…En hest Hvis du drømte om å se eller ri på en hvit hest, indikerer dette at indikatorene er gunstige for suksess og hyggelig blanding med harmoniske venner og vakre kvinner . Hvis hesten er skitten og avmagret, blir tilliten din forrådt av en misunnelig venn eller kvinne . Hvis hesten er svart, vil du bli rik, men du vil jukse, og du vil bli funnet skyldig i urettmessige datoer . Denne drømmen betyr for en kvinne at mannen hennes ikke er lojal mot henne . Hvis du drømmer om mørke hester, indikerer dette forfriskende forhold, men med mye misnøye . Flyktige gleder følger ofte denne drømmen . Hvis du ser deg selv ri på en vakker hest i en kastanjefarge, betyr dette en økning i rikdom og oppfyllelse av følelser . For en kvinne betyr denne drømmen en lengsel etter presserende forbedringer, og hun vil glede seg over materielle forhold . Hvis du ser hester passere foran deg, betyr dette letthet og komfort . Hvis du kjører på en hest som får fart, vil dårskapen til en venn eller bruker skade prosjektene dine . Hvis du ser en hest stikke av med andre hester, betyr dette at du vil høre om venners sykdom . Hvis du ser vakre hesthingster, indikerer dette velstand og overdådig livsstil, og du vil bli dominert av en overdreven følelse . Hvis du ser et føll, betyr dette harmoni og mangel på sjalusi mellom ektepar og elskere . Hvis du rir på hest og kjører en bekk, vil du gi stor rikdom i hendene og nyte luksuriøse herligheter . Hvis bekken er turbulent eller tåkete, vil forventede gleder bli skuffet noe . Hvis du svømmer på en hest i en klar og vakker elv, vil du lett forstå din idé om følelsesmessig lykke, og det forutsier forretningsmannen en stor fortjeneste . Hvis du ser en såret hest, snakker det om problemer for venner . Hvis du drømmer om en død hest, indikerer dette forskjellige skuffelser . Hvis du drømmer om å ri en vill hest, betyr dette at det er vanskelig å oppfylle dine ønsker . Hvis du drømmer om at han kaster deg ned, vil du møte en sterk konkurrent, og virksomheten din vil lide av svakhet på grunn av konkurransen . Hvis du drømmer om at en hest har sparket deg, vil noen du elsker fremmedgjøre deg . Din dårlige helse vil forvirre formuen og formuen din . Hvis du drømmer om at du tar en hest for å temme den og bremse eller utnytte den til ridning, vil du se en stor forbedring i arbeidet på alle felt, og folk vil trives i sine yrker . Hvis du ikke klarer å ta ham, vil flaks svikte deg . Hvis du ser flekkete hester, forutsier dette at ulike prosjekter vil gi deg fortjeneste . Hvis du drømmer om at du har hestesko, så er suksessen din sikker . Denne drømmen lover kvinnen en god og lojal mann . Hvis du drømmer om at du legger en hestesko på en hest, betyr dette at du vil prøve å skaffe deg mistenkelig rikdom . Hvis du drømte om et hesteløp, betyr dette at du vil bli overveldet av et svakt liv, men denne drømmen betyr velstand for kvinner . Hvis du drømmer om at du monterer en hest i et løp, vil du lykkes i livet og ha glede av det . Hvis du drømmer om å drepe en hest, vil du skade vennene dine på grunn av din egoisme . Hvis du monterer en hest uten sal, vil du få rikdom og letthet, men gjennom hard kamp . Hvis du monterer en salhest i selskap med menn, vil du møte ærlige menn som vil hjelpe deg og din suksess vil være velfortjent . Og hvis du er i selskap med kvinner, vil dine ønsker være gratis, og din suksess vil ikke være så rikelig som den ville vært hvis kvinner ikke hadde fylt hjertet ditt . Hvis du rengjør en hest, vil du ikke forsømme arbeidsprosjekter på bekostning av å være en mann med penger eller en god bonde . Forfattere vil være veldig flittige i verkene sine, og andre vil ta godt vare på dem . Hvis du drømmer om en hest, vil du samle rikdom og nyte livet til siste dråpe . Hvis du ser hester trekke vogner, betyr dette rikdom med noe hinder, og kjærlighet vil møte hindringer . Hvis du klatrer en høyde på en hest og hesten ikke når toppen mens du lykkes, vil du få en formue selv om du vil kjempe mot fiender og sjalusi . Hvis du og hesten kom sammen til toppen, er oppstigningen din sikker, men den vil være materiell . Hvis en jente drømmer om at hun kjører på en svart hest, betyr dette at hun vil håndtere en klok autoritet, og noen ønsker vil gå i oppfyllelse på uventede tider . Svart farge hos hester indikerer en forsinkelse i forventningene . Hvis du ser en hoppe med svake ben, betyr dette at en uventet nød vil skyve seg inn i din lykkebringende posisjon . Hvis du prøver å fikse en ødelagt, veldig liten sko på hestelisten, vil du bli beskyldt for å gjøre falske avtaler med uvitende parter . Å gå nedoverbakke fra en hest, vil virksomheten din utvilsomt skuffe deg . Hvis en jente drømmer om at en venn kjører bak seg på en hest, betyr dette at hun vil være i fokus for mange fremtredende og vellykkede menn . Hvis hun er redd, vil det vekke følelser av sjalusi . Hvis hesten blir til en gris etter at den har forlatt den, vil den ikke være likegyldig for ærefulle ekteskapsforslag, og foretrekker frihet før den mister alle ønskede muligheter for ekteskap . Hvis hun i ettertid ser grisen gli på lynet og telefonledningene, vil hun skyve senteret fremover av bedrag . Hvis en jente drømmer om at hun kjører på en hvit hest som går opp eller ned en bakke og hun hele tiden ser tilbake og ser en person på en svart hest jage henne, betyr dette at hun vil møte en suksessperiode blandet med tristhet, og henne fiender vil innen denne perioden prøve å forstyrre beskrivelsen hennes med depresjon og skuffelse utrettelig eller kjedsomhet . Hvis du ser en hest med en menneskekropp som stiger ned på en hengekøye i luften, og når den nærmer seg huset ditt, blir den til en menneskelig form og nærmer seg døren din og kaster noe som ser ut som et stykke gummi på døren din, men snart blir umulig i store bier, da betyr dette skuffelse og ubrukelig innsats for å gjenopprette tapte fordeler . Å se dyr i menneskelige former indikerer en stor forbedring for drømmen, og han vil få venner ved å tilegne seg dydene til ærlig fortjeneste . Hvis denne menneskekroppen virker syk eller flekket med fregner, betyr dette feil på nøye og nøye tegnet planer ….

