…Støv er i en drøm betegner mennesker fordi de ble skapt av det . Og kanskje antydet han storfe og dyr eller verden og deres folk, fordi støv kommer fra jorden, og det inneholder konsistensen av skaperverket, og araberne sier : En mann er støvet hvis han er rik . Kanskje indikerer skitt fattigdom, de døde eller graven. Så den som graver en jord og henter ut smuss, hvis han er syk eller syk, så er dette hans grav, og hvis han reiser, er hans støv hans inntjening, penger og renter, og å slå på jorden er hans reise, og hvis han søker ekteskap, jorden er en kone, og graving er en oppløsning, og pickaxe er en mann, smuss er en kvinnes penger . Og hvis han var fisker, så gravde han den for jakt, og hans jord er hans gevinst og det han drar nytte av, ellers er hans graving nødvendig i hans forfølgelse, og han tjener det bedrag eller triks . Den som kastet hånden fra skitten eller kastet et klesplagg, hvis han var rik, gikk pengene hans tapt, og han ble rammet av ydmykelse og nød, og hvis han hadde gjeld, eller han hadde et depositum , ville han returnere det til familien sin, og han fjernet alt fra hånden og trengte etter ham, og hvis han var syk, så kastet han hånden fra verdens gevinster og fratatt pengene sine . Å treffe hånden med smuss er bevis på spekulasjoner og gevinst, og å slå den med et belte eller en pinne indikerer en god reise . Noen av dem sa : Å gå gjennom skitt søker penger, og hvis en samler inn eller spiser det, samler han inn penger, og pengene strømmer på hendene hans, og hvis landet er for noen andre, er pengene for noen andre, og bærer han noe fra skitten, vil han ha like mye som han bar . Hvis han feier huset sitt og samler skitt fra det, blir han lurt til å ta penger fra kona, og hvis han samlet det i butikken sin, samlet han inn penger fra levebrødet . Og den som ser som om han blåser støv, så er det penger som rammer ham, og at skitt er penger og dirhamene deres, og hvis han ser det som å feie støv i et hus og ta det ut, så er kona sine penger borte . Hvis himmelen regner med støv, er det bra hvis det ikke er ofte . Og den som kollapser huset sitt og blir rammet av noe av dets skitt og støv, så vil han få penger fra arven sin . Hvis han legger skitt på hodet, slo han et vell av svekkelse og svekkelse . Og den som ser det som om en person skyver skitt på hodet og øynene, da bruker den som skyver skitt på den som blir oppfordret til å bære en ordre på ham, og skaffe seg noe tiltenkt . Hvis han ser ut som om himmelen regnet mye støv, plager han . Og den som feier butikken sin og tar ut skitt med klut, han blir forvandlet fra sted til sted . Mannen gikk i skitten og søkte penger . Hver gang støvet på hodet treffer ham, refererer de ikke til den allmektige Gud i det . Støv er menneskets alder og liv . Og skitt indikerer levebrød, jordbruk, metthet og sult . Og den som så at han satt på rent, godt smuss, indikerer lykke og seier, og kanskje til og med tvil om religion . Og kanskje antydet han jorden til mannen som han ble skapt fra, eller jorden han vendte tilbake til . Og skitt med en kvinne i en drøm er et tvilsomt lam . Kanskje refererer skitt til vann, ild eller vind fordi det er et av elementene . Og det indikerer den vanskelige reisen der det er behov for ablusjon . Hvis noen går til et støvpunkt, berømmer han folket med poesien og skuffet intensjonen . Kanskje indikerer skitten ulykken . Kanskje indikerer skitt gjelden som vanærer skyldneren . Smuss indikerer hastigheten på å avlaste behovet og oppfyllelsen av løftet, fordi det er støvet av det . Og den som har varer, Barthes, spesielt hvis han ser skitt med den eller på den, selv om skitten er omvendt ….

