…Og den som ser at katapulten har en mangel, så er det en seier for bueskytteren og en seier for folket der stedet. Når det gjelder katapultsteinen, tolkes den av det store ordet ….

…Gjør min dyktighet i å tolke familiens visjoner og drømmer meg representativ? Det er en mann eller kvinne som leser i vitenskapen om tolkning av visjoner og drømmer, og hans kjærlighet til denne vitenskapen utvikler seg for å prøve å tolke drømmene sine, og dette kan utvikle seg for tolkning for de rundt ham, spesielt for de som er nær ham, og han kan lykkes med å tolke noen eller mange av dem, i henhold til sin oppfinnsomhet, besittelse og kultur . En jente kan lykkes når hun hører flere visjoner fra moren, og hvor symbolet regn gjentas, og dette er for eksempel, men ikke begrenset til, å vite hva som er riktig for å bestemme betydningen av å se moren sin spesielt, og dette er mulig, men spørsmålet mitt er : Vil hun lykkes når hun sitter foran mange kvinner og kan Kjenner hun ikke dem til å kjenne betydningen av selve symbolet og forventer at det får passende betydning for alle som spør henne? En av dem kan lykkes med å uttrykke å se sin kollega en gang analogt, for eksempel om uttrykk for en visjon som noen dyktige innen denne kunsten gjør, men han vil ikke være i stand til å uttrykke lignende visjoner til andre enn sin venn. grunn av forskjellen mellom vennen sin og andre spørgere, og dette ligner veldig noen som gir sønnen medisin for å avlaste varmen, men han er ikke i stand til og kan til og med bli ansett som gjerningsmann hvis han delte ut en annen medisin til ham i en annen sykdom, saken er veldig alvorlig, da visjonene ikke måles mot hverandre i uttrykk og her Vanskelighetsgrad; Derfor er ikke kriteriet i oppfinnsomheten til så og så, hans suksess i tolkning er ikke bare for familien og familien, men standarden er bredere og mer omfattende enn dette, og så sa jeg det jeg sa tidligere. Den som ønsker å være en vellykket uttrykker, han må øve, og dette er i uttrykk for visjoner for mange prøver uten dyp kunnskap om dem, og rytmen til visjonen i henhold til den riktige tiltenkte betydningen, og beskriver den i henhold til størrelsen eieren . En persons suksess med å uttrykke visjonene til sine kolleger, og suksessen til en person med å uttrykke familiens visjoner er ikke tilstrekkelig til å gi ham tittelen [ uttrykksfull ] , og det som fra tid til annen presenteres om dette emnet historier for noen i deres suksess i uttrykk for visjoner eller drømmer om familie eller venner faller inn under denne delen, vær oppmerksom. For den forskjellen…

…For meg, hvis du drømte om å se tarmene, indikerer dette at en dødelig katastrofe er i ferd med å ramme deg og vil forsvinne, denne ulykken med en venn . Hvis du ser tarmene dine, betyr dette at tragiske situasjoner omgir deg, og at en unormal sykdom vil virke deg gjennom dine daglige kontakter med andre som truer deg . Det betyr også potensielt tap med mye sorg . Hvis du drømmer om at du legger det noe og det blir til en radiator og temperaturen begynner å stige og gjør deg veldig engstelig, så be andre om å hjelpe deg, og de nekter, dette forutsier en uventet katastrofe, og det er sannsynlig at det vil komme i form av en håpløs sykdom eller elendighet, og du vil bli beskyldt før de som tidligere var vennene dine . Du kan oppleve problemer med å fjerne deg fra en uhjelpsom problemer ….

…** Profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, årsaken til hans sykdom .. Blant hykleriet er profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, i hans sykdom at smerten som plaget ham var forårsaket av hekseri. Ifølge Hisham bin Urwa, autoritet fra sin far, myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Magien til Guds sendebud, må Gud velsigne henne. ham og ham kalte en jøde fra jødene i Bani Zureik Lapid bin Al-Asam som sa : Inntil Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, forestilte seg at han gjorde noe og hva han gjorde, selv om det var en dag eller en natt, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, kalt, så bønnfallet, så kalt og sa Aisha : Jeg følte at Gud hadde gitt meg tillatelse da jeg spurte ham om det. To menn kom til meg, og en av dem satt ved hodet på meg og den andre ved benet mitt, og han sa at den som var ved hodet mitt til den ene benet mitt eller den ene med en mann, sa til den som var hodet mitt : Hvilken smerte er mannen? Han sa : Fra medisinen sin? Han sa : Labaid bin Al-Asam sa : I Han sa : I Mashtat og Mushatta sa han : Det er nødvendig å gå ut. Han sa : Hvor er han? Han sa : I brønnen til Dhi Arawan. Hun sa : Da kom Guds sendebud, fred og velsignelser over ham, til henne med noen av hans ledsagere og sa da : O Aisha, av Gud, fordi vannet hennes er henna, og som om hodet hennes er siktet. Demonene . ”Hun sa : Jeg sa : Å Guds sendebud, brente du ham ikke? Han sa : “ Nei, meg, Gud har helbredet meg, og jeg hatet å provosere ondskap mot mennesker, så jeg befalte det Vent ). myndighet av Hisham bin Urwa myndighet fra sin far myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, brukte seks måneder å se at han var kommer og kommer ikke, så to engler kom til ham, og den ene av dem satt ved hodet og den andre ved hans føtter, og den ene av dem sa : Hva er det? Han sa : Matboub sa : Hvem er medisinen hans? Han sa : Labaid bin Al-Aasem sa : Hva? Han sa : kam og komber i tørkede slag, sa i en brønn Dhiroan under Raovh vekket profeten fred være med fra hans søvn, sa han : ( dvs. Aisha Så du at Gud Oftana i Ostftith ) og brakte brønnen og beordret ham å bli tatt ut, sa han : ( Denne brønnen, som viste henne Gud som om det var vannet Henna gråt, som om hodene ble siktet av djevelens hoder. ( Så Aisha sa : Hvis du var som om du mente å spre deg, sa han : ( Når det gjelder Gud, har Gud spart meg, og jeg hater å provosere ondskap for mennesker fra det. ~…

