…** Profetens syn, må Gud velsigne ham og gi ham fred, at han fikk nøklene til jordens skatter . På myndighet av Uqbah bin Amer – må Gud være fornøyd med ham – at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, gikk ut en dag og ba for familien til en av hans bønner over overnattingen og deretter gikk til prekestolen og sa : ( Jeg er over deg og jeg er martyr mot deg, og jeg, ved Gud, ser på bassenget mitt nå og at jeg har gitt nøklene til jordens skatter. Eller nøklene til landet, og Jeg, av Gud, frykter ikke at du vil bli med meg etter meg, men jeg er redd for at du vil konkurrere i det .) Abu Hurayrah – måtte Allah være fornøyd med ham – sa : Allahs sendebud fred være med ham ( Nusrat skrekk og gitt talets kortfattethet og mens jeg sover som Ji nøkler bakkeskap har lagt i hendene mine ), sa Abu Hurayrah – må Allah være fornøyd med ham -: Allahs sendebud har gått Allah velsigne fred være med ham, mens du løfter henne . Al-Hafiz Ibn Hajar sa i ( Fath al-Bari ): Uttrykksfolket sa : Nøkkelen er penger, ære og makt . Hvis han ser at han åpner en dør med en nøkkel, vil han få sitt behov ved hjelp av noen som er i trøbbel, og hvis han ser at han har nøkler i hånden, så treffer han en stor autoritet . Al-Khattabi ble rapportert at han sa : Det som menes med landets skattkammer er det som ble åpnet for nasjonen fra ammunisjonen fra Khosrau og Cæsar og andre, og det er mulig at mineralene på jorden inneholder gull og sølv . Andre sa : Det bæres heller generelt enn det. Al-Hafiz sa : Nøklene til statskassen som er ment er det som åpnes for ummah hans etter ham fra al-Futuh, og det ble sagt : mineraler . Jeg sa : Dette er identisk med virkeligheten i vår tid, som vil bli forklart av den allmektige Gud . Og Al-Hafiz sa i sin tale om sitt ordtak, og du trekker den ut av nesen ved nonnen og trekanten, noe som betyr at du trekker den ut, du sier : Du kutter brønnen hvis du trakk jorden ut . Ektheten av de to fortellingene til Uqba og Abu Huraira – må Gud være fornøyd med dem – dukket opp i vår tid, da brønner med olje og vann dukket opp langt i jordens dyp, og det som også dukket opp fra gullmineraler og andre skatter av jorden som folk ikke kunne nå unntatt i disse tider ….

Og den som så at han var ansvarlig, han falt i nød og pine, og den som så hans skala, favoriserte hans gode gjerninger og adlød ham, ellers, i henhold til det han så, og den som så skalaen, indikerte glatt rettferdighet og høyden på urettferdighet, og den som så at han passerte stien forsvarlig, han ble frelst fra nød, fristelse og lidelse, og hvis han falt i ilden, faller han i oppror og lidelse, og hvis han ser at han står på ham, ting er oppreist på hendene, og hvis han ser at han drakk fra bassenget, vil han dø av islam

