Veien Hvis du drømte om at du hadde reist på en humpete og uberørt vei, forutsier dette nye bekymringer som bare gir deg bekymring og bortkastet tid . Og hvis veien er foret med trær og blomster, så vet at den nærmeste fremtiden byr på uventede gleder for deg . Når det gjelder vennene som fulgte ham på veien, spår det suksess med å bygge et ideelt hjem fullt av glade barn og en lojal kone eller en lojal mann . Hvis du mister veien, forutsier dette at du vil gjøre en feil i noen av beslutningene dine innen handel og dermed vil bære noen tap . Hvis du drømte om at du mistet veien, advarer dette deg om å frigjøre fantasien din fra kommersielle spekulasjoner, ettersom prosjektene dine trues med å mislykkes hvis du ikke er flittig med å håndtere dine saker ….

…Den som kommer inn i et nytt hjem : blir rik og gifter seg, fordi enkelthuset er en kvinne ….

…Hvis han ser Kaaba som sitt hjem, er han fremdeles av tjenere, autoritet, prestisje og omdømme blant folket, med mindre han ser Kaaba i dårlig form, så er det ikke noe bra for ham ….

Og den som så Kaaba sitt hjem, han ville fremdeles være autoritet og berømmelse blant folket,

…Har visjoner noe med magi å gjøre? Og for å forklare deg temaet , kan vi utlede magien og hvem som uttrykker det? Og når? Hvor? Hva er behandlingsmetoden? Gjennom visjoner? Mange mennesker når de ble spurt om visjonen så henne , finner du etter at du kuttet visjonen forteller deg . . Å vite at jeg er trollbundet . Eller : Jeg ser Mnamat drømme og forklarte meg at jeg har sjarmen og arbeidet mitt ; Det er kjent at den fortryllede er ledsaget av noen drømmer . Eller : Jeg er et smittet øye fra lang tid , jeg fant ingen kur . Eller : Jeg fortalte at jeg Maaon eller Maaonh , og fortalte meg at folk er pålitelige ! ! Eller : å vite når jeg leste så og så varigheten av slikt og slikt , og jeg begynte å føle meg bedre . Og andre . . . . , Disse , brødre og søstre, er eksempler og eksempler på noen kommunikasjoner eller noen skriftlige meldinger som mottas fra tid til annen , og her er mine pauser . . Jeg håper du vil lese den med interesse, slik at din dom kan være riktig, hvis Gud vil . For det første : magi eksisterer , det påvirker den menneskelige innflytelsen , så vel som høyre øye og nåtid , kom retten til å si ordene fred være med ham : ~ Hvis det var noe tidligere gikk Qadr foran øyet ~ (1), og ord så vel som ~ høyre øye ~ (2). For det andre : uoppmerksomhet om å nevne Gud eksisterer og eskalerer blant folket av mange grunner og velkjent kjærlighet til verden og deres fascinasjon og spredning av synder og overbærenhet , overbærenhet med å spise muslim . For det tredje : forlatelsen av Koranen og hjørnet i hyllene i moskeene , eller husene , og har blitt mange av oss, leser ikke bare noen få ganger , og noen leser det bare i Ramadan, og noen på fredag , ikke dette faktum . . . Og hvilket faktum ! ! Noen henger til og med bare på veggene uten å lese den . Fjerde : flere foreldre til barna hans, ikke forurensende stoffer på dhikr og wird legitimitet som sies om morgenen og kvelden og ved leggetid og når de kommer inn i huset, går inn på toalettet og spiser og bruker nytt . . . Og andre . Ting som skjer med hver av oss hver dag . Femte : spre uvitenhet, si, vitenskap, og her mener jeg det legitime og mye av vitenskapen kalles vitenskap som Lifton-folk uten kunnskap og uten pensum eller offiser, og Hola finner dem gjør oppgaven med en perversjon av Ahdaah, og Ocefathm klar til å bli brukt på de som besøker dem. Noen ganger sier de : Der har du sjarm, annet : det er Du har et øye, og du må delta og blinde behandlingsøkter, og du og deg, og disse menneskene nøler ikke med å avsløre pasientens kropp, selv om det er en kvinne, og det blåser inni kroppen hennes, og jeg spør her om dette arbeidet er lovlig? La oss tenke nøye før svaret, og vi tilbyr det kategorisere Shara . Dette er det som trengs . ___________________________________ (1 ) fortalt av Imam Muslim som i atom forklart i boken om fred dør medisin, sykdom og raffinement (16 \ 171 ) 0 oppfølger talk : ~ Hvis Astgseltm Vagsilwa ~ – op – og Tirmidhi fortalt i boken av medisin døren til det som kom i Spell fra al-Ain og Bab Ma Jah ved at øyet har rett og vasker henne – forrige referanse – og det ble fortalt av Ahmad i hans Musnad i Musnad al-Qabail .. Hadithen av Asma bint Umais, må Gud være fornøyd med henne – forrige referanse -. (2 ) Avtalt fra Hadeeth fra Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham, se Fath al – Bari bok medisin dør høyre øye (203 \ 10 ) – op • Kjernefysisk og å forklare en muslim i boken medisin, sykdom og Alrqi (14 \ 170 ) – Tidligere referanse -. ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Og den som så at månen gikk utenfor grensen, hans kone droppet en mannlig sønn, og hvis hun ikke var gravid, var det ikke Mahmoud ….