…Visjoner av noen av ledsagerne : Kanskje en av de mest fremtredende visjonene om visjonen til den store følgesvenn Abdullah bin Zaid Al- Ansari og legitimiteten til bønn og detaljer om denne visjonen i følgende beretning : ( b – 1) Mohammed bin Abdullah bin Zaid fra faren sa : Allahs sendebud fred være med ham de kan trompetere og beordret Bnaqos han hugget , Varta Abdullah bin Zaid sa i en drøm : Jeg så en mann som bar den Thawbaan Akhaddran en bjelle , jeg sa til ham : O Selger Abdullah bjelle? Han sa : Hva gjør du med det? Jeg sa : Kall ham til bønn . Han sa : Skal jeg ikke vise deg bedre enn det? Jeg sa : Hva er det? Han sa : sier : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Jeg vitner om at det ikke er noen gud annet enn Gud . Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud . Kom og be . Kom og be . Bor bonden . Gud er stor , Gud er stor , det er ingen gud annet enn Gud . Han sa : gikk ut Abdullah bin Zaid til han kom til Allahs sendebud fred være med ham og fortalte ham hva han så »Han sa : O Allahs sendebud, jeg så en mann som bar den Thawbaan Okhaddran en bjelle . . . Fortell ham nyheten . Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ Din venn så hans syner , så han gikk ut med Bilal til moskeen og kastet den til ham og kalte Bilal , for han . Han ga en stemme fra deg. ”(1) Det som menes med en stemme fra deg, er : sterkere og mer i stand til å stemme , og pandaen er etter at avstemningen har gått , og jeg foretrekker det . Å gå tilbake til historien . . Abdullah bin Zaid sa, så jeg gikk ut med Bilal til moskeen, og fikk meg til å kaste den til ham mens han ba om det . Han sa : hørte Omar ibn al – Khattab lyd , gikk ut, han sa : O Allahs sendebud, og Allah har jeg sett som den han så . Den Hemmeligheten bak denne følges mye av det han sa i at : Ahmed Gud herligheten og Glory Praise programvaren så mye som det kom til meg av al – Bashir Guds Vokrm ham jeg har glade budskap i netter og til dem tre mer gjorde meg høflighet kom ( b – 2 ) samt eksempler visjoner følgesvenner hva som kom fra Abdullah ibn Umar, må Allah være fornøyd med ham : mannen i profetens liv være med ham hvis han så en visjon Oqsa sendebudet av Allah, fred være med ham, sa : Jeg var en gutt, en ung Azba – og ensom fra hadde ikke et par blir sagt ham : celibat og singler fredag – sa han . . Jeg sov i den moskeen tidspunktet for Allahs sendebud er å kjenne ham og jeg så i søvn ka n konger Okhaddana De gikk meg til brann , hvis landet KTI godt, og hvis du har to horn Kqrna godt og betydningen av dette : århundrer brønnaspektene som bygger fra steinene som er plassert galgen, at rullen er festet til den , og vanligvis har hver brønn to horn , og vi går tilbake til hadithen. Ibn Umar sa : Og hvis den har to horn som brønnens to, og hvis det er mennesker i den som jeg kjenner, har jeg sagt : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden . Han sa : Så møtte en konge dem, så han sa til meg : Du herjet ikke slik at det ikke er frykt for deg eller skade . Historien hennes om Hafsa . Vqstha Allahs sendebud, fred være med ham, sa profeten, fred være med ham : Ja, mann Abdullah, hvis han ba natten . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten bortsett fra litt ( avtalt , og ordet for fred ). I den romanen Bukhari : sa : Jeg sa til meg selv : Hvis du god til å se hva jeg så som disse , når han huket natten jeg sa : Å Gud, hvis du vet i god visjon Varney . . . Avtalt snakk og ord om dampen . (2) Disse korte eksempler noen av de visjoner av Allahs sendebud og den beste av skapelsen etter ham, og de er følges E og offentlig etter denne korte presentasjonen , vi slår til deler av visjoner som vi vil snakke om i neste del av denne boka . _______________________________________________________ (1 ) Fortalt av Ibn Majah i sin Sunan i Mobile boken , og det ordet , den dør av starten Mobile – op – og Tirmidhi fortalt i boken om bønn dør hva som kom til å starte Mobile – op Abu Dawood i bønnebokdør : Hvor mobil – Tidligere referanse – og den ble inkludert av Ahmad i begynnelsen av Musnad al-Madani, må Gud være fornøyd med dem, hadithen til Abdullah bin Zaid, må Gud være fornøyd med ham, og det var inkludert av al-Darami i bønneboken, kapittel om å begynne kallet til bønn – forrige referanse -. (2) Se Fath Al-Bari (12/418) – tidligere referanse – og Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – tidligere referanse ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Krypende hvis du drømte om dette kjøretøyet, forutsier dette at du vil bli involvert i et kjærlighetsforhold og irritere en venn . Hvis du drømte om at du kjørte en av dem, betyr dette at du vil være involvert i lite gjennomtenkte og usunne arbeider og prosjekter ….

…Når det gjelder feilen, tolkes den av en svak, skadelig og illeluktende person, den som ser at han praktiserer en feil, så trener han med en person, og den som ser en feil som har kommet inn i munnen eller øret hans, så han vil lide godt ….