…Smuss : betegner mennesker, jorden og har konsistensen av livsgrunnlaget for skaperverket, og araberne sier : Et menneske vil bli støvet hvis han er rik . Og kanskje indikert av fattigdom, død og grav, fordi det er de dødes seng . Og araberne sier : En mann blir oppdratt hvis han er fattig . Han sier : ~ eller trengende det støvete ~ det graver bakken og utvunnet jord, den var syk eller har en syk, at graven hans, selv om han var på reise, gravde sin reise, og jord tjente ham og hans penger og interesse, fordi bankingen i bakken reiser, verset : ~ og andre slår de på bakken .~ Og hvis han er en kvinne som søker ekteskap, så er landet hans kone, graving er avskoging, hannhakke og skitt er kvinnens penger eller blodet fra unnskyldningen hennes . Og hvis han er en fisker, så er hans graving hans svik for jakt, og hans jord er hans gevinst og det som gagner ham, ellers er hans graving nødvendig i hans jakt og gevinst, bedrag eller triks . Det grunnleggende prinsippet med å grave er det som graves for en syvende del av skummet for å falle i det, så det er nødvendig med svikefull graving for det . Når det gjelder den som har smusset hendene fra skitt, eller klærne fra støv eller med det på bakken, hvis han er rik, går pengene hans tapt, og han trenger ydmykelse og nød, og hvis han har gjeld eller har et depositum, returnerer han det til sin familie og fjerner alt fra hånden, og trenger etter ham, selv om det er sykt, reduserte hånden fordelene med denne verden, fjernet pengene sine og ble snappet opp . Og å slå landet med skitt, indikerer spekulasjon med fortjeneste, og å slå det med et belte eller en pinne, indikerer en fin reise, og noen av dem sa : å gå i skitten og søke penger, og hvis han samler eller spiser det, samler han penger og penger kommer på hendene hans, og hvis landet er for noen andre, så er pengene for noen andre. Hvis han bærer noe av smuss, vil han ha en fordel like mye som han bar, og hvis han feier huset sitt og samler skitt fra det, så jukser han til han tar penger fra kona, og hvis han samler det fra sin butikk, han samler penger fra levebrødet . Og den som ser at skitt dreneres, det er penger som rammer ham, fordi skitt er ditt og penger, og hvis han ser at han feide støv på taket av huset sitt og tok det ut, så er det avgangen til konas penger , og hvis himmelen regner skitt, er det bra at det ikke er ofte . Og den som kollapser huset sitt og slo ham fra dets skitt og støv, han slo penger fra arven sin, og hvis han la skitt på hodet, ville han slå penger fra vansirelse og svakhet . Og den som ser som om en person rører skitt i øynene, så bruker hetitten penger på hetitten for å ha på seg noe eller skaffe seg det som er ment . Hvis han ser ut som om himmelen regnet mye skitt, plager han, og den som feier butikken sin og tar ut skitten med en klut, han snur seg fra sted til sted ….

…Hva er grunnlaget for det i hjertet av mening i uttrykket , som gråt uttrykke glede , og død i livet? Som er vanlig blant uttrykk for uttrykksmetoder ; Uttrykk i hjertet av mening , som gråt krysset over med glede , og død uttrykke liv , og dette ser jeg bruk når det er en dårlig mening , det blir optimisme , og hva jeg har funnet fra bevis som støtter denne tilnærmingen er hva som kom i ordet fra den høyeste : ( Hvis Gud viser dem litt i drømmen din, og hvis han viser dem mye, ville du mislykkes og du ville være løsrevet i saken. Men Gud velsigner deg, han er klar over de samme brystene (43), og som han viser dem når du møttes litt i øynene dine og reduserer deg i deres øyne, slik at Gud bestemmer en sak som var i kraft, og for Gud vil saker komme tilbake (44) ( Al-Anfal : 43, 44). Mujahid sa : Gud viste dem livet i en liten søvn . Han ba profeten være fred med ham ledsagere som ble festet til dem . Sayyid Qutb sa : synet er oppriktig i reell betydning , en liten profet fulgte etter. dem og de er mange tall , men få musikken deres , litt tyngde i kampen … osv . Som s arties ansikt tilsvarer ansikt gjentatt syn, profetisk oppriktig i det makroskopiske bildet av de to sidene , slik at de troende ser de vantro noen få , og ser de vantro de trofaste få , slik at begge lagene Aggrey skal gå til kamp . grunnen til at de vantro ser de trofaste få ; som Razi sa : ikke forberede vantro Ka klare , og Ajtraoa troende Avhengig av meg fortalte jeg dem , så overrasket og forvirret folkemengden dem . . . Inntil han sa : Det er en motstand i å minimere de to partiene kjent som meditasjon . Hvis de vantro faktisk var mange , og de troende var få , og profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, hadde noen få i synet , kom han til stor visdom , det vil si at Gud tør de troende mot de vantro på slagmarken , og dette hjalp de troende til å oppnå seier , og Gud vet best . Og det er et bilde i nærheten av dette , slik at slektninger noen ganger handler på vegne av hverandre i en drøm , så vi kan se onkelen , og betydningen er en annen onkel , og vi kan se en av brødrene , og betydningen blir brukt på en annen bror , og så videre ….

…Og den som ser at en flue faller i maten og løfter hånden og ikke spiser, han skal tolke at han hater noen på grunn av den han elsker ( hvis fluene faller på mat … jeg løfter hånden min og min sjel krever det (og løvene unngår vannroser … hvis hundene klager i det )…

…Angir i en drøm hans levetid uten hans alder kolleger . Hvis han ser at alle tennene har falt ut, vil han leve et langt liv . Og hvis han ser at alle tennene hans har falt ut, og han ikke lenger ser dem, så vil hans husholdning dø før han blir syk . Og den som ser at hans øvre tenner har falt i hånden hans, så er det penger som blir hans, og hvis de faller i fanget på ham, så er han en mannlig gutt, og hvis de faller til bakken, er det en ulykke av død . Og den som ser at hans nedre tenner har falt ut, han vil lide smerte og smerte, illusjon og kvaler . Og den som skylder en gjeld hvis tennene faller ut i en drøm, dette indikerer at han oppfyller gjelden . Og hvis han ser at en av tennene hans har falt ut, vil han betale alle gjeldene sine samtidig . Og hvis alle tennene faller ut, vil alle i huset og vennene hans omkomme . Og den som ser at tennene hans faller ut mens han tar dem i hånden, dette indikerer barnas død . Og det ble sagt : Den som så tennene hans falle ut, indikerte skade på noen av vennene sine . Hvis han ser at folden hans har falt, får han en sønn eller en bror eller en søster til gode . Og tapet av en enkelt tann hvis den ikke ble behandlet, og han tok den i hånden, og hvis han var gravid, kom en sønn til ham, ellers ville han være til fordel for en bror eller slektning som hadde kuttet den . Og det ble sagt : Tannfallet indikerer et hinder som hindrer ham i det han vil . Det ble sagt : Det er bevis på gjelds eliminering . Og hvis han tok det som falt fra tennene, hadde han kanskje snakket feil og angret på det og holdt det hemmelig . Og kanskje tap av tenner antydet jihadistenes mestere om nødvendigheten av ingenting . Og den som ser at tennene hans har falt ut og at han ikke kan spise, han vil mangle ….

