…1 – Tid for uttrykk : legg merke til når noen av kryssene som etter uttrykket av en visjon som sier : vil falle denne visjonen etter slikt, i dager eller måneder eller år, og noen av dem overdriver til du noen ganger sier lignende datoer , for eksempel : vil falle synet ditt på den tredje dagen i måneden Den tredje er etter tre år, og noen av dem sier : Den vil falle på en slik dato måneder før den eller måneder etter den, så den starter ikke som forrige . Etter min forskning for dette emnet og funnet flere faste tekster, viser jeg deg og kommentar på hva som åpner Gud og si : Den første katalogen : I den historien om Josef , ascites så Bosevh fred være med ham Rabah og kutt på hans far sa til sin far : Da Joseph sa til sin far Aaopt, så jeg en ti en planet og solen og månen så jeg dem bøye seg ( Yusuf : 4 ). De lærde sa : Denne visjonen ble oppnådd etter førti år , da Gud gjenforente Joseph sine foreldre og hans brødre, elleve , og tilbad all sin hilsen og ærbødighet mens Koranen kuttet historien hans . Han sier : foreldrene sine på tronen og falt nedlagt og sa, far, denne tolkningen av visjonen min kan gjøre det virkelig til at min Herre har bedre meg da det førte meg ut av fengselet og kom til deg fra beduinen etter det med flyttbar djevel mellom meg og mine brødre, min herre hyggelig hva han vil, han er den vitende, den vise ( Yusuf : 100 ). Hvis denne visjonen om Joseph, en ung gutt på syv år, har blitt oppnådd i Egypt bokstavelig talt , satte Joseph seg på tronen, bøyde foreldrene og brødrene hans og bøyde seg og bemerker at visjonen om Josef er visjoner som du ikke trenger å uttrykke , men også fall ble sett , og det er viktig her at tolkningen av visjonen forsinket førti år, noe som ble vist i et intervju med persen Salman sa : ~ blant synet til Josef og dets uttrykk i førti år, ~ sa Ibn Hajar etter ham. . Fortellerne til al-Tabari , al-Hakim og al-Bayhaqi med en gyldig kjede av fortellere (1). Andre guide : Også i historien om Joseph , etter at han kom inn i fengselet , så kongen en visjon skremte ham og spurte Aoolha ham når vitenskapsmenn og staten rundt ham og holdt møter E og sa til dem : ~ Kongen sa , Jeg ser syv fete kyr han ville spise syv magre og syv Snblatt Khader. Og den siste, skorpete, O offentlig, vær så snill å gi meg beskjed om visjonen min, hvis du skal se visjonen uttrykke (43). ( De sa pipedrømmer, og vi tolker ikke drømmer i to verdener. ~(44) ( Joseph 44 43) Sannheten er at svaret på disse ligner svaret fra noen av publikum som ikke nøler med å svare på uttrykk for visjoner. De sier: for eksempel : død, lenge, livet , og rop lo og dette kan være å si til Gud uten kunnskap , eller finne dem slik fotnote Badan det svaret da det ba dem slått til høyre og venstre for å rømme, eller i jakten på hvem som sendte ham Spørsmål . Hva angår Josef mens han var på tvers av synet, svarte og velg tidstale han var syv år vanskeligere å dyrke det som høstet Vdhiroh pigg i bare litt av det du spiser) 47 () tm kom etter at syv hard eat det du bare ga dem litt enn Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , minnet T om at synet vil bli oppnådd innen en periode på femten år , drøm som er glad for å føre Josef til dem om fjorten år med å si kongen av syv tykke kyr , og syv kuer lener seg , og lærde sa : Josefs ord : ) tm kommer etter et år hvor Agat-folk og det Aasron ( ( Yusuf : 49 ) ikke viste ham synet , men det er det Gud lærte Yusuf og godt uttrykk (2). Tredje guide : Anas bin Malik, må Allah være fornøyd med ham at sendebud av Allahs fred være med ham ble inngått den eller jenta er haram Milhan , Vttamh , og moren er forbudt under stille tilbedelse og gikk inn på Allahs sendebud fred være med ham dag Votamth og satte seg deretter Tvla hode – noen inspisere hva det dreper lus – Vnam Allahs sendebud fred være med ham og våknet så latter , sa hun : Jeg sa : hva Idgk O Allahs sendebud? Han sa : ~ Folk fra min nasjon, tilbød inntrengere i Guds navn som kjører Thbj dette havet . Og Thbj havet enhver tur tilbake o r midten – kongene på familien eller som konger på familien , ~ sa : sa : Jeg sa : O Allahs Gud, be til Gud om å få meg en av dem, han kalte henne, og deretter sette hodet og han sov, og da våknet ler, sa hun : jeg sa : hva Idgk O Allahs Gud, sa : ~ folk fra min nasjon, tilbys for moro skyld av inntrengerne Alte Gud, ~ han sa i første, hun sa : jeg sa : O Guds sendebud , be til Gud som gjør meg til dem, sa : du er fra de to første ~ , Frckpt eller haram-jenta Milhan havet på tidspunktet for Sid Vsrat for Daptha da jeg kom ut av havet Vhlkt . avtalt ord fra en muslim (3). etter å ha søkt langvarig i denne historien fant at visjonen om tiden var etter farvel Hajj, og forekomsten av synet var på tiden til Othman bin Affan, så de installerte havet etter hverandre Othman, på vei til Kypros Vsrat for Daptha Kathy og begravet der, og det var som en stein sønn sa i åpne året tjue – åtte . tiden er mellom visjonen og uttrykket atten år, Gud jeg kjenner . Legg merke til denne tiden mellom synets forekomst og uttrykksavstand . så fortell meg at du tror den som ber om en visjon Vtakbrh så uttrykket hennes, og så overrasket ham etter en periode på s. En natt sier han til deg : Jeg sa : slik og slik vil skje, og nå en måned, to måneder, eller et år vil gå, og det er ikke oppfylt som om hans tilstand er : Du tar feil ! ! ! Ja . . Linjen kommer fra krysset, men synet kan bli forsinket. ”Og hvis tingen er nevnt, sier jeg her : Forsøket på krysset for å sette en tid for tidspunktet for visjonens forekomst må undersøkes og sinnets arbeid og tretthet, det som er behov for en tid å komme, men visjonæren kan noen ganger insistere på å spørre om tid, så hvis jeg fortalte ham og jeg fortalte ham : Gud kjenner til og med fra deg selv forlegenheten av feil, bli overrasket over Antqsk sier : han fortalte meg overfarten og fikk ikke vel , og noen av dem håner ved å si : hva har det over . Etter denne presentasjonen sier jeg : Hvem har rett i din mening? ________________________________________ (1 ) Se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr algeriske : Acer ‘s store tolkninger av ordene i den Høyeste og Bhamch River God Acer eksegese, jeg fire / 1420 av – , bibliotek- og informasjonsvitenskap og styring . ( S. 578 ). (3 ) Narrated ved Bukhari i boken av åpenbaring uttrykk dør i løpet av dagen på to steder (11 /72 ) , (391/12 ) – op – og fortalt av Muslim, som i den kjernefysiske (13 /58 ) i den bok av emiratets dør Han foretrakk invasjonen til sjøs – forrige referanse -. ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Kan vitenskapen om å uttrykke visjoner og drømmer læres og instrueres? Det er ingen hemmelighet for alle som er interessert i denne kunsten at denne kunnskapen er veldig hederlig, og det er derfor Gud er takknemlig overfor sin profet Yusef ved å si den allmektige [og også din Herre vil svare deg og lære deg om tolkningen av hadiths .. .] , og vår profet Muhammad [ fred og velsignelse være med ham ] pleide å uttrykke visjoner og spurte ofte ledsagerne som i hadithen til Samra bin Jundub : Da profeten [ fred og velsignelse være med ham ] ba om morgenen, kom han til dem med ansiktet og sa : Så noen av dere en visjon i går ? Jeg har faktisk et synspunkt på denne saken. Jeg mener muligheten for å lære, og undervise i denne vitenskapen, som er at den kan læres og undervises . Og denne oppfatningen kan være merkelig for noen; Dette er fordi denne vitenskapen er mer som inspirasjon og fysiognomi, og som om den imiterer budbringere, så han fant forlegenhet i denne forbindelse, men jeg håper at vi vil ta opp dette spørsmålet for diskusjon slik at vårt forslag er objektivt . Her er det viktigste som gjør meg tilbøyelig til denne oppfatningen, og jeg har snakket om det i detalj i boka mi : Uttrykket av visjonen, samtidsuttrykk, spørsmål og svar, s. 96 , og utover, forlaget : Dar al-Tadmuriyya . Nuclear Commenting sa på et intervju Samra tidligere : det er mustahabb å spørre om visjonen, initiativet til å tolke og akselerere den første dagen, og det er tillatt å snakke i vitenskap og tolkning av Åpenbaringen og lignende .15 / 30 Ibn Hajar sa og kommenterte forrige samtale som i åpningen 12/437: Induksjon Å undervise i visjonen om visjon og dens uttrykk, og å forsømme spørsmålet om det, og dets preferanse fordi det inkluderer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene. av vesener . Ibn Abd al-Barr sa, som i al- Tamheed 1/313, og kommenterte den forrige hadithen : Denne hadithen indikerer æren og dyden til kunnskapen om synet, fordi han [ må Guds bønner og fred være med ham ] bare var spør om det for å fortelle ham og gi det videre, slik at følgesvennene hans visste hvordan de skulle snakke om dets tolkning . Sheikh Muhammad ibn Abd al-Wahhab sa, som i samlingen av bøkene hans 5/130: Vitenskapen om uttrykk er en sann vitenskap som Gud skjenker den han vil av sine tjenere . Og han sa et annet sted 5/143: Begrepet visjon er en sann vitenskap nevnt av Gud i Koranen, og av den grunn ble det sagt : Bare de som er kunnskapsrike, kan tolke synet , fordi det er en del av åpenbaringen . Al- Shatibi, må Gud være nådig med ham, advarte i Al- Muwwafaa 2/415: at det ikke er noen fortjeneste og et slør som profeten [ må Guds bønner og fred være med ham ] ga bortsett fra det som var unntatt, bortsett fra at hans ummah fikk en modell, og dette er kjent ved introspeksjon, og ut fra det ga han åpenbaring til ham, og hans ummah fikk den rettferdige visjonen . Imam Malik sa, og han ble spurt : Forklarer visjonen hver søndag? Han sa : Han leker med profetskap, så sa han : Bare det beste av synet vil passere synet . Hvis han ser noe bra, fortell ham, og hvis han ser noe ubehagelig, la ham si noe godt eller tie . Og imam Ibn Al-Saadi sa i sin Tafsir 2/442: Og blant dem er fordelene med forrige vers : at det har opprinnelse til visjonens uttrykk, for kunnskapen om uttrykk er en av de viktige vitenskapene som Gud gir til hvem han vil . Han sa også 2/449: Inkludert at kunnskap om uttrykk er en av sharia-vitenskapene, og at en person vil bli belønnet for sin læring og undervisning . Og det som indikerer eksistensen av læring og utdannelse blant ledsagerne – Ashraf al-Khalq – er det som ble bevist at Umar ibn al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham, pleide å spørre Asma bint Umais al- Khatha’a’miya om uttrykket for visjonen som i Tahdheeb al-Tahdheeb av Ibn Hajar 12/399. Ibn Saad nevnte i al- Tabaq 7/124: Said bin al-Musayyib var den som krysset folket til visjonen, og dette ble hentet fra Asmaa Bint Abi Bakr, og navnene tok ham fra faren Abu Bakr og Abu Bakr. tok denne kunnskapen fra den edle sendebudet, som pleide å la ham noen ganger krysse noen Visjoner, og han korrigerer ham noen ganger, og han kan misforstå ham som en hvilken som helst lærer og hans student, og denne studenten var dyktig i mange situasjoner der han ble undersøkt, og derfor finner vi ham etter en gang, og han uttrykte en visjon som sendebudet så, sier sendebudet til ham med beundring for sitt uttrykk : Likeså sa kongen . Men det skjedde også med ham at jeg gjorde en feil i hans ijtihad, og sendebudet [ må Guds bønner og fred være med ham ] ikke komplimenterte ham, heller gjorde han feil. Så han sa til ham en gang etter at han gikk over til ham : Si meg, Guds sendebud, om min far, har du feil eller feil? Profeten sa : Du traff noen, og du savnet den andre . Aisha, må Gud være fornøyd med henne, hadde også lærerike holdninger til faren sin, så hun presenterte visjoner for ham, og han hadde noen situasjoner med Guds sendebud [ må Guds bønner og fred være over ham ] . Derfor var hun voldelig en gang da hun uttrykte en visjon for en kvinne om at mannen hennes døde og fødte et barn som ble gjort urett ved å si : [ Hva, Aisha Hvis du uttrykker visjonen til den troende, så uttrykk den for ham i godhet ….] Og vitnet fra hadith ba Aisha om å følge en spesifikk tilnærming til uttrykk, som er å bruke det på godt . Imam Ibn Khaldun uttalte i sin innledning, s. 389, at denne kunnskapen er en av sharia-vitenskapene, og det er en ulykke i religionen da vitenskapene ble gjenstander og folk skrev om den, og dens uttrykk finnes i forgjengerne og baksiden, og denne kunnskapen overføres fortsatt mellom forgjengerne ….

