…Hvis han så at han solgte eller tok bort et klær om vinteren, indikerer det hans fattigdom og hans behov for mennesker . Han sa Abu Said forkynner klær leder av mannen var sannsynligvis hans håndverk som han gjør og sikre dem fra fattigdomsundersøkelsen der en feil i de levende og gå rikdom og utvidelse i gratis dem og skade i vinter gunst ) og Almparty ham hvis inskripsjonen er indikert av en kvinne . Sa Jafar Sadiq tolket Paljarah eller gutten, uansett hva han så det fra Zain eller Shin, skulle vende seg i dem, og subtraksjonen av klærne de overgir på aspekter av det, oppleves som å ha på seg noe som det tolkes fint og fordel hvis de er fra bomull, en ren og romslig og hvis Dd så Vtobeirh mot ham, og hvis de er fra Silk og ingenting, er det ikke noe galt med det og selgeren av det, for han velger denne verden framfor sin heretter . Abu Sa’eed sa at forkynnerens syn kulde, enten detaljert eller ikke detaljert, de viser god fortelling om at Abu Bakr, måtte Allah være fornøyd med ham sa: O Allahs sendebud, jeg så i går var på papyrusen petechia sa : to. sønnene Thabr dem . Og blekket er et tegn på glede, lykke og kulde som er ved siden av snitching i uttrykk, bortsett fra at intimitet i verden er bedre enn i religion, og det er i tolkning sterkere enn ull . Det er følt at iført Prada eller blandet med bomull Bharir det uten det selv om det er haraam rikdom silke og dekorasjonene er kledd i markedene de er velkomne og bare i tider med glede og varsler så vel som om de er i rollen med mindre det slags underholdning . Og den som ser setningen på kledningen til den påkledde personen, den tolkes i sin helhet . Og den som ser at han bruker sommerklær om vinteren, det vil øke det gode og fordelen like mye som verdien av det han har på seg . Han følte at han hadde på seg kvinneklær, det økte penger med dem og frykt, men konsekvensene av dette er fryktelige og overlever hvis de så en kvinne som hadde på seg klær fra mennene, det viser godt og fordelaktig . Al-Karmani sa: ~Den som så at han hadde på seg klær mindre enn sine egne, så indikerer det korrupsjonen av hans saker, og hvis de er mer elegante enn klærne hans, så indikerer han rekkefølgen på hans saker .~ Og den som ser at han har de eldre klærne på seg, så indikerer det høyden på saken og hvor mye klærne tilskrives ham hvis han er en familie for det, ellers er det bra og gunstig . Og den som ser at han har klær fra korrupte menneskers klær , han vil ha mange synder og store synder . Og den som ser at han bærer konger, det tolkes på tre aspekter, nærmer seg dem, oppnår godhet, nytte og regelmessighet av sine saker og oppnår verdighet og ære . Det oppleves at bruk av klær fra forskere var Velkommen til Salah for vitenskap og veldedighet og det hinsidige .) Han følte at han hadde på seg klær fra ullen som det tolkes for å sikre pengene . Det oppleves at iført klær dhimmis eller Aharbeyen eller så, eller Alrvdh, ville det være tilbøyelig til det han sa at Jafar Sadiqs visjonsklær aldri dreier seg om ni aspekter av religion og rikdom og prestisje og gagner og lever og arbeider til fordel for rettferdighet. av dette og oppreisning hvis det ikke er det du fornekter uttrykket, og hvis kvinnen så at hun Hun hadde på seg det som ble nevnt av de prisverdige klærne, og hennes tolkning gjorde henne rett med mannen sin og integriteten i hennes saker . Og Daniel sa et syn på mannens klær: Hvis du tar på deg klær, vil du bli tolket av gevinst, og hvis du ser svarte klær, så har kongen godt og soknet er i nød . Al-Karmani sa: ~Den som ser at han bruker svarte klær, han vil lide av smerte, nød og sorg, med mindre han er en som bruker dem mens han er våken og vet om dem, og han vil være urolig .~ Abu Sa’eed sa at predikanten hadde sorte klær for de som pleide å ha skade, og som ble fortalt at det er pasientens bevis på død fordi folket i ulykkene bruker svarte klær og klær uten tilbakeslagssykdom bare i Dibaj eller twinge eller silke, og disse tingene er gyldige for kvinner og menn på grunn av korrupsjon av religion . Al-Karmani sa: Hvis pasienten ser at han vasker et gult plagg til det gule er fjernet og dets hvithet vises, tolkes plagget med et legeme og det gulaktige blir delt ut av hans sykdom og avgang fra ham . Det føltes at å avvæpne ham en gul kjole, det ut Sagmh ikke skjedde, skadet ham det han hater i det gule av å rive kjolen, eller så i motsetning til alt slitt i fargen og klærne greener gledet seg og gleden og Tawfiq Abu Sa’eed sa predikanten kler Green religionens nabolagskraft og økning av tilbedelse og død god sak når Gud, som er klærne til himmelens folk, for hans ordtak: Kom og bruk grønne klær fra Sundus og Abraq, og bruk av grønt indikerer for de levende skade på en arv, og til de døde at han kom ut av verden som martyr . Al-Kirmani sa: ”Den som ser at han bruker grønne klær, tolkes det med ære og ære. Når det gjelder de hvite klærne, vil de tolkes som ønsket, spesielt hvis de er rene . ” Predikanten Abu Sa’id sa at hvite plagg er egnet til å bruke dem som en religion, og for de som er vant til å bruke dem mens de er våken, og når det gjelder eierne av håndverk, må de ha det for dem . Al-Karmani sa: “Den som så at han bruker rene hvite klær, det indikerer godheten i hans religion og hans gode tilstand. ”Og hans bekymringer gikk ut på at han sa at han bruker rene hvite klær, og når det gjelder de blå klærne, er han ren . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg klær Zarka, det er religion og klærne Rouge, de hatet bare menn Almlhvh og sokkel sengetøy rødhet av disse tingene indikerer glede og er gyldige for kvinner i Dnaahn ble sagt å ha på seg rødlige show som kjemper. veldig alvorlig tvist og ble fortalt snappers glede med punk I verden, som det fremgår av historien om Qarun, og det ble sagt at det indikerer en overflod av penger mens det forhindrer Guds rettigheter i det . Og den som så at han hadde den på seg på en fest eller en gruppe, han skadet ham ikke . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg Hamra-klærne, det kastet kamp og tvist, selv om Velkommen til mandatet han mottok, kanskje gleden ved verset, gikk ut til sitt folk i finesser og var kledd i Hamra-klær, og det ble sagt visjonen om rødme , enten i klær eller annet, viser de godhet og kanskje visjonen om erysipelas vist i kjolen Til glede . Og den som ser klærne hans blir brent, så vil han motta ham skadelige effekter så mye som han ble brent av det, og den som ser at klærne hans er revet, skal han tolke hemmeligheten . Det er følt at iført klær av ull eller dyrehår eller hår eller så De totale pengene hvis det var silke eller så Fmal haram kjole brosteinsbelagt bevis på umoral og klærne skitne, de overgir Bgham og sorg, og kjolene Alkagd de utdeler Baelchenaah ikke bra i det, og kjolenes hud påløper interesse og fordel i den grad som tilskrives ham at hudkjolen du ikke syr den når det gjelder engros av alle varianter viser helt fylt med religion og kanskje dette var en annen gammel i ansiktet og klær fra statskassen skal fordele Baezz og rikdom . Og den som ser at han har på seg en halt kjole, en kvinne vil komme i anusen . Jaber sa at marokkaneren uttrykte sin tilknytning til ting verdslige Valbaad i klær hvis det er rent som nytt, som festet seg til religion og verden, og hvis den skitne årgangen stram Vdd så kanskje Del skitt i kjolen på svakheten i religion og ble fortalt om den kvinnen så at hun bære en kappe gul det var hennes mann, svekker det selv ) han var ikke for henne, så han tok en mann . Og den som ser at han åpner et brettet plagg, det indikerer reise, og den som ser at han bretter et åpent plagg, det indikerer at han er fraværende fra reisen . Khaled al – Isfahani sa de beste klærne og hva som var bomull hvis det ikke er noe av silkeormsilke, fordi det er rent, det er en god religion og verdslige kjoler hvis mønsteret, bomull eller silke, de bruker penger haram og korrupsjon av religion og bekymringsløs . Han sa Jafar Sadiq ny kjole hvit mann en kvinne og en kvinne og nådens konge og fordelen av et par, det så at han tok av seg kappen med seg at han var i kongen av tjenesten, det er fra hans tjeneste, men ikke så godt som det heter, og så at han klippet klærne han tolket for å få godt . Og den som ser at tyven striper klærne sine, det forstyrrer forekomsten av korrupsjon blant kvinner . Predikanten Abu Saeed sa at plagget med to sider eller to farger indikerer høflighet og vergemål for folket i religionen og verden, og det nye plagget er bra for de rike og de fattige . Det føltes at magsuot klær som nye Vtmzkt ikke er i stand til å reparere som det fascinerer like mye som på at det er i live, og barnet og den høye verdien av sykdommens tjenere og den frie nåde øker kjolene slags fornyet gjeld, slitt over klærne viste godkjenning av hans hemmelige Alanath og kanskje intensjonen var god fra den tilsynelatende og kanskje tjente penger Mdkhora og silke brokade er ikke egnet til å bruke sokker for juristene for de Aaolan deres forespørsel minimum og invitere folk til kjetteri og var sannsynligvis gyldig for ikke- lærde, de tolker arbeidet krever paradis og smitter med dette fyrstedømmet indikerer også ekteskap med en kvinne, ærlig eller medhustru Bjarah Belle-innstillingen kaller krysset i uttrykket for alt dette er fra tilfellet med seeren . Kappen betegner ansiktene . Al-Kirmani sa: ~Det tolkes for rettferdighet i religion, for de korrupte menneskene med pisker, og for andre med kopperinfeksjon i kroppen .~ Abu Sa’eed sa at predikanten utdeler penisstat som var fra hennes familie, spesielt fra folket i pløying og planting og det fruktbare året for de som har fra hennes familie, en kvinnes økende glede og ga Xia mottatte penger fra poenget. av perserne og folket til avsløring og gambling, og kan påløpe pisker . En tillatt som har et ansikt med konsekvenser, og ingen får skylden for det, enten det er for menn eller kvinner, med mindre noe av den forkastelige typen blandes med ham . Når det gjelder blekket, tolkes det med nåde, og det er ingenting i det bortsett fra det beste, spesielt for kvinner, og det ble sagt at visjonen om generøsitetsplaggene er en sorg . Sagen at hans to plagg Khgayn Mottagtaan iført hverandre er indikert av hans død og revet tøy tilfeldig tolket skade bekymringer og revet lenger tolket vulva og det fungerer som Alqaba og Duwaji hvis kvinnen så hennes klær habitus kort manglet HTC skjult og spise den nye kjolen spiser penger halal og spiser kjolen sa Salmi så at klærne hans var våte på ham mens han tok dem på. Hvis han er på reise, reiser han ikke, og hvis han hadde tenkt noe han ikke ville hatt . Og den som ser at han selger klærne sine, er bra for ham, og det er ikke noe godt for den som kjøper dem, og hvis han ser dem at han skyver dem fra seg selv, så er dette ettergivelsen for hans fattigdom . Og den som ser at han har på seg nye klær etter at han har tatt et bad, da avviser han med tap av bekymring og nød, og han blir spart for noe galt . Og den som ser at han har på seg et forbudt plagg eller noe som tilskrives kvinner, han gifter seg med en kvinne som er forbudt, og når det gjelder de broderte klærne, de bæres av dem, gruver, og kanskje kvinnens berømmelse blir brutt . Han følte at han hadde på seg kvinneklær , hadde gravid, de kom til hunnen, selv om han ikke hadde gravid, påvirker det skade eller frykt i samme penger som Hnaatha sannsynligvis ble skadet i sin tid og kappen, som er plassert på skulderen tolket den menneskelig religion som bærer ham i sekretariatets nakke- og nakkestilling . Man kjenner at det kapper Vel Salah Dinh og god tro, og hvis han så kappen som legger den på brønnskulderen, økte den gjelden og religionens helse er ikke godt i tynn .) Vaskeklærne han skal tegne. det føltes som å vaske klærne hans for skitt, det viser hans godhet og frelse for dyster og tristhet og velvære og gjeld vil bli tilbakebetalt hvis han bruker den, men hvis han ikke bruker den, er den uten det . Al-Karmani sa: ~Vask rene klær hvis det kommer skitt ut av det, så er det korrupsjon i religion og synd .~ Abu Saeed Al-Waseer sa: Å vaske klær fra skitt er en anger, å vaske det fra sæd er en omvendelse fra hor, og å vaske det fra blod er en anger fra drap, og å vaske det fra unnskyldning som en anger . Jaafar al-Sadiq sa: Å vaske klær med kaldt vann betyr fire aspekter av omvendelse, velvære, frelse fra Asir, og sikkerhet mot frykt, og vaske dem med varmt vann, sorg, sorg og sykdom . Og det ble sagt at den som så at han vasker rene klær, er en økning i hans fromhet og fromhet, og det ble sagt at dette var ekstravagant fordi det ikke fortjente å bli vasket, og andre sa, det er ingen skade i det og det er ingen skade i det ….