…Al-Sawaqi : Al- Saqia angir forløp, beliggenhet og årsak til levebrød, som Hanout, industri, reiser og så videre . Kanskje indikerte det sårene å utvide dem med vann, ettersom det er et løp med frukthagene foran det, og det kan indikere vanning og vanning, å bære vann og bringe det til det . Kanskje indikerte det pilegrimsreisen til reiseveien, for reisende som gikk på den som vann . Kanskje indikerte det skapelsen, fordi det er kroppens vannhjul . Kanskje indikerte det skapelsens liv hvis det var for publikum, eller livet til hodet hvis det var privat . Den som ser et vannhjul løpe med vann utenfor byen og inn i det i et spor med klart vann og folk prise Gud for henne eller drikke av vannet og fylle karene fra det, se på hva som er i dem, og om de er i en epidemi, vil han bli evakuert fra henne og Gud den allmektige vil gi dem liv, og hvis de er i vanskeligheter, vil Gud gi dem velstand. Enten med konstant regn eller selskap med mat, og hvis de ikke er med på noe av det, blir de beskyldt for å ha mye penger på å kjøpe varer og hva de har stagnert fra eiendelene, og hvis vannet er mørkt eller salt eller utenfor vannhjulet som er skadelig for mennesker, så er det dårlig for mennesker og ondt i dem, enten generell sykdom som forkjølelse om vinteren og feber om sommeren, eller hatede nyheter for reisende, eller forbudte bytte og ondsinnede penger som er inkludert i mengden og økningen av synet . Når det gjelder den som ser henne som en slavejente til sitt hjem eller sin butikk, skyldes hennes bevis ham på hans egne betingelser, i henhold til omfanget av dens renhet, vannets godhet og moderat strømning . Og den som så henne som en hushjelp til frukthagen eller hagen hans, hun så på tilstanden hans, og hvis han var enslig giftet han seg med eller kjøpte en hushjelp, ville han gifte seg med henne. Vannet er blod, fordi familien gifter seg med det til noen andre, enten i hans feilbarhet eller etter at han ble separert i henhold til hans tilstand og hva som er i økningen i søvnen . Noen av dem sa : Vannhjulet som en enkelt mann blokkerer og ikke drukner i det, er et godt liv for den som eier det, spesielt hvis vannet mangler fra det begrensede forløpet i bakken, og hvis det renner over fra løpet. til høyre og venstre, så er det de, sorg og gråt for folket på det stedet, og på samme måte hvis vannhjulet blir utført i kvartalene og husene, er det et godt liv for mennesker . Det ble fortalt at en mann så et vannhjul fullt av søppel og en feier, og han tok en spade og rengjorde det vannhjulet og vasket det med mye vann, slik at vannkannen i den skulle være rask og klar, så han foreslo for ham at det fra i morgen ble overbelastet og det enkleste av hans natur . Bassenget : En mann av en hederlig sultan, Nafaa. Hvis han ser et basseng fullt, vil han få verdighet og ære fra en sjenerøs mann . Hvis han tvetter seg fra ham, vil han frelse de som er ….