Og den som ser at han har kommet seg bort fra stien eller avviket fra den, da er han på avveie fra sannheten og metoden for rettferdighet i sin religion eller sitt verdslige liv så mye som han gikk bort fra stien ….

…Og den som ser at han fulgte en død person til han kom til huset sitt, og han kom inn og ikke gikk inn med ham, da er han svekket, og han nærmer seg døden og rømmer deretter fra den ….

Og den som så at han kom ut av det, han ville bli alvorlig syk og komme seg ….

Forkynneren Abu Saeed sa: Den som så bygningen til et nytt hus, antydet at en pårørende til sine slektninger døde ….

Og den som ser mange duer som besøker huset sitt, han tolkes av overflod av barn og slektninger ….

…Og den som ser et tydelig øye strømme til hjemmet sitt, og derfra en kjent mengde, så er det forsyning og godhet som skal drives til ham ….

…Lengsel etter hjemlandet er i en drøm et tegn på atskillelse fra ektemenn eller venner, og rikdom etter fattigdom . Og det er ikke noe godt i ham i en drøm hvis han er med ham i sorg og sorg ….

Og den som så at huset hans ble omgjort til en moske, han slo en ære og kalte folk fra løgn til sannhet ….

…Og den som ser at en kjent grav er blitt omgjort til hjemmet hans, det indikerer at det er gift fra noen fra hans hæler ….

Og den som kommer ned i imamens hus, vil bli benådet og styrt . Hvis han var uenig på døren, ville han vinne seier over sine fiender ….

Husene til planetene, Al-Bateen, magen hans, Al-Thuraya er rikdom, Al-Dabaran er en hyllest, Al-Haqqa er en formue, Al-Hanaa er Hanaa og en forbannelse, den jemenittiske armen er Jemen, og Al -Shami er en forbannelse. Hjertet er et kupp, og kolan blir vist, og forbannelsene er nåde og nåde . Saad Al-Dhabeh er en fiende og Saad svelget et spill, og Saad Al-Saud Saud, og Saad Al-Khabaya er en utstilling . Og den som så noen av planetene, de er vitnesbyrd om husdriften, som kistedøtrene, den lille bjørnen, den store bjørnen, den flygende ørnen, Tvillingene, piggen, lammet og andre ….

…Og den som ser at han har kommet inn i et nytt hus, da vil han gifte seg med en kvinne og få penger for ham og bli rik, og den som ser at han har gått inn i et hus dekket av gips eller bleking og ikke kjenner eieren, da indikerer han at livet hans er nær ….

Og den som i huset sitt ser et svar på et tre i klasserommet, det indikerer at han har giftet seg med en datter ….

…Og den som ser at det er lam i huset hans og ikke vet hvordan de skal gå inn i det, tolkes ved å kontakte noen som kjenner ham eller drar fordel av brødre, han vil være fornøyd med dem. Hvis han er feit, og hvis han er liten, er brødrene fattige ….

…Og den som ser et teppe i et fremmedes hus, og han ikke kjenner teppet eller stedet, så indikerer det en endring i hans tilstand, og hvis han ser det brettet eller brent, blir det tolket som hans død i fremmedhet ….