…Og den som ser at han kjører på en hest mens den flyr i luften, eller at hesten har vinger mens han er en fugl, så indikerer han og sa Al-Kirmani, den som så at han kjørte på en slått hest med sin sal og hodelag på den mens han gikk sakte, så vil han slå myndighet og ære så langt han er i stand til å gjøre den hesten og etter ham ….

…Når det gjelder hestens farger, er de vakre, og hver farge krysses separat, enten det er en arabisk hoppe, en abbor eller et rom eller annet enn det. Alt som kalles begrepet hoppe og de erfarne menneskene delte hestens pil i seksjoner av hingsten, et rom, en hest og en hest og en hest og en hest og en hest og en hest og en hest og en hest og en hest og en hest og en hest og en kadish Betydningene og fra uttrykkene til de som krysset alle i alt på en måte, fordi navnet på hesten er gitt til ham, som for Al-Ablaq, sa Al-Kirmani og tolket med berømmelse. Den som ser at han kjører en hoppe som er sløv, så skal han tolke sin berømmelse blant mennesker, la ham være avhengig av det han så av godt og ondt og måle berømmelse på det ….

…Når det gjelder hesten, den som ser at han er på en hoppe med salen og hodelaget på seg mens han går sakte på den, da vil han slå myndighet og ære så mye som han er i stand til hoppa, og hvis hoppa er mer fast, så er det lettelsen av dem og gleden som rammer ham fra autoritet, og det ble sagt at sorten vil være sterk, og hvis han er blond, er det de og tristheten i religionen, og hvis den er gul, er den sykdom Han rammer ham med autoritet, og hvis han er blendende, så er han kjent for det. Og den som ser at han kjører en hoppe og i salen, selen eller knærne, er en mangel, det er en reduksjon i hans autoritet og ære, og den som ser at han har en bundet hest, da rammer han litt ære og ære, og den som ser at han har en hest bundet, han beseirer sin fiende og den som ser at han kjører en hoppe uten et hodelag, det er ikke noe godt i den i religion og verden, og den som ser at hoppa løper, dette er en ære for ham, og den som ser at han har falt fra en hoppe eller noen andre og kommet ned fra den, så blir statusen hans senket og degradert, og nedstigningen kan være hvis han går tilbake til ham at han bruker pengene sine og den som ser det han har kommet ned fra hesten sin og syklet. Bortsett fra det, forvandles den fra en stat til en annen, og den som ser at han spiser hestekjøtt, han vil ha et godt navn og en hann blant folket, og den som ser en salhest uten ryttere, de er kvinner som møtes for en begravelse eller et bryllup, og hvem som helst ser at han er en erstatning for en mann kjent for en hoppe, så når denne mannen det han ber om i et spørsmål om gjeld eller verden, og hvis mannen er ukjent, så er han uansett en fiende…