…Når det gjelder Al-Kawthar-bassenget, ble det presentert i kapittelet i kapittel fire, og når det gjelder resten av menstruasjonen når det gjelder setningen, refererer det til fire aspekter av menn som er gunstige for mennesker, rike mennesker, en sum penger. og folk som drar nytte av folk fra arbeidet sitt ….

…Sjelden, en pålitelig mann fortalte meg at han sa at han kom inn i Jerusalem for noen år siden, og at han hadde en stor pest, så jeg møtte sjeik Abi Bakr al-Halabi, som bor i Tayluniyah, kjent i nærheten av Bab Hatta, og jeg leste hadithen for ham tidligere, så jeg leste med ham hans svar fra Koranen etter middagsbønnen, i henhold til hans vane. Da han var ferdig, kalte han disse ordene tre ganger med en gruppe studenter, jeg spurte ham om det, så han sa en anekdote fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så instruerte han noen av gruppe for å skrive det til meg, så de skrev det og korrigerte det for ham. O Gud som er full av styrke og allmakt, o Gud, o Gud, o Gud, Gud er den største, Gud er den største, Gud er den største, din neste herlighet og din ros av ros – og det er ingen gud uten deg, o Gud, jeg søker tilflukt hos deg fra knivstikking, pest, overraskelse og dårlige vendinger i sjelen, familien og pengene, og barnet, Gud er den største, Gud er den største, Gud er den største, antall synder til du blir tilgitt, o Gud, velsigne Muhammad, eieren av bassenget og Al-Kawthar, Gud er den største, Gud er den største, Gud er den største, Gud er den største, som du ba for oss vår profet Muhammad, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så gi oss livet vårt og gjør oss til våre hjem og ikke ødelegge oss med våre synder og feil og nåde oss med din barmhjertighet oh Gud er den mest barmhjertige, så Gud vil være tilstrekkelig med dem, og Han er den Hørende, Den Allvitende, og Gud er den Nådigste, og det er ingen styrke eller kraft uten i Gud, den Høyeste, den store. Så spurte jeg ham gjennom hans støtte til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred. Måtte Gud velsigne ham og gi ham fred i en drøm, og en stor pest kom ned i landet til de fleste av dets folk døde. Han samlet noen av nyhetene til ham og spurte ham at hvis han så Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, på sin vane i en drøm, han ba ham om forbønn over dem, så han så profeten, fred og velsignelser være over ham, så han fylte ham med denne bønnen og ba ham om å ringe etter det og lærer folket å be om det når han løfter pesten. Han sa, så jeg sa, o Guds sendebud, jeg frykter at jeg vil glemme ham, ellers vil jeg villede noe av det. Han sa, så Guds sendebud, Guds fred og velsignelser være med ham, beordret en mann som var med ham og sa : Skriv det til ham i håndflaten . Så jeg våknet og fant den i min hånd skrevet på ordlyden, da den er germansk. Forfatteren sa, og jeg spurte hvem som fortalte meg om Sheikh Abu Bakr autoriserte deg til å fortelle dette fra ham med denne fortellingskjeden, og han sa ja ….

