…Angir i en drøm hans levetid uten hans alder kolleger . Hvis han ser at alle tennene har falt ut, vil han leve et langt liv . Og hvis han ser at alle tennene hans har falt ut, og han ikke lenger ser dem, så vil hans husholdning dø før han blir syk . Og den som ser at hans øvre tenner har falt i hånden hans, så er det penger som blir hans, og hvis de faller i fanget ham, så er han en mannlig gutt, og hvis de faller til bakken, er det en ulykke av død . Og den som ser at hans nedre tenner har falt ut, han vil lide smerte og smerte, illusjon og kvaler . Og den som skylder en gjeld hvis tennene faller ut i en drøm, dette indikerer at han oppfyller gjelden . Og hvis han ser at en av tennene hans har falt ut, vil han betale alle gjeldene sine samtidig . Og hvis alle tennene faller ut, vil alle i huset og vennene hans omkomme . Og den som ser at tennene hans faller ut mens han tar dem i hånden, dette indikerer barnas død . Og det ble sagt : Den som så tennene hans falle ut, indikerte skade noen av vennene sine . Hvis han ser at folden hans har falt, får han en sønn eller en bror eller en søster til gode . Og tapet av en enkelt tann hvis den ikke ble behandlet, og han tok den i hånden, og hvis han var gravid, kom en sønn til ham, ellers ville han være til fordel for en bror eller slektning som hadde kuttet den . Og det ble sagt : Tannfallet indikerer et hinder som hindrer ham i det han vil . Det ble sagt : Det er bevis gjelds eliminering . Og hvis han tok det som falt fra tennene, hadde han kanskje snakket feil og angret det og holdt det hemmelig . Og kanskje tap av tenner antydet jihadistenes mestere om nødvendigheten av ingenting . Og den som ser at tennene hans har falt ut og at han ikke kan spise, han vil mangle ….

…Alvorlig . Og hvis den er tjueen, indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og visjonen var ni dager i mai, tydet det at de edle sammen med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn , og det beste av frukthagene florerte . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, pengene vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondskap i Egyptens land siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem som fanger til sin land . Og hvis torden er slutten eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra og Abessinia, og landet er svart til Eufrats svarte , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene er redusert, og kongen av Khazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt og dets overfylte land, og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av det, vil regnet være mye, og tørke oppstår ved begynnelsen av året og fruktbar slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var den tiende, indikerte det mangelen regn det året i Maghreb, og Gud den Allmektige vet best og hans fravær er klokere .. Og hvis det er tjuenuen indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og synet var i ni dager i mai, antydet det at de edle med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn og frukthagenes gode . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, penger vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondt i Egyptens land siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem til sitt land som fanger . Og hvis torden er slutten, eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra-landet og Abessinia, og landet er svertet til svarte av Eufrat , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene reduseres, og kazaren av kazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden ved slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt, og dets flom i Nilen og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av den, vil regnet være mye, og det vil være tørke i begynnelsen av året og fruktbart slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var den tiende, indikerer det mangelen regn det året i Marokko, og Gud den allmektige vet best, og hans fravær er klokere ….

…Hvis han ser ut som om Satan har falt ned ham, har han begått en synd og baktalt løgn, fordi Gud den allmektige sier : ~Du skal komme ned alle onde ting .~…

…Al-Kirmani sa: ”Den som ser at han tar seg det han har seg om vinteren, og det var sommeren som betyr at han ikke oppnår det han vil, og hvis han ser imot ham, så indikerer han at han ønsker å skje ….

…Den som ser at han er død og blir båret en seng menneskers nakke, så han rammer myndighet og ødelegger sin religion, erobrer menn og legger dem halsen, og hans etterfølgere vil være i hans makt like mye som de som fulgte hans begravelse, og det er håpet at han er god i sin religion, med mindre han er begravet ….

…Og den som ser et hette hodet og hva han bærer som det i våkenhet, hvis det er hvitt, indikerer det godheten i hans religion, og hvis den er grønn, indikerer den godhet av lydighet, tilbedelse og gode gjerninger, og hvis den er rød, indikerer det en reduksjon i religion og tilbedelse, og hvis den er gul, indikerer det sykdom og motgang. Og hvis den er svart, mislikes den ikke med mindre han har en vane å bruke den ….

…Og den som ser at han er død og bæres menneskers nakke, da vil han slå en hersker og utføre hans befaling, og hans frafall vil være innenfor samme myndighet som de som fulgte begravelsen hans, men ødelegger hans religion og er håpet godt senere med mindre han blir begravet ….

…Og den som ser at han har satt en krone hodet en konge, han vil motta godt og ære fra ham ….

…Og Al-Salmi sa: ~Den som så i fingrene sin høyre hånd Zina eller Shin, uttrykker det da i fem bønner, så vel som om han så i fingrene venstre hånd, så hans tolkning av brorens barn . ~…

…Den som ser at han har en hette hodet, i likhet med det han har seg mens han er våken, så vil tilstanden hans være hos sjefen i forhold til dens godhet og utseende ….