…Navnene på hestene er hestene, hvorav den ene er hesten, hoppen, hesten og føllet, og blant dem er kaddish, køye og stein . Den som ser en hest med ham i en drøm, indikerer bredden av levebrødet og seieren over fiendene . Hvis han så at han kjørte på en hest, og han var egnet til å ri på hest, mottok han ære og penger, og kanskje ble han venn med en mann som en hest, og kanskje reiste han og den reisen er avledet fra perserne . Hvis en hest ble beskyttet mot fienden, og hvis det var en medgift, ble det gitt en vakker gutt, og hvis han var en barzone, levde han verken rik eller fattig, og hvis han var en stein han giftet seg med, hvis han var en enslig kone med penger og avkom, og originalen er hederlig for de ikke-rase . Kanskje indikerte perserne bolig for bygging . Og meteorene blir herliggjort og triumferer over fiendene fordi de er blant englenes hester, og de viktigste er bekymringer, og den blonde, tilslørte er kunnskap, fromhet og religion, og den som rir en død person kan drikke vin fordi den er et av navnene deres . Og den som kjører en båt til noen andre som har nådd sin status eller arbeidet sitt år, spesielt hvis han er en kjent båt og er egnet for sin rytter . Og steinen er hans kone. Eller bruk størrelsen på den andre forbindelsen . Og hvis han gikk bort da han kom ned, fremmedgjorde han henne, gikk eller visnet i tilfelle han kom ned på jorden med blod, da er han ekteskapsbrudd med henne . Steinen betegner knute av penger og avkastning, og den revne steinen er en religiøs kvinne som er rik på rykte og minne . Og møtekvinnen er kjent for skjønnhet og penger . Og den blonde med glede og aktivitet . Og meteoren har gjeld, og den som ser at han syklet uten sadel eller hodelag, gifter seg med en kvinne uten feil og paradisets skallede ørner og autoritetens hoppe . Den blonde er en krig, og den som ser en salhest uten ryttere, de er kvinner som samles til en begravelse eller et bryllup . En perser i en drøm er en mann eller et barn av en ridder, en kjøpmann eller en arbeider som har en ridder i sitt arbeid og handel . Og hoppa er en partner, så den som ser at han har en hest som døde i sitt hjem, er mannens ødeleggelse . Hvis han ser at han er en rytter på en hoppe som lokker en mujahid og går sakte på ham i klær som er egnet til å ri, slår han ære, makt, autoritet og ridderlighet blant mennesker, og fiendene når ikke ham dårlig, og hvis han er en kjøpmann, så er han en pålitelig og han er i et komfortabelt liv . Hvis han er Adham, er han den største av skjebne og ære, fordi han er penger, autoritet og forvaltning . Hvis den er død, er det mer i underholdning og bortrykkelse, og mer i kamp og blodsutgytelse . Og den som ser at han har solgt hesten sin, så vil han forlate jobben etter eget valg . Og den som ser at han slakter hesten sin og ikke vil spise kjøttet sitt, så ødelegger han levebrødet fra myndighet . Og den som ser at en ukjent hoppe kommer inn i et land eller et hus som ikke kjenner sin eier, så kommer en ærlig mann inn på det stedet, som har fare for mennesker like mye som faren for hoppa . Og den som ser at den ukjente hoppa forlater sin stilling, han etterlater en gammel mann med død eller reise . Og den som ser at kavaleriet løper rundt i runden, og også kommer inn i et land eller en leir, det vil være regn og kraftige regnvær som treffer det stedet . Og den som ser at han er en følgesvenn av en kjent mann, da vil han nå den mannen til det som kreves av en religiøs eller verdslig sak, eller at mannen vil ha en etterfølger, partner eller etterfølger etter seg . Hvis han er en ukjent mann, er han tross alt en fiende . Og den som ser at en hest har trampet eller gått på den, så er han isolert fra sin autoritet eller sitt arbeid, eller han får noe galt og ydmyket, og folk biter ham med tunga . Og den som kjører en trillebår, eide den eller kjøpte den og var en enslig kvinne, giftet seg med en hederlig, velsignet kvinne, hvis hun hadde en medgift, ville en sønn bli truffet fra henne . Hvis mannen er gift, eller noen som ikke venter på å gifte seg, slår han en landsby eller et gods som vil være til nytte for ham i hans levebrød . Og den som ser at hjulet hans er dødt, stjålet eller tapt, så er hendelsen med sin kone . Og den som ser at hans velsignelse er et resultat, han vil skaffe seg levebrød og øke pengene sine . Og den som ser at han drikker melk av vaskebjørn, sultanen vil bringe den nærmere seg selv og få godt av ham . Og den som ser hestens hår mye, hans rikdom og barna vil øke, og hvis han er hersker, vil hæren hans øke . En eunuk betegner en tjener . Og bjørnen uten sjakel er en utro kvinne, fordi hun gikk som hun ville . Og posthesten er nær de som red den i en drøm . Svakheten i hoppen kan indikere svakhet i prestisje ….

…Den som rir på en hest og løper til støvet har rørt seg, da opphøyer han seg selv, tar det onde og dykker i løgn, overreaker i det og vekker oppvigling, fordi tolkningsaktivitet er forvirret, og støv er oppvigling ….

…Og den som ser en hest som tråkker og går på den, og hvis han er i en stilling, skal han fjernes fra den, selv om han ikke mottar ydmykelse og mislikelse ….

…Og den som ser at han er på en død hest, han vil bli plaget av sorg og bli frelst fra den ….

…Og den som ser at en hest snakker til ham, han vil undre seg over hans befaling ….

Og den som ser at dette kommer ut av huset sitt flyr i luften, og hvis han er en lærd som glemmer sin kunnskap, og hvis han har en stilling, så er han isolert, og hvis han hadde barn som døde, kan kongen ta pengene sine, og hvis han ikke hadde penger, er setningen ikke Mahmoud ….

Og det ble sagt at en visjon om duer som flyr fra huset, skulle tolkes som en kvinnes skilsmisse ….

Og den som ser at han kjører en hoppe med to vinger, han vil få en stor besittelse hvis den kommer fra familien hans, ellers er det et ønske og suverenitet ….

…Det mest kjente dyret for mennene hans er en hann som ulv, til det blir sagt av ulv, rev til han sier døsighet, og geiter til han sier vassen, aper til han sier halm, og hester til han sier kast og lignende . Og det som er kjent for hunnene er kvinner, til det blir nevnt, som en patridge til Jacob sier det, og musen til han sier rotte, katten til han sier alderen er overdreven, og billene til han sier hornbjelken . Dette og lignende ….