…Og den som ser at oppstandelsen har oppstått og skapelsen møtes ved Kawthar-bassenget og søker vann, så indikerer det autoriteten til en konge som likestiller mennesker ….

…Jaafar Al-Sadiq sa at det han hadde på seg i en mann fra en zarmouza, en stamme, en zeon, en sko eller en tasuma, eller noen av uttrykkene sa at den som så at han gikk i en gul såle, så tolket han med velsignelse og glede for det som ble nevnt i hadithen, og det er riktig : Den som bærer en gul såle er fortsatt i bassenget og gleden . Han har også bevis for den allmektiges ordtak, lyse gule i fargen som gleder seerne ….

…Visjonen til Al-Mobtan på myndighet av Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi på autoritet fra sin far – og hundre og femti år har gått over ham – sa han : Når den natten Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble født, en revnet iwan ristet og fjorten balkonger falt fra den, og Persias ild ble slukket og slukket ikke tusen år før det , og innsjøen steg ned. Saveh , og mening Mobman Ebla har vanskeligheter med å lede gudfaren til hestene, ble kuttet av Tigris og spredt i landet hennes , da han ble fraksjonell forferdet hvilken mening Vsber skulle oppmuntre , og så synspunkt som ikke skjuler det for hans ministre og Mrasbeth Han satte sin krone og satte seg på sengen og sette dem til ham da de møtte ham fortalte dem på ham som sendte dem i det og inviterte dem og mens de er sånn, når en bok ble nevnt for ham i den døende ut av ilden , han økte fra hans nød , og de frafalne sa : Og jeg reformerte kongen Gud , jeg så denne natten – og fortalte ham synet i kameler – da sa han : Hva er denne Yamauban, og han visste for seg selv om det – da sa han : Ulykke Det er fra araberne , så han skrev på det : Han som brøt kongenes konge til Nu’man ibn al-Mundhir , men etter at han rettet til en mann som visste hva han ville spørre ham om , og han rettet til ham Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Da han kom til ham, sa han til ham : Vet du hva jeg vil spørre deg om det? Han sa : La kongen fortelle meg om jeg har kjennskap til ham. Ellers fortalte jeg ham hvem han kjenner . De forteller deg hva meningen var , sa han : klar over det gratis Jeg bodde i utkanten av al – Sham sa til ham Facet , sa : døden spør ham hva jeg spurte ham, og jeg savnet svaret hans , han red Abdul Kristus kamel til og med presentert på Facet har overvåket døden og hilst på ham og livet gjorde ikke Ihr Facet Gowaya han skapte Abdul Kristus. Han sier en døv mor som hører samlingen i Jemen og nevnte syv vers av poesi . Da Satih hørte håret, løftet han hodet og sa : Kristi tjener på en kamel som faller ned på taket, og han har oppfylt graven. Ashawah-dalen og Sawa-innsjøen rant over, og Persias ild ble slukket, så Levanten er ikke for Shama-overflaten, hvorfra det kommer konger og dronninger etter antall balkonger og alt som kommer. Så tilbrakte Satih plassen sin, så Abd al-Masih dro på en reise og han sa – og han nevnte syv vers av poesien for ham. Da Abd al-Masih kom til Kashri, ble jeg fortalt at jeg sa Suatih sa til han hadde fjorten konger blant oss, som var saker og ting. Ti av dem styrte over fire år, og resten til Othman bin Affans arv – må Gud være fornøyd med ham – og fra visjonen som fant sted, kan det som ble bestilt av Abdul-Muttalib bin Hashem, profetens bestefar, kanskje Guds bønner og fred være med ham, som gravde Zamzam etter Anders sin plassering og tilgav dens virkning. Ibn Ishaq fortalte meg Yazid bin Abi Habib al-Masri, på myndighet av Murthad bin Abdullah al-Yazni, på autoritet til Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, at han hørte om Ibn Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – hadith av Zamzam oppstår da han beordret Abdul Muttalib å grave den, så Abd al-Muttalib sa at jeg sover i Da steinen kom til meg, sa han : Jeg graver godt. Han sa : Jeg sa, hva bra? Han sa : Så gikk han bort fra meg. Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Grav en brønn . Han sa : Så jeg sa : Det er ikke riktig . Han sa : Så dro han . Da morgendagen var dagen, kom jeg tilbake til sengen min og sov i den , så han kom til meg og sa : Grav den galne , sa han : Så jeg sa : Hva er den som er sinnssyk? Han sa : Så forlot han meg . Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Dig Zamzam , han sa : Jeg sa : Hva er Zamzam? Han sa : Aldri blø eller sørge , de største pilegrimene blir vannet , og det er mellom kornet og blodet , i gropen til den mektige kråken , ved landsbyen til maur . Ibn Ishaq sa : Når mellom ham som angitt av stedet og visste at han hadde ratifisert i morgen, ble Bmaolh og sønnen Harith bin Abdul Muttalib ikke ham den dagen født annet enn da han så ut til Abdul stor etterspørsel, visste Quraish at da han innså at han behov og de til ham og de sa : O Abdul Muttalib det vel vår far Ismael, og at vi har rett i det . Så vi var med deg i det . Han sa : Jeg gjør ikke denne saken. Denne saken ble tildelt den uten deg, og jeg ga den blant deg . Så de sa til ham, så gjør vi rettferdighet mot ham , for jeg forlater deg ikke før vi krangler med deg om det . Han sa : Så gjør mellom meg og deg hvem du vil, jeg dømmer deg for ham , de sa : Prestinne Bani Saad bin Hudhaim? Han sa : Ja , han sa : Og det var under tilsyn av Levanten, så Abd al-Muttalib red med en gruppe av farens sønner fra Bani Abd Manaf og red fra hver stamme fra Quraysh i Nafar. Han sa : Og landet er altså en kontingent . Han sa : Så de gikk ut selv om det var noen av disse skiftene mellom Hijaz og Levanten. Muttalib og hans ledsagere var tørste til de ble sikre på døden, så de søkte fra Quraysh-stammene med dem, og de nektet og sa : Vi er i en metafor og frykter for oss selv som det som skjedde med deg . Da Abdul Muttalib så hva folket gjorde og hva han frykter for seg selv og sine følgesvenner, sa han : Hva ser du? De sa : Vi har ikke sett annet enn å følge din mening, så vi gikk gjennom det du vil . Han sa : Jeg ser at hver mann av dere graver det for seg selv når dere nå har mye styrke. Hver gang en mann dør, skyver følgesvennene ham inn i gropen sin og viser ham til den siste av dere er en mann, skandalen til en mann , en fange av en landsby han red alle sammen . De sa : Ja, det jeg bestilte . Så hver av dem reiste seg, gravde den og satte seg og ventet på tørstens død . Videre sa Abd al-Muttalib til sine følgesvenner : Ved Gud, hvis vi kaster oss i våre hender, er det også døden. Vi slår ikke på bakken og søker ikke etter oss selv på grunn av maktesløshet. Forhåpentligvis vil Gud gi oss vann i noen land. utgitt av utbruddet av Takht Khvha ble utnevnt til ferskvannsforstørrelse Abdul Muttalib og størrelsen på hans følgesvenner kom så ned og drakk og drakk sine ledsagere og tegnet til og med fylte Osagathm, som deretter ble kalt Quraishs stammer sa : Kom til vannet Gud har gitt oss for å drikke Vacherboa og Astqgua kom de Fsharbwa og Astqgua sa da : Måtte Gud tilbrakte deg til oss, Abdul Muttalib, av Gud, vi krangler aldri med deg i Zamzam . Vannet som er gitt deg å drikke dette i denne ørkenen, som er gitt deg å drikke Zamzam refererer til voksen Sagaatk , og han kom tilbake og kom tilbake med ham og nådde ikke prestinnen og gikk bort mellom ham og dem . Ibn Ishaq sa : Dette er den som nådde meg fra hadithen Ali bin Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – i Zamzam . I romanen Bayhaqi-kontekst er konteksten der det foregående og der han sa : haf til og med betrodd vann Fajrgaha i avgjørelsen, og da blør ikke Tbhrha en gang, og så bygde han en svømmende Vtefq han og sønnen Bntzaaan. De fyller dette bassenget, dette resulterer i at han Haj Vixrh-folk atskilt fra Quraish-natten Faisalha Abdul Muttalib når det blir , da han spiste sin korrupsjon kalt Abdul Muttalib Rabbo Vari i en drøm som ble sagt til ham : Si : O Allah, jeg gjør ikke løse det for badende, men er skarp løsning Lobel , så Kvihm , så han Abdul Muttalib da Quraish var uenig i moskeen gråt med ham at jeg da tilbrakte ikke ødelegge bekkenet av en av Quraishen Bortsett fra å kaste en sykdom i kroppen til de dro bekkenet og vanningen ….

