…Et fjell : en hensynsløs, dempet konge eller hersker, eller en mann som er like stor som et fjell, dets lengde, korthet og høyde . Og han lærer verden og eremitten, og indikerer de høye rekkene, hederlige stedene og de gode båtene, og Gud den allmektige skapte fjell som pinner på jorden da den ble forstyrret, ettersom de er som lærde og konger, fordi de har vertikale fjell holder ikke, og kan indikere målene og kravene, for den som stiger opp til ham, stiger ikke bortsett fra mot ham. Den som ser seg selv på et fjell, støttet til det, eller sitter i skyggen av det, nærmet seg en høvding, ble kjent for ham og tok ly med ham, enten som en sultan eller en jurist, en lærd som tilba en eremitt, så hva med hvis han var over ham og ringte til kallet til Sunnah, fremtiden til qiblah, eller han ble kastet fra en bue i hånden hans fordi berømmelsen i folket strekker seg så langt som stemmen hans, og hans bøker og ordrer blir utført til stedet som pilene hans nådde . Og hvis den som så seg redd for ham mens han var våken, var trygghet, og hvis han var på et skip, ble han truffet i havet av vanskeligheter og et hinder som han ville bli bestukket for, og hans oppstigning over ham var upåklagelig , fordi Gud Den allmektige sa : ~Jeg vil dra til et fjell som beskytter meg mot vann .~ Ibn Sirin sa : Fjellet på den tiden er ufeilbarlig, med mindre det sees i en drøm som om det flyktet fra et skip til et fjell, ettersom det går til grunne og går til grunne, ifølge historien om Ibn Noah . Dette kan indikere en person som ikke var våken i et skip eller et hav, på paradoksalt vis av gruppens mening og eksklusivitet og kjetteri, så om han hadde monsteret av fjellene og deres syv, eller skipet som han flyktet til fjellet hadde en dommer, en høvding i kunnskap eller en rettferdig imam . Når det gjelder klatring av fjell, er det et krav han ber om og noe han vil ha, så han spør om hva de er i mens de er våken, eller om hans håp om det fra selskap av sultanen eller en vitenskapsmann, eller når han står opp til dem i behov eller på reise på land og lignende . Og hvis hans oppstigning til det var som å klatre i fjell, trapper eller en trygg vei, ville hele familien hans være lett for ham, og alt rundt ham ble fryktet for ham . Og hvis han ble påvirket negativt av ham, eller han steg opp til ham uten trapper, fred eller fornuft, ville han bli fryktet, og saken hans var svik . Hvis han konkluderte over, rømte han etter det . Og hvis han gir fra søvnen uten å rekke, eller faller i en drøm, går han til grunne i det som er ønsket og er forbudt mellom ham og det han vil, eller hans gjeld blir ødelagt i sitt arbeid, og deretter kommer han ned fra skade og skade fra skade, ulykke og tristhet, i den grad det er brutt fra medlemmene hans . Fallet over fjellet og Alkuada og bakketak 0 Øvre vegger og palmer og trær, det viser paradoks for showene at det som falt fra ham i tolkningen av det, fra sultanen, eller verden, eller en mann eller en kone eller en slave eller en konge eller handling eller begivenhet, spør seeren om det viktigste at han er i sin oppvåkning, det han håper og frykter ham og presenterer og forsinker ham i hans separasjon fra ham, og hans utholdenhet med ham, hvis oppvåkning er dannet på grunn av overflod av krav og betingelser i den, eller på grunn av dens endring av håp, blir han paradoksalt bedømt for ham som falt fra ham i drømmen i henhold til hans bevis i tolkning . Skillet mellom hans saker bevises av omfanget av bevisene hans, og at hans kunnskap om at han fullførte det som var på ham og hans styrke, svakhet og turbulens, kan ha ført til at han falt fra tørrhet, fruktbarhet, ujevn , vanlig, stein, sand, land eller sjø, kanskje han vendte tilbake til den i kroppen mens han falt, og indikerer et fall i synder, sedisjoner og nedverdigelse, hvis hans fall var et bevis på det, for eksempel å falle for dyret, ravner, slanger og rotter av rotte, eller til skitt og slam, og dette kan indikere at han forlater synder og avstår fra kjetteri, hvis han flyktet fra noe slikt. Eller fallet hans var i en moske eller barnehage, eller til en profet eller barnehage, eller til en profet eller ta en Koran, eller til en gruppebønn . Når det gjelder det som kom tilbake til fjellet når det gjelder fall, riving eller profesjonalitet, indikerer det ødeleggelsen av den som kjørte fjellet over ham, eller hans ødeleggelse eller drap, med mindre han reiser seg i luften over skapelsens hoder , fordi det er en stor frykt som forblir på folket fra kongens side, fordi Israels barn reiste fjellet Over dem er som et baldakin, å frykte Gud for dem og en trussel mot ulydighet . Når det gjelder løpingen av fjellene, er dette bevis på en pågående oppstandelse, enten en krig som beveger seg der kongene beveger seg mot hverandre, eller en forskjell og uro som foregår mellom jordens forskere i en prøvelse og nød , der almuen går til grunne, og dette kan indikere død og pest, fordi det er et av tegnene på oppstandelsen, og at fjellet kommer tilbake er smør eller aske eller skitt, det er ikke noe godt i det for den som pekte fjellet for ham, verken i hans liv eller i hans religion, og hvis han ble lagt til ham som ble herliggjort etter hans ydmykelse, og var trygg etter sin vantro, og han fryktet Gud etter hans tyranni, vendte han tilbake til det han var og kom tilbake til sin første tilstand, fordi Gud den allmektige. Opprettelsen av drakten, som de hevder, er vannskum, og skummet er ugyldig, som Gud den allmektige sa i sin bok . Og fjellet som har vann, planter og grøntområder, det er en skyldners eiendom . Og hvis det ikke er noen plante eller vann i den, så er den en vantro dominerende konge, for i likhet med de døde roser ikke Gud den allmektige ham . Det stående fjellet som ikke er falt, lever og er bedre enn de falne, og de falne som har blitt bergarter, er død, fordi han ikke nevner Gud eller roser ham . Og den som reiser seg på et fjell og drakk av sine hundre og var verdt vergemålet, han fikk det fra en mann med en hardhjertet konge, og det han ikke setter pris på er det han drakk . Hindringen er en straff og alvorlighetsgrad, hvis den faller fra den, vil den overleve, og hvis den stiger opp, vil den stige og svinge av tretthet . Og steinene rundt fjellet og trærne pimper det stedet . Og hver oppstigning er en høyde, hvert fall er en posisjon, og hver oppstigning indikerer et problem, så nedstigningen indikerer en lettelse, og hver oppstigning indikerer en tilstand, så nedstigningen indikerer isolasjon . Og hvis han så at han bar et fjell og var tungt på seg, så bærer han forsyningene til en stor mann eller en handelsmann som tynger på ham, og hvis han er redd, frykt for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i en fjellhule, vil han oppnå rasjonalitet i sin religion og anliggender, ta over sultanens saker og være i stand til å gjøre det . Hvis han kommer inn i hulen til et fjell i en hule, planlegger han en konge eller en ugjennomtrengelig mann, og hvis et fjell møter ham, møtes de eller en reise eller en ugjennomtrengelig mann eller en vanskelig sak eller en vanskelig og grusom kvinne ham, og hvis han ser at han har besteget fjellet, så er fjellet målet for hans krav, så mye som han steg opp til det jevnet over det . Hver stigning som en person ser, eller en hindring, en høyde, et tak osv., Er å oppnå det som kreves ved eliminering av det behovet han ønsker, og oppstigningen er lik, motgang og ikke noe godt i den . Hvis han ser at han stammet ned fra en høyde, et palass eller et fjell, blir saken han ber om, redusert og ikke oppfylt, og den som ser at han ødelegger et fjell, da omkommer han en mann, og den som ser at han er interessert i å bestige et fjell eller øve det, da var det fjellet et mål det stiger opp mot, og hvis han er over det, oppnår han sitt håp. Hvis han faller fra ham, vil hans tilstand bli utvist . Og den prisverdige bestigningen på fjellet er å halte i det som den som bestiger fjellet . Og hele høyden er prisverdig, med mindre den er jevn, fordi Gud den allmektige sier : ~Jeg vil belaste ham opp .~…

…Når det gjelder de to mennene, er det foreldrene, graviditeten hans, eller hva en person står på i sitt levebrød, uansett hva han ser i det fra Zein eller Shein, er deres tolkning i dem. Hvis han ser at det ene benet hans er kuttet eller ødelagt, indikerer han at halvparten av pengene hans har gått eller at en av foreldrene hans har gått, og hvis han ser den ulykken i bena, det indikerer at han har reist eller at pengene hans har gått eller hans død, og den som ser føttene av jern eller kobber, det indikerer en økning i hans liv og penger, og den som ser at føttene hans er forvirrede, det indikerer hans korte liv og reduksjon av pengene hans og den som ser at hans ben har forvandlet seg til en mann noe av dyrene er et tegn på styrke…

…Og den som ser at han er innpakket som en død person, så er det hans død hvis han dekker hodet og føttene, og hvis han ikke dekker hodet og føttene, så er hans religion korrupt ….