Havet indikerer havet i en drøm om en mektig, formidabel og uredd konge, bare Shafiq, som folk trenger, og havet er for kjøpmann sin bagasje og lønnsmannen er læreren hans . Og kanskje indikert av renhet fra urenhet, tro til vantro og omvendelse til synderen . Det indikerer eden, og at den allmektige Gud har sverget til havet, så han sa : ( Og havet som er sperret, din Herres straff er en realitet ). Sjøen kan referere til faren og moren, og det kan referere til mannen og kvinnen som har dårlig moral, og de som har intriger og irritasjoner . Kanskje indikerte det fengsel for å fengsle dyret der, og kanskje indikerte det industrien som ikke har noen grenser og byen som ikke har noen murer . Og hans visjon indikerer at han forlater grupper . Hvis havet økte i en drøm en god økning, og folket trengte regn, ville det regne . Og hvis en person ser havet sprekke med bølgene som krasjer, vil han på sin reise ha frykt og nød . Den som vandrer i havet, vil bo på synder, og kanskje havet indikerer verden og dens forhold og under . Vis renhet fra urenhet, tro til vantro og omvendelse til synderen . Det indikerer eden, og at den allmektige Gud har sverget til havet, så han sa : ( Og havet som er sperret, din Herres straff er en realitet ). Sjøen kan referere til faren og moren, og det kan henvise til mannen og kvinnen som har dårlig moral, og de som har intriger og irritasjoner . Kanskje indikerte det fengsel for å fengsle dyret der, og kanskje indikerte det industrien som ikke har noen grenser og byen som ikke har noen murer . Og hans visjon indikerer at han forlater grupper . Hvis havet økte i en drøm en god økning, og folket trengte regn, ville det regne . Og hvis en person ser havet sprekke med bølgene som krasjer, vil han på sin reise ha frykt og nød . Den som vandrer i havet, vil bo på synder, og kanskje indikerer havet verden og dens forhold og under ….