…Og hvis han ser engler et sted hester, går en mektig til grunne der, og hvis han ser fugler fly og ikke kjenner deres feil, så er de engler, og det å se dem i en drøm et sted er et bevis hevn mot undertrykkere og seieren til de undertrykte ….

…Og den som ser at han gikk en vei og ser en pomp og kommer tilbake grunn av ham, så forplikter han det som skjer med ham som en mangel hans religion ….

…Og den som ser at han er vei til Mekka grunn av handel og ikke besøker, da vil han være opptatt av å elske verden, og det ble sagt å øke hans levebrød og nåde ….

…Er uttrykk for visjoner basert brikker eller formodninger? Uttrykket av visjonene er en referanse til antagelse , og antagelsen blir feil og rammet , og en person forstyrrer ikke uttrykket, men heller å være den sikre siden, og det skyldes Guds vilje . Derfor er det bedre for overfarten å utstede en uttalelse som sier : Hvis du tror at din visjon er slik og slik , eller å avslutte hans ord med ordtaket : Av Gud (1) Derfor kan Yusef, over ham, be og fred være med ham, sa han til spørgeren da han ønsket å gå over til ham : ( Og han sa til den som trodde han hadde rømt fra dem, husk meg med din Herre …) Etc. Verset , en film som hevder at han er en av dem som Gud har stolt med uttrykk for drømmer , og det pleide å uttrykke åpenbaringen av Guds bønner og over vår profet Muhammad, hans hersker og ledsagere og fred . Gud vet…

…Og den som ser at han er badet og har seg klærne, så skjer de med ham fra moren, søsteren eller en av hans mahramer ….

…Og den som så at han falt ryggen til en ku, det indikerer at Sunnah har forandret seg for ham ….

…Og den som ser at en gruppe kvinner er et sted mens de ser ham eller en av dem, inviterer ham til henne, så er han synd, og han er uskyldig for ham, og hans hensikt kan skje med ham senere, og hans fienden vil ikke være i stand til ham ….

…Hvis han ser en dommer, setter ham ved siden av ham eller et høyt sted, så er det ære, ære og ære, og kanskje dommerens visjon indikerte et argument og en konflikt ….

…Når det gjelder tennene : de er menneskene i mannens hus, så de øverste er husmennene, og de nedre er kvinnene, fangten er herren i huset hans, den høyre er faren, den venstre er onkelen, og hvis de ikke er to brødre eller sønner, hvis de ikke er da to brødre, er den fjerde fetteren, jomfruene, moren og tantene. Og den som tar deres plass i rådene, besteforeldres molarer, unge sønner, den nedre høyre folden til moren og den venstre tanten, hvis ikke det er to søstre eller to døtre eller deres erstatning, er den nedre kvadranten døtrene til onkler og døtre til tanter, og de nedre fangene er døtre til mor og tanter Og nedre molarer, lengst fra mannens husholdning, er kvinner og unge jenter . Bevegelsen av noen tenner er bevis en som tolkes i sykdommen, og hans fall og tap er bevis hans død eller fravær fra ham ved fravær av noen som ikke kommer tilbake til ham, og hvis han slo ham etter å ha mistet det, så kommer han tilbake, og erosjonen hans er bevis en ulykke som rammer de som tilhører ham . Tennene prater om en krangel mellom familien hans . Hvis han ser en skorpe i tennene, så er det en feil i husstanden hans, han bør komme tilbake til den . Stinkende tenner er styggheten av ros for husstanden, og trettheten av tennene er svakheten til folket i hans husstand, og rensing av tennene fra plaketten indikerer de økonomiske utgiftene i fornektelse av deres bekymringer . Og tennens hvithet, lengden og skjønnheten, en økning i styrke, penger og prestisje for husstanden . Hvis han ser ut som om han vokste opp med foldene sine slik, vil husstanden hans øke . Hvis han ser at det å vokse opp med henne er skadelig for henne, vil det ekstra i husholdningen være en skam og en plage for ham . Hvis han så ut som om han hadde trukket tennene, antydet hans syn at han hadde kuttet livmoren, eller at han ville bruke pengene sine å mislike ham . Hvis han ser ut som om han kaster