…Dirhams : En hestes dirham er en religion, kunnskap og oppfyllelse av et behov eller en bønn, og det rene er minimum av den visjonære og hans behandling hver søndag for lojalitet og overlevelse av inntjening og tillit . Al-Sahih og dens forvirring på en mann som hører ordene til det sanne . Og antallet deres er antall rettferdighetshandlinger fordi det står skrevet på den, det er ingen gud annet enn Gud og Muhammad er Guds sendebud, og gjerningene fullføres ikke uten minnet om den allmektige Gud . Hvis en person ser det, vil saken om religion og verden bli oppfylt for ham. Hvis han ser med seg et bredt og vakkert kapittel, så er det en religion, og hvis han er en av barna i denne verden, vil han motta en vid verden og et godt levebrød . Og hvis en gravid kvinne fødte en god gutt . Og de mange dirhamene hvis han er plaget med et vitnesbyrd, er mye bedre enn glede og glede, og hvis han ser at han har en god og sunn dirham på en person, har han et rett sertifikat, og hvis han ber ham om det, så ber han ham om et vitnesbyrd, så hans retur er et vitnesbyrd om sannhet og helse. Vel, han råder uvitende mennesker og godtar ham ikke . De oppblåste dirhamene er bedrag, løgner, uenighet og svik i å leve, eller å begå store synder der det ikke er noen inskripsjon i ord som ikke inneholder fromhet . Og som ble inngravert av Tyrus, kjetteri i religion og umoral, og den avbrutte rivaliseringen opphører ikke, og det ble sagt at artikkelen er avskåret . Å ta det er bedre enn å betale det fordi de betalte det. Hvis han stjeler en dirham og gir den i veldedighet, forteller han det han ikke kan høre . Hvis han ser ti dirham med seg, så blir fem hans mangel på penger, og hvis han ser fem, blir det ti, og dobler pengene hans . Noen av dem sa at dirhamene i visjonen er bevis på ondskap, og alt som var forseglet med skinnen, og dirhamene ble sagt å indikere hyppige ord om edle ting, og dirhamene ble sagt ord og argumenter hvis de var fremtredende, og Hvis dirhamene ble gitt i en bunt eller pose, ble de i hemmelighet avsatt . Kanskje en dirham var barn, og pengene var dårlige og vanskelige, og hest dirham var gode ord, og de dårlige dirhamene var dårlige ord. Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde to dinarer i den, så jeg ba om dem, og han sa : Se, jeg har mistet noe fra bøkene dine . Sa han, og jeg så om jeg hadde mistet to argumenter . Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : Jeg så som om jeg hadde slått tjuefire dinarer, som ble talt for dem alle, og jeg fant bare fire av dem . Han sa : Du ber alene og savner menighetene . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde truffet en dirham som en kasrawi, så han sa : Du vil få godt, men han rørte ikke ved det før han hadde gagn av ham . Så kom en annen og sa : Jeg så som om jeg hadde skutt en arabisk dirham . Han fortalte ham at du slår . Så det ble vist for ham at han hadde slått hundre knop . Det ble sagt til Ibn Sirin Hvordan vet du det? Han sa : Kasrawi har en konge og en krone på seg, og araberen må slå denne dirhamen . Og en annen kom og sa : Jeg så som om jeg traff dirham . Han sa: Føler du deg? Han sa ja . Og han så en mann som om han hadde lagt en dirham under foten hans, så han fortalte om synene sine ved en kryssing . Han sa: ~ Du er – du vil vende deg bort fra gjeld .~ Personen i visjonen var livredd og reiste seg, og han hadde til hensikt at jihad skulle overgi sin religion. Da de to gruppene så de vantroes familie, ble han truffet av kvaler til han falt fra sin religion, og beviset for hans frafall er hans tråkk på navnet på den allmektige Gud . En annen mann kom og sa : Det er som om jeg trampet profetens ansikt, må Guds bønner og fred være over ham, med føttene mine . Ibn Sirin sa til ham : ~ Bit i går og frykt deg i benet ditt?~ Han sa ja . Han sa, ta den av . Så han tok det av, og det falt en diram fra ham, på hvilken Guds navn og navnet på Guds sendebud ….