…Hvis du drømmer om at du er i ulykken, indikerer dette at du vil ønske kontinuerlige feil og dårlige utsikter . Hvis du ser andre i nød, forutsier dette et dystert miljø, og at sykdommen til en av dem vil føre til alvorlig frykt for en vellykket plan . ~ De gamle drømmebøkene anser dette som en indikasjon en velstand som har kommet, men denne definisjonen er feil . Det er to krefter som virker i mennesket, den ene i ham og den andre utenfra . De kommer fra to forskjellige verdener : dyrets sinn virket av den personlige verden av kroppslige ønsker, og det åndelige sinnet fra det kosmiske rike av brorskap. ~ . de gir motiver av anti – bevisst drøm . Hvis Tnasagt vil disse to kreftene finne ånden eller det intellektuelle bildet fra sinnet til en drømmeprestasjon i drømmerens liv . kroppens fornemmelser god grunn ånd uutholdelig smerte mens berikende kroppen egoistisk fører til å berøve evnen til ånden av selvet . Ofte utprøving av trengsel årsaken sjelen å juble og kroppens sorg . Hvis den triste sjelen forblir i drømmens sinn, kan dette indikere en verdslig fremgang for drømmeren, men teorien om magiske krefter bidrar ikke til innholdet i denne boken ….

…Hvis han ser ut som om han snurrer himmelen og deretter går ned, lærer han vitenskapen om astrologi og de mystiske vitenskapene og blir nevnt blant mennesker . Hvis han ser det som om han stolte det, vil han få ledelse og seier for sine motstandere . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så tre mennesker som jeg ikke kjenner. Han løftet den ene til himmelen, så låste han den andre mellom himmel og jord, og knelte den andre ansiktet i nedbør. Ibn Sirin sa : Når det gjelder den som ble reist til himmelen, er det tilliten som ble hevet blant folket. Den som er fanget mellom himmel og jord, det er tilliten som er avskåret, og når det gjelder den som bøyer seg, er det bønnen som ummah er den ultimate ….

…Og den som ser at han hadde seg en ring og dens fedd var av dens opprinnelse, det skal tolkes ved anskaffelse av et barn eller kjøp av en hushjelp, et dyr eller et hus, og ringens lapp har skiftet fra sin stilling, det skal overlates til kongene ved å føre tilsyn med isolasjonen og til andre i henhold til skiftende forhold ….

…Når det gjelder fingrene, sa Ibn Sirin, de fem fingrene høyre hånd indikerer fembønnen, så tommelen er morgenbønnen, pekefingeren, ettermiddags- og mellombønnen, ettermiddagsbønnen og ringfingeren, kveldsbønnen, og fingrene venstre hånd tolkes av barna til en bror ….

…Og den som ser at en hund hopper lekteren hans, så vil en magiens fiende følge sin kone ….

…Og Ismail bin Al-Ash’ath sa at synet fingrene til de to mennene indikerer utsmykning og rett av ting. Og den som ser dem det som er utsmykket eller vanæret, så er hans tolkning av det, og hvis han i fingrene ser en forvrengning, enten de er festet til hans hender eller føtter, så er det en refleksjon og det er ikke Mahmouds ….

…Og den som ser at han har tråkket en kvinne, hun skal bli gravid og føde et barn ….

…Og den som ser at han bærer et teppe ryggen, det indikerer overflod av synder og byrder, og at han bærer det skulderen, hans visjoner indikerer at han bærer et teppe, spesielt hvis det er nakken .)…

…Og den som ser at han sitter i en båt mens båten ferdes sjøen og han er redd for ham, han indikerer at han er like nær kongen som båten, og hvis han ser at han er imot det da hans uttrykk er mot ham ….

…Hvis han så at han hadde seg fire sverd, et sverd av jern, et sverd av bly, et sverd av null og et sverd av tre . Han har fire sønner, så jern er en modig gutt, null er en rik gutt, bly er en effeminate, og tre er en hykler ….

…Den som så at han hadde seg en ny, riktig og bred skjorte, som ville bli tolket med godt og ankomsten av den tiltenkte og hensikten med det som ble nevnt, og hvis han så noe annet, så er hans uttrykk mot ham, og kanskje de skitne klutene vil skille eieren, og mangedoblingen av hans bekymringer og separasjonen av hans kone ….