tennene med tungen, blir husstandens forhold bortskjemt av ord han snakker . Hvis han ser som om tennene hans er av gull, og hvis han kommer fra folket med kunnskap og ord, blir hans visjoner hyllet, ellers blir de ikke rost, fordi de indikerer sykdom eller ild i annet enn kunnskap og hans folk, og hvis han ser ut som om de er av sølv, det indikerer tap av penger . Hvis han ser det fra glass eller tre, indikerer det døden . Hvis han ser tennene sine, faller de ut og de vokser et annet sted, noe som indikerer at hans forhold og tiltak har endret seg . Og det ble sagt at den som så øvre tenner falt i hans hånd, så er det penger som blir hans . Hvis han så henne falle i fanget ham, så er han en sønn, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og han snakker til folk i vuggen .~ Jeg mener i stein . Hvis han så henne falle til bakken, er det døden . Hvis han så ut som om han fanget de falne fra sauene sine og ikke begravde ham, har han fordel i stedet for noen som ham med medfølelse og råd, samt tolkning hos resten av medlemmene hvis skadedyr plaget det og ikke begravde det . Hvis han ser ut som om tennene har vokst i hjertet hans, så indikerer det hans død, og det ble sagt at tannfallet indikerer et hinder som hindrer det han vil, og det ble sagt at det er bevis å betale gjeld. . Hvis han ser ut som om alle tennene hans har falt ut, og han tar dem i ermet eller steinen, lever han et langt liv til tennene faller ut, og antallet husstander øker . Og hvis han ser ut som om alle tennene hans er avskåret og borte fra hans syn, så skal hans hus dø for ham, og det kan ha vært dødsfallet i hans egen tid . Av mennesker, og hans jevnaldrende i alderen . Og hvis han ser ut som om folk gni ham med molarene eller biter ham, så kan han ydmyke folk og ikke bli ydmyket, og det ble sagt at han skulle gjøre munnen som huset, og tennene var som innbyggerne, så hva som er i dem høyre side indikerer hanner, og hva som er fra venstre indikerer kvinner. Alle mennesker unntatt litt av dem . Og det ble sagt at den som så tennene knekke, han skulle bruke gjelden sin litt . Hvis tennene hans faller ut uten smerte, indikerer dette handlinger som er ugyldige . Hvis han ser at det faller uten smerter, indikerer det at noe i huset hans har gått . Og hvis tennene falt ut, forhindret de en person i å gjøre noe som gjøres ved å snakke og si . Hvis det fortsatt er smerte eller blod eller kjøtt som kommer ut, ødelegger eller ødelegger det den ønskede saken . Når det gjelder de sunne, frie og reiser, hvis alle tennene faller ut, indikerer dette en lang sykdom og faller i tuberkulose uten å dø, og det er at en person ikke kan få sterk mat uten tenner, men han bruker kopper og juice, men heller dør ikke fordi de døde ikke mister tennene, og det at han ikke gir de døde til de døde. Han er en frelser for de syke. Av denne grunn ble han prisverdig i sykdom . Og hvis alle tennene faller ut, indikerer det hastigheten overlevelsen fra sykdommen, og når det gjelder de reisende kjøpmennene, indikerer det at graviditeten er lett, spesielt hvis han ser at disse tennene beveger seg, og hvis han ser som hvis noen av tennene hans har blitt lange og blitt mer benete, så indikerer dette et krangel og krangel i et hus . Og hvis tennene hans var svarte, forfallne og skjeve, og han så dem falle, ville han bli frelst fra all motgang . Hvis han ser ut som om tennene faller ut mens han tar dem i hånden eller med skjegget og i fanget, indikerer dette at barna hans er avskåret, så han blir ikke født for ham, og det han føder er verken venstre eller hevet . Og han fortalte at en mann så at alle tennene hans falt ut, og han var så lei seg, og han fortalte synet en kryssing, og han sa : Alle tennene dine vil dø før deg, og det var slik . Og en annen så ut som om han hadde tatt tre tenner fra munnen i håndflaten, og han festet fingertuppene til dem, så han fortalte ham at han hadde funnet en halvannen dirham ….