…Kaste Den som ser i en drøm at han kaster en katapult, det er svik og intriger . Kanskje indikerte det baktalelse og tvang fra lærde, eller baktalelse om kvinnene som var vaksinert, og religionens utfordring . Kanskje hans visjon indikerte oppvigling . Og å kaste piler i en drøm er et bevis på å snakke om symptomer ved symptomer, og hvis pilene i dem var kniver, helbredet de budbringere, den tiltenkte tingen ville skje, og hvis det ikke var noen kapitler i dem, indikerer det skuffelse i det som er ment . Og den som kaster pilen og er den som er skadet, han vil få sitt behov fra nærhet til den allmektige Gud, og hvis han er i denne verden, vil han oppnå ære . Og den som ser to rader med mennesker kaste hverandre, da krangler de som er urett, med sannhet og galt, og snakker om sine motstandere med løgn . Og den som ser at han skyter mennesker med piler, han vil skyte dem onde ord . Og den som ser at han kaster og gjør en feil, så har han en ondsinnet tunge som han snakker til folks ære med . Og den som ser at han sikter mot et objekt og ikke gjør en feil, han vil nå sitt mål ved å sende en bok eller et budbringer . Og den som kaster en person, men ikke slår ham, han kaster ham med falske ord . Og den som ser at han kaster piler mot et fjell i øst og vest, og klærne hans er nye og hvite, han vil få en konge og myndighet hvis han er verdig det. Piler er bøkene hans som han utfører i brev og ordrer . Og kast hasselnøtt steinet . Og det ble sagt : Å kaste hasselnøtter i urbane områder kastes for den steiningen, og hvis kastingen foregår på land for jaktens skyld, er det rov og gevinst . Og den som kaster en pil og tømmer sitt blod, han vil få fordel av en stor mann . Og hvis pilene faller i hans hjerte, er det merknadene til en god gutt eller en vakker hushjelp . Og den som ser at han kaster katapulten som en festning for fiendene, så er det ord av rettferdighet som han taler, eller en bønn som Gud den allmektige krever ….