…Om Wahab bin alarm som Nebukadnesar etter ruinene av Jerusalem og hevdet at barn av Israel i sju år, den mening i en drøm, en stor visjon om hans aura samlet prestene og Alhzar og ba dem om sin visjon som , sa de : å Iqsa kongen til og med fortalte ham Ptooelha , sa han : Jeg har glemt, men fortalte meg ikke det til tre dager, folk som drepte deg for Akrkm ble redde og Glenn fra festivalen hans hørte at Daniel – fred være med ham – og er i fengsel, sa vaktmester : Gå til ham , fortell ham : at her en mann som har kunnskap om ditt syn og din tolkning, gikk til ham, fortalte ham at Aftlbh da han kom inn, bøyde seg ikke for ham og sa til ham : hva forhindret deg fra å bøte min Han sa : Gud ga meg kunnskap, lærte meg og befalte meg å ikke bøye meg mot noen andre , så han fortalte ham snart : Jeg elsker de som oppfyller sine pakter til sine herrer , så han fortalte meg om mitt syn , så Daniel sa til ham : Jeg så et stort avgud med føttene på bakken og hodet på himmelen , over det av gull, midten av sølv og bunnen av kobber og benet hans av jern og føttene av leire, så mens du var mens du så på ham, likte du skjønnheten hans og tettheten ved hans fremstilling, Gud kastet ham med en stein fra himmelen, og han falt på toppen av hodet til han knuste den og gull, sølv, kobber og jern blandet inn til du forestilte deg at hvis folk og jinn møttes for å skille noen av dem fra andre, ville de ikke være i stand til å gjøre det. Til steinen han ble kastet, ble den hevet, forstørret og spredt til den fylte hele jorden , slik at du så ingenting annet enn steinen og himmelen , så han sa : Visjonen jeg så var sann, så hva er dens tolkning? Daniel sa : Når det gjelder avgudet, er det forskjellige nasjoner i begynnelsen av tiden og i dens midte og i midten og på slutten , og når det gjelder steinen som et avgudsbilde ble kastet med, er det en religion som Gud kaster på disse nasjonene på slutten av tiden, så vil han vise det for dem, så Gud sender en analfabet profet fra araberne, slik at nasjonene og religionene vil bli kastet inn i den slik jeg har sett steinen svimle av typene av avguder og den vises på religioner og nasjoner som jeg har sett steinen dukket opp all over jorden , slik Gud undersøker sannheten med det, er løgn tapt med det, guider folk i villfarelse av det, lærer analfabet av den, styrker de svake , styrker ydmykelsen med den, og støtter de svake . I en annen roman : om Wahab bin alarm , og i hvilken som Nebukadnesar den meningen fra et syn mens han hadde likt det mening som meningen fra noe skade Vonsah som het Daniel og Ananias og Azaria og Mahil av stammer av profetene, han sa : Fortell meg om visjonen jeg så, og så har jeg blitt noe Vonsaneha var jeg likte , hva hun? De sa til ham : Fortell oss av Ptooelha, la deg få vite det , han sa : Hva nevnte dem ikke hvis du ba meg om Ptooelha Onzaan Octavkm , de gikk ut fra ham, de kalte Gud og Astgathua, og ba til ham og ba ham om lær dem Voalmanm, som spurte ham Fjah, de sa til ham : Jeg så en statue? Han sa : Du har rett . De sa : Hans føtter og ben er av leire, knær og lår av kobber, magen av sølv, brystet av gull og hodet og nakken av jern? Han sa : Du har trodd . De sa : Mens du ser på ham, har han likt deg, og Gud sendte en stein fra himmelen over ham, så han møtte ham. Han sa : Du har rett , så hva er dens tolkning? De sa : tolkning du så Kongen av konger var noen Allen-konge av noen , og noen av dem var den beste kongen av noen , og noen var mer konge av noen var den første kongen av keramikk, en svekket og Olinh , så var det over kobber er det beste av det og mer , og så var det over kobbersølv som er bedre enn det og bedre , så var det over sølv, gull, som er bedre enn sølv og bedre , så var jern ditt, for han var kraftigere og dyrere enn han var før ham , og klippen du så, var Gud sendt til ham fra himmelen, så hans nøyaktighet var en profet som Gud solgte ham fra himmelen, slik at alt banket på og saken kom til ham . . Og i en annen fortelling : Daniel og hans følgesvenner sa til Bakhtasar : Jeg så slike og de fortalte det til ham , så han sa : Du har rett , de sa : Vi krysser det for deg . Når det gjelder avgudet hvis hode du så av gull, så er det din eiendom så godt som gull , og den eide hele jorden , og nakken ligner den. Kongen av sønnen din etter at du eier, så hans eiendom skal være god og ikke som gull , og når det gjelder hans bryst som er av jern, er det kongen av folket i Persia som eier etter din sønn, så deres eiendom vil være sterk som jern , og når det gjelder hans humør, går han til kongen av folket i Persia, og folket bestrider kongen i hver landsby til kongen vil regjere i dag og to dager måned og to måneder, og dreper ikke mennesker har styrken på det, da det ikke var fetisjens styrke på de to keramikkmennene , mens de er like godt som Gud sendte – den Allmektige – en profet i landet araberne Vozarh på resten av folket av Persia og resten av kongen av sønnen din, og din og ødela og Ohlkh for ikke å holde ham noe som Klippen kom og ødela avgudet ….

…Når det gjelder dekselet, den som ser at han har fabrikert et deksel til en død person, blir det utstedt fra ham i forhold til det i tilfelle de døde, de gode og belønningen og belønningen. Og hvis dekket er til livets opphold, og det er kjent, så kommer det til søkeren fra den trøbbel og tretthet, og hvis det er ukjent, er det bedre. Og den som ser at han har tatt et dødt skjorta, og hvis han er fra rettferdighetens folk, så jobber han med nøyaktig og merkelig kunnskap, og kanskje skaffet han penger fra en forbudt side, og hvis det er fra folket i korrupsjon, så indikerer det mangelen på hans religion og forvirring over mennesker og den som ser som om han er innpakket i dekket som de døde er pakket inn i hodet og føttene. Det indikerer hans død, og det som ikke var bundet som kroppen av de døde, er det bevis på korrupsjonen av hans sak, og jo mindre skjulet er, er det nærmere omvendelse, og hvis det øker, er det lenger, og den som ser at han skiller dekslene eller skiller dem, så han gjør tjenesten, og den som ser at han søker et lokk, men ikke finner det, dette er ikke Mahmoud. Noen kom til ham med et lekkverk, for han fikk en velsignelse og den som så at han plukket deksler av de døde, han ville være nådig over dem, han ville følge hans vei, og den som så at han tok et dødt lokk, hvis han var fra rettferdighetens folk, da jobbet han med nøyaktig utenlandsk kunnskap, og kanskje han fikk penger fra en forbudt side, og hvis han var fra det korrupte folket, indikerer det hans mangel på gjeld Og forvrenger det på mennesker og den som ser det som om den er innpakket i dekket mens den er innpakket. De døde er bundet til hodet og føttene hans, fordi det indikerer hans død, og det som ikke er bundet som de døde, er et bevis på at hans sak er ødelagt, og jo mindre er skjold er, det er nærmere omvendelse, og hvis det øker, er det lenger og den som ser at han skiller lokkene eller skiller dem, så gjør han tjenesten og den som ser at han søker et lokk, men ikke finner det. Dette er ikke med Mahmoud, og den som ser at en person kom til ham med et deksel, det vil motta en velsignelse, og den som ser at han plukker deksler av de døde, han har nåde for dem….