Toalettet er i en drøm som indikerer de private delene av familien hans og deres nød, og kanskje et tegn kona som mannen hennes er gratis med, eller en slavejente som vet om hemmeligheter og skam . Det er hjemmet til hvile, renhetens hus og toalettet . Oppkast er forbudte penger . Og kanskje han ga kvinnen beskjed om at hvis duften ikke var tydelig, så var hans kone veloppdragne, rene og gode, og hvis han var full av skitt, ville hun være trassig, og hvis duften hans var stinkende, da ville være sunn, og han var kjent for henne, og dybden i hennes brønn var hennes stilling i hennes saker . Og hvis brønnen hennes er full, er kona hans gravid . Se også kunif ….

…Og den som ser at en flue faller i maten og løfter hånden og ikke spiser, han skal tolke at han hater noen grunn av den han elsker ( hvis fluene faller på mat … jeg løfter hånden min og min sjel krever det (og løvene unngår vannroser … hvis hundene klager i det )…

…Type I : Åpenbaring avskyr De har djevelen å gjøre , og resiterende selv , som kalles Bodgat-drømmer, noe som skyldes Satans list og bedrag og hans fiendtlighet overfor mennesker . (1) Et eksempel denne typen er fortalt i Saheeh Muslim fra hadiet av Jabir må Allah være fornøyd med ham fra sendebudet Gud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa at han fortalte en beduin som kom til ham og sa : Jeg drømte at hodet mitt var kuttet av, så vi følger ham, så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, irettesatte ham og sa : ~ Ikke fortell at Satan leker med deg i en drøm .~ (2) I andre sa Raaah Jaber : Jeg hørte profeten fred være med ham Tkd holdt en tale, han sa : til Aihdtn en av dere Btalb djevelen i søvne . ~ Sheikh Mohammed Bin Saleh Al – Uthaymeen sa Guds nåde : Røret drømmer, det forvirrer uorganisert , og ofte at Tartuffe hatet Satan den allmektige sa :~ å pakke dem som Ouamno ikke Bdharhm bare Gud ville ~( argument : 10). (3) og denne typen visjoner han Adab seks : første : å søke tilflukt med Allah fra dets onde , og denne beskyldningen er klar , Valastaazh legitim alt det er hatet . Andre : å søke tilflukt med Allah fra Satan . Å snakke : ~ hvis du så en visjon av hat Fletholh og spyttet hans venstre tre ganger og be Gud av godhet og søker tilflukt hos Allah fra den onde ~ fortalt av Ibn Majah fra hadith av Abu Hurayrah marfoo og fortalt av muslim, også .~ (4 ) I følge romanen i en muslim fra Jabir også : ~ Olistaz Allah fra Satans tre ~ kom i en roman muslim også : ~ Afilipsq forlot tre ganger ~ som jeg vil skissere i : Tredje : å spytte mens han var oppmerksom fra søvnen sin dro tre ganger . Enhver som spytter venstre tre ganger Besqa-lys ~ og hemmeligheten til denne Gud vet ~ avsky for det han så og forakt for demonen at jeg ser at synet til høyre er ekte, ~ pekte ut venstre fordi det er skitt , og triangulering i forrige roman Muslimsk bekreftelse ~ har svart med tre ord : Altfet være uten spytt ~ og bagasse være med ham spytt mild . spytte og være med ham spytt og det meste av bagasse . fjerde : å endre siden som han var da han så det , til sin side med det andre? årsaken til dette : optimistisk om å konvertere det og flytte, er det kanskje en annen grunn som kan plassere djevelen , og slik at synet blir fra avsky til den elskede og beveger seg fra skadelig til det gode . femte : for ikke å nevne det til en allerede , har det uttalt at en rekke samtaler korrigerer dem hva Bukhari Guds nåde via Abu Sa’eed al – Radhi Ath med ham, og han sa, ~ og minner henne om at det ikke gjør det skade ham ~(5). som gitt oss historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men uttrykket er ikke Iqsa bare for de som stoler ham , eller veileder ham ~ eller for verden for å Aabroha ham fine hva de kan og Arushdouna hva er utnevnt av dem og hva som gagner ham . Det spørsmålet er presentert her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si den hemmeligheten Gud vet – for nå oppdatert av , kanskje forklart med det tilsynelatende skadet bildet . Og vær et potensielt ~ faller estimering av Gud den allmektige ~ og indikerer at Hadeeth av Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mann av en fugl som ikke hadde krysset ~ Hvis krysset signert ~, og snakk godt . (6) som betyr : at synet om mulig tosidig ~ kryssing av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at en slik mann løfter benet han venter Matteus uttrykker det . Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann en fugl som ikke krysset hvis krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og så lærte oss Allahs sendebud som ikke er mangel det, men en mentor eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa tilsvarende, men nei tviler at det er begrenset til om uttrykket som tåler syn, selv i ansiktet , og ikke en feil utelukkende , ellers er det ikke effekten av ham da, og jeg kjenner Gud ~, har pekt at betydningen av Imam Bukhari i den boken uttrykk for hans Sahih ved å si : ( døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke gjør vondt .) dokumentert av ordene av profeten fred være med ham til Abu Bakr, mens gjennom sin visjon : ~ en helte noen og savnet noen, ~ Profeten fred være med ham indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv mellom denne som syndet til uttrykket av profeten fred være med ham, er den andre og den første som ble