…Brønner : Når det gjelder husets brønn, kan det indikere at det er Herren, fordi han er dets verdier . Kanskje henviser hun til kona, fordi han i henne angir en bøtte, og tauet hans faller ned i henne for å trekke ut vann, og hun bærer vann i magen når hun er feminin . Og hvis dens tolkning er en mann, er vannet hans penger og hans levebrød som hans familie forsyner seg, og desto mer god er det som ikke helles i huset, og hvis det renner over, er dette hans hemmelighet og hans ord, og jo mindre hans vann er, desto mindre er hans inntjening og svakheten i hans levebrød . Når vannet hans er nær hånden, indikerer dette hans godhet, raushet, nærhet til det han har, og pengene hans for pengene sine, og hvis brønnen er en kvinne, er vannet også hennes penger og hennes foster, så jo nærmere det er til hånden, fødselen hennes er nær, og hvis den renner over jordens overflate, vil den føde ham eller velte ham, og kanskje brønnen indikerer tjeneren, slaven og dyret. Alle som drar nytte av sin familie i å selge vann og dets årsaker, eller å reise og lignende, fordi den ukjente brønnen kan indikere reise, fordi bøttene går gjennom det og kommer og reiser og kommer tilbake på samme måte som frem og tilbake reisende . Kanskje den ukjente brønnen som utøves i veiene, som er i dalene, indikerer markedene der alle som får det, får det han er bestemt for . Og bøtta hans og bar ham fast på den . Kanskje indikerte det havet, og kanskje indikerte det badet og moskeen der skitten fra tilbederne ble vasket, og kanskje indikerte det forskeren som henter kunnskap fra ham som avslører bekymringene . Kanskje angav hun den utro kvinnen som gikk forbi og ville ha henne . Kanskje angav det fengselet og graven for det som skjedde med Joseph i hiet . Den som ser som om han har falt i en ukjent brønn, hvis han er syk, han vil dø, og hvis skipet hans har brutt og blitt i vannet, og hvis han reiste på land, kuttet han av veien og lurte ham og forrådte seg selv, og hvis han var en krangel, ble han fengslet, ellers gikk han inn på et tvangsbad, eller gikk inn i et hus En ekteskapsbryter . Og hvis han trekker en bøtte fra en ukjent brønn, hvis han har et lam, forkynte han på vegne av en gutt, fordi han sa forherliget : “ Så laget han bøtta sin, og han sa Å gode nyheter, dette er en gutt . ” Og hvis han hadde varer på sjøen eller på land, ble det brakt til ham eller nådd ham . Og hvis han hadde en syk, våknet han og slapp unna og konkluderte . Hvis han hadde en fange, rømte han fra fengselet . Og hvis han hadde en reisende, kom han fra reisen . Hvis ikke, og han var singel, giftet han seg . Ellers ba han en sultan eller hersker i sitt behov og ble oppfylt for ham . Og alt dette hvis en bøtte dukket opp intakt og full . Og araberne sier : Veiled oss ​​med dette, det vil si at vi ba deg . Og hvis ikke noe av det krevde kunnskap, og hvis han ikke kastet det, ville brønnen drive det, tegne det og forårsake det, så det som er nyttig av vannet er like nyttig som det, og hvis han søler det eller søler det , det ødelegger det og bruker det . Dikteren sa : Han søker ikke å leve etter ønsketenking … Men jeg kaster bøtter i bøttene og fyller dem i fase og fase … Du tar med slam og litt vann, og noen av dem sa : Hvis en mann ser vel, så er hun en lattermild og oppegående kvinne, og hvis hun ser en kvinne, så er han en mann med god oppførsel . Og den som ser at han har gravd en brønn med vann i, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi graving er bedragersk . Hvis det ikke er vann i det, har kvinnen ingen penger . Hvis han drikker av vannet, treffer han penger fra svik hvis det er han som graver, ellers er det ved hånden til den som graver, eller hans gift eller hans hæler etter ham . Hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene eller de som kommer fra blir trukket av tauet og bøtta, så er det en kvinne eller en kvinnes mann eller hennes verdier som folk drar nytte av i deres levebrød, og ved at han har en god omtale av stedet for tauet som er kastet i vannet, for Gud den allmektige sa : “Og hold deg fast ved tauene til Gud alle. ” Hvis han ser at vann renner over fra den brønnen og går ut av den, så er de triste og gråter på det stedet . Hvis den er fylt med vann og den ikke strømmer ut, er det ingenting galt med å finne det gode og dårlige . Hvis han ser at han graver en brønn som han skal vanne frukthagen fra, tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over mer enn den drenerer til vannet kommer inn i husene, så hvis han snubler over penger, vil han være i trøbbel . Måtene å gjøre det til han forlater huset, fordi han rømmer fra dem og går så mye fra pengene sine som han kommer ut av huset . Og den som ser at han har falt i en brønn med kaotisk vann, han vil oppføre seg med en urettferdig mann med autoritet og bli plaget av hans plott og undertrykkelse . Og hvis vannet er klart, disponerer han en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, vil han reise . Brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted og det er ferskvann i den, så er det mannens verden, og han er i den med en rikdom av selvglede som har et langt liv like mye som vann . Og hvis det ikke er vann i det, har det gått tom for livet . Og brønnens sammenbrudd er kvinnens død. Hvis han ser at føttene henger i brønnen, plotter han med alle pengene sine eller blir sint . Hvis han går inn i en brønn og når halvparten av den og ringer til den, er det en reise . Og hvis han nådde sin vei, oppnådde han ledelse og vergemål, eller fortjeneste fra handel og gode nyheter, så hvis han hørte kallet til bønn i halvparten av brønnen, ville han være isolert hvis han var en wali, og han tapte hvis han var kjøpmann, og noen av dem sa : Den som ser en brønn i sitt hjem og land, han vil få overflod i sitt levebrød og lette etter vanskeligheter og ha nytte . Det ble sagt at den som traff en begravd brønn, han slo et basseng med penger ….

…En vannbrønn i en drøm, en lattermild og oppreist kvinne . Hvis en kvinne ser en brønn, er han en mann med god oppførsel . Og brønnen er penger eller vitenskap, eller en stor mann eller et fengsel, eller begrensning eller bedrag . Og den som ser at han gravde en brønn og hadde vann i den, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi boring er bedragersk, og hvis det ikke er vann i den, har kvinnen ingen penger, og hvis han ser at han drakk av vannet hennes, så treffer han penger fra bedrag . Og hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene og de ankomne trekker fra med tauet og bøtta, så er det en kvinne, eller en kvinnes mann eller hennes verdier, og folk drar nytte av ham i levebrødet deres, og han har en god minne i det . Hvis han så at vannet rant over fra den brønnen, kom han ut av det, og da var de triste og gråt på det stedet . Og hvis han ser at han graver en brønn for å vanne en frukthage, så tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over til vannet kommer inn i husene, vil det være en katastrofe for ham, hvis det treffer penger, og hvis han går ut av huset, rømmer han fra dem og går like mye fra pengene sine som han forlot hus . Hvis han ser at han har falt i en brønn med vann, handler han med en tyrannisk mann som er urettferdig, og han vil bli plaget av sin plan og urettferdighet, og hans forhold vil være vanskelig for ham . Hvis vannet er klart, jobber han for en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Sitter han i en brønn, blir han behandlet som en utspekulert mann, og han blir reddet fra plottet sitt . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, så reiser han . Og brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted, og det er ferskvann i den, så er det menneskets verden, og i den vil han bli velsignet, levd, langlivet så mye som vann , og hvis det ikke er vann i det, har livet hans gått tom . Brønnens sammenbrudd er kvinnens død . Hvis han ser at føttene henger i brønnen, planlegger han med hele eller deler av pengene sine . Hvis han går ned i en brønn og når halvparten av den, så kaller han den, så reiser han . Hvis han hører kallet til bønn midt i brønnen, er han isolert, selv om han er hersker, og han taper selv om han er handelsmann . Og det ble sagt : Den som ser en brønn i sitt hjem eller sitt land, han vil få overflod i sitt levebrød, lette etter vanskeligheter og ha nytte av det det ikke telles med, for han har sett at han falt i en brønn som hans rang og foran ham faller . Kanskje indikerer brønnen faren og gutten, den høflige og graven, svik og oppfyllelse av behovene, reisen og etterspørselen, knappheten og rausheten . Og hver brønn har en tolkning : husets brønn er et tegn på eieren av huset eller hans butikk, hans kone eller tjener, eller hans penger, død eller liv . Den ødelagte brønnen vil forstyrre reise og bevegelse . Og brønnen i gatene indikerer moskeen eller badet, og kanskje brønnen indikerer den utro kvinnen som alle kommer til . Og den varme brønnen er et tegn på vakt . Og brønnen på veien er en indikasjon på vulva etter nød . Og vannhjulbrønnen er en indikasjon på verden der noen mennesker er lykkelige, og andre er fattige, og kanskje indikerer det hjem til kunnskap og skoler for studenter . Og hvis en person så Zamzams brønn i et kjørefelt eller et kjent land, ville han bringe til det stedet en mann som ville være til nytte for folket med sin bønn eller gunst . Kanskje dette indikerte seieren til folket i landet over sine fiender og overflod av deres velsignelse, og kanskje falt det gunstige regnet på dem når de trengte det . Hvis han så at han sto på en brønn og hentet fra rent, godt vann, hvis han var en lærd, fikk han like mye fra ham som han tegnet, hvis han var fattig, tjente han penger, og hvis han var singel, giftet han seg og hvis hans kone er gravid, tar hun med seg et barn, spesielt hvis han trekker en bøtte, ellers er det en grunn for at han kan dispensere med Om mennesker og sørge for dem . Og hvis han ønsket et behov, oppfylte han sine behov, og hvis han håpet å reise, ville han reise, og han ville ha oppnådd store fordeler i reisen . Hvis han ba om en forespørsel som skjedde med ham, og hvis han håpet på et håp, skjønte han det, og hvis brønnen var nær bestikkelsen, var han en sjenerøs mann, og hvis han ble drysset langt unna, var han en gjerrig mann, så indikerte vannet i brønnen polyteisme og vantro på Gud den allmektige . Brønnen kan indikere tvil om religion, fordi den er det motsatte av Bir Rib . Og den som ser at han ser i en brønn, så tenker han og ser på en kvinne . Den som ser at brønnen hans er brettet, og hans kone er syk eller er i fødselsperioden, hun skal bli frelst og bli fritatt for sykdommen ….