…Alvorlig . Og hvis den er tjueen, indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og visjonen var ni dager i mai, tydet det på at de edle sammen med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn , og det beste av frukthagene florerte . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, pengene vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondskap i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem som fanger til sin land . Og hvis torden er på slutten eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra og Abessinia, og landet er svart til Eufrats svarte , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene er redusert, og kongen av Khazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden på slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt og dets overfylte land, og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av det, vil regnet være mye, og tørke oppstår ved begynnelsen av året og fruktbar på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerte det mangelen på regn det året i Maghreb, og Gud den Allmektige vet best og hans fravær er klokere .. Og hvis det er tjuenuen indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og synet var i ni dager i mai, antydet det at de edle med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn og frukthagenes gode . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, penger vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondt i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem til sitt land som fanger . Og hvis torden er på slutten, eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra-landet og Abessinia, og landet er svertet til svarte av Eufrat , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene reduseres, og kazaren av kazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden ved slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt, og dets flom i Nilen og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av den, vil regnet være mye, og det vil være tørke i begynnelsen av året og fruktbart på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerer det mangelen på regn det året i Marokko, og Gud den allmektige vet best, og hans fravær er klokere ….

…Og den som ser at han er i et skip i regnvann eller en dam, så strømmer verden over ham og øker i sin religion mye godt, og han blir fortsatt belønnet for seg selv og pengene sine ….

…Den som ser en hersker i et hus, eller går inn i en moske, en by eller en landsby, så er det bevis på at det oppstår en ulykke for folket på disse stedene, for Gud allmektig sier: “ Hvis kongene kommer inn i en landsby, ødelegger de det . ”…

…Og den som ser en rihan i hagen sin eller i hjemmet sitt, han vil få nytte av det som er nevnt ….

…Daniel sa: Den som så at han hadde dødd og folk gråt for ham, de sørget for ham, vasket og pakket ham inn i linningen, bar ham på kisten og begravde ham i graven, alt dette indikerer korrupsjonen av hans religion, og hvis han ikke ble begravet, indikerer det godheten i hans saker ….

…Og hvis han var i et klær eller i et kar, gikk han ut på grunn av en kvinne ….

…Og den som så at han kom inn i en hage og så en løve i den, det indikerer at herskeren over dette stedet har seiret over sine fiender ….

…Og det ble sagt at den som så at han gjorde i en kirke det folket er enig i, begår forbrytelser ….

…Og den som ser at han er i en fjellhule eller har til hensikt å gå inn i den, det er et tilflukt og et fristed for den allmektige som sier: ~ Så gå til hulen, din Herre vil spre din nåde for deg og forberede deg fra kommandoen din et akkompagnement . ~…

…Og den som ser at han er i en utvidet ørken og et antall blomster, vinder og roser har spiret i den mens han er i den, så vil han følge en mann med stor skjebne og tilegne seg av sin kunnskap, fornuft og kunnskap, og det kan være en tilnærming til en rettferdig konge og å oppnå godt og nytte hvis han er egnet til det ….

…Og den som ser at han er begravet i en grav i form av de døde uten å fylle, da vil han gifte seg med en kvinne ….

…Al-Salmi sa: Den som så at noe av tennene hans falt i fanget på ham, eller at det var i plagget hans, eller at det falt i hans hånd, tolkes det på to sider, enten å sette en gravid kvinne eller bruke penger , og den som ser at tennene har en mangel som han benekter i årvåkenhet, tolkes det i tre aspekter: de er tristhet, konkurs og død av slektskap eller svakhet Hum ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han svømte i en elv eller et rom i den, så er dens tolkning som havets tolkning, men kongens sted vil være den som er uten ham .~…

…Den som ser at han er midt i noen midt i det, så er det ifølge de som uttrykker det som drap og dets styring ….

…Hvis han ser som om han får beskjed om å gå inn i paradiset, så kommer han ikke inn i det, så indikerer hans visjoner at man forlater religionen, fordi Gud den allmektige sier : “ Og de kommer ikke inn i regressen før kamelen kommer inn i skredderens gift . ”…

…Og den som ser en av de vantredes døde og hans tilstand er god og hans utseende er vakkert, hans visjoner indikerer høyden på saken på hans hæler og indikerte ikke hans gode tilstand hos Gud, den velsignede og opphøyde være han, og han kan dø for monoteisme og bare Gud den allmektige har sett det ….