…Musk kommer ut av munnen. 92 – Han sa : Og Nafeh al-Qari, da han snakket, luktet duften av musk, og det ble sagt til ham : Når jeg satt, parfymerte jeg, og han sa : Hva i går var bra og ikke nærmere, men jeg så en Guds sendebud – må Gud velsigne ham og gi ham fred – i en drøm mens han leste i munnen min fra at Time lukter de som lukter dette ….

…Og den som ser at pus kommer ut av penis, han gifter seg fordi pus ser ut som sæd, og hvis pus kommer ut av anusen, er det ikke noe bra i det ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at noe kommer ut av korsfestelsen hans, så vil han føde en sønn fordi Gud den allmektige sa: ~ Han kommer ut mellom korsfestelsen og korpuset . ”…

…Når det gjelder stemmen og talen sa Abu Saeed, predikanten: ~Den som ser at halsen hans er en blokkering, og det kommer ingen lyd ut av det. Hans visjoner indikerer at han er spenst og innsnevring av å bruke penger på hjemmet sitt til han dør , og det er ikke Mahmoud . ~…

…Hvis hun ser at noe hater fra skjeden hennes kommer ut av skjeden hennes, så er det et barn, og det er ikke noe godt i ham, og hvis hans type er elsket, så er han en god sønn ….

…Og hvis hun ser at sesam kommer ut av henne, indikerer det at mannen hennes skjuler kjærligheten hennes ….

…Og den som ser at maur kommer ut av munnen eller fra nesen hans, han vil tolke hans ødeleggelse, og det ble sagt at maurenes syn tolkes av tyver ….