Fett Hvis du drømte at du var nedsenket i fett, indikerer dette reiser du liker med fremmede som er hatefulle, men de er høflige . Hvis du ser fett i en drøm, forutsier dette at du snart vil tape penger og kjærlighet ….

…Frukten, hvis frukten blir sett i en drøm og den er søt, indikerer levebrød, nytte og nyttig kunnskap, og den sure frukten for den som er enig i å spise, er også, og for de som ikke er enige med ham, er det forbudte penger og en økning i sykdommen hans, og det som ikke ender med fruktene, indikerer at han spiser og besitter religion eller utbredelsen av ikke-muslimske kvinner og menn Slave eller dumme av dem . Og den tilslørte frukten opprettholder tretthet, og den dampede frukten har liten eller ingen mistanke om den, eller har ikke blitt reddet fra zakat . Og frukten som ikke har stengler eller skall, indikerer at ting er lette og det lovlige levebrødet som ikke er besmittet av noe . Hvis frukten er i sin sesong og modenhet, er det et presserende gode, og hvis det ikke er i sesongen, er det nytten etter en stund, eller det er bevis på levebrød . Og å spise det på en annen tid enn sin tid er en lettelse som har gått glipp av gode og vanskelige vanskeligheter, og en undersøkelse av det man frykter å gå . Og hver frukt kombinert er et tegn på kjennskap og møte og omvendt . Hver merkelig frukt er et tegn på landet sitt . Fruktene er ektemenn, barn, pengekontrakter, butikker, vitenskap, eiendom, gode gjerninger, familie, slektninger, enkeltpersoner eller en kur mot sykdommer hos dem som har dem, og de kan indikere hvilken drikke som er laget av dem . I tillegg til at mashmoum indikerer vann eller fett . Og den som plukker noe fra et tre som ikke er frukt, så blir han værende i en sak som ikke er tillatt for ham, eller han søker noe som ikke er obligatorisk for ham . Og å plukke frukten fra røttene til treet er bevis på en krangel med en hederlig mann, og den som ser at han plukket forskjellige frukter fra trærne, det påvirker kunnskap og rettsvitenskap fra menn som har posisjoner innen kunnskap og prestisje . Hvis han plukket den mens han satt, ville han ha levebrød uten hardt arbeid . Og den som så et fruktbart tre om vinteren, og han likte det, da var han en mann som var blitt tvunget til det, og antok at han hadde penger, og hvis han plukket noe av det, ville pengene hans gå til den mannen så mye som han plukket den . Fruktene er rikdom og verdighet, så den som ser at han høster av et annet sammenhengende tre enn frukten, indikerer da en rettferdig svoger eller en partner i ham som er god . Og uansett hvilken frukt det var på fjellet som ikke var eid, er det kunnskap, næring og talenter fra Gud den allmektige, og ingen har en tjeneste for det ….