…Hvis en av stjernene er større enn den andre . Når det gjelder stjernenes fall til jorden eller i havet, eller deres brenning med ild eller fangst av fuglene, er dette en indikasjon på død som forekommer blant mennesker, eller som ble drept i henhold til antall mennesker og få, og dette kan skje i et kjønn uten sex, hvis de faltes kjønn er kjent fra planetene og fra stjernekongen i fanget, eller hvis han gjeter det på himmelen eller snur det i luften , hvis han var verdig sultanen, ville han oppnå det, og han var en hersker over folket, en dommer eller en mufti . Og hvis det var lavere enn det, ville han kanskje vurdere astrologi . Når det gjelder å falle på ham eller på hodet, døde han hvis han var syk . Og hvis han ble løyet av gjeld fra astrologer, eller om han var en tjenestemann, falt stjernene hans og han ble bedt om hva han skyldte . Likeledes, hvis han så kroppen sin, ville han komme tilbake til stjerner . Eller hodet hans, og hvis stjernene var astrologer for ham over folket, nådde de ham og samlet seg for ham, og på samme måte hvis han plukket dem fra jorden eller fra himmelen, ville de nærme seg dem fra ham . Og hvis stjernen faller på den som er fraværende, vil han gi ham det, og hvis han faller på en gravid kvinne, vil hun føde en gutt som heter hederlig, med mindre det er fra de midlertidige stjernene som døtrene til en kiste, dikterne og blomsten, så mesteren er en slave i henhold til omtale av stjernen, dens skjønnhet og essens . Det kan indikere den gravide kvinnens død, hvis det blir bekreftet av et vitne med ham som vitner om døden . Når det gjelder å se planetene om dagen, er dette bevis på skandaler og baktalelse, store ulykker, ulykker og ulykker . Og i henhold til omfanget av visjonen, dens generelle og spesifisitet, og overflod av stjerner og deres falming, nevnte Al-Nabigha Al- Dhubiani en dag med krig : Dens stjerner og solen stiger … heller ikke lyset er lys heller ikke mørket er mørke. Al Sarr . Hvis det ikke har lys, er det en ulykke som forener de edleste av folket . Hvis han ser at han følger stjernene, er han i religionen til Guds sendebud, fred være med ham og hans følgesvenner og med sannheten . Hvis han ser at han stjeler en stjerne fra himmelen, stjeler han noe farlig fra kongen og søker en hederlig mann . Og den som ser at han har blitt en stjerne, han vil bli plaget av ære og prestisje . Og den som så at han hadde tatt en planet, han ville ha en stor hederlig sønn . Hvis han så at han rakte hånden ut mot himmelen og tok stjernene, ville han oppnå autoritet og ære ….

…Når det gjelder tennene i tolkning, er folket i huset og slektskapet, som for de høyere, mennene og de nedre, kvinnene, fangten er herren over folket i hans husstand eller den som passer ham, og den høyre øvre fang ble sagt å være en gutt som tar plassen til faren sin, og den venstre er under ham. Han så noe av skjønnhet og skjønnhet eller mot dem, så han ser at hos den som tilskrev tannen til ham, og den som så at han vokste opp med en side av den som lignet på ham, så har han godt av dem som tilskrives ham fra den nevnte eller den som tar hans plass, og den som ser tennene hans, så er han en mangel på husstanden, og kanskje dette indikerer en økning Al-Hassan og at tennene dine berører er bevis på et argument mellom folket i hans husstand, og avviket mellom tennene indikerer at han brukte penger på å fornekte bekymringene og hvitheten av tennene, deres lengde og perfeksjon, en økning i styrken i ansiktet hans, og den som ser at han vokser en tann mens han har vondt, er skam eller plage, og den som ser at noen trekker tennene, indikerer at han kutter livmoren eller at han bruker pengene sine på å hate ham, og den som ser at tannen hans faller på bakken og møter ham, indikerer at et barn er født til ham. Hvis han ikke fant ham, indikerer det at en av hans slektninger døde, og hvis han ser at tennene hans har avtatt, er dette ikke Mahmoud. Noen av dem sa at tennens litenhet indikerer god og at deres gamle indikerer de gode nyhetene. En lenkefeil Det er i årvåkenhet, det er i tre aspekter: de er, tristhet, konkurs, slektskapsdød eller energisvakhet, og den som ser at alle tennene hans har falt og gått, så er han på fem måter døden av alle hans slektninger og lengden på hans liv og hans penger og hans levebrød og hans religion, og han kan dø, og hvis de faller i fanget på ham eller hans hånd, eller i det som skjer for å bli bevart Ti måter å få penger på, å ha mye av avkom, møte sine slektninger et sted, rive huset hans, betale gjeld, gå penger i renter, passere tjueåtte år av livet og ha levd i en periode på trettito år og en bot på tretti dirham til tretti tusen avhengig av stedet og pengene som går på bekostning og den som tror at han renser tennene i løpet av tidsperioden, dette er ikke Mahmoud. Og den som ser at det ikke er noen tenner i munnen hans, og så har nye spiret, så på tre måter endres ting og et langt liv og hans ledelse i s av hensyn til seg selv og noen av dem sa at han som så at det ikke er noe i munnen hans, men en tann, så indikerer det et år, og hvis han ser mer enn det på mindre enn ti, så et uttrykk for det er et år. En tann på et sted der det ikke er nødvendig å dyrke den, det indikerer noe som ikke er prisverdig, og den som tror at han svelget tennene eller noen av dem, han spiser det som ikke er tillatt for ham med penger…

…Dørene : Dørene åpner er levebrødporten, og døren til huset er dets verdier, så det som skjedde i det er i verdiene til huset . Hvis han ser en liten dør midt i huset sitt, mislikes det ikke, fordi han kommer inn i skamfolket, og han vil gå inn i huset for å forråde sin kone . Betydningen av husdørene faller på kvinner, og hvis de er nye, er de jomfruer, og hvis de ikke er lukkede, er de jomfruelige . Og hvis han ser døren til et hus falle, rive ut, brent eller ødelagt, er det en ulykke for husets verdier . Hvis døren til huset hans er stor eller utvidet og sterk, så er det god stand av verdiene, og hvis han ser at han ber om døren til huset sitt, så finner han den ikke, så er han forvirret om en verdslig sak . Og den som ser at han gikk inn gjennom en port, og hvis han er i krangel, da er han seirende, for Gud allmektig sier : ~ Gå inn døren til dem, og hvis du kommer inn i den, vil du seire .~ Hvis han ser dører som har blitt åpnet fra kjente eller ukjente steder, så åpnes dørene til denne verden for ham med mindre han overgår hans skjebne, og hvis han går utover det, forstyrrer han huset og ødelegger det . Hvis portene er til veien, går det som kommer fra denne verden til fremmede og vanlige mennesker . Og hvis det ble åpnet for et hus i huset, ble det gitt til folket i huset hans . Hvis han ser at døren til huset hans har utvidet seg utover antall dører, så er det innreise av et folk over ham uten tillatelse i en katastrofe, og kanskje bortgangen av døren til huset fra dets beliggenhet var bortgangen av huseieren på hans skapelse og hans forandring av folket i huset hans . Hvis han ser at han gikk ut fra en smal port til en bred port, så er han utgangen fra smal til bred, og de som er i skjeden . Og hvis han ser at huset hans har to dører, så er kona hans korrupt, og hvis han ser to ringer i massen, skylder han en gjeld til seg selv, og hvis han ser at han trakk av dørringen sin, går han inn inn i kjetteri . Og blokkering av døren til huset er en stor ulykke for folket i huset . Terskelen : en kvinne : Det ble fortalt at Ibrahim al-Khalil, må Guds bønner og fred være over ham, sa til sin sønn Ismaels kvinne : Si ham at han ikke er terskelen til døren din, og hun fortalte ham det, så han skilt seg fra henne, og det ble sagt at terskelen er staten, og skjulet er kvinnen, og søylen er hodet til huset og hennes verdier, så han rykket henne opp for verdiene til huset etter herligheten og hennes fravær Fra synet av verdiene, akkurat som fjerningen av kvinnens synder skiller seg . Det ble fortalt at en kvinne kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så i en drøm at den øvre overliggeren på døren min falt på den nedre, og jeg så de to dørene falt, og den ene falt utenfor huset og den andre inne i huset . Han sa til henne : Har du en fraværende mann og sønn? Hun sa ja . Han sa: Når det gjelder fallet av de øvre karmene, vil mannen din komme raskt, og når det gjelder lukkeren som faller utenfor, gifter sønnen seg med en merkelig kvinne . Snart, til ektemannen og sønnen presenterte en merkelig samling ….