…Og den som ser det som om han bruker et kobberbasseng, så kjøper han en tyrkisk slavejente fordi kobberet kommer fra tyrken, og hvis bassenget er av sølv, så er slavinnen som er kjøpt av romerne, og hvis den er av gull, så setter den seg på en vakker kvinne som bestiller det han ikke kan og koster det han ikke tåler, selv om det er laget av glass, en dårlig tjenestepike og hvis det er Hvem krystallkule han gifter seg med ….

…Al-Fustat: Den som i en drøm ser at han slo et palass over seg, så rammer han en autoritet og styrker kommandoen . Eller besøk martyrgravene . Og den som ser en gryte, et telt eller et telt i en jordskål, da er han martyr . Og Fustat er kongen, så hvis hans makt brettes, vil han gå til grunne og hans liv vil gå tom . Og den som eier strendene eller noen av dem, dette indikerer en velsignelse som han er velsignet med . Og det ukjente bassenget, paviljongene og kuplene, hvis det er grønt eller hvitt, indikerer rettferdighet og vitnesbyrd, og om det når det ved tilbedelse, eller indikerer et besøk i Jerusalem . Se også partyteltet ….

…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….

…Å se bygningen som ble opprettet på bakken, et minimum av privat eller offentlig nytte så langt han så det . Kanskje tolkningen av konstruksjonen var å bygge en mann med familien, så hvis han bygger noe, indikerer det kvinnesaken . Hvis han ser at huset hans har utvidet en kjent mengde, så er det hans verdslige kapasitet, og hvis bredden oversteg størrelsen, vil et folk gå inn i huset uten tillatelse i en katastrofe, bryllup eller panikk . Og det ble sagt : Den som ser at han bygger en bygning, han vil samle slektninger, venner og soldater . Hvis han er en hersker, er det tilbakeføringen av hans tilstand, fullstendigheten av hans lykke og høyden på hans anliggender i henhold til bygningens tykkelse og tetthet . Hvis han rykket opp og fjernet den, separerte han samlingen av slektninger, ledsagere, venner og soldater, og staten hans var borte . Hvis han ser at den fornyer en gammel struktur i en verden, er det en fornyelse av verdens liv. Hvis bygningen er for en farao eller en urettferdig person, er det en fornyelse av livet hans . Hvis han så at han hadde begynt å bygge, gravde han det fra grunnlaget og bygget det fra sin beslutning, til han bygget det, så er han på jakt etter kunnskap, stat eller håndverk, og han vil oppnå det han vil . Og den som ser at han bygger i en by eller landsby i Bunyana, så vil han gifte seg med en kvinne der, og hvis han bygger av leire, pryder han og pryder hykleri, hvis han bygger av leire, tjente han på tillatt, og hvis det er gravert så er det kunnskap eller tilstand, med renhet og glede . Hvis han ser at han bygde en bygning av gips og betalte et bilde for den, går han inn i løgn, for å bygge med stuk og lønn er hykleri, og hykleri er å bygge med stuk og lønn . Og det ble sagt : Den som gjør gipsarbeid, gjør det som ikke er tillatt for ham . Og den som ser at han bygger fremmedgjøring, da gifter han seg med en kvinne hvis navn ikke er blitt nevnt for ham, eller at han bor i fremmedgjøring og dør . Å bygge med leire er religion og sikkerhet . Og tørt gjørme er en avsky for penger . Og den som ser at det er gjørme i profetens grav, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så skal han utføre Hajj . Og den som ser at huset hans er gjørmete og massevis er vått, så er han god . Og den som ser at han spiser det, han spiser like mye penger som han spiste . Og den vakre konstruksjonen indikerer intimitet, kjærlighet, avkom, levebrød, ærverdige klær og førstefødte kvinner . Og kanskje den stramme konstruksjonen indikerte styrke og intensitet, eller støtte og hjelp, og kanskje visjonen om bygningen indikerte et langt liv, og kanskje indikerte bygningen sin byggmester, og hvis det var en kirke, ble det indikert av en kristen, og hvis det var en moske, det ble angitt av en muslim, og hvis det var en skole, var det. Det ble indikert av juristen, eller Ribat ble indikert av en asketisk tilbeder . Og den som i en drøm bygde en moske eller et sted nær Gud den allmektige, hvis han var en konge som etablerte sannheten og påkalte det gode og forbød det onde, og hvis han var en lærd som samlet en bok som folk hadde nytte av hans kunnskap eller fatwa , og hvis han hadde penger, betalte han zakaten av pengene sine . Hvis han var singel, giftet han seg . Hvis han var gift, ville han få en sønn, og en god mann spredte seg til ham . Og hvis han var fattig, ville han være rik, ellers ville han samle folk sammen med det gode og hjelpe dem til å adlyde Gud den allmektige, ellers vil han omvende seg til den allmektige Gud for det han begikk, eller konvertere til islam, eller dø martyr . Hvis han bygger etter det som ikke er tillatt å bygge, eller avviker fra mihrab, eller omdirigerer det til annet enn dets retning, indikerer det det motsatte av godt og ondt. Hvis han ser kupler eller bygger dem i en drøm, indikerer dette at han hever statusen hans, eller slutter seg til skjebnefolket . Og den som ser at han bygde en kuppel over skyene, han vil få autoritet og kraft for sitt styre . Og den som så at han hadde strukturer over himmelen og jorden fra grønne kupler, hans gjerninger var gode, og han døde på vitnesbyrdet . Og den som ser at han bygger et bad, han bygger det med en kvinne . Hvis han ser pasienten som om han bygde huset sitt og ikke vet når han ødela det, så har kroppen hans kommet tilbake til helse og sykdommen der han er borte fra ham . Og den som ser at faren har etablert en struktur og oppdretter sin fisk, da vil han fullføre sin fars gjerninger, som han hadde i en religion eller en verden . Og den som ser at arbeiderne jobber hjemme hos ham, han vil krangle med sin kone eller forlate en venn av ham og lignende ….