…Og Ibn Sirin sa i betydningen: Jeg er forbauset for den som er bakken en centimeter, hvordan han ikke reiser en arm, spesielt hvis han er noe som er bra å sitte på som ham mens han er våken ….

…Og den som ser at han sitter et teppe, han vil få trøst og høyde ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som ser at han har en død ryggen, han vil ta seg av de dødes barn .~…

…Og den som ser at fargen pannen hans er noe han hater sitt frø, så blir han skyldner, og hvis fargen endres etter spiring, vil han betale den gjelden ….

…Hvis han ser ut som om håret venstre side av hodet har spredt seg, indikerer han at han er plaget med menn, og fra sine slektninger ….

…Arch Nut : kaster ham ut i den ville bytten Halal-penger, og i landet ligger og baktalelse og fravær, og siktet den mot døren til sultanen _mez . Kasteduen kaster en kvinne, og den som ser at han kaster nøttens bue med adel, da snakker han ord som ikke er sin plass, og hvis kastet hans traff ham foran ham, og hvis han gjorde en feil, talte han ville være en katastrofe for ham . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så at jeg skjøt med en jailbreak-bue, og jeg tok feil og ble truffet . Han sa : Frykt Gud, for dere bakbiter folk ….

…Rutab er i en drøm en stat i en velstående by hvis det skyldes . Og den som ser at han spiser vått på feil tid, da er han syk . Og våt-trader-handel . Og det ble sagt : Det å spise våt mat blir gjenkjent av øyet . Al-Rutab er bevis den gode nyheten om det mannlige barnet, seier over fiender, uskyld til ære, og al-Ratab er en tillatt forsyning, helbredelse og lettelse . Så den som så at han spiste våt på feil tid, hadde en kur, en velsignelse og en lettelse ….

…Almsamiery beordrer folk til retten . Selgeren og kjøperen er forskjellige, så den som ser at han selger eller kjøper noe, så er han tvunget og trengende, fordi en person ikke selger bortsett fra når det er nødvendig, og hvis han blir tvunget til å selge det og kjøpe noe, og å måtte gjøre det, vil personen gå til triks . Og den som ser at han har solgt noe av en liknende art, han vil falle i forvirring, forvirring og risiko, og håpe det for seier og frelse fra undergangen . Hvis han så at han solgte noe kritikkverdig, er det ikke noe godt i det . Hvis han kjøper noe av en liknende type, er det tiltaket en befrielse fra det han advarer . Hvis det er av hatet type, så er det målet en feil, og det får det fra dem og sorg ….

…Mørke Hvis du drømte om mørket som hang over deg en tur, er dette en advarsel om sykdom i bytte for noe arbeid du gjør, med mindre solen skinner gjennom mørket før du er ferdig med reisen, og så vil du overvinne feil . Hvis du mister en venn eller et barn i mørket, forutsier dette flere emosjonelle utbrudd . Prøv å holde deg under kontroll etter å ha drømt om mørket, fordi problemer med arbeid og kjærlighet vil plage deg ….

…Hvis du drømte at du rodde, betyr det at du vil jobbe for å bli kvitt disse egenskapene som gjør at du fornærmer og reduserer respekten til kollegaene og vennene dine . Og hvis du drømmer om at andre blasfemer, betyr det at du vil føle at noen har skadet deg og kanskje fornærmet deg . Blasfemi i en drøm indikerer at en fiende som kryper inn i livet ditt under dekke av et såkalt vennskap, vil skade deg . Hvis du drømmer om at du kunngjør deg selv, betyr dette en ond skjebne . Hvis du drømmer om at andre forbanner deg, betyr dette lettelse gjennom følelser og velstand . Tolkningen av denne drømmen her er ikke overbevisende ….

