inkluderer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene. av vesener . Ibn Abd al-Barr sa, som i al- Tamheed 1/313, og kommenterte den forrige hadithen : Denne hadithen indikerer æren og dyden til kunnskapen om synet, fordi han [ må Guds bønner og fred være med ham ] bare var spør om det for å fortelle ham og gi det videre, slik at følgesvennene hans visste hvordan de skulle snakke om dets tolkning . Sheikh Muhammad ibn Abd al-Wahhab sa, som i samlingen av bøkene hans 5/130: Vitenskapen om uttrykk er en sann vitenskap som Gud skjenker den han vil av sine tjenere . Og han sa et annet sted 5/143: Begrepet visjon er en sann vitenskap nevnt av Gud i Koranen, og av den grunn ble det sagt : Bare de som er kunnskapsrike, kan tolke synet , fordi det er en del av åpenbaringen . Al- Shatibi, må Gud være nådig med ham, advarte i Al- Muwwafaa 2/415: at det ikke er noen fortjeneste og et slør som profeten [ må Guds bønner og fred være med ham ] ga bortsett fra det som var unntatt, bortsett fra at hans ummah fikk en modell, og dette er kjent ved introspeksjon, og ut fra det ga han åpenbaring til ham, og hans ummah fikk den rettferdige visjonen . Imam Malik sa, og han ble spurt : Forklarer visjonen hver søndag? Han sa : Han leker med profetskap, så sa han : Bare det beste av synet vil passere synet . Hvis han ser noe bra, fortell ham, og hvis han ser noe ubehagelig, la ham si noe godt eller tie . Og imam Ibn Al-Saadi sa i sin Tafsir 2/442: Og blant dem er fordelene med forrige vers : at det har opprinnelse til visjonens uttrykk, for kunnskapen om uttrykk er en av de viktige vitenskapene som Gud gir til hvem han vil . Han sa også 2/449: Inkludert at kunnskap om uttrykk er en av sharia-vitenskapene, og at en person vil bli belønnet for sin læring og undervisning . Og det som indikerer eksistensen av læring og utdannelse blant ledsagerne – Ashraf al-Khalq – er det som ble bevist at Umar ibn al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham, pleide å spørre Asma bint Umais al- Khatha’a’miya om uttrykket for visjonen som i Tahdheeb al-Tahdheeb av Ibn Hajar 12/399. Ibn Saad nevnte i al- Tabaq 7/124: Said bin al-Musayyib var den som krysset folket til visjonen, og dette ble hentet fra Asmaa Bint Abi Bakr, og navnene tok ham fra faren Abu Bakr og Abu Bakr. tok denne kunnskapen fra den edle sendebudet, som pleide å la ham noen ganger krysse noen Visjoner, og han korrigerer ham noen ganger, og han kan misforstå ham som en hvilken som helst lærer og hans student, og denne studenten var dyktig i mange situasjoner der han ble undersøkt, og derfor finner vi ham etter en gang, og han uttrykte en visjon som sendebudet så, sier sendebudet til ham med beundring for sitt uttrykk : Likeså sa kongen . Men det skjedde også med ham at jeg gjorde en feil i hans ijtihad, og sendebudet [ må Guds bønner og fred være med ham ] ikke komplimenterte ham, heller gjorde han feil. Så han sa til ham en gang etter at han gikk over til ham : Si meg, Guds sendebud, om min far, har du feil eller feil? Profeten sa : Du traff noen, og du savnet den andre . Aisha, må Gud være fornøyd med henne, hadde også lærerike holdninger til faren sin, så hun presenterte visjoner for ham, og han hadde noen situasjoner med Guds sendebud [ må Guds bønner og fred være over ham ] . Derfor var hun voldelig en gang da hun uttrykte en visjon for en kvinne om at mannen hennes døde og fødte et barn som ble gjort urett ved å si : [ Hva, Aisha Hvis du uttrykker visjonen til den troende, så uttrykk den for ham i godhet ….] Og vitnet fra hadith ba Aisha om å følge en spesifikk tilnærming til uttrykk, som er å bruke det på godt . Imam Ibn Khaldun uttalte i sin innledning, s. 389, at denne kunnskapen er en av sharia-vitenskapene, og det er en ulykke i religionen da vitenskapene ble gjenstander og folk skrev om den, og dens uttrykk finnes i forgjengerne og baksiden, og denne kunnskapen overføres fortsatt mellom forgjengerne ….