…Koble til Hvis du drømte om at du fisket, er dette et godt varsel . Hvis du ikke fanger noen fisk, vil det være dårlig for deg ….

…Når det gjelder fisk, er det tillatt å skaffe penger og levebrød ….

…En drøm om en ålfisk er et godt varsel hvis du er i stand til å stramme grepet om den, ellers vil flaks flykte fra deg . Hvis en kvinne ser en ål i klart vann, indikerer dette nye, men flyktige gleder . Hvis du ser en død fisk, indikerer dette at du vil overvinne dine mest onde og hardeste fiender . Når det gjelder de elskende, indikerer denne drømmen at ekteskapet vil sette en stopper for et langt og farlig frieri ….

…Fishhook Hvis du drømte om en person, betyr dette at du har en sjanse til å skape rikdom og et hederlig navn hvis du vet hvordan du bruker dem riktig . ~ Ancylo- : Hudaydah-torget for å fange fisk .~…

…Det er i en drøm uttrykt av mannen og pengene . Den som ser endetarmen blokkert, han vil dø . Dogwood er en servil mann . Og det ble sagt : Han er en mann med et horn og en trommeslager . Og det ble sagt : Det er noe av incestet . Og det ble sagt : Han er en mann som holder på hemmeligheter . Og den som ser en manns kalv, han vil få en ordning fra ham . Og som kuttet av anusen, kuttet en livmor . Og den som ser en persons anus, så ser han et rynket ansikt, og hvis blod eller avføring kom ut av det, kom det penger ut av det i henhold til det . Avføring av avføring fra annet enn vanlig stilling, utgang av penger uten interesse . Og det ble sagt : Baksiden er en tåpelig mann, og den ukjente kvinnen har ordnet ledelsen av verden for den han så . Og den som ser ormene komme ut av anusen hans, hans barn er atskilt . Hvis blodet kommer ut av baksiden, er det barn av barn . Og den som er flekker med blod som kom ut av det, penger er forbudt . Og den som kom ut av anus eller mage med en fille, han skilte et enkelt folk som spiste av pengene for familien sin . En manns veske, bryst, butikk, hus, butikk eller styrerom . Og kanskje refererer bakgangen i en drøm til det han engasjerer seg i mens han er våken, for eksempel kniver, bukser eller matter som han sitter på, eller som han kjører på et dyr eller en sadel på . Kanskje indikerte det lydighet og ulydighet til eieren, og kanskje indikerte det døren til sin hemmelighet eller dens direkte tjener for skitten, og kanskje indikerte den sorgens sorg, og det indikerer rennesteinen som følger med husets skitt. og padle indikerer øde huset som ingen besøk, eller gjørmete land som ingen én dyrker , og ingen høster det, og det viser en mann som vender seg bort fra folk på grunn av sin ondskap og uvitenhet, eller i stedet for kjetteri og umoral, og kanskje den bakre passasjen peker mot den falmende munnen, og indikerer gleder og glede, og hvis den som hadde en hånd dukket opp i en drøm en dårlig økning, indikerte han at han planla å snike seg inn for å kjempe . Og den som ser at en påfugl kom ut av anusen hans, og en vakker jente ble født for ham, og hvis en fisk kom ut, ble det født en stygg jente for ham, og hvis det var ormer eller lus, så ble han skilt fra sine slektninger , og hvis han kom ut av ham som slanger, så er de i alle fall fremmede ….