godkjent, men det viste seg å være feil dette . så ikke klipp Raak vanligvis bare å stole det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter fra Abu Hurayrah kan Allah være fornøyd med ham fra profeten, være med ham at han vil si : ~ ikke vis Tqsoa bare vitenskapsmann eller mentor ~ i romanen : ~ ikke bare Iqsa Wade, som skjerper betydningen av en skuespillervennlighet. Fortalt av Tirmidhi sa Sheikh Albani : S Hans kall er autentisk i henhold til forholdene til de to sjeikene, og betydningen av forrige hadith ~ Visjonen er en mann som flyr ~ betyr at den ikke legger seg med mindre den krysser , som hvis det var en flygende mann . ~ Så den falt og falt der den krysset, akkurat som tingen som er foten av fuglen faller med den minste bevegelse, og dette er en representativ analogi. Den hurtigflygende fuglen har et objekt som faller med den minste bevegelse benet . Det viser muligheten for syn ansiktet til å tolerere det som ble fortalt, og gir oss også historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men dens uttrykk er ikke bare Iqsa for de som stoler ham , eller mentor for ham , eller verden i orden å Aabroha ham greit hva de kan og Arushdouna Hva hjelper ham, og hva som er nyttig for ham . det spørsmålet presenteres her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si hemmeligheten Gud vet – fordi de oppdaterte dem , kanskje tolket skadet det synlige bildet – og dette er et potensial , faller estimering av Gud , og viser at denne hadeten til Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mannfugl er ikke krysset , hvis krysset er signert , ~ den hadith er bra . Betydning : den visjonen om mulig tosidig , kryssingen av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at det som kom fra Abdul Razak sa : synet ligger det som krysser som Zllk som en mann løftet benet når han venter steder . (7) sa Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann en fugl som ikke krysset hvis den ble krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og som lærte oss Allahs sendebud fred være med ham som ikke er mangel det, men mentoren eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa følgelig ,, men som ikke gjør det. Det er ingen tvil om at dette er begrenset til om uttrykket er noe visjonen kan tåle selv en måte , og ikke er en ren feil , eller det har ingen effekt den tiden, og Gud vet best (8), og Imam Bukhari refererte til denne betydningen i uttrykksboken fra sin Sahih ved å si : ( Kapittel av den som ikke så Visjonen om den første forbigående hvis ikke vondt ). Bevist av ordene fra profeten fred være med ham til Abu Bakr mens han gjennom sin visjon : ~ A strømmet noen og savnet noen ,~ og profeten fred være med ham , indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv ikke mellom denne som syndet mot uttrykket for profeten fred være hans fred er den andre og den første som ble godkjent, men dette viste seg å være feil . (9) Derfor må du ikke kutte Raak bare for å stole det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter: Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham fra profetens fred være med ham at han vil si : ~ Gjør ikke Tqsoa-visjon bare til verden eller mentor ~(10), i romanen :~ Iqsa bare Wade og ~ stramme navnet skuespillervennligheten , forteller Tirmidhi Shaykh al – Albaani : tilskrevet riktig de to sjeikens tilstand (11) , og betydningen av den tidligere moderne ~ visjonen om en mannfugl ~ den legger seg ikke med mindre den er uttrykkelig . Det er som om den var et flygende ben, og den falt og falt der den krysset, som det som er mannen av fuglen faller med den minste bevegelse. Dette er en analogi-analogi, hvor synet ble sammenlignet med en hurtigflygende fugl, og noe ble hengt benet som falt med den minste bevegelse . Det viser muligheten for syn ansiktet av tolerere det som ble fortalt, oppsummerer i hans Sunan i boken av Åpenbaringsbåndet Hassan Suleiman bin forlot Aisha, kone til profeten fred være med ham, sa : En kvinne fra folket i byen har en mannforhandler, Tri var visjonen om at mannen hennes var mer fraværende, og savner sjelden bare gravid, kommer sendebud av all fred være med ham, sier : Min mann er en kjøpmann kom ut Fterkny gravid, og jeg så meg som sovende for å tvinge huset mitt ble ødelagt, og jeg ble født som en guttunge, sa Allahs sendebud fred være med ham : ~ bra , fordi mannen din deg, den allmektige Gud, vil en rettferdig, og føde en gutt med rettferdighet . du ser var to eller tirs alt som kommer Allahs sendebud fred være med ham, sier at hennes , går tilbake sin mann og føde en gutt . . Kom en dag som det var Tonah , og Allahs sendebud fred være med ham fraværende , den har sett den visjonen , sa jeg til henne : onkel du w blir ikke avhørt Allahs sendebud, fred være med ham, o Guds nasjon ? Og hun sa : et syn jeg så det kom til Allahs sendebud, fred være med ham, spør ham om , han sier : ~ bra , skal sies, og jeg sa : Si meg hva? Hun sa : Selv Allahs sendebud kan Allah velsigne ham kom og ham, Voardha ham mens du introduserer . Sa Aisha : Jeg sverger at jeg dro, fortalte meg, jeg sa : Gud , den veldedige visjonen din for å imutnere mannen din , og få frem en gutt Vajra !! Jeg ble gråtende og sa : Mali yen tilbød deg mitt syn? kom inn i Allahs sendebud, fred være med ham, gråtende sa til henne : ( dømt O Aisha? ) Så