…Yahya, fred være med ham, som ser ham i en drøm, vil være from og from, og ufeilbarlig fra skadedyr, og han vil ikke være like, fordi Gud den allmektige sier : ( Vi har ikke tidligere laget en gift for ham ). Og hans ordtak : ( Og en herre, en vogn og en profet blant de rettferdige ). Og den som ser Yahya, fred være med ham, dette er livet, en tilstand og gode nyheter ….

Et spøkelse Å se spøkelser i en drøm angir forekomsten av uventede problemer . Hvis spøkelset er hvitt, forutsier dette at sykdommen vil ramme en kjær venn til deg, eller at du vil miste noe av arbeidet ditt . Hvis han er kledd i svart, vær forsiktig med de rundt deg fordi de lurer deg og har svindel og dårlige intensjoner for deg . Hvis spøkelsen snakker, er ondskap og problemer rett rundt hjørnet fra deg, og du kan unngå det med visdom ved å høre fornuftens stemme i din oppførsel . Hvis du hører spøkelser som banker på dører eller vegger, forutsier dette smertefulle hendelser som vil skje plutselig . Hvis du ser spøkelser bevege seg under et gardin av tøy eller bevege seg bak deg, er dette en oppfordring til deg om å kontrollere følelsene dine, ettersom du begår tulling, kan du møte problemer og krangle med andre . Hvis du ser spøkelset til vennen din hengende på rommet ditt, forutsier dette at du vil møte fiasko og skuffelse, og du vil bli ledsaget av en følelse av usikkerhet . Hvis du hører spøkelsesmusikk, forutsier dette sorger og endringer i familiemiljøet . Hvis du drømmer om at et spøkelse følger deg, forutsier dette at du vil gå inn i rare og spennende hendelser . Hvis spøkelset rømmer fra deg, indikerer dette at problemene rundt deg vil svekke og redusere alvorlighetsgraden . Unaturlig pass opp for alle de som er avhengige av deg . En katastrofe venter på deg og venter på dem som tilhører deg . Eiendom og liv sammen er i fare . Unge menn bør uten å nøle stå oppreist i sin kommunikasjon med det motsatte kjønn . Du kan behandle karakteren på en måte som reduserer dens betydning ….

…Spektrum Hvis du drømmer om å se et spekter av en av foreldrene dine, betyr dette at du er i fare . Og du må være forsiktig med å danne et partnerskap med fremmede . Hvis du ser spøkelsen til en død venn, så forutsier dette at du vil gjøre en lang reise med en ulykkelig venn og lide skuffelser . Og hvis spekteret snakker til deg, vil du falle i hendene på fiendene . For en kvinne forutsier denne drømmen enke og bedrag . Hvis du ser en engel eller et spøkelse dukke opp på himmelen, betyr dette tap av klanen og ulykke . Hvis du ser et kvinnelig spøkelse på høyre side av himmelen din og et mannlig spøkelse på venstre side, som begge er i Sarahs trekk, betyr dette en økning fra uvitenhet til berømmelse, men du vil nyte æren og stillingen i kort tid hvis døden vil besøke deg og føre deg bort . Hvis du ser et kvinnelig spøkelse på høyre side av himmelen din og et mannlig spøkelse på venstre side, som begge er i Sarahs trekk, betyr dette en økning fra uvitenhet til berømmelse, men du vil nyte æren og stillingen i kort tid hvis døden vil besøke deg og føre deg bort . Hvis du ser et kvinnelig fantom i trange klær som flyter stille på himmelen, betyr dette at du vil gjøre fremskritt i vitenskapelige studier og få rikdom nesten mirakuløst, men det vil være en indre melankolsk tone i livet ditt . Hvis du drømte om at du så spekteret til en venn eller en av dine levende slektninger, betyr dette at du er utsatt for bedrag fra en venn, og denne drømmen advarer deg om å ta vare på dine saker og holde dem under ditt personlige tilsyn . Og hvis spekteret virker turbulent, kan det innvarsle en tidlig død for denne vennen ….

…Det ble fortalt at en mann sa : Jeg så hodet mitt barbert og en fugl kom ut fra munnen min, og at en kvinne møtte meg og satte meg i skjeden, og jeg så faren min krevde meg raskt, og så låste han meg inn . Så han fortalte det til vennene sine, og han sa at jeg tok den, og når det gjelder fuglen som kom ut av meg, min sjel og kvinnen som førte meg inn i skjeden hennes, graver jorden etter meg, og jeg er fraværende i det, og når det gjelder faren min som spør meg og deretter låser ham fra meg, prøver han å bli truffet av det som skjedde med meg . Så ble visjonæren drept en martyr . Og en annen så ut som om han barberte hodet med hånden, så han kuttet det på et kryss og sa : Du betaler gjelden din ….