…Og den som ser hesten sin føde, så øker stoltheten hans og levebrødet blir tilegnet, og kanskje fødselen til et barn fra en kvinne, og hvis han er sølibat, gifter han seg og slår et yrke eller et hjem eller noe sånt ….

Abu Saeed, predikanten, sa: ~Den som ser at han kjører en hoppe med jernføtter, han forventer døden .~…

Og den som ser at en hoppe snakker til ham, det indikerer standhaftighet i det som er godt i ham, og hvis han er en faktor, er han bedre i sin rett ….

Og det ble sagt at den som ser at han kjører på en lurvete hoppe, indikerer at han protesterer mot ham med hver jobb han er engasjert i ….

…Han fortalte at Ali bin Isa al-Wazir så i søvne før han kom til departementet, som om han kjørte på en velkledd hoppe, og i skyggen av solen i løpet av vinterdagene, og tennene hans var spredt, så han var livredd, så han fortalte sine visjoner til de som krysset, og det ble sagt til ham: Når det gjelder din ridning på hesten, ære, stat, autoritet og vergemål, og når det gjelder gode klær, er du en god religion, vakker og ryddig ros. Når det gjelder solskyggen, dreier den seg omtrent til kongen og å leve i skyggen hans, og vergemålet er enten en tjeneste, et slør eller et menneskeskapt og levende, og når det gjelder spredning av tenner, tolkes det med lang levetid ….

Og den som ser at han er på en silo eller et sted som ikke er passende for perserne å klatre over den, så vil han slå en hatet sultan eller umulig i religion, eller han begår en synd som er så stor som styggheten på stedet ….

…Og den som ser at han kjører en hoppe og deretter går av den, angrer på noe, og det ble sagt at visjonen om den ville hesten tolkes av en gal mann og Haroon tolkes i tre aspekter av vanskeligheter i saker og en motsetning til sine følgesvenner og en sliten kvinne som ikke er enig og skader et brudd i gode saker, og det ble sagt at ridning fører til anskaffelse av penger og avstigning mot det ….

…Hvis du drømte om å bytte hest, indikerer dette stor fortjeneste fra farlige spekulasjoner . Hvis du drømmer om at du handler hest og selgeren jukser deg, vil du miste forretning eller kjærlighet . Hvis du får en bedre hest enn den du solgte, vil du forbedre deg selv innen velstand ….

…Fadl Abdullah bin Salam . På myndighet av Qais ibn Abbad sa han : Jeg var i Medina med mennesker inkludert noen av profetens ledsagere, må Guds bønner og fred være over ham, og en mann kom i ansiktet hans med et spor av ærbødighet. Noen av folket sa : Dette er en mann fra folket i paradiset. Dette er en mann fra paradisets folk. Han ba to rak’aher der det er tillatt. Så gikk han ut og fulgte etter ham. Da jeg ble komfortabel, sa jeg til ham : Når du gikk inn før, sa en mann slik og han sa : Ære være Gud, hva skal man si til det han ikke vet, og jeg vil snakke med deg Hvorfor så det en visjon i løpet av Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så hun fortalte ham at du så meg på en eng – han nevnte dens kapasitet, gress og grønt – og i midten Barnehagen er en jernstolpe under den i bakken og over den på himmelen, over den en løkke, og det ble fortalt til meg : Jeg sa til ham : Jeg kan ikke. Så Moncef kom til meg. Ibn Aoun sa, og den rettferdige tjeneren sa : Med klærne mine bak meg beskrev han at han løftet det bak seg med hånden, så jeg ble skilt til jeg var på toppen av søylen, så jeg tok håndtaket , og det ble fortalt til meg. : Ostmk våknet og hun må i mine hender Vqsstha på Profeten fred være med ham, sa han : ( barnehagekolonnen i Islam og den islamkolonnen og det som er det mest pålitelige og du er på islam til du dør ) sa den mannen Abdullah bin Salam . Og i en fortelling : Jeg var i en sirkel der Saad bin Malik og Ibn Umar gikk forbi, og Abdullah Ibn Salam gikk forbi og de sa: Dette er en mann fra folket i paradiset, så jeg reiste meg og sa til ham : De sa sånn og så, og han sa : Ære Gud de burde ikke ha sagt: Jeg har ingen kjennskap til det, men jeg så som om en søyle ble plassert i En grønn barnehage ble installert i den, med et knapphull på hode, og i bunnen av det var rettferdig – og rettferdig var Wasif – og det ble fortalt til meg : jeg ødela det, og jeg ødela det før jeg tok i håndtaket, så jeg fortalte det til Guds sendebud, kan Gud velsigne ham og gi ham fred, og Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ( Abdullah dør mens han tar den mest pålitelige pilen ) På myndighet fra Kharsha ibn al-Hur sa han : Jeg var sitter i en sirkel i Madinah-moskeen. Han sa : Og det er en sjeik med god anseelse , Abdullah bin Salam. Han sa : Han hadde en god samtale med dem. Han sa : Da han reiste seg, sa folket : Den som er glad for å se på en mann fra folket i paradiset, la ham se på dette sa han. : Så jeg sa : Av Gud, jeg vil følge ham, så jeg vet hvor huset hans er . Han sa : Jeg fulgte ham, og han gikk til han nesten forlot Medina og kom inn i huset hans. Han sa : Så jeg ba ham om tillatelse, så han ga meg tillatelse, så han sa : Hva trenger du, sønn av min bror? Han sa : Jeg sa til ham : Jeg hørte folk fortelle deg hva du : er glad for å se en mann fra paradisets folk, la ham se til denne Vojbna å være med deg sa : Gud kjenner folket i paradiset og jeg vil Si deg at mm sa at jeg mens jeg sover, hvis du kom til meg, sa en mann til meg : så tok jeg med hånden min, og jeg la i vei med ham. Han sa: Så jeg var på en hest i nord. Han sa : Jeg tok for å ta det. Han sa til meg : Ikke ta det, for det er veien til eierne av Norden. Han sa : Hvis en hest er en sti til høyre for meg, så sa han til meg : Ta hit og gi meg et fjell, og han sa til meg : Gå opp Han sa : Så jeg gikk hvis jeg ville opp, jeg falt på Estée sa : så jeg gjorde det sa gjentatte ganger : så zapp meg så han brakte meg Amoad hodet på himmelen og under bakken i episoden ovenfor, sa han til meg : stig opp over sa dette : Jeg sa : hvordan å gå opp dette hodet på himmelen, sa : han tok hånden min Vzgel meg sa : Hvis jeg er i slekt med løkke sa : så traff kolonnen stolthet sa : forble relatert til episoden til det ble sagt : to dødsfall Profeten fred være med ham Allah være over sagt : ( Måtene jeg så til venstre er veier nordeiere sa : Måtene jeg så din høyre hånd på, det er veiene til høyrehåndene, og fjellet er det martyrenes hjem , og du vil ikke oppnå det. Han holder seg fortsatt til det mens du dør ). Hans ordtak : Hvis en hest er en metode, sa Al-Nawawi : Hesten er flertall av allé . Og tilnærmingen er den rette banen og metoden mellom å klare og si : Zajal me betyr å kaste meg ….