…Og han fortalte at Abdullah sa: O Guds sendebud, jeg så i en drøm at denne fingeren dryppet fett, og denne dryppet av honning, og jeg slikket dem. Så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Du leste de to bøkene . Honning for religionens folk er koranens søthet og resitasjon og rettferdighetens gjerninger, og for folket i denne verdenen en ødeleggelse uten tretthet. Snarere sa vi at honning indikerer Koranen fordi Gud den Allmektige beskrev dem begge som helbredende, så han sa i biene: “En drink i forskjellige farger kommer ut fra magen deres der det finnes en kur mot mennesker. ” Og han sa i Koranen: “ Å, du. Folk har kommet til deg en preken fra Herren din og en kur for det som er i brystene, ~ verset ….

…Eselet : personen finner det slik han ser det fett eller avmagret, og hvis eselet er stort så reiste det det, og hvis det er godt vandret, er det verdens fordel, og hvis det er vakkert, er det skjønnhet for eieren, og hvis den er hvit, så er den religionens eier og dens prakt, og hvis den er liten, er den eierens fattigdom . Og fett er eiers eiendom, og hvis det er svart, er det sypress og suverenitet, og det er konge, ære, prestisje og makt . Og grønt er troende og religion . Ibn Sirin foretrakk esel fremfor andre dyr, og valgte løver fra dem . Og eselsadelen ble født i herligheten . Og lengden på hans skyld, overlevelsen av hans stat i hans hindring . Og et esels død indikerer at eieren døde . Og eselet gravde ut grunnlaget for pengene sine, og det ble sagt at den som dør eselet, pengene hans vil være borte, ellers blir forbindelsen hans avbrutt, eller rytterne faller, eller han dro, eller hans tjener som serverte ham døde, eller hans far eller bestefar som serverte ham døde, ellers døde, solgte ham eller reiste hans herre som var under ham . Hvis det var en kvinne, skilt mannen hennes seg fra henne, døde på hennes vegne eller reiste fra hennes sted . Når det gjelder eselet som ikke kjenner sin Herre, hvis det ikke lenger er på hodet, så er det en uvitende mann eller en vantro, for hans stemme, fordi Gud den allmektige sier : ~Han fornekter lydene .~ Og det indikerer også jøden, for den allmektige sa : ~ Som et esel bærer bøker .~ Hvis han boblet over moskeen eller på minareten, kalte han en vantro til sin vantro og innoverte til sin kjetteri . Og hvis kallet til bønn for islam, så omfavnet en ikke-troende islam og ba om sannheten, og det var et tegn og en leksjon i den . Og den som ser at han har esler, så vil han følge et uvitende folk, for den allmektige sier : ~Som om de var rødlige .~ Og den som rir på et esel eller går med det, går med god enighet, bestefaren er enig, er god . Og den som spiser eselkjøtt, han vil få penger og bestemor . Hvis han ser at eselet hans ikke går bortsett fra ved å bli slått, blir han fratatt og blir ikke matet bortsett fra ved bønn . Og hvis eselet hans kommer æret inn i huset hans, så er han bestefaren, og han vil vende seg til ham med godhet over essensen av det den bærer . Og den som ser eselet forvandlet til et muldyr, da skal hans næring være av myndighet . Hvis han fyller sju år, er bestefaren og levebrødet hans fra en urettferdig hersker. Hvis han blir til en vær, er bestefaren fra ære eller diskriminering . Og den som ser at han bar sitt esel, så er det en kraft som Gud den allmektige skjenker sin bestefar slik at han kan undre seg over ham . Og den som hører hovene til dyr som faller i løpet av runden uten å se dem, det er regn og strøm . Eselet for den reisende er bedre med treghet, og reiseforholdene hans vil være like mye som eselet hans . Og fra å samle eseløkk vil pengene hans øke . Den som kjempet med et esel, noen av dets slektninger døde . Den som gifter seg med et sterkt esel mot sin bestefar . Og den som ser på at et esel har sex med ham, han har skaffet seg rikdom og skjønnhet som ikke kan beskrives på grunn av dets overflod . Det lydige eselet vil vekke eieren for godt, penger og flytting . Og den som eier et esel eller bundet det og førte det inn i huset sitt, Gud vil føre til alt godt og overlevere det til dem som er, og hvis det blir æret, er det bedre . Og den som slakter eselet sitt, er fattig, og hvis eselet er for noen andre, blir han avskåret fra det, det blir avskåret mellom det og dets eier, dets navn eller dets motstykke . Og den som kjøper et esel og betaler dirham for det, han vil ha bedre ord . Hvis han ser at han har bind for øynene, har han penger som han ikke vet hvor det er . Og ingenting hates av eselet, bortsett fra stemmen, og det er opprinnelsen til mannens bestefar og lykken ….

Al-Kirmani sa at en visjon om fett tolkes med en økning i levebrødet, spesielt for de som spiser det, hvorav det beste er sauefett, og det ble sagt at en visjon av fettstoffer, enten fra et dyr eller en fugl, slipper penger fra fiender, konger og insektfett.

…Og den som ser at hodet er fett eller stort, han vil bli forsonet med gode gjerninger ….

…Det tolkes med godhet, nåde, fruktbarhet og tilrettelegging for vanskelige forhold, og fettet til et dyr hvis kjøtt ikke blir spist, indikerer forbudte penger ….