Hvis en fisk kommer ut, føder den en stygg datter

…Og den som ser at han kommer ut av et ukjent fengsel eller gjennom en smal dør, så er han veldig prisverdig i alle tilfeller og handlinger ….

…Saeed, predikanten, sa: ~Den som ser at blod kommer ut av tommelen og pekefingerblodet mens han drikker av dem, han vil gifte seg med en kvinne og hennes søster .~…

…Og den som ser at han gråter og ingen tårer kommer ut av øynene hans, så er det ikke prisverdig, og hvis det er blod i stedet for tårene, indikerer det anger for noe som han har savnet og angrer ….

…Hvis blod kom ut av ham, er det hans synd . Hvis han blir farget med det, kommer forbudte penger ut av det, og det ble sagt at det kom blod ut av bakveien for barn ….

…Og den som ser at dette kommer ut av huset sitt flyr i luften, og hvis han er en lærd som glemmer sin kunnskap, og hvis han har en stilling, så er han isolert, og hvis han hadde barn som døde, kan kongen ta pengene sine, og hvis han ikke hadde penger, er setningen ikke Mahmoud ….

…Og den som ser at noe av det spirer ut av sted og er borte, da får han penger for seg uten ansiktet og bruker det ut av sted ….

…Er det å foretrekke å uttrykke visjoner eller la dem gå i oppfyllelse med tiden? For det første må det være kjent her at det ikke er sant at alle visjoner blir oppfylt, selv om den visjonære er en troende, kan den troendes visjon ikke oppfylles direkte, den kan bli forsinket, og den kan ikke oppfylles i det hele tatt. På samme måte kan den troendes visjon lyve. Måtte Gud være fornøyd med ham på Abu Hurairah, på profetens autoritet , må Guds bønner og fred være over ham, sa han : [ Når tiden nærmer seg, vil muslimens visjon knapt lyve, og muslimens visjon er mer sannferdig for deg, og muslimens visjon er en del av de førtifem delene av profetet ] Avtalt og ordlyden for en muslim . Og den som ser det som behager ham, det er bedre for ham å presentere det for den som krysser det for ham . Når det gjelder den som ser noe som skremmer ham eller sørger ham, skal han ikke fortelle det til noen, og han må gjøre de forholdsregler som er nevnt . Noen mennesker kan si hvorfor vi ikke tillater visjoner eller drømmer å bli ivaretatt av tid eller tid, noe som er et synspunkt som respekteres, og jeg sier alltid : Min mening er feil som kan være riktig, og andre er korrekte og kan være feil, men disse menneskene skal ikke skylde på dem som leter etter uttrykk for sine visjoner eller til og med drømmene sine. Det kan være en god nyhet, eller en advarsel til eieren, og Imam Ahmad, må Gud nåde ham, sa : Visjonen gleder den troende og bedrar ham ikke . Og den visjonære kan ha nytte av det han ser i søvne. Imam Al-Dhahabi sa i Al- Sirah [1/81] i visjonen til Abd al-Rahman bin Auf, må Gud være fornøyd med ham, at han vil gå inn i paradiset de elsket, selv om han er et av folket i paradiset , og en av de ti misjonærene, sa han : Overføringskjeden er god . Han og andre er en drøm, og drømmen har en tolkning, og Ibn Auf, må Gud være fornøyd med ham, hatt nytte av det han så og det han nådde, til han ga veldedighet med store penger som ble frigitt for ham – og ros være for Gud – hans føtter, og han ble en av arvingene til paradiset, og det er ingen skade . Gud vet ,,…

…Det ble nevnt i noen bøker at en av etikettene til et syn ikke er å fortelle det til en kvinne eller etter morgenbønnen? Er dette riktig? Ja, dette ble nevnt i noen bøker, men det er en feil spesifikasjon, så det er tillatt å fortelle visjonen til kvinner. Imam Ibn Hajar sa i Al-Fath i kapitlet : Uttrykket av visjonen etter morgenbønnen (12/439): Det indikerer svakheten i det Abd Al-Razzaq ga på myndighet av Omar på myndighet av Saeed Ibn Abd ifølge noen forskere var al-Rahman basert på noen misforståelser, som hastet som kommer fra kvinnen og deres frykt for at visjonen skal tolkes feil, eller den var basert på noen av de korte blikkene til kvinner, og feil i dette utseendet er ikke skjult, og det er bevist at sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, forteller noen av hans visjoner om kvinner som Aisha og Khadija, må Gud være fornøyd med dem blant hans koner, og som en mor forbudt, og historien om Ibn Omar og han ønsket at Gud skulle vise ham et syn, og da han så henne, fortalte han det til søsteren Hafsa, må Gud være fornøyd med dem alle, alle disse fortellingene er tilstrekkelige til diskrediterer dette ordtaket, og vi sier det er riktig den gangen ….