Vi forklarer de som leser det, ting vil være lett for ham eller ham etter å ha blitt sliten

…Og den som ser at han graver i noe av metall, vil være i stand til å tilskrive det mineralet til ham i tolkning. Nevnelse av forskjellige typer jordgraving er nevnt i kapittel 32 ….

…Og den som så som om han hadde glemt lovordet, han ble bekymret og fengslet i lang tid for historien om Yusef, fred være med ham, og kanskje dette indikerte forsømmelse av lydighet mot den allmektige ordtaket: ~De glemte Gud og glemte dem . ~…

…Og den som ser at han knekker hornene til en vær og en av dem, så fordømmer han en stor mann, og hans styrke og nytte går tapt ….

…Og den som så at han var taus om å be om tilgivelse, han indikerte sin hykleri, for den allmektige sa: ~ Og hvis det ble fortalt til dem: Kom, Guds sendebud vil be om tilgivelse for deg, de vrir hodet .~…

…Når det gjelder leveren, er det penger, kunnskap og et barn, og den som ser i det som pryder det eller vanærer det, tilskrives det han nevnte, og den som ser at han spiser fra leveren av alt som var, så blir det penger. Hvis det er kokt, er det tillatt, og hvis det ikke er det, så mislikes det….

…Og Al-Salmi sa: ~Den som så at han installerte en løve for å tilbringe den hvor han ville, det ville på to ansikter tolke skaden av stor ære og erobringen av en enorm fiende .~…

…Hvis han ser at en konge har slått halsen på hjorden hans, tilgir han synderne og frigjør nakken . Og slå nakken i Mamelukes, indikerer frigjøring . Og det ble sagt at den som så at nakken hans ble slått, enten av herskerens kjennelse, eller ved å kutte av veien, eller i krig eller noe annet, for det er klanderverdig for de hvis foreldre var igjen, og han hadde en sønn, og at hodet ligner foreldrene, fordi de er årsaken til livet, og det ligner også på barna av hensyn til bildet . Hvis han ser at han er redd, eller den som blir dømt til døden, er han prisverdig, fordi ulykken rammer en person en gang og ikke rammer ham en gang til . Når det gjelder pengevekslerne og eierne av kapital, indikerer dette at kapitalen deres har gått . Og det indikerer de reisende, når de kommer tilbake, og i sakene, seieren . For hvis kroppen blir kuttet av, vil den ikke gro ….

…Når det gjelder å se medlemmene, den som ser et avskåret hode og har en stilling og en torn, så er det en økning i pompen hans, og hvis det er annet enn det, får han penger og stolthet og ansiktet, og den som ser at hodet hans er fra det uten å bli truffet av nakken eller noe sånt, så forlater han sjefen, foreldrene eller lærerne, og den som ser at nakken hans er slått. Og hvis hodet hans er fra ham, hvis han er rik , mangel på pengene, eller fattige, han er indolent, eller en slave som er frigjort eller i gjeld, Gud har gjort opp gjelden eller er bekymret, så vil Gud bli løst fra sin bekymring, og hvis han er syk og hans sykdom der er ikke noe medisin for ham som indikerer hans død, og den som ser at nakken hans ble slått i sin helhet og julingen er smertefull, så det indikerer å begå synder. Hvis han ser at hodet hans er fjernet fra ham, så blir hovedstaden hans hvor hans vekst blir fjernet fra ham, og han kan barbere hodet eller dele panseret eller turbanen i krigen eller rive rommet hans eller taket på huset hans, og hvis han er en slave som solgte ham sin herre og som så at hodet hans er i hånden mens han ser på ham, for det er et mål på hans kapital og levebrød, og den som ser at han gikk med hodet, så han blir syk og pengene hans kan forsvinne, og den som ser at hodet hans blir returnert til kroppen, er på tre måter retur av tapte penger eller retur til sjefen eller velsignelse av martyrium, og den som tror at han snakker til hodet, vil ha det bra A mye fra ti dirham til tjue tusen, og den som ser folks hoder avskåret, indikerer at martyrdømmets godhet og velsignelser…

…Når det gjelder klærne laget av det, har det blitt uttrykt tidligere, som vi nevnte i kapittel førtifem i detalj ….