…Og den som ser at han spiser fett eller fett, så vil han bli rammet av en økning i fruktbarhet og penger, og den som ser at han har truffet et egg eller to egg eller lignende, da påvirker han en kvinne eller to kvinner, og den som ser at han har truffet mange egg, så er de på antall egg, og den som ser at han spiser grillede eller kokte egg, vil han gjøre mye godt i Hvis han så at han spiste eggeskall, tok han det dødt…

…Når det gjelder behandling av øyet, mister salah al-Din og svik for behandling verdslige saker. Når det gjelder snus, indikerer det intensiteten til sinne. Når det gjelder rituell fetthet med godt fett, er det en god ros og stinkende fett er en stygg ros, og det ble sagt at fett opprinnelig var sorg ….

Fett Fettet av det som spises, indikerer kontinuerlig levebrød og rikelig med klær . Fettet av det som ikke er spist, indikerer forbudte penger, utukt og frafall fra religion . Og det han helbreder fra fettet, viser synet på helbredelse . Og fett kan indikere glede og glede og helbredelse av syke . Fett er rene penger, og ingenting forlater det uten å bli lei av de som inneholder det ….

…Matlaging: Den som ser i en drøm at han har kokt med ild, kokt og kokt, så får han det han vil og faller i folks tunger . Matlaging er en spenning som vil komme ham til gode, og matlagingen er moden for næring . Og resten av maten er levebrød unntatt sopp og grøt . Og hvis matlagingen er med sauekjøtt, så er det et godt liv med ære og sjenerøsitet, og hvis det er med kjøtt på sju, så er det et vergemål over et folk som er undertrykkere med frykt og hat, og hvis det er med kjøttet til en hund, så er det en foraktelig tilstand, og hvis den er med fett, tjener den på forbudte penger, og hvis den er uten fett, tjener den et middel av fattigdom og deprivasjon, og hvis den er med fuglekjøtt, en stat, handel eller fortjeneste er tillatt med et velstående, hederlig folk, og hvis det er med fugleløverkjøtt, så er det handel eller vergemål av et villmenneske med forbudte penger ….

…Regn : indikerer Guds nåde, religion, lettelse og hjelp, kunnskap, Koranen og visdom, fordi vann er skapelsens liv og jordens godhet, og med tapet ødeleggelse av mennesker og storfe og korrupsjon av saken på land og sjø, så hva med om vannet er melk, honning eller fett . Det indikerer fruktbarhet, velstand, billige priser og rikdom . Fordi han er grunnen til alt dette, og han dukker opp, og hvordan, hvis det er hvete, bygg, olje, dadler, rosiner eller støv uten støv, og så videre, som indikerer penger og levebrød, og det kan indikere trenger å komme ned fra himmelen som gresshopper, hagl eller vind, spesielt hvis det er i den, ild eller vann var varmt, for Gud, ære være ham, uttrykte i sin bok hva han hadde åpenbart for nasjonene i sin pine med regn, slik som den Allmektige sa : ~Og vi regnet over dem, så regnet for de advarende .~ Og kanskje indikert av sedisjon og blod som utgis, spesielt hvis vannet var blod . Og kanskje er sykdommene og sykdommene indikert av kopper og tegningen, hvis den ikke er på sin tid og mens den er skadelig for kulden og dens gode poeng, og alt som skader jorden og dens vegetasjon fra den, er skadelig for kroppene som også ble skapt av det og vokste i det, så hva om regnet var spesielt i et ukjent hus, landsby eller lokalitet, og kanskje det tydet på Sultanens plage og pine, som motstandere og ordrer, spesielt hvis det var regner med liv og så videre . Blant bevis for plager, og kanskje bevis for medisin, fornuft, forebygging og ferie for reisende, håndverkere og alle som jobber under åpen himmel, fordi Gud den allmektige sier : ~ Hvis det er skade i deg av regn .~ Den som så offentlig regn i landet, hvis folket hadde dårlig fruktbarhet, var prisen billig, enten med regn slik han så det, eller for godhet, eller skip som tilbød mat . Og hvis de var i undertrykkelse, plager og sykdom, så la det forsvinne fra dem hvis regnet var gunstig på den tiden, og hvis det var skadelig eller det var en stein eller ild i det, og multipliser det de er i, og frekvens med dem i henhold til styrken og svakheten i regnet . Hvis det sprøytet, er saken lett . Og den som ser seg selv i regn eller fanget under et tak eller en vegg, så beordrer han skade gjennom tale og skade . Og enten slo han så mye som regnet slo ham, eller han ble truffet av en drenering hvis han var syk, eller det var hans tid, eller stedet var hans sted . Når det gjelder det som er forbudt under muren, er han enten fraværende fra arbeidet eller fra reisen eller på grunn av sykdommen eller årsaken til fattigdommen, eller han blir fengslet i fengsel i henhold til det som er avledet i hvert aspekt av det i sted der han så seg selv, og med en økning i synet, og hva som er i hans våkenhet, med mindre han har vasket i regnet fra urenhet eller renselse fra det til bønn, eller vasket ansiktet med vannet, så hans syn er riktig, eller han ble vasket med urenhet som var på kroppen eller klærne, hvis han var en vantro, ble han muslim, og hvis han var en innovatør eller en synder, angret han, og hvis han var fattig, beriket Gud ham, og hvis han håpet Et behov hos sultanen eller noen som ham etterfulgte ham, og han tillot ham det han måtte trenge . Og enhver art er ønskelig for sin art, for han er prisverdig, og hver type som hater sin art, er hatet . Og Ibn Sirin sa : Det er ingen lettelse i Guds allmektige bok, hvis navnet på regn kommer, er det uklarhet, som den allmektige sa : ~Og vi regnet over dem med regn .~ Og han sa : ~ Og vi dusjet steiner på dem .~ Hvis det ikke heter Faraj, regner allmennheten, for verset : ~ og vi gikk ned fra himmelen, velsignet vann ~ , og sa noen av dem : regn viser en kamele av kameler, og campingvognens kameler viser regn . Og det generelle regnet er absurd, og hvis han ser at himmelen har regnet sverd, blir folk plaget av argumenter og krangler, og hvis det regner vannmeloner, blir de syke, og hvis det regner uten skyer, benekter han ikke det , fordi regnet faller ned fra himmelen . Og det ble sagt at han var en lettelse fra et sted der det ikke er noe håp, og et levebrød fra et sted som ikke teller . Ordet regn og vann som faller og lignende, er mer korrekt i tolkningen enn ordet regn ….