…Og den som ser at det er en begivenhet inne i huset eller i dørene, så har det skjedd noe med kvinner ….

…Er det vi ser i en drøm om visjoner , drømmer , eller Alodgat , være i farge , eller svart og hvitt? Hvis en av dere vurderer dette spørsmålet og søker etter et svar på det, kan han begynne å søke etter et svar på det : prøver å hente det han tidligere så i søvn … og noen kan lykkes med å huske . Andre kan mislykkes . Men absolutt vil si at vi ikke vet om det vi ser i farger eller svart og hvitt . Jeg sier her mitt eget syn gjennom forskning og spørsmål, at det meste av det vi ser er i svart og hvitt, og det er få visjoner i farger, og på den tiden har fargen som kom i drømmen sin sterke betydning, og det er mange eksempler som kom til meg, enten under presentasjonen av drømmeprogrammet, eller under mitt uttrykk i På mandager eller fredager, der det er en referanse til farger i visjoner, men det som finnes i Koranen eller Sunnah er basert på det, og det er bevis for eksistensen av farger i en drøm, hva Al-Tirmidhi fortalt i Åpenbaringsboken, kapittel om hva som kom i profetens syn, fred og velsignelser være over ham, i vekten og Vannmannen, på myndighet av Aisha, som sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble spurt om et papir, og Khadija sa til ham : Han trodde deg og at han døde før du dukket opp, så sendebudet til Gud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ( Jeg viste ham i en drøm med hvite klær på seg, selv om han var fra folket i Hellfire. Han ville ha kledd seg ellers .) Tilstedeværelsen av farger er også indikert av hadithen til Abdullah bin Salam, som Al-Bukhari fortalt i sin Sahih, og til og med titulerte ham ved å si : Døren til det grønne i drømmen og den grønne hagen. , og haditten ble presentert i den, og i den : Abdullah bin Salam gikk forbi en sirkel der Saad bin Malik og Ibn Omar, og de sa : dette er en mann fra paradisets folk, sa jeg : ingen forteller sa, de sa slikt og slikt, sa han : Halleluja ! De burde ikke ha sagt det de ikke hadde kunnskap om, men jeg så som om en søyle ble plassert i en grønn eng, og det ble reist en lend i den, og i hodet var det en lend og på bunnen av den en mer rettferdig, og han var tjeneren eller tjeneren, og han fikk beskjed om det, så jeg skilte meg til jeg tok pilen . Hun fortalte det til Guds sendebud, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa: [ Abdullah skal dø mens han tar den mest pålitelige pilen ]. Dette beviset beviser det du nevnte, og Gud vet best ….

…Den som ser at han setter en form i frykt, gifter seg med en kvinne ….

…Og den som ser at han er i vann og han er sterk i kroppen, så skal han tolke sitt arbeid i en vanskelig sak fra en konge, og hans ordtak er akseptabelt, spesielt hvis det tilskrives den saken ….

…Hvis han ser hvitt hår i ansiktet mens han plukket det, er hans ære og hans religion borte, og noen av dem sa at speilet er en kvinne og hennes brokenhet er hennes død, og hvis han ser i speilet skjeden til en kvinne , kommer han til skjeden, og hvis han ser ut som om han vandrer i et speil, er han i en sak at han ber om en skjede, og hvis han ikke er i stand til å fjerne henne på grunn av det store antallet rust, da finner han ikke skjeden ….

…Og den som ser Tawasiah, kommer inn i ham mens han er i god form, så vil han tolke på to måter oppnåelse av levebrød og sikkerhet, og hvis han er i en stygg form eller har det han benekter, kan det være en søksmål mot en hersker , og hvis han ser ham kalle ham til en bestemt sak, så blir hans tolkning om betydningen av den saken ….