…Innsjøen : betegner en kvinne til venstre som elsker direkte, fordi innsjøen står og ikke løper, og den dreper den som faller i den og ikke skyver den . Og bølgene er strenghet og pine, fordi Gud den allmektige sier : ~De er dekket av bølger som skygger .~ Og den allmektige sa : ~Og bølgene stoppet mellom dem .~ Og det ble fortalt at en handelsmann så at han gikk i sjøen, og han var livredd av frykten for havet, så han fortalte om visjonene sine ved en kryssing . Han sa : Hvis du vil reise, vil du ha det bra . Dette er fordi hans visjoner indikerer stabiliteten i hans saker . Og en mann så ut som om sjøvannet var sint til kanten hans dukket opp . Så han fortalte det til Ibn Masada, og han sa : En lidelse sank ned på jorden av kalifen, eller tørke i land, eller kalifens penger ble stjålet . Det var bare et lite beløp til kalifen ble drept, pengene hans plyndret og land ble undertrykt . Og den som så at han førte ut en perle fra havet, han ville ha nytte av kongen i penger, slave eller flagg . Og hvis han ser at sjøvannet eller annet vann har økt til det har overskredet grensen, som er betydningen av strømmen til den kom inn i hjem, hus og hjem, så holder folket tilsyn med drukningen, så blir det en stor prøvelse . Prinsippet er i det dominerende vannet de er og oppvigling, fordi Gud den Allmektige kalte sin seier og dens overflod for tyranni, og han sa at drukning indikerer utøvelse av en stor ulykke og manifestasjon av kjetteri, og død ved drukning er en død på grunn av vantro . Når det gjelder den vantro, hvis han ser at han har druknet i vann, så tror han, fordi Gud den allmektige sier : “ Selv om drukning fanger ham, sier han, jeg tror . ” Verset . Og den som ser som om han har druknet og senket seg i havet, vil sultanen ødelegge ham . Hvis han ser som om han har druknet og fått ham til å dykke en gang og flyte en gang og bevege hendene og føttene, vil han få rikdom og stat . Hvis han ser det som om han forlot ham og ikke druknet, så går han tilbake til saken om religion, spesielt hvis han ser grønne klær på seg selv . Det ble sagt at den som så at han døde og druknet i vannet som fienden hans gjerne ville drukne i det rene vannet, druknet i mye penger . Når det gjelder svømming : den som ser at han svømmer i sjøen og var en forsker som har nådd sitt behov i kunnskap, hvis han svømmer på land, så er han låst og blir tett i inneslutningen, og han blir der så mye som svømming er vanskelig eller lett, og like mye som hans styrke . Hvis han ser at han svømmer i en flat dal til han når et sted han vil, går han inn i arbeidet til en urettferdig og mektig sultan som krever av ham et behov som han oppfyller for ham og er i stand til ham og Gud den allmektige. sikrer ham like mye som han løper i dalen . Hvis han frykter ham, så frykter han også en hersker , og hvis han rømmer, rømmer han fra ham, og hvis han kommer inn i havet og svømmer bedre i det, inngår han en stor sak og et stort mandat, og han er i stand til å eie kongen og oppnå ære og kraft . Hvis han svømmer på ryggen, omvender han seg og kommer tilbake fra synden . Og den som ber mens han er redd, han vil få frykt, sykdom eller fengsel, like mye som hans avstand fra rettferdighet . Og hvis han tror at han ikke vil flykte fra ham, vil han dø i den bekymringen, og hvis han er modig i svømmingen, blir han skånet for det arbeidet . Og hvis en sultan ser at han vil svømme i et hav og havet er turbulent med en bølge, så kjemper han mot en konge blant kongene, og hvis han bryter havet ved å svømme, vil han drepe den kongen . Og hvert hav, elv eller dal som har tørket opp, det er statenes tilstand som tilskrives det, og hvis vannet kommer tilbake, vil staten komme tilbake . Og det ble sagt at hvis en person ser at han har rømt fra vannet som svømmer før han var klar over søvnen, er det bedre for ham å legge merke til det mens han er i vannet som svømmer . Og det ble sagt at den som så at han svømte, bestred en motstander og beseiret motstanderen og vant over ham . Og å gå over vann i et hav eller en elv indikerer hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og det ble sagt at han er sikker på noe han er i tvil om, og det ble sagt at han reiser på en reise i fare for sin tillit . Og den som ser som om vannet strømmer på overflaten, han vil bli rammet av en ulykke fra sultanen, som er en indikasjon på herskerbenet, som han bare kan takle, for sin flyt og autoritet . Og den som har stagnert fra ham, er lettere og mildere, og indikerer en kriger som kutter veien, og hvis han er på reise, krysser en tyv eller en løve veien mot ham, eller hvis tankene hans om reisen er regn, en linjal, eller et mekka . Og hvis han var til stede, ville han bli plaget av en sorg og ulykke, fordi Gud den allmektige sa : ~Du er forbannet med en elv .~ Når det gjelder Sultan, blir den presentert for ham, spesielt hvis han kom inn i den . Enten fengsler han ham, beordrer ham å bli slått, eller så oppnår han sorg hvis han har fått ham stor, eller hindrer ham i å bli frelst fra strømmen hans, så faller enten en sykdom i ham fra kulde eller drypp, så hvordan om det var i vinteren og vannet hans var dårlig, så er det mer alvorlig i alt som indikerer det? Hvis det blir kuttet, krysset eller forlatt det, vil han bli frelst fra alt som er i det av sorg og sykdom, og alle bevis for lidelse og sorg . Og den som trekker fra en elv og drakk, får penger fra en mann som er like farlig som den elven . Og den som kommer inn i en elv og slår den fra bunnen av gjørme eller gjørme, de vil bli rammet av en mann hvis tilstand er som den elven i elver . Og den som skjærer en elv til den andre siden, han vil avskaffe bekymring, redsel eller frykt, og han vil bli utfridd fra den hvis det er gjørme ….