…Tolkning av Abu Bakr Al-Siddiq på autoritet fra Ibn Abbas, må Gud være fornøyd med dem – at en mann kom til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og sa : Jeg så i kveld i en drøm en baldakin som søl ut smør og honning, så jeg ser folk krympe fra det, så klønete og uavhengige, og hvis en grunn går fra jorden til himmelen, så tok jeg den og tok den. En mann etter at du faktisk ble tatt av en annen mann, faktisk tatt av en annen mann. Vangta ham kom da til ham. Abu Bakr sa : O Guds sendebud , faren til deg og Gud la meg Vloabrnha Allahs sendebud fred være med ham : ( Aarabha ) Abu Bakr sa : Baldakinen Fezlh Islam Når det gjelder den som blir renset for ghee og honning, er Koranen søt og myk, og hva det er som folk kvier seg for å gjøre, er det den som er tilstrekkelig forberedt for Koranen og er uavhengig. Så tar en annen mann den og kutter den av, når den og løfter den opp. Oh Guds sendebud fortalte meg min far, har du feil eller feil? Allahs sendebud fred være med ham ( jeg var noen og savnet noen ) sa : Jeg sverger til O Guds sendebud , fortell meg hva som var galt? Han sa : ( Ikke del deg .)…

…Samleie : Vdalt for å oppnå det som kreves av mennesket, eller er det eller håper på religion eller minimum, for eksempel reise og Ahart og tilgang til sultanen, og passasjerskip, og spurte villvillig, fordi spenningen ved intimitet og den fordelen av tretthet og intervensjon . Hvis han hadde samleie med sin kone, fikk han det han ønsket av henne, eller hun fikk det fra ham . Når det gjelder det forbudte ekteskapet, hvis han hadde samleie med dem, bønner etter menstruasjon og gaver i moren, spesielt etter en fratredelse, for at han kom tilbake til stedet hvor han gikk ut av underholdsbidraget og ønsket etter blokkeringen, med mindre han gikk inn med dem i løpet av Hajj-månedene, eller det er bevis i hans syn, så trappet han fot ingenmannsland, og han når det . Og hvis det var hans glede, og hans sæd er pengene han bruker på det gode stedet som en student ikke har, og hvis han kommer tilbake fra ham, vil han be ham om å komme tilbake til det . Den som har noe i sædens hånd eller ser det i klærne, vil motta penger fra et barn eller noen andre . Når det gjelder ekteskap med kjente dyr og storfe, er dette bevis på velvilje for de som ikke ser det, eller bruker på feil måte, hvis det er ukjent, er det seieren til den som er angitt av det dyret, enten en elsker eller en fiende, og det som ikke er tillatt for ham, kommer inn i det . Hvis dyret var det som giftet seg med ham, så var han beseiret, beseiret, med mindre han ikke var øde, og han var ikke fra bjørnen eller de sju, og likte det med ham var mislikt, for han ville få godt av sin fiende eller som han ikke håpet på . Dette kan indikere samleie med de forbudte jentene og mennene, hvis det likevel er et vitne som styrker det . Når det gjelder analsex, ber han om en vanskelig sak uten ansiktet hans, og kanskje det ikke vil bli gjort for ham, og hans penger og utgifter går tapt i det, og hans arbeid forsvinner med ham, fordi anusen ikke fullfører en sæd og ingen fordeler med det når det kommer tilbake fra skjeden ….