…Når det gjelder tennene : de er menneskene i mannens hus, så de øverste er husmennene, og de nedre er kvinnene, fangten er herren i huset hans, den høyre er faren, den venstre er onkelen, og hvis de ikke er to brødre eller sønner, hvis de ikke er da to brødre, er den fjerde fetteren, jomfruene, moren og tantene. Og den som tar deres plass i rådene, besteforeldres molarer, unge sønner, den nedre høyre folden til moren og den venstre tanten, hvis ikke det er to søstre eller to døtre eller deres erstatning, er den nedre kvadranten døtrene til onkler og døtre til tanter, og de nedre fangene er døtre til mor og tanter Og nedre molarer, lengst fra mannens husholdning, er kvinner og unge jenter . Bevegelsen av noen tenner er bevis på en som tolkes i sykdommen, og hans fall og tap er bevis på hans død eller fravær fra ham ved fravær av noen som ikke kommer tilbake til ham, og hvis han slo ham etter å ha mistet det, så kommer han tilbake, og erosjonen hans er bevis på en ulykke som rammer de som tilhører ham . Tennene prater om en krangel mellom familien hans . Hvis han ser en skorpe i tennene, så er det en feil i husstanden hans, han bør komme tilbake til den . Stinkende tenner er styggheten av ros for husstanden, og trettheten av tennene er svakheten til folket i hans husstand, og rensing av tennene fra plaketten indikerer de økonomiske utgiftene i fornektelse av deres bekymringer . Og tennens hvithet, lengden og skjønnheten, en økning i styrke, penger og prestisje for husstanden . Hvis han ser ut som om han vokste opp med foldene sine slik, vil husstanden hans øke . Hvis han ser at det å vokse opp med henne er skadelig for henne, vil det ekstra i husholdningen være en skam og en plage for ham . Hvis han så ut som om han hadde trukket tennene, antydet hans syn at han hadde kuttet livmoren, eller at han ville bruke pengene sine på å mislike ham . Hvis han ser ut som om han kaster tennene med tungen, blir husstandens forhold bortskjemt av ord han snakker . Hvis han ser som om tennene hans er av gull, og hvis han kommer fra folket med kunnskap og ord, blir hans visjoner hyllet, ellers blir de ikke rost, fordi de indikerer sykdom eller ild i annet enn kunnskap og hans folk, og hvis han ser ut som om de er av sølv, det indikerer tap av penger . Hvis han ser det fra glass eller tre, indikerer det døden . Hvis han ser tennene sine, faller de ut og de vokser et annet sted, noe som indikerer at hans forhold og tiltak har endret seg . Og det ble sagt at den som så øvre tenner falt i hans hånd, så er det penger som blir hans . Hvis han så henne falle i fanget på ham, så er han en sønn, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og han snakker til folk i vuggen .~ Jeg mener i stein . Hvis han så henne falle til bakken, er det døden . Hvis han så ut som om han fanget de falne fra sauene sine og ikke begravde ham, har han fordel i stedet for noen som ham med medfølelse og råd, samt tolkning hos resten av medlemmene hvis skadedyr plaget det og ikke begravde det . Hvis han ser ut som om tennene har vokst i hjertet hans, så indikerer det hans død, og det ble sagt at tannfallet indikerer et hinder som hindrer det han vil, og det ble sagt at det er bevis på å betale gjeld. . Hvis han ser ut som om alle tennene hans har falt ut, og han tar dem i ermet eller steinen, lever han et langt liv til tennene faller ut, og antallet husstander øker . Og hvis han ser ut som om alle tennene hans er avskåret og borte fra hans syn, så skal hans hus dø for ham, og det kan ha vært dødsfallet i hans egen tid . Av mennesker, og hans jevnaldrende i alderen . Og hvis han ser ut som om folk gni ham med molarene eller biter ham, så kan han ydmyke folk og ikke bli ydmyket, og det ble sagt at han skulle gjøre munnen som huset, og tennene var som innbyggerne, så hva som er i dem på høyre side indikerer hanner, og hva som er fra venstre indikerer kvinner. Alle mennesker unntatt litt av dem . Og det ble sagt at den som så tennene knekke, han skulle bruke gjelden sin litt . Hvis tennene hans faller ut uten smerte, indikerer dette handlinger som er ugyldige . Hvis han ser at det faller uten smerter, indikerer det at noe i huset hans har gått . Og hvis tennene falt ut, forhindret de en person i å gjøre noe som gjøres ved å snakke og si . Hvis det fortsatt er smerte eller blod eller kjøtt som kommer ut, ødelegger eller ødelegger det den ønskede saken . Når det gjelder de sunne, frie og reiser, hvis alle tennene faller ut, indikerer dette en lang sykdom og faller i tuberkulose uten å dø, og det er at en person ikke kan få sterk mat uten tenner, men han bruker kopper og juice, men heller dør ikke fordi de døde ikke mister tennene, og det at han ikke gir de døde til de døde. Han er en frelser for de syke. Av denne grunn ble han prisverdig i sykdom . Og hvis alle tennene faller ut, indikerer det hastigheten på overlevelsen fra sykdommen, og når det gjelder de reisende kjøpmennene, indikerer det at graviditeten er lett, spesielt hvis han ser at disse tennene beveger seg, og hvis han ser som hvis noen av tennene hans har blitt lange og blitt mer benete, så indikerer dette et krangel og krangel i et hus . Og hvis tennene hans var svarte, forfallne og skjeve, og han så dem falle, ville han bli frelst fra all motgang . Hvis han ser ut som om tennene faller ut mens han tar dem i hånden eller med skjegget og i fanget, indikerer dette at barna hans er avskåret, så han blir ikke født for ham, og det han føder er verken venstre eller hevet . Og han fortalte at en mann så at alle tennene hans falt ut, og han var så lei seg, og han fortalte synet på en kryssing, og han sa : Alle tennene dine vil dø før deg, og det var slik . Og en annen så ut som om han hadde tatt tre tenner fra munnen i håndflaten, og han festet fingertuppene til dem, så han fortalte ham at han hadde funnet en halvannen dirham ….