…Scabies Den som ser at han har scabies i seg, mens han skraper det, og det ikke er vann eller pus i det, så er han i nød og utmattelse fra sine slektninger . Hvis scabies er på kroppen hans, er skadene i brødrene hans og hans levebrød . Og hvis det er i hans høyre hånd, er det i de levende . Hvis det faller i venstre hånd, er det fra partneren eller broren . Hvis det faller på kinnet hans, er det fra klanen hans . Hvis den bor i livmoren hans, er det fra hans penger og barn . Hvis det er vann i skorpen, så rammer det penger med smerte og arbeidskraft, og hvis det blir riper og skadet, er det penger med sauer, og hvis det har puss eller pus, så rammer det like mye som de voksende pengene . Og det ble sagt : Skabb og kløe er bekymringer, og autoriteten til et folk som har fornærmet ham, vil skade ham . Og den som ser ham som skabb, så indikerer han venstre og rikdom til høyre for de fattige, og hos de rike indikerer han presidentskapet . Det er bedre for en person å se at det er han som ble rammet av skabb, spedalskhet, pustulering eller kopper, og hvis han ser det hos andre, indikerer det sorg og mangel hos den som har synet, og hvis han ser det i sin besittelse, da er han ikke egnet til tjenesten sin, og hvis han er hans sønn, så adlyder han ikke sønnen i samleie, selv om det er hans kone, dette indikerer at alt hun gjør er stygt . Hvis han så skabb i nakken, er han i gjeld…

…Gropene : et tegn på bedrag, bedrag, garn, rollen til utroskap, fengsler, restriksjoner, observatorier og lignende, og opprinnelsen til det er det som graves for åger i dem for å jakte hvis de faller inn i dem, og begravet kan indikere en gravid, gravid mor, barnepiken, fordi maten til barnet i mors liv blir lagret som mat på søppelfyllingen. Det ledsages av noe etter noe, til det er tomt eller dispensert med noe annet . Kanskje det ukjente betydde bredden på maten som fant sted mens utgravningene foregikk i den, fordi den var en grop, og den som så et begravd land, kollapset eller kollapset, hvis moren hans var syk, omkom hun, og hvis han hadde en gravid kvinne, ville hun bli frelst og graven hennes ble gravlagt, fordi graviden til den gravide kvinnen er åpen, med mindre det er det som bekrefter hennes død i synet. Da ville det begrave henne . Hvis ikke noe av det, se . Hvis han hadde mat i den mens han var våken, solgte han den, og skitt og søppel som du helte i den, erstattet den, og det er prisen . Og hvis han ser sin spesielle mat som avskum eller skitt, er prisen billig og pengene hans er borte i den, og hvis han ikke har mat i den, og han ser den fylt med skitt eller skitt, så fyller han den med mat når den er tillatt . Og hvis hun var full av mat, ble kona hennes gravid hvis han var fattig eller moren . Hvis søppelfyllingen er ukjent i en moske eller en duk, eller den må ha en gruppe mennesker, og det er mat i den mens den er mangelfull, vil prisen bli redusert i området i den grad fyllingen mangler . Og hvis det renner over og flyter og folk skiller seg fra det og ikke mangler det, er prisen billig og maten er rikelig . Og hvis han så en ild som falt i maten, var det i maten som inneholdt en høy pris, eller en ulykke fra sultanen i vidstrakte omgivelser, eller gresshopper eller en stein i dekarene . Hvis han ser dadler eller sukker i maten hennes, går prisen opp og kjønnet hun har i maten er overdrevet, i henhold til mengden søthet den inneholder hos få og mange . Hvis det er som halvparten av maten hennes, så er den i halvparten, ellers for dette beløpet . Når det gjelder den som faller i en søppelfylling eller en ukjent grop, er det ifølge ovennevnte ansett at et fall i en brønn anses ….

…Regn : indikerer Guds nåde, religion, lettelse og hjelp, kunnskap, Koranen og visdom, fordi vann er skapelsens liv og jordens godhet, og med tapet ødeleggelse av mennesker og storfe og korrupsjon av saken på land og sjø, så hva med om vannet er melk, honning eller fett . Det indikerer fruktbarhet, velstand, billige priser og rikdom . Fordi han er grunnen til alt dette, og han dukker opp, og hvordan, hvis det er hvete, bygg, olje, dadler, rosiner eller støv uten støv, og så videre, som indikerer penger og levebrød, og det kan indikere trenger å komme ned fra himmelen som gresshopper, hagl eller vind, spesielt hvis det er i den, ild eller vann var varmt, for Gud, ære være ham, uttrykte i sin bok hva han hadde åpenbart for nasjonene i sin pine med regn, slik som den Allmektige sa : ~Og vi regnet over dem, så regnet for de advarende .~ Og kanskje indikert av sedisjon og blod som utgis, spesielt hvis vannet var blod . Og kanskje er sykdommene og sykdommene indikert av kopper og tegningen, hvis den ikke er på sin tid og mens den er skadelig for kulden og dens gode poeng, og alt som skader jorden og dens vegetasjon fra den, er skadelig for kroppene som også ble skapt av det og vokste i det, så hva om regnet var spesielt i et ukjent hus, landsby eller lokalitet, og kanskje det tydet på Sultanens plage og pine, som motstandere og ordrer, spesielt hvis det var regner med liv og så videre . Blant bevis for plager, og kanskje bevis for medisin, fornuft, forebygging og ferie for reisende, håndverkere og alle som jobber under åpen himmel, fordi Gud den allmektige sier : ~ Hvis det er skade i deg av regn .~ Den som så offentlig regn i landet, hvis folket hadde dårlig fruktbarhet, var prisen billig, enten med regn slik han så det, eller for godhet, eller skip som tilbød mat . Og hvis de var i undertrykkelse, plager og sykdom, så la det forsvinne fra dem hvis regnet var gunstig på den tiden, og hvis det var skadelig eller det var en stein eller ild i det, og multipliser det de er i, og frekvens med dem i henhold til styrken og svakheten i regnet . Hvis det sprøytet, er saken lett . Og den som ser seg selv i regn eller fanget under et tak eller en vegg, så beordrer han skade gjennom tale og skade . Og enten slo han så mye som regnet slo ham, eller han ble truffet av en drenering hvis han var syk, eller det var hans tid, eller stedet var hans sted . Når det gjelder det som er forbudt under muren, er han enten fraværende fra arbeidet eller fra reisen eller på grunn av sykdommen eller årsaken til fattigdommen, eller han blir fengslet i fengsel i henhold til det som er avledet i hvert aspekt av det i sted der han så seg selv, og med en økning i synet, og hva som er i hans våkenhet, med mindre han har vasket i regnet fra urenhet eller renselse fra det til bønn, eller vasket ansiktet med vannet, så hans syn er riktig, eller han ble vasket med urenhet som var på kroppen eller klærne, hvis han var en vantro, ble han muslim, og hvis han var en innovatør eller en synder, angret han, og hvis han var fattig, beriket Gud ham, og hvis han håpet Et behov hos sultanen eller noen som ham etterfulgte ham, og han tillot ham det han måtte trenge . Og enhver art er ønskelig for sin art, for han er prisverdig, og hver type som hater sin art, er hatet . Og Ibn Sirin sa : Det er ingen lettelse i Guds allmektige bok, hvis navnet på regn kommer, er det uklarhet, som den allmektige sa : ~Og vi regnet over dem med regn .~ Og han sa : ~ Og vi dusjet steiner på dem .~ Hvis det ikke heter Faraj, regner allmennheten, for verset : ~ og vi gikk ned fra himmelen, velsignet vann ~ , og sa noen av dem : regn viser en kamele av kameler, og campingvognens kameler viser regn . Og det generelle regnet er absurd, og hvis han ser at himmelen har regnet sverd, blir folk plaget av argumenter og krangler, og hvis det regner vannmeloner, blir de syke, og hvis det regner uten skyer, benekter han ikke det , fordi regnet faller ned fra himmelen . Og det ble sagt at han var en lettelse fra et sted der det ikke er noe håp, og et levebrød fra et sted som ikke teller . Ordet regn og vann som faller og lignende, er mer korrekt i tolkningen enn ordet regn ….