…Hva er beskrivelsen av sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, som kom i biografien , og som hvis jeg så det i en drøm, vet jeg hvor jeg så ham virkelig . . ? Jeg likte å skrive beskrivelsene hans, så hvis noen av dere så en visjon i sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, la ham sammenligne det han så med beskrivelsene, hvis de stemmer overens. Han så ham, og den tiden lot han glede seg og ikke være glad, og hvis det ikke faller sammen, så han ikke ham, og det tidspunktet er synet en syn tolkning, og i henhold til seerens tilstand , og beskrivelsen av den ble nevnt i flere hadither, inkludert : hadithen av Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa han : Profeten , må Gud være fornøyd med ham, sa : Gud være med ham, med lang og ikke korte, bøyde hender og føtter – det vil si tykke og grove fingre – store hode, store vugger – det vil si bein og korpus, hvert eneste bein er stort – langt lekket – det vil si håret som er mellom bryst og navle – . Hvis han går, er de mansjett, som om de kommer ned fra en haug jeg ikke så før eller etter den, fred være med ham . Al-Tirmidhi sa : Dette er en god og autentisk hadith . Mannen spurte Al-Bara : Var ansiktet til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred som et sverd? Han sa : Nei, som månen . Og Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa i en annen beskrivelse : Det var ikke en lang, fluffy eller en vaklende kort, og det var fire av folket, og det var ingen krøllete katt eller en stamme . Jeg kryper øynene, frynser leppene, den strålende soppen og skulderen, den bare med lekkasje, hendene og føttene bøyde. Han har en tone, og myker dem, og jeg hedrer dem med ti. Den som ser ham, vil gi ham et vitt, og den som blander ham med en visshet om at han elsker, han sier navnet hans, jeg har ikke sett før eller etter ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Forklar den rare snakk : Almmguet : utgående lengde AC : inne i noe av det i noen palasskatter : alvorlig Aljaudh Almthm : Albadn mye kjøtt Almkltm : Medawar ansiktsdrink : det i albumenrødt Alodj : alvorlig mørkhet i øyet Alohdb : lang kjønnslepp Ketd : skuldersamfunn, som visner ut, det er den delikate poesien som er som en penis fra brystet til navlen. Den tynne : de tykke fingrene fra hendene og føttene, den forvredne : å gå med kraften til Jalil Al- Mushash : hodene til prosesjonene Aisha sa om ham : Guds sendebud fortalte ikke denne fortellingen din, men han pleide å snakke ord som tydeliggjorde det, et kapittel som han bevarer fra den som spionerer til ham . Og Abdullah bin Al-Harith sa om ham : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, pleide å le, bortsett fra med et smil . autoritet fra Jabir bin Samra sa han : Det var en Hamousha i benene Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han pleide bare å le med et smil, og hvis jeg så ham, sa at øynene er mørkere, ikke de mørkere . Og ham sa han : Han, må Guds bønner og fred være over ham, pleide å ha en ribbet munn, formet som øyne, besatt av hælene . Forklar den rare snakk : forvirrede øyne : et langt snitt øye manhoos Stub : lite kjøtt ,,,,, siterer Sunan al – Tirmidhi, Book dyder…

…Den som tror at han er halt, har tilegnet seg kunnskap, rettsvitenskap og fordypet seg i religion . Og halthet indikerer reise . Og den som ser at hans høyre ben er syk, brutt eller forskjøvet, og det er sår i det, så er sønnen hans syk, og hvis han ser det i venstre ben, og han har en datter som er forlovet, og hvis han har ikke en jente det er født en datter til ham, og hvis beinet hans går i stykker og vil reise, så drar han ikke, og hvis det blir forskjøvet, blir kona syk . Og hvis det ene benet strekkes ut over det andre, vil han ikke reise lenge før han dør . Og den som ser at han er halt eller lammet, eller at bena er tunge, eller at han kryper forelsket, det er hans svakhet for det han ber om . Kaldhet indikerer en økning i alder, religion og kunnskap . Og hvis han sverger ed, så er det rettferdig, fordi Gud den allmektige sier : ( Og det er ingen skyld for de lamme .) Og hvis han ser at han går med den ene mannen, og han har lagt den ene den andre, halvparten av pengene hans vil bli spart . Halthet er en svindel og fremveksten av en unnskyldning og et komplott ….