Hjem Hvis du drømte om å bygge et hus, vil det skje kloke endringer i dine aktuelle saker . Hvis du drømmer om at du eier et elegant hjem, betyr dette at du snart vil forlate hjemmet ditt for et bedre hjem, og flaks vil være hyggelig for deg . Gamle og falleferdige hjem betyr svikt i arbeidet eller noe arbeid, og de betyr avvik i helsen ….

…Hvis han ser en person fordømme ham : og han finner fra ham lukten av drikke eller en stinkende vind, så forlater den avskyelige personen ham med stygge ord og hører fra ham ord så vel som den stinkende lukten . Og hvis han ikke finner en avskyelig vind, så kan han snakke med ham og finne den like mye som munnen . Hvis han finner en avskyelig vind fra noen av tennene hans, er det en stygg ros som en av hans familie tilskriver den tannen til ham, og kanskje han forlater det . Hvis han ser at han kastet opp en unnskyldning, vil han returnere det han tok av forbudte penger . Og den som ser at han legger leire eller gips til det dekker ham og er fraværende, da dør han ….

…En grop Hvis du drømte om å se i en grop, vil du begå dumheter på arbeidsnivå, og andre vil fremmedgjøre deg på grunn av din store klage . Hvis du faller inn i drømmegropen, betyr dette dyp bekymring og tristhet . Hvis du våkner, føler du at du vil falle i en grop, så betyr dette at du har unnsluppet den nød og bekymringer som ville ha omringet deg . Hvis du drømte om en grop, betyr dette at du ikke vil være i nød, men livet vil være en slitsom kamp for deg. Hvis du graver et hull og finner noe radioaktivt materiale, betyr dette et positivt skifte i flaks . Men hvis du graver og finner et stort område med falsk tåke, vil du bli forstyrret av en reell følelse av dårlige nyheter . Hvis vannet fylte hullet du gravde, betyr det at ting ikke vil underkaste seg din vilje til tross for den store innsatsen du har brukt ….

…Og den som ser at han er en injektor, så blir han sint på kona, og hvis urin råder over ham og ikke finner et sted, vil han begrave penger, og han finner dem ikke ….