Når det gjelder å se smuss og sand, den som ser at han har truffet en haug med skitt, så treffer han et basseng med penger, og den som ser at han er skitt, så spiser han av penger som faller til ham, og den som ser at han kaster hendene fra smuss, så mangler han og det ble sagt at han lever lenge, og den som ser at han samler sand eller bærer den eller stjeler dem, så samler han penger og treffer Good og den som ser at han går inn sand, så vil han håndtere arbeid i en gjeld eller en verden like mye som sand

…Type I : Åpenbaring avskyr De har djevelen å gjøre , og resiterende selv , som kalles Bodgat-drømmer, noe som skyldes Satans list og bedrag og hans fiendtlighet overfor mennesker . (1) Et eksempel på denne typen er fortalt i Saheeh Muslim fra hadiet av Jabir må Allah være fornøyd med ham fra sendebudet Gud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa at han fortalte en beduin som kom til ham og sa : Jeg drømte at hodet mitt var kuttet av, så vi følger ham, så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, irettesatte ham og sa : ~ Ikke fortell at Satan leker med deg i en drøm .~ (2) I andre sa Raaah Jaber : Jeg hørte profeten fred være med ham Tkd holdt en tale, han sa : til Aihdtn en av dere Btalb djevelen i søvne . ~ Sheikh Mohammed Bin Saleh Al – Uthaymeen sa Guds nåde : Røret drømmer, det forvirrer uorganisert , og ofte at Tartuffe hatet Satan den allmektige sa :~ å pakke dem som Ouamno ikke Bdharhm bare Gud ville ~( argument : 10). (3) og denne typen visjoner han Adab seks : første : å søke tilflukt med Allah fra dets onde , og denne beskyldningen er klar , Valastaazh legitim alt det er hatet . Andre : å søke tilflukt med Allah fra Satan . Å snakke : ~ hvis du så en visjon av hat Fletholh og spyttet på hans venstre tre ganger og be Gud av godhet og søker tilflukt hos Allah fra den onde ~ fortalt av Ibn Majah fra hadith av Abu Hurayrah marfoo og fortalt av muslim, også .~ (4 ) I følge romanen i en muslim fra Jabir også : ~ Olistaz Allah fra Satans tre ~ kom i en roman muslim også : ~ Afilipsq forlot tre ganger ~ som jeg vil skissere i : Tredje : å spytte mens han var oppmerksom fra søvnen sin dro tre ganger . Enhver som spytter venstre tre ganger Besqa-lys ~ og hemmeligheten til denne Gud vet ~ avsky for det han så og forakt for demonen at jeg ser at synet til høyre er ekte, ~ pekte ut venstre fordi det er skitt , og triangulering i forrige roman Muslimsk bekreftelse ~ har svart med tre ord : Altfet være uten spytt ~ og bagasse være med ham spytt mild . spytte og være med ham spytt og det meste av bagasse . fjerde : å endre siden som han var på da han så det , til sin side med det andre? årsaken til dette : optimistisk om å konvertere det og flytte, er det kanskje en annen grunn som kan plassere djevelen , og slik at synet blir fra avsky til den elskede og beveger seg fra skadelig til det gode . femte : for ikke å nevne det til en allerede , har det uttalt at en rekke samtaler korrigerer dem hva Bukhari Guds nåde via Abu Sa’eed al – Radhi Ath med ham, og han sa, ~ og minner henne om at det ikke gjør det skade ham ~(5). som gitt oss historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men uttrykket er ikke Iqsa bare for de som stoler på ham , eller veileder ham ~ eller for verden for å Aabroha ham fine hva de kan og Arushdouna hva er utnevnt av dem og hva som gagner ham . Det spørsmålet er presentert her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si den hemmeligheten Gud vet – for nå oppdatert av , kanskje forklart med det tilsynelatende skadet bildet . Og vær et potensielt ~ faller estimering av Gud den allmektige ~ og indikerer at Hadeeth av Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mann av en fugl som ikke hadde krysset ~ Hvis krysset signert ~, og snakk godt . (6) som betyr : at synet om mulig tosidig ~ kryssing av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at en slik mann løfter benet han venter på Matteus uttrykker det . Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og så lærte oss Allahs sendebud som ikke er mangel på det, men en mentor eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på tilsvarende, men nei tviler på at det er begrenset til om uttrykket som tåler syn, selv i ansiktet , og ikke en feil utelukkende , ellers er det ikke effekten av ham da, og jeg kjenner Gud ~, har påpekt at betydningen av Imam Bukhari i den boken uttrykk for hans Sahih ved å si : ( døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke gjør vondt .) dokumentert av ordene av profeten fred være med ham til Abu Bakr, mens gjennom sin visjon : ~ en helte noen og savnet noen, ~ Profeten fred være med ham indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv mellom denne som syndet til uttrykket av profeten fred være med ham, er den andre og den første som ble godkjent, men det viste seg å være feil dette . så ikke klipp Raak vanligvis bare å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter fra Abu Hurayrah kan Allah være fornøyd med ham fra profeten, være med ham at han vil si : ~ ikke vis Tqsoa bare vitenskapsmann eller mentor ~ i romanen : ~ ikke bare på Iqsa Wade, som skjerper