jeg fortalte ham nyheten og hva som ble tolket for henne, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : “ Hva, Aisha, hvis du overfører en visjon til muslimen, og deretter gir den videre for godt, så vil visjonen følge det som eieren krysser . ” Aisha sa : Så av Gud, mannen hennes døde, og jeg ser henne ikke, men hun fødte et barn som er en ensom (12). Konklusjon som kommer ut av dette , den visjonen om mulig to – si ded , skjedde kryssing av en av dem nær den kapasiteten . så Jakobs sønn Joseph forbød Iqss sin visjon til brødrene sine av frykt for villfarelse og misunner ham , sa steinsønn : Allahs sendebud fred være med ham At en visjon forekommer bortsett fra en som elsker fordi han kan tolke den for ham i en måte som han ikke liker, verken med hat eller misunnelse , kan falle fra den egenskapen , eller skynde seg selv fra den sørgede og plagede , så han beordret å legge igjen en oppdatering for de som ikke liker grunn av det . (13) VI : som spør når den dårlige drømmen også vil : bønn , og er indikert av Hadeeth av Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham : ~ Hvis han så . ENE det han hater , så la ikke Vlaisal skje av mennesker . ~ (14) og Guds visdom og jeg vet : at bønnen til enhver anledning fungerer som slavefrykt for at den gjør om Almkarh . Ifølge til noen forskere, er det en leser Seventh State of the stol, men ikke veilede ham, selv om han leser eller denne stolen i sine bønner har oppnådd to ting sammen, be og lese tilstand av stolen . Og hvis han begrenser seg til å gjøre noe av det han nevnte, vil det være tilstrekkelig å avverge dets skade, hvis Gud vil, som hadithene uttalte . Men det er bedre for ham å gjøre alt for å kombinere fortellingene . Ibn Qayyim sa i Zaad : og når det ikke skadet ham, men denne visjonen driver Almkorhh ondskap . Al-Nawawi sa : Gud nevnte ikke årsaken til sikkerhetseffekten av avsky- visjonen, gjorde også veldedighet og beskyttelse for penger . . . Og ved å bede om det som et svar og utbetaling av ulykke og almisse, betaler det dårlige død alt dette ved Guds dekret og evne . (15) _________________________________________________ (1 ) Mohamed Abdelaziz Halawi – en referanse tidligere – s. 5 . (2 ) Fortalt av muslim i Saheeh, som forklart i kjernefysiske (27 \ 15 ) • op .. (3 ) si nyttig bok om monoteisme – Forklaring av sjeik : Mohammed bin Saleh Almosaman c 2 (4 ) Fortalte priser i bok Åpenbaringsuttrykk 0 døren så en visjon om hat – op – muslim i Åpenbaringens bok ( 15/17 ) – op •. (5 ) Se åpningen (12 /369 ) , den boka av Åpenbaring fra døren til uttrykk for Guds – op . (6 ) Moderne klassifisert avgjørelse og Sundh Hassan , ble fortalt av Abu Dawood i boken om litteratur, den dør av det som kom i en visjon – en tidligere referanse – og Rawa Tirmidhi i Book of Revelation den dør av det som kom i uttrykket av visjon – op – fortalt av Ibn Majah i boken om uttrykk for Åpenbaringskapittelet i Åpenbaringen Hvis den ikke ble godkjent og signert Iqsa bare dalen – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i det første datoen sivile intervju med Abu Razin Oqaili-grunnleggeren Ben Amer Muntafiq – op ~ og fortalt oppsummeringer i boka av Åpenbaring kapittel i Åpenbaringen faller ikke med mindre de reflekterer 0 publisert Bibliotek vitenskapelig – Beirut . (7 ) se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – (12 /432 ). ( 8 ) serie av samtaler korrigere , c 1, s. 28, i to , den informasjonen Kontor 1399 av . (9 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykket døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke vondt, som i Fath al – Bari ( 12/431 ), og muslim i boken Åpenbaring, som i kjernefysisk forklaring ( 15/29 ), – Referanse tidligere -, og vil snakke ved å si i s. 101 . (10 ) fortalt av Tirmidhi i boka av Åpenbaring kapittel i tolkning av Åpenbaringen hva som er anbefalt og hater dem – op – og rettet oppsummeringer i boka av Åpenbaring at døren til hat syn reflekterer bare verdens Eller mentor – op – fortalt av Ibn Majah i boken Åpenbaringens uttrykk krysset døren til synet hvis ikke signert Iqsa bare dalen – en tidligere referanse . (11 ) riktig skravleserie – op ( 1/26 ) .. (12 ) , fortellere av dramaet i sin Sunan – op – ( 2/131 ). (13 ) utvidelse Se : awn Reni – op – ( 1/176 ). Og Ibn Hajar – forrige referanse (631/12). (14 ) fortalt av Imam Muslim i boka av Åpenbaring (15 /21 ) – Vektet ex – Abu Dawood i boken om litteratur ved inngangen til det som kom i en visjon – op -, og premier i boka av Åpenbaring uttrykk for den døren til Åpenbarings tre – en referanse tidligere . Og Ahmad inkluderte det i sin Musnad i resten av de mange musnadene – en tidligere referanse – og Darami i Åpenbaringens bok Kapittel i synet tre – en tidligere referanse – og al – Tirmidhi i Åpenbaringsboken kapittel av det som kom i visjonen til profeten Muhammed, må Gud velsigne ham og gi ham fred, skalaen og bøtta – forrige referanse -. (15 ) utvidelse See : Forklaring av trillinger av Imam Ahmed Saffarini (1 /177 ) – op – og forklare muslimske – Nawawi (15 / atten ) – op – og Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah , oppnå Shoaib Abdul Kader Aloriaaat , spre budskapet organisasjon , Al – Manar Bibliotek islamsk , jeg 13, den datoen av 1406 av (2 /459 ). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi ….