…Luft : kanskje angitt med navnet hans . Den som ser seg selv i ham stående, sitte eller søke, da er han på innfall av sin religion, eller i bedrag i sin verden, og sin ånd å vandre der hans arbeid i luften eller i en tilstand av våkenhet, og hans håper, hvis han er i sin kjetteri, så er han hans kjetter, og hvis han er en utro autoritet, så vil hans gjeld bli ødelagt med ham, ellers vil han frykte for sin sjel med ham, og hvis han er i sjøskipet , han er redd for skade . Og hvis han var på reise, fikk han frykt . Og hvis han er syk, presiderer han fortapelse, og hvis han faller fra sitt sted, vil han bli skadet i sin tilstand og falle i hans gjerninger, fordi Gud den allmektige sier : “ Eller vinden blåser på et knust sted. ” Hvis han dør i spontanabort, er dette den høyeste oppnåelsen av målet som den som dør, kjetteri eller dreper eller så . Og når det gjelder luften for å bygge en struktur, eller for å slå en planke i den, eller for å installere et dyr eller et hjul i den, og hvis en syk person døde, eller med ham, døde en pasient, og det er hans kiste og grav , hvis det var grønt, var han martyr, og hvis han så det som en hersker eller hersker, er han isolert fra sitt arbeid Eller mistet han makten sin ved død eller liv, og hvis han så at han som hadde ekteskapskontrakt eller bygget sin familie, så blir han lurt med henne, og uten sikkerhet fra henne, og hvis han ser at hvem som er i sjøen, hans skip er skadet, eller hans fiende blir tatt til fange, eller noen overvåker fortapelsen. De to tingene . Dette kan indikere en korrupt handling som han gjorde uten kunnskap eller Sunnah, hvis han ikke bygde den på et fundament, og heller ikke hans telt eller pensjon var basert på en beslutning . Når det gjelder å fly i luften, indikerer det reise i sjøen eller på land . Hvis det var med en vinge, så er det sterkere for eieren, og det er trygt for ham og mer tydelig, da kan vingen hans være penger han tar opp, en hersker som reiser i armene og under hans vinge . Det samme gjelder svømming i luften, og det kan også indikere om den er uten vinge, å lure hva som kommer inn i form av jihad, beregning eller reise annet enn reisetidspunktet, på land eller sjø, og den som ser at han flyr tilfeldig på himmelen, han reiste langt unna eller fikk ære . Når det gjelder hoppet, indikerer det overføringen fra det som er i det til andre, enten fra marked til annet, fra hus til lokalitet, eller fra arbeid til annet, i henhold til omfanget av de to stedene. Hvis han hopper fra moske til marked, vil han foretrekke verden fremover, og hvis det er fra marked til marked En moske, i motsetning til det, og å fly i luften kan stige til de som mangedobler ambisjoner og håp, og blir et rør . Fra sted til sted, forvandlet fra stat til stat . Det fjerne hoppet er en lang reise, så hvis hoppet hans avhenger av en pinne, stoler han på en sterk mann . Når det gjelder luftens farger, hvis den søkendes øyne ble svarte til han ikke så himmelen, så hvis hans syn var den mørkeste mellom ham og hodene over ham, så hvis han ikke tildelte ham til et hode, øynene hans ble blindet og blikket ble blokkert av veiledningens lys, og hvis synet var av verden og de gråt i en drøm eller gråt eller de bønnfaller, med intensitet som faller ned på dem så mye som mørket, enten lidelse eller dysterhet eller ujevnhet og ujevnhet . Det samme gjelder rødhet, og araberne sier tørrhetsåret : et støvete år, for støvet å stige til meg fra tørrhetsgraden, så luften er i øynene til de sultne, og han forestiller seg at det er røyk i det, så hvordan hvis den som mørker luften fra den er røyk, så er det en plage fra ufrukthet eller noe annet, og når det gjelder tåke, er det forvirring og oppvigling Folk blir overveldet av forvirring ….

…Muren: Den som ser i en drøm at han står på en vegg eller kjører på den, så er muren en ugjennomtrengelig mann som har gjeld og har penger og er i stand til å måle bredden, tettheten og høyden på vegg . Hvis en mann ser at muren hans har falt, blir den en skatt . Og den som ser at det har falt en mur på den, har begått mange synder og forhastet sin straff . Og den som ser skolemurer, han er en stor lærd og imam, så hvis han fornyer dem, vil hans følgesvenner og soldater fornyes og deres første tilstand i staten vil komme tilbake . Hvis han ser at han er festet til en vegg, er han til ære for at den fjernes så mye som han er i stand til å feste den til den, og det blir sagt : Snarere er det knyttet til en tynn mann . Hvis han reiser en mur og kaster den av, vil han frafalle en mann fra levebrødet, ellers vil han bli ødelagt eller drept, og hvis han banker på muren, vil dens eier dø i nød . Det ble sagt : Muren er en mann med dominerende autoritet . Og bymuren raser på menn, en mektig hersker eller en mektig hersker som holdt pengene sine. Hvis han spretter fra en vegg eller stoler på en pinne, blir han fra en troende mann til en hykler, eller han overlater råd fra en troende med råd fra en hykler . Og den som ser på en vegg og ser sitt eksempel i den, han skal dø . Og den som faller fra en mur, har falt ut av hans tilstand eller av håp . Og den som ser det som om han sitter på en vegg med et gullarmbånd i hånden, da vil han oppnå høyhet eller ære, rikdom og ære . Å se en vegg i en drøm indikerer kunnskap og veiledning, å se de onde, dømmekraft eller splittelse mellom venner . Og den som så veggen, falt i huset, eieren av huset ble syk . Og hvis veggen faller utenfor huset, er det hans død . Og hvis han var på reise, kom han fra reisen . Og den som ser en vegg som er fornyet på plass, det er ved inngifte . Den som bygger en gjørmevegg, vil gjøre en rettferdig gjerning, og bygningen vil ikke få skryt av lønn og gips . Hvis veggen er splittet på plass, er det en økning i fengsel der ….

…Og den som ser at han har bøyd hendene eller føttene, da pryder han husstanden og slektningene sine, og kanskje var det korrupsjon i religionen, og det ble sagt at han dekker saker som er relatert til familien sin, og hvis det ikke er hans ting, da vil det skje at de er syke og så snart finner lettelse, og hvis hennaen er i skjegget, blir den tolket på tre aspekter, skjul av gjerninger og lydighet, som dekker fattigdom fra mennesker, alderdom, verdighet, vergemål jihad for Guds skyld, og hvis hun er en kvinne, så er hun et bedragersk triks, og det ble sagt at hun har interesse av sin manns saker, og hvis det er noe annet enn henna han hater i Sharia, der er ikke bra i det bortsett fra bruder, og det ble sagt at Det er heller ikke Mahmoud, fordi det er en slags glede ….

…Når det gjelder fingrene, sa Ibn Sirin at de fem fingrene på høyre hånd indikerer de fem daglige bønnene. Når det gjelder fingrene på venstre hånd, tolkes de av brorens barn. Hvis han ser et pynt eller en sheena på fingrene på høyre hånd, så uttrykker han det i de fem bønnene. På samme måte, hvis han ser i fingrene på venstre hånd, indikerer hans tolkning hos brorens barn og ser fingrene på de to benene pynt og tingenes retthet, og den som ser at de er pyntet eller vanæret, så hans tolkning av det, og hvis han i fingrene ser en skjevhet, enten i hendene eller føttene, så er det en refleksjon, og dette er ikke med Mahmoud, og den som ser at han fletter sammen fingrene, dette er vanskelig og fattig, og den som ser at han knekker fingrene, indikerer det forekomsten av stygge ord mellom slektningene. Knusing av fingrene ble sagt å være en hån og kanskje gjøre det han ikke burde…

…Den som ser at han ble slått med en pisk uten å binde hendene og føttene, enten det kom blod ut av ham eller ikke, det er forbudt å få penger, spesielt hvis kroppen hans var flekket med blod, og hvis julingen hadde en effekt på hans kroppen, så ville han tjene på alle så mye som den fordelen, spesielt hvis han visste at han slo ….