betydningen av en skuespillervennlighet. Fortalt av Tirmidhi sa Sheikh Albani : S Hans kall er autentisk i henhold til forholdene til de to sjeikene, og betydningen av forrige hadith ~ Visjonen er på en mann som flyr ~ betyr at den ikke legger seg med mindre den krysser , som hvis det var på en flygende mann . ~ Så den falt og falt der den krysset, akkurat som tingen som er på foten av fuglen faller med den minste bevegelse, og dette er en representativ analogi. Den hurtigflygende fuglen har et objekt som faller med den minste bevegelse på benet . Det viser muligheten for syn på ansiktet til å tolerere det som ble fortalt, og gir oss også historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men dens uttrykk er ikke bare Iqsa for de som stoler på ham , eller mentor for ham , eller verden i orden å Aabroha ham greit hva de kan og Arushdouna Hva hjelper ham, og hva som er nyttig for ham . det spørsmålet presenteres her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si hemmeligheten Gud vet – fordi de oppdaterte dem , kanskje tolket skadet på det synlige bildet – og dette er et potensial , faller estimering av Gud , og viser at denne hadeten til Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mannfugl er ikke krysset , hvis krysset er signert , ~ den hadith er bra . Betydning : den visjonen om mulig tosidig , kryssingen av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at det som kom fra Abdul Razak sa : synet ligger på det som krysser som Zllk som en mann løftet benet når han venter på steder . (7) sa Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis den ble krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og som lærte oss Allahs sendebud fred være med ham som ikke er mangel på det, men mentoren eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på følgelig ,, men som ikke gjør det. Det er ingen tvil om at dette er begrenset til om uttrykket er noe visjonen kan tåle selv på en måte , og ikke er en ren feil , eller det har ingen effekt på den tiden, og Gud vet best (8), og Imam Bukhari refererte til denne betydningen i uttrykksboken fra sin Sahih ved å si : ( Kapittel av den som ikke så Visjonen om den første forbigående hvis ikke vondt ). Bevist av ordene fra profeten fred være med ham til Abu Bakr mens han gjennom sin visjon : ~ A strømmet noen og savnet noen ,~ og profeten fred være med ham , indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv ikke mellom denne som syndet mot uttrykket for profeten fred være hans fred er den andre og den første som ble godkjent, men dette viste seg å være feil . (9) Derfor må du ikke kutte Raak bare for å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter: Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham fra profetens fred være med ham at han vil si : ~ Gjør ikke Tqsoa-visjon bare til verden eller mentor ~(10), i romanen :~ Iqsa bare på Wade og ~ stramme navnet på skuespillervennligheten , forteller Tirmidhi Shaykh al – Albaani : tilskrevet riktig på de to sjeikens tilstand (11) , og betydningen av den tidligere moderne ~ visjonen om en mannfugl ~ den legger seg ikke med mindre den er uttrykkelig . Det er som om den var på et flygende ben, og den falt og falt der den krysset, som det som er på mannen av fuglen faller med den minste bevegelse. Dette er en analogi-analogi, hvor synet ble sammenlignet med en hurtigflygende fugl, og noe ble hengt på benet som falt med den minste bevegelse . Det viser muligheten for syn på ansiktet av tolerere det som ble fortalt, oppsummerer i hans Sunan i boken av Åpenbaringsbåndet Hassan Suleiman bin forlot Aisha, kone til profeten fred være med ham, sa : En kvinne fra folket i byen har en mannforhandler, Tri var visjonen om at mannen hennes var mer fraværende, og savner sjelden bare gravid, kommer sendebud av all fred være med ham, sier : Min mann er en kjøpmann kom ut Fterkny gravid, og jeg så på meg som sovende for å tvinge huset mitt ble ødelagt, og jeg ble født som en guttunge, sa Allahs sendebud fred være med ham : ~ bra , fordi mannen din på deg, den allmektige Gud, vil en rettferdig, og føde en gutt med rettferdighet . du ser var to eller tirs alt som kommer Allahs sendebud fred være med ham, sier at hennes , går tilbake sin mann og føde en gutt . . Kom en dag som det var Tonah , og Allahs sendebud fred være med ham fraværende , den har sett den visjonen , sa jeg til henne : onkel du w blir ikke avhørt Allahs sendebud, fred være med ham, o Guds nasjon ? Og hun sa : et syn jeg så det kom til Allahs sendebud, fred være med ham, spør ham om , han sier : ~ bra , skal sies, og jeg sa : Si meg hva? Hun sa : Selv Allahs sendebud kan Allah velsigne ham kom og ham, Voardha ham mens du introduserer . Sa Aisha : Jeg sverger at jeg dro, fortalte meg, jeg sa : Gud , den veldedige visjonen din for å imutnere mannen din , og få frem en gutt Vajra !! Jeg ble gråtende og sa : Mali yen tilbød deg mitt syn? kom inn i Allahs sendebud, fred være med ham, gråtende sa til henne : ( dømt O Aisha? ) Så jeg fortalte ham nyheten og hva som ble tolket for henne, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : “ Hva, Aisha, hvis du overfører en visjon til