…Slanger : de er fiender, fordi den forbannede Satan ba Adam, fred være med ham . Og fiendene til enhver slange i henhold til omfanget av dens lidelse, dens bein og dens merke, og det kan være vantro og eiere av kjetteri på grunn av giften den har . Kanskje det angav horene, deres bitt og karakter, og kanskje var livet hentet fra navnet, for eksempel å se i dekarene eller strømme under trær, med vann og kraftige regnvær, og de sammenlignet med å blåse det til vannet . Slangen kan være en hersker, eller hun kan være en kone og et barn, fordi Gud den allmektige sier : « En av dine koner og dine barn er din fiende, så pass på dem. ” Og den som dreper eller sloss med en slange, kjemper mot en fiende . Og spis kjøttet, penger fra en fiende, glede og glede . Og hvis du biter ham i to halvdeler, ta rettferdighet fra fienden hans . Og fra sitt levende ord med myke og snille ord slo han et godt som folk ville ha om ham, og hvis han så en død slange, så er han en fiende som Gud tilstrekkelig for sitt onde uten styrke og kraft . Og eggene hennes er de vanskeligste fiendene, og de svarte er de vanskeligste . Hvis han så at han var en konge av livets store svarte i en gruppe, ville han lede hærene og skaffe en stor konge . Hvis han slår en glatt slange som adlyder ham, og verken en joggesko eller godhet gjør vondt, da slo han en skatt av kongens skatter, og det kan ha vært hans bestefar hvis det var i denne egenskapen . Og den som frykter en slange og ikke ser den, da er det trygghet for ham fra sin fiende, og hvis han ser den og frykter den, så er det frykt, så vel som all frykt, og på samme måte alt som frykter den og ikke se det, og slangens utgang fra urinrøret blir født, og den som kommer inn i en slange inn i et hus lurt av sin fiende, den som ser at han tok det, da får han penger fra en fiende som er trygg, fordi Gud den allmektige sier : ~ Ta det og ikke frykt .~ En liten slange ble født . Og hvis han så slangene slåss i markedet, ville krig finne sted og han ville vinne seieren over fiendene . Og slangen er autoriteten til et stille fiendskap, og hvis han ser at en slange kommer ut av minnet hans en gang og vender tilbake til ham en gang, forråder han ham . Og slangen er en kvinne, så den som ser at han har drept en slange på sengen sin, hans kone dør, og hvis han ser en slange i nakken og kutter den tre stykker, skiller han seg fra sin kone tre ganger, og slangens ben og fangs er fiendens styrke og alvorlighetsgraden av hans list . Og den som forvandler en slange, så forvandler han seg fra en stat til en annen, og blir en fiende av muslimene, og hvis han ser huset sitt fullt av slanger, frykter han ikke, da havner han muslimens fiender, eiere av lidenskaper og vannlevende skapninger med penger, og hvis han ser i lommen eller ermet en liten hvit slange, frykter han ikke. Fordi det er bestefaren hans, og hvis han ser en slange gå bak ham, så vil fienden hans lure ham, og hvis den går mellom hendene hans eller kretser rundt ham, så er de fiender som blander seg med ham og ikke kan skade ham, og hvis han ser et liv som kommer inn i huset hans og drar uten skade, så er de hans fiender fra hans husstand og hans slektninger, hvis han ser det. Ikke hjemme hos ham er fiender fremmede . Og slangens kjøtt og fett er pengene til en fiende og motgift fra en fiende. Hvis han ser slanger slåss på hver side, så dreper han en stor slange fra dem, så eier han byen . Hvis den drepte slangen var som alle andre slanger, ble en av kongens soldater drept , og hvis slangen steg opp i en høyde, ble han komfortabel, glad og glad, og hvis han så en slange stige ned fra en høyde, en høvding døde det stedet . Hvis han ser en slange komme ut av jorden, plager han det stedet . Hvis han ser hagen full av liv, er det hagen som vokser og planten i den øker og lever . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en slange forfulgte den, og jeg fulgte den, så den kom inn i en grav, og i min hånd ble det lagt et lokk på buret . Han sa : Er du forlovet med en kvinne? Han sa : Ja . Han sa : Du vil gifte deg med henne og arve henne, så han gifter seg med henne, og hun døde i syv tusen dirham . En annen så ut som om huset hans var fullt av liv, så han fortalte Ibn Sirin om visjonene sine og sa : Frykt Gud og ikke hav muslimenes fiende . En kvinne kom til ham og sa : O Abu Bakr, en kvinne så to hull som hvalene kom ut fra. Så reiste to menn seg til dem og tok melk fra hodet, så Ibn Sirin sa : Slangen melker ikke melk, men utstråler gift . Og dette er en kvinne som to av lederne av Kharijites kommer inn med, som inviterer henne til sin lære, men de inviterer henne til å fornærme de to sjeikene, må Gud være fornøyd med dem . Når det gjelder livet til magen, er de slektninger, og utgangen fra mannen er en ulykke for mannens nabo ….