…Når det gjelder hestene som løper mellom rundene, vil det strømme og regne hvis de er arabere uten sadler eller ryttere . Og den som ser en gruppe hester med saler uten knær, de er kvinner som samles ved en begravelse eller et bryllup . Den som eier et antall hester eller beiter dem, han skal ha jurisdiksjon over folk, ellers skal han seire i sitt område . Og den som kjører en hest med en sal, han skal oppnå ære, ære og autoritet, for han er fra kongenes vogner og fra Salomos vogner, fred være med ham . Og sultanen hans kan være en kone han gifter seg med eller en slavejente som han kjøper . Hvis kneet hans er uten sele, er det ikke noe godt i det i alle ansiktene, fordi hodelaget er et tegn på fromhet, religion, ufeilbarlighet og evne, så hvis hodelaget fjernes fra det, vil det bli fjernet fra hans hånd . Og den som ser dyret sitt, hans befaling er svak og hans tilstand ødelagt, og hans kone er forbudt, og hun ligger uten feil ved ham . Og den som ser en ukjent hoppe i hjemmet sitt, hvis han har en sal, kommer en kvinne inn i ham med et ekteskap eller ekstra eller gjestfrihet, og hvis det er naken, kommer en mann inn i ham med et ekteskap eller noe lignende . Ibn Sirin pleide å si : Den som bringer en hest til noen andre, gjorde ham urett med en hest eller med et vitnesbyrd, han tok det fra navnet sitt, for eksempel om han dreper ham eller blinker til ham en hersker eller en tyv eller så . Og ridning indikerer neglen og utseendet og huskningen for å ri på ryggen . En persons tur kan indikere seg selv, og hvis den er rett og i god stand, og hvis den er samlet eller er alene eller forvillet, vil den gå tapt og spilt, og kanskje dens tur indikerer tid, natt og dag . Reservatet er tilknyttet den som går videre i alt som er angitt av båten hans, eller hans etterfølger etter ham, eller hans verge og lignende ….