Faller den oppriktige visjonen ? Og den rettferdige er ikke en god mann? Det er et viktig spørsmål, og hans svar er : at den rettferdige mannen kan se Alodgat, men noen sjeldne få klarte å Satan fra ham , bortsett fra omvendt, sannheten i hans syn en sjelden overvekt kaste djevelen det ble fortalt fra Anas ibn Malik om at Allahs sendebud skal være over ham, sa : ~ A for vision En god gjerning fra en rettferdig mann er en del av førtiseks deler av profetdommen . Enig om (1). Muslim berättet Guds nåde fra Abu Hurayrah at profeten fred være med ham, sa han : ~ Hvis den tiden har knapt nærmet visjonen om en muslimsk løgn , og Asedkkm nylig, og synet av den muslimske delen av førti – fem er en del av profetien ~ (2). Al- Nawawi sa : sies å være en retorisk tid hvis en båt som modererer dagene og nettene denne vårdagen . Og det ble sagt at det som menes er om oppstandelsen nærmer seg , og den første er den mest berømte blant folket i visjon , og den kom i en hadith som støtter den andre, og Gud vet ws best . Av . Sannhet er den største av profetenes beskrivelser, våken og drømmende, og den som ser dem i sannheten, vil oppnå sannhet fra sine visjoner . Al-Muhallab sa : Folk har tre grader av dette : A – Profetene og deres visjoner er alle oppriktige, og det som trenger uttrykk kan falle i dem . B – rettferdig , og hovedsakelig deres visjon om ærlighet , den var lokalisert der det som ikke trenger å uttrykke deres visjoner som Vtqa Raayaha helt i en drøm . C – Hvem andre . . I deres visjon er det sannhet og klager, og de er av tre typer : 1 – De er dekket , så det meste av situasjonen er lik dem . To ondskapsfolk , og mest deres visjon Alodgat, og si hvor ærlighet , har fått tittelen Bukhari i sin Saheeh : døren til visjonen til folket i fengsler, korrupsjon og skjevhet (3). 3 _ vantro , og har en tendens til deres visjoner Alodgat og veldig sjelden der ærlighet og refererer til dette intervjuet : ~ Den nylig Osedkkm-visjonen Osedkkm ~ som ble fortalt av muslim . Sanne drømmer om noen av de vantro har , som i visjonen om forfatterne av fengselet med Josef over seg , sa Allah : ~ kom inn med fengselsguttene, sa en av dem, jeg viste meg knus vin og den andre sa at jeg viste meg jeg bringe over hodet mitt brød spiser fugl fra ham Nbina Ptooelh Sannelig vi se deg fra velgjørere ( Yusuf : 36 ). som tidligere tittelen Bukhari i sin Sahih døren : den visjon av folk i fengslene, korrupsjon og skulke , og oppstod i den romanen : en drink de folk drikker , og du ønsker å drikke forbudt , og angivelig vinkelner sa til Josef : Wright sett sover, jeg plantet en korn Vneptt gikk der tre klynger Fsrthn var Sagit sa kongen : opphold i fengsel tre ganger og deretter gå ut Vtsagah din vane . var da han kom ut (4) så vel som synet til Mllekema, sa den allmektige : ~ kongen sa, jeg ser syv fete kyr at han ville spise syv magre Snblatt og syv grønnsaker og andre Iabsat O Fyll meg inn i mine visjoner hvis du skal se passasjen visjonen ( Joseph 43) som betyr : tynnhet er avledet av tynnhet og kombinasjonen er mager og mager, og det som menes er utseendet til formaninger M om humor . Noen visjonsforskere tilskrev den delen av profetiens visjon bare god troende som ikke er vanærende har vært . Vi har allerede med oss vers som sier : ~ oppriktig god muslim er en som passer seg hvis de profetene , Vokrm type, som Akram ved profetene , som ser det usynlige .. Som for vantro og fordervede og blandes ikke , hvis ratifisert visjoner er noen ganger det samme er også sant Clip Islamic false , og ikke alle begivenhetene har erfaring med de usynlige delene av profetien , Kalkahen og min ~(5) har blitt gitt oss for å spore Imam Muhammad Safaareeni Hambali Guds nåde å si : gi ham beskjed . Men må være vakt her at visjonen om gode som er den årsaken til igangsatt noen av bestemmelsene begrenset enten undertegnet i æra av Messenger av apostlene eneste godkjente » Som for andre mennesker er misjonærer eller Mndhirat , kan det være i uttrykk Bishara til eieren fra en veldedig verden eller det hinsidige , kan det være der advarselen om mangel eller forkorte sitt arbeid eller i hans religion , kom i tolkningen av verset : ( og han forkynte at Ichaelmh Gud bare levde eller bak et slør eller sender en budbringer Viouha med sin tillatelse hva han vil at han er klok ) ( Shura : 51). Noen av forgjengeren sa : ~ Fra Ray Veil ~ som i sin drøm, hva selv – renset for laster , forsvinner kvinnen hjerte , og møtte lawh søvn , og Antakec av underverkene i den usett , og særhet minimum . Det er vennlig å ha ham i en drømmesamtale » og beordret ham til Gud og fortelle ham i en drøm , Profeten ba fred være med ham for verset :~ de menneskelige i dette livet og i det hinsidige ~(6) Og sa han, ~ er visjonen om det gode ser mannen eller ser ham ~ Fortalt av Imam Ahmad (7). __________ (1 ) Avtalt , se Ibn Hajar – op – ( 12/361 ) og atom – op (23 \ 15) (2 ) atom – op – (15 \ 0 2 ) (3 ) Ibn Hajar – op – (381 \ 12) (4 ) Ibid ( 12/382 ). (5 ) Ibn Hajar – op – (379 \ 12) (6) Yunus : 64. (7 ) Fortalt av Imam Ahmad 173 \ 1 tredobler fremover Safaareeni – en referanse tidligere ….