…Og den som ser vår profet Muhammad og var bekymret, han vil bli løslatt, eller en fange blir løslatt fra fengselet sitt, og hvis han er i høye priser, så vil han bli løslatt, selv om han ble urett, seier, eller han er redd for sikkerhet . Og hans visjon er et gledelig budskap for den som søker det gode resultatet i hans religion og verden . Hvis han ser ham komme til ham, eller overlate ham til ham i sin bønn, gi ham noe godt eller kle ham på en anstendig måte, og hvis han er en lærd som har gjort det han vet, og hvis han er en tilbeder som har nådd hjemmene til verdige mennesker, og hvis han er en synd, omvender han seg, og hvis han er en vantro, blir han veiledet, fordi Gud den allmektige sier : ( Så tro på Gud og hans sendebud. Den analfabeter profeten ). Profetens visjon indikerer å vise argumenter, artighetens sannhet og oppfylle løftet, og kanskje fiendskap, misunnelse og hat skjedde fra hans familie og slektninger, og kanskje hans familie skiltes og flyttet fra hjemlandet til andre, og kanskje den foreldreløse fra foreldrene hans fanget ham . Hans syn kan indikere visning av verdigheter, fordi fawnen hilste på ham, og kamel kysset føttene hans, og han tok ham til himmelen, og armen snakket til ham, og trærne gikk til ham . Hvis seeren var en av kolinene som behandler øynene, nådde han et stort beløp i sin fremstilling, for på ham være fred, svaret fra Qatadas øye . Og hvis folk er utmattet av tørst, indikerer dette nedstigningen av regn fordi Gud velsigner ham og gir ham fred kilden med vann mellom fingrene . Og hvis en kvinne så ham som hadde oppnådd stor rang, god berømmelse, kyskhet og ærlighet, og kanskje hun var rammet av ulykker og fødte gode avkom, selv om hun hadde penger hun brukte på å adlyde Gud den allmektige . Å se ham fred være med ham indikerer tålmodighet mot å skade . Kanskje hans visjon antydet de troendes seier og de vantroes ødeleggelse, og hvis en skyldner så ham, ble gjelden hans brukt, og hvis han så ham, ble en pasient helbredet av den allmektige Gud. Han pleier å være kjetteri, og hvis han besøkte graven hans, slo han mye penger, og hvis han så at han var sønn av sendebudet, fred være med ham, indikerte han at hans tro var ryddet og sikker . Og den som så at han ble forvandlet til sitt bilde, fred være med ham og var en student av kongen, han skaffet ham og landet var knyttet til ham, og hvis han var i ydmykhet av Gud den allmektige, og hvis han søkte kunnskap, han oppnådde den, og hvis han var fattig, eller celibat, giftet han seg eller var på et sted hvor han ble slått, så lever han med sin velsignelse, og den som så ham, fred være med ham. og hans menn . Hvis hun ser ham gravid eller mannen hennes ser ham, er sannheten ord . Og den som ser ham godt, er en økning i søkerens religion, og den som ser sitt svarte skjegg, vil få glede og fruktbarhet . Og hvis han ser nakken tykkere, så er Imam Hafez for tilliten til muslimene, og den som ser ham, fred være med ham, i en militærleir med våpen på seg mens han ler, så skal den muslimske hæren bli beseiret . Hvis han ser at han, fred være med ham, kammer hodet og skjegget, indikerer han at de er borte . Og den som ser ham lage et brorskap blant ledsagerne, han vil motta kunnskap og rettsvitenskap . Og den som så graven hans, fred være med ham, og han var en handelsmann som hadde fortjeneste i sin handel . Hvis han ser at han er profetens far om fred, så er hans religion ødelagt og hans sikkerhet svekket . Hvis han ser en av konene til profeten, fred være med ham, som er hans mor, øker hans tro . Hvis han ser at han går etter profeten, fred være med ham, så følger han Sunnah . Og den som ser at han spiser alene, den som søker, forbyr væsken og gir ikke almisse . Og hvis han ser profeten, fred være med ham uten sko, så forsømmer han bønnen med menigheten, og den som ser ham ha på seg usynligheten, han befaler ham å streve for Guds allmektiges skyld . Og den som ser blodet sitt blandet med profetens blod, fred være med ham, han vil gifte seg med ære . Hvis profeten ga ham noe som er ønskelig, som vått og kjære, så ville han huske Koranen utenat og få kunnskap like mye som han ga den . Og den som ser profeten, fred være med ham, i bildet av en høy ung mann, det vil være strid og drap blant mennesker. Hvis han ser ham mens han er en gammel sjeik, så er folket sunt, og hvis han ser ham som hvit, omvender han seg til den allmektige Gud og forbedrer hans gjerninger . Og den som ser ham formane ham eller krangle med ham, dette er en kjetteri som han har ført til i religionen ….