…Type I : Åpenbaring avskyr De har djevelen å gjøre , og resiterende selv , som kalles Bodgat-drømmer, noe som skyldes Satans list og bedrag og hans fiendtlighet overfor mennesker . (1) Et eksempel på denne typen er fortalt i Saheeh Muslim fra hadiet av Jabir må Allah være fornøyd med ham fra sendebudet Gud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa at han fortalte en beduin som kom til ham og sa : Jeg drømte at hodet mitt var kuttet av, så vi følger ham, så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, irettesatte ham og sa : ~ Ikke fortell at Satan leker med deg i en drøm .~ (2) I andre sa Raaah Jaber : Jeg hørte profeten fred være med ham Tkd holdt en tale, han sa : til Aihdtn en av dere Btalb djevelen i søvne . ~ Sheikh Mohammed Bin Saleh Al – Uthaymeen sa Guds nåde : Røret drømmer, det forvirrer uorganisert , og ofte at Tartuffe hatet Satan den allmektige sa :~ å pakke dem som Ouamno ikke Bdharhm bare Gud ville ~( argument : 10). (3) og denne typen visjoner han Adab seks : første : å søke tilflukt med Allah fra dets onde , og denne beskyldningen er klar , Valastaazh legitim alt det er hatet . Andre : å søke tilflukt med Allah fra Satan . Å snakke : ~ hvis du så en visjon av hat Fletholh og spyttet på hans venstre tre ganger og be Gud av godhet og søker tilflukt hos Allah fra den onde ~ fortalt av Ibn Majah fra hadith av Abu Hurayrah marfoo og fortalt av muslim, også .~ (4 ) I følge romanen i en muslim fra Jabir også : ~ Olistaz Allah fra Satans tre ~ kom i en roman muslim også : ~ Afilipsq forlot tre ganger ~ som jeg vil skissere i : Tredje : å spytte mens han var oppmerksom fra søvnen sin dro tre ganger . Enhver som spytter venstre tre ganger Besqa-lys ~ og hemmeligheten til denne Gud vet ~ avsky for det han så og forakt for demonen at jeg ser at synet til høyre er ekte, ~ pekte ut venstre fordi det er skitt , og triangulering i forrige roman Muslimsk bekreftelse ~ har svart med tre ord : Altfet være uten spytt ~ og bagasse være med ham spytt mild . spytte og være med ham spytt og det meste av bagasse . fjerde : å endre siden som han var på da han så det , til sin side med det andre? årsaken til dette : optimistisk om å konvertere det og flytte, er det kanskje en annen grunn som kan plassere djevelen , og slik at synet blir fra avsky til den elskede og beveger seg fra skadelig til det gode . femte : for ikke å nevne det til en allerede , har det uttalt at en rekke samtaler korrigerer dem hva Bukhari Guds nåde via Abu Sa’eed al – Radhi Ath med ham, og han sa, ~ og minner henne om at det ikke gjør det skade ham ~(5). som gitt oss historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men uttrykket er ikke Iqsa bare for de som stoler på ham , eller veileder ham ~ eller for verden for å Aabroha ham fine hva de kan og Arushdouna hva er utnevnt av dem og hva som gagner ham . Det spørsmålet er presentert her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si den hemmeligheten Gud vet – for nå oppdatert av , kanskje forklart med det tilsynelatende skadet bildet . Og vær et potensielt ~ faller estimering av Gud den allmektige ~ og indikerer at Hadeeth av Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mann av en fugl som ikke hadde krysset ~ Hvis krysset signert ~, og snakk godt . (6) som betyr : at synet om mulig tosidig ~ kryssing av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at en slik mann løfter benet han venter på Matteus uttrykker det . Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og så lærte oss Allahs sendebud som ikke er mangel på det, men en mentor eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på tilsvarende, men nei tviler på at det er begrenset til om uttrykket som tåler syn, selv i ansiktet , og ikke en feil utelukkende , ellers er det ikke effekten av ham da, og jeg kjenner Gud ~, har påpekt at betydningen av Imam Bukhari i den boken uttrykk for hans Sahih ved å si : ( døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke gjør vondt .) dokumentert av ordene av profeten fred være med ham til Abu Bakr, mens gjennom sin visjon : ~ en helte noen og savnet noen, ~ Profeten fred være med ham indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv mellom denne som syndet til uttrykket av profeten fred være med ham, er den andre og den første som ble godkjent, men det viste seg å være feil dette . så ikke klipp Raak vanligvis bare å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter fra Abu Hurayrah kan Allah være fornøyd med ham fra profeten, være med ham at han vil si : ~ ikke vis Tqsoa bare vitenskapsmann eller mentor ~ i romanen : ~ ikke bare på Iqsa Wade, som skjerper betydningen av en skuespillervennlighet. Fortalt av Tirmidhi sa Sheikh Albani : S Hans kall er autentisk i henhold til forholdene til de to sjeikene, og betydningen av forrige hadith ~ Visjonen er på en mann som flyr ~ betyr at den ikke legger seg med mindre den krysser , som hvis det var på en flygende mann . ~ Så den falt og falt der den krysset, akkurat som tingen som er på foten av fuglen faller med den minste bevegelse, og dette er en representativ analogi. Den hurtigflygende fuglen har et objekt som faller med den minste bevegelse på benet . Det viser muligheten for syn på ansiktet til å tolerere det som ble fortalt, og gir oss også historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men dens uttrykk er ikke bare Iqsa for de som stoler på ham , eller mentor for ham , eller verden i orden å Aabroha ham greit hva de kan og Arushdouna Hva hjelper ham, og hva som er nyttig for ham . det spørsmålet presenteres her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si hemmeligheten Gud vet – fordi de oppdaterte dem , kanskje tolket skadet på det synlige bildet – og dette er et potensial , faller estimering av Gud , og viser at denne hadeten til Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mannfugl er ikke krysset , hvis krysset er signert , ~ den hadith er bra . Betydning : den visjonen om mulig tosidig , kryssingen av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at det som kom fra Abdul Razak sa : synet ligger på det som krysser som Zllk som en mann løftet benet når han venter på steder . (7) sa Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis den ble krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og som lærte oss Allahs sendebud fred være med ham som ikke er mangel på det, men mentoren eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på følgelig ,, men som ikke gjør det. Det er ingen tvil om at dette er begrenset til om uttrykket er noe visjonen kan tåle selv på en måte , og ikke er en ren feil , eller det har ingen effekt på den tiden, og Gud vet best (8), og Imam Bukhari refererte til denne betydningen i uttrykksboken fra sin Sahih ved å si : ( Kapittel av den som ikke så Visjonen om den første forbigående hvis ikke vondt ). Bevist av ordene fra profeten fred være med ham til Abu Bakr mens han gjennom sin visjon : ~ A strømmet noen og savnet noen ,~ og profeten fred være med ham , indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv ikke mellom denne som syndet mot uttrykket for profeten fred være hans fred er den andre og den første som ble godkjent, men dette viste seg å være feil . (9) Derfor må du ikke kutte Raak bare for å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter: Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham fra profetens fred være med ham at han vil si : ~ Gjør ikke Tqsoa-visjon bare til verden eller mentor ~(10), i romanen :~ Iqsa bare på Wade og ~ stramme navnet på skuespillervennligheten , forteller Tirmidhi Shaykh al – Albaani : tilskrevet riktig på de to sjeikens tilstand (11) , og betydningen av den tidligere moderne ~ visjonen om en mannfugl ~ den legger seg ikke med mindre den er uttrykkelig . Det er som om den var på et flygende ben, og den falt og falt der den krysset, som det som er på mannen av fuglen faller med den minste bevegelse. Dette er en analogi-analogi, hvor synet ble sammenlignet med en hurtigflygende fugl, og noe ble hengt på benet som falt med den minste bevegelse . Det viser muligheten for syn på ansiktet av tolerere det som ble fortalt, oppsummerer i hans Sunan i boken av Åpenbaringsbåndet Hassan Suleiman bin forlot Aisha, kone til profeten fred være med ham, sa : En kvinne fra folket i byen har en mannforhandler, Tri var visjonen om at mannen hennes var mer fraværende, og savner sjelden bare gravid, kommer sendebud av all fred være med ham, sier : Min mann er en kjøpmann kom ut Fterkny gravid, og jeg så på meg som sovende for å tvinge huset mitt ble ødelagt, og jeg ble født som en guttunge, sa Allahs sendebud fred være med ham : ~ bra , fordi mannen din på deg, den allmektige Gud, vil en rettferdig, og føde en gutt med rettferdighet . du ser var to eller tirs alt som kommer Allahs sendebud fred være med ham, sier at hennes , går tilbake sin mann og føde en gutt . . Kom en dag som det var Tonah , og Allahs sendebud fred være med ham fraværende , den har sett den visjonen , sa jeg til henne : onkel du w blir ikke avhørt Allahs sendebud, fred være med ham, o Guds nasjon ? Og hun sa : et syn jeg så det kom til Allahs sendebud, fred være med ham, spør ham om , han sier : ~ bra , skal sies, og jeg sa : Si meg hva? Hun sa : Selv Allahs sendebud kan Allah velsigne ham kom og ham, Voardha ham mens du introduserer . Sa Aisha : Jeg sverger at jeg dro, fortalte meg, jeg sa : Gud , den veldedige visjonen din for å imutnere mannen din , og få frem en gutt Vajra !! Jeg ble gråtende og sa : Mali yen tilbød deg mitt syn? kom inn i Allahs sendebud, fred være med ham, gråtende sa til henne : ( dømt O Aisha? ) Så jeg fortalte ham nyheten og hva som ble tolket for henne, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : “ Hva, Aisha, hvis du overfører en visjon til muslimen, og deretter gir den videre for godt, så vil visjonen følge det som eieren krysser . ” Aisha sa : Så av Gud, mannen hennes døde, og jeg ser henne ikke, men hun fødte et barn som er en ensom (12). Konklusjon som kommer ut av dette , den visjonen om mulig to – si ded , skjedde kryssing av en av dem nær den kapasiteten . så Jakobs sønn Joseph forbød Iqss sin visjon til brødrene sine av frykt for villfarelse og misunner ham , sa steinsønn : Allahs sendebud fred være med ham At en visjon forekommer bortsett fra en som elsker fordi han kan tolke den for ham i en måte som han ikke liker, verken med hat eller misunnelse , kan falle fra den egenskapen , eller skynde seg selv fra den sørgede og plagede , så han beordret å legge igjen en oppdatering for de som ikke liker på grunn av det . (13) VI : som spør når den dårlige drømmen også vil : bønn , og er indikert av Hadeeth av Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham : ~ Hvis han så . ENE det han hater , så la ikke Vlaisal skje av mennesker . ~ (14) og Guds visdom og jeg vet : at bønnen til enhver anledning fungerer som slavefrykt for at den gjør om Almkarh . Ifølge til noen forskere, er det en leser Seventh State of the stol, men ikke veilede ham, selv om han leser eller denne stolen i sine bønner har oppnådd to ting sammen, be og lese tilstand av stolen . Og hvis han begrenser seg til å gjøre noe av det han nevnte, vil det være tilstrekkelig å avverge dets skade, hvis Gud vil, som hadithene uttalte . Men det er bedre for ham å gjøre alt for å kombinere fortellingene . Ibn Qayyim sa i Zaad : og når det ikke skadet ham, men denne visjonen driver Almkorhh ondskap . Al-Nawawi sa : Gud nevnte ikke årsaken til sikkerhetseffekten av avsky- visjonen, gjorde også veldedighet og beskyttelse for penger . . . Og ved å bede om det som et svar og utbetaling av ulykke og almisse, betaler det dårlige død alt dette ved Guds dekret og evne . (15) _________________________________________________ (1 ) Mohamed Abdelaziz Halawi – en referanse tidligere – s. 5 . (2 ) Fortalt av muslim i Saheeh, som forklart i kjernefysiske (27 \ 15 ) • op .. (3 ) si nyttig bok om monoteisme – Forklaring av sjeik : Mohammed bin Saleh Almosaman c 2 (4 ) Fortalte priser i bok Åpenbaringsuttrykk 0 døren så en visjon om hat – op – muslim i Åpenbaringens bok ( 15/17 ) – op •. (5 ) Se åpningen (12 /369 ) , den boka av Åpenbaring fra døren til uttrykk for Guds – op . (6 ) Moderne klassifisert avgjørelse og Sundh Hassan , ble fortalt av Abu Dawood i boken om litteratur, den dør av det som kom i en visjon – en tidligere referanse – og Rawa Tirmidhi i Book of Revelation den dør av det som kom i uttrykket av visjon – op – fortalt av Ibn Majah i boken om uttrykk for Åpenbaringskapittelet i Åpenbaringen Hvis den ikke ble godkjent og signert Iqsa bare på dalen – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i det første datoen sivile intervju med Abu Razin Oqaili-grunnleggeren Ben Amer Muntafiq – op ~ og fortalt oppsummeringer i boka av Åpenbaring kapittel i Åpenbaringen faller ikke med mindre de reflekterer 0 publisert Bibliotek vitenskapelig – Beirut . (7 ) se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – (12 /432 ). ( 8 ) serie av samtaler korrigere , c 1, s. 28, i to , den informasjonen Kontor 1399 av . (9 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykket døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke vondt, som i Fath al – Bari ( 12/431 ), og muslim i boken Åpenbaring, som i kjernefysisk forklaring ( 15/29 ), – Referanse tidligere -, og vil snakke ved å si i s. 101 . (10 ) fortalt av Tirmidhi i boka av Åpenbaring kapittel i tolkning av Åpenbaringen hva som er anbefalt og hater dem – op – og rettet oppsummeringer i boka av Åpenbaring at døren til hat syn reflekterer bare verdens Eller mentor – op – fortalt av Ibn Majah i boken Åpenbaringens uttrykk krysset døren til synet hvis ikke signert Iqsa bare på dalen – en tidligere referanse . (11 ) riktig skravleserie – op ( 1/26 ) .. (12 ) , fortellere av dramaet i sin Sunan – op – ( 2/131 ). (13 ) utvidelse Se : awn Reni – op – ( 1/176 ). Og Ibn Hajar – forrige referanse (631/12). (14 ) fortalt av Imam Muslim i boka av Åpenbaring (15 /21 ) – Vektet ex – Abu Dawood i boken om litteratur ved inngangen til det som kom i en visjon – op -, og premier i boka av Åpenbaring uttrykk for den døren til Åpenbarings tre – en referanse tidligere . Og Ahmad inkluderte det i sin Musnad i resten av de mange musnadene – en tidligere referanse – og Darami i Åpenbaringens bok Kapittel i synet tre – en tidligere referanse – og al – Tirmidhi i Åpenbaringsboken kapittel av det som kom i visjonen til profeten Muhammed, må Gud velsigne ham og gi ham fred, skalaen og bøtta – forrige referanse -. (15 ) utvidelse See : Forklaring av trillinger av Imam Ahmed Saffarini (1 /177 ) – op – og forklare muslimske – Nawawi (15 / atten ) – op – og Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah , oppnå Shoaib Abdul Kader Aloriaaat , spre budskapet organisasjon , Al – Manar Bibliotek islamsk , jeg 13, den datoen av 1406 av (2 /459 ). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi ….