…Fisk : Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så en fisk på bordet mitt som jeg og min tjener spiste fra ryggen og magen . Han sa : Søk din tjener, for det vil ramme familien din . Han gjennomsøkte tjeneren sin, og om han var en mann . Grillet salt fisk er en reise i jakten på kunnskap, eller selskap av en høvding, fordi Gud den allmektige sier : ~Vi glemte deres hval .~ Og den som fanger en myk grillet fisk, han vil bli rammet av bytte og godhet, for historien om Jesu bord, fred være med ham, og den grillede fisken vil oppfylle et behov eller svare på en søksmål eller et stort levebrød, hvis mannen er from . Ellers vil han bli pålagt en straff . Hvis han ser at han mulket den unge fisken i mel og stekte den med fett, så bruker han pengene sine på noe verdiløst til det blir verdifullt og blir deilig og ærlig . Og det ble sagt at fisken er prisverdig, spesielt de grillede, bortsett fra den unge fisken, fordi deres torner er mer enn deres kjøtt, og det indikerer fiendskap mellom den og folket i hans husstand, og det indikerer håpet om noe uoppnåelig . Og å spise salt fisk indikerer godt og fordel på den tiden . Når det gjelder smaken av ting : hans tolkning er forskjellig etter forskjellige omstendigheter. Hvis han ser ut som om han smakte noe, så søk glede og overbærenhet, for han oppnår lettelse og nåde, fordi Gud den allmektige sier : ~Og hvis vi har smakt en person fra oss, glede oss over det .~ Hvis han ser ut som om han har smakt noe og synes det er bittert, så ber han om noe som vil skade ham . Hvis han så ut som om han svelget varm, grov mat, indikerer dette at hans levebrød er ubehagelig ….

Og hvis det er et plagg uten fett og uten kjøtt, indikerer det et rent og fromt håndverk, og hvis det ikke er fett i det hele tatt, indikerer det et sordid håndverk og mangel

…Al-Baroud ( Al-Yamaniyyah ) klær, da det indikerer det gode i denne verden og det hinsidige . De beste klærne er kule og forvirrede, og de er sterkere i hermeneutikk enn ull . Og kaldstripet i religion er bedre enn i denne verden . Og kulde fra Albrism er forbudte penger . De to skapningene er overskyggede plagg, så den som ser som om han hadde på seg to skapelsesplagg klippet hver på hverandre, indikerer hans død . Kjolen ble revet tilfeldig, bredden ble revet av . Og en revet kjolelengde er bevis på vulva, som overlevelse og ekteskap . Hvis en kvinne ser skjorten sin med korte klær, er hun innesluttet og sløret hennes blir brutt . Og den som river sin skjorte på seg selv, han krangler med familien sin og gjør ugyldig sitt levebrød, hvis han bruker skjorter som er revet oppå hverandre, så er dette hans fattigdom og sønnens fattigdom . Hvis du ser skapelsen over den vantro, så er det hans dårlige tilstand i hans verden og i det hinsidige . Og de stygge lappeteppene ble sagt å indikere tap og arbeidsledighet . Skitt er om det er i klærne, kroppen eller håret . Og skitt i klær uten fett indikerer korrupsjon av religion og overflod av synder, og hvis det er med fett, så er det verdens korrupsjon. Å vaske det fra skitt er anger, å vaske det fra sæd er anger fra hor, vaske det fra blod er omvendelse fra drap, og vasking av jomfruelighet er omvendelse fra ulovlig vinning . Og fjern de skitne klærne, fjerning av bekymringer, samt å brenne dem . Når det gjelder å bli våt i et plagg, er det en hindring å reise, eller fra deres befaling til det, og det er ikke ferdig før plagget tørker opp . Og den som så at han hadde nye kluter, ville ha ødelagt penger ….

…Hvis tharedahen var fra buljong som ble tilberedt med kjøtt fra noen av løvene, så følger dens eier et urettferdig folk av frykt og hat, eller mellom ham og et folk som er undertrykkere er en handel . Og det faktum at fettet i det er bevis på forbudet mot fordelene, og hvis det er uten fett, er det ingen fordel i det . Hvis thuridahen var laget av buljong som ble tilberedt med hundekjøtt, indikerer det et foraktelig vergemål over et tåpelig folk . Eller en stygg handel eller industri med tåpelige og slemme mennesker . Hvis han ser ut som om han spiste all grøten, vil han dø for den ydmykelsen og fattigdommen . Og hvis tureh er en del av en fugles syvende tallerken, er det en listig avtale med et mørkets folk med forbudte penger . Setningen er at grøten i utgangspunktet er et menneskes liv, hans inntjening og livsopphold, og fordelene med det er like mye som dets fett, og dets tillatelse og forbudte er like mye som essensen av kjøttet ….

…Liten fisk : sorgen til den som slo ham som gutter, og den som slo en myk fisk eller to, slo en kvinne eller to, og hvis han slo en perle i magen på fisken, ville han slå en gutt . Og hvis han slo magen hennes med fett, slo han fra den med penger og godhet, og hvis han slo salt fisk, slo de ham fra saltholdigheten, og hans unger er heller ikke til gode . Kanskje en persons karakter, hvis han så salt fisk i søvne, ville slå penger og godhet, og hvis en fisk kom ut fra munnen hans, er det et ord han snakker fra butikkene i en kvinne, og den som ser en fisk som kom av hans minne fødte han en jente og den ferske, levende fisken, den førstefødte, og fisket på land, begikk uanstendighet, og det ble sagt at det var gode nyheter . Og å fiske fra vanndråper er alvorlig, og fra rent vann er det et levebrød, eller en sønn blir født for ham . Den som spiser levende fisk, får en konge . Og myk grillet fisk er et bytte og godt, for historien om Jesu bord, fred være med ham . Og det ble sagt at det er oppfyllelse av et behov eller svaret på en bønn eller et bredt levebrød, og hvis mannen er from, ellers er det en straff, og det grillede saltet reiser i jakten på kunnskap eller visdom, fordi Gud den allmektige sier : “Vi glemte hvalen deres. ” Og den som så at han mulket liten fisk i mel og stekte dem med fett, så er det passende. Det som ikke gagner ham og bruker på ærlige penger, og han blir lei av det til det blir deilige og hederlige penger . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så på fisken min en fisk som jeg og min tjener spiste fra ryggen og magen, sa hun, søk på tjeneren din, for det påvirker familien din . Så han søkte etter ham og fant Hurgel ….

…Al-Tamrikh er i en drøm en god, ærlig, god ros blant mennesker . Raskt fett er en god ros . Å ta med stinkende fett er en stygg ros . Og hensynsløsheten i en drøm for mestrene av slit og strever, som saidene, makkariene og deres likhet, er bevis på trøst, fornyelse av levebrød og mangedobling av styrke ….