…Sko Hvis du ser skoene dine skitne og slitte, forutsier dette at din unnlatelse av å svare på kritikken som er rettet mot deg, vil få fiender til å formere seg på deg . Hvis du drømte om at skoene dine var malt i svart, betyr dette en forbedring av tilstanden din og en viktig begivenhet som vil gi glede og tilfredshet i hjertet ditt . Hvis du ser nye sko i en drøm, betyr dette endringer som vil være til din fordel . Hvis skoene legger press på føttene og gir vondt, vil du være utsatt for hån mot dine irriterende venner . Hvis du ser skolissene dine løse, forutsier dette problemer, tap og helseproblemer . Hvis du mister skoene, betyr dette strid, oppgivelse og skilsmisse . Hvis du i en drøm ser at skoene dine ble stjålet om natten og du forblir med et par sokker, betyr dette at du vil lide tap, men du vil tjene penger på annen virksomhet . Hvis en jente ser at skoene ser vakre ut mens de er på beina, bør hun være forsiktig så hun ikke blir kjent med flere fremmede eller inngår relasjoner med dem ….

…Fly er en reise i en drøm, og hvis den er på baksiden, så er det en reise i komfort . Å fly for ikke-reisende er inaktiv . Og den som flyr fra overflate til overflate, går fra en tynn mann til en tynn mann . Og hvis en kvinne ser at hun har blitt fra sitt hjem til en mann hun kjenner, så vil hun gifte seg med den mannen . Og den som flyr fra et hus som han kjenner til et hus som han ikke kjenner, skal dø, for det er det hinsidige . Hvis fangen flyr i søvnen, blir han løslatt fra fengselet, og hvis kongen ser at han har fløyet, blir han løslatt . Og det ble sagt : Hvis fly er vellykket, så er det reise . Og den som fløy med fuglen i søvne, han ville følge fremmede . Og den som var en forfengelighet og så at han fløy, så er synet hans ugyldig .. og den som går foran en person, fløy og går foran ham, han vil beseire ham . Og den som ser at han har fløyet over et fjell, han vil få herredømme og overmanne konger i det uten utmattelse . Og den som så at han fløy og var egnet for sultanen, han fikk det, og hvis han falt på noe, ville han eie den tingen, ellers ville han ha en feil i sin religion . Og den som ser at han har forsvunnet til himmelen og ikke har kommet tilbake, han skal dø . Og den som flyr fra hjemmet sitt til et ukjent hus, han flytter fra hjemmet til graven, og hvis han flyr i luften, vil han bli syk til han er nær døden . Den som fløy fra bunn til topp uten ving, vant et ønske . Og den som så at han fløy flatt, hans saker ville bli avgjort uten tretthet . Og den som ser at han flyr og har to vinger, så er han et godt bevis for alle mennesker, og hvis han er en slave, indikerer han sin frigjøring, og hvis han er fattig, blir han rik . Og den som så at han fløy med sitt ønske og sin vilje, dette indikerer mye godt . Hvis han ser at han flyr og forlater huset, indikerer han at han er død . Og den som så at han fløy, han kunne ikke, eller at han fløy med hodet slaktet på bakken og føttene i luften, noe som indikerer mye ondskap som han ville bli utsatt for . Hvis pasienten ser at han flyr, indikerer han at han er død . Og den som så at han fløy i en båre, indikerte en alvorlig sykdom som han ville bli utsatt for . Og den som ser at han flyr mellom himmelen og jorden, han vil komme med mange ønsker . Kanskje søket etter kunnskap eller utroskap . Og å fly indikerer flyging og pessimisme . Og hvis han flyr med en vinge, vil han reise med ære og kraft . Hvis han var uten vinge, ville han reise hardt, spesielt hvis han fløy fra et godt sted og landet på et dårlig sted, og hvis han fløy fra et sted som var tillatt og landet på det som er bedre enn han var det motsatte ….

…Og den som ser vår profet Muhammad og var bekymret, han vil bli løslatt, eller en fange blir løslatt fra fengselet sitt, og hvis han er i høye priser, så vil han bli løslatt, selv om han ble urett, seier, eller han er redd for sikkerhet . Og hans visjon er et gledelig budskap for den som søker det gode resultatet i hans religion og verden . Hvis han ser ham komme til ham, eller overlate ham til ham i sin bønn, gi ham noe godt eller kle ham på en anstendig måte, og hvis han er en lærd som har gjort det han vet, og hvis han er en tilbeder som har nådd hjemmene til verdige mennesker, og hvis han er en synd, omvender han seg, og hvis han er en vantro, blir han veiledet, fordi Gud den allmektige sier : ( Så tro på Gud og hans sendebud. Den analfabeter profeten ). Profetens visjon indikerer å vise argumenter, artighetens sannhet og oppfylle løftet, og kanskje fiendskap, misunnelse og hat skjedde fra hans familie og slektninger, og kanskje hans familie skiltes og flyttet fra hjemlandet til andre, og kanskje den foreldreløse fra foreldrene hans fanget ham . Hans syn kan indikere visning av verdigheter, fordi fawnen hilste på ham, og kamel kysset føttene hans, og han tok ham til himmelen, og armen snakket til ham, og trærne gikk til ham . Hvis seeren var en av kolinene som behandler øynene, nådde han et stort beløp i sin fremstilling, for på ham være fred, svaret fra Qatadas øye . Og hvis folk er utmattet av tørst, indikerer dette nedstigningen av regn fordi Gud velsigner ham og gir ham fred kilden med vann mellom fingrene . Og hvis en kvinne så ham som hadde oppnådd stor rang, god berømmelse, kyskhet og ærlighet, og kanskje hun var rammet av ulykker og fødte gode avkom, selv om hun hadde penger hun brukte på å adlyde Gud den allmektige . Å se ham fred være med ham indikerer tålmodighet mot å skade . Kanskje hans visjon antydet de troendes seier og de vantroes ødeleggelse, og hvis en skyldner så ham, ble gjelden hans brukt, og hvis han så ham, ble en pasient helbredet av den allmektige Gud. Han pleier å være kjetteri, og hvis han besøkte graven hans, slo han mye penger, og hvis han så at han var sønn av sendebudet, fred være med ham, indikerte han at hans tro var ryddet og sikker . Og den som så at han ble forvandlet til sitt bilde, fred være med ham og var en student av kongen, han skaffet ham og landet var knyttet til ham, og hvis han var i ydmykhet av Gud den allmektige, og hvis han søkte kunnskap, han oppnådde den, og hvis han var fattig, eller celibat, giftet han seg eller var på et sted hvor han ble slått, så lever han med sin velsignelse, og den som så ham, fred være med ham. og hans menn . Hvis hun ser ham gravid eller mannen hennes ser ham, er sannheten ord . Og den som ser ham godt, er en økning i søkerens religion, og den som ser sitt svarte skjegg, vil få glede og fruktbarhet . Og hvis han ser nakken tykkere, så er Imam Hafez for tilliten til muslimene, og den som ser ham, fred være med ham, i en militærleir med våpen på seg mens han ler, så skal den muslimske hæren bli beseiret . Hvis han ser at han, fred være med ham, kammer hodet og skjegget, indikerer han at de er borte . Og den som ser ham lage et brorskap blant ledsagerne, han vil motta kunnskap og rettsvitenskap . Og den som så graven hans, fred være med ham, og han var en handelsmann som hadde fortjeneste i sin handel . Hvis han ser at han er profetens far om fred, så er hans religion ødelagt og hans sikkerhet svekket . Hvis han ser en av konene til profeten, fred være med ham, som er hans mor, øker hans tro . Hvis han ser at han går etter profeten, fred være med ham, så følger han Sunnah . Og den som ser at han spiser alene, den som søker, forbyr væsken og gir ikke almisse . Og hvis han ser profeten, fred være med ham uten sko, så forsømmer han bønnen med menigheten, og den som ser ham ha på seg usynligheten, han befaler ham å streve for Guds allmektiges skyld . Og den som ser blodet sitt blandet med profetens blod, fred være med ham, han vil gifte seg med ære . Hvis profeten ga ham noe som er ønskelig, som vått og kjære, så ville han huske Koranen utenat og få kunnskap like mye som han ga den . Og den som ser profeten, fred være med ham, i bildet av en høy ung mann, det vil være strid og drap blant mennesker. Hvis han ser ham mens han er en gammel sjeik, så er folket sunt, og hvis han ser ham som hvit, omvender han seg til den allmektige Gud og forbedrer hans gjerninger . Og den som ser ham formane ham eller krangle med ham, dette er en kjetteri som han har ført til i religionen ….