…Riding Den som ser i drømmen at han kjører på hest, han vil kontrollere sine innfall . Og ridning er all ære og autoritet . Hvis han ser at han har kjørt en hest og ikke syklet bra, kjører han av egen vilje, og hvis han sykler bra og har kontroll over den, er han fri for skade . Og hvis han ser at han har redd halsen på en mann med makt, vil han dø, og båtføreren bærer begravelsen sin med makt ….

…Hodelaget skal være en konges keeper . Og den som kjører med et hodelag, så følger han en tilstand der ingen kommer inn, en rett til å sverge ved en sterk ed . Og hodelaget er trygt, så den som ser munnen, er trygg og snakker ikke om noe som ikke berører ham . Og den som så hodelagets hest, han ble kuttet av, hans tjener døde . Hodelaget indikerer ufeilbarlighet for hvem perserne pekte på, og kanskje zakat på pengene du beholder . Og den som ser at hodelagets hest har falt fra hodet på henne eller er borte fra hans hånd, hans kommando vil gå tapt og hans tilstand har blitt ødelagt, eller hans kone er forbudt for ham . Og den som ser at han er fri, det er nok for synder . Kanskje indikeres faste ved å faste ….

…Og den som ser at han har en bundet hest, han vil motta litt ære og ære, og den som ser at han har en bundet hest, da vil han beseire Guds fiende og fienden sin på grunn av det allmektige ordtaket, og fra hestebåndet du frykter Allahs fiende og din fiende med den ….

…Og den som så at han syklet på en hest mens han steg opp i luften og ikke gikk ned, så indikerer det hans ødeleggelse av sultanen, og hvis han kom ned uten hest, indikerer det alvorlighetsgraden av hans sykdom og hans frelse etter det, og han er atskilt fra sine barn og sitt arbeid ….

…Og den som ser en fortøyd hest, men han blir lurt av en tilslørt hest, og han har til hensikt å ri på den, så skal han tolke en stor mann som rir på kommando med sin autoritet, og knærne hans var lettere ….

…Ismail bin Al-Ash’ath sa: ~Den som så at han red på en villig hest, så indikerer det at han gifter seg med en kvinne av godhet, skjønnhet og rikdom, og hvis han ikke er verdig det, fortsetter han å ligne en kvinne og drar nytte av henne, og hvis han ser at noen kjører bak ham på en hest, så indikerer det at han søker sin bekymring og sitt arbeid . ~…