Faller synet fra den som drikker vin? Som jeg sa tidligere () Det er ingen større synd enn polyteisme og vantro, og hvis synet skjedde fra den vantro, som historien om kongen med Josef, hindrer det ikke at det oppstår fra alkoholdrikkeren, og Bukhari adresserte i Sahih Chapter : Visjonen til folket i fengsler, korrupsjon og polyteisme – Ibn Hajar og han signerte i en fortelling : drikk, de er folket i drikken, å være : drikk Muharram angivelig sa sommelier til Joseph : Jeg så som sett sovende som plantet et korn Vneptt kom ut med tre bunter Fsrthn deretter Sagit King, Joseph sa til ham : bli i fengsel tre ganger og så gå ut Vtsagah din vane, ble det også sagt Og gikk ut ….

…Og den som ser som om han plukker opp det som faller fra de spredte piggene i en høst : en beplantning kjenner eieren, så vil han lide av eieren av plantasjen et spredt gods som vil vare i lang tid . Hvis det som blir plukket opp, er en gruppe med ham, så treffer den en ammunisjon fra andres gevinst ….

…Alawittene faller til jorden : Bevis for ødeleggelsen av de edle personene som tilskrives den . Og alt som ilden brente og plaget ham i den, og det er ikke noe håp for hans godhet eller hans liv . I tillegg til det som ble ødelagt fra karene som ikke er forgrenet som dem . samme måte er det ikke noe håp som blir kidnappet eller stjålet der verken kidnapperen eller tyven kan se . Og varene og de skadede, håpet om hans godhet er retur av det han antydet, hans godhet og gjenoppretting, fordi han er til stede når han tar den og stjeler den sin plass . Kidnappet og kidnappet døden ….

Belah bortskjemte sinnet, og han gjorde lite godt . Det ødela hans sinn, og han gjorde lite godt ….

…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert omfanget av varmen eller kulden han fikk badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og rørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn et bad, er bevis kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd badet, og beinet hans var brukket ….

…Et bad er i en drøm en ærlig budbringer, en oppriktig venn og en misunnelig elsker . Kanskje det indikerer de beskyttede konene som holder hemmeligheter . Duer kan referere til duer, som er død . Og det indikerer en kvinne med barn, eller en mann med mange barn, som er mottakelig for folket i hans husstand . Og synet til duene indikerer skrikene . Husduen er en god arabisk kvinne, og eggene hennes er jenter eller naboer, tårnet hennes er en blanding av kvinner, og kyllingene hennes er sønner . Duens brøl beskylder en mann for en kvinne, og det hvite er en religion, det grønne er fromt, det svarte er en pute, og det hvite er en blanding . Og hvis duen hans har vendt seg bort og ikke kommer tilbake til ham, vil han skille seg fra sin kone, ellers vil hun dø . Og hvis han har flygende duer, har han kvinner og tjenestepiker som han ikke bruker , så hvis han rydder en vinge fra hjemmet sitt . Og duen er en arabisk hushjelp, og autoritet fra Ibn Sirin, må Gud den allmektige nåde ham, at hun er nyheter som kommer langt fra . Og duer er en elsket kvinne som er fri eller slave . Og den som så at han hadde slaktet en due, skulle gifte seg med en jomfru . Og en due er født av en hushjelp . Og den som så at han spiste av hennes kjøtt, var en overbærenhet . Og duer med kyllingene i fangenskap med barna sine . Og den som ser at han jakter duer, han vil få penger fra ærverdige menn . Og det ble sagt : Den som ser en due, han ber ikke Gud den Allmektige om annet enn Han gir den . Hvis han ser at det er en due i huset hans, og søkeren er singel, vil han gifte seg med en vakker og vennlig kvinne . Og husmoren er enig med mannen sin . Hvis han ser at han er en due og står ham eller flyr med ham i flukt, vil han motta glede eller glede, godhet og nåde . Og det ble sagt : Den som ser at han har blitt en due som spiser pengene til sine fiender, og duen indikerer de presserende nyhetene og boka, fordi den overfører nyhetene i en bok, og det er gode nyheter for noen som er i nød eller hans fraværende hvis et fly kommer til ham, med mindre han er syk og faller på ham, for det er dødsduen, og ikke spesielt hvis det var fra duen og ropte hodet hans . Kanskje var duen et frø . Og de beste grønne duer . Den som ser en mangel i Ain Hamama, det er en mangel sin kones religion og moral . Og den som ser at han kaster en due, han baktaler en kvinne eller sender henne tekst med dårlige ord . Og den som ser at han har slått fra dugenes egg, det vil ramme kvinner og barn med penger . Og den som ser at han fanger en husdue, han vil fange en kvinne som er forbudt . Og den som ser at han gir en due, han snakker en kvinne og lærer henne det . Og den som ser en due eller en fugl hodet, eller skulderen, eller er bundet til nakken, dette indikerer hans handling mellom seg selv og sin Skaper . Hvis fuglen var svart og stygg å se , indikerer dette aksept av hans arbeid og korrupsjon av hans religion . Hvis den hadde hvit farge, så det bra ut, noe som tydet hans gode arbeid og hans rettferdighet . Og den som ser at han har slått fra fjærene til duer eller deres kjøtt, han vil lide mye penger og godt . Se også Lunar ….

Og den som ser at han står og sitter sammen med de kristne, så vil han elske dem og tilbøyelig mot dem alle tilbøyeligheter, og det ble sagt at den som så en kristen og var i krig, ville vinne ….