…Krokodille, hans visjon i en drøm indikerer en politimann, slik at verken en fiende eller en venn kan sikre ham, og han er en forræderisk tyv . Det indikerer også den urettferdige forræderen . Den som ser at krokodillen drar den i vannet og dreper den i den, så faller den i hendene på en politimann som tar pengene sine og dreper dem . Å se en krokodille i en drøm indikerer umoral, forbudt, forbudt gevinst, frykt og nød fra stående vind eller fra banditter . Kanskje hans visjon indikerte livets metamorfose på grunn av drukning . Og den som ser at krokodillen drar ham i vannet, en sultan eller en mann tar noe fra huset sitt mens han er hater . Hvis han så at han dro krokodillen til land, ville han få en fiende eller løse og ta pengene sine fra den . Og den som ser at han har slått fra krokodilens kjøtt eller fra huden eller fra fett eller noe, så vil han bli truffet av fiendens penger i den grad det er ….

…Mais : god ros . Rosenvann er penger og ros for god og sunn kropp . Og fordampning, godt med mennesker . Fett er alle bekymringer, bortsett fra kvikksølv, fordi det er et godt kompliment . Olje er en velsignelse hvis du spiser den, drikker den eller salver den med den, fordi den kommer fra det velsignede treet . Og han så noen konger, som om ånder ble plassert i landet som røyker uten ild, og han så frø bli sådd på bakken, og han så tre kranser på hodet . Han fortalte om synet sitt ved en kryssing og sa : Du har tre år, eller tretti år, og planter og frukt florerer i din tid, og de to vindene florerer . Det var slik ….

…Og den som ser en mann som åpenbarer seg for ham og ser hans hjelpeløshet, han vil mate ham med fett og nytte, så vil han føre tilsyn med velvære der ….

…Når det gjelder platen, hvis den er i fett, så er den rikelig i nåde, og dens mykhet er bedre enn tørrheten, og de mange behovene i den er bedre når det gjelder setningen, og den eneste tabletten ble født for noen, og det er delt inn i en levegradsgruppe. Fordi det er søylen i religion og sjelenes liv, og gjennom det styrker det personen å søke sitt levebrød og adlyde Gud den allmektige, og kanskje indikerer det kunnskap og islam, og det kan være det som ikke sørger for livet til mennesket, og det er prisverdig på noen måte, spesielt for de som spiser det ….

…Kashkiya, hvis den inneholder fett, indikerer en dårlig handel med stor fordel ….

Når det gjelder raking med fin olje, så er det en god ros, og stinkende fett er en stygg ros, og det ble sagt at fettet opprinnelig var en dysterhet.

…Den grillede kamel : Det var uenighet om det, og noen av dem sa at hvis det var fett, så er det mye penger, og hvis det var lite, så lite penger og levebrød i tretthet . Noen av dem sa at den grillede kamelen er trygg fra frykt, og noen sa at den grillede kamelen er en sønn . Hvis han så at han spiste av det, ville han få en sønn som ville vokse opp og spise av sin egen fortjeneste . Og hvis han var moden, oppnådde sønnen god oppførsel, og hvis han ikke var moden, var han ikke en pose i arbeidet sitt . Og det ble sagt : Hvis grillen på markedet er en god nyhet . Hvis han ikke er moden, er han sorg fra sønnen . Og den som ser som om grillarmen snakket med ham, han vil flykte fra undergangen til historien om Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred i den forgiftede armen som talte til ham ….

…Geiten : en enorm mann i sin religion av stor betydning over væren og andre . Og den som ser at han spiste geitekjøtt, han klager litt og blir deretter løslatt . Og den som ser at han slakter et annet barn enn kjøttet, så dør han eller familien . Hvis han ble slaktet for å spise noe av kjøttet sitt, ville han slå penger på grunn av gutten, eller han ville slå litt penger . På samme måte er kjøttet fra smågeiter og lam litt bedre, med mindre man ser at kjøttet er fett, for det gode er mye . Og den som ser at han spiser kjøttet til bestefaren min, han vil ha det litt bedre enn en gutt, og de små geitene og lamene løper ikke de eldste . Hvis han ser at han spiser hodet til en sau, vil livet hans forlenges og han plager det han ikke håpet på ….

…Den gamle kvinnen er i en drøm en impotens, og kanskje indikerer hun verden som er borte, og kanskje refererer hun til det hinsidige fordi den er mot verden, og hun refererer til vinen fordi den er et av hennes navn, og hun refererer til kua fordi det også er et av hennes navn . Kanskje den gamle kvinnen i en drøm antydet graviditet etter fortvilet av det . Kanskje det å se den gamle kvinnen indikerte bedrag, bedrag, hvisking og berøring . Den syke gamle kvinnen er hjelpeløs, og den tørste er tørke. Hvis en jente kommer tilbake, vil tørken bli fjernet, og hvis den ukjente kjerringa kommer inn i en pasient som frykter døden, er dette et godt bevis for den gravide kvinnen . Og den gamle kvinnen indikerer landet til hans sabkha som ikke vokser . Og den som ser et gammelt stygt blikk, det indikerer oppvigling og krig . Den utro gamle mannen er forbudte penger, og den bevæpnede kjerringa er tillatte penger med glede for de som ser det . Og den som blir gammel, vil oppnå ærbødighet . Og den ukjente kjerringa indikerer det infertile året . Den stygge gamle mannen kan være en forkynner for slutten på krig og tørke, og den magre gamle mannen kan være et tørkeår, og hvis det blir fett, vil året komme . Og den mørkhårede gamle mannen er i verden sammen med dem og drar til Jah, og hvis hun er naken, er det en skandale i hans verden . Og den som ser en gammel kvinne som kommer inn i hans hjem, hans verden kommer til ham, og hvis han ser henne forlater han ham, er hans verden borte . Og hvis en kvinne ser at hun er blitt gammel, så er det godheten i hennes verden ….