Kommer han til sovende som slapper av i Ramadan? I de siste artiklene og diskusjonene bestemte vi oss for et fastslått faktum, som er at drømmen fra Satan er en realitet, ikke en metafor, og vi nevnte på det tidspunktet den riktige hadithen i Sahih : visjonen er fra den velgjørende og drømmen er fra djevelen . Men også i den velsignede måneden Ramadan ble det rapportert om hadithen av Abu Hurairah, at han sa, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Når Ramadan kommer inn, åpnes himmelens porter, portene av helvete er stengt, og djevlene er lenket . Fortalt av Bukhari . Betyr så rekke demoner fraværet av drømmer, mareritt og knebøy i denne hellige måneden? Svaret fra begynnelsen : Nei, du kan se mareritt, og personen kan sove i Ramadan, og her er mer forklaring . Årsaken til forvirringen er setningen : Djevlene er lenket, og dens betydning er på flere måter, inkludert : 1 / At kjeden er spesifikk for de som søker høringen, og at sekvensen deres skjer i løpet av natten av Ramadan i stedet for dets dager, fordi de ble forhindret på tidspunktet for Koranens åpenbaring fra å avlytte, så de økte sekvensen og overdrev i husking . 2 / Det kan være at det som menes er at djevlene ikke blir kvitt muslimenes fristelse til det de finner hos andre, fordi de engasjerer seg i faste som undertrykker deres ønsker, og fordi de er opptatt med å lese Koranen og minne og rettferdige gjerninger . 3 / At kjeden er spesifikk for noen, og de er Marada, og den har bevis, og det er hadithen fra Abu Huraira med ordlyden : Hvis den første natten av Ramadan ble lenket av djevlene og retur av paradiset . Og i ordlyden : og djevlene råder i den . Avslutningsvis kan sammenkoblingen av demoner være på utseendet og sannheten, og at alt dette er et tegn for englene å gå inn i måneden og maksimere dens hellighet og forhindre at demonene skader de troende, og dette kan være en indikasjon av overflod av belønning og tilgivelse, og at demonene blir mindre forført og blir som de lenket, så jeg kan ikke se hva som forhindrer fremveksten av drømmer eller mareritt for å sove i den . Al-Qurtubi sa, etter å ha antydet at han bar det utad : Hvis det blir sagt, hvordan ser vi så onde og synder som skjer i Ramadan mye, og hvis djevlene er lenket sammen, vil det ikke skje? Svaret er at det er mindre enn fasten til de fastende menneskene hvis forhold blir bevart og etiketten overholdes, eller noen av djevlene er bundet og de er frafalne, ikke alle, eller det som er ment å redusere ondskapen i det, og dette er en håndgripelig sak, fordi forekomsten av det i det er mindre enn andre, ettersom det ikke er nødvendig for dem alle å bli lenket sammen for at ingen ondskap skjer. Det er ingen synd, fordi det er årsaker til andre enn demonene, som onde sjeler, stygge vaner og menneskelige demoner, og Gud vet best ….

…Faraos syn med avgangen fra en rettferdig mann på myndighet av Ibn Masoud – må Gud være fornøyd med ham – og på myndighet fra noen av ledsagerne til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred – kan Gud være fornøyd med dem -: at farao så i sin drøm at ild kom fra det hellige hus til det inkluderte Egyptens hus, så det brente koptene og forlot Israels barn. Egyptens hus ble ødelagt , så han kalte tryllekunstnere, prestene, klanene og besitteren, og han spurte dem om hans syner, og de sa til ham : Han kommer ut av dette landet som Israels barn kom fra – det vil si det hellige hus – en mann hvis ansikt vil være ødeleggelsen av Egypt. . Det som menes med den rettferdige mannen er Moses, fred være med ham…

…Ibn Sirin sa: Den som tror at det kommer slim ut av nesen hans, det indikerer at det er en fordel med stor skjebne ….

…Hvis spyttet kommer ut av ham og det strømmer i hendene på en ung mann, avslører han hemmeligheten sin for en fiende . Hvis han lyver om noe av det han er fornøyd med ….

…På samme måte, hvis han i drømmen ser at gravene er splittet og de døde kommer ut av dem, indikerer hans visjoner spredning av rettferdighet, og hvis han ser oppstandelsen mens han er i krig . Seier . Hvis han så det i oppstandelsen, ble hans visjoner skapt ved å reise, og hvis han så som om han var stappfull alene eller sammen med noen andre , viser hans visjoner at han er urettferdig, fordi Gud den allmektige sier : “ Samle dem som urettferdig og deres ektemenn . ”…