…Den som i en drøm så at han hadde et sår på kroppen, det ville være penger for ham . Hvis han ble skadet på høyre hånd, er det penger som gagner ham fra et mannlig slektskap som han har, og hvis han ble skadet i venstre hånd, er det penger som drar fordel av et forhold han har fra kvinner . Hvis det er et sår på venstre ben, så er pengene hans fra pløying og planting, og hvis han blir såret på hælen, er det penger som kommer til ham fra sønnen . Hvis han har et sår og det strømmer blod fra ham, har han en gjeld, og han bruker vanskeligheter på det . Og den som ser at kroppen hans har myke sår som det strømmer blod fra, da er det skadelig for eieren i penger og tale . Han ble slått i hodet og hadde penger å beholde . Og hvis han så at han var såret og ikke utgyt blod, så har han oversett en dyd som kommer til ham . Og den som blir såret og søl blod fra ham, da vil han ha penger, og effekten av ham blir tydelig . Og hvis han så sultanen som om han hadde blitt såret i hodet, ville han se jevnaldrenes død . Hvis beinet hans blir brutt, vil hæren hans bli beseiret og hans ledelse svak . Hvis han ble såret i venstre hånd, ville soldatene doblet seg . Hvis han ble skadet på høyre hånd, ville det som var på hans hånd være dobbelt . Hvis han ble såret i magen, ville pengene i safe hans doblet seg . Og hvis et sår i låret hans formerte seg, ville klanen hans formere seg, og hvis et sår i bena hans ville doble livet hans . Hvis han ble såret på føttene, ville han doble sin standhaftighet i sitt rike . Hvis en mann skader ham, kutter av organene og deler dem, har den som slår myndighet over den som er slått med høyre tunge . Hvis han ble såret og kom ut av den skadede med blod, synder den som slo ham, og den som ble slått vil bli belønnet for ham. Hvis han flekker den med blodet sitt, vil han motta synd og penger som er forbudt i den grad han flekker blodet . Og den som ser at han har såret en vantro, så har han kontroll over en fiende som har tilsynelatende fiendskap, og sier sannheten i ham, og skaffer fra ham penger like mye som blod, og at den ikke-troendes blod for den troende er tillatt . Og hvis han så en person såret ham, og det ikke kom noe blod ut av ham, så sier han i al-Majrouh med sanne ord, han vil ikke ha svar . Hvis han så at han var såret, og det kom blod ut av ham, så støtter han ham med det man tror . Og den som ser at han blir såret med en kniv eller noe jern, så kommer hans korrupsjon til syne, og det er ikke noe godt i ham . Og den som ser at noen deler av kroppen hans har kirurgi, så er uttrykket i det for organet der operasjonen skal finne sted, og hvis det er i brystet eller i hjertet, er det i ungdommen, og unge kvinner indikerer kjærlighet, og hos eldre og eldre indikerer det sorg . Og hvis det er på tommelen på høyre hånd, indikerer det en gjeld han kjører på, og et instrument å skrive på . Og den som ser at en engel av englene har såret ham med sverdet i magen, som om han hadde dødd, han vil lide sår og sår, og så vil han bli kurert av dem . Og den som så at han var såret i nakken, ville få penger på siden av hælen ….

…Dirhams : En hestes dirham er en religion, kunnskap og oppfyllelse av et behov eller en bønn, og det rene er minimum av den visjonære og hans behandling hver søndag for lojalitet og overlevelse av inntjening og tillit . Al-Sahih og dens forvirring på en mann som hører ordene til det sanne . Og antallet deres er antall rettferdighetshandlinger fordi det står skrevet på den, det er ingen gud annet enn Gud og Muhammad er Guds sendebud, og gjerningene fullføres ikke uten minnet om den allmektige Gud . Hvis en person ser det, vil saken om religion og verden bli oppfylt for ham. Hvis han ser med seg et bredt og vakkert kapittel, så er det en religion, og hvis han er en av barna i denne verden, vil han motta en vid verden og et godt levebrød . Og hvis en gravid kvinne fødte en god gutt . Og de mange dirhamene hvis han er plaget med et vitnesbyrd, er mye bedre enn glede og glede, og hvis han ser at han har en god og sunn dirham på en person, har han et rett sertifikat, og hvis han ber ham om det, så ber han ham om et vitnesbyrd, så hans retur er et vitnesbyrd om sannhet og helse. Vel, han råder uvitende mennesker og godtar ham ikke . De oppblåste dirhamene er bedrag, løgner, uenighet og svik i å leve, eller å begå store synder der det ikke er noen inskripsjon i ord som ikke inneholder fromhet . Og som ble inngravert av Tyrus, kjetteri i religion og umoral, og den avbrutte rivaliseringen opphører ikke, og det ble sagt at artikkelen er avskåret . Å ta det er bedre enn å betale det fordi de betalte det. Hvis han stjeler en dirham og gir den i veldedighet, forteller han det han ikke kan høre . Hvis han ser ti dirham med seg, så blir fem hans mangel på penger, og hvis han ser fem, blir det ti, og dobler pengene hans . Noen av dem sa at dirhamene i visjonen er bevis på ondskap, og alt som var forseglet med skinnen, og dirhamene ble sagt å indikere hyppige ord om edle ting, og dirhamene ble sagt ord og argumenter hvis de var fremtredende, og Hvis dirhamene ble gitt i en bunt eller pose, ble de i hemmelighet avsatt . Kanskje en dirham var barn, og pengene var dårlige og vanskelige, og hest dirham var gode ord, og de dårlige dirhamene var dårlige ord. Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde to dinarer i den, så jeg ba om dem, og han sa : Se, jeg har mistet noe fra bøkene dine . Sa han, og jeg så om jeg hadde mistet to argumenter . Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : Jeg så som om jeg hadde slått tjuefire dinarer, som ble talt for dem alle, og jeg fant bare fire av dem . Han sa : Du ber alene og savner menighetene . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde truffet en dirham som en kasrawi, så han sa : Du vil få godt, men han rørte ikke ved det før han hadde gagn av ham . Så kom en annen og sa : Jeg så som om jeg hadde skutt en arabisk dirham . Han fortalte ham at du slår . Så det ble vist for ham at han hadde slått hundre knop . Det ble sagt til Ibn Sirin Hvordan vet du det? Han sa : Kasrawi har en konge og en krone på seg, og araberen må slå denne dirhamen . Og en annen kom og sa : Jeg så som om jeg traff dirham . Han sa: Føler du deg? Han sa ja . Og han så en mann som om han hadde lagt en dirham under foten hans, så han fortalte om synene sine ved en kryssing . Han sa: ~ Du er – du vil vende deg bort fra gjeld .~ Personen i visjonen var livredd og reiste seg, og han hadde til hensikt at jihad skulle overgi sin religion. Da de to gruppene så de vantroes familie, ble han truffet av kvaler til han falt fra sin religion, og beviset for hans frafall er hans tråkk på navnet på den allmektige Gud . En annen mann kom og sa : Det er som om jeg trampet profetens ansikt, må Guds bønner og fred være over ham, med føttene mine . Ibn Sirin sa til ham : ~ Bit i går og frykt deg i benet ditt?~ Han sa ja . Han sa, ta den av . Så han tok det av, og det falt en diram fra ham, på hvilken Guds navn og navnet på Guds sendebud ….

…Noen konger var urettferdige mektige, og han så en mann av denne rettferdige kongens stygghet, Herre og hans ansikt på anusen, og han stoppet opp og kuttet av hendene og føttene, og hørte Thalia lese : ~ Har du ikke sett hvordan din Herre gjorde Aad? . Iram of the Pillars . ~ Han fortalte om synet sitt ved en overfart, og han sa : Kongen skal omkomme, akkurat som familien din kommer tilbake . Etter tjue dager var hans eiendom og penger borte, og Gud den allmektige ødela det, og folk opphørte hans ondskap ….