…Teller det å se noen som har sovet veldig kort tid, for eksempel en person som sover en kort søvn om dagen, eller legger hånden på pulten, under arbeid, for eksempel, og deretter sovner for en veldig kort lur , og noen kan til og med slappe av ved trafikklysene og lukke øynene og se dette øyeblikket som en søvn eller en visjon, er disse visjonene pålitelige, og uttrykker de ….. ? Dette er et spørsmål som ofte stilles av de som er interessert i denne kunsten, og mitt svar på det er at visjoner i slike tilfeller er pålitelige og uttrykksfulle, og de kan til og med være sannere enn visjonene som sees med en lang, uttrukket søvn . Så du finner forskere som er interessert i denne kunsten, foretrekker visjoner om hekseri eller lur; Det er en middags søvn, i motsetning til andre . Noen har utledes sine ord med hadith av Abu Sa`id [den mest sannferdige av åpenbaringen av trollmenn ], som ble gitt av Ahmad med en marfoo ‘og autentisert av Ibn Hibban . I Al-Fath kalte Ibn Hajar kapittelet om nattesynet, og han sa og forklarte det : Det vil si at en persons syn om natten, gjør hans visjoner om dagen lik eller forskjellig, og er det forskjeller mellom tidene for hver ? Det ble nevnt at Nasr bin Yaqoub al-Dinouri sa : Tolkningen av visjonen ved begynnelsen av natten bremser tolkningen, og fra andre halvdel øker den med de varierende delene av natten, og at den raskeste tolkningen av visjonene om magi, spesielt når daggry bryter . På autoritet fra Jaafar al-Sadiq : At den raskeste tolkningen av visjonen om siestaen er . Og hvis alt dette er i stedet for dagens syn fremfor nattens syn, så finner vi noen som sier at det er like mellom dem, og at det ikke er noen forskjell mellom dem, og fra det som kom fra det som ble fortalt om dette er det som kom i Sahih al-Bukhari, på autoritet fra Ibn Sirin som sa : Visjonen om dagen er som nattens syn . Al-Qayrawani sa og forklarte henne : Det vil si at det ikke er noen forskjell i avgjørelsen av uttrykket mellom natt- og dagvisjoner, så vel som visjonen til kvinner og menn….

…Hvis du drømte om en vaktmester, betyr dette dårlig ledelse og ulydige barn . Små tjenere vil irritere deg . Hvis du leter etter en vaktmester og ikke finner ham, vil et trivielt raseri på en eller annen måte forstyrre din rolige livsstil . Hvis du finner det, vil du ha hyggelig selskap med fremmede, og virksomheten din vil ikke bli hindret ….

…Begynnelsen av dagen indikerer begynnelsen på kommandoen som den personen som drømmer om, og midten av dagen indikerer midten av saken, og slutten av dagen indikerer slutten på saken . Og den som ser at noe har gått tapt for ham og finner det når daggryet eksploderte, så må han bevise overfor motstanderen hva han benekter, ifølge vitnesbyrdene fra vitnene, fordi Gud den allmektige sier : « Gryningens opplesning ble vitne til . ” Og den som ser at hele tiden er dag og ikke natt, og solen ikke setter seg, men snarere snurrer seg rundt himmelen, dette indikerer at sultanen gjør sin mening og ikke konsulterer en minister om hva han vil ha fra saken ….

…Og den som ser at banditten tok pengene sine og plyndret eiendelene sine, så fortsetter han med en viss mann og hedrer ham, og han oppnår mange fordeler i henhold til det han tok fra ham eller indikerer at det skjedde en ulykke for ham eller noen av brødrene hans, og den som så at bandittene samlet seg, men hva de var i stand til å ta fra ham, det indikerer alvorlighetsgraden av sykdommen. Det blir presentert for ham på en slik måte at han nærmer seg døden og konsekvensen av hans kommando vender tilbake til helsen og noen av dem sa at den som så at en gruppe dukket opp mot ham mens de var aggressive, da ville han seire over sine fiender, og den som så at en tyv kom inn og slo fra pengene hans, gikk med dem, så dør en person der og den som ser at han kom inn og ikke bærer noe, han blir syk i den. En person fører tilsyn med døden og blir så frisk, og den som ser at han har krysset veien og tatt andres eiendeler, det indikerer at eieren o f bagasjen plager bandittens levebrød, spesielt i en sak som forårsaker skade fra ham, og hvis han ser at han har kuttet av veien og ikke tar med seg bagasje, er han alvorlig syk eller gjenopprettet. Og den som ser en av tyvene, får kallet til bønn. På et fyrtårn er han kjent for sin tilstand, og den som ser et av forbrytelsesfolket i en forferdelig sak, så vender han tilbake til Gud, og hvis han ser ham imot det, så er hans uttrykk mot ham, og det kan være som han så. Hvis forbryteren var kjent, og hvis han så at han begikk en stor forbrytelse, vil han bli betrodd å begå noe forbudt og ikke ta den rette veien, og noen av dem sa at jeg hater å se forbrytelsen i våkne og drømme…