…Kisaa Dreams of Clothing indikerer at prosjekter vil føre til suksess eller fiasko, ettersom klærne ser ut til å være trygge og rene eller skitne og arvet . Hvis du ser vakre, men utdaterte klær, forutsier dette at du vil ha rikdom, men at du vil foraktige progressive ideer . Hvis du forkaster de gammeldagse klærne, vil du dispensere fra det nåværende miljøet og inngå nye forhold, nye prosjekter og nye kjærlighetsforhold, og disse vil forvandle deg til en annen person . Hvis du ser deg selv eller andre i hvite klær, indikerer dette intense endringer, og du vil nesten alltid finne endringen med tristhet . Hvis du går med en person som har på seg hvitt, indikerer dette noens sykdom eller sorg, med mindre personen du så i drømmen er en jente eller et barn, og da vil du ha hyggelige omgivelser en sesong av året, i det minste . Hvis du ser deg selv eller andre i svarte klær, forutsier dette krangel, skuffelser og dyster helse . Hvis drømmen refererer til arbeid, vil arbeidet komme under forventningene . Hvis du ser gule klær, forutsier dette overhengende glede og økonomisk fremgang . Hvis gult blir sett på som et spektrum som avtar i unaturlig lys, kan det forventes det motsatte . Du vil være heldig hvis du drømte om gul klut . Hvis du drømmer om et blått plagg, forutsier dette at ambisjonene dine vil bli presset mot seier gjennom vedvarende og energisk innsats . Venner vil hjertelig støtte deg . Hvis du drømmer om et skarlagenrødt klær, forutsier dette at ambisjonene dine vil bli presset mot seier gjennom vedvarende og energisk innsats . Venner vil hjertelig støtte deg . Hvis du drømmer om en skarlagenrød klær, forutsier dette at du vil flykte fra firkantede fiender ved å endre din offentlige intensjon i tide . Hvis du ser grønne klær, er dette et symbol på god velstand og lykke . Hvis du ser et flerfarget belegg, forutsier dette raske endringer og en sammenfletting av dårlig og god innflytelse i fremtiden din . Hvis du drømte om uforholdsmessige klær, innebærer dette konflikter i følelsene dine og at du sannsynligvis vil gjøre en feil i et prosjekt . Hvis du ser voksne eller unge menn i passende klær, indikerer dette at du påtar deg et arbeid du ikke har noen tilbøyelighet til, og det vil føre til at mange bekymringer kommer frem . Hvis en kvinne ser at hun er opprørt over kappen, forutsier dette at hun vil møte konkurranser som vekker sinne hennes i forbindelse med hennes jakt etter sosial diskriminering . Beundringen av andres klær indikerer at hun vil være sårbar for frykt for sjalusi fra vennene sine . Å drømme om å miste noe klesplagg indikerer forstyrrelser i arbeidet ditt og i kjærlighetsspørsmål . Hvis en jente drømmer om at hun er kledd i svart, forutsier dette at hun vil lide av rensende tristhet og skuffelse . Hvis en jente drømte at hun møtte en annen, iført en skarlagenrød kjole med et sorgslør i ansiktet laget av crepe-stoff, forutsier dette at en som knapt anser henne like vil overgå henne og vil vekke hennes skuffelse overfor kvinner generelt . Drømmeren som tolker drømmen om å kle seg, bør være forsiktig med å legge merke til om ting virker normale . Hvis ansiktene er forvrengt og lyset ikke er relatert til kloden, selv om fargene er lyse, vær forsiktig, fordi feil administrering av en verdifull plan vil skade deg . Det er få drømmer som det onde elementet forsvinner fra, akkurat som det er få prosjekter i den våkne verden der flakselementet unngås ….

…Og den som ser at noe har kommet ut av munnen hans at hans slag er elsket, så er det en tale av rettferdighet, og det ble sagt en god ros, og hvis han ser at noe hater hans slag, kom ut av ham mens han var våken, så hans uttrykk er imot ham ….

…Og den som tror at noen ting har kommet ut fra den avdøde, som urin, avføring, pus, blod, sputum, sputum og lignende, så er det på to måter. Det ble sagt at det ikke ble tolket fordi det ikke kunne utstedes fra det, og det ble sagt at alt av det tolkes ut fra betydningen av det ovennevnte og kommer på hælene, og det kan være i en slags. Annet enn det som uttrykkene ser voldsomt om betydningen, og andre har sagt noe annet, og det er avansert at hvis han ser noe som ikke kan skje den avdøde fra det, uttrykkes det av analogi, toksisitet, konsekvens og så videre ….

…Og den som ser at en konge blir tatt ut av sin paviljong ved voldtekt, indikerer at hans besittelse og rike er død ….