…Hvis du drømmer om at du befinner deg i tung forlegenhet, betyr dette tap av handel, elendig husholdningspåvirkning og krangel mellom familier . Hvis du blir kald og sulten, vil du bli tvunget til å ta en lang reise for å løse en plagsom sak . Hvis du drømte om å se skoger fulle av grønne blader, betyr dette suksess og lykke . Denne drømmen forutsier berømmelse og stor evaluering fra massene . En jente forteller den neste drømmen og hvordan den ble oppfylt . Han sier : ~ Jeg var i en veldig forlegenhet som om jeg var sammensatt av kokosnøttrær med røde og gule frukter som vokste dem . Landet var dekket av blader visnet og jeg kunne høre henne Takchkh under føttene mine, og jeg vandret her og der tapt . Neste ettermiddag mottok jeg et telegram som kunngjør nyheten om dødsfallet til en fetter Aziz ….

…Og den som ser at han gikk på sjøen og føttene ikke ble våte, da vil han bli frelst fra helvetes ild og være en reformator i denne verden ….

…Hånden er i en drøm mannens velvilje, ryggen og støtten . Den som ser at hans hånd er lang og sterk, og at han er en hersker, da vil han seire med sine fiender og kraften til sine medhjelpere og sine hallikere . Og den som ser at hendene hans er spredt, er en sjenerøs mann som bruker alt det han har . Og den som ser at han går på hendene, da er han avhengig av noe han ber om på sin bror, sønn eller partner . Og hvis han ser at hans høyre hånd er laget av gull, vil hans inntjening og undertrykkelse være borte . Hvis han ser at hans venstre hånd er hans ord, benekter brødrene ham eller hans kone eller partner fornekter ham . Og hvis han så at hånden hans førte den under armhulen og deretter tok den ut, og den hadde et lys, og han var en student av kunnskap som vant en ledelse i sin kunnskap, selv om han var en handelsmann som vant et presidentskap og en hann . Hvis det kommer vann ut av hånden, vil han få penger . Og hendene angir rang og de to sønnene og staten, og de indikerer de gode gjerningene til den som tar og gir med hendene . Høyre hånd indikerer en sønn, far, venn eller den som tar riktig sted for deg . Og venstre hånd betegner kvinnen, moren, søsteren, datteren og slavejenta . Hvis han ser at han har mistet en av hendene, indikerer det at han har mistet noen av menneskene som denne hånden pekte på . Og den som ser hånden avskåret, indikerer at broren, vennen eller skribenten døde, eller at intimiteten mellom dem har falt . Og den som ser en lengde i hånden, han vil være for lang for folk . Med takk, nåde, raushet og raushet . Og den som ser en hersker som kutter av hender og føtter uten kontrovers, da omvender han seg . Og den som ser at han ikke har noen hånd, så er han en elsker . Og den som så fra guvernørene at hans hender og føtter var avskåret . Det er isolert . Og den som så at hendene hans var sammenbundet, antydet at han var gjerrig . Og den som så at han gikk på hendene, han brukte dem til pensjonen . Og den som ser at han skjærer hendene med en kniv, han vil undre seg over noe, for Gud allmektig sier : ( Da de så ham, fikk de ham til å vokse opp og kutte i hendene .) Og den som så at hans ed var lammet, hans levebrødet ville opphøre, ellers begikk han en alvorlig synd . Og den som ser at hånden hans blir gull, indikerer at det som er i hans hånd har gått . Og den som ser at hans hånd er blitt en profets hånd, så leder den allmektige Gud et folk på hendene og driver godhet og velsignelse til ham . Og hvis han så at han hadde skåret hånden i en skål med blod, ville han være i fare for oppvigling . Og den som ser at han spiser hånden eller deler av den, så gjør han noe han angrer på, eller det er urettferdig, fordi Gud den allmektige sier : (Og den dagen undertrykkeren biter på hendene ). Hånden gravert med henna er en ydmykelse, et behov eller en nødvendighet . Og den som ser at hans ed blir avskåret, han vil sverge en umoralsk ed, og det kan tyde på tyveri, og den som har hendene og føttene avskåret, han vil dø, og kanskje fengsel, begrensning eller alvorlig sykdom, og det kan være fattigdom eller trenger . Og den som har en hånd så lenge at den har blitt som et spyd, da er han urettferdig, han utfordrer folks ære . Og den som har fått hånden avskåret, han er fraværende i sin familie, eller han vender seg bort fra sitt arbeid, eller blir avskåret fra livmoren, og han kan stoppe incest og synd . Det rare er at hvis han så at hånden hans var avskåret og blod strømmet ut av det, traff han penger og vendte tilbake til landet sitt . Og den som ser at hendene er løftet, da er han fattig av penger eller mangel på penger fra en sønn eller bror eller kunnskap eller nyheter, og hånden indikerer bransjen som er utstedt av dem, løftet om troskap og pakt . Kanskje å miste en hånd indikerer behovet for spørsmålet . Og kanskje en god hånd indikerte seier over fiendene . Den som så at han ristet på hendene, antydet et tomrom for arbeid og boikott . Rikdommen i hånden er bevis på korrupsjon av religion . Og den som har mistet hendene og er et av folket til lydighet, hans tillit til Gud den allmektige er god . Og hvis hendene økte, indikerte han sin grådighet for verden og sin interesse i å vinne den . Og den som har hånden på syv, savner bønnen og følger ønsket . Og den som blir venstrehendt, det er fordel og levebrød, for etter vanskeligheter er det lett . Se også håndflaten ….

…Al-Baker : Eieren av ord og opprør i sitt levebrød, og alt utførelse som er berørt av ild er snakk og krangel . Og det ble sagt at bakeren Sultan Adel, den som i sin drøm så at han var en baker, ble velsignet med godhet, fruktbarhet og rikdom, hvis han så at han bakte en apostrof, ville han ha et godt liv og han viste mennesker en måte de drar nytte av rikdom og rikdom på . Hvis han ser som om han kjøpte brød fra en baker uten å se prisen, er han plaget med et godt liv i glede og en donasjon for gitt . Hvis han ser ut som om bakeren tok en pris fra ham, snakker han om behov . Og den som ser seg selv som en baker som baker og selger brød til vanlige mennesker med ødelagte dirham, så bringer han folk sammen i korrupsjon, og bakeren, og hvis folk sier at han er en rettferdig autoritet, har han en dårlig moral, fordi ild er opprinnelsen til hans arbeid, og ild er en ondsinnet kraft, og den er tent med ved . Når det gjelder brød : det indikerer kunnskap og islam, fordi det er religionens søyle, grunnlaget for sjelen og sjelens liv . Kanskje indikerer det liv og penger som inneholder sjelens styrke, og kanskje indikerer brødet Boken, Sunnah og pengeknuten på menneskers skjebne, og kanskje indikerer brødet moren som pleier og pleier, og hustru som er godhet av religion og bevaring av en . Og rent av det indikerer ren levende, ren kunnskap og en vakker hvit kvinne . Sladderne med det er mot det, så den som ser det som om han skiller brød mellom folket eller de svake, hvis han er en student av kunnskap, så vil han oppnå fra kunnskap det han trenger . Og hvis han var en forkynner, var det hans forkynnelse og bud, bortsett fra at menneskene som tok sin veldedighet over ham eller ikke trengte det han hadde, så er det en tjeneste for dem og gode gjerninger som han mottar for deres skyld, og ved at de er heldigere fordi overhånden er bedre enn underhånden, og nestekjærlighet er den skitneste av folket . Når det gjelder den som ser en død person som har gitt ham brød, er det penger eller levebrød som kommer til ham fra en andres hånd, og fra et sted som han ikke forlot, og når det gjelder den som ser brødet over skyene , eller på takene eller på toppen av palmetrærne, så koker han, så vel som andre varianter og mat. Jorden blir tråkket ned av føttene, for det er en stor velstand som testamenterer sorg og glede . Når det gjelder den som så en død person som tok et brød for ham eller så ham falle fra ham i ilden, i det fri eller i tjære, så se på hans tilstand, om han var en helt eller det var i tiden for kjetteri som folk kaller til, og en oppvigling der folk tørster, fordi brødet mister sin religion eller ødelegger ham . Og hvis det ikke var noe av det, og det ikke var noe bevis i synet, og han hadde en syk kvinne som omkom . Og hvis den hadde svak gjeld, er den ødelagt . Den som bærer brød, han skal gifte seg med en kvinne som er forbudt ….

…Og den som ser at føttene er forvirrede, det indikerer hans korte liv og mangel på pengene hans ….