muslimen, og deretter gir den videre for godt, så vil visjonen følge det som eieren krysser . ” Aisha sa : Så av Gud, mannen hennes døde, og jeg ser henne ikke, men hun fødte et barn som er en ensom (12). Konklusjon som kommer ut av dette , den visjonen om mulig to – si ded , skjedde kryssing av en av dem nær den kapasiteten . så Jakobs sønn Joseph forbød Iqss sin visjon til brødrene sine av frykt for villfarelse og misunner ham , sa steinsønn : Allahs sendebud fred være med ham At en visjon forekommer bortsett fra en som elsker fordi han kan tolke den for ham i en måte som han ikke liker, verken med hat eller misunnelse , kan falle fra den egenskapen , eller skynde seg selv fra den sørgede og plagede , så han beordret å legge igjen en oppdatering for de som ikke liker på grunn av det . (13) VI : som spør når den dårlige drømmen også vil : bønn , og er indikert av Hadeeth av Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham : ~ Hvis han så . ENE det han hater , så la ikke Vlaisal skje av mennesker . ~ (14) og Guds visdom og jeg vet : at bønnen til enhver anledning fungerer som slavefrykt for at den gjør om Almkarh . Ifølge til noen forskere, er det en leser Seventh State of the stol, men ikke veilede ham, selv om han leser eller denne stolen i sine bønner har oppnådd to ting sammen, be og lese tilstand av stolen . Og hvis han begrenser seg til å gjøre noe av det han nevnte, vil det være tilstrekkelig å avverge dets skade, hvis Gud vil, som hadithene uttalte . Men det er bedre for ham å gjøre alt for å kombinere fortellingene . Ibn Qayyim sa i Zaad : og når det ikke skadet ham, men denne visjonen driver Almkorhh ondskap . Al-Nawawi sa : Gud nevnte ikke årsaken til sikkerhetseffekten av avsky- visjonen, gjorde også veldedighet og beskyttelse for penger . . . Og ved å bede om det som et svar og utbetaling av ulykke og almisse, betaler det dårlige død alt dette ved Guds dekret og evne . (15) _________________________________________________ (1 ) Mohamed Abdelaziz Halawi – en referanse tidligere – s. 5 . (2 ) Fortalt av muslim i Saheeh, som forklart i kjernefysiske (27 \ 15 ) • op .. (3 ) si nyttig bok om monoteisme – Forklaring av sjeik : Mohammed bin Saleh Almosaman c 2 (4 ) Fortalte priser i bok Åpenbaringsuttrykk 0 døren så en visjon om hat – op – muslim i Åpenbaringens bok ( 15/17 ) – op •. (5 ) Se åpningen (12 /369 ) , den boka av Åpenbaring fra døren til uttrykk for Guds – op . (6 ) Moderne klassifisert avgjørelse og Sundh Hassan , ble fortalt av Abu Dawood i boken om litteratur, den dør av det som kom i en visjon – en tidligere referanse – og Rawa Tirmidhi i Book of Revelation den dør av det som kom i uttrykket av visjon – op – fortalt av Ibn Majah i boken om uttrykk for Åpenbaringskapittelet i Åpenbaringen Hvis den ikke ble godkjent og signert Iqsa bare på dalen – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i det første datoen sivile intervju med Abu Razin Oqaili-grunnleggeren Ben Amer Muntafiq – op ~ og fortalt oppsummeringer i boka av Åpenbaring kapittel i Åpenbaringen faller ikke med mindre de reflekterer 0 publisert Bibliotek vitenskapelig – Beirut . (7 ) se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – (12 /432 ). ( 8 ) serie av samtaler korrigere , c 1, s. 28, i to , den informasjonen Kontor 1399 av . (9 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykket døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke vondt, som i Fath al – Bari ( 12/431 ), og muslim i boken Åpenbaring, som i kjernefysisk forklaring ( 15/29 ), – Referanse tidligere -, og vil snakke ved å si i s. 101 . (10 ) fortalt av Tirmidhi i boka av Åpenbaring kapittel i tolkning av Åpenbaringen hva som er anbefalt og hater dem – op – og rettet oppsummeringer i boka av Åpenbaring at døren til hat syn reflekterer bare verdens Eller mentor – op – fortalt av Ibn Majah i boken Åpenbaringens uttrykk krysset døren til synet hvis ikke signert Iqsa bare på dalen – en tidligere referanse . (11 ) riktig skravleserie – op ( 1/26 ) .. (12 ) , fortellere av dramaet i sin Sunan – op – ( 2/131 ). (13 ) utvidelse Se : awn Reni – op – ( 1/176 ). Og Ibn Hajar – forrige referanse (631/12). (14 ) fortalt av Imam Muslim i boka av Åpenbaring (15 /21 ) – Vektet ex – Abu Dawood i boken om litteratur ved inngangen til det som kom i en visjon – op -, og premier i boka av Åpenbaring uttrykk for den døren til Åpenbarings tre – en referanse tidligere . Og Ahmad inkluderte det i sin Musnad i resten av de mange musnadene – en tidligere referanse – og Darami i Åpenbaringens bok Kapittel i synet tre – en tidligere referanse – og al – Tirmidhi i Åpenbaringsboken kapittel av det som kom i visjonen til profeten Muhammed, må Gud velsigne ham og gi ham fred, skalaen og bøtta – forrige referanse -. (15 ) utvidelse See : Forklaring av trillinger av Imam Ahmed Saffarini (1 /177 ) – op – og forklare muslimske – Nawawi (15 / atten ) – op – og Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah , oppnå Shoaib Abdul Kader Aloriaaat , spre budskapet organisasjon , Al – Manar Bibliotek islamsk , jeg 13, den datoen av 1406